abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176202511
registreer om deze reclame te verbergen
Voor al uw opmerkingen en vragen.
pi_176309606
Bekvechten doe je maar lekker via DM.
"[i]I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up.[/i]" - George Carlin.
pi_176438232
Hey

Ik was benieuwd, dat stel dat je als 16 jarige alleen naar spanje zou gaan en daar bij wijze van spreke zou willen verdwijnen terwijl je een nl pasport bla bla zou hebben. Kan je dan gepakt worden?
  donderdag 11 januari 2018 @ 22:11:47 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_176441887
Ja
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_176442836
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ja
Some things should be simple; even an end has a start
pi_176468414
N6KrwfkOwX-12.png
pi_176621141
Hoi. Hoe kan ik mijn inlog wachtwoord wijzigen?
pi_176621559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:44 schreef woxxel het volgende:
Hoi. Hoe kan ik mijn inlog wachtwoord wijzigen?
In je profiel kan je je wachtwoord wijzigen.
"[i]I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up.[/i]" - George Carlin.
pi_176621654
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:55 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

In je profiel kan je je wachtwoord wijzigen.
Dat probeer ik. Maar het balkje ww is rood en daar mag ik alleen mijn huidige ww invullen
  vrijdag 19 januari 2018 @ 22:03:00 #10
395200 deadprez
One more rail
pi_176621822
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:58 schreef woxxel het volgende:

[..]

Dat probeer ik. Maar het balkje ww is rood en daar mag ik alleen mijn huidige ww invullen
Dat is ook de bedoeling. Stukje erboven kun je het wijzigen, maar je moet je huidige wachtwoord invullen om het te bevestigen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176621938
Wat raar, ik zie het ook niet op mobiel _O- Ik heb hem nog nooit gewijzigd :+
  vrijdag 19 januari 2018 @ 22:06:23 #12
395200 deadprez
One more rail
pi_176621982
Oh mobiel. Mobiel FOK!ken :').
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176622352
Dus het kan niet op de mobiel gewijzigd worden?
pi_176787450
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:14 schreef woxxel het volgende:
Dus het kan niet op de mobiel gewijzigd worden?
Jawel.
pi_177077584
GC / Drugsreport diphenhydramine
Ik had deze al eerder geTRd, blijkbaar was er geen reden om te sluiten. TS is nu teruggekomen en het experiment was dus echt geen goed idee. Maar is dat reden om zulke topics open te laten? Over zelfmoord mag niet gepost worden op fok, waarschijnlijk was dat hier ook niet de intentie van TS maar je kunt mensen zo wel op ideen brengen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177096256
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had deze al eerder geTRd, blijkbaar was er geen reden om te sluiten. TS is nu teruggekomen en het experiment was dus echt geen goed idee. Maar is dat reden om zulke topics open te laten? Over zelfmoord mag niet gepost worden op fok, waarschijnlijk was dat hier ook niet de intentie van TS maar je kunt mensen zo wel op ideen brengen.
Moeilijk.

Aan de andere kant... dan kan je ook niet meer over flatgebouwen en treinen praten...

We gaan het even bespreken!
pi_177113914
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 12:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Update:

We zien (nog) geen problemen met het topic. Maar toch bedankt voor je melding *O*
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:11:26 #18
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_177324975
Ik heb hier een serieus topic opgezet; GC / Marktplaatsoplichters hebben vrij spel

Vervolgens gaan er een paar zeikers trollen en iemand biedt aan mij zijn telefoonnummer te geven, waardoor het topic op slot gaat. Het is niet mijn bedoeling om de oplichter zijn adres of telefoonnummer te hebben.

Kan het niet gewoon weer open na wat opschonen, zodat we gewoon als grote mensen kunnen praten over dit soort dingen?
pi_177325060
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb hier een serieus topic opgezet; GC / Marktplaatsoplichters hebben vrij spel

Vervolgens gaan er een paar zeikers trollen en iemand biedt aan mij zijn telefoonnummer te geven, waardoor het topic op slot gaat. Het is niet mijn bedoeling om de oplichter zijn adres of telefoonnummer te hebben.

Kan het niet gewoon weer open na wat opschonen, zodat we gewoon als grote mensen kunnen praten over dit soort dingen?
We zijn geen platform om namen te delen van eventuele oplichters. Iemands leven kan er door kapot gemaakt worden. Als het daadwerkelijk een oplichter is gun ik hem dat van harte natuurlijk. Maar mocht er iets anders aan de hand zijn, dan is het niet zo netjes.

Een algemeen topic over marktplaats oplichting kan in principe wel, als het maar geen heksenjacht wordt.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:23:03 #20
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_177325155
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:17 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

We zijn geen platform om namen te delen van eventuele oplichters. Iemands leven kan er door kapot gemaakt worden. Als het daadwerkelijk een oplichter is gun ik hem dat van harte natuurlijk. Maar mocht er iets anders aan de hand zijn, dan is het niet zo netjes.

Een algemeen topic over marktplaats oplichting kan in principe wel, als het maar geen heksenjacht wordt.
Ik wil best diens naam eruit halen, wat ik wel kan doen is foto's van die gozer zijn bankpasje plaatsen, deze stuurt hij namelijk zelf naar zijn slachtoffers.
pi_177325279
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik wil best diens naam eruit halen, wat ik wel kan doen is foto's van die gozer zijn bankpasje plaatsen, deze stuurt hij namelijk zelf naar zijn slachtoffers.
giphy.gif
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:31:20 #22
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_177325303
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Eerst een agent en nu een mod voor je aan het werk zetten.. :R
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:20:15 #23
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_177326114
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:29 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OK, ik snap het privacydingetje. Dan haal je wat mij betreft de naam weg?
pi_177326191
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:20 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

OK, ik snap het privacydingetje. Dan haal je wat mij betreft de naam weg?
Is allang weggehaald :s)

Ok. Ik zal hem heropenen. Maar dan gaat het niet meer specifiek over een persoon.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:51:04 #25
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_177326603
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:25 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Ok. Ik zal hem heropenen. Maar dan gaat het niet meer specifiek over een persoon.
Was ook eigenlijk niet de bedoeling. Het gaat mij erom dat ik een goed voorbeeld heb waarbij een oplichter niet aangepakt wordt.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 19:06:20 #26
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_177326917
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:25 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Kan je het ook nog even opruimen met de trollenbezem?
pi_177327826
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Kan je het ook nog even opruimen met de trollenbezem?
Je doet net zo hard mee, probeer er maar wat leuks van te maken.

Enne, je hoeft niet per see op iedereen te reageren daar ;)
  dinsdag 20 februari 2018 @ 22:38:03 #28
102757 EdvandeBerg
It's okay to be white!
pi_177333444
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:57 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Je doet net zo hard mee, probeer er maar wat leuks van te maken.

Enne, je hoeft niet per see op iedereen te reageren daar ;)
Komop, je ziet toch de slechte instelling van die droeftoeters?
pi_177350134
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 22:38 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Komop, je ziet toch de slechte instelling van die droeftoeters?
Ja.

T loopt prima zo.
pi_177500210
GC / Welke buitenlandse plaatsnamen vind je mooi/cachet hebben?

Kan iemand de puberale posts van clit/sex/lange namen weghalen? Ze sluiten niet aan bij beoogde intentie van OP, en verbaggert het topic zo. Met offtopic posts idem.
pi_177500495
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:53 schreef TourOfData het volgende:
GC / Welke buitenlandse plaatsnamen vind je mooi/cachet hebben?

Kan iemand de puberale posts van clit/sex/lange namen weghalen? Ze sluiten niet aan bij beoogde intentie van OP, en verbaggert het topic zo. Met offtopic posts idem.
Ik snap dat het niet helemaal de insteek (hihi) was van je topic, maar er gaat niet heel veel fout. Er komen wel goede reacties voorbij waar jij iets aan hebt toch? Het offtopic geneuzel is vanzelf opgehouden.

Dus ik snap je punt, maar ik wil niet zomaar dingen gaan verwijderen.
  donderdag 8 maart 2018 @ 16:47:40 #32
346597 CarltonBanks
#FreeVogeltjesdans
pi_177688030
GC / Geen vegetarier meer zijn #deel 3.

Hoezo is deze dicht? Van leonos mocht het :'(
.. .. ..
Op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Cb is een autoriteit op fok. Dat moet je respecteren.
pi_177688103
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:47 schreef CarltonBanks het volgende:

Inderdaad! :(
pi_177688352
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 16:47 schreef CarltonBanks het volgende:

Dan gooit ie hem weer open.

Quotes verdraaien is niet tof.
  zaterdag 7 april 2018 @ 16:43:22 #35
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_178366793
jullie kunnen me uitlachen over dat topic van de Aparte Turk, maar ik heb het echt niet verzonnen!!

Ik vond het zelfs een verademing.
Vredesdruif schreef op 5 september: Nog een grote bek ook. Triest geval ben je.
Flippingcoin schreef op 30 september: Koekebakker.
Wollah schreef op 30 september: Slaat nergens op. Reageer gewoon inhoudelijk of reageer anders niet.
pi_178368017
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 16:43 schreef Sigaartje het volgende:
jullie kunnen me uitlachen over dat topic van de Aparte Turk, maar ik heb het echt niet verzonnen!!

