abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176216489
Veel mensen zullen goede voornemens onzin vinden, maar er zijn vast nog mensen die er wél wat aan doen :)

Dus... wat zijn jullie goede voornemens van 2018 en wat ga je eraan doen om het ook echt vol te houden?

TS begint... mijn goede voornemen is om mij meer te focussen op mn gezondheid, zowel lichamelijk als geestelijk. Dat heb ik het afgelopen jaar wel erg verwaarloosd.

En wat ik eraan ga doen:
- ik ga weer terug naar yoga eens per week
- ik wil mij inschrijven bij een sportschool (daar wacht ik nog even mee tot de grootste drukte voorbij is)
- en een misschien onrealistisch voornemen maar we kijken waar het schip strand: de komende 100 dagen wil ik elke dag minstens 10 pushups doen en de eerste 10 heb ik net gehad (en ik ben nog aan het bijkomen :@ )
  Leukste jonkie 2022 maandag 1 januari 2018 @ 16:19:44 #2
213457 engine
pi_176216805
Succes! :)

Mijn goede voornemen is om minder te drinken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_176217139
Mijn goed voornemen is om alle nummers die je krijgt van vrouwen en mannen tijdens het uitgaan uit mijn telefoon te donderen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176217495
In 2015 kreeg ik een burnout en accepteerde ik dat ik met mijn verleden moest dealen. In 2016 kroop ik uit de burnout. In 2017 stopte ik met wegstoppen van het verleden en zocht ik adequate hulp om het verleden te verwerken. In 2018 wil ik met die hulp een begin maken om alles te verwerken en tot rust te brengen. T zal lastig worden maar ik durf het wel aan.
pi_176217975
afvallen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_176218108
Meer water drinken, minder alcohol.

Minder vlees eten.

Beetje afvallen. Paar kilo. En squats doen.

Minder bang zijn om risico’s te nemen :)
pi_176218114
quote:
3s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:04 schreef Elvi het volgende:
Veel mensen zullen goede voornemens onzin vinden, maar er zijn vast nog mensen die er wél wat aan doen :)

Dus... wat zijn jullie goede voornemens van 2018 en wat ga je eraan doen om het ook echt vol te houden?

TS begint... mijn goede voornemen is om mij meer te focussen op mn gezondheid, zowel lichamelijk als geestelijk. Dat heb ik het afgelopen jaar wel erg verwaarloosd.

En wat ik eraan ga doen:
- ik ga weer terug naar yoga eens per week
- ik wil mij inschrijven bij een sportschool (daar wacht ik nog even mee tot de grootste drukte voorbij is)
- en een misschien onrealistisch voornemen maar we kijken waar het schip strand: de komende 100 dagen wil ik elke dag minstens 10 pushups doen en de eerste 10 heb ik net gehad (en ik ben nog aan het bijkomen :@ )
Waarom zou je als vrouw dikke biceps willen krijgen :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176218139
quote:
2s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waarom zou je als vrouw dikke biceps willen krijgen :?
Je krijgt niet zomaar dikke biceps of zo :’)

En je traint meer dan alleen je biceps met pushups.
pi_176218165
Een inniger omhelzing met genot.
pi_176218210
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je krijgt niet zomaar dikke biceps of zo <mislukt huillachje 8-) >
Weet ik uit ervaring, helaas.

quote:
En je traint meer dan alleen je biceps met pushups.
Jaja, die zag ik al lang aankomen, wijsneus. Met alles het beterweten jij. En dan nog gelijk hebben ook o|O
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 1 januari 2018 @ 17:20:26 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176218228
quote:
3s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:04 schreef Elvi het volgende:
Veel mensen zullen goede voornemens onzin vinden, maar er zijn vast nog mensen die er wél wat aan doen :)

Dus... wat zijn jullie goede voornemens van 2018 en wat ga je eraan doen om het ook echt vol te houden?

TS begint... mijn goede voornemen is om mij meer te focussen op mn gezondheid, zowel lichamelijk als geestelijk. Dat heb ik het afgelopen jaar wel erg verwaarloosd.

En wat ik eraan ga doen:
- ik ga weer terug naar yoga eens per week
- ik wil mij inschrijven bij een sportschool (daar wacht ik nog even mee tot de grootste drukte voorbij is)
- en een misschien onrealistisch voornemen maar we kijken waar het schip strand: de komende 100 dagen wil ik elke dag minstens 10 pushups doen en de eerste 10 heb ik net gehad (en ik ben nog aan het bijkomen :@ )
Die laatste zou in principe elke week wel merkbaar makkelijker moeten gaan. De routine inbouwen is het lastige. Succes ^O^

Ik was dit jaar wel redelijk bezig met mijn shit dus dat wil ik voor volgend jaar doorzetten en verbeteren:
- regelmatig sporten. Boulderen nu gemiddeld 1 keer per 2 weken dat moet gewoon elke week. En vaker hardlopen enzo
- kappen met roken
- beetje minder drinken
- meer creatieve output, elke week iig minstens een uurtje aankloppen met het eea.

