abonnement Unibet Coolblue
pi_176259235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De "tranenkaart" vind ik wel een mooie.
Die gebruikte jij dus ook...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176259274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:31 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat voor de andere stelling(msm) geen onderbouwing nodig is.
Nee maar als je stelt dat je de MSM niet per definitie voor waar aan moet nemen, om vervolgens zo ongeveer wel te eisen dat we de alternatieve nieuwsbronnen wel moeten geloven omdat we anders een stel makke schapen zijn die de ogen nog niet open hebben dan spoor je ook niet helemaal.

Overigens is dit ook op geen enkele manier een reactie op mijn stelling, de stelling was namelijk dat degene die iets stelt dit ook onderbouwt en daar schort het nogal aan.
pi_176259282
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:38 schreef Wantie het volgende:
Mja, zodra ik met onderbouwing kwam was je meteen in de wiek geschoten, was ik er op uit om op je sentiment in te spelen door een schokkende foto te plaatsen en was die foto sowieso nep.
Dus iets met pot en ketel...
Ik heb veeeel meer aanwijzingen aangedragen dan die ene foto van jou. Volgens jou is die ene foto van je waarop iemand op de grond ligt de absolute waarheid waarmee alle tegenargumenten van tafel zijn... Whoehahaha.... Wat een simpele gedachtegang.

Die foto zegt werkelijk helemaal niets man.
pi_176259346
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mij zie je amper in die ruimtevaart topics, . Dus ik voel me niet echt aangesproken.
En nogmaals: ik onderbouw genoeg.
Dat jij je geneuzel als onderbouwing ziet zegt wat mij betreft al genoeg :')

En je hoeft je ook niet aangesproken te voelen, speciaal sneeuwvlokje van me ;) , mijn stelling is nogal algemeen namelijk.

quote:
--edit-reactie op verwijderde post

Complotten zijn namelijk wel interessant, alleen jammer dat er met de zogenaamde kritische onderzoekers geen discussie te voeren is want de argumentatie gaat namelijk nooit verder dan "open je ogen" en kijk dit 2,5 uur durende filmpje van een schreeuwende gek op youtube en je kan toch niet zo reageren als het echt zou zijn :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2018 15:17:10 ]
pi_176259374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb veeeel meer aanwijzingen aangedragen dan die ene foto van jou. Volgens jou is die ene foto van je waarop iemand op de grond ligt de absolute waarheid waarmee alle tegenargumenten van tafel zijn... Whoehahaha.... Wat een simpele gedachtegang.

Die foto zegt werkelijk helemaal niets man.
Die foto zei zoveel dat je onmiddellijk in de wiek geschoten was en mij ging verwijten dat ik op je sentiment probeerde in te spelen...
Verder beweerde jij dat geen enkele foto een beeld liet zien dat er een schietpartij had plaatsgevonden, die ene foto bewijst het tegendeel.
En zonder ook maar 1 steekhoudend argument veegde je het van tafel, iets dat je anderen verwijt met betrekking tot je eigen materiaal.

Verder wel bijzonder dat je de absolute waarheid aanhaalt. Want dat is juist het probleem. Ik zeg niet dat ik de absolute waarheid ken. Maar door slachtoffers te schofferen suggereer je wel dat jij de absolute waarheid kent.
Tja, dat is nogal een boude stellinginname die je niet hard kunt maken met wat youtubefilmpjes en meningen van derden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176259377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:40 schreef Wantie het volgende:
Ja, dat is precies het probleem: zodra iemand het niet volledig eens is met je hersenspinsel, dan verdedigt die persoon zogenaamd de MSM visie. Terwijl niemand hier die visie uitdraagt met betrekking tot de hoaxes.
Je gaat overal recht tegenin en dat houdt in dat je meegaat met het MSM verhaal.
pi_176259390
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je gaat overal recht tegenin en dat houdt in dat je meegaat met het MSM verhaal.
Nope, dat zit tussen je oren en geeft ook aan waar de schoen wringt. Je maakt teveel aannames.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176259430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die foto zei zoveel dat je onmiddellijk in de wiek geschoten was en mij ging verwijten dat ik op je sentiment probeerde in te spelen...
Verder beweerde jij dat geen enkele foto een beeld liet zien dat er een schietpartij had plaatsgevonden, die ene foto bewijst het tegendeel.
En zonder ook maar 1 steekhoudend argument veegde je het van tafel, iets dat je anderen verwijt met betrekking tot je eigen materiaal.

Verder wel bijzonder dat je de absolute waarheid aanhaalt. Want dat is juist het probleem. Ik zeg niet dat ik de absolute waarheid ken. Maar door slachtoffers te schofferen suggereer je wel dat jij de absolute waarheid kent.
Tja, dat is nogal een boude stellinginname die je niet hard kunt maken met wat youtubefilmpjes en meningen van derden.
Die foto bewijst niets. Die kan net zo goed gestaged zijn. Een crisis actor met nep spatje bloed aan het been die voor het kiekje eventjes op de grond is gaan liggen.

So far de waarheidsvinding van Wantie.
pi_176259465
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nope, dat zit tussen je oren en geeft ook aan waar de schoen wringt. Je maakt teveel aannames.
Als ik A zeg, zeg jij automatisch B.
Als tuinhek A zegt, zeg jij ook A
Als cad A zegt, zeg jij weer B
Als Tingo B zegt, zeg jij A
Als ..... enzovoorts.
pi_176259482
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je gaat overal recht tegenin en dat houdt in dat je meegaat met het MSM verhaal.
Wat? :D 8)7 8)7 8)7

Nu snap ik overigens wel dat jij denkt aan onderbouwing te doen, je weet gewoon niet beter en je logica gezien deze reactie van je klopt ook niet
pi_176259516
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:51 schreef Chewie het volgende:

Nu snap ik overigens wel dat jij denkt aan onderbouwing te doen, je weet gewoon niet beter en je logica gezien deze reactie van je klopt ook niet
Met overal bedoel ik natuurlijk al mijn argumenten.
Had gedacht dat je dat wel zou begrijpen. Hmmzz.
pi_176259520
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die foto bewijst niets. Die kan net zo goed gestaged zijn.

Klopt, of hij kan echt zijn.
En dat geldt voor alles wat in de discussie langs komt: het sluit niet 100% het andere uit.
En dat is nu juist het punt: omdat je niet hard kunt maken dat het crisisacteurs zijn is het not done om ze te schofferen.
Er zijn voorbeelden zat aangehaald van slachtoffers van gebeurtenissen die belaagd worden door complotdenkers omdat die er heilig van overtuigd zijn dat je de boel genept hebt..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176259537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als ik A zeg, zeg jij automatisch B.
Als tuinhek A zegt, zeg jij ook A
Als cad A zegt, zeg jij weer B
Als Tingo B zegt, zeg jij A
Als ..... enzovoorts.
Nou, kom eens met een voorbeeld waarbij jij het eens bent met Tuinhek...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176259553
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Met overal bedoel ik natuurlijk al mijn argumenten.
Had gedacht dat je dat wel zou begrijpen. Hmmzz.
Tja, hij mag best jouw argumentatie vinden rammelen, net zoals jij dat bij hem mag vinden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176259560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, of hij kan echt zijn.
En dat geldt voor alles wat in de discussie langs komt: het sluit niet 100% het andere uit.
En dat is nu juist het punt: omdat je niet hard kunt maken dat het crisisacteurs zijn is het not done om ze te schofferen.
Er zijn voorbeelden zat aangehaald van slachtoffers van gebeurtenissen die belaagd worden door complotdenkers omdat die er heilig van overtuigd zijn dat je de boel genept hebt..
Ik heb genoeg beelden aangedragen en daarbij uitgebreid beschreven waarom ik weet dat de Las Vegas shooting fake was. Die ene foto is daarmee niet ineens wel een foto van een echte dode. Doden en gewonden zijn er namelijk niet gevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 14:55:33 ]
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:55:23 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176259562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die foto bewijst niets. Die kan net zo goed gestaged zijn. Een crisis actor met nep spatje bloed aan het been die voor het kiekje eventjes op de grond is gaan liggen.

