abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2017 @ 01:09:06 #26
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176177052
Nouja ik vraag me ook wel eens af: hoe zou het zijn om zo'n celebrity te zijn en dat je dan gedwongen ongewild slachtoffer bent van zo'n stel afreagerende hyena's?
pi_176177410
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 00:57 schreef Tengano het volgende:

[..]

Het artikel zegt dat die mannen er vanwege hun afweging er niet voor KIEZEN of voor een relatie te gaan, niet dat ze niet in staat zouden zijn een partner voor zich te winnen.

Het is ze vanuit hun perspectief dus niet waard om er aan te beginnen.
Ze kunnen wel zeggen dat ze kiezen voor geen vrouw, maar we weten natuurlijk beter.

quote:
Reageren op een artikel wat je niet gelezen hebt :')
ja klopt
pi_176177449
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 01:09 schreef Mishu het volgende:
Nouja ik vraag me ook wel eens af: hoe zou het zijn om zo'n celebrity te zijn en dat je dan gedwongen ongewild slachtoffer bent van zo'n stel afreagerende hyena's?
Daar doen ze het voor.
  zondag 31 december 2017 @ 01:19:55 #29
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176177612
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 01:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Daar doen ze het voor.
Die Patricia Paay schijnt zelf die sexfilmpjes verspreid te hebben.
  zondag 31 december 2017 @ 01:26:34 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_176177920
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef Mishu het volgende:

[..]

Die Patricia Paay schijnt zelf die sexfilmpjes verspreid te hebben.
Kijk eens hoe ik nog steeds keihard on the move ben en hoe supergewild ik ook ben :s)

pi_176178401
quote:
interessant filmpje :D
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176179153
Dat gebeurt echt niet pas sinds de komst van het internet, het enige verschil is dat nu iedereen mee kan lezen. Vrouwen maken zich er trouwens, minstens, net zo schuldig aan als mannen.
  zondag 31 december 2017 @ 02:19:28 #34
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176179461
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 02:05 schreef madam-april het volgende:
Dat gebeurt echt niet pas sinds de komst van het internet, het enige verschil is dat nu iedereen mee kan lezen. Vrouwen maken zich er trouwens, minstens, net zo schuldig aan als mannen.
Alleen dan meer op de werkvloer. Wij roddelen als vrouwelijke collega's onderling dagelijks over een autistische MGTOW man waarvan we vermoeden dat hij ooit nog eens de hele afdeling gaat neerschieten (jagerspet en alles).
pi_176179653
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 02:19 schreef Mishu het volgende:

[..]

Alleen dan meer op de werkvloer. Wij roddelen als vrouwelijke collega's onderling dagelijks over een autistische MGTOW man waarvan we vermoeden dat hij ooit nog eens de hele afdeling gaat neerschieten (jagerspet en alles).
Op internet net zo erg.. en dan vooral over andere vrouwen.. Vrouwen zijn veel harder en gemener dan mannen, vooral over andere vrouwen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 31 december 2017 @ 10:07:21 #36
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176182700
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 01:09 schreef Mishu het volgende:
Nouja ik vraag me ook wel eens af: hoe zou het zijn om zo'n celebrity te zijn en dat je dan gedwongen ongewild slachtoffer bent van zo'n stel afreagerende hyena's?
Waar komt die woede vandaan mishu?
Sta je zelf ergens in een filmpje van geen stijl ? Je reageert zo fel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 31 december 2017 @ 10:10:37 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176182745
Ik checkte even het jaartal. Deze vlieger gaat immers allang niet meer enkel op voor GeenStijl ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 31 december 2017 @ 10:13:16 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176182784
Dit topic is al eens eerder voorbij gekomen denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176182893
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef Mishu het volgende:

[..]

Die Patricia Paay schijnt zelf die sexfilmpjes verspreid te hebben.
Niet schijnt, dat is wel zeker.
  zondag 31 december 2017 @ 10:48:23 #40
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176183439
De maatschappij is ook harder op kwetsbare mannen. Ik denk dat fok! en geenstijl en dit soort fora vaak kwetsbare mannen aantrekt. Met kwetsbaar bedoel ik mannen die vanwege ziekte of beperking niet goed kan meedraaien met de maatschappij.

Zelf ben ik ook één. Ik reageer niet negatief op vrouwen zoals anderen, maar ik worstel al 10 jaar met een psychotische kwetsbaarheid, dat nu schizofrenie is geworden. Ik kan niet meer functioneren in de reguliere maatschappij en dat is heel frustrerend. Ik verwacht niet meer te trouwen en kinderen krijgen, en ik verwacht dat ik langzaam maar zeker sociaal geisoleerd ga raken. En ja, dit maakt me boos en verdrietig.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 11:00:04 #41
441859 crew  Lenny77
pi_176183693
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 10:48 schreef Keep_Walking het volgende:
De maatschappij is ook harder op kwetsbare mannen. Ik denk dat fok! en geenstijl en dit soort fora vaak kwetsbare mannen aantrekt. Met kwetsbaar bedoel ik mannen die vanwege ziekte of beperking niet goed kan meedraaien met de maatschappij.

