abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 januari 2018 @ 21:29:33 #121
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176827675
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:59 schreef Bolasie het volgende:
Deadlineday nadert, dus clubs ontwaken opeens massaal uit hun winterslaap. De laatste geruchten:

Sturridge -> WBA
Aubameyang -> Arsenal (Batsman -> BVB en Giroud -> Chelsea??)
Emerson -> Chelsea
Lucas -> Spurs
GFFN twitterde op maandag 29-01-2018 om 21:26:42 Breaking | Arsenal have accepted a Ģ15m plus bonuses bid from Chelsea for striker Olivier Giroud, according to @DiMarzio. reageer retweet
  Moderator dinsdag 30 januari 2018 @ 09:33:07 #122
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_176833732
Koffieplanter
quote:
De geluiden worden steeds sterker dat Real Madrid een hele grote slag wil slaan in de slotdagen van de transfermarkt. De nummer vier van La Liga zou namelijk Mauro Icardi binnen willen halen. Volgens Argentijnse media is de spits van Internazionale op weg naar Madrid voor een bedrag van 106 miljoen euro. Bovendien zou Mateo Kovacic de omgekeerde weg bewandelen. De vrouw van de Argentijn, Wanda Icardi, plaatste daarnaast een foto waarop duidelijk is dat haar bestemming de Spaanse hoofdstad is.
quote:
Spaanse media zijn er al zeker van: Iņigo Martínez wordt de opvolger van Aymeric Laporte bij Athletic de Bilbao. De Basken verkochten hun verdediger voor 65 miljoen euro aan Manchester City en staan op het punt om de gelimiteerde transfersom van 32 miljoen voor Martínez te betalen aan Real Sociedad. De 26-jarige verdediger gaat voor minimaal vier seizoenen tekenen bij Bilbao.
pi_176834045
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 09:33 schreef Slobeend het volgende:
Koffieplanter

[..]

[..]

Ik snap niet waarom Iņigo Martinez naar Bilbao wil/gaat. En zeker uit het oogpunt van Bilbao; op de korte termijn leuk maar je hebt ook een talent als Unai Nunez en Yeray is ook prima als hij weer hersteld is.

Overigens wil Sociedad dan Marc Bartra opvissen bij BVB. Betis is ook in de running.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 30-01-2018 11:29:27 ]
pi_176834879
Davy Klaassen mag ook alweer weg bij Everton.
Wat is het toch met al die net-niet voetballers die zich te goed achten voor hun club om vervolgens volledig naar de klote te gaan in het buitenland?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 12:36:16 #125
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176836606
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:52 schreef Coritchando het volgende:
Davy Klaassen mag ook alweer weg bij Everton.
Wat is het toch met al die net-niet voetballers die zich te goed achten voor hun club om vervolgens volledig naar de klote te gaan in het buitenland?
Huh?

Wat denk je van allereerst het meer dan prima salaris daar, hij begon daar met een Nederlandse trainer en Everton is nog een tussenstap ook, en daarbij wil je altijd kijken tot hoever je ontwikkeling kan reiken. Was ook gewoon captain van een Europa League finalist en al een van de beste spelers in de competitie. Dat het niet goed uitpakt voor hem heeft ook wel meerdere oorzaken buiten zijn schuld om (al is hij ook geen denderende voetballer natuurlijk)
Oh.
pi_176836890
Precies. Sandro Ramirez functioneert ook niet bij Everton, of ja hij krijgt de kans niet eens. Zeker ook een matige speler. En Cuco Martina moet dan wel een wereldspeler zijn aangezien die zich daar wel in de basis weet te spelen.

Heeft ook heel erg te maken met de trainer en het type voetbal :). In Engeland zit je natuurlijk al vast aan een competitie die erg om fysiek draait. Niet elke speler zal daar goed tot zijn recht komen. Maar dat wil niet zeggen dat zo'n speler per se slecht is, sinds wanneer is Engeland de graadmeter voor kwaliteit geworden? Zijn ook heel wat vrij beperkte spelers daar wel geslaagd.

Klaassen past niet in het Engelse voetbal, idem met iemand als Clasie. Ik denk als die naar Spanje, Duitsland of Italië waren gegaan hun carričre er een stuk rooskleurig uit had kunnen zien.
pi_176836960
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Huh?