Ik vond het zelfs een verademing.
Ik lach je niet uit, ik vind het erg leuk voor je Sigaartje :D
Ga je nog iets leuks doen met dit mooie weer?
  zaterdag 7 april 2018 @ 17:48:23 #37
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_178368427
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:33 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik lach je niet uit, ik vind het erg leuk voor je Sigaartje :D
Ga je nog iets leuks doen met dit mooie weer?
Ik ga straks koken en daarna voetbal luisteren. Morgen vroeg op voor mijn ochtendwandeling :7
Dank je wel voor je interesse :)
Wollah schreef op 30 september: Slaat nergens op. Reageer gewoon inhoudelijk of reageer anders niet.
pi_178368458
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 17:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik ga straks koken en daarna voetbal luisteren. Morgen vroeg op voor mijn ochtendwandeling :7
Dank je wel voor je interesse :)
Enjoy!
pi_178368475
Ja veel plezier!
  zondag 8 april 2018 @ 19:44:04 #40
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_178393510
ONZ is de wenteltrap naar boven. :o
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
You can all run naked backwards through a field of dicks. :6
leve de eigenpijperij
al die willen te kaap'ren varen moeten mannen met baarden zijn
pi_178393534
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
ONZ is de wenteltrap naar boven. :o
Prima, ik kom er zelden. Je weet de weg wel terug te vinden denk ik :W
  zondag 8 april 2018 @ 20:35:42 #42
459912 FlippingCoin
pi_178394494
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 19:45 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Prima, ik kom er zelden. Je weet de weg wel terug te vinden denk ik :W
Ook best een leuk forum hoor. -O-
leve de eigenpijperij
pi_178394627
quote:
16s.gif Op zondag 8 april 2018 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ook best een leuk forum hoor. -O-
Tuurlijk :D
pi_178394643
Love is in the air
pi_178953718
aangezien ik dit zelf niet kan, kan een mod de tt van dit topic wijzigen?

GC / Piano's op de stations > meer (Leiden CS)

ipv
Piano's op de stations > meer (Leiden CS)
naar
Piano's op de stations > wie komt er op Leiden CS?

dank u :)
pi_178955114
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 15:19 schreef kree het volgende:
aangezien ik dit zelf niet kan, kan een mod de tt van dit topic wijzigen?

GC / Piano's op de stations > wie komt er op Leiden CS?

ipv
Piano's op de stations > meer (Leiden CS)
naar
Piano's op de stations > wie komt er op Leiden CS?

dank u :)
Done.
pi_178957126
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 16:54 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Done.
Dank ^O^
pi_179006576
Kan dit hele stuk gezeik van Allures eruit?

het is offtopic en alleen bedoelt om drama te maken.
Nu ga ik er echt wel op in weer, maar eigenlijk heeft het geen zin en niet met het hele idee te maken.

Tototaal weer provocatief.
pi_179008600
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:55 schreef kree het volgende:
Kan dit hele stuk gezeik van Allures eruit?

het is offtopic en alleen bedoelt om drama te maken.
Nu ga ik er echt wel op in weer, maar eigenlijk heeft het geen zin en niet met het hele idee te maken.

Tototaal weer provocatief.
Nogmaals, jij vraagt wie er weleens opeens Leiden CS komt en waar die piano kan komen.
Daar reageert Allures gewoon op, je kan het er niet mee eens zijn, maar dat is geen reden om het weg te halen.
pi_179008729
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nogmaals, jij vraagt wie er weleens opeens Leiden CS komt en waar die piano kan komen.
Daar reageert Allures gewoon op, je kan het er niet mee eens zijn, maar dat is geen reden om het weg te halen.
hoezo gewoon reageren, nu lees je alleen de tt.

Ik geloof toch echt dat mijn vraag daarna duidelijk was en dat was niet een discussie over of er wel of niet pianos moeten staan,

Die kunnen ze lekker in klaagbaak aanmaken als ze er last van hebben.
pi_179009068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:57 schreef kree het volgende:

[..]

hoezo gewoon reageren, nu lees je alleen de tt.

Ik geloof toch echt dat mijn vraag daarna duidelijk was en dat was niet een discussie over of er wel of niet pianos moeten staan,

Die kunnen ze lekker in klaagbaak aanmaken als ze er last van hebben.
Ok.
pi_179191298
Morgen GC, alles wel hier? Kom eens even rondkijken in GC. Hoe staat het hier met de sfeer? Relaxed? Of gespannen om topics te kunnen sluiten?
pi_179191320
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:11 schreef Iwanius het volgende:
Morgen GC, alles wel hier? Kom eens even rondkijken in GC. Hoe staat het hier met de sfeer? Relaxed? Of gespannen om topics te kunnen sluiten?
Alles lekker jongen, beetje acclimatiseren, biertje erbij. Niks mis mee.
pi_179191353
Dank...ben even aan het rondkijken welk subforum misschien wel mijn "nieuwe" huis wordt om in te posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door anoniem_030720181651 op 16-05-2018 09:17:12 ]
pi_179191366
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:17 schreef Iwanius het volgende:
Dank...ben even aan het rondkijken welk subforum misschien wel mijn "nieuwe" huis wordt om in te posten.
Nou kijk eens rond zou ik zeggen!
pi_179191394
Dank u. :s)
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 09:47:07 #57
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179191728
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Beetje acclimatiseren, biertje erbij. Niks mis mee.
woensdag 9.13 uur pfff
pi_179191993
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:47 schreef hugecooll het volgende:

[..]

woensdag 9.13 uur pfff
Niet altijd ready zijn :')
pi_179196534
quote:
Sfeer is echt kut hier, in onz ook trouwens. Je kan beter ergens anders gaan posten.
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:12:23 #60
451823 Plompzakker
#FREE Vogeltjesdans
pi_179197169
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Sfeer is echt kut hier, in onz ook trouwens. Je kan beter ergens anders gaan posten.
Iwanius gaat dat beter maken
Overigens ben ik van mening dat dit weer een goed topic is vogeltjesdans
pi_179197291
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:12 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Iwanius gaat dat beter maken

tW_0BftbrFu2QhRk5Icjlg5DJrINt00XreqjUTwZr2w.jpg?fit=crop&crop=faces%2Centropy&arh=2&w=960&s=279f9a94fcf003c7a4fd01999b379726
pi_179197628
quote:
in EXA ben je welkom.
Anders radio49 is heel gezellig
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:32:29 #63
459912 FlippingCoin
pi_179197645
quote:
14s.gif Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Sfeer is verre van kut in ONZ hoor.
leve de eigenpijperij
pi_179253241
Weet niet welke mod het deed, maar thanks om even de TT te wijzigen over de piano's op stations
  donderdag 24 mei 2018 @ 21:19:54 #65
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_179365297
Zo dat was een supersnel slotje voor onze legervriend :7
pi_179365433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 21:19 schreef Sigaartje het volgende:
Zo dat was een supersnel slotje voor onze legervriend :7
Ja als hij op een andere plek goede informatie en tips kan krijgen, dan kan er hier een slotje op. Supersnel :7
  donderdag 24 mei 2018 @ 22:43:11 #67
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_179366662
meow
pi_179369179
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:43 schreef Cyanide- het volgende:
meow
Prroww?
  zaterdag 26 mei 2018 @ 00:03:20 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_179391423
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 19:31 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Past prrrima hier ^O^

Maar de vraag van welke skyline deze stad is, vind ik veel interessanter.
Wat wel en niet in GC past weet ik ook wel, het punt is natuurlijk dat ninzo zoals altijd buiten haar boekje gaat. En ik snap ook heel goed dat je haar voor de schermen niet mag afvallen, maar dat maakt mijn punt niet minder waard.

Als GC mod moet je er namelijk wel voor zorgen dat het geen dumpplek van allerlei rotzooi uit andere fora wordt, daar zijn slotjes voor uitgevonden. Het is wmb dan ook raar dat nizno even gaat bepalen wat er wel en niet in GC hoort.
inb4 allerlei FAs en oude kliekmodjes die me zuur noemen
pi_179391777
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 00:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat wel en niet in GC past weet ik ook wel, het punt is natuurlijk dat ninzo zoals altijd buiten haar boekje gaat. En ik snap ook heel goed dat je haar voor de schermen niet mag afvallen, maar dat maakt mijn punt niet minder waard.

Als GC mod moet je er namelijk wel voor zorgen dat het geen dumpplek van allerlei rotzooi uit andere fora wordt, daar zijn slotjes voor uitgevonden. Het is wmb dan ook raar dat nizno even gaat bepalen wat er wel en niet in GC hoort.
inb4 allerlei FAs en oude kliekmodjes die me zuur noemen
Nizno heeft het netjes overlegd, achter de schermen.

En ik ben relatief nieuw maar ik heb inmiddels een aardig idee wat hier wel en niet past. Soms zijn het randgevallen, maar als het een leuk, lopend topic is, waarom niet.

Het klinkt alsof je nog erg betrokken bent, niets mis mee. Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag!
  zaterdag 26 mei 2018 @ 00:35:40 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_179392042
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 00:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nizno heeft het netjes overlegd, achter de schermen.
Dat is dan anders dan vroeger.
quote:
En ik ben relatief nieuw maar ik heb inmiddels een aardig idee wat hier wel en niet past. Soms zijn het randgevallen, maar als het een leuk, lopend topic is, waarom niet.
Klopt, en dit is ook een randgeval. Maar imo, als TS het in FHF opent kan het daar net zo goed blijven als randgeval in beide fora.
quote:
Het klinkt alsof je nog erg betrokken bent, niets mis mee. Als je nog tips hebt, ik hoor ze graag!
Tsja, ik heb wel eens een blauwe maandag gemod in dit forum. En toen gebeurde dit soort dingen ook.
  zondag 10 juni 2018 @ 15:59:25 #72
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_179709752
GC / Mijn verhaal, de rauwe waarheid.