Zelf ben ik ook één. Ik reageer niet negatief op vrouwen zoals anderen, maar ik worstel al 10 jaar met een psychotische kwetsbaarheid, dat nu schizofrenie is geworden. Ik kan niet meer functioneren in de reguliere maatschappij en dat is heel frustrerend. Ik verwacht niet meer te trouwen en kinderen krijgen, en ik verwacht dat ik langzaam maar zeker sociaal geisoleerd ga raken. En ja, dit maakt me boos en verdrietig.
En dat begrijp ik. Maar ik zie jou nog altijd niet zo afreageren op vrouwen.
Soms gaan mijn haren recht staan als ik de reacties hier lees op FOK! Dan vraag ik me echt af hoe het komt waarom er zo vreselijk neer gekeken wordt op vrouwen, op elk mogelijk gebied! En het is echt grof! Wij zijn nu toch echt maar voor 1 ding goed en dan ook alleen nog maar tussen 13 en 18 jaar. Daarna zijn wij uitgeleurde, lelijke, dikke, kortpittige monsters. Net of elke man na zijn 40e zo een juweel is.
En dan denk ik: mocht het over een bepaalde bevolkingsgroep gaan, dan was het racisme en waren er consequenties voor die posters. Maar bij vrouwen is het lachen hihaho!
:r
Jullie moeders moesten het horen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 31 december 2017 @ 11:00:36 #42
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176183709
Bij mannen op internet is het alleen maar een beetje brallen. Iedereen weet dat en niemand neemt het serieus. Heeft niets te maken met hoe ze irl zijn.

Bij vrouwen daarentegen heb je kennelijk geen onderscheid tussen internet en irl.... die zijn echt gemeen en vals tegen elkaar. Ik zit vaak met gekromde tenen te lezen hoe vrouwen hier op FOK! elkaar zitten af te fakkelen of gemene steken onder water geven, net zoals ze dat irl doen tegen elkaar.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 31 december 2017 @ 11:02:12 #43
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176183736
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 11:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En dat begrijp ik. Maar ik zie jou nog altijd niet zo afreageren op vrouwen.
Soms gaan mijn haren recht staan als ik de reacties hier lees op FOK! Dan vraag ik me echt af hoe het komt waarom er zo vreselijk neer gekeken wordt op vrouwen, op elk mogelijk gebied! En het is echt grof! Wij zijn nu toch echt maar voor 1 ding goed en dan ook alleen nog maar tussen 13 en 18 jaar. Daarna zijn wij uitgeleurde, lelijke, dikke, kortpittige monsters. Net of elke man na zijn 40e zo een juweel is.
En dan denk ik: mocht het over een bepaalde bevolkingsgroep gaan, dan was het racisme en waren er consequenties voor die posters. Maar bij vrouwen is het lachen hihaho!
:r
Jullie moeders moesten het horen...
_O_

De tijd van trots scheppen in je opvoeding als moeder is voorbij. Mijn moeder zegt regelmatig over mijn broers: 'Dit is niet hoe ik ze heb opgevoed.'.
  zondag 31 december 2017 @ 11:15:18 #44
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176184095
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 10:48 schreef Keep_Walking het volgende:
De maatschappij is ook harder op kwetsbare mannen. Ik denk dat fok! en geenstijl en dit soort fora vaak kwetsbare mannen aantrekt. Met kwetsbaar bedoel ik mannen die vanwege ziekte of beperking niet goed kan meedraaien met de maatschappij.

Zelf ben ik ook één. Ik reageer niet negatief op vrouwen zoals anderen, maar ik worstel al 10 jaar met een psychotische kwetsbaarheid, dat nu schizofrenie is geworden. Ik kan niet meer functioneren in de reguliere maatschappij en dat is heel frustrerend. Ik verwacht niet meer te trouwen en kinderen krijgen, en ik verwacht dat ik langzaam maar zeker sociaal geisoleerd ga raken. En ja, dit maakt me boos en verdrietig.
Ik zie ook wel een verschil tussen kroegpraat en de zwart-wit beelden van users. Bij de eerste categorie worden er bijdehandse opmerkingen over verschillende onderwerpen gemaakt, maar bij de zwart-wit denkende user is relativeren in zijn pohi ver te zoeken en gaat het telkens over vrouwen, moslims en andere minderheden die het zogenaamd beter hebben. Die laatste groep zal dan ook allerlei issues hebben. Ik betwijfel zelfs of deze groep zo'n aangenaam gezelschap is voor anderen in reallife.
pi_176184188
Deze TS...

