abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176275168
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee ik denk dat jij vrij weinig snap, wat argumenten zijn snap je ook al niet en een onderbouwing is wat meer dan stellen "dat weet ik"

Maar ik heb niet de illusie dat jij dit kunt begrijpen

Dat die man wat rommelt zoals jij schijnt te denken is natuurlijk voor een beetje normaal denkende mensen geen bewijs dat die aanslag een hoax zou zijn maar bij die mensen hoor jij nu eenmaal niet.
Waarom denk jij dat de gene die dit allemaal filmt gewoon een vrijbrief heeft om daar tegen de vluchtende massa in te banjeren en naast agenten kan gaan zitten filmen, beetje relaxed alles op beeld kan zetten zonder dat ie wordt weggestuurd of zelf wegvlucht? Er zou daar verdomme geschoten worden op het publiek. Dat roept ie zelf ook continu tegen de vluchtende mensen... "Run those are shots" "Keep your head down and go that way!"

Zelf is hij blijkbaar invincible.

En dan gaat ie ook nog eens heel geduldig een gewonde man staan filmen en wachten en wachten en wachten en dan als de man klaar is met wat ie aan het doen was gaat ie er naar toe.

Nee, dat is niet afgesproken. Puur natuur dit

Echt :')
Witnessing the shutdown of honest inquiry
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:56:40 #202
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_176275331
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D Haha, wat doen jullie dan continu?
Ik presenteer mijn mening niet als feit, ik stelde alleen dat ik zelfs beter in staat ben mijn mening te onderbouwen dan jij je zogenaamde "feiten" en jouw reacties zijn een goede onderbouwing van mijn mening.
Op maandag 5 februari 2018 12:04 schreef Copycat het volgende:
Neuken?
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:58:25 #203
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_176275366
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Leer jij het verschil tussen de realiteit en gespeeld drama eerst maar eens herkennen.
"Dan zou je toch eerst aan moeten kunnen tonen dat we met gespeeld drama te maken hebben en je stupide meninkjes tonen dit op geen enkele manier aan.
Neuken?
pi_176275670
Ook bijzonder. Op die liveleak video zie je niet meer dan een tiental "slachtoffers". In iedergeval niets dat er op wijst dat er daar 550 gewonden zijn.

https://www.liveleak.com/view?i=5b9_1507114045

Op 01:53: "I am trying to find nurses, I am trying to find nurses. I know nurses". :D

Op 02:13 zie je dat iemand de hand van een vrouw wegtrekt omdat zie iets van de grond wil pakken. Die gene die dat doet zit ook gewoon lekker te klooien met zijn mobieltje tussen al deze dode en stervende mensen.

Op 02:20 "Any one here needs an EMT?" Response is "No!! We are good"
Allemaal gewonden, maar niemand wil hulp. :')

Waar is de echte paniek? Waar zijn de hysterisch krijsende vrouwen die weggetrokken moeten worden bij hun overleden dierbaren? Waar zijn de gewonden die het uitgillen van de pijn?

Op 02:04 roept hij "Right here!!" en wijst op de obelisk.
Op 02:07 roept hij het weer en wijst wederom op de obelisk.

14cgvnl.jpg

"EMT? EMT? EEEE MMMMM TTTTT??? Anyone EMT?"
"There are NO EMTS"

En dan op 03:39 ineens:

"I got EMTs working on the guy here, I got EMTs working on the guy here, I got EMT and a nurse working on the guy over here. I need lights on!"

Nu zijn ze er ineens wel :')

En waar is het geluid van aanstormende ambulances? Ik hoor niets!

Phoney fake show! I am telling you!
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:18:37 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176275723
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, als je maar goed oplet valt er weleens wat op te pikken. Blijkbaar let jij niet goed op, want ik post dit nu al voor de zoveelste keer. Ik gok dat je weer niet gaat kijken en de vraag over een tijdje weer gaat stellen, maar okÚ..... hier dan:

Vanaf 07:23 ongeveer, zien we een man langs de donkere muur aan komen lopen. De man stopt, rommelt iets, loopt weer iets door, rommelt nog wat. Dit alles terwijl de man met camera hem rustig filmt. Het lijkt wel of hij op de man wacht tot hij klaar is met rommelen. De man is op een gegeven moment klaar en stopt vervolgens nog iets met zijn linkerhand in zijn linker broekzak.
"I need help. I've been shot. I need an ambulance"

Ik heb sterk het vermoeden dat deze man een plant is die op dit punt afgesproken heeft met de man met camera. De man moest zijn fake bloed of wond aanbrengen en daarom stond de man met camera met alle geduld te wachten.