Zoiets zou haalbaar moeten zijn.
  maandag 1 januari 2018 @ 17:24:41 #12
47102 Elvi
miemkwien
pi_176218304
quote:
2s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Waarom zou je als vrouw dikke biceps willen krijgen :?
Even vooropgesteld dat vrouwen (en mannen) zelf mogen bepalen hoe hun lichaam eruit ziet...

Nu heb ik lillende kipfilets en ik denk niet dat ik na 100 dagen ineens enorm gespierde armen heb.
Daarbij train je ook andere spiergroepen. Ik wil gewoon sterker worden in het algemeen omdat ik nu gewoon week vet ben :')
pi_176218417
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Even vooropgesteld dat vrouwen (en mannen) zelf mogen bepalen hoe hun lichaam eruit ziet...
quote:
Nu heb ik lillende kipfilets en ik denk niet dat ik na 100 dagen ineens enorm gespierde armen heb.
Daarbij train je ook andere spiergroepen. Ik wil gewoon sterker worden in het algemeen omdat ik nu gewoon week vet ben :')
Is ook zo. Zeker als vrouw ben je niet zomaar een bodybuilder. Vannacht overigens wel een chick ontmoet die iets te vaak in de sportschool komt. Letterlijk alles was snaarstrak aan haar. Ik zit nooit aan de buikspieren van mannen, maar bij haar was het echt belachelijk hard :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 01-01-2018 20:41:44 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 1 januari 2018 @ 17:38:52 #14
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176218611
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:24 schreef Elvi het volgende:

[..]

Even vooropgesteld dat vrouwen (en mannen) zelf mogen bepalen hoe hun lichaam eruit ziet...

Nu heb ik lillende kipfilets en ik denk niet dat ik na 100 dagen ineens enorm gespierde armen heb.
Daarbij train je ook andere spiergroepen. Ik wil gewoon sterker worden in het algemeen omdat ik nu gewoon week vet ben :')
Heb nog wel een daily abc schema met verschillende redelijk laagdrempelige oefeningen die je kan afwisselen als je daar tzt behoefte aan hebt.
pi_176219591
Mijn goede voornemen is om niet dood te gaan in 2018.
  maandag 1 januari 2018 @ 18:36:20 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176219663
Goede voornemens geloof ik niet echt in, maar vooruit:
- sporten weer oppakken: kracht en cardio
- meer investeren in bepaalde contacten. Ik zie sommige mensen bijna nooit meer. Toto, are you watching? :7
- nieuw huisje/appartement/whatever zoeken in de plaats waar ik ook werk
- actiever worden op de datingmarkt. In 2017 0x gedate (bewust)

Zoiets :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176219673
Een dagboek bijhouden voor de losse tekstuele flarden die ik op dit moment ongemerkt her en der achter mijn kont aan laat slingeren.
pi_176221264
Minstens 1 date dit jaar :@
pi_176221276
Meer bier drinken
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:20:40 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176221824
Niet specifiek voornemens voor het nieuwe jaar, maar de planning is
-blijven sporten, focus op kracht
-weer wat meer letten op 't eten
-even minderen met alcohol
-minder stressen mbt werk
-qua dates geen idee, zie wel wat er langs komt of niet
pi_176221941
Vrouwen vaker complimentjes geven. Zeker als het een goede squatkont betreft :6
  maandag 1 januari 2018 @ 20:26:43 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176221966
Dit is geen SC of trolltopic. Begrepen, Puntenjager en Hyaenidae? Mooi.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176221973
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:31 schreef Somberling het volgende:
Mijn goede voornemen is om niet dood te gaan in 2018.
Dit.
Tap tap tap
pi_176222038
Ik ben in november al begonnen met m'n goede voornemen, want waarom wachten tot januari, van drie keer per week naar de sportschool. Gaat goed, met uitzondering van de kerstvakantie, want griep. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:32:05 #25
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176222091
Meer regelmaat in op tijd opstaan, eten, sporten, vrijetijdsactiviteiten. Gewoon doen helpt bij voornemens zelden, daarom denk ik dat ik er meer over wil communiceren naar anderen dat ik dat ga doen, of afspreek met anderen te dansen/sporten.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')