abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 22 februari 2018 @ 23:50:03 #101
204179 grazz
No milk today
pi_177381759
Zojuist was er een persconferentie. Blijkbaar heeft Michael gevraagd of fans foto's van zichzelf met hun vader willen opsturen. Deze foto's zullen dan onderdeel gaan uitmaken van zijn optreden in Lissabon. LEDscreen zal dus wel meegaan.
pi_177381923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:50 schreef grazz het volgende:
Zojuist was er een persconferentie. Blijkbaar heeft Michael gevraagd of fans foto's van zichzelf met hun vader willen opsturen. Deze foto's zullen dan onderdeel gaan uitmaken van zijn optreden in Lissabon. LEDscreen zal dus wel meegaan.
Ook spelen op emotie, meh..
Life can be a bitch, so like it..
pi_177382051
Beste keuze.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 22:58:43 #104
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_177402828
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:10 schreef ato het volgende:
Ed Sheeran kopie :)
Inderdaad. Is mijn ding helemaal niet, maar dit genre heeft wel zijn publiek. Na vele zwakke jaren heeft Duitsland nog eens iets waarvoor het zich niet hoeft te schamen, maar veel meer positiefs kan ik er nu ook niet echt over zeggen.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_177403017
Ik zat net de video weer te kijken, maar wat een matig liedje en slecht optreden zeg.
pi_177412794
Is zo'n jongen nu een concurrent voor Waylon? Ik weet het niet. Komen veel mannelijke zangers deze keer denk ik op het songfestival
pi_177438788
Ik vind dit lied dus serieus erg mooi. Maar ik heb de live uitvoering niet gezien, alleen de clip. Live viel het dus erg tegen?
pi_177439122
Maar het lied lijkt wel hl heel heel erg op...
Zijn stem trouwens ook.

pi_177440415
quote:
10s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:56 schreef Greys het volgende:
Zijn stem trouwens ook.

Ook wel! En het eerste waar ik aan moest denken toen ik het hoorde was Someone Like You van Adele. En ook wel Ed Sheeran.
pi_177440464
quote:
11s.gif Op zondag 25 februari 2018 14:37 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit lied dus serieus erg mooi. Maar ik heb de live uitvoering niet gezien, alleen de clip. Live viel het dus erg tegen?
f

Oordeel zelf:

pi_177563549
quote:
Zijn stem trouwens ook.

verrek :o daarom vind ik het zo tof, beste lied van The Script ever :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177563580
quote:
Oei, dat is wel een tikkeltje minder ja -O-

Alhoewel, het blijft net wel telkens aan de goede kant van de lijn voor me O+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 11 maart 2018 @ 19:12:19 #113
181519 Guanabana
Little Outlaw
pi_177753365
Dit wordt denk ik echt niks, totaal 'forgettable'. Helemaal als dit er pas in de finale bijkomt en iedereen na de semi's al een favoriet heeft.
Heartbeat beating to a rock 'n' roll rhythm
pi_177814437
Die 'eeeek' in de beschrijving van de youtube :@ :D

woensdag 14 maart 2018 @ 13:33:32 #115
115121 MaLo
pi_177815544
quote:
Zijn stem trouwens ook.

Whehehe. Ik vind het nummer van Duitsland heel leuk, was blij verrast! En ik hou ook van The Script dus dat klopt dan wel :')
Twente O+
pi_177890946
Nee ik vind het toch niets, live klinkt hij ook slecht. 5.
pi_177900635
Na wat meer luistersessies ben ik dit wel gaan waarderen, maar het is nog steeds niet iets wat hoog in m'n top eindigt. Vind het daarvoor iets te saai.
Being immortal is fun.
  zondag 18 maart 2018 @ 10:51:02 #118
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_177901713
Nu alle liedjes bekend zijn vind ik dit eigenlijk nog een van de betere inzendingen. Ik zou het erg onterecht vinden als Duitsland hiermee weer ergens onderaan gaat bungelen.
pi_178049391
De Duitsers mikken ook dit jaar weer op een plek bij de laatste vijf (en misschien wel weer laatste?). Want voor het zoveelste jaar op rij hebben de Duitsers het weer niet begrepen. Sympathieke liedjes sturen, waar eigenlijk helemaal niets mis mee is, maar totaal niet onopvallend zijn, scoren gewoon niet. En vooral niet als je een big five land bent (en misschien wel in het bijzonder Duitsland of het VK).

Want ook dit liedje ligt wederom weer prima in het gehoor. Het liedje staat bij mij zelfs vrij veilig zo ongeveer in het midden. En vind het daarmee dus beter dan ongeveer de helft van de liedjes. Maar ja dat gold ongeveer ook wel voor de afgelopen vijf jaar. En toen ging het ook nergens over qua uitslagen.

Dit liedje gaat, vrees ik, wederom niet scoren. Omdat het eigenlijk best een niemendalletje is. Sympathiek liedje, gezongen door een sympathieke jongen. Maar wie zal zich het optreden nog herinneren als alle liedjes geweest zijn? Ik denk vrij weinig mensen, want het is nogal onopvallend.

Waarbij het grote probleem is, dat mensen dit pas in de finale gaan horen. Uiteraard is het de vraag of ze hiermee de finale zouden halen. Maar daar is kans 10/17, dus met een gunstige loting, wie weet. En dan hebben de mensen het liedje tenminste in de finale al een keer echt gehoord (die halfbakken clipjes tijdens de intervalact tel ik niet mee). Waardoor het misschien nog in de top 20 zou komen.

Kortom ik vrees weer met grote vrezen voor de Duitsers, dat ze wederom heel slecht gaan scoren. En dat wederom met een liedje dat het niet eens verdient om onderaan te eindigen. Hopelijk gaan ze het volgend jaar eens echt over een andere boeg gooien, want dat zal hard nodig zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_178352701
Het beste voorbeeld dat staging je nummer kan verneuken...

Deed me echt niks toen ik het keek. Laatste weken paar keer gehoord zonder beelden en de normale clip en raakte me echt... Die achtergrond leidt zo erg af, en die zinnen hebben echt 0 waarde, we kunnen het toch verstaan?!

Als ze dit even fixen en het aandacht op het mooie nummer met achtergrondverhaal, emotie en vooral de oprechtheid leggen zie ik dit wel werken. Nu zit je gewoon alleen naar een scherm op een scherm te kijken zonder dat het 1 geheel is :')
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
  vrijdag 6 april 2018 @ 20:41:58 #121
351614 ijs_beer
zwierend pasje vooruit.
pi_178354309
Vorig jaar bedachten ze een volledig grijze staging voor een nummer dat toch al niet opviel. Dus ik zou maar niet van een goede staging uitgaan, verder dan grundlich komen ze vaak toch niet.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_178354359
Ik hoop serieus dat ze deze jongeman gewoon in een spotlight zetten op verder een vrij donker podium. Geen gedoe. Geen poeha. Geen afleidend gedoe. Maar alleen een mooi liedje.
pi_178361620
Van wat ik op basis van de clip hoor, vind ik het erg mooi en komt de emotie bij mij wel binnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 23:50 schreef grazz het volgende:
Dit doet me denken aan vorig jaar bij Og3ne :') Toen waren er toch geruchten dat ze foto's met hun moeder op zo een LEDscreen zouden projecteren? Maar uiteindelijk ging dat niet door ofzo. Tenminste, dat dacht ik mij te herinneren.

Ik zou het zonde vinden als ze dit bij Duitsland gaan doen. Zoals Greys zegt, gewoon puur houden.
pi_178383972
Ik vraag me heel erg af of dit gaat opvallen. Beetje een pauze nummer.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')