Wat denk je van allereerst het meer dan prima salaris daar, hij begon daar met een Nederlandse trainer en Everton is nog een tussenstap ook, en daarbij wil je altijd kijken tot hoever je ontwikkeling kan reiken. Was ook gewoon captain van een Europa League finalist en al een van de beste spelers in de competitie. Dat het niet goed uitpakt voor hem heeft ook wel meerdere oorzaken buiten zijn schuld om (al is hij ook geen denderende voetballer natuurlijk)
Klaassen is niet de eerste en enige de laatste jaren. Kijk eens naar Depay (lijkt het wel weer op te pakken) en Drenthe. Of Sneijder. En dat is slechts een hele kleine selectie.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond Klaassen bij Ajax 1 van de beste (zo niet de beste) spelers vorig seizoen. En een Everton betaalt niet zomaar 27 miljoen. Dat doen ze niet met het idee om hem te laten verpieteren lijkt me. Maar blijkbaar is hij het net-niet.

Of is het dan te vroeg? Of wat gaat er dan toch mis?
pi_176837077
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:01 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Klaassen is niet de eerste en enige de laatste jaren. Kijk eens naar Depay (lijkt het wel weer op te pakken) en Drenthe. Of Sneijder. En dat is slechts een hele kleine selectie.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond Klaassen bij Ajax 1 van de beste (zo niet de beste) spelers vorig seizoen. En een Everton betaalt niet zomaar 27 miljoen. Dat doen ze niet met het idee om hem te laten verpieteren lijkt me. Maar blijkbaar is hij het net-niet.

Of is het dan te vroeg? Of wat gaat er dan toch mis?
Drenthe en Depay zijn ook mentaliteitskwesties. Sneijder heeft een fantastische carriere gehad, die was op hij hoogtepunt een van de beste middenvelders ter wereld.

Klaassen heeft de verkeerde keuze gemaakt en is door een trainer gehaald die er nu niet meer zit. De nieuwe trainer heeft geen vertrouwen in hem, heeft weinig met Klaassen te maken. Kan me herinneren dat Koeman bijvoorbeeld dat ook had met bepaalde spelers, die ene Afrikaanse spits moest en zou vertrekken terwijl die het nu best weer aardig doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 13:09:13 ]
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:09:44 #129
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176837095
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:01 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Klaassen is niet de eerste en enige de laatste jaren. Kijk eens naar Depay (lijkt het wel weer op te pakken) en Drenthe. Of Sneijder. En dat is slechts een hele kleine selectie.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond Klaassen bij Ajax 1 van de beste (zo niet de beste) spelers vorig seizoen. En een Everton betaalt niet zomaar 27 miljoen. Dat doen ze niet met het idee om hem te laten verpieteren lijkt me. Maar blijkbaar is hij het net-niet.

Of is het dan te vroeg? Of wat gaat er dan toch mis?
In het geval van Klaassen ging het mis dat voor zijn positie een oud clubicoon werden teruggehaald en daarna nog de duurste transfer ooit werd gedaan voor die positie. En hij begon ook ongelukkig omdat het hele team matig was en dan ben je in Engeland meteen klaar na een zwak begin en geven ze je geen tijd meer.

En je kan Klaassen niet vergelijken met iemand als Drenthe natuurlijk, die na een leuk jeugd-EK naar Real ging. Depay maakte helemaal meteen een te grote stap en kon het niveau daarom niet aan en Sneijder deed het volgens mij wel prima bij Real maar ging toen weg toen er een andere transferpolitiek kwam met de Galacticos 2.0.
Oh.
pi_176837324
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:52 schreef Coritchando het volgende:
Davy Klaassen mag ook alweer weg bij Everton.
Wat is het toch met al die net-niet voetballers die zich te goed achten voor hun club om vervolgens volledig naar de klote te gaan in het buitenland?
Jij zou bij een club als Ajax blijven als Everton belt? Haha, gelooft niemand. Natuurlijk ga je dan direct weg.
pi_176837380
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:19 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Jij zou bij een club als Ajax blijven als Everton belt? Haha, gelooft niemand. Natuurlijk ga je dan direct weg.
Nou ja, ik moet wel bekennen dat het ophemelen en verafgoden van die middelmatige clubjes in Engeland wat wordt overdreven :). Ga mij niet vertellen dat spelers puur voor de sportieve redenen naar pakweg Watford of Stoke gaan. Dat heeft allemaal met het salaris te maken.

Everton zit natuurlijk een categorie hoger maar voor de prijzen en het Europese voetbal heb je daar ook weinig te zoeken.

