abonnement Unibet Coolblue
pi_9187735
Dan wil ik die kutsmurf. .

[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 17-03-2003 19:52]

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 17 maart 2003 @ 19:51:47 #202
9613 Seborik
I, Voyager
pi_9187743
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:50 schreef MuadDib het volgende:

[..]

En de winnaar mag z'n seksuele lusten botvieren op een van de mods?


Oh god, laat het een mooie brunette zijn.
pi_9187769
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:51 schreef Seborik het volgende:

[..]

Oh god, laat het een mooie brunette zijn.


*wink wink* .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  maandag 17 maart 2003 @ 21:28:18 #204
6536 dwerg
chagrijn
pi_9190162
Ik vind dat die oude stijl postopkrik weer afgeschaft moet worden. En 'Hoe voel je je nu' postopkrik ook. Maar dat is niet jullie zaak waarschijnlijk.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 17 maart 2003 @ 21:28:53 #205
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9190177
Klagen over R&P meuk doe je maar bij Moonah en Ripley.
  maandag 17 maart 2003 @ 21:43:55 #206
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9190624
Wat een zeikerds hier zeg, is het nou zo moeilijk om gewoon om één topicje van de tigduizend te negeren? Vork en Sebbie zijn juist schatjes dat het weer mag. .

De voornaamste redenen dat ik (en waarschijnlijk ook de andere posters in dat topic) het het leuk vind zijn:

  • Je kan even snel met anderen delen wat je op dat moment draait
  • Je kan later nog eens teruglezen wat je toentertijd allemaal draaide
  • Gewoon titel en artiest scant sneller om te kijken of er nog wat leuks tussenzit dat je bijv. kent van vroeger. In de nieuwe stijl lees/post ik ook wel eens maar het kan toch gewoon naast elkaar bestaan?
  • Ik heb niet echt een boodschap aan die verhaaltjes erbij, meestal is het toch niet mijn smaak dus dan duurt het alleen maar langer om er overheen te scrollen (no offence, in dat opzicht prefereer ik gewoon de specifieke topics over een artiest/band en de "tip hier nieuwe nummertjes"-reeks)
  • Zo. Dat is wat ik er van denk en ik hoop dat het mag blijven van V&S. En dat de huilies hier zich druk gaan maken om iets belangrijks. .

    Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
    SmashBro was echt een lieve jongen O+.
    LaToya rules
      maandag 17 maart 2003 @ 21:48:08 #207
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_9190775
    Onze vaste muziek-posters zijn géén, ik herhaal géén huilies! Hoe durf je. Onze fans dienen met respect behandeld te worden.
    pi_9190873
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:43 schreef SmashBro het volgende:
  • Je kan even snel met anderen delen wat je op dat moment draait

  • Boeiend! Start een MSN groep om dat te doen!
    quote:
  • Je kan later nog eens teruglezen wat je toentertijd allemaal draaide

  • Koop een agenda!
    quote:
  • Gewoon titel en artiest scant sneller om te kijken of er nog wat leuks tussenzit dat je bijv. kent van vroeger.

  • Je hoeft niet alles te lezen wat in die posts staan.
    quote:
  • Ik heb niet echt een boodschap aan die verhaaltjes erbij, meestal is het toch niet mijn smaak

  • Dus wat is dan het nut van die topics cq jouw eerste punt?
    quote:
    Zo. Dat is wat ik er van denk en ik hoop dat het mag blijven van V&S. En dat de huilies hier zich druk gaan maken om iets belangrijks. .
    Nou dan zijn we het iig over 1 ding eens! Die "Wat draai je nu topics" oude stijl zijn totaal onbelangrijk

    [Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 17-03-2003 22:23]

      maandag 17 maart 2003 @ 21:54:18 #209
    35011 SmashBro
    Echt lief.
    pi_9190987
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:51 schreef calvobbes het volgende:
    Dus wat is dan het nut van die topics cq jouw eerste punt?
    Scant sneller, zei ik toch.

    En geef jij dan eens antwoord op:

    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:43 schreef SmashBro het volgende:
    is het nou zo moeilijk om gewoon om één topicje van de tigduizend te negeren?
    Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
    SmashBro was echt een lieve jongen O+.
    LaToya rules
    pi_9191007
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:43 schreef SmashBro het volgende:
  • Gewoon titel en artiest scant sneller om te kijken of er nog wat leuks tussenzit dat je bijv. kent van vroeger.