Op 08:59 zie je de man die gewond zou zijn aan zijn arm, deze gewonde arm nog gebruiken ter ondersteuning om te gaan zitten. Uhuh :')

Hij zou door zijn arm zijn geschoten want ze claimen ook dat de kogel door zijn arm zijn borst in is gegaan.

Domste actie ooit, vooral schreeeuwen ik heb hulp nodig!!!!

Ik voorbijganger ga de wond dempen..
Ik merk op geen wond ( hoax busted)
Hulpverlener gaat man behandelen ( hoax busted )

Deze mannen dus duidelijk in beeld, en dan?
niemand kan hem helpen want busted, dus alles wat met hem verder in aanraking komt, kan deze doorbreken, ook zo'n mooie duidelijk plek ook, gaat hij straks een lidteken maken voor zichzelf?

Hiij is immers op TV geweest en iedereen zal m in de toekomst herkennen als de man die door zijn arm is geschoten, en de kans dat iemand hem herkend als hij naar een zwembad gaat kort t-shirt aan trekt etc, kan dit opmerken.

Dan heb je nog zijn vrienden en familie waar hij de schijn bij moet ophouden, vrienden zullen hem vast ooit wel vragen naar zijn battlescar..

Dus hoe los je dit op?
Pope John Paul II shot first!!!
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:26:01 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176275831
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat de gene die dit allemaal filmt gewoon een vrijbrief heeft om daar tegen de vluchtende massa in te banjeren en naast agenten kan gaan zitten filmen, beetje relaxed alles op beeld kan zetten zonder dat ie wordt weggestuurd of zelf wegvlucht? Er zou daar verdomme geschoten worden op het publiek. Dat roept ie zelf ook continu tegen de vluchtende mensen... "Run those are shots" "Keep your head down and go that way!"

Zelf is hij blijkbaar invincible.

En dan gaat ie ook nog eens heel geduldig een gewonde man staan filmen en wachten en wachten en wachten en dan als de man klaar is met wat ie aan het doen was gaat ie er naar toe.

Nee, dat is niet afgesproken. Puur natuur dit

Echt :')
Dit valt allemaal weer in de categorie mensen die niet reageren zoals jij vind dat ze moeten reageren en dus is het nep.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:30:25 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176275915
Voor mensen die fake dood zijn gegaan op die plek is het natuurlijk nog een stukje lastiger, dus ik wil wel graag weten hoe je dat soort issues oplost.

Als we het hebben over alle fake aanslagen in openbare gelegenheden hebben we een eiland vol.
pi_176275930
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:26 schreef ATuin-hek het volgende:
Dit valt allemaal weer in de categorie mensen die niet reageren zoals jij vind dat ze moeten reageren en dus is het nep.
Nee hoor, dit valt in de categorie, goed kijken en analyseren wat je ziet en dan ga je vanzelf concluderen dat dit geen natuurgetrouwe situatie is waar je naar kijkt. Als je nep tenminste van echt kunt onderscheiden.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:32:24 #209
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_176275952
Als jokkebrokje gelijk zou hebben met zijn meninkjes dan zouden er ruim 22.000 mensen betrokken moeten zijn bij deze hoax (22.000 bezoekers, hulpdiensten, medewerkers festival en hotel), leg dan maar eens uit hoe je dat als "the powers that be" stil gaat houden.
Neuken?
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:38:19 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176276061
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:32 schreef Chewie het volgende:
Als jokkebrokje gelijk zou hebben met zijn meninkjes dan zouden er ruim 22.000 mensen betrokken moeten zijn bij deze hoax (22.000 bezoekers, hulpdiensten, medewerkers festival en hotel), leg dan maar eens uit hoe je dat als "the powers that be" stil gaat houden.
niet alleen 22000 bezoekers ook hulpverleners familie vrienden etc.
maal het aantal hoaxes wat na 9/11 uitgevoerd zijn..
zitten er meer inwoners in het complot dan de VS aan mensen heeft.

de VS is dus een hoax!
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:39:49 #211
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_176276092
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

niet alleen 22000 bezoekers ook hulpverleners familie vrienden etc.
maal het aantal hoaxes wat na 9/11 uitgevoerd zijn..
zitten er meer inwoners in het complot dan de VS aan mensen heeft.