Zodra er tegenwoordig een EPL-club interesse toont zien de spelers (ook buiten Nederland) enkel nog de financiële aspecten en men is weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 13:24:11 ]
pi_176837853
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom Iņigo Martinez naar Bilbao wil/gaat. En zeker uit het oogpunt van Bilbao; op de korte termijn leuk maar je hebt ook een talent als Unai Nunez en Yeray is ook prima als hij weer hersteld is.

Overigens wil Sociedad dan Marc Bartra opvissen bij BVB. Betis is ook in de running.
Bartra :')
pi_176839795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou ja, ik moet wel bekennen dat het ophemelen en verafgoden van die middelmatige clubjes in Engeland wat wordt overdreven :). Ga mij niet vertellen dat spelers puur voor de sportieve redenen naar pakweg Watford of Stoke gaan. Dat heeft allemaal met het salaris te maken.

Everton zit natuurlijk een categorie hoger maar voor de prijzen en het Europese voetbal heb je daar ook weinig te zoeken.

Zodra er tegenwoordig een EPL-club interesse toont zien de spelers (ook buiten Nederland) enkel nog de financiële aspecten en men is weg.
Zou jij nog bij je huidige werkgever blijven als je elders tien keer meer kan verdienen? Natuurlijk ga je dan weg.

Overigens zet je Everton nu weg als een Lienden FC. Dat is echt een grote club, die sportieve uitdaging pak je ook mee. Klaassen heeft genoeg kansen gehad; hij kan er gewoon geen reet van.
pi_176841640
Enoh God wellicht naar Willem II.

Hopelijk spreken commentatoren altijd zijn volledige naam weer uit.

Eyong Tarkang Enoh _O_ Fifagenot
pi_176841963
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 13:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou ja, ik moet wel bekennen dat het ophemelen en verafgoden van die middelmatige clubjes in Engeland wat wordt overdreven :). Ga mij niet vertellen dat spelers puur voor de sportieve redenen naar pakweg Watford of Stoke gaan. Dat heeft allemaal met het salaris te maken.

Everton zit natuurlijk een categorie hoger maar voor de prijzen en het Europese voetbal heb je daar ook weinig te zoeken.

Zodra er tegenwoordig een EPL-club interesse toont zien de spelers (ook buiten Nederland) enkel nog de financiële aspecten en men is weg.
Als je Everton 'middelmatig Engels clubje' vindt wat is dan je visie m.b.t Ajax, PSV en Feyenoord dan? Die worden jaar in jaar uit uitgeschakeld door de eerste de beste Griekse middenmoter. Elke speler van Everton had hier in Nederland gewoon basis gestaan bij welke club dan ook (op misschien een absolute enkeling na).
pi_176841980
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als je Everton 'middelmatig Engels clubje' vindt wat is dan je visie m.b.t Ajax, PSV en Feyenoord dan? Die worden jaar in jaar uit uitgeschakeld door de eerste de beste Griekse middenmoter. Elke speler van Everton had hier in Nederland gewoon basis gestaan bij welke club dan ook (op misschien een absolute enkeling na).
Everton stelt niks voor. Leuk budget maar presteren natuurlijk helemaal niks. Zelfs Ajax presteert Europees gezien de laatste 10 jaar gemiddeld beter dan die bagger.
pi_176842005
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Everton stelt niks voor. Leuk budget maar presteren natuurlijk helemaal niks. Zelfs Ajax presteert Europees gezien de laatste 10 jaar gemiddeld beter dan die bagger.
Die paar wedstrijden Europees zeggen me niet zoveel. Ajax speelt praktisch elk jaar Europees doordat de concurrentie hier minimaal is. In Engeland moet je gewoon al top zijn om überhaupt in de EL te komen. Everton zou hier gewoon makkelijk kampioen worden. Of denk jij van niet?

Ter indicatie: Klaassen was hier de absolute sterkhouder. Die mag daar op maandagavond naar Oldham Athletic uit.
pi_176842026
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Die paar wedstrijden Europees zeggen me niet zoveel. Ajax speelt praktisch elk jaar Europees doordat de concurrentie hier minimaal is. In Engeland moet je gewoon al top zijn om überhaupt in de EL te komen. Everton zou hier gewoon makkelijk kampioen worden. Of denk jij van niet?