  • En om je daarbij van dienst te zijn doen de meeste posters "Nieuwe stijl" dus ook moeite om de bandnaam/songtitel dikgedrukt neer te zetten. Geen moeite is ons tenslotte teveel voor de sporadische impulsluisteraar.
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
    pi_9191079
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:43 schreef SmashBro het volgende:
  • Ik heb niet echt een boodschap aan die verhaaltjes erbij, meestal is het toch niet mijn smaak dus dan duurt het alleen maar langer om er overheen te scrollen (no offence, in dat opzicht prefereer ik gewoon de specifieke topics over een artiest/band en de "tip hier nieuwe nummertjes"-reeks)

  • Lees jij echt het hele wat draai je nu -oude stijl- na?
    Dat geloof ik niet.
    Ik kijk bij de nieuwe stijl regelmatig wat bepaalde personen draaien, en een verhaaltje over wat het nou ongeveer voor muziek is (toegankelijk of ontoegankelijk) is wel zo interessant.

    [Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 17-03-2003 21:58]

    If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
      maandag 17 maart 2003 @ 21:58:03 #212
    35011 SmashBro
    Echt lief.
    pi_9191104
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:54 schreef Litpho het volgende:

    [..]

    </li>
    En om je daarbij van dienst te zijn doen de meeste posters "Nieuwe stijl" dus ook moeite om de bandnaam/songtitel dikgedrukt neer te zetten. Geen moeite is ons tenslotte teveel voor de sporadische impulsluisteraar.


    Okee, dan heb ik nog een argument:
  • In oude stijl posten meer mensen, dus dan heb je ook meer muziektips én afwisseling.
  • Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
    SmashBro was echt een lieve jongen O+.
    LaToya rules
      maandag 17 maart 2003 @ 21:58:21 #213
    6536 dwerg
    chagrijn
    pi_9191113
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:43 schreef SmashBro het volgende:
  • Je kan later nog eens teruglezen wat je toentertijd allemaal draaide

  • Ja, je kan in één van de 250 topics teruglezen wat je draaide.
    Dat interesseert toch helemaal niemand.

    Maar goed, ik zal het topic wel negeren. Zoals ik dat toch al deed. En ik zal de postaantalopkrikkers wel rustig door laten gaan met postaantal opkrikken.

    I intend to live forever, or die trying.
    pi_9191153
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:58 schreef SmashBro het volgende:

    [..]

    Okee, dan heb ik nog een argument:

  • In oude stijl posten meer mensen, dus dan heb je ook meer muziektips én afwisseling.

  • Alleen een naam zegt mij weinig.
    If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
      maandag 17 maart 2003 @ 22:00:00 #215
    2408 MuadDib
    Getrouwd!
    pi_9191177
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:58 schreef SmashBro het volgende:
  • In oude stijl posten meer mensen, dus dan heb je ook meer muziektips én afwisseling.

  • Wat heb je aan tips als je niet weet wat voor stijl het is?
    In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
    Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
    Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
    Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
    pi_9191181
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:58 schreef SmashBro het volgende:
  • In oude stijl posten meer mensen, dus dan heb je ook meer muziektips én afwisseling.

  • Dan heb ik een lijst namen waarvan een gedeelte me niets zegt en ik geen flauw idee heb wat voor stijl muziek het zou moeten zijn. Dankzij de tekortkomingen van mijn persoonlijke kennis is dat niet hetzelfde als muziektips en niet hetzelfde als afwisselend.
    A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
      maandag 17 maart 2003 @ 22:01:44 #217
    35011 SmashBro
    Echt lief.
    pi_9191243
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:59 schreef Diverse_Reality het volgende:

    [..]

    Alleen een naam zegt mij weinig.


    Ja, daar verschillen wij dan in, mij namelijk niet. Dus dan ga jij lekker in nieuwe stijl en ik in oude stijl, hebben we allebei wat. Prima toch?

    Ik zie niet in wat het voor afbreuk doet aan nieuwe stijl als er ook een reeks oude stijl loopt.

    Jullie hebben er geen last van, dus waarom niet? Als andere mensen er plezier van hebben?

    Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
    SmashBro was echt een lieve jongen O+.
    LaToya rules
      maandag 17 maart 2003 @ 22:02:37 #218
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_9191271
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 22:01 schreef SmashBro het volgende:

    [..]

    Ja, daar verschillen wij dan in, mij namelijk niet. Dus dan ga jij lekker in nieuwe stijl en ik in oude stijl, hebben we allebei wat. Prima toch?

    Ik zie niet in wat het voor afbreuk doet aan nieuwe stijl als er ook een reeks oude stijl loopt.