So far de waarheidsvinding van Wantie.
Het bewijst dat jij het fout had, met het hele er zijn geen foto's (en dus is het nep).
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176259577
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het bewijst dat jij het fout had, met het hele er zijn geen foto's (en dus is het nep).
Nee hoor, zo werkt dat niet.
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:56:09 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176259585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor, zo werkt dat niet.
1>0 en zo...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176259603
Maar goed.. wel ff klaar met deze fitties. Ik kom wel weer als ik een leuk filmpje heb :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 14:57:00 ]
pi_176259640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb genoeg beelden aangedragen en daarbij uitgebreid beschreven waarom ik weet dat de Las Vegas shooting fake was. Die ene foto is daarmee niet ineens wel een foto van een echte dode. Doden en gewonden zijn er namelijk niet gevallen.
Nee, je komt niet verder dan: het ziet er niet uit zoals ik verwacht, dus is het nep..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176259670
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

1>0 en zo...
Het bewijst dat er een paar foto's zijn ja, maar dat was de discussie niet. Weet je het rijtje van de 9 punten nog?

Er is totaal geen overtuigend materiaal dat matcht met de claim van een massaslachting met 550 gewonden en 59 doden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 14:59:16 ]
pi_176259675
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor, zo werkt dat niet.
Klopt, want de doelpalen worden onmiddellijk opgeschoven...
Eerst zijn er geen fotos, dus is het nep, vervolgens zijn de fotos niet overtuigend, dus is het nep, enzovoorts...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:59:20 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176259678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, je komt niet verder dan: het ziet er niet uit zoals ik verwacht, dus is het nep..
En na de vorige keer vrij makkelijk grote gaten schieten in de argumenten bleef het vrij snel alweer stil. Dat zegt toch ook genoeg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:59:57 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176259694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het bewijst dat er een paar foto's zijn ja, maar dat was de discussie niet. Weet je het rijtje van de 9 punten nog?

Er is totaal geen overtuigend materiaal dat matcht met de claim van een massaslachting met 550 gewonden en 59 doden.
Die 9 punten die zo makkelijk af te schieten waren? Die weet ik nog wel ja. Heb je daar al een weerwoord op bedacht?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176259701
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Met overal bedoel ik natuurlijk al mijn argumenten.
Had gedacht dat je dat wel zou begrijpen. Hmmzz.
Het wordt wel steeds duidelijker,-edit-

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2018 15:18:45 ]
pi_176259731
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het bewijst dat er een paar foto's zijn ja, maar dat was de discussie niet.
De discussie was dat er geen foto's waren die bebloedde slachtoffers liet zien op het veld.
En bij de eerste de beste die ik toon werd je meteen kwaad want ik zou met die foto op je sentiment willen inspelen en vervolgens is de foto nep...
Tja, wat kun je daarmee?

quote:
Weet je het rijtje van de 9 punten nog?

Er is totaal geen overtuigend materiaal dat matcht met de claim van een massaslachting met 550 gewonden en 59 doden.
Maar dat bewijst niet dat het een hoax is.
Zoals eerder al gezegd, dit is gewoon flat earth argumentatie. Mytho zegt ook dat de aarde plat is omdat er geen overtuigend materiaal is dat bewijst dat de aarde rond is...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176259750
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb genoeg beelden aangedragen en daarbij uitgebreid beschreven waarom ik weet dat de Las Vegas shooting fake was. Die ene foto is daarmee niet ineens wel een foto van een echte dode. Doden en gewonden zijn er namelijk niet gevallen.
Als je op school of thuis een beetje had opgelet toen het om kritisch denken ging dan had je nu ook begrepen dat je opmerking over weten een perfect voorbeeld is van juist niet kritisch denken.
pi_176259805
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als je op school of thuis een beetje had opgelet toen het om kritisch denken ging dan had je nu ook begrepen dat je opmerking over weten een perfect voorbeeld is van juist niet kritisch denken.
Beelden analyseren en goed kijken wat je ziet is kritisch kijken en over hetgeen wat je ziet ga je dan weer kritisch denken.