Ter indicatie: Klaassen was hier de absolute sterkhouder. Die mag daar op maandagavond naar Oldham Athletic uit.
Everton presteert al jaren niks Europees, denk even over die zin na. Als ze zo goed waren moet een Ludogorets toch wel kunnen?
pi_176842039
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Everton presteert al jaren niks Europees, denk even over die zin na. Als ze zo goed waren moet een Ludogorets toch wel kunnen?
Ik zeg alleen dat ik een constante prestatie over vele jaren in de PL meer waard vind dan een momentopname in de EL. Voor elk goed moment van Ajax of PSV kan ik ook minimaal 2 flaters noemen.
pi_176842044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik een constante prestatie over vele jaren in de PL meer waard vind dan een momentopname in de EL. Voor elk goed moment van Ajax of PSV kan ik ook minimaal 2 flaters noemen.
Ik vind dat niet meer waard. Engelse clubs presteren internationaal niets. Op de grote namen zo af en toe na. Overhypte competitie.
pi_176842058
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik vind dat niet meer waard. Engelse clubs presteren internationaal niets. Op de grote namen zo af en toe na. Overhypte competitie.
De Engels competitie is in de basis wel veel beter dan de meeste competities. Zeker in vergelijking met de onze. Maar als je het naar de top toespitst dan komen ze absoluut tekort. Die missen gewoon in elk mogelijk opzicht de stap naar de top van de top (Bayern, Real, Barcelona etc). Al zie ik City die stap op termijn wel maken.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 17:36:38 #142
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_176842194
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom Iņigo Martinez naar Bilbao wil/gaat. En zeker uit het oogpunt van Bilbao; op de korte termijn leuk maar je hebt ook een talent als Unai Nunez en Yeray is ook prima als hij weer hersteld is.

Overigens wil Sociedad dan Marc Bartra opvissen bij BVB. Betis is ook in de running.
Que? Dit is toch een prima aankoop voor die club? Ze houden 30 miljoen over en ik hoef jou niet uit te leggen dat de vijver om in te vissen voor hen heel klein is. Daarnaast is Martinez een prima verdediger die in de belangstelling van meerdere absolute topclubs stond. Ik vind dat Bilbao echt goed gehandeld heeft in deze.
pi_176842451
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als je Everton 'middelmatig Engels clubje' vindt wat is dan je visie m.b.t Ajax, PSV en Feyenoord dan? Die worden jaar in jaar uit uitgeschakeld door de eerste de beste Griekse middenmoter. Elke speler van Everton had hier in Nederland gewoon basis gestaan bij welke club dan ook (op misschien een absolute enkeling na).
Die stellen natuurlijk ook vrij weinig meer voor in Europa (net zoals Everton, die werden er dit jaar ook kansloos uitgewipt). Maar qua naam hebben Nederlandse clubs nog wel wat aanzien, vooral als opleidingsinstituut.

Dat laatste ben ik het trouwens niet mee eens. Veel spelers hebben kwaliteiten gericht op het functioneren in de EPL, niet in de Nederlandse competitie. Dat zou allemaal nog eens flink kunnen tegenvallen :).

Ik vind het Engels voetbal fantastisch om te zien. Maar mensen zijn veel te veel gaan geloven in het commerciële sprookje. Elke club wordt tegenwoordig daar afgeschilderd alsof het Bayern of Barca is. Southampton, fantastische grote club, Stoke City, geweldig team, West Ham, fenomenale club, torenhoge ambities. Ja, het zal allemaal vast. Maar buiten een flink gevulde clubkas door de inkomsten van de EPL gaan deze clubs al die grote ambities niet inlossen. Het zijn gewoon degelijke teams die op basis van financiën spelers van naam kunnen vastleggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

De Engels competitie is in de basis wel veel beter dan de meeste competities. Zeker in vergelijking met de onze. Maar als je het naar de top toespitst dan komen ze absoluut tekort. Die missen gewoon in elk mogelijk opzicht de stap naar de top van de top (Bayern, Real, Barcelona etc). Al zie ik City die stap op termijn wel maken.
Dit vind ik ook erg twijfelachtig. Het komt er weer op neer dat er in de EPL het meest geld omgaat, maar kwaliteit. Ik weet het niet. Ik ben sowieso van mening dat elke competitie zijn sterke en zwakke punten heeft. Maar als de EPL echt met kop en schouders boven de rest zou uitsteken zouden al die Engelse clubs niet jarenlang compleet te kijk zijn gezet in Europa. En die drie wedstrijden per jaar die ze nationaal meer spelen zijn daar echt niet de verklaring voor.
pi_176842635
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 17:51 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Die stellen natuurlijk ook vrij weinig meer voor in Europa (net zoals Everton, die werden er dit jaar ook kansloos uitgewipt). Maar qua naam hebben Nederlandse clubs nog wel wat aanzien, vooral als opleidingsinstituut.

