abonnement Unibet Coolblue
pi_176272188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:55 schreef Morendo het volgende:
Jij bent wel van de scorebordjournalistiek, of niet?

Bij Ajax zou hij natuurlijk op de tribune zitten.
Gezien jullie faalbeleid zou dat me nog niet eens verbazen.
Maar ff serieus:
Hij is een klasse beter dan Stuntelaar die bijna wekelijks wedstrijden voor jullie beslist.
blablablabla
pi_176272207
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:59 schreef Elan het volgende:

Hij is een klasse beter dan Stuntelaar die bijna wekelijks wedstrijden voor jullie beslist.
Huh?
pi_176272411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Huh?
Hoe het nu precies zit met de statistieken weet ik niet maar er was een periode dat hij de voorkeur genoot boven "supertalent" Dolberg en belangrijke doelpunten maakte....
blablablabla
pi_176272488
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe het nu precies zit met de statistieken weet ik niet maar er was een periode dat hij de voorkeur genoot boven "supertalent" Dolberg en belangrijke doelpunten maakte....
De belangrijke goals waren tegen Feyenoord en AZ. Je mag raden welke speler de assists piekfijn in beide wedstrijden klaarlegde voor Huntelaar. Huntelaar heeft Ajax net zo goed punten gekost, om nog maar te zwijgen over ADO1-1AJA waar Ajax het allang in de tas had kunnen hebben.
pi_176272586
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Rot op man gek.
Meer goals gemaakt bij Arsenal dan Bergkamp die ze daar al beschouwen als een legende.
achterlijke vergelijking
  donderdag 4 januari 2018 @ 00:51:49 #281
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_176272860
Goeie speler voor Feyenoord als die fit is . En daar schort het bij hem de laatste jaren , fit zijn
RED ONS HENNIEGOD
pi_176272918
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De belangrijke goals waren tegen Feyenoord en AZ. Je mag raden welke speler de assists piekfijn in beide wedstrijden klaarlegde voor Huntelaar. Huntelaar heeft Ajax net zo goed punten gekost, om nog maar te zwijgen over ADO1-1AJA waar Ajax het allang in de tas had kunnen hebben.
Ja en tegen Heerenveen en VVV waren de rollen qua assists precies omgedraaid. Punt is dat hij als reserve gehaald is en uiteindelijk nog altijd enorm belangrijk bleek.

Jorgensen met V Persie samen gaat ons aantal doelpunten enorm opschroeven. Elke idioot met een beetje voetbalverstand zal dit beamen.
blablablabla
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:53:10 #283
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_176275267
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Rot op man gek.
Meer goals gemaakt bij Arsenal dan Bergkamp die ze daar al beschouwen als een legende.
Vraag eens aan een Arsenal-fan wie ze meer waarderen.

:')

Sowieso :

quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:40 schreef PIETR het volgende:

[..]

Gast. Van Persie heeft er geen fuck van gebakken bij Fener, maar ondanks dat blijft hij een legende; één van de grootste Nederlandse voetballers ooit. Is toch mooi als hij zijn kunsten nog een jaartje komt tonen in de Kuip.
Jij bent 15?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_176275444
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zeiden we ook over Kuytgod.
Kuyt is wel een ander type speler met meer menselijke vaardigheden.
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:07:32 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176275539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:53 schreef Bugno het volgende:

[..]

Vraag eens aan een Arsenal-fan wie ze meer waarderen.

:')
Ja dat is ook wel een lekkere vergelijking. Van Persie was zo ongeveer de enige reden dat Arsenal nog een klein beetje presteerde in die periode. Ging weg omdat er daar niks te winnen viel (waar hij tot op de dag van vandaag nog steeds gelijk in heeft) en maakte het seizoen erop Man Utd eigenhandig kampioen. Dat viel natuurlijk niet zo heel lekker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176276623
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kuyt is wel een ander type speler met meer menselijke vaardigheden.
Alleen al het feit dat je weer iemand in je selectie hebt die een fatsoenlike vrije trap kan nemen is een geweldige luxe.
Als mens was het altijd een beetje een vervelend ventje ook bij Oranje en zijn vetes met Pi-Air zijn legend, geloof niet dat je hem teveel op de bank moet zetten al was dat met ideale schoonzoon Kuyt niet anders bleek uiteindelijk.
blablablabla
pi_176276683
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 09:53 schreef Bugno het volgende:

[..]

Vraag eens aan een Arsenal-fan wie ze meer waarderen.

:')

Sowieso :

[..]

Jij bent 15?
Vanwege zijn overstap ja, dat lag nogal gevoelig. Feit dat hij zo lang loyaal gebleven is aan Arsenal is uiteindelijk ook wat hem opbreekt qua gewonnen prijzen. Voor zover dat relevant is.
blablablabla
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:07:53 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176276689
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:40 schreef PIETR het volgende:

[..]

Gast. Van Persie heeft er geen fuck van gebakken bij Fener, maar ondanks dat blijft hij een legende; één van de grootste Nederlandse voetballers ooit. Is toch mooi als hij zijn kunsten nog een jaartje komt tonen in de Kuip.
ik zou het ook leuk vinden, geweldige techniek, over z'n karakter is al genoeg gezegd
pi_176276733
Het risico is wel dat als het niet goed loopt en er kritiek komt, zoals met Kuyt in het begin, RvP er waarschijnlijk compleet anders op zal reageren.
BFF met GGMM
pi_176276738
Bij Feyenoord weten ze natuurlijk ook alles van het karakter van Persie

Ik denk dat ze daar wel duidelijke afspraken over gemaakt zullen worden: Hij moet dimmen bij de acties wat betreft opstellen of een rol op de bank van Gio......

Hij moet natuurlijk niet komen om onrust te veroorzaken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176276878
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef DonRaja het volgende:
Het risico is wel dat als het niet goed loopt en er kritiek komt, zoals met Kuyt in het begin, RvP er waarschijnlijk compleet anders op zal reageren.
Gio kan daar volgens mij wel aardig mee handelen. Kan jij je recent echt boze spelers herinneren? Alleen Kazim lang geleden, maar dat was een totaalidioot en die was ook nog eens boos op een journalist.
blablablabla
pi_176276913
RIP Coen.
pi_176277116
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Gio kan daar volgens mij wel aardig mee handelen. Kan jij je recent echt boze spelers herinneren? Alleen Kazim lang geleden, maar dat was een totaalidioot en die was ook nog eens boos op een journalist.
Kramer?
Van alles is weer waardeloos.
pi_176277131
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Gio kan daar volgens mij wel aardig mee handelen. Kan jij je recent echt boze spelers herinneren? Alleen Kazim lang geleden, maar dat was een totaalidioot en die was ook nog eens boos op een journalist.
Kijk naar de spelers die we hebben, er zit er niet echt meer 1 tussen met een kut karakter behalve Kramer.
BFF met GGMM
pi_176277231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Kijk naar de spelers die we hebben, er zit er niet echt meer 1 tussen met een kut karakter behalve Kramer.
El Ahmadi, Vilhena lijken me toch geen hele makkelijke jongens hoor. Vermeer weet ik niet hoe professioneel die is als hij op de club is maar als je hem in dat filmpje zag waarin hij werd aangehouden door de politie geloof ik dat ook hij best vervelend kan doen als het hem niet zou zinnen.
blablablabla
pi_176277284
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat je weer iemand in je selectie hebt die een fatsoenlike vrije trap kan nemen is een geweldige luxe.
Als mens was het altijd een beetje een vervelend ventje ook bij Oranje en zijn vetes met Pi-Air zijn legend, geloof niet dat je hem teveel