abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:18:33 #1
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_176103578
registreer om deze reclame te verbergen
Ik open dit topic, omdat ik vaak veel onduidelijkheid zie over voornamelijk het uitbetalen van BTC/ripple via gatehub.

Wellicht dat er wat kenners zijn die kunnen vertellen of je het beste via gatehub of litebit kan laten uitbetalen. En ook of de XRP die achter moeten blijven in je wallet, je toch op de een of andere manier uit kan laten betalen.

Ik heb namelijk 375 XRP, maar ik kan er maar 325 uit laten betalen. Toch zonde om te bedenken dat er dan 50 XRP (is momenteel ongeveer 50 euro) in je account blijven staan waar je vervolgens niets meer mee kunt doen.
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_176249494
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:18 schreef Spaardertje het volgende:
Ik open dit topic, omdat ik vaak veel onduidelijkheid zie over voornamelijk het uitbetalen van BTC/ripple via gatehub.

Wellicht dat er wat kenners zijn die kunnen vertellen of je het beste via gatehub of litebit kan laten uitbetalen. En ook of de XRP die achter moeten blijven in je wallet, je toch op de een of andere manier uit kan laten betalen.

Ik heb namelijk 375 XRP, maar ik kan er maar 325 uit laten betalen. Toch zonde om te bedenken dat er dan 50 XRP (is momenteel ongeveer 50 euro) in je account blijven staan waar je vervolgens niets meer mee kunt doen.
Dat vroeg ik mij dus ook af.
Ik maakte enkele dagen vr kerst een acc aan op gatehub en begon de verificatie.
Was enkele dagen geleden nog steeds niet goedgekeurd (heb er even niet naar gekeken, want heb nu maar een andere wallet (toast) gebruikt). Die 50 xrp hoef ik ook niet kwijt op gatehub.
Daar (in toast) zou dan vermoedelijk 20 xrp achterblijven, als dat klopt.

Vraag me echter af waar je het beste kunt laten uitbetalen, mocht het moment daar zijn.
Op litebit heb je geloof ik wel veel lagere prijzen als je wilt verkopen (in vergelijking met de aankoopprijzen daar).

Op sommige Engelstalige websites zeggen ze send naar binance, dan traden naar ETH, dan coinbase. Maar weet niet precies hoe het werkt op coinbase (kan dit gewoon naar je bankrekening)? Heb daar nog geen acc aangemaakt en verificatie etc.
pi_176419440
Ik doe het via binance en dan sturen naar mijn coinbase account. Vervolgens stort je het via coinbase vrij simpel op je eigen rekening. Gaat allemaal soepel en redelijk snel. Ik vind de extra kosten (fees) wel vrij hoog.
Link
pi_176421055
In het geval van een XRP-adres blijft er altijd minimaal 20XRP achter op het adres. Dat doen ze ter beveiliging van het netwerk. Waarom er in jouw geval 50XRP zou moeten achterblijven, weet ik niet. Wellicht is dat nog gekoppeld aan de leeftijd van het adres. Het minimum op een XRP-adres was altijd 50XRP, dat is later verlaagd naar 20. Wellicht zit jij nog op de 50.

Verder, wat betreft Gatehub: het is er te druk. Transactietijden zijn hoog, op support zal je lang moeten wachten. Validate van een account heb ik geen ervaring mee; dat heb ik nog niet nodig gehad, of het ging automagisch.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:15:11 #5
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176423484
Iemand ervaring met het verhuizen van je gatehub wallet naar een offline wallet? Je hebt de secret key, dus dat moet toch gewoon werken?
Democracy is so overrated
pi_176431267
Weet iemand hoe ik mijn Ripple uit kan betalen vanaf Gatehub... of via Litebit..?

Ik heb die aanvraag van een EU bank gedaan maar dat keurt ie af. Heb daar dus geen bankrekeningnummer staan. Heb mijn Ripples op Litebit gekocht en naar Gatehub verzonden.

Kan ik op een of andere manier mijn Ripples terug naar Gatehub sturen?
Of er toch voor zorgen dat ik rechtstreeks vanaf Gatehub kan uitbetalen.
pi_176431316
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:42 schreef Quebk het volgende:
Ik doe het via binance en dan sturen naar mijn coinbase account. Vervolgens stort je het via coinbase vrij simpel op je eigen rekening. Gaat allemaal soepel en redelijk snel. Ik vind de extra kosten (fees) wel vrij hoog.
Weet jij hoe ik die Ripples vanuit Gatehub dan naar Binance kan sturen, als ik daar een account aan maak?
pi_176432850
Jep. Je hebt daarvoor wel een ripple 'adres' en een 'destination tag' voor nodig. Die vind je heel simpel in Binance. Gebruik je beide niet dan ben je je geld voorgoed kwijt. Let daar even op. In GateHub payment verzenden en zodra je je Ripple adres van Binance invoert kun je ook gelijk de 'destination tag' invoeren eronder. Dit werkt allemaal erg eenvoudig.
Link
pi_176440229
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:33 schreef Quebk het volgende:
Jep. Je hebt daarvoor wel een ripple 'adres' en een 'destination tag' voor nodig. Die vind je heel simpel in Binance. Gebruik je beide niet dan ben je je geld voorgoed kwijt. Let daar even op. In GateHub payment verzenden en zodra je je Ripple adres van Binance invoert kun je ook gelijk de 'destination tag' invoeren eronder. Dit werkt allemaal erg eenvoudig.
Ok, bedankt. Zal het een dezer dagen weleens proberen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cracker26 op 12-01-2018 00:52:33 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')