Dat laatste ben ik het trouwens niet mee eens. Veel spelers hebben kwaliteiten gericht op het functioneren in de EPL, niet in de Nederlandse competitie. Dat zou allemaal nog eens flink kunnen tegenvallen :).

Ik vind het Engels voetbal fantastisch om te zien. Maar mensen zijn veel te veel gaan geloven in het commerciële sprookje. Elke club wordt tegenwoordig daar afgeschilderd alsof het Bayern of Barca is. Southampton, fantastische grote club, Stoke City, geweldig team, West Ham, fenomenale club, torenhoge ambities. Ja, het zal allemaal vast. Maar buiten een flink gevulde clubkas door de inkomsten van de EPL gaan deze clubs al die grote ambities niet inlossen. Het zijn gewoon degelijke teams die op basis van financiën spelers van naam kunnen vastleggen.

[..]

Dit vind ik ook erg twijfelachtig. Het komt er weer op neer dat er in de EPL het meest geld omgaat, maar kwaliteit. Ik weet het niet. Ik ben sowieso van mening dat elke competitie zijn sterke en zwakke punten heeft. Maar als de EPL echt met kop en schouders boven de rest zou uitsteken zouden al die Engelse clubs niet jarenlang compleet te kijk zijn gezet in Europa. En die drie wedstrijden per jaar die ze nationaal meer spelen zijn daar echt niet de verklaring voor.
Wat ik met de breedte bedoel is ook dat de bodem van de BPL gewoon erg goed is. Vergelijk voor de aardigheid eens de laatste 3/4 van de BPL met die van een andere competitie. Daar zit echt wel kwalitatief verschil in. Daar lopen nog best veel goede jongens zoals Cabaye, Zaha etc. Van de Spaanse, Franse of Italiaanse competitie zou ik eerlijk gezegd geen 5 spelers per competitie kunnen noemen die bij een degradant spelen.
pi_176842700
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat ik met de breedte bedoel is ook dat de bodem van de BPL gewoon erg goed is. Vergelijk voor de aardigheid eens de laatste 3/4 van de BPL met die van een andere competitie. Daar zit echt wel kwalitatief verschil in. Daar lopen nog best veel goede jongens zoals Cabaye, Zaha etc. Van de Spaanse, Franse of Italiaanse competitie zou ik eerlijk gezegd geen 5 spelers per competitie kunnen noemen die bij een degradant spelen.
Merendeel van de spelers van de gemiddelde clubs kunnen er helemaal niks van. Klavan, James Milner en dat soort namen zouden hier gewoon banken op zeker. En dat speelt bij clubs als Liverpool :')
pi_176842771
Waarom haalt City en niet LFC, Mahrez?
pi_176842949
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat ik met de breedte bedoel is ook dat de bodem van de BPL gewoon erg goed is. Vergelijk voor de aardigheid eens de laatste 3/4 van de BPL met die van een andere competitie. Daar zit echt wel kwalitatief verschil in. Daar lopen nog best veel goede jongens zoals Cabaye, Zaha etc. Van de Spaanse, Franse of Italiaanse competitie zou ik eerlijk gezegd geen 5 spelers per competitie kunnen noemen die bij een degradant spelen.
Kwalitatief, misschien. Dat dachten we ook jaren met de Engelse top, kwamen dan in Europa tegen clubs die op papier een stuk minder waren en gingen er kansloos af. Goede namen maken nog geen goed team, dat laat zich ook wel zien in de EPL zelf. Genoeg clubs met een redelijke selectie die elk seizoen tegen degradatie vechten omdat het gewoon letterlijk niet meer is dan een verzameling goede namen. Neem zo'n Renato Sanches, die staat compleet verloren met een stel andere spelers van naam tegen degradatie te vechten. Kwam bij Bayern al niet echt uit de verf door gebrek aan wedstrijdritme, maar hier zakt meneer echt door de ondergrens. Wat is zo'n naam dan waard? Vrij weinig. Zijn kwaliteiten komen in elk geval totaal niet tot uiting.

