abonnement Unibet Coolblue
pi_176216164
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Wait whut :o douchen met parkieten?
Ja, lekker voor de veertjes en minder stof in huis. Ze vinden het zelf ook heerlijk, zolang er geen water in de neusgaten komt. :D Helaas al een tijd niet gedaan en uit de kooi is deze weken al een luxe.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_176216305
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij doen het douchen en badje altijd met zn tweeën. Eentje onder de douche met baby en de ander haartjes wassen en af soppen en daarna de baby afdrogen. Ook zo met het badje, een vasthouden en de ander soppen en afdrogen.

Alleen lijkt me ook best spannend/onhandig
Douchen doen we ook soort van samen. Ik geef baby aan, en pak weer aan om af te drogen. Maar badje doe ik ook wel gewoon alleen. Kwestie van goed voorbereiden en alles klaar leggen. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_176216546
Douchen alleen met de baby vind ik juist heerlijk O+ na het douchen wikkel ik 'm dan in en kan hij op het aankleedkussen in zijn bad liggen tot ik klaar ben met mezelf wassen en afdrogen. Daarna is hij aan de beurt.
pi_176217826
Haartjes wassen en afsoppen doe ik niet aan bij baby. Scheelt weer gedoe.
Lemijn, fijn dat het douchen nu wel gaat. *; . Wij deden gisteren ook weer een poging en Y vond het dit keer prima, terwijl hij keren daarvoor huilde. Hij en Jacob hebben kennelijk dezelfde nieuwsbrief gehad waarin staat dat douchen best chill is.

Terwijl ik dit typ, trekt Y een stoeltje van onze peuter omver. Precies op z'n hoofd. :') . We zitten nu in de fase "ik kan kruipen en wil alles ontdekken". Dus niets is veilig. Lampen zijn al bijna omgetrokken, de kerststal al bijna vernield. :D .

Gelukkig nieuwjaar allemaal! *O* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 1 januari 2018 @ 17:41:16 #105
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176218668
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:23 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij doen het douchen en badje altijd met zn tweeën. Eentje onder de douche met baby en de ander haartjes wassen en af soppen en daarna de baby afdrogen. Ook zo met het badje, een vasthouden en de ander soppen en afdrogen.

Alleen lijkt me ook best spannend/onhandig
Alles went :). Ik heb met de kraamhulp bedacht hoe ik alles alleen kan doen. Het enige waar ik een tweede persoon voor mis, is het opruimen van de zooi terwijl ik hem aankleed :P. Maar goed daarom doen we dat badje dus zelden.
quote:
2s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:03 schreef Franny_G het volgende:
Haartjes wassen en afsoppen doe ik niet aan bij baby. Scheelt weer gedoe.
En dit.

Franny, ik vroeg aan Jacob of hij dezelfde nieuwsbrief had gekregen als Y en toen begon hij enorm te schaterlachen. Lijkt me duidelijk.

Douchen op de grond lijkt mij trouwens juist onhandig. Dan moet je gaan zitten en daarna weer gaan staan met natte baby. Maar zoek vooral wat voor jezelf werkt natuurlijk.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 1 januari 2018 @ 18:11:17 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_176219265
Mijn baby zit gewoon al los in het grote bad ;(
(Waar ik dan weer heel blij mee ben, ik heb douchen met kinderen altijd kut gevonden :'))
disclaimer
  maandag 1 januari 2018 @ 18:14:25 #107
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176219306
Lijkt me ideaal.
Als je een bad hebt.
:'( .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176219391
Gelukkig Nieuwjaar allemaal *O* *O* *O* !

S. sliep hier in 1e instantie lekker door de eerste knallen heen. Rond 00:45 werd ie wakker van de duizendknaller die in de straat uitgerold was.
Dus toen heeft ie ook nog even vuurwerk gekeken, hij keek vol interesse naar al het mooie siervuurwerk, echt mooi om te zien O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176219552
Ik mis ook nog iemand om de rommel op te ruimen Lemijn. Niet alleen tijdens het afdrogen overigens.

Wij hebben bewust een huis gekocht met bad en aparte douche. Dat bad zijn ze toch zeker al 1 keer in geweest! Sinds een maand gaan ze hier onder de douche, en de afgelopen week de een met mij, de ander met m'n man. Eerder hadden we een twee achter elkaar systeem maar dat zorgde vooral voor veel gehuil omdat ze moesten wachten op de ander.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 1 januari 2018 @ 18:33:12 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_176219614
Oh echt joh ff? Ik vind het zo ideaal. Ze gaan er gewoon samen in, om de dag na het eten. Spelen wat met badspeeltjes, en dan droog ik noud af en mijn man de peuter.
Ik douche zoveel liever alleen, dat is hele zeldzame me-time :')
disclaimer
pi_176219669
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:07 schreef Skittles het volgende:
Douchen alleen met de baby vind ik juist heerlijk O+ na het douchen wikkel ik 'm dan in en kan hij op het aankleedkussen in zijn bad liggen tot ik klaar ben met mezelf wassen en afdrogen. Daarna is hij aan de beurt.
oh ja slim :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176220562
Als de meiden kunnen zitten is het wel de bedoeling dat ze in bad gaan, maar voor nu is dat nog niet zo handig, ook vanwege druk spetterende peuter. We hebben van die badligdingen gekregen maar die vind ik ook niet zo veilig, daar hebben ze nog redelijk wat bewegingsruimte in. Bij ons gaan ze 2 keer per week onder de douche (of peuter in bad), dat geeft ons ook nog wat zelf douche mogelijkheden.

Tolstoi, je moeder is ouderwets. Je doet geen rare dingen, dus gewoon blijven doen waar jij je fijn bij voelt. Qua inzichten is er ook gewoon heel veel veranderd in 30 jaar.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 1 januari 2018 @ 19:36:31 #113
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176220734
Ik vond douchen met Ella altijd wel ideaal, maar tegenwoordig wil ze niet meer wachten tot ik afgedroogd ben. Dus ze gaat nu in het grote bad. Alleen of samen met kleuter.

Wat rot Tolstoi :{ Ik had het ook heel erg bij mijn oudste, constant moeten verdedigen over dat ze niet doorliep, nog nachtvoedingen kreeg, bij ons lag (of wij bij haar eigenlijk). Allemaal ongevraagd advies, want ik klaagde nooit over die dingen.
Tot de spreekwoordelijke druppel en ik boos gesnauwd heb dat het mijn kind is en dus ook mijn regels en dat als ik advies nodig heb ik er wel om vraag :(
Dat hielp wel even :P
Op een gegeven moment ging ik bij de oudste ervaren dat als ik niet mijn gevoel ging volgen, maar doe zoals men zei dat zogenaamd zou horen, het stevast mis ging. Daardoor ging ik geloven in onze eigen methodes en durfde ik veel meer op mijn gevoel te vertrouwen. Vanaf dat moment was het ook veel makkelijker om al het advies van me af te laten glijden als ik er niks in zie.

