abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 december 2017 @ 14:10:20 #1
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176146853
Vorig jaar tijdens de jaarwisseling heb ik oprecht de leukste jaarwisseling OOIT meegemaakt.
Ik ben toen met mijn zus naar Luxemburg gegaan. We hadden een hotelletje geboekt vooraf en zijn illegaal Luxemburg ingereden (geen winterbanden).
Inchecken en gelijk de stad in gegaan.
Hier en daar lag wat sneeuw en een paar winkels waren nog open.
Ergens nog wat gedronken en vervolgens naar het Hotel terug gegaan om ons op te frissen.
Om direct aansluitend weer terug te gaan naar de stad om ergens een hapje te eten.
Gelukkig vonden we een restaurant waar nog een tafeltje beschikbaar was, want mensen kinderen, alles was volgeboekt.
Het was een zeer gezellig restaurantje met vriendelijk personeel. Een goed glas wijn en uiteraard een lap vlees op je bord.
Vervolgens zijn we een Iers café ingegaan en het was daar gemoedelijk. Iedereen praatte met iedereen en er werd door een paar jonge meiden gedanst alsof het de doodnormaalste zaak va de wereld is.
Rond een uur of 22:30 besloten we naar buiten te gaan, want op het stadhuisplein was er ook genoeg te doen. Ze hadden daar een kunstijsbaan gelegd, kinderen met vaders die aan het schaatsen waren, er was een skihut waar warme wijn werd geschonken, aan de rand van de ijsbaan stond een groot scherm en was er een soort kunstmatig pleintje opgezet waarbij een DJ wat hedendaagse plaatjes aan het draaien was.
Het plein was niet onbewegelijk vol, maar gezellig druk.
Jong oud, christen moslim, blank zwart, Duitser, Italiaan, Amerikaan en Argentijn, Turks, het leek de hemel wel. Er werd gelachen en gedanst, gedronken en geknuffeld, selfies gemaakt en nieuwe vrienden.
Ja, een Argentijnse vrouw die getrouwd was met een Fransman die met haar 3 dochters overgevlogen waren om in Luxemburg de jaarwisseling te vieren, een ogenschijnlijke eenzame Italiaanse man met een lange deftige jas, wandelstok en hoed stond daar te genieten van het schouwspel. In het begin nog timide, maar uiteindelijk dreunde hij met zijn stok op de straatstenen op het ritme van de muziek van Abba.
Ik wilde dit jaar weer gaan, maar soms zeggen ze dat de tweede keer nooit dezelfde chemie heeft als de eerste keer, omdat namelijk het nieuwe er dan af is.
Dus dit jaar weer de ouderwetse jaarwisseling met oliebollen en kunstmatig lachspel.
Ik heb nog overwogen om alleen te gaan naar Luxemburg, omdat iedereen al plannen had.
Ja, genoeg leeftijdgenoten die zich nog gedragen als student en die het uitgaangsleven in de vorm van kinderdisco's niet achter hun kunnen laten.
Ik heb heimwee naar vorig jaar.

tl:dr?
i don't give a fuck :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Onnoman op 30-12-2017 14:17:36 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_176147229
Ja is altijd zo met die dingen. Niet nog een keer gaan dit is gewoon een mooie herinnering.
  zaterdag 30 december 2017 @ 14:26:08 #3
242879 Onnoman
The On And Only
pi_176147346
Hello Onno and Fleur,

Sorry for answering so late.
How are you doing ? we remember you and your sister very well, we had a great time and we have such good memories with you two ! This year we are going back again, because my husband’s family lives in France near the border. My daughters and I are definitely hoping there’d be a party like last year. If there is one we will be there for sure.
What about you? What are you doing for new years eve?
Wherever you are, have a great time and happy new year 2018.

Best wishes and a warm hug from your Argentinian friends
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_176156520
Ok.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 18:37:07 #5
186611 Haags
pi_176157001
Klinkt leuk ja. Koester deze herinnering :)
Zonder wrijving geen glans
pi_176270962
Ik wil nog wel reageren dat dit een parel is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')