Hier houd de hele discussie voor mij ook wel op :). Je mag er van vinden wat je wil, ik ga ook zeker dit keer weekend weer Engels voetbal zien, altijd tof, maar ik plaats het wel in perspectief.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:19:11 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176842983
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat ik met de breedte bedoel is ook dat de bodem van de BPL gewoon erg goed is. Vergelijk voor de aardigheid eens de laatste 3/4 van de BPL met die van een andere competitie. Daar zit echt wel kwalitatief verschil in. Daar lopen nog best veel goede jongens zoals Cabaye, Zaha etc. Van de Spaanse, Franse of Italiaanse competitie zou ik eerlijk gezegd geen 5 spelers per competitie kunnen noemen die bij een degradant spelen.
In Spanje en Duitsland zijn ook echt geen echt slechte teams meer hoor. Qua financieën misschien niet op het niveau van het rechterrijtje PL, maar ze compenseren dat grotendeels met opleiden en scouten.
pi_176843026
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Merendeel van de spelers van de gemiddelde clubs kunnen er helemaal niks van. Klavan, James Milner en dat soort namen zouden hier gewoon banken op zeker. En dat speelt bij clubs als Liverpool :')
Je haalt nu de slechtste spelers van de beste clubs in Engeland als voorbeeld op, terwijl de beste spelers in Nederland nog niet eens wissel mogen zitten in Engeland. Wat zegt dat dan?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 18:24:45 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176843075
Rashica naar Werder, mooie transfer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176843148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 18:21 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je haalt nu de slechtste spelers van de beste clubs in Engeland als voorbeeld op, terwijl de beste spelers in Nederland nog niet eens wissel mogen zitten in Engeland. Wat zegt dat dan?
V Dijk speelt toch basis? Evenals Blind en V Aanholt etc?
pi_176843525
Mahrez wellicht op weg naar City.

https://mobile.twitter.co(...)s/958390011698835456 Ook leuk

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2018 18:53:13 ]
pi_176852866
Klaassen naar Napoli zou zo vet zijn
pi_176867227
Sandler zit in de stal van Raiola lees ik net, dan snap ik al weer een stuk beter waarom de Nederlandse topclubs zijn overgeslagen, daar valt voor Mino niet veel te halen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177459632
usainbolt twitterde op zondag 25-02-2018 om 18:59:37 I've signed for a football team! Find out which one this Tuesday at 8am GMT 👀 https://t.co/iFTlWxfy7x reageer retweet
pi_177537926
quote:
Volgens de RTBF heeft Thibaut Courtois, samen met zijn vader, afgelopen maandag met de top van PSG gesproken. "De babbel duurde een dikke twee uur", klinkt het.

De RTBF haalt zijn informatie bij een bron binnen de entourage van Courtois. "Het gesprek van een dikke 2 uur vond in alle discretie plaats in een Londens hotel. Thibaut had zijn vader Thierry meegenomen", klinkt het.

In het gesprek zouden zowel de financiële als sportieve aspecten van een eventuele transfer ter sprake gekomen zijn. Want Courtois wil vooral bij een club spelen die meedingt naar de eindoverwinning in de Champions League.

De RTBF heeft gisteren zowel met PSG als de zaakwaarnemer van Courtois contact opgenomen, maar ofwel wilden ze geen commentaar geven, ofwel beantwoordden ze de telefoontjes niet.
pi_179359519
We mogen weer.

FabrizioRomano twitterde op donderdag 24-05-2018 om 16:26:33 Manchester United have finalized Fred deal for 50M. He’s going to have medicals and sign his contract soon. 🇧🇷🔴 #MUFC #transfers #ManUnited reageer retweet
  donderdag 24 mei 2018 @ 17:03:14 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179359593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 16:59 schreef Bolasie het volgende:
We mogen weer.

FabrizioRomano twitterde op donderdag 24-05-2018 om 16:26:33 Manchester United have finalized Fred deal for 50M. He’s going to have medicals and sign his contract soon. 🇧🇷🔴 #MUFC #transfers #ManUnited reageer retweet
Fredsj*
Oh.
  donderdag 24 mei 2018 @ 17:33:35 #159
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179360509
Brenet naar Hoffenheim.
pi_179386950
bbcsport_david twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 18:26:33 Arsenal are working on a deal to sign Switzerland right-back Stephan Lichtsteiner on a free transfer when the 34-year-old’s Juventus contract expires this summer. Lichtsteiner a long-term target who #AFC see adding experience/leadership to head coach Unai Emery’s squad #Juve #SUI reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')