Heb jou dat nog niet zien doen. Denk ook niet dat je dit kunt.

Verder ken je mij niet en weet je al helemaal niets over mijn schoolprestaties, dus hou alsjeblieft maar weer op want je maakt jezelf best wel belachelijk hiermee.
pi_176259905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die 9 punten die zo makkelijk af te schieten waren? Die weet ik nog wel ja. Heb je daar al een weerwoord op bedacht?
Flutargumentjes op tafel gooien kan iedereen. En dan ook nog een beetje uit de hoogte gaan doen. :D

En komt ook nog eens uit het toetsenbord van iemand die denkt dat een NATO round gewoon even alleen door de dunne laag weefsel van een achterhoofd kan vliegen, zonder daarbij de huid open te rijten en de schedel kapot te knallen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 15:08:54 ]
pi_176259907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

Verder ken je mij niet en weet je al helemaal niets over mijn schoolprestaties, dus hou alsjeblieft maar weer op want je maakt jezelf best wel belachelijk hiermee.
Ik baseer mijn mening (snap je wat een mening is) op de onzin die jij hier neerplempt, verder ken ik je inderdaad niet en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Wat wel duidelijk wordt in je onzin is dat kritisch denken niet je ding is aangezien je met je stupide opmerking over "weten" duidelijk aangeeft niet op een ander geluid te zitten wachten aangezien jij je mening als feit ziet.

Goh zelfs ik kan mijn mening beter onderbouwen dan jij je "feiten" bijzonder he?
pi_176259991
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik baseer mijn mening (snap je wat een mening is) op de onzin die jij hier neerplempt, verder ken ik je inderdaad niet en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan. Wat wel duidelijk wordt in je onzin is dat kritisch denken niet je ding is aangezien je met je stupide opmerking over "weten" duidelijk aangeeft niet op een ander geluid te zitten wachten aangezien jij je mening als feit ziet.

Goh zelfs ik kan mijn mening beter onderbouwen dan jij je "feiten" bijzonder he?
Ik weet inmiddels ja, omdat de beelden niet liegen (of juist wel ;) ) Ik heb erg veel tijd gestoken in het kijken naar het beschikbare materiaal. Ik denk niet dat jij dat gedaan hebt, anders zou je niet beweren dat er werkelijk een slachtpartij plaats heeft gevonden.

Je komt alleen maar beledigen en ruzie zoeken. Verder 0 inbreng.

Ga zelf eens analyseren en haal alles wat ik aangedragen heb met fatsoenlijke argumenten onderuit...

Kun je niet. Dat WEET ik namelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 15:12:14 ]
  woensdag 3 januari 2018 @ 15:14:31 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176260050
quote:
13s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Flutargumentjes op tafel gooien kan iedereen. En dan ook nog een beetje uit de hoogte gaan doen. :D

En komt ook nog eens uit het toetsenbord van iemand die denkt dat een NATO round gewoon even alleen door de dunne laag weefsel van een achterhoofd kan vliegen, zonder daarbij de huid open te rijten en de schedel kapot te knallen.
Veel grote woorden, bijzonder weinig argumenten. Laat dan zien dat mijn argumenten niet kloppen, in plaats van met dit soort onzin te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176260102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels ja, omdat de beelden niet liegen (of juist wel ;) ) Ik heb erg veel tijd gestoken in het kijken naar het beschikbare materiaal. Ik denk niet dat jij dat gedaan hebt, anders zou je niet beweren dat er werkelijk een slachtpartij plaats heeft gevonden. [/uote]

Dit is dus geen opmerking van een kritisch denker

[quote]Je komt alleen maar beledigen en ruzie zoeken. Verder 0 inbreng.
Ah gossie toch, speciaal sneeuwvlokje voelt zich niet meer veilig in zijn safe space?

quote:
Ga zelf eens analyseren en haal alles wat ik aangedragen heb met fatsoenlijke argumenten onderuit...