    Jullie hebben er geen last van, dus waarom niet? Als andere mensen er plezier van hebben?


    smahs: ik heb berichie voor je achtergelaten in ander topic, was ff flim kijke

    *onbegrijpelijke fout van mij, met why *

    put
    your
    clothes
    on!
    pi_9191282
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:54 schreef SmashBro het volgende:

    Scant sneller, zei ik toch.


    Maar als het toch jouw smaak niet is, wat is dan het nut voor jou om die nummers "uit te wisselen"?
    quote:
    is het nou zo moeilijk om gewoon om één topicje van de tigduizend te negeren?
    Nee hoor. Dat doe ik sowieso al. Maar het verbaasd me ineens dat het na een tijdje die spam topics terug zijn ineens. VV heeft nog meer nut dan die topics.
      maandag 17 maart 2003 @ 22:03:11 #220
    2889 Zander
    He's gone
    pi_9191286
    Ik vraag me ook af hoe je nou eigenlijk tips kunt halen uit een topic waar alleen maar titels in staan. Je krijgt dus alleen maar tips over muziek die je kennelijk toch allang kent.

    Bovendien vind ik ook dat je best een beetje moeite mag doen om een post te plaatsen die ook enigszins interessant is om te lezen in plaats van een heel topic vol te plempen met nietszeggende titels (want sommige mensen posten 's nachts bijkans in hun eentje zo'n heel topic vol). Zelfs in ONZ zou er allang een slot op zijn gemikt.

    Maar goed, het kost inderdaad ook weer niet zoveel moeite om het 'oude stijl'-topic te negeren, ik vind het alleen jammer omdat andere mensen dan ook minder snel geneigd zullen zijn om wel iets zinnigs te schrijven, tussen alle bagger valt het dan ook niet meer op.

    Like a steam locomotive, rollin' down the track
    He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
    pi_9191338
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 22:01 schreef SmashBro het volgende:

    Ja, daar verschillen wij dan in, mij namelijk niet.


    Ah dus als ik nu con-dom post, weet jij wat voor muziek het is?
    If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
    pi_9191354
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 21:58 schreef SmashBro het volgende:
  • In oude stijl posten meer mensen, dus dan heb je ook meer muziektips én afwisseling.

  • Start een MSN groep! Nog meer en snellere afwisseling! Ga IRC'en en neemt een IRC bot, dan hoef je ook nog niet eens te typen!
  • pi_9191421
    quote:
    Op maandag 17 maart 2003 22:03 schreef Zander het volgende:
    Ik vraag me ook af hoe je nou eigenlijk tips kunt halen uit een topic waar alleen maar titels in staan. Je krijgt dus alleen maar tips over muziek die je kennelijk toch allang kent.
    Juist, dit zag je dus ook al in het net geopende 'oude stijl' topic.. Herkenning van dezelfde smaak, meer is het niet.
    quote:
    Bovendien vind ik ook dat je best een beetje moeite mag doen om een post te plaatsen die ook enigszins interessant is om te lezen in plaats van een heel topic vol te plempen met nietszeggende titels (want sommige mensen posten 's nachts bijkans in hun eentje zo'n heel topic vol). Zelfs in ONZ zou er allang een slot op zijn gemikt.

    Maar goed, het kost inderdaad ook weer niet zoveel moeite om het 'oude stijl'-topic te negeren, ik vind het alleen jammer omdat andere mensen dan ook minder snel geneigd zullen zijn om wel iets zinnigs te schrijven, tussen alle bagger valt het dan ook niet meer op.


    .
    If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
    pi_9192317
    Wat is nou de bedoeling van een forum? gewoon maar onzinnig ouwehoeren of een discussie voeren en nieuwe dingen ontdekken?
    De volgende bands heb ik leren kennen en waarderen dankzij het nieuwe stijl topic: King Crimson, Lou Reed, Children Of Bodom, Ani DiFranco, Non Phixion en nog wel een paar meer. Puur en alleen omdat anderen de moeite namen een stukje te schrijven over muziek die hen interesseert.
    Als je vind dat je muziek de moeite van het vermelden waard is, neem dan ook de moeite er iets over te schrijven
    Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
    PSV, de logische kampioen
    Proud To Be VBL User
    Hiphop Purist
      maandag 17 maart 2003 @ 22:37:59 #225
    9613 Seborik
    I, Voyager
    pi_9192346
    Ok, na overleg tussen Vork en mij het volgende:

    De beide topics blijven naast elkaar bestaan. In het nieuwe stijl topic wordt strenger gemodereerd. Opmerkingen als alleen "Heerlijk nummer" en aanverwanten horen er niet en kunnen in het oude stijl topic. De verwijder-policy blijft van kracht.


    Hier nog de nodige smiley en knipoog voor personen die dat nodig achten.

    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')