abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2000 @ 00:16:50 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490598
Wat 'n ontgoocheling, deze uitzending. Slecht van A tot Z. Onnodig misplaatst melodramatisch. Ontzettend dik opgelegde klefheid.

Sjors die onverwacht, onverdiend en onterecht mag blijven. Kim die de beelden die ze zou moeten zien, niet te zien krijgt.

En dan nog die ingezette weg naar steeds verdergaande vulgariteiten (douchescenes, fotosessies, peescaravan).
Dit belooft wat voor de komende weken.

Zal ik dan toch maar afhaken?
Ik ben iig wel aan een borrel toe. Ach wat, doe maar 'n hele fles...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:19:16 #2
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_490605
Ja, het blijkt dat BB steeds meer moeite moet doen om kijkers te trekken.

Ben ook benieuwd wat er komt... en of ik blijf kijken.

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_490607
Mij kan je ook aan het infuus leggen.

Niet dat Kim nou zo veel bij heeft gedragen maar Sjors had er echt uitgemoeten.

  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2000 @ 00:20:35 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490610
Eén, zij het schrale, troost: Robin mag nog even blijven.

Maar verder niets dan ellende.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_490614
Ik heb ook zo iets van ....bah
Ik had al een BB dip maar nu met deze vage erg vage stemming. heb ik helemaal zo iets van ....
pi_490627
quote:
Op 24 november 2000 00:16 schreef Cynix ® het volgende:
Wat 'n ontgoocheling, deze uitzending. Slecht van A tot Z. Onnodig misplaatst melodramatisch. Ontzettend dik opgelegde klefheid.

Sjors die onverwacht, onverdiend en onterecht mag blijven. Kim die de beelden die ze zou moeten zien, niet te zien krijgt.

En dan nog die ingezette weg naar steeds verdergaande vulgariteiten (douchescenes, fotosessies, peescaravan).
Dit belooft wat voor de komende weken.

Zal ik dan toch maar afhaken?
Ik ben iig wel aan een borrel toe. Ach wat, doe maar 'n hele fles...


Vanavond ben ik het voor de verandering hartgrondig met je eens. Alleen het confronteren van Kimmie met die beelden van 'grafwijf' zou van mij niet hoeven, ze was in de studio zo al hyper genoeg. Maar ik volg je intentie wel, en die is heel anders dan die van Bonnie waar ik even giftig op moest reageren (topic over de uitzending).

Enne, proost!

The trick is to keep breathing
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:28:22 #7
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_490642
.
Ach ja, Cynix, ik zit ook al aan de fles en na het lezen van de polls snap ik het niet meer.
De enige verklaring die ik kan bedenken is dat de ouders van Kim de post van Moor gelezen hebben, waarin hij een dringende oproep doet aan de ouders van Kim, om haar uit het BBhuis te halen en mijn vraag was, HOE moeten ze dat doen?

De moeder van Kim laten vertellen dat Kim eruit zou gaan als Georgie weg moest
Een nieuwe bewoner trekken ze niet meer en willen ze ook niet bij VOO, dus.......
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat die ouders dachten, weg met die meid van ons en wel nu!
Dealtje met VOO en ja hoor, Kim eruit, ouders blij, want die gaan Kim ff wakker maken, cq uit de droom helpen.

Tja, met een fles erbij fantaseert het toch een stuk lekkerder

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2000 @ 00:34:33 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_490670
quote:
Op 24 november 2000 00:28 schreef Dark het volgende:
De moeder van Kim laten vertellen dat Kim eruit zou gaan als Georgie weg moest
Een nieuwe bewoner trekken ze niet meer en willen ze ook niet bij VOO, dus.......
Dealtje met VOO en ja hoor, Kim eruit, ouders blij, want die gaan Kim ff wakker maken, cq uit de droom helpen.
Zat ik ook net aan te denken, Dark!
Enne Arjuno, BB wordt steeds erger, maar hier op Fok! komt 't misschien allemaal nog goed!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_490683
OK OK voor Kim is deze uitkomst de allerbeste...dat ben ik met jullie eens.
Maar wat blijft er voor ons over???
Misschien dat Georgie en Fewrdi een aggresievere oppositie tegen Robin beginnen?
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:43:43 #10
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_490702
quote:
Op 24 november 2000 00:39 schreef fashionably_late het volgende:
OK OK voor Kim is deze uitkomst de allerbeste...dat ben ik met jullie eens.
Maar wat blijft er voor ons over???
Misschien dat Georgie en Fewrdi een aggresievere oppositie tegen Robin beginnen?
Ons lekker ergeren aan Dick en Dicker ?!.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')