Aandachtzoekerij dit topic.
  maandag 11 juni 2018 @ 01:43:35 #73
433019 Mariocash
Free mezelf
pi_179721355
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 15:59 schreef Trashcanman het volgende:

Maghrebijnse?! Nee toch.
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
pi_179722217
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 15:59 schreef Trashcanman het volgende:

Is dicht, dankjewel.
  maandag 11 juni 2018 @ 09:57:43 #75
433019 Mariocash
Free mezelf
pi_179723213
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 07:59 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Is dicht, dankjewel.
Jij ook bedankt voor je inzet.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 06:35:32 #76
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_180051813
Zou het newbietopic ipv centraal niet sticky kunnen? Nu moet je echt een oneindigheid naar beneden scrollen om bij dat topic aan te komen, terwijl zo'n voorsteltopic natuurlijk wel soort van uitnodigend is voor andere newbies...

Zomaar een idee :s)
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
pi_180051892
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 06:35 schreef naatje_1 het volgende:
Zou het newbietopic ipv centraal niet sticky kunnen? Nu moet je echt een oneindigheid naar beneden scrollen om bij dat topic aan te komen, terwijl zo'n voorsteltopic natuurlijk wel soort van uitnodigend is voor andere newbies...

Ik zal het eens met mn collegas bespreken :P
pi_180053004
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 06:35 schreef naatje_1 het volgende:

Hij staat Sticky, bedankt voor het meedenken ^O^
  dinsdag 26 juni 2018 @ 09:01:17 #79
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_180053091
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 08:52 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Hij staat Sticky, bedankt voor het meedenken ^O^
Graag gedaan :s)
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
pi_180126454
GC / Fora sterven uit?

Check de laatste reactie van Quotidien (post 35). Die kerel zit mij al een jaar te stalken en mij te beschuldigen dat ik een nazi ben.
pi_180127656
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 18:44 schreef Somberling het volgende:
GC / Fora sterven uit?

Check de laatste reactie van Quotidien (post 35). Die kerel zit mij al een jaar te stalken en mij te beschuldigen dat ik een nazi ben.
Mag wel eens wat aan gedaan worden ja, bedoel ik heb je nooit iets horen zeggen wat ik niet vond kunnen, dus wmb ook onterecht dat ze je aanvallen.
pi_180127896
quote:
GC / Fora sterven uit?

Ik heb de reacties verwijderd. Een TR plaatsen kan ook.
pi_180127910
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 19:51 schreef kree het volgende:

[..]

Mag wel eens wat aan gedaan worden ja, bedoel ik heb je nooit iets horen zeggen wat ik niet vond kunnen, dus wmb ook onterecht dat ze je aanvallen.
We komen er wel uit kree, laat het gaan.
pi_180128038
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:02 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

We komen er wel uit kree, laat het gaan.
als je dit nu niet had gezegd dan was het prima geweest.
Want denk ook dat het wel goed komt.

Maar waarom specifiek nou weer deze reactie :')
haha

Ik zeg het ook gewoon als ik het ergens niet mee eens ben namelijk en rapporteer het ook :)
pi_180128067
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:07 schreef kree het volgende:

[..]

als je dit nu niet had gezegd dan was het prima geweest.
Want denk ook dat het wel goed komt.

Maar waarom specifiek nou weer deze reactie :')
haha

Ik zeg het ook gewoon als ik het ergens niet mee eens ben namelijk en rapporteer het ook :)
Nou dat rapporteren was voldoende. Dankjewel.
pi_180128076
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Nou dat rapporteren was voldoende. Dankjewel.
ok :)
  vrijdag 29 juni 2018 @ 21:56:43 #87
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180129753
quote:
GC / Fora sterven uit?

Stalken :') Dat iemand op een openbaar forum op jouw post reageert betekent niet dat diegene jou stalkt. We zitten niet in nazi duitsland, we mogen hier gewoon onze mening uiten. En ik ga niet weer jouw nazistische uitspraken op een rijtje zetten.

Edit: indien behoefte kan een quote gepost worden met uitgebreide documentatie van jouw uitspraken

[ Bericht 5% gewijzigd door Quotidien op 29-06-2018 22:03:21 ]
pi_180133812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:01 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik heb de reacties verwijderd. Een TR plaatsen kan ook.
Bedankt.
pi_180133817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 21:56 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Stalken :') Dat iemand op een openbaar forum op jouw post reageert betekent niet dat diegene jou stalkt. We zitten niet in nazi duitsland, we mogen hier gewoon onze mening uiten. En ik ga niet weer jouw nazistische uitspraken op een rijtje zetten.

Edit: indien behoefte kan een quote gepost worden met uitgebreide documentatie van jouw uitspraken
Het is zeer zeker stalken wat je doet. Echt ziekelijk gewoon, kap daar gewoon mee.
pi_180134197
Goedemorgen!

De zon schijnt en in FB zijn twee users aan het bekvechten. Doe maar niet of anders per DM/PM.
pi_180138275
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 07:22 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen!

De zon schijnt en in FB zijn twee users aan het bekvechten. Doe maar niet of anders per DM/PM.
Goedemiddag.

Ik heb net een fietstocht gemaakt en ben voor vandaag even klaar met dit forum. Voortaan zal ik een TR plaatsen als dit soort dingen weer gebeuren.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 16:03:05 #92
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180141596
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 03:55 schreef Somberling het volgende:

[..]

Het is zeer zeker stalken wat je doet. Echt ziekelijk gewoon, kap daar gewoon mee.
Neonazis anno 2018 zijn ziekelijk. Kap daar maar eens mee ipv steeds huilie te doen.
pi_180155661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:03 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Neonazis anno 2018 zijn ziekelijk. Kap daar maar eens mee ipv steeds huilie te doen.
Ik ben geen neonazi. Stop nou eens met die beschuldigingen. Je draagt op geen enkele manier bij aan een positievere sfeer op dit forum.

Ik zal het blijven aankaarten bij de beheerders. Ik heb lange tijd alle bagger geslikt die jij over mij verspreid maar nu ben ik het echt zat.
pi_180156011
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 16:03 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Kap eens met die beschuldigingen, mafkees. Over ziekelijk gesproken... Damn.
  zondag 1 juli 2018 @ 15:53:53 #95
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180163666
Moet ik het linkje met bewijs dan maar neerplempen? Of gaat Somberling dan weer van account switchen zodat ie onschuldig kan gaan doen?
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 15:54:55 #96
179075 crew  hugecooll
pi_180163688
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:53 schreef Quotidien het volgende:
Moet ik het linkje met bewijs dan maar neerplempen? Of gaat Somberling dan weer van account switchen zodat ie onschuldig kan gaan doen?
ben wel benieuwd
  zondag 1 juli 2018 @ 15:55:48 #97
377024 Quotidien
fetchez la vache
  Moderator zondag 1 juli 2018 @ 16:03:37 #98
179075 crew  hugecooll
pi_180163943
quote:
wel een beetje vreemd om enerzijds schaamteloos zulke uitspraken te doen en anderzijds te klagen als anderen dan 'denken' dat je nazi bent ja

Los daarvan is het doorgaans wel ongewenst om iemand uit te schelden voor nazi en zo, want da's op de man ipv inhoudelijk
pi_180165691
Ik ga er nog 1 ding over zeggen.

Die opmerking van Duits kapsel en bunkers opblazen met Hitler was een grap. Dat heb ik je al 3 keer uitgelegd. Ik weet niet of je autistisch bent, dan kan je daar verder ook niks aan doen natuurlijk.

Ten tweede, die opmerkingen onder het account Mutiilation heb ik gemaakt toen ik dronken en psychotisch was. Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik die uberhaupt heb geplaatst. Anders dan jij lijkt te denken ben ik niet gestopt onder dat account omdat `het te heet onder mijn voeten werd´ maar omdat ik altijd om de zo veel tijd van accounts wissel.

Ten derde ben ik daar vorig jaar al een maand voor verbannen geweest. Na overleg met de beheerders van het forum ben ik unbanned onder de voorwaarde dat ik die uitspraken niet meer doe. Je laat zelf zien dat die uitspraken van een JAAR geleden zijn. Hoe bedoel je oude koeien uit de sloot halen.

Je staat hier aan de verkeerde kant van het verhaal, Quotidien. En ja, je bent een smerige stalker. Dat is alles wat ik er over zeg en ga alsjeblieft wat nuttigs doen met je leven.
  zondag 1 juli 2018 @ 17:06:41 #100
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180165855
Je kan schelden en roepen wat je wilt, je hebt deze uitspraken gedaan en that's it. Denk je dat iedereen die dronken is opeens dit gaat roepen? Slechte smoes.
En wat betreft je stalkerverhaal, dit is een klein, openbaar forum waar jij actief op post. Ik kom je bijna dagelijks tegen. 1 op de 30 keer reageer ik op een topic van je. Jj hangt dit verwerpelijke gedachtegoed aan en daar ageer ik tegen omdat ik van je kots. Wees dan ook zo flink gewoon te incasseren ipv steeds te gaan jankballen.
pi_180165893
Ik sta je netjes te woord. Elk bericht dat ik ooit van jou heb gekregen is een persoonlijke aanval. De beheerders kijken maar wat ze ermee doen.
pi_180165910
Ik ga voetbal kijken. Veel plezier met het zoeken in mijn postgeschiedenis. Lijkt me een enorm leuke bezigheid.
  zondag 1 juli 2018 @ 17:09:40 #103
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180165914
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:08 schreef Somberling het volgende:
Ik sta je netjes te woord. Elk bericht dat ik ooit van jou heb gekregen is een persoonlijke aanval. De beheerders kijken maar wat ze ermee doen.
Ja, die DM's van je zijn ook heel netjes inderdaad. :D

Ga maar lekker voetbal kijken, je zal er wel van balen dat Duitsland eruit ligt. :)
pi_180165939
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja, die DM's van je zijn ook heel netjes inderdaad. :D

Ga maar lekker voetbal kijken, je zal er wel van balen dat Duitsland eruit ligt. :)
Oh, dus als ik in een jaar tijd 5 keer wordt beschuldigd een nazi te zijn moet ik je bedanken natuurlijk.
pi_180166258
Jongens echt... stop er nou allemaal eens mee? Wat heeft het voor zin?
Het boeit me geen ruk wat er mss in het verleden is gepost, als het niet kan dan kan het niet en rapporteer je het.

