abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176171979
Hey allemaal,

Ik zal het even kort uitleggen:
Ik ben al jaren bezig met techniek en dan vooral in de IT richting. Op het moment ben ik in 5vwo en moet ook al best veel keuzes maken kwa vakken. Ik zit op een europese school in Munchen (duitsland), maar ben oorspronkelijk nederlands.

Ik kijk regelmatig naar studies die in de richting van IT gaan, ik ben ook al relatief zeker dat ik de IT wereld in wil gaan stappen.

Mijn interesses zijn vooral ook in de hardware richting, maar ook software vind ik best wel leuk. Daarintegen ben ik wel een echte doener, alhoewel ik geen problemen heb met het denken. Ook met het sociale gedeelte heb ik geen problemen, maar kwa talen… al gaat het richting grammatica etc heb ik al wat meer problemen.


Nu vroeg ik me af of jullie ideen hebben welke studies mij zouden kunnen interesseren, welke beroepsrichtingen je dan op kan met die studie en aan welke eisen je moet voldoen aan zon studie.


Ik hoop dat jullie een paar ideen hebben, alvast bedankt voor de tijd die je hebt genomen om dit alles helemaal te lezen ;)
  zondag 31 december 2017 @ 00:16:14 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_176174383
Je zou kunnen overwegen om informatica met robotica te combineren. Klinkt wel alsof dat je ligt.
pi_176181847
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 00:16 schreef Scuidward het volgende:
Je zou kunnen overwegen om informatica met robotica te combineren. Klinkt wel alsof dat je ligt.
Thx, ik zal eens opzoeken wat dat precies is👍👍👍
pi_176193082
Simulation Technology icm wiskunde iets voor je?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')