Durf op je gevoel te vertrouwen :Y Jij bent zijn mama en niemand kent hem zo goed als jij. Zolang jullie het goed vinden gaan is dat het enige dat telt.
Prima als andere mensen het anders willen doen, dan zoeken ze maar een eigen kind ;) Jullie doen het zoals jullie goed achten en dat is prima! :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_176220760
Tolstoi, ik denk dat FF een goed punt heeft. Gewoon blijven doen wat jij goed vindt voelen. Als je zelf de nachtvoedingen zat bent, zijn er best manieren om daarin te sturen, maar laten huilen is daar (in mijn ogen) niet een van. Je kindje volgen is nooit verkeerd, wat anderen ook zeggen. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_176220838
Ik ben wel jaloers op al die mensen met een echt bad. Heel af en toe ga ik nog wel eens bij mijn mams in bad, maar dat is toch niet zo lekker als in je eigen huis. Als we ooit naar een ander huis gaan dan is dat ook mijn voorwaarde. Een bad. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  maandag 1 januari 2018 @ 19:42:23 #116
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176220863
Ik vind dat een washandje op de commode ook veel kan uithalen.

Tolstoifan, zou je met je moeder kunnen bespreken wat het effect is op jou van zo’n gesprek? En waarom ze het nodig vindt om die dingen te noemen? Is het bezorgdheid of betweterij?
Oftewel: ik zou de inhoud zo min mogelijk bespreken, maar wel de metacommunicatie. Wat FF zegt, er is echt wel wat veranderd sinds wij werden grootgebracht. En ook als dat niet ten goede is, dan is het nog steeds enorm ondermijnend om kritiek te krijgen. Ook als het verpakt is als advies. Maar misschien zien ze je worstelen ergens mee. Willen ze helpen. Dan kan jij vast leukere manieren verzinnen om hulp te krijgen :).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176220969
Grappig, ik ben opgegroeid in een huis met een bad (en losse douche), maar in bad zat ik echt hooguit vijf keer per jaar. Ook nu met kinderen vind ik een douche alleen prima. In ons volgende huis hoef ik ook niet per se een bad, als er maar wel een losse douche is, want als ik iets vreselijk vind is het douchen in een badkuip.

Over dat volgende huis gesproken: donderdag komt de fotograaf voor ons eigen huis en ergens in de volgende weken zal het dan te koop komen te staan. :o De meisjes zijn vandaag de hele dag bij oma geweest zodat man en ik de laatste puntjes op de i konden zetten, maar daar hebben ze het gelukkig heel goed gedaan. O+ L. sliep er twee uur en een kwartier, doet ze thuis nooit. :')

Tolstoi. :* Inzichten zijn echt veranderd, je doet het goed.
pi_176222056
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:19 schreef TolstoiFan het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal *O* *O* *O* !

S. sliep hier in 1e instantie lekker door de eerste knallen heen. Rond 00:45 werd ie wakker van de duizendknaller die in de straat uitgerold was.
Dus toen heeft ie ook nog even vuurwerk gekeken, hij keek vol interesse naar al het mooie siervuurwerk, echt mooi om te zien O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- Wat stom dat ze je daar ineens zo mee overlaadt. Sowieso die focus van anderen op hoelang een baby slapen moet, alsof ze er zelf last van hebben wanneer jij wakker ligt. 8)7
Ik heb geen idee of dat veel of weinig voedingen zijn voor hoe oud je kindje is, maar als het voor jullie werkt zo dan is het toch prima. :*

Wat een spannende tijd Selvaria! :s) Ik ben het wel met je eens, een bad is lekker maar geen douche in een bad voor mij.

Met douchen ben ik het met jou eens SQ. De douche is tot nu toe de enige plek waar ik een beetje rust kan vinden in het korte kwartiertje dat er warm water is. :{w

Wij bezochten vandaag mijn schoonmoeder, om toch wat te voldoen aan familieverplichtingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flens ligt voor het eerst vandaag even tevreden te slapen, lekker huid op huid tegen mijn man. O+ De rest van de dag was hij huilerig en wil vooral voeden maar niet heel actief. Ik ga er maar lekker in mee, dan is hij best tevreden. :) En ik heb mijn buik zelf ook de hele dag door heerlijk rond gegeten. :9~
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:46:56 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_176222433
Ooh selvaria wat spannend! Heb je zelf al iets op het oog?
disclaimer
  maandag 1 januari 2018 @ 20:53:28 #120
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176222628
Verhuisplannen met een baby, groot respect. Dat zou ik met 2 partners nog niet aandurven.

En Pannenkoekenmix het is mij een raadsel waarom je überhaupt de deur uitgaat met zo'n kleine baby als het niet strikt noodzakelijk is, en je weet dat het onrust oplevert.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176223298
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ooh selvaria wat spannend! Heb je zelf al iets op het oog?
We verkopen eerst zelf en gaan dan rustig kijken, al houden we nu Funda al wel in de gaten. We willen graag precies ons budget weten en ook niet met dubbele lasten zitten. We zijn best kritisch wat betreft de buurt waar we naartoe willen, en hopelijk komt er vlot iets op ons pad, maar als we daardoor tijdelijk moeten overlappen in een vakantiewoning oid zien we dat dan wel. Zolang we niet dakloos raken komt alles vast op zijn pootjes terecht. :+

Lemijn, het is ook niet mijn hobby hoor, dat hele verhuizen, maar we ontgroeien dit huis nu toch echt wel (maar 1 wc met een peuter die zindelijk begint te worden, maar twee slaapkamers, beperkte bergruimte) en we hebben het destijds ook gekocht met het idee er 3-5 jaar te wonen (nu bijna 4), dus het is gewoon tijd. Ik zou de tijd best een jaar vooruit willen draaien om maar van al het gedoe af te zijn. :P
  maandag 1 januari 2018 @ 21:21:20 #122
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_176223666
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Zo.. Oud en nieuw met het frummeltje.. Thuis gebleven met mijn zus.. Om 20.00 uur het frummeltje in bed gelegd, om 20.55 uur schrok ze wakker van wat geknal, om 22.15 sliep ze weer, om 00.05 schrok ze weer wakker van de knallen, samen door het raam in de woonkamer naar het vuurwerk gekeken, oh wat vond ze dat mooi, en om 1.30 uur is ze in slaap geven op de bank tussen mij en zus in, in bed gelegd en ze werd pas om 9.30 wakker.. Ze heeft vandaag zoveel uurtjes geslapen, ook nog even naar mijn ouders geweest waar ze lekker is geknuffeld door opa en oma, en om 20.00 uur laatste fles erin en Knock-out.. O+

Hele donkere foto, maar ze zit tegen het raam geplakt om het vuurwerk te bekijken O+


[ Bericht 1% gewijzigd door Good.vs.Evil op 01-01-2018 22:33:57 ]
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_176224974
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:53 schreef Lemijn het volgende:
Verhuisplannen met een baby, groot respect. Dat zou ik met 2 partners nog niet aandurven.