Ik zie niks wat niet kan?
Dus echt dat gezeik hangt mij mijn strot al uit namelijk, en daarom komt er ook niemand meer hier. want wie heeft daar nou zin in om in te vallen?
pi_180166315
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:26 schreef kree het volgende:
Jongens echt... stop er nou allemaal eens mee? Wat heeft het voor zin?
Het boeit me geen ruk wat er mss in het verleden is gepost, als het niet kan dan kan het niet en rapporteer je het.

Ik zie niks wat niet kan?
Dus echt dat gezeik hangt mij mijn strot al uit namelijk, en daarom komt er ook niemand meer hier. want wie heeft daar nou zin in om in te vallen?
Ik heb het lange tijd over me heen laten komen maar ik accepteer die beschuldigingen niet meer aan mijn adres. Je hebt overigens gelijk, het is volstrekt zinloos. Mijn laatste bericht op de vorige pagina staat alles in wat ik wilde zeggen. Maar of het binnenkomt is een tweede.

Ik ga een opera van Richard Wagner aanzetten, voetbal kijken en het is weer klaar voor mij hier voor vandaag.
  zondag 1 juli 2018 @ 17:36:57 #107
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180166467
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:29 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik ga een opera van Richard Wagner aanzetten, voetbal kijken en het is weer klaar voor mij hier voor vandaag.
Doe dan.
pi_180166565
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:36 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Doe dan.
Eigenlijk ik irriteer me meer aan jou als aan Somberling. maargoed laat het verder aan de mods..

Tip voor jou, wellicht heb je niet altijd gelijk?
  zondag 1 juli 2018 @ 17:47:18 #109
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180166702
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:41 schreef kree het volgende:

[..]

Eigenlijk ik irriteer me meer aan jou als aan Somberling. maargoed laat het verder aan de mods..

Tip voor jou, wellicht heb je niet altijd gelijk?
Waarom moet je even jouw mening laten horen in een discussie waar je totaal buiten staat? Even een kampje kiezen en nog wat olie op het vuur gooien.
pi_180166721
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:47 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Waarom moet je even jouw mening laten horen in een discussie waar je totaal buiten staat?
Omdat ik die topics lees en ook de meningen dus in FB erover en ik zeg het als ik denk dat er iets te ver gaat. De enige die te ver gaat nu ben jij nl?
  zondag 1 juli 2018 @ 17:49:50 #111
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_180166750
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:48 schreef kree het volgende:

[..]

Omdat ik die topics lees en ook de meningen dus in FB erover en ik zeg het als ik denk dat er iets te ver gaat. De enige die te ver gaat nu ben jij nl?
Wat mij betreft is deze hele discussie nu voorbij en ik was ook niet meer van plan nog te reageren maar nu blijf jij hem in stand houden. Stop maar gewoon.
pi_180166774
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 17:49 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat mij betreft is deze hele discussie nu voorbij en ik was ook niet meer van plan nog te reageren maar nu blijf jij hem in stand houden. Stop maar gewoon.
Top opgelost dan :)
  zondag 1 juli 2018 @ 20:11:18 #113
433019 Mariocash
Free mezelf
pi_180170750
Rustgg!
  dinsdag 17 juli 2018 @ 16:38:25 #114
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180538957
GC / GIMP

Een gastslotje voor een afbeelding waarop vrij weinig bloot te zien is op een website waarbij de cookiemelding halfnaakte vrouwen laat zien? Lijkt me beetje extreem. En als het al niet in GC hoort, schop het dan naar ONZ.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 20:31:22 #115
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_180544525
Kan iemand mij vertellen welk mail-adres ik moet hebben om mijn account op te heffen?
Alvast bedankt!
  dinsdag 17 juli 2018 @ 22:16:55 #116
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180546782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 20:31 schreef Sigaartje het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk mail-adres ik moet hebben om mijn account op te heffen?
Alvast bedankt!
Waarom dan? :P
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_180546981
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 16:38 schreef Faux. het volgende:
ONZ / GIMP

Een gastslotje voor een afbeelding waarop vrij weinig bloot te zien is op een website waarbij de cookiemelding halfnaakte vrouwen laat zien? Lijkt me beetje extreem. En als het al niet in GC hoort, schop het dan naar ONZ.
Gelijk heb je, heb hem naar ONZ geschopt! ^O^

Bedankt voor 't melden.
pi_180547002
quote:
Alvast bedankt!
Geen idee, ff DM naar een (F)A doen ofzo.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 22:30:29 #119
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_180547055
quote:
Alvast bedankt!
[email protected]
  dinsdag 17 juli 2018 @ 22:54:25 #120
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_180547566
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:26 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Gelijk heb je, heb hem naar ONZ geschopt! ^O^

Bedankt voor 't melden.
Topper ^O^
  zaterdag 21 juli 2018 @ 21:39:02 #121
358144 capuchon_jongen
Lid sinds 13/10/2011 om 23:40
pi_180638543
GC / liedje met veel bass?
Waarom is mijn topic gesloten? heer Kerplunk?

Ik snap het niet zo goed. Ik heb al een zeer goede antwoord gehad en er had wss nog suggesties geweest. Waarvoor dient GC dan? mss had het in ONZ moeten plaatsen , maar dan loop ik de risico om geen serieuze antwoorden te krijgen. Misschin was MUZ de beste optie
Ode aan legende tong80! Hij zal voor altijd mijn nummer #1 zijn!
tong80 nummer #1 van 29/07/2005 tot 04/11/2018
pi_180662873
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
GC / liedje met veel bass?

Ik snap het niet zo goed. Ik heb al een zeer goede antwoord gehad en er had wss nog suggesties geweest. Waarvoor dient GC dan? mss had het in ONZ moeten plaatsen , maar dan loop ik de risico om geen serieuze antwoorden te krijgen. Misschin was MUZ de beste optie
Ik ben misschien wat te snel geweest met sluiten, ik zal aan mijn MUZ medemods vragen of zij hier iets mee kunnen.
pi_180668725
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2018 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
MUZ / liedje met veel bass?

Hij is naar MUZ! ^O^
  maandag 23 juli 2018 @ 13:34:53 #124
358144 capuchon_jongen
Lid sinds 13/10/2011 om 23:40
pi_180673461
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 09:30 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Hij is naar MUZ! ^O^
Bedankt. Wel klasse van de crew!
Ode aan legende tong80! Hij zal voor altijd mijn nummer #1 zijn!
tong80 nummer #1 van 29/07/2005 tot 04/11/2018
  Moderator maandag 23 juli 2018 @ 13:37:50 #125
319274 crew  Vanillekwark
De grote boze VK
pi_180673524
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 13:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Bedankt. Wel klasse van de crew!
Toppertje, die Kerplunk :7
Op donderdag 15 november 2018 21:23 schreef zarGon het volgende:
Bereid je maar voor,
want daar is Vanillekwark weer hoor!
  maandag 23 juli 2018 @ 17:32:47 #126
459912 FlippingCoin
pi_180678286
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:31 schreef Kerplunk het volgende:
Dit topic is voor niemand leuk volgens mij... :')

Gewoon lekker de straat op TS!
Was net een reactie inhoudelijke reactie aan het typen, vond het wel een leuke lamp. -O-

با احترام Flip.
leve de eigenpijperij
pi_180678561
quote:
16s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:32 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Was net een reactie inhoudelijke reactie aan het typen, vond het wel een leuke lamp. -O-

با احترام Flip.
Zeker een leuke lamp.
  maandag 23 juli 2018 @ 17:49:56 #128
459912 FlippingCoin
pi_180678601
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:48 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Zeker een leuke lamp.
Zijn marktonderzoeken altijd ongewenst eigenlijk? Of in sommige situaties niet?

Su pagarba Flip.
leve de eigenpijperij
pi_180679732
quote:
16s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn marktonderzoeken altijd ongewenst eigenlijk? Of in sommige situaties niet?

Su pagarba Flip.
Het kan opzich niet veel kwaad. Maar voor hoeveel mensen zou dit topic leuk/interessant zijn? Volgens mij maar 1 persoon en dat is TS, want hij is de enige die er iets aan heeft :P
  maandag 23 juli 2018 @ 19:08:43 #130
459912 FlippingCoin
pi_180680414
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2018 18:37 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Het kan opzich niet veel kwaad. Maar voor hoeveel mensen zou dit topic leuk/interessant zijn? Volgens mij maar 1 persoon en dat is TS, want hij is de enige die er iets aan heeft :P
Ah op die manier, ok duidelijk. ^O^

Prshndetje t przemrta Flip.
leve de eigenpijperij
pi_180789608
De op van GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102 is nogal verouderd. Als ik deze aanpas is dat dan blijvend of nmalig?
pi_180789703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
De op van GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #102 is nogal verouderd. Als ik deze aanpas is dat dan blijvend of nmalig?
Blijvend, gaat gewoon mee naar het volgende topic.
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 22:21:12 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180928726
Hey in dat topic over een user di zelfmoord pleegde, ik weet wel wie het is. Werd ook in de topic gezet door een andere user. Naoomx. En ik heb haar IRL ontmoet en heb inmiddels contact met haar broertje.
Pain is temporary, Pride is forever.
pi_180929237
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey in dat topic over een user di zelfmoord pleegde, ik weet wel wie het is. Werd ook in de topic gezet door een andere user. Naoomx. En ik heb haar IRL ontmoet en heb inmiddels contact met haar broertje.
Oke, topic is weer open.