Kun je niet. Dat WEET ik namelijk.
Jij geeft wederom weer aan niet zo heel veel te weten en zoals Wantie je in dit topic al heeft aangetoond zijn je argumenten wellicht fatsoenlijk maar wel fout alleen maar daar reageer je ook op of je persoonlijk aangevallen wordt.

De enige die zich continue belachelijk maakt (maar dat is niet alleen voorbehouden aan BNW) ben jij toch echt.
pi_176260125
Maar jokkebrokje zei je net niet dat je er wel weer klaar mee bent, ben je toch ook snel getriggerd
pi_176260135
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:14 schreef ATuin-hek het volgende:
schedel kapot te knallen.

Veel grote woorden, bijzonder weinig argumenten. Laat dan zien dat mijn argumenten niet kloppen, in plaats van met dit soort onzin te komen.
Heb ik al 100 keer gedaan met ondersteuning van alle beschikbare beelden. Blaast al je flutargumentjes van tafel.

:W
  woensdag 3 januari 2018 @ 15:21:24 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176260292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels ja, omdat de beelden niet liegen (of juist wel ;) ) Ik heb erg veel tijd gestoken in het kijken naar het beschikbare materiaal. Ik denk niet dat jij dat gedaan hebt, anders zou je niet beweren dat er werkelijk een slachtpartij plaats heeft gevonden.

Je komt alleen maar beledigen en ruzie zoeken. Verder 0 inbreng.

Ga zelf eens analyseren en haal alles wat ik aangedragen heb met fatsoenlijke argumenten onderuit...

Kun je niet. Dat WEET ik namelijk.
Besteedt niet teveel aandacht aan mensen die in poppenkast geloven. Daar schiet je niets mee op. Maar goed, feit is dat een apart topic over crisis actors helemaal geen zin heeft. Debunkertjes kunnen er toch niet wegblijven met hun oneliners want men wil komen discussiëren, hetzelfde gezeik same all over.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176260331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Besteedt niet teveel aandacht aan mensen die in poppenkast geloven. Daar schiet je niets mee op. Maar goed, feit is dat een apart topic over crisis actors helemaal geen zin heeft. Debunkertjes kunnen er toch niet wegblijven met hun oneliners want men wil komen discussiëren, hetzelfde gezeik same all over.
:D

Heb je wel gelijk in.

En in wat je verder schrijft ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 15:23:27 ]
pi_176260601
Jokkebrokje en cad kunnen denk ik beter op zoek naar een forum waarin alleen gelijkgestemden toegestaan zijn, kritisch zijn is nogal lastig voor ze
pi_176260667
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:33 schreef Chewie het volgende:
Jokkebrokje en cad kunnen denk ik beter op zoek naar een forum waarin alleen gelijkgestemden toegestaan zijn, kritisch zijn is nogal lastig voor ze
*Proest*

Bedankt. Mijn koffie. :D
pi_176260971
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels ja, omdat de beelden niet liegen (of juist wel ;) ) Ik heb erg veel tijd gestoken in het kijken naar het beschikbare materiaal. Ik denk niet dat jij dat gedaan hebt, anders zou je niet beweren dat er werkelijk een slachtpartij plaats heeft gevonden.

Je komt alleen maar beledigen en ruzie zoeken. Verder 0 inbreng.

Ga zelf eens analyseren en haal alles wat ik aangedragen heb met fatsoenlijke argumenten onderuit...

Kun je niet. Dat WEET ik namelijk.
Bovenstaande is precies het tegenovergestelde van goed argumenteren en kritisch denken.

Bravo!
1 + 1 = blauw
pi_176261041
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:48 schreef Kamina het volgende:

[..]

Bovenstaande is precies het tegenovergestelde van goed argumenteren en kritisch denken.