En Pannenkoekenmix het is mij een raadsel waarom je überhaupt de deur uitgaat met zo'n kleine baby als het niet strikt noodzakelijk is, en je weet dat het onrust oplevert.
Traditie en dat niet gelijk helemaal los willen laten. Meestal zijn ook alle broers aanwezig en dan is het gezellig, maar helaas.

Overigens woont schoonvader daar niet meer, die zoek ik niet meer vrijwillig op, zeker niet met baby.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_176226498
Gelukkig 2018 allemaal! Dat het maar een mooi jaar met onze baby's mag worden.

Onze jaarwisseling was lekker rustig bij een bevriend stel. Timo sliep tot iets over elf en vond toen dat ie oud genoeg was om de jaarwisseling mee te vieren. Heb nog wel een leuke foto, maar nu even geen zin in uploaden, dus die bewaar ik even tot babyfotodinsdag. Thuis viel hij op zich snel weer in slaap, al was hij wel tussen 5 en half 7 weer wakker. Toch jammer. :)

Over douchen: Timo gaat al sinds hij een maand is mee onder de douche. Over het algemeen twee keer per week, op een moment dat zowel man als ik thuis zijn. De één kleedt hem uit, geeft hem aan nummer twee die al onder de douche staat en zorgt er ook weer voor dat T. afgedroogd en aangekleed wordt. Werkt prima zo.

@Tolstoifan: niks van aantrekken hoor! En ik zou een volgende keer dat ze dit doet toch echt het gesprek aangaan. Jouw kind, jouw aanpak. Je doet het goed!

@Selvaria: spannend! Hopelijk zijn jullie het huis snel kwijt en vinden jullie iets moois. Wij gaan ook het komende jaar verhuizen, maar dan van huur naar koop.
pi_176227065
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:53 schreef Lemijn het volgende:
Verhuisplannen met een baby, groot respect. Dat zou ik met 2 partners nog niet aandurven.

Met baby/dreumes en zwanger :W
Ik zou het ook niemand aanraden. Wat heb ik toen veel gejankt zeg :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176227284
Spannend Selv! Maar ook wel leuk. En voor je het weet is de ellende voorbij hoor :*

Ik douche op mijn vrije dagen in de ochtend samen met dreumes. En 2 keer in de week ‘s avonds met M. En dan op werkdagen wacht ik tot alles de deur uit is en douche ik O+ alleen O+
Ik mis mijn bad dus wel ontzettend in ons nieuwe huis. Maar dan vooral voor mijn avondjes zelf :') dreumes zet ik gewoon in een laag water in de douche ^O^
Toevallig maakte ik net een foto van een heel gelukkige M. na het douchen. We hadden gegourmet bij opa en oma en we stonken allemaal zo, dat we maar zijn gaan douchen :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zien jullie ook dat het newborn een beetje van mijn baby af is? :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 1 januari 2018 @ 23:05:15 #127
73386 Fazz
onderweg
pi_176227699
Yep LeSage, dat is geen minibaby meer. Maar heus nog wel een baby hoor O+

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Leuk om te lezen hoe iedereen het beleefd heeft :)
Peuter hebben we met moeite wakker gekregen, dat wilde hij graag. O heeft door alle knallen heem geslapen :s) Vanochtend om 7 uur was ze weer present, ik heb haar na het voeden aan vriend gegeven en heb verder geslapen tot 11 uur :o O+

Wat grappig dat Noud zo onder de indruk was SQ :D
Succes met de verkoop Selv! Je klinkt heel relaxed, hou dat vast :+
pi_176227725
LeSage wat een heerlijk snoetje. O+
pi_176229056
Tolstoi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde uitgebreider typen maar telefoon doet raar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Unihipili op 02-01-2018 00:06:00 ]
pi_176229340
Oh ja Tolstoi, ik kan weinig toevoegen aan wat iedereen zegt maar wil je een dikke knuffel geven :*
Je hebt een gezond kindje, dus volgens mij doe je wel iets goed hoor ;) niet teveel luisteren naar ongevraagde adviezen, heb je niets aan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176230424
:W :z

Sel, spannend! Ik hoop dat alles snel verkocht wordt. :)

Tolstoi :* jouw kind, jouw regels. En je voedt absoluut niet te veel. Ze raden geloof ik de eerste 9 maanden minstens 8 voedingsmomenten per dag aan om de productie goed in stand te houden.

Ik douche terwijl peuter in bad zit of jij me onder de douche staat. Baby gaat nu nog 2 a 3 keer per week in bad, maar we gaan binnenkort over op lekker douchen gok ik.

Hier vandaag voor het eerst de hele dag alleen met baby en peuter. Om me moed in te praten zijn ze allebei omstebeurt ieder uur wakker geworden vannacht en zitten we alweer een uur beneden. Wat wel als voordeel heeft dat we allemaal al hebben ontbeten. :') J. ligt al de hele nacht te persen, maar het lukt maar niet. Dus ik verwacht zo een spuitluier from hell.
Kijken wie er op welk moment van een dag in gaat storten. ^O^
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_176230693
LeSage, wat een schatje O+

Wat leuk al die O&N verhalen, blij om te lezen dat er geen kindjes heel bang zijn geweest voor het geknal.

Tolstoifan, wat vervelend dat commentaar, maar probeer toch je eigen gevoel te volgen hoor, jij ziet zelf toch dat het goed gaat en dat je kind hierbij gebaat is toch? Het ene kind vraagt om meer en het ander om minder. Je kunt je kleine moeilijk 's nachts zeggen dat het geen voeding mag omdat dat niet meer hoort :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 januari 2018 @ 07:53:37 #133
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_176230771
Tolstoi, ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest... vervelend en onzekermakend zulk commentaar :/

LeSage, jij hebt ook al zo'n grote jongen O+. Wat een droppie.

GvE, leuke foto, ondanks dat hij donker is.

Rena, hoe gaat het met je herstel? 2 operaties in korte tijd gaat je niet in de koude kleren zitten, lijkt me
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_176231463
Tolstoi, het is allemaal al gezegd. Zo te lezen, doe je het juist heel goed met je baby. Laat je niet gek maken door de achterhaalde en nogal 'dwingende' adviezen van een ander. Ik hoop dat je ook in staat bent dit op een nette manier duidelijk te maken. :) .