Gecondoleerd trouwens ;(
  vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:11:03 #135
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_180929923
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 22:44 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Oke, topic is weer open.

Gecondoleerd trouwens ;(
Kan de topictitel veranderd worden naar de juiste naam? Naoomx.
Pain is temporary, Pride is forever.
pi_180930448
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 23:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan de topictitel veranderd worden naar de juiste naam? Naoomx.
Done.
pi_181038353
Ik begrijp dat er nog een k achter de fok! moet komen in de TT
Het is een detail maar kan iemand die TT even aanpassen?
GC / Hoe dicht wonen wij Fok!ers bij elkaar? (google maps)
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:50:31 #138
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_181038373
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef kree het volgende:
GC / Hoe dicht wonen wij Fok!ers bij elkaar? (google maps)
Waarom grijp jij letterlijk ALLES aan om in een feedbacktopic weer even aandacht te zoeken?
pi_181038420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:50 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Waarom grijp jij letterlijk ALLES aan om in een feedbacktopic weer even aandacht te zoeken?
euh watte? ik zoek helemaal geen aandacht, werd erop gewezen via DM, zal mij verder aan mijn reet roesten, maar ok als het niet klopt dan klopt het niet.
Vraag gewoon om het even aan te passen.

Snap niet waarom jij hier nu aandacht op gaat vestigen?
pi_181038421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:49 schreef kree het volgende:
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps)
Aangepast. FOK! schrijf je k nog eens met hoofdletters.
pi_181038431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:50 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het is een legitieme vraag hoor.
pi_181038436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:53 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Aangepast. FOK! schrijf je k nog eens met hoofdletters.
Dank :)
pi_181038438
En, laten we Fb niet gebruiken voor bekvechten, dr is het dan weer niet voor bedoeld.
Dank u wel!
  woensdag 8 augustus 2018 @ 19:54:50 #144
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_181038443
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:53 schreef kree het volgende:

[..]

euh watte? ik zoek helemaal geen aandacht, werd erop gewezen via DM, zal mij verder aan mijn reet roesten, maar ok als het niet klopt dan klopt het niet.
Vraag gewoon om het even aan te passen.

Snap niet waarom jij hier nu aandacht op gaat vestigen?
Omdat ik benieuwd ben waarom je voor elke scheet weer een feedbacktopic induikt.
pi_181038449
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
En, laten we Fb niet gebruiken voor bekvechten, dr is het dan weer niet voor bedoeld.
Dank u wel!
pi_181065075
Kan iemand deze even koppelen aan het vorige deel?

GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #2

Danku
pi_181065137
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:13 schreef kree het volgende:
Kan iemand deze even koppelen aan het vorige deel?

GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #2

Danku
Ga ik doen.
pi_181065166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:15 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ga ik doen.
Dank :)
pi_181071804
-Miauw- Je bent wel erg enthousiast met je sluitknopjes. dat topic over whatsapp had natuurlijk helemaal niet dicht gehoeven.
pi_181072641
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 04:05 schreef Fokker89 het volgende:
-Miauw- Je bent wel erg enthousiast met je sluitknopjes. dat topic over whatsapp had natuurlijk helemaal niet dicht gehoeven.
Weet je, ik denk dat je daar gelijkt in hebt. Het kan een topic zijn met leuke, creatieve antwoorden, al vind ik het nog steeds niet geschikt voor GC.
Wees je wel bewust van je eigen aandeel. Als jouw reactie, ook nog de eerste, 'Uitgewoond worden.i 'is, stuur je een topic ook een bepaalde kant uit.
pi_181085093
Murp, mijn excuses voor dat zelfmoord topic van gister.
pi_181085113
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:54 schreef Quotidien het volgende:

[..]

*weg*
*weg*

[ Bericht 8% gewijzigd door Kerplunk op 10-08-2018 18:56:22 ]
pi_181085205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:50 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

*weg*
Opzouten. Stuur hem maar een DM.
pi_181085348
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 18:55 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Opzouten. Stuur hem maar een DM.
*weg*

[ Bericht 19% gewijzigd door Kerplunk op 10-08-2018 20:16:44 ]
pi_181101871
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #3

Niet dat ik het erg vind ofzo, maar waarom staat dit topic ineens bij aankondigingen :+ ?
pi_181102038
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #3

Niet dat ik het erg vind ofzo, maar waarom staat dit topic ineens bij aankondigingen :+ ?
Meer views/aandacht voor het topic?
pi_181107785
Hey -Miauw-,

ik ben al anderhalve week psychotisch. Ik drink mijn laatste biertjes op en ga dan afkicken.
pi_181107830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 18:36 schreef -Ondskapt- het volgende:
Hey -Miauw-,

ik ben al anderhalve week psychotisch. Ik drink mijn laatste biertjes op en ga dan afkicken.
Dat is een moedige stap. Heb je een hulpverlener of een instantie waar je bij terecht kunt? PM of DM is handiger trouwens.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:41:39 #159
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_181107893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 18:36 schreef -Ondskapt- het volgende:
Hey -Miauw-,

Je hebt geen kort lijntje met een professionele hulpverlener toch?
pi_181109422
Hey /Miauew en Trashmancan,

Ik zuip mijn laatste biertjes op. Ik heb idd geen lijn met hulpverleners. Sterker nig, ik heb ze de deur uitgegooid.
pi_181410783
GC / Moordenaar Nicky Verstappen bekend: wat nu ???

Eigenlijk geen raar discussiepunt. Controversieel, maar mede daardoor best wel interessant.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181410861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
GC / Moordenaar Nicky Verstappen bekend: wat nu ???

Eigenlijk geen raar discussiepunt. Controversieel, maar mede daardoor best wel interessant.
Ik vind het meer getroll dan een goed onderbouwde discussie.
pi_181410971
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 23:02 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik vind het meer getroll dan een goed onderbouwde discussie.
Waarom? Hoeveel onderbouwing had je willen hebben? Excelsheets enzo?

Ik vind het niet raar dat je bij iets wat zo breeduit gemeten in de media is, eens gaat polsen wat de gemiddelde Nederlander (FOK!er) vindt over de zaak. Ons strafrecht is gebaseerd op het idee dat misdadigers terugkeren naar de samenleving, mits dit geen gevaar oplevert (denk TBS), maar het onderbuikgevoel wil nog wel eens de kop opsteken. De zaak is lichtelijk controversieel (en verjaard), maar dat maakt het best interessant.

Niks persoonlijks, maar ik vind dat je ietwat overtrokken reageert door dit gelijk op slot te plempen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_181417482
GC / Gratis reizen in de eerste klas.

Snap niet hoe dit racism is...

Ik noem alleen maar de feiten.
pi_181417490
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:15 schreef Starmanelon het volgende:
GC / Gratis reizen in de eerste klas.

Snap niet hoe dit racism is...

Ik noem alleen maar de feiten.
Ok.
pi_181429777
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:15 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ok.
Zie dit topic zo maar even als een prullenbak ook even,
Of je mag hem wel wissen anders, maar dacht beter zo als verder drama maken op fok hahaha
pi_181430177
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:59 schreef kree het volgende:

[..]

Of je mag hem wel wissen anders, maar dacht beter zo als verder drama maken op fok hahaha
Starmalenon is een kloon van jou? Of waarom denk jij anders over zijn topic te kunnen beslissen?
Of begrijp ik je verkeerd?

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 24-08-2018 19:21:50 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_181430330
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Starmalenon is een kloon van jou? Of waarom denk jij anders over zijn topic te kunnen beslissen?
Of begrijp ik je verkeerd?
nou wil dus niet
pi_181430421
en ik ben geen kloon vann Niemand 15 jaar fok lol
pi_181430451
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:28 schreef kree het volgende:
en ik ben geen kloon vann Niemand 15 jaar fok lol
Heb je gedronken? Ik snap niks van je posts. Misschien even uitloggen?
pi_181430537
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je gedronken? Ik snap niks van je posts. Misschien even uitloggen?
nou aangezien we in fb zitten, wat snaptje je niet dat ik ei laat gaan ik onderhand wel een punt had?
pi_181430660
mss ben ik niet duidelijk genoeg, bekend probleem wel ;)

leg uit?
pi_181430703
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:42 schreef kree het volgende:

leg uit?
Ik denk eerder dat het handiger is als jij jouw post even uitlegt :P
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:59 schreef kree het volgende:

[..]

Die.
pi_181430724
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:42 schreef kree het volgende:

leg uit?
Kree, faka niffo?
pi_181430738
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:45 schreef I. het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het handiger is als jij jouw post even uitlegt :P

[..]