Bravo!
Ga daar maar eens mee aan de slag en ook met de rest dat ik aandraag in die reeks.
https://forum.fok.nl/topic/2408786/1/25#p174975922

Laat eens zien dat je kritisch kunt denken dat je goed kunt beargumenteren. Succes hé!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 15:52:53 ]
pi_176261051
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Besteedt niet teveel aandacht aan mensen die in poppenkast geloven.
Dat wordt lastig, omdat de hoaxtheorie inmiddels ook een poppenkast is waarin je maar hebt te geloven...

quote:
Daar schiet je niets mee op. Maar goed, feit is dat een apart topic over crisis actors helemaal geen zin heeft. Debunkertjes kunnen er toch niet wegblijven met hun oneliners want men wil komen discussiëren, hetzelfde gezeik same all over.
Debunken houdt in dat je de onzin eruit haalt.
Waarom is dat een probleem? Mij ljikt dat je een kritische kijk op je visie zou moeten toejuichen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176261093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga daar maar eens mee aan de slag en ook met de rest dat ik aandraag in die reeks.
https://forum.fok.nl/topic/2408786/1/25#p174975922

Laat eens zien dat je kritisch kunt denken dat je goed kunt beargumenteren. Succes hé!
Tja, nu begrijp je zijn argument dus niet :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 3 januari 2018 @ 16:28:52 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176261828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb ik al 100 keer gedaan met ondersteuning van alle beschikbare beelden. Blaast al je flutargumentjes van tafel.

:W
Bullshit, je had niet eens een weerwoord op mijn kritiek op je manier van redeneren, enkel dat andere beelden wel jouw punt ondersteunde. Dan heb je dus al geen weerwoord op de kritiek op het gros van je lijst van 9.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 januari 2018 @ 16:37:52 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176262041
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:48 schreef Kamina het volgende:

[..]

Bovenstaande is precies het tegenovergestelde van goed argumenteren en kritisch denken.

Bravo!
Dit ja
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176262179
Ik hoop dat alle grieven nu gedeeld zijn, dan kunnen we nu weer door met de complotten. Eventuele complotten.
pi_176268388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je gaat overal recht tegenin en dat houdt in dat je meegaat met het MSM verhaal.
En in deze gedachtengang zit nou het probleem.
pi_176268868
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bullshit, je had niet eens een weerwoord op mijn kritiek op je manier van redeneren, enkel dat andere beelden wel jouw punt ondersteunde. Dan heb je dus al geen weerwoord op de kritiek op het gros van je lijst van 9.
Quote ATuin-hek: "Bewijs proberen te trekken uit het ontbreken van iets. Als het al ontbreekt, want die persoon kan ook best niet goed genoeg gezocht hebben".

En dat herhaalt ie dan een keer of 10!! :')

En dan vervolgens ga je heel hard en vaak roepen dat je het gedebunkt hebt. Dit is precies de manier waarop je altijd flutargumentjes spuit en doet alsof je een sluitend tegenargument gegeven hebt, terwijl je gewoon met nog minder dan gebakken lucht op de proppen komt.

Maar ik daag je uit.

Er is VEEL beeldmateriaal beschikbaar. Van het concert vanaf het begin van het "schieten" tot het einde, wanneer het terrein haast leeg is. Er zijn beelden van de vluchtende mensen, van de mensen voor het podium die beschoten zouden worden, van mensen in dekking, vanuit diverse hoeken en viewpoints terwijl er volop gunfire te horen is. Van Dan Bilzerian die het terrein over rent in de richting van het hotel om de schutter te grazen te nemen ( :')!!!)

Er zouden 59 doden zijn gevallen en 550!!! gewonden. Er is GEEN ENKEL BEWIJS hiervan op beeld terug te vinden.

Dus de uitdaging is. Vind beelden die overtuigend zijn en plaats ze hier. De beelden zouden aan 1 of meerdere van de punten hier moeten voldoen gezien dit gewoon logische zaken zijn die je verwacht bij een slachtpartij van dergelijke omvang:

quote:
1.) We do not see CPR being conducted on anyone that I am aware of. This would be extremely unusual for a massive shooting. Surely someone would have captured it on their cell phone. Even if it took a while for the EMT’s to arrive, it would be reasonable for non-medical personnel in the audience who have taken a basic CPR course to have started it. (Alleen CPR op een dummy hebben we kunnen aanschouwen)

2.) Given the alleged number of victims, we should have seen some evidence of arterial bleeding, no doubt at least several instances of massive hemorrhage (arterial bleeding is often associated with blood being ejected from the site of injury, a so-called arterial “pumper”). What is the probability that no one captured an example of it?