Kanonnen wat is dit wijf vervelend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 31 december 2017 @ 11:24:20 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176184434
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 11:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En dat begrijp ik. Maar ik zie jou nog altijd niet zo afreageren op vrouwen.
Soms gaan mijn haren recht staan als ik de reacties hier lees op FOK! Dan vraag ik me echt af hoe het komt waarom er zo vreselijk neer gekeken wordt op vrouwen, op elk mogelijk gebied! En het is echt grof! Wij zijn nu toch echt maar voor 1 ding goed en dan ook alleen nog maar tussen 13 en 18 jaar. Daarna zijn wij uitgeleurde, lelijke, dikke, kortpittige monsters. Net of elke man na zijn 40e zo een juweel is.
En dan denk ik: mocht het over een bepaalde bevolkingsgroep gaan, dan was het racisme en waren er consequenties voor die posters. Maar bij vrouwen is het lachen hihaho!
:r
Jullie moeders moesten het horen...
Het is mij ook gelukt om regelmatig vriendinnetjes en seks te hebben, ondanks mijn psychoses. Nu gaat het slechter met me, maar een paar jaren geleden was ik een sportieve knappe sociale jongen met veel vrienden. Ik heb ook altijd een lieve zorgzame moeder gehad, dus mijn ervaring met vrouwen is positief. Zelfs nu met schizofrenie zijn veel vrouwen lief voor me.

Maar niet altijd, als ik ernstig ziek ben geweest en daardoor ook depressief kunnen vrouwen heel hard en gemeen zijn. Het is bijna een instinct van vrouwen om kwetsbare mannen af te stoten. Ik begrijp het wel, maar is nog steeds heel naar om te ervaren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 31 december 2017 @ 11:25:28 #47
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176184468
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik zie ook wel een verschil tussen kroegpraat en de zwart-wit beelden van users. Bij de eerste categorie worden er bijdehandse opmerkingen over verschillende onderwerpen gemaakt, maar bij de zwart-wit denkende user is relativeren in zijn pohi ver te zoeken en gaat het telkens over vrouwen, moslims en andere minderheden die het zogenaamd beter hebben. Die laatste groep zal dan ook allerlei issues hebben. Ik betwijfel zelfs of deze groep zo'n aangenaam gezelschap is voor anderen in reallife.
Denk idd dat dit soort mannen de grootste losers zijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 31 december 2017 @ 11:25:40 #48
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176184475
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:17 schreef ludovico het volgende:
Deze TS...

Kanonnen wat is dit wijf vervelend.
Ik bijt. Hoezo dan? Ik ben echt benieuwd _O-
  zondag 31 december 2017 @ 11:28:05 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176184575
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het is mij ook gelukt om regelmatig vriendinnetjes en seks te hebben, ondanks mijn psychoses. Nu gaat het slechter met me, maar een paar jaren geleden was ik een sportieve knappe sociale jongen met veel vrienden. Ik heb ook altijd een lieve zorgzame moeder gehad, dus mijn ervaring met vrouwen is positief. Zelfs nu met schizofrenie zijn veel vrouwen lief voor me.

Maar niet altijd, als ik ernstig ziek ben geweest en daardoor ook depressief kunnen vrouwen heel hard en gemeen zijn. Het is bijna een instinct van vrouwen om kwetsbare mannen af te stoten. Ik begrijp het wel, maar is nog steeds heel naar om te ervaren.
Ik denk zodra jij vrouwen niet gaat lastig vallen dat vrouwen altijd aardig zullen blijven doen tegen een kwetsbare man. Zodra je echter in je eenzaamheid een beetje een vies starend mannetje wordt dat je dan vanuit de angst die dat opwekt minder welkom ontvangen zal worden. Wij hebben zo'n autistische maagd van 45 op het werk die duidelijk erg geniet om naar vrouwen te kijken :') echt zwaar arelaxed en hij wordt dan ook gepest door de hele afdeling.
  zondag 31 december 2017 @ 11:28:48 #50
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_176184607
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 01:01 schreef Lunatiek het volgende:
Het gaat niet om het afzeiken van vrouwen. Het gaat om "stoer doen", elkaar uitdagen, brutaler, ruwer, politiek incorrecter zijn dan anderen, tot aan de grenzen, soms erover (dan wordt je weggejorist). Dat zie je op Fok! ook, vooral mannen die elkaar overbieden in grofheden. Dat je het ziet is niet zo vreemd, omdat dat in het echte leven ook gebeurt (vooral als er geen vrouwen bijzijn). Het is een manier waarop mannen een pik orde bepalen binnen een groep.

Het grote verschil met het echte leven is dat het voor mensen die geen deel van de groep uit maken het kunnen lezen. Die woorden blijven staan waar ze in kleedkamers, kroegen en zolderkamers vervluchtigen nadat ze zijn uitgesproken. En dat zouden ze op GeenStijl etc ook moeten doen, want ze hebben geen functie meer als ze zijn uitgesproken. Los zijn ze ook niks waard, je moet het in de context van tegen elkaar opbieden zien.
Er zal best wel eens een hufter tussen zitten die het ook echt meent, maar voor de meesten is het niet meer dan het bevestigen van een stoere online identiteit. Moet je geen probleem van maken. Pak de hufters aan die het menen en zich er in het echte leven ook naar gedragen, dan heb je er verder geen last van ook.
^O^
En een markant figuur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')