abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2017 @ 14:21:47 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_176190898
Heeft iemand nog extra advies/tips hoe je aan een betrouwbare schoonmaker (m/v) komt? Ik zat net op werkster.nl, maar dan moet je opeens een tientje per maand contributie gaan betalen.

Via-via is het beste, maar ik ken zo niemand in de buurt (Apeldoorn) die een schoonmaakster/maker heeft. Aan het bord bij de supermarkt kijken kan natuurlijk ook, maar dan weet je ook niet wie je binnen haalt. Is iets als helpling.nl goed? Ervaringen?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_176193668
Ik heb het zelf ongeveer een jaar geleden via Huiscleaning.nl geregeld.

Daar betaal je eenmalig bemiddelingskosten. Prima ervaring mee en de poetshulp die ik daar vandaan heb getrokken woont twee straten verderop (wat voor mij dus best vertrouwelijk overkomt) en ze poetst erg goed (preciezer dan ik zelf zou doen zelfs).

Als ze mij trouwens niet was bevallen, kon ik eventueel weer een nieuwe laten komen zonder opnieuw bemiddelingskosten te betalen.
  maandag 1 januari 2018 @ 13:05:12 #3
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_176212867
quote:
14s.gif Op zondag 31 december 2017 15:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb het zelf ongeveer een jaar geleden via Huiscleaning.nl geregeld.

Daar betaal je eenmalig bemiddelingskosten. Prima ervaring mee en de poetshulp die ik daar vandaan heb getrokken woont twee straten verderop (wat voor mij dus best vertrouwelijk overkomt) en ze poetst erg goed (preciezer dan ik zelf zou doen zelfs).

Als ze mij trouwens niet was bevallen, kon ik eventueel weer een nieuwe laten komen zonder opnieuw bemiddelingskosten te betalen.
Goeie tip! Thanks!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_176212887
Heb ook wel eens zo'n bemiddelingsbureau geprobeerd, maar alleen maar gezeik mee gehad. Heel veel studentes die het als bijbaan probeerden. Konden niet goed schoonmaken, afspraken vergeten, binnen een paar weken het voor gezien houden etc. Nu doet een vriendin van mijn moeder het. :') Op zich prima.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 13:10:45 #5
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_176212937
Een oproepje doen via een lokaal verkoop oid. groepje op facebook ?
Rond vragen binnen je vereniging of sportclub ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')