abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176843148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je haalt nu de slechtste spelers van de beste clubs in Engeland als voorbeeld op, terwijl de beste spelers in Nederland nog niet eens wissel mogen zitten in Engeland. Wat zegt dat dan?
V Dijk speelt toch basis? Evenals Blind en V Aanholt etc?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:49:48 #152
454342 Bolasie
Just banter mate
pi_176843525
Mahrez wellicht op weg naar City.

https://mobile.twitter.co(...)s/958390011698835456 Ook leuk
Dab on it wagwan
pi_176852866
Klaassen naar Napoli zou zo vet zijn
Je gaat het pas zien als je het door hebt
pi_176867227
Sandler zit in de stal van Raiola lees ik net, dan snap ik al weer een stuk beter waarom de Nederlandse topclubs zijn overgeslagen, daar valt voor Mino niet veel te halen :')
Op maandag voel ik me als Robinson CrusoŽ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177459632
usainbolt twitterde op zondag 25-02-2018 om 18:59:37 I've signed for a football team! Find out which one this Tuesday at 8am GMT 👀 https://t.co/iFTlWxfy7x reageer retweet
pi_177537926
quote:
Volgens de RTBF heeft Thibaut Courtois, samen met zijn vader, afgelopen maandag met de top van PSG gesproken. "De babbel duurde een dikke twee uur", klinkt het.

De RTBF haalt zijn informatie bij een bron binnen de entourage van Courtois. "Het gesprek van een dikke 2 uur vond in alle discretie plaats in een Londens hotel. Thibaut had zijn vader Thierry meegenomen", klinkt het.

In het gesprek zouden zowel de financiŽle als sportieve aspecten van een eventuele transfer ter sprake gekomen zijn. Want Courtois wil vooral bij een club spelen die meedingt naar de eindoverwinning in de Champions League.

De RTBF heeft gisteren zowel met PSG als de zaakwaarnemer van Courtois contact opgenomen, maar ofwel wilden ze geen commentaar geven, ofwel beantwoordden ze de telefoontjes niet.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')