Y is met O&N wel wakker geworden. Maar sliep ook makkelijk weer door. Wij zijn het nieuwe jaar met allerlei voornemens begonnen mbt de kinderen. Eén van de voornemens is dat Y nu echt in z'n eigen bedje mag gaan slapen. Deze week gaan we dat met het middagslaapje doen. En als dat lukt, uitbreiden naar avond. Dat betekent even vrij saai heel veel voorspelbare rust en regelmaat deze week. Niet mijn sterkste kant, dus ik ben benieuwd. :P .

Oh en foto dinsdag mensen. Kom maar door.

Y lag gisteren even op bed bij de schoonouders te dutten. O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:38:21 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_176231471
OMG Franny wat doe je O+ O+ O+

En die baby van LeSage ook al O+ Wat een heerlijkheid!




[ Bericht 18% gewijzigd door SQ op 02-01-2018 09:46:23 ]
disclaimer
pi_176231546


De eerste en enige avond dat ze een speentje accepteerde. :+. Gisteravond/vannacht sliep ze pas om 00:30 uur. Wel door tot 9:15 uur, dat wel.

Franny. O+.
LeSage, dat wordt inderdaad al een hele kerel!

Kris, succes vandaag. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:47:05 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_176231552
Jezus dad! 9 uur!! _O_ hopelijk houdt ze dat vast!
Lief popje zo O+

Over slaap gesproken, ik had gisteren echt even hysterische meltdown.
Peuter ging structureel doorslapen bij 10 maanden en ik had zo gehoopt dat dit kind dat ook wel zou doen. Maar nee, het is nog steeds elke 2-3 uur raak en ik ben echt zo teringmoe onderhand :')
Verder is het echt een modelbaby hoor, dat maakt veel goed, maar oi, wat zou ik graag gewoon weer een nachtje slapen. Dus ik ga hopelijk vanavond een nachtje bij mijn vader in het logeerbed, eens kijken of dat verschil gaat maken :@
disclaimer
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:51:52 #138
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_176231596
DaD, 9 uur *O* Lekker hoor! Hopelijk is dit haar voornemen voor 2018 en houdt ze het ook vol!

SQ: O+

Mijn BFD-bijdrage:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:52:53 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_176231610
OMG dat haar O+
disclaimer
pi_176231787
Het is echt een popje, DAD. Heel fijntjes. O+ .

Dat kan ik me heel goed voorstellen, SQ. En doorslapen tegenover om de 2/3 uur is ook wel een heel groot verschil. I sliep door bij vijftien maanden, maar vanaf dat ze zeven maanden was, was het meestal maar 1 voeding per nacht, af en toe twee, en na een voeding meteen weer lekker doorslapen. Dat is ook te doen. Al merkte ik ook toen ze doorsliep ineens dat het wel degelijk ook vermoeiend was geweest. Slaaptekort is echt een bitch.

Het is wel een prachtig kereltje. O+ .

LadyS, ondeugend hoofd. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_176231970
LadyS, lief dat je het vraagt, het is inderdaad wel pittig zo kort achter elkaar. Toen ik gisteren ging douchen was het ook heel confronterend om mijn buik te zien; er is nu echt niks van over met een flinke jaap onderin en gaatjes her en der :') ;( Maar ik ben aan de andere kant ook opgelucht dat het allemaal achter de rug is; een gezond kind en mijn eigen gezondheid terug, de galblaas begon echt al te ontsteken volgens de chirurg dus ik ben blij dat erger is voorkomen. Maar ik moet het wel even een plekje geven, we hadden de boel net lekker op de rit en nu heb ik het gevoel dat ik weer een paar stappen terug gezet heb. Wat een ontzettend schattig kereltje heb jij trouwens, ik vind zijn haartjes zo geweldig O+

Franny, wat ligt hij daar lekker vol overgave te slapen O+ Leuk truitje ook!

Stormqueen, wat een leukerd is Noud O+

DaD, wat ligt ze er heerlijk bij en wat heerlijk dat ze zo lang doorgeslapen heeft _O_

Ik ben een keer op tijd voor BFD *O* Onze kritisch kijkende dame :7 Manlief en ik moeten soms zo lachen om de gezichten die ze kan trekken _O- O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:23:29 #142
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_176232019
Franny, jij hebt ook een knapperd hoor O+
SQ, ik lees nu pas je (niet)doorslaapverhaal. Continue 2-3 keer per nacht is echt killing. Je geeft bv toch? Kan je man niet een keer afgekolfde melk geven 's nachts? Dan kan jij bijtanken.

En het eerste wat mensen roepen als ze in de wagen kijken: "oooh, wat een haar :o".
In zijn nek heeft hij ook een heus matje :D
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:30:45 #143
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_176232103
Rena! Jij hebt ook een leukerd hoor. Ze kijkt een beetje zoals in de "not sure if..."-meme (weet je welke ik bedoel).
En we kunnen buikboks doen :'). Ik heb nog het geluk dat het litteken van het bovenste gat helemaal niet mooi genezen is, is dik en rood. Nu is mijn buik nooit mooi geweest, dus kan er niet echt wakker van liggen, maar toch..
Rustig aan verder herstellen, jij! :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 januari 2018 @ 11:37:31 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_176233066
oh zo lekker supernewborn nog Rena O+
En verder een :*. Het is nogal wat allemaal zo kort achter elkaar. Hopelijk kun je het allemaal een plekje geven en kunnen jullie nu echt gaan genieten.

Ik heb Noud trouwens vanmorgen weer eens op de weegschaal gezet, en nu gaf ie 3 achtereenvolgende metingen 9,1 kilo aan. Dus ik ga er maar even van uit dat deze meting wel klopt en de vorige meting (8 kilo) niet. Dan zou hij precies op de gemiddelde lijn groeien en dat strookt ook veel beter met wat ik zie, hij is echt geen -2 namelijk.
disclaimer
pi_176233890
Franny O+ Die totale overgave bij slaap, heerlijk!
Vrolijke Noud :D ik vind hem eerlijk gezegd ook niet ogen als -2, dus zou zomaar kunnen dat de meting nu beter is :)
DaD, wat een klein poppetje O+
LadyS, wat een prachtige bos haar zeg! Dat matje heeft M. ook, vind ik zo schattig. Enige nadeel is dat er regelmatig in gespuugd wordt ;(
Rena, die blik :D nu al karakter!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176235159
BFD O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176235345
SQ, ik gun je zo een keer een goede nacht. Lijkt me echt geen doen om nog veel langer zo door te lopen. :* Wel fijn dat deze meting beter past. De vrolijkerd ziet er inderdaad niet uit als een -2lijn baby.