Die.
vraag maar?
pi_181430739
Oh excuses, ik dacht dat ik in dat topic zat i.p.v. FB.
pi_181430774
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:47 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Kree, faka niffo?
als je die even gaat vertalen , dan reageer ik erop :)
pi_181430803
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:50 schreef kree het volgende:

[..]

als je die even gaat vertalen , dan reageer uj erop :)
Ik vroeg of alles goed met je gaat, maar ik zag niet dat we in FB zaten. Dit is eigenlijk niet de plek voor slowchat he, maatje.
pi_181430842
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:51 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ik vroeg of alles goed met je gaat, maar ik zag niet dat we in FB zaten. Dit is eigenlijk niet de plek voor slowchat he, maatje.
maakt niet uit. :) geen probleem om te vragen enzo :)
pi_181431328
Mensen, FB is niet bedoeld om te slowchatten. Dat kan elders of stuur elkaar een DM. PM kan natuurlijk ook. Ok, thanks!
  zondag 26 augustus 2018 @ 12:39:53 #181
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_181468703
GC / Newbie voorsteltopic deel 25

Sticky heeft geholpen :D Er is zowaar een nieuw deel, lijkt me dus dat die weer sticky mag :s)

Edit: helemaal toppie ^O^

[ Bericht 14% gewijzigd door naatje_1 op 26-08-2018 13:23:24 ]
pi_181502951
quote:
3s.gif Op zondag 26 augustus 2018 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
GC / Newbie voorsteltopic deel 25

Sticky heeft geholpen :D Er is zowaar een nieuw deel, lijkt me dus dat die weer sticky mag :s)

Edit: helemaal toppie ^O^
Ik heb hem met een paar kwaliteitsposts van mij onder de aandacht gebracht.

Heel graag gedaan.
pi_181768103
Hoewel het prima zo werkt trouwens gezien de reacties.
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #5

Ik zat te denken om de TT wat algemener te maken ofzo.
Simpeler dus vooral, als iets van "Fok! userkaart"

Maar wil even jullie mening (van de mods dus) weten eigenlijk of dat handig is?
Is niet gelijk een verzoek om het te veranderen, maar wat denken jullie?
pi_181802272
GC / Picnic - de online supermarkt #2

referall links, en ronduit spam (aka links naar random website) snap ik..

maar nu mogen kortingcodes ook niet meer? wanneer wordt het chineese forum dan ook geruimd qua kortingscodes? :?
pi_181802385
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 19:45 schreef mschol het volgende:
GC / Picnic - de online supermarkt #2

referall links, en ronduit spam (aka links naar random website) snap ik..

maar nu mogen kortingcodes ook niet meer? wanneer wordt het chineese forum dan ook geruimd qua kortingscodes? :?
ik heb in dit geval alleen even gehandeld naar hoe er in deel 1 is gehandeld door de mods van GC.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 24% gewijzigd door Nizno op 09-09-2018 19:57:10 ]
37: irregulier, uniek n kubisch priemgetal, tevens gecentreerd hexagonaal getal en stergetal.
  zondag 9 september 2018 @ 20:58:26 #186
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_181804109
Hey leuk, nieuwe mod op GC?
pi_181806183
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 september 2018 10:32 schreef kree het volgende:
Hoewel het prima zo werkt trouwens gezien de reacties.
GC / Hoe dicht wonen wij FOK!kers bij elkaar? (google maps) #5

Ik zat te denken om de TT wat algemener te maken ofzo.
Simpeler dus vooral, als iets van "Fok! userkaart"

Maar wil even jullie mening (van de mods dus) weten eigenlijk of dat handig is?
Is niet gelijk een verzoek om het te veranderen, maar wat denken jullie?
Mij maakt het niet uit, zeg maar een titel en dan veranderen we hem ^O^
pi_181806223
En met die kortingscodes heb ik geen moeite iig. Zijn wel meer topics waar kortingscodes gedeeld worden.
  zondag 9 september 2018 @ 22:15:35 #189
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_181806563
Bijzonder dat iemand die het naar eigen zegge te druk heeft voor haar eigen fora wel tijd heeft om te gaan gastmodden, en dan nog wel bij zoiets insignificants als een paar kortingscodes
pi_181807032
Aangezien Kerplunk er geen probleem mee heeft heb ik de code in deel 2 teruggezet

Is natuurlijk niet de bedoeling dat een GCmod het wel toestaat en een andere gastmod niet
37: irregulier, uniek n kubisch priemgetal, tevens gecentreerd hexagonaal getal en stergetal.
pi_181807093
quote:
99s.gif Op zondag 9 september 2018 22:28 schreef Nizno het volgende:
Aangezien Kerplunk er geen probleem mee heeft heb ik de code in deel 2 teruggezet

Is natuurlijk niet de bedoeling dat een GCmod het wel toestaat en een andere gastmod niet
Maar waarom gastmodden? Was het delen van een kortingscode (door een vaste user nog wel, geen eendagsvlieg) nu echt zo’n noodgeval dat er ingegrepen moest worden voordat de eigen mods ernaar konden kijken?
pi_181807146
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar waarom gastmodden? Was het delen van een kortingscode (door een vaste user nog wel, geen eendagsvlieg) nu echt zo’n noodgeval dat er ingegrepen moest worden voordat de eigen mods ernaar konden kijken?
Neehoor geen noodgeval. Ik had gereekst en zag daardoor in vorige topic de spammeldingen van Miauw bij ook de vaste gebruikers dus ik dacht ik help even op een avond als deze.

Maar als Kerplunk het geen spam vind is er niets aan de hand en staat de code er gewoon weer.
pi_181817056
quote:
99s.gif Op zondag 9 september 2018 22:31 schreef Nizno het volgende:

[..]

Neehoor geen noodgeval. Ik had gereekst en zag daardoor in vorige topic de spammeldingen van Miauw bij ook de vaste gebruikers dus ik dacht ik help even op een avond als deze.

Maar als Kerplunk het geen spam vind is er niets aan de hand en staat de code er gewoon weer.
Ik ben ook geen GC god he :P

We gaan even bekijken hoe en wat we in dit topic toestaan en wat niet.
pi_181817131
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:46 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Ik ben ook geen GC god he :P

Sinds je doos niet meer schimmelt ben je wel van een voetstuk afgevallen ja -O-
pi_181818449
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 14:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sinds je doos niet meer schimmelt ben je wel van een voetstuk afgevallen ja -O-
Heb jij niet toevallig een doos vol schimmel die je kan showen? :9~
pi_181818464
Ja zo kan ie wel weer :(
pi_181818502
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2018 16:13 schreef Kerplunk het volgende:
Ja zo kan ie wel weer :(
Kutusers die off-topic gaan :r
pi_182176230
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2018 22:06 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Mij maakt het niet uit, zeg maar een titel en dan veranderen we hem ^O^
Ok wil deze toch even veranderen eigenlijk.

Kunnen jullie van de TT maken;
FOK! users kaart (google maps) #5 - 414 users op de kaart!
pi_182176252
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ok wil deze toch even veranderen eigenlijk.

Kunnen jullie van de TT maken;
FOK! users kaart (google maps) #5 - 414 users op de kaart!
Zeker? Ik vind de huidige titel meer tot de verbeelding spreken namelijk.
pi_182176306
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:45 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Zeker? Ik vind de huidige titel meer tot de verbeelding spreken namelijk.
Mjah vond hem wel ok, maar het maakt niet gelijk duidelijk waar het om gaat.

Denk dat het moet beginnen met FOK! users kaart

Dat dan daarna "hoe dicht wonen we bij elkaar.
Weet ook niet echt ook hoor, het loopt beetje terug wel helaas dus dacht een kortere en bondige titel handiger is.

Wat denk jij?
pi_182176418
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:47 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ook niet echt ook hoor, het loopt beetje terug wel helaas dus dacht een kortere en bondige titel handiger is.

Wat denk jij?
Ik vind deze titel meer zeggen dan een 'user kaart'.
De reden dat het terugloopt is denk ik omdat de markt verzadigd is :P
Of je moet weer even actief gaan ronselen, maar denk dat je er niet heeeel veel meer bij gaat krijgen.

Maar laat maar weten of ik de titel moet aanpassen en wat het dan moet zijn.
pi_182176493
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:52 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik vind deze titel meer zeggen dan een 'user kaart'.
De reden dat het terugloopt is denk ik omdat de markt verzadigd is :P
Of je moet weer even actief gaan ronselen, maar denk dat je er niet heeeel veel meer bij gaat krijgen.

Maar laat maar weten of ik de titel moet aanpassen en wat het dan moet zijn.
Ja eens denk dat er iedereen bij zit die het wilde onderhand en hij wordt niet zo veel meer gebumped.

Maar ok euh jij als mod kan daar nog even aan helpen.
Probeer hem eens naar tt voorstel van mij en doe er ff een berichtje in van tt aangepast :)

even kijken of dat wat helpt en anders veranderen we hem weer terug ;)
pi_182176569
FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #5

Zoiets even proberen?
pi_182176814
quote:
12s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:59 schreef kree het volgende:
FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #5

Zoiets even proberen?
Aangepast!
pi_182176871
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:12 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Aangepast!
:) even kijken maar. Ik vindt het nl grappig om te zien waar iedereen nou vandaan komt.
  vrijdag 28 september 2018 @ 00:24:01 #206
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182176984
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2018 23:47 schreef kree het volgende:

[..]

Wat denk jij?
Dat een mens echt zo pathetisch kan zijn als jij.
pi_182177098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat een mens echt zo pathetisch kan zijn als jij.
niks mis mee voor zover ik zie hoor
  vrijdag 28 september 2018 @ 00:33:51 #208
459912 FlippingCoin
pi_182177117
Nou nou, laten we het gezellig houden.
leve de eigenpijperij
pi_182177140
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Graag ja!
pi_182177184
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]
-nee-
Houd eens op joh.
pi_182177199
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou het was en is gewoon een leuk initiatief, niemand wordt gedwongen ofzo.

staat het je niet aan, allemaal prima dan doe je er niet aan mee.
Verder haal ik iedereen eruit die zich later nog mocht bedenken.