3.) If some of the rounds were from a fully automatic high caliber rifle or machine-gun like weapon(s), some of the victims should have had obvious massive and visible trauma to the head, neck and extremities. So far, I have seen no evidence of it.

4.) There is a complete absence of the kind of urgency one would expect from the professionals who allegedly responded on display in the videos available. Where are the EMT’s with their stretchers rushing to the victims? We see pictures of people in the audience crouching down, laying down, crawling, walking and running away but no evidence that any of them have sustained a gun shot wound(s).

5.) If hundreds of people were actually injured (not counting those who allegedly died at the scene) and taken to local emergency rooms, someone should have captured evidence on their cell phones of severely injured victims being wheeled into ER trauma rooms and being taken to surgery. I have not seen any videos from emergency rooms in which victims with actual wounds are displayed. Surely some of the local media would have arrived at the local hospital ER’s to take pictures and to interview the uninjured persons accompanying their friends/relatives. No interviews have appeared in which surgeons who attended the victims have been carefully questioned for the extent of injuries sustained. Similarly, no pathologists have been interviewed about their necropsy findings.
In plaats van deze dingen zien we wel mensen lantefanteren en peukjes roken terwijl ze al 10 minuten onder vuur liggen, we zien een belachelijk toneelstukje opgevoerd worden van een man die in zijn arm zou zijn geschoten en nog veel meer onzin.

Dus hekkiepekkie, je hebt een uitdaging.

Succes! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 21:27:55 ]
pi_176269093
En waarom had je dat op die beelden MOETEN zien?

Wát een flauwekul weer.
pi_176269419
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Quote ATuin-hek: "Bewijs proberen te trekken uit het ontbreken van iets. Als het al ontbreekt, want die persoon kan ook best niet goed genoeg gezocht hebben".

En dat herhaalt ie dan een keer of 10!! :')

En dan vervolgens ga je heel hard en vaak roepen dat je het gedebunkt hebt. Dit is precies de manier waarop je altijd flutargumentjes spuit en doet alsof je een sluitend tegenargument gegeven hebt, terwijl je gewoon met nog minder dan gebakken lucht op de proppen komt.

Maar ik daag je uit.

Er is VEEL beeldmateriaal beschikbaar. Van het concert vanaf het begin van het "schieten" tot het einde, wanneer het terrein haast leeg is. Er zijn beelden van de vluchtende mensen, van de mensen voor het podium die beschoten zouden worden, van mensen in dekking, vanuit diverse hoeken en viewpoints terwijl er volop gunfire te horen is. Van Dan Bilzerian die het terrein over rent in de richting van het hotel om de schutter te grazen te nemen ( :')!!!)

Er zouden 59 doden zijn gevallen en 550!!! gewonden. Er is GEEN ENKEL BEWIJS hiervan op beeld terug te vinden.

Dus de uitdaging is. Vind beelden die overtuigend zijn en plaats ze hier. De beelden zouden aan 1 of meerdere van de punten hier moeten voldoen gezien dit gewoon logische zaken zijn die je verwacht bij een slachtpartij van dergelijke omvang:

[..]

In plaats van deze dingen zien we wel mensen lantefanteren en peukjes roken terwijl ze al 10 minuten onder vuur liggen, we zien een belachelijk toneelstukje opgevoerd worden van een man die in zijn arm zou zijn geschoten en nog veel meer onzin.

Dus hekkiepekkie, je hebt een uitdaging.

Succes! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') :') :')

https://www.liveleak.com/view?i=5b9_1507114045

Gewoon even 5 seconden Google'n. Kun je dat zelf niet? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')