Franny, wat een rust straalt ee van de foto uit! O+
LeSage, lekker ding is M hoor. Inderdaad een beetje mini-baby af. :)
DaD! O+ wat een popje!
Rena ook al zo'n leukerd.
LadyS, :o Dat haar!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 15:01:10 #148
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_176237360
Vrolijke M met z'n schattige piekhaartjes O+

En wat een heerlijke foto van een slapende Y, Franny O+
En ook al zo'n heerlijk slapende meisje bij DaD. Wat een poppetje O+

Vrolijke Noud in de wagen O+
Ik vind 9kg ook logischer SQ. Anders zou hij maar 500gr zwaarder zijn dan Ella. Niet heel wetenschappelijk, maar hij oogt geen -2.

LadyS, wat een haar idd! En schattig koppie O+

Haha Rena, leuke blik idd :D O+

Wat istie lekker aan het spelen, Flav O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 15:09:27 #149
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176237529
Deze hangjongere krijgt nooit wat te eten :N.

Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176237555
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:30 schreef LadyS het volgende:
Rena! Jij hebt ook een leukerd hoor. Ze kijkt een beetje zoals in de "not sure if..."-meme (weet je welke ik bedoel).
En we kunnen buikboks doen :'). Ik heb nog het geluk dat het litteken van het bovenste gat helemaal niet mooi genezen is, is dik en rood. Nu is mijn buik nooit mooi geweest, dus kan er niet echt wakker van liggen, maar toch..
Rustig aan verder herstellen, jij! :*
Ja, nu je het zegt, mijn dochter heeft een meme blik _O- Zo kijkt ze vaker overigens, alsof ze zich afvraagt waar ze terecht is gekomen :') Ik heb ook nooit een mooie buik gehad, maar het is nu wel even wennen voor me, maar over een par weken ziet het er vast weer anders uit. Maar als ik naar mijn meisje kijk zie ik waar ik het allemaal voor doe, ik ben zo ontzettend verliefd op haar O+

Flav, wat een lekker ventje, wat ziet hij er nog klein uit in zo'n grote stoel O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_176237608
Lemijn, hij ziet er uitgehongerd uit achter zijn tralies ;) ;) Wat een leukerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_176237637
Moet ie nu al op een houtje bijten Lemijn? :{ :X
Lekker ding. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 2 januari 2018 @ 15:20:30 #153
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176237774
Ik moet telkens zo lachen als hij op dit soort dingen begint te sabbelen. We hadden ook al heel klassiek de stoelpoot laatst :9~ .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176238181
Hahahaha Lemijn!
Flav, hij lijkt zo groot!
Franny, Ik heb echt een zwak voor Y. O+

Mijn snoetje:


Net even gaan lunchen in de stad. Heeft daar even al het personeel ingepakt. En even hoi gezegd bij oma op t werk. Die moest natuurlijk even showen. En zo leuk; hij noemt elke hond Ka*. 'Kaaaaaaa!:D O+' Inclusief enthousiast wijzend vingertje. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176238253
Vandaag kwam het consultatiebureau op bezoek, kleine Flens is in een week 210 gram aangekomen. O+ Hij weegt ondertussen al 3220 gram. *O*

Foto's van jullie babies. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_176238269
Vandaag mn eerste werkdag gehad *O* superleuke nieuwe baan *O* ik kreeg tijdens het werken de foto van deze hangjongere doorgestuurd _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door littledrummergirl op 03-01-2018 18:10:02 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176238316
Oh en geïnspireerd op de bfd foto van flav ben ik net even naar de ikea geweest voor een heuse antilop :'). Ben benieuwd of kapteintje daar al een beetje in kan zitten. Hij wil in ieder geval niks liever dan de hele dag rechtop zijn, dus ik heb goede hoop :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176238437
Cygne, wat een knapperd zeg O+

LDG, wat een prachtig expressief gezichtje O+

Ik houd van BFD O+ en baby's O+

PKmix wat fijn dat Flens als zo goed is aangekomen *O*
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 2 januari 2018 @ 15:52:49 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_176238485
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh en geïnspireerd op de bfd foto van flav ben ik net even naar de ikea geweest voor een heuse antilop :'). Ben benieuwd of kapteintje daar al een beetje in kan zitten. Hij wil in ieder geval niks liever dan de hele dag rechtop zijn, dus ik heb goede hoop :D
hij is net 3 maanden, daar moet je echt nog niet aan beginnen hoor ;) dat is niet goed voor z'n rug.

Edit - 4 maanden zie ik nu - toch nog wel wat klein voor de kinderstoel eigenlijk ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door SQ op 02-01-2018 16:00:51 ]
disclaimer
pi_176238586
Mijn dame was trouwens aan het begin van de middag een beetje aan het mekkeren, dus ik ging haar verschonen, net op het moment dat ik lekker aan het vegen was poepte ze haar hele luier en mijn vingers onder :') Ze zag er daarna wel heel opgelucht uit, dotje O+ Nooit gedacht dat ik ooit blij zou worden van iemands poep :7 Ik verbaas me als nieuwe moeder er wel soms nog over met wat voor kracht het er uitkomt, ze kan hardere scheten laten dan een volwassen vent _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_176238782
Mijn baby is een beetje stuk vandaag. :')
Ze rommelt met haar drink-timing en valt niet lekker in dr bedje of box in slaap. Wel bij mij. :P
Met als gevolg dat ik nu net pas gedoucht ben en een uur geleden geluncht.
Morgen toch eens eerder douchen, zodra ik kan.
Dan voel ik me toch wat prettiger.
Daar moet ik toch weer aan wennen, dat zo’n baby soms je hele ‘programma’ wijzigt. :P
pi_176238881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hij is net 3 maanden, daar moet je echt nog niet aan beginnen hoor ;) dat is niet goed voor z'n rug.

Edit - 4 maanden zie ik nu - toch nog wel wat klein voor de kinderstoel eigenlijk ;)
ja i know, de heilige zes maanden :D tis gewoon vast voor de heb en uitprobeer enzo haha, eten doen we toch niet aan tafel zelf O-) _O- dus we hebben m eigenlijk nog niet nodig

Hij is wel zojuist goedgekeurd door een stralende kapitein :D

[ Bericht 9% gewijzigd door littledrummergirl op 03-01-2018 18:10:36 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:19:09 #163
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176239019
Verleidelijk he, zo’n kinderstoel? Ik had ‘m mee met het kerstdiner en hij zat er behoorlijk recht in maar los op de grond lijkt het nog nergens op. Dus ik heb thuis nog gewoon de newbornset van stokke in gebruik.

Sommige dagen lukt het niet goed he venco? Douchen in de ochtend was een van de weinige dingen die ik ook altijd wel graag wou.