de VS is dus een hoax!
Daarom zei ik ook al ruim 22000 en dat is dan alleen op die locatie, voor de nasleep heb je nog meer mensen nodig zoals familie en vrienden.
Neuken?
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:40:21 #212
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_176276098
Dat de VS fake is weten we toch stiekem allemaal al?
Neuken?
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:41:07 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176276115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:39 schreef Chewie het volgende:

Daarom zei ik ook al ruim 22000 en dat is dan alleen op die locatie, voor de nasleep heb je nog meer mensen nodig zoals familie en vrienden.
Ja, maar ik heb hier laatst gelezen dat al die mensen hun mond houden omdat ze bang zijn voor represailles van de powers that be.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:42:06 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176276135
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor, dit valt in de categorie, goed kijken en analyseren wat je ziet en dan ga je vanzelf concluderen dat dit geen natuurgetrouwe situatie is waar je naar kijkt. Als je nep tenminste van echt kunt onderscheiden.
Waar baseer je die conclusie dan op, als het niet het gedrag is?
Onikaan ni ov dovah
pi_176276161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:32 schreef Chewie het volgende:
Onzin.

Het festivalpubliek werd dmv geluid opgeschrikt en richting de uitgangen begeleid. Kun je toch gewoon zien, of niet?

Tussen deze mensen zaten echter ook ingehuurde crisis actors die hun soort flash mob uitvoerde. Dit was voornamelijk groep die achter bleef en die dus te zien is in de Live Leak video. Verre van 22.000 dus.

Hooguit een man of 100.

www.crowdsondemand.com
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:44:11 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176276178
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

En blijkbaar allemaal via een advertentie voor crisis actors gerecruteerd.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:44:31 #217
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_176276182
Er zijn toch al 550 gewonden, die hebben vrienden en familie dus aan een paar duizend zit je sowieso al
Neuken?
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:45:48 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176276209
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:

Zo gaat dat. Alleen weten ze niet dat ze in een hotel california terechtkomen.
pi_176276251
Jaja, lekker trollen in plaats van serieus ingaan op mijn argumenten.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:48:26 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176276271
Argumenten.

Hardop gelachen.
pi_176276337
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik vermoed dat velen in California zijn gerecruteerd. Links bolwerk waar je zeker wel mensen kunt vinden die willen meewerken aan "the greater good". En dat is dan het opzetten van een fake mass shooting om zo de discussie over wapenbezit verder aan te zwengelen.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:54:27 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176276381
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vermoed dat velen in California zijn gerecruteerd. Links bolwerk waar je zeker wel mensen kunt vinden die willen meewerken aan "the greater good". En dat is dan het opzetten van een fake mass shooting om zo de discussie over wapenbezit verder aan te zwengelen.
Die zijn dan behoorlijk fanatiek als ze er zelfs dood (of 'dood') voor willen gaan :o
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:56:00 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176276406
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Onzin.

Het festivalpubliek werd dmv geluid opgeschrikt en richting de uitgangen begeleid. Kun je toch gewoon zien, of niet?

Tussen deze mensen zaten echter ook ingehuurde crisis actors die hun soort flash mob uitvoerde. Dit was voornamelijk groep die achter bleef en die dus te zien is in de Live Leak video. Verre van 22.000 dus.

Hooguit een man of 100.

www.crowdsondemand.com
ah zoals in mijn voorbeeld bij vuurwerk ramp enschede, waarbij mensen gewoon de straat in lopen waar de ramp zich nog moet gaan afspelen.
De politie had gemaand weg te gaan maar sommigen doen dat niet..

Das toch gek???
Dat is niet normaal dat doet een mens toch niet???

Dus hoe moet ik nu Deze ramp aanschouwen dan???
pi_176276427
_O-
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:58:12 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176276452
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

ah zoals in mijn voorbeeld bij vuurwerk ramp enschede, waarbij mensen gewoon de straat in lopen waar de ramp zich nog moet gaan afspelen.
De politie had gemaand weg te gaan maar sommigen doen dat niet..

Das toch gek???
Dat is niet normaal dat doet een mens toch niet???

Dus hoe moet ik nu Deze ramp aanschouwen dan???
Ja nep natuurlijk, want mensen doen dat niet en moeten allemaal volgens een standaard set regels reageren. Oh wacht, dat doen mensen niet :D
Onikaan ni ov dovah
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')