Dus zie niet echt een probleem ofzo?
pi_182177218
Nee ok, klaar nu Ik heb geen zin in steeds persoonlijke vetes in FB en daar is het ook niet voor bedoeld.

-never mind :')-
  vrijdag 28 september 2018 @ 01:00:22 #213
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_182177398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2018 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
Nee ok, klaar nu Ik heb geen zin in steeds persoonlijke vetes in FB en daar is het ook niet voor bedoeld.

-never mind :')-
Wel zin in een bepaalde Italiaanse groentenschijf?
Respect to the man in the ice cream van
pi_182177401
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2018 01:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Wel zin in een bepaalde Italiaanse groentenschijf?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:13:46 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182273017
Artikel 4.d.

User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s, broncode, ontwerpen, configuraties en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commercile en niet-commercile doeleinden van de door user geplaatst of anderszins ter beschikking gesteld materiaal, hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, herpublicatie, integratie in FOK! en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK! en haar Social Media accounts (facebook, twitter, instagram, linkedin, pinterest e.d.).
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182273295
Ik kom hier straks op terug.
pi_182282407
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 14:13 schreef fathank het volgende:
Artikel 4.d.

User verleent met plaatsing of op enigerlei wijze beschikbaar maken van berichten, teksten, foto’s, broncode, ontwerpen, configuraties en ander (audio)visueel materiaal, hieronder inbegrepen het plaatsen van hyperlinks naar voornoemd materiaal, een onbeperkt , onbegrensd en onvoorwaardelijk, niet-exclusief gebruiksrecht voor commercile en niet-commercile doeleinden van de door user geplaatst of anderszins ter beschikking gesteld materiaal, hieronder inbegrepen, maar niet beperkt tot, het citeren (quoten) van het volledige materiaal of delen ervan in andere berichten, het weergeven van het volledige materiaal of delen ervan aan bezoekers van alle domeinen van FOK!, herpublicatie, integratie in FOK! en elk ander gebruik binnen de domeinen en subdomeinen van FOK! en haar Social Media accounts (facebook, twitter, instagram, linkedin, pinterest e.d.).
Hallo fathank,

Ingewikkelde materie dus ik heb het vraagstuk achter de schermen neergelegd. Dit artikel heeft hier niets mee te maken dus die foto van Tong80 hoort niet in dat topic thuis. Heb je nog verdere vragen, mail dan naar [email protected]
pi_182341462
GC / Verwijdering van je account op FOK!

Je kunt het topic natuurlijk ook gewoon verplaatsen naar fb toch? Beetje service en verlenen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182341528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Je kunt het topic natuurlijk ook gewoon verplaatsen naar fb toch? Beetje service en verlenen.
Nou ik was het topic aan het zoeken in FB. Daar staan namelijk al veel antwoorden in....
pi_182341563
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

Ik kwam naar FB om precies deze vraag te stellen. En nu weet ik niet wat ik moet doen. Het voelt nogal hostile dat m'n topic gesloten is, terwijl ik een aantal oprechte vragen heb...
pi_182341597
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kwam naar FB om precies deze vraag te stellen. En nu weet ik niet wat ik moet doen. Het voelt nogal hostile dat m'n topic gesloten is, terwijl ik een aantal oprechte vragen heb...
Ja rustig aan hoor. Ik ben net het topic voor je aan het opzoeken, maar er is nogal wat informatie over te vinden...
pi_182341672
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:51 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja rustig aan hoor. Ik ben net het topic voor je aan het opzoeken, maar er is nogal wat informatie over te vinden...
Je bent een schat.
pi_182341750
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 20:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je bent een schat.
Dat vlt tegen.
Zie de edit in mijn sluitpost.
pi_182405038
mag deze als sticky? Hij zakt nl weg omdat we waarschijnlijk beetje aan de max zitten van aanmeldingen.

GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #5

Is beetje zonde want krijg wel DM van mensen die elkaar eens willen berichten omdat ze in de buurt wonen.

Iedereen aan hunzelf om erop in te gaan natuurlijk, maar ik wil er eigenlijk niet de tussenpersoon in zijn steeds.

Nieuwe users nog steeds welkom, die voeg ik wel toe :)
pi_182406022
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 02:15 schreef kree het volgende:
mag deze als sticky? Hij zakt nl weg omdat we waarschijnlijk beetje aan de max zitten van aanmeldingen.

Is beetje zonde want krijg wel DM van mensen die elkaar eens willen berichten omdat ze in de buurt wonen.

Iedereen aan hunzelf om erop in te gaan natuurlijk, maar ik wil er eigenlijk niet de tussenpersoon in zijn steeds.

Ik snap de reden waarom dit topic sticky moet niet helemaal geloof ik.

Als een top verzadigd is, zakt het weg. Zoals nu gebeurt.

Maar waarom DM’en mensen jou?
pi_182406243
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:09 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik snap de reden waarom dit topic sticky moet niet helemaal geloof ik.

Als een top verzadigd is, zakt het weg. Zoals nu gebeurt.

Maar waarom DM’en mensen jou?
Ja snap je punt, omdat ze jet topic dus niet meer vinden.
beetie creatief zoeken en je komt er natuurlijk wel weer.

Maar hoeveel handiger zou het zijn om zo ff een kaartje boven aan te hebben staan?
Denk ook wel dat er dan wat nieuwe mensen bij komen. ik wil hem nl niet blijven bumpen steeds.

Mensen zien het niet omdat het weg zakt enzo. Terwijl het hele idee ervan eigenlijk positief is. Ga geen namen noemen. maar via dm toch paar contact met elkaar gekregen via kaart.
pi_182406298
bedoel er kan ook een boek gepromoot worden waar wel een verdien model in zit. niks ergs aan,.

Maar dan moet dit helemaal kunnen, of probeer het eerst eens voor een week?

Het punt is nl dat dit geen discussie topic is. en ok de enige keren als hij omhoog komt is als mensen zich willen melden

Daarna zakt ie weer en ziet niemand het meer

[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 09-10-2018 08:50:28 ]
pi_182411984
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 08:38 schreef kree het volgende:
bedoel er kan ook een boek gepromoot worden waar wel een verdien model in zit. niks ergs aan,.

Maar dan moet dit helemaal kunnen, of probeer het eerst eens voor een week?

Het punt is nl dat dit geen discussie topic is. en ok de enige keren als hij omhoog komt is als mensen zich willen melden

Daarna zakt ie weer en ziet niemand het meer
Helaas is het zo dat elk topic wegzakt als er niet meer op gereageerd wordt.

Als we nou eens een goedwerkende zoekfunctie zouden hebben...
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:13:42 #229
147511 Cyanide-
Extreem irriterend
pi_182412206
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 02:15 schreef kree het volgende:

Zet het in je sig, als sticky voegt echt weinig toe, die zie je bv. mobiel al niet, daarnaast scrollt iedereen er zo voorbij. Bovendien ben je qua boek in de war met een 'aankondiging' zoals nu bv. die kerstpakkettenactie er staat. Desnoods kan je vragen of hij bv. in het voorsteltopic in een pointer of OP kan.

Maar het blijft imho een beetje een spur of the moment ding, het ws even grappig en leuk, maar het is heel lastig up to date en correct te houden, mensen verhuizen, komen nieuwe mensen bij, mensen vertrekken etc. etc. Gewoon leuke momentopname en dan zou je er imho meer aan hebben om dit jaarlijks een keer te doen, of zoals een aantal andere initiatieven wat interactiever te maken en extern te hosten.
pi_182412295
Wat hierboven gezegd wordt inderdaad.

Het is een leuk topic, maar die raken nou eenmaal ook verzadigd. In sticky vind ik het niet thuis horen.
pi_182421273
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
Wat hierboven gezegd wordt inderdaad.

Het is een leuk topic, maar die raken nou eenmaal ook verzadigd. In sticky vind ik het niet thuis horen.
Ok fair punt, dan houden we hem gewoon even zo :)
pi_182475471
Hee, kijk, offtopic gebazel in GC / Mooie natuur in Nederland
Verrassend van deze users. Doen ze anders nooit! :{
Wanneer wordt er eens opgetreden tegen dit soort users, anders dan alleen de posts deleten?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182476088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Wanneer wordt er eens opgetreden tegen dit soort users, anders dan alleen de posts deleten?
Hola,

Het is niet zo dat we alleen posts verwijderen en that's it. Als ik een post verwijder spreek ik de user vaak per DM aan. Mocht het echt uit de klauwen lopen, dan gooi ik het naar achteren. Maar in dit geval was het wat geinen en is het wat mij betreft niet nodig.

Bedankt voor je oplettendheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Miauw- op 12-10-2018 18:29:06 ]
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:20:29 #234
138448 PeZu
Suspended animation
pi_182476129
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
offtopic gebazel kan je best raporteren via een topic of post report ^O^
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 18:22:30 #235
459912 FlippingCoin
pi_182476171
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:20 schreef PeZu het volgende:

[..]

offtopic gebazel kan je best raporteren via een topic of post report ^O^
Maar niet per se beter, in dit geval dus niet gezien de gekregen terugkoppeling.
leve de eigenpijperij
pi_182476531
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:18 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Hola,

Het is niet zo dat we alleen posts verwijderen en that's it. Als ik een post verwijder spreek ik de user vaak per DM aan. Mocht het echt uit de klauwen lopen, dan gooi ik het naar achteren. Maar in dit geval was het wat geinen en is het wat mij betreft niet nodig.

Bedankt voor je oplettendheid.
Die ene bepaalde user zit FOK!breed te "geinen". En er gebeurt helemaal niks aan zijn gedrag. En als ik er een vraag over stel aan de (F)A's, vinden ze het een "retorische vraag".
M.a.w. er gebeurt weer eens helemaal niks aan al dat trollen. Triest, zowel het trollen als het niet ertegen optreden.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_182476803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Die ene bepaalde user zit FOK!breed te "geinen". En er gebeurt helemaal niks aan zijn gedrag. En als ik er een vraag over stel aan de (F)A's, vinden ze het een "retorische vraag".
M.a.w. er gebeurt weer eens helemaal niks aan al dat trollen. Triest, zowel het trollen als het niet ertegen optreden.
Jij ziet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurt of wanneer een user wordt aangesproken of er voor een bepaalde periode afvliegt. En wat jij ziet als trollen is voor een ander geinen, binnen de regels van FOK! Dat is wat ik er in het algemeen over kan zeggen.

Nogmaals, als je iets ziet wat niet door de beugel kan: TR.
Ik neem jouw opmerking in ieder geval mee naar achteren.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:07:48 #238
453049 BoneThugss
often copied, never duplicated
pi_182476812
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]
Aha, het is weer eens niet naar jouw zin.

Gelukkig maar, zou een mooie boel worden als dat wel zo zou zijn.
Op vrijdag 3 maart 2017 21:36 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen!!
pi_182476883
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:06 schreef -Miauw- het volgende:
Jij ziet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurt of wanneer een user wordt aangesproken of er voor een bepaalde periode afvliegt.
Aangezien er veel users zijn die het getrol en gegein in serieuze topics helemaal zat zijn, is het wellicht verstandig om wat opener en duidelijker te zijn.
Trollen en geinen in KLB of ONZ ofzo: prima, ga je gang. Maar een topic met een serieuze vraag verneuken met offtopic geneuzel.. ja, een keer, dat kan. Maar zo vaak als het nu gebeurt... dat is gewoon niet okee.
Zoals ik al in andere topics zei: als het getrol en gegein doorgaat, zullen de serieuze users van FOK! verdwijnen, of zullen ze zich terugtrekken in kleine topics/topicreeksen. En de rest van FOK! zal vervallen in een vrijplaats voor trollen. Maar wellicht is dat wel het beleid van FOK! en is dat wat the powers that be willen.
pi_182476890
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:07 schreef BoneThugss het volgende:
Aha, het is weer eens niet naar jouw zin.
Serieuze topics verneuken zou naar niemands zin moeten zijn.
  vrijdag 12 oktober 2018 @ 19:13:52 #241
453049 BoneThugss
often copied, never duplicated
pi_182476922
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gebruik je eigen opvattingen niet als referentiekader.

[ Bericht 0% gewijzigd door BoneThugss op 12-10-2018 19:26:41 ]
Op vrijdag 3 maart 2017 21:36 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen!!
pi_182476930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:12 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens hoor.
pi_182476947
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2018 19:13 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Gebruik je eigen opvatingen niet als referentiekader.
Als die dezelfde zijn als die van vele anderen, is dat geen probleem.
En likewise, uiteraard.
  woensdag 17 oktober 2018 @ 14:17:24 #244
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_182571082
- niet meer van toepassing -
Ik ook.
pi_182573028
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:17 schreef Monopoly het volgende:
pi_182573288
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 14:17 schreef Monopoly het volgende:
pi_182573330
^O^
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:33:36 #250
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182815058
quote:
4s.gif Op woensdag 17 oktober 2018 16:06 schreef Leonos het volgende:
^O^
GC / KPN ... Wat doe je?!
Mag ie niet?
Ik ben zelf degene van het verhaal he?

Oh en vragen stellen nadat je een slotje gezet hebt is niet heul handig, harry.. _O-

Mijn doel is om meningen en ervaringen te delen en daarover te discussieren

[ Bericht 7% gewijzigd door Zolderkamer op 29-10-2018 14:50:16 ]
pi_182898739
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

GC / KPN ... Wat doe je?!
Mag ie niet?
Ik ben zelf degene van het verhaal he?

Oh en vragen stellen nadat je een slotje gezet hebt is niet heul handig, harry.. _O-

Mijn doel is om meningen en ervaringen te delen en daarover te discussieren
Hoi! Sorry voor de late reactie :@
Als het je gaat om tips om te zoeken naar een nieuwe provider, kan je een topic openen in DIG.
Mocht het je echt alleen gaan om te klagen over KPN, kan je natuurlijk een topic openen in KLB.

Het doel van je topic was mij helaas niet helemaal duidelijk.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 14:40:41 #252
179075 crew  hugecooll
pi_182898876
Mag je ook wel herposten in KLB als je wil
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:06:12 #253
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182899425
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:34 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoi! Sorry voor de late reactie :@
Als het je gaat om tips om te zoeken naar een nieuwe provider, kan je een topic openen in DIG.
Mocht het je echt alleen gaan om te klagen over KPN, kan je natuurlijk een topic openen in KLB.

Het doel van je topic was mij helaas niet helemaal duidelijk.
Geen punt hoor.. het was ook niet zo van belang.. :+

Het was me te doen om "het aan de kaak stellen van"

Maar DIG is daar niet echt een plek voor geloof ik en KLB is het ook niet echt op zn plek
(ik zit niet zo te wachten op een kort topic met KLB reacties)
Inmiddels voorzien van een andere provider

Dus ik hou het wel zo.. het is niet echt een topic waard ook geloof ik ^O^
pi_183136128
Ik ben het niet echt eens met de richting van "vraag waarover je wil"
Het hele idee was goed, maar dat ging over beroepen etc. Nu gaat het over personen. En garandeer je. dat gaat ruzie worden zo. :D

Nouja we zien wel hoe het loopt ik vraag wel door hoor ;)
pi_183136919
Waarom is dit topic dicht en leeg?

GC / Met welk land/regering vergelijk je FOK!?
Ich hock in meinem Bonker
  woensdag 14 november 2018 @ 08:01:36 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_183136951
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:57 schreef Blaadjes het volgende:

Zuid koreaanse praktijken!
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 22:50:54 #257
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183155280
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2018 03:05 schreef kree het volgende:
Ik ben het niet echt eens met de richting van "vraag waarover je wil"
Het hele idee was goed, maar dat ging over beroepen etc. Nu gaat het over personen. En garandeer je. dat gaat ruzie worden zo. :D

Nouja we zien wel hoe het loopt ik vraag wel door hoor ;)
Hoi hier staat het idee uitgelegd: GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie.

Het is naar het voorbeeld van de AMA topics op reddit, er is door users hierom gevraagd. Het is altijd de insteek geweest dat het niet alleen om beroepen zou draaien maar dus ook om mensen die in een bijzondere situatie zitten ofzo. In het topic hierboven kun je vinden welke mensen zich tot nu toe hebben aangemeld en wat er dus nog zal komen. Er zullen er tussen zitten die je niet boeien maar ook die je wel boeiend vind. Het is aan de ondervraagde zelf of ze dit anoniem willen doen via het vraagwatjewil account of op persoonlijke basis zoals nu met miss_isis.

Ik hoop dat dit het idee al wat duidelijker maakt?

Bij de volgende die ik zal aankondigen (als die dus gebruikt maakt van het vraagwatjewil account) zal ik een iets betere introductie schrijven en hoe het in elkaar staat. Misschien een soort van standaard OP zodat het wat duidelijker is. Ook zal ik het bovengenoemde topic wat prominenter aanwijzen. Eventuele verder feedback over het vraagwatjewil gebeuren kun je ook in dat topic kwijt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_183156851
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2018 22:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hoi hier staat het idee uitgelegd: GC / Vraag wat je wil: een inventarisatie.

Het is naar het voorbeeld van de AMA topics op reddit, er is door users hierom gevraagd. Het is altijd de insteek geweest dat het niet alleen om beroepen zou draaien maar dus ook om mensen die in een bijzondere situatie zitten ofzo. In het topic hierboven kun je vinden welke mensen zich tot nu toe hebben aangemeld en wat er dus nog zal komen. Er zullen er tussen zitten die je niet boeien maar ook die je wel boeiend vind. Het is aan de ondervraagde zelf of ze dit anoniem willen doen via het vraagwatjewil account of op persoonlijke basis zoals nu met miss_isis.

Ik hoop dat dit het idee al wat duidelijker maakt?

Bij de volgende die ik zal aankondigen (als die dus gebruikt maakt van het vraagwatjewil account) zal ik een iets betere introductie schrijven en hoe het in elkaar staat. Misschien een soort van standaard OP zodat het wat duidelijker is. Ook zal ik het bovengenoemde topic wat prominenter aanwijzen. Eventuele verder feedback over het vraagwatjewil gebeuren kun je ook in dat topic kwijt.
aha ja dat maakt het al een stuk duidelijker, maargoed je moet dat onderwerp kennen op reddit of weet ik veel wat voor topic op fok die ik niet gelezen heb om dat te snappen. Dus iets meer uitleg in de OP zou wss handig zijn denk ik. :)
  Moderator donderdag 15 november 2018 @ 09:25:47 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183159336
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:12 schreef kree het volgende:

[..]

aha ja dat maakt het al een stuk duidelijker, maargoed je moet dat onderwerp kennen op reddit of weet ik veel wat voor topic op fok die ik niet gelezen heb om dat te snappen. Dus iets meer uitleg in de OP zou wss handig zijn denk ik. :)
Dat ben ik met je eens en dat ga ik ook invoeren :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_183170346
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 07:57 schreef Blaadjes het volgende:

Denk niet dat we daar echt antwoord op hoeven te geven? :P

Of denk je oprecht dat het een goed topic is? :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')