Ik deed een middagdutje mee. Baby lag vannacht in z’n slaap te hoesten, en ik lag er wakker naast :O.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_176239183
De kapitein! Wat een snoetje. O+
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:38:45 #165
73386 Fazz
onderweg
pi_176239516
Ah jullie babies O+ Wat heeft deze lichting toch weer een leukerds opgeleverd :D O-)

Mijn dame zat dit weekend voor het eerst in een winkelwagentje 8-) En bij de bakker krijg je dan dus ook een krentenbolletje :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Fazz op 04-01-2018 08:35:09 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:46:22 #166
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176239679
Ooooh fazz, ik wou straks op de laptop op iedereen tegelijk reageren maar mijn hemel ze is te tof! Mag ik haar lenen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 02-01-2018 17:46:33 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:55:01 #167
73386 Fazz
onderweg
pi_176239907
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:46 schreef Lemijn het volgende:
Ooooh fazz, ik wou straks op de laptop op iedereen tegelijk reageren maar min hemel ze is te tof! Mag ik haar lenen?
Wanneer heb je tijd? Ik ben wel toe aan een nachtje doorslapen :7
pi_176239912
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:26 schreef Cygne het volgende:
De kapitein! Wat een snoetje. O+
ja pffff O+ ben hopeloos verliefd haha
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176239935
Oh fazz O+ dat toetje en mutsje O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_176240040
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja pffff O+ ben hopeloos verliefd haha
Oooh echt he. En dat je dan naar je kind kijkt en gewoon bijna uit elkaar knalt van liefde. O+
pi_176240277
Fazz O+ N. heeft dezelfde muts, geweldig ding. :D

Wat een snoetje LDG. O+

Ik vind je wolfje altijd zo leuk om te zien Cygne. O+

Slaap-Y. O+

Jacob op dieet. :Y)

Fijn dat het een weegfout lijkt SQ. Ellendig he, dat je dat soort zekerheden niet hebt. N. sliep door met 18 maanden ongeveer, als L. dat niet doet stort ik in vrees ik. :') Sterkte, om de 2 à 3 uur nu nog is retezwaar. -O-

Dikke O+ voor alle baby's die ik nog niet genoemd heb.

Ik doe een dubbele BFD-bijdrage, omdat L. nu de oudste van dit topic is geloof ik. O-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder is ze echt wel baby-af. Stappen langs de tafel sinds ze 7 maanden is, zelf los gaan staan sinds 10 maanden, hele afstanden lopen aan één vinger, gericht mama, papa en daaaaag zeggen (en daarbij zwaaien) en vandaag klom ze de trap zelf op. :'( O+ Mijn grote kleine avonturier. O+
pi_176240342
Die onderste foto, veeg me op! O+
pi_176240412
LDG, wat een blij ei :D O+

Fazzoletti, wat zit ze daar lief aan dat bolletje te knagen O+

Venco, heel herkenbaar hoor, wij zijn nu een maand verder maar ook door het voeden op verzoek zit er hier nog niet echt een ritme in. Soms wil ze ook na een uur alweer drinken en een ander keer valt ze na 10 minuten drinken alweer in slaap. Ik probeer er maar een beetje in mee te gaan en dat werkt voor mij tot noch toe het beste. Het zal vanzelf beter gaan denk ik dan maar.

Selvaria, wat een lief meisje O+ Die pretoogjes in de wagen zijn ook te lief! Wanneer wordt ze 1?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_176240460
De 29e!
pi_176241358
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ja i know, de heilige zes maanden :D tis gewoon vast voor de heb en uitprobeer enzo haha, eten doen we toch niet aan tafel zelf O-) _O- dus we hebben m eigenlijk nog niet nodig
Wij gebruiken de stoel ook nog niet maar hij vond het geweldig toen hij even erin zat. Hij keek om zich heen en was alleen maar aan het lachen :D Wat zal hij blij zijn als hij erin mag! Ik niet, hij wordt te snel groot :'(
pi_176241386


Het snuupke. We mochten hem in bad doen, en hij ligt nu in een warm bedje. Weer een stapje in de goede richting *O*
Zijn kleertjes zijn nog wel wat aan de grote kant maar komt goed.
pi_176241428
Wat een heerlijke mutsenhoofden, Fazz en Selvaria. O+

Mekamotut, hij ziet er lekker tevreden uit zo. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_176241438
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Jezus dad! 9 uur!! _O_ hopelijk houdt ze dat vast!
Lief popje zo O+

Over slaap gesproken, ik had gisteren echt even hysterische meltdown.
Peuter ging structureel doorslapen bij 10 maanden en ik had zo gehoopt dat dit kind dat ook wel zou doen. Maar nee, het is nog steeds elke 2-3 uur raak en ik ben echt zo teringmoe onderhand :')
Verder is het echt een modelbaby hoor, dat maakt veel goed, maar oi, wat zou ik graag gewoon weer een nachtje slapen. Dus ik ga hopelijk vanavond een nachtje bij mijn vader in het logeerbed, eens kijken of dat verschil gaat maken :@
ooooh sq ik hoop t voor je! :* Wel boks weer :') er zit hier max 3 uur tussen maar soms reken ik terug en dan zijn t toch meer dan 2 voedingen tussen 22.00 en 7.00 :+

Voorlopig trek ik het wel, maar oudejaarsavond bijvoorbeeld stortte ik om 22.30 wel in :')

Hier hebben ze toen I. 8 maanden was een nacht bij m'n moeder gelogeerd maar dat was ook geen keerpunt helaas -O-

Oudste had t ook lang hoor, tot ruim 1 nog nachtvoedingen, maar dat was om de 4 uur dus dat was iets fijner :D


Ooooh al die foto's O+
Van die mini babies ga ik me toch een partij rammelen! En bij die foto's van L. van selvaria denk ik dan 'zooooo dat duurt nog lang voor I. zo oud is, maar ze schelen maar 4,5 week, wtf wanneer is dat gebeurd... :D

Ze kan zelf gaan zitten, heeft inmiddels 4 tanden door en 2 bijna, eet af en toe een stukje van iets (en regelmatig een bakje Griekse yoghurt :Y) ) manmanman stop de tijd! :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_176241589
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:22 schreef Nanuke het volgende:
Wat een heerlijke mutsenhoofden, Fazz en Selvaria. O+

Mekamotut, hij ziet er lekker tevreden uit zo. :)
Ja hij heeft al twee keer zijn sonde eruit getrokken, ze kijken nu even aan hoe het gaat.
pi_176241624
En ter ere van de dinsdag nog even hoe Dirk en ik vuurwerk keken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_176242119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Ooooh al die foto's O+
Van die mini babies ga ik me toch een partij rammelen!
Gaat dat rammelen niet na verloop van tijd over? ;(
Ik rammel ontzettend sinds V geboren is, en het helpt ook niet mee dat vriend ook rammelt..
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:03:05 #182
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_176244175
Jullie baby's O+ Wat hebben we toch een fotogenieke generatie gebakken met z'n allen O+

SQ hopelijk kun je vanavond uit logeren en wordt je morgen als herboren wakker :*
pi_176244262
Flav, knap in de stoel!
Lemijn, hangjeugd _O-
Cygne, lekker mannetje O+
LDG, wat kan die lekker chillen :) en ook al zo groot in de stoel!
Fazz, wat een prachtig poppetje in de winkelwagen!
Selv, wat een pretletter is L! Is ze altijd zo, of doet ze dat speciaal voor de foto?
Mekamotut, wat klein nog!
Nanuke en Dirk, wat heerlijk hè, knuffelen met zo’n mini!

Ik had een succes transfer. Totdat dreumes een vliegtuig op de grond kwakte, recht voor de box :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176244925
Ja LeSage, hij is nog piepklein maar wel 140 gram gegroeid in een week, hij weegt nu 1830 gram.
pi_176244991
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:28 schreef Mekamotut het volgende:
Ja LeSage, hij is nog piepklein maar wel 140 gram gegroeid in een week, hij weegt nu 1830 gram.
Goed gegroeid! Maar wel heftig zeg. Gelukkig gaat het nu dan goed!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176245104
Geweldig weer, al die babyfoto's O+ O+ O+

Jullie zijn er al vroeg bij met een kinderstoel

Wat een knap kind heb je toch Fazz! O+ Snel is het gegaan zeg. Ik kan me dat kleine nog zo herinneren van de meet en nu zit ze gewoon al in een winkelwagen :o

Fijn dat jullie kleine al groeit, Dennis. Hebben ze 'm eerder gehaald omdat het niet meer lekker ging in de buik?
pi_176245574
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:05 schreef LeSage het volgende:
Selv, wat een pretletter is L! Is ze altijd zo, of doet ze dat speciaal voor de foto?
Altijd! O+ Tenzij iets haar niet zint, dan is peuters stervende zwaan er niks bij. [insert dramatisch snikkende, plankende baby die bijna vergeet te ademen tussen twee jengels door]. :')
pi_176246501
We zijn ook superblij dat het goed gaat LeSage!
Skittles, Kim bleek GBS te hebben en dat heeft de vroeggeboorte veroorzaakt. Helaas is hij wel besmet omdat Kim steeds een beetje vruchtwater lekte, direct na de geboorte heeft hij antibiotica gehad, en zijn zijn bloedwaarden, suiker en hartje gecontroleerd, en ook de dagen na dat hij geboren was. Dus we zijn echt heel erg blij dat hij nu in een warm bedje mag. We hadden wel een beetje een bitterzoete dag want Kim mocht vandaag naar huis maar hij moet nog blijven. Beetje onnatuurlijk om zonder je kind naar huis te moeten.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:17:54 #189
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_176246668


Omdat het prijskaartje leuker speelgoed is dan het knuffeltje.. :+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:19:43 #190
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_176246725
Wat een snoepjes allemaal weer.. Ik smolt er weer een beetje van.. O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_176246822
Wij doen S. bijna alleen nog maar in bad. Hij ging wel eens met mijn man onder de douche, maar hij wordt wel erg zwaar :) Badje vindt ie wel erg leuk, lekker flink spetteren en met z'n beentjes trappelen zodat alles nat wordt :)
Zelf vind ik met hem onder de douche echt te eng, veel te bang om hem uit mijn armen te laten glibberen.

Als ie straks zelf kan zitten wil ik wel met hem in het grote bad. Heb ik zelf ook nog nooit ingezeten, dus dat wordt dan een first van ons samen.

Selv, spannend de verkoop van jullie woning!

Wat bijzonder dat al die kleintjes dat vuurwerk maar wat interessant vinden.

Gogo, fijn dat het met Timo beter gaat! Ben je zelf ook weer een beetje bijgekomen van al het gedoe?

LeSage, wat een blij mannetje! En een leuke pyjama, waar heb je die vandaan?
Die andere foto is ook O+

Franny, wat een lieffie!! Mooi truitje ook :) Wat ligt ie toch lekker te slapen zo met die armpjes

SQ, wat een blij ei is Noud toch! Die tandjes zijn ook schattig.
Hopelijk kun je vanavond een beetje bijtanken bij je vader. Het is je van harte gegund om een goede nacht te draaien.

DaD, wat een mini, super lief! O+ O+

LadyS, wat veel haar al! Mooie ogen ook!

Rena, die blik :)

Flav :) Lekker met de mond open spelen en het kwijl laten lopen :) Doet die van mij ook altijd!

Lemijn :) Wat een leukerd, ook al van die leuke kleertjes.

Cygne, vrolijkerd, guitig koppie!

LDG, het lijkt echt zo'n stoer kereltje met dat overhemdje en die kwijldoek. Net een cowboy!

Pannenkoekmix, fijn dat Flens zo goed gegroeid is!

Fazz, wat een schatje, met d'r mooie muts en lekker snoepen van haar krentenbolletje.

Selv, LIEF!!!

Mekamotut, wat een ienimini! Fijn dat jullie hem in bad mochten doen en dat hij goed gegroeid is.

Nanuke, lekker slapen bij mama, wat wil je nog meer!

GvsE :s) Herkenbaar, S. vindt de labeltjes aan speeltjes ook al altijd veel interessanter O+

OMG, ik wil er nog wel 4 bij als ik al die überschattige kindjes zie O+ O+ O+ O+ O+

Vanaf wanneer mag je kind eigenlijk in de kinderstoel? S. kan nog niet zelfstandig zitten, al vind ie dat wel erg leuk als ie bij je op schoot zit, je ziet dan natuurlijk veel meer.
pi_176247234
:* :* :* Jullie zijn lief!!

Dank voor alle lieve reacties en adviezen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels ben ik weer wat gekalmeerd en gaan we vrolijk verder op onze eigen manier :)

S. heeft in 4 dagen tijd al 3 keer een kakjepakje :o :o
Frequentie was wat minder geworden, maar nu is het weer elke dag raak :')
pi_176247411
Ik zou me er niks van aantrekken tolstoifan. Vervelend is het natuurlijk wel.
En nee Jules is geen fan van het badje, en ik vond het eigenlijk doodeng om hem vast te houden.
pi_176247907
Tolstoi, ik heb het pakje van kraamvisite ;) maar het komt van de prenatal. Ik hou zo van baby’s in pyjama. Om op te vreten :9

Die kakjepakjes :o wat een ellende is dat altijd :'(

GvsE, wat een superleuke jas O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:19:35 #195
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_176248351
Kakjepakjes.. Die heeft G. denk ik maar 4x gehad.. *tart fokwet niet*
Waarvan maar 1x bij mij, maar toen zat ook gelijk de hele maxi cosi onder.. Zoooo blij met m'n dooky.. O+

Ja LeSage, ik vind hem ook geweldig.. Gekregen van mijn manager, die zodra ze hoorde dat ik een dochter kreeg haar dochters kledingkast heeft uitgezocht :')

Maar dit is slechts even een tussenjas, als het goed is wordt haar bontjasje morgen of overmorgen bezorgd *O*
Op een of andere manier zijn haar handjes bijna niet te vinden in de voering van deze jas.. Die lijkt te groot te zijn ofzo..

@Tolstoi ja, en mijn moeder maar netjes overal alle labeltjes vanaf knippen. Want zichtbare labeltjes zijn verschrikkelijk.. _O-

Hopelijk slaapt G. vannacht wel door.. Vanmorgen was mevrouwtje er om 5.30 wel klaar mee om in haar bed te liggen. In mijn bed kon ze overigens prima verder slapen, maar ik dus niet meer _O-
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:22:52 #196
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_176248417
LeSage, ik noem dat ook altijd een succesvolle transfer :o. (of vaker eigenlijk: een onsuccesvolle transfer)

Nanuke, wat tof om jou eens te zien. Je bent mooi en jullie samen nog meer.

GvE, ik snap wel steeds beter waarom ze doekjes met 20 labeltjes verkopen. Ze vinden dat écht leuk. Ik heb een bal van de hema met labels en die is zeer favoriet.

Tjee wat een kleintje Dennis. Als hij het badje niks vond, dan lekker laten voorlopig toch? Kost ook bakken energie voor 'm. Nog gefeliciteerd trouwens.

Fazz, als je durft, dan breng je maar hoor. Ik word toch een paar keer wakker 's nachts :O .

Wolfje met de lekkere wangen O+ .

LDG, hij ziet er behoorlijk content uit in de antilop, dat moet ik 'm nageven. Daarna scrolde ik verder omhoog en dacht 'hee, deze lijkt op die van net zeg', en pas na nog 2x heen en weer had ik door dat het dezelfde baby is :Z .

Y met z'n dutje. Dat hij dat bij je schoonouders wilde was natuurlijk wel een voorbode voor zijn eigen bed vandaag! En waarom liggen die baby's toch altijd met hun armen omhoog? Grappig is dat.

SQ ik vind Nouds jas tof. En zijn uitgeslapen blik wat brutaal tegenover jou :P.

DaD wat een mooie slaapkop! Hopelijk doet ze het vannacht weer.

LadyS, lijkt hij op z'n zussen? Ik meen me te herinneren van wel! Echt een mooi sprekend koppie.

Rena die blik :o . Prachtig.

Flav is dat gewoon de triptrap met een blad ervoor? Dat ken ik eigenlijk niet, ik heb zo'n oude met een houten beugel. En je speelkleed zou Jacob denk ik fantastisch vinden, de onze is nogal saai vergeleken bij die.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:23:05 #197
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_176248420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 21:43 schreef Mekamotut het volgende:
Ik zou me er niks van aantrekken tolstoifan. Vervelend is het natuurlijk wel.
En nee Jules is geen fan van het badje, en ik vond het eigenlijk doodeng om hem vast te houden.
Misschien dat Jules voelde dat je het een beetje spannend vond.. Ik ben gelukkig gezegend met een zeemeermin.. Die viel in slaap onder de douche, en spettert nu de hele badkamer nat, hoe klein het laagje water ook in haar badje O+

Ik hoop dat Jules ook gaat genieten van het badderen, fijn voor jullie en hem.. :*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:27:17 #198
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_176248529
@Lemijn, het olifantje van vtech blijft G's favoriet. Daarnaast een drumstelletje, rammelballen en alles wat herrie maakt. Mochten die niet genoeg herrie maken, kan ze ook nog grunten en zingen. Kleine herriemaker O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_176249343
Franny: wat ligt hij er heerlijk ontspannen bij! Leuk truitje ook!
SQ: blij ei is het. Als ie nu ook nog eens wat beter gaat slapen.. Dat gun ik je zo!!
DaD: wat een droppie!! En heerlijk, zo'n slaapkop.
Rena: heerlijk die blik!!
Flav: hij lijkt zich goed te vermaken in z'n stoel!
Lemijn: heerlijk ventje! O+
Cygne: wat leuk dat ie echt al bewust iets een naam heeft gegeven. O+
LDG: de nieuwste generatie hangjongeren! :D
Fazz: doe jij aan uithuwelijken? Wat een leuk mutsje trouwens, supermooie kleur!
Selv: oh, wat heerlijk dat jullie kunnen fietsen!! Ik kijk daar zo naar uit.
Dennis: wat een scheetje!
LeSage: toch goed gedaan! Volgende keer je dreumes alleen instrueren. :D

Ik ben vast mensen vergeten, maar ik had nogal veel gemist. Zag wel dat Tolstojfan vroeg hoe het met mij gaat: ik ben op zich wel bij gekomen, hoest alleen zelf de longen uit mijn lijf nu. Inmiddels is het ook echt pijnlijk, dus morgen even naar de huisarts.

Nog een bijdrage aan BFD: dit was met oud en nieuw, lekker vuurwerk kijken met papa.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176249535
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Misschien dat Jules voelde dat je het een beetje spannend vond.. Ik ben gelukkig gezegend met een zeemeermin.. Die viel in slaap onder de douche, en spettert nu de hele badkamer nat, hoe klein het laagje water ook in haar badje O+

Ik hoop dat Jules ook gaat genieten van het badderen, fijn voor jullie en hem.. :*
Ik hoop het ook, hij is gewoon nog zo piepklein en zo teer, ik ben bang dat ik hem per ongeluk stuk maak.
Ligt aan mij.
Dankjewel Lemijn, we zijn ook zo ongelooflijk blij met hem, en zo trots.
We mochten hem in bad doen om de lijmresten van de plakkertjes op zijn borst weg te wassen, hartbewaking is nu stopgezet *O*
Alleen krijgen we het niet goed van hem af zonder hard te poetsen, iemand tips?
Jules schreeuwde alles heel zacht bij elkaar. Hij kan nog niet goed huilen, dat klinkt heel zachtjes.
Zijn snoetje hebben we wel bijna schoon gekregen, wel onder protest.
En sorry, het lijkt nu net of ik alleen maar over m'n eigenste jong praat.
Ik vind jullie babies heel schattig, en ik ben een beetje jaloers op jullie. Komt goed.

[ Bericht 22% gewijzigd door Mekamotut op 02-01-2018 23:06:40 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')