Die ken ik niet, Andrea Berg wel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 16:02 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Andrea Berger is het niet eens met jouw post.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
Ik weet zeker dat ik 'm de aankomende dagen rond het aftellen naar 2018 wel weer ga horen ofzo![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 18:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deze voor de grap eens luisteren
Bij mij is het zowat alles van ueen, en met name deze:quote:Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef -Miauw- het volgende:
Sorry Freddie, het is niet persoonlijk maar dit nummer is er één van de vele uit de Queen-koker waar ik he-le-maal genoeg van heb.
Van zwemdiploma tot WK-voetbal, ik hoor het altijd![]()
En die categorie ook deze![]()
Janklied ja.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
Ik weet zeker dat ik 'm de aankomende dagen rond het aftellen naar 2018 wel weer ga horen ofzo![]()
Speciaal voor jou een versie waarbij de toonladder van mineur naar majeur is gezetquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef -Miauw- het volgende:
Sowieso alles waar onnodig rappers aan meedoen...quote:Op vrijdag 29 december 2017 21:40 schreef DemonRage het volgende:
Alles waar die monotone kutstem van Sean Paul in voorkomt.
Wonderbaarlijk dat 'ie als zo'n bijzonder talent beschouwd wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn eigen bijdrage aan dit topic is trouwens het gehele oeuvre van de veel te hard omhooggevallen Ed Sheeran. Die vent is zo afschuwelijk middle of the road dat de witte lijn op het midden van de weg binnenkort naar hem wordt vernoemd.
Haha. Ik krijg al de rillingen als ik denk aan de zin "hier aan de kust' denkquote:Op vrijdag 29 december 2017 13:40 schreef Mr.Ping het volgende:
Alles van Bløf
Zomaar een willekeurige greep in die emmer met Zeeuwse bagger.
Het kabbelt maar voort, er komt geen einde aan.
Bij de snellere nummers heeft de drummer weer weinig variatie.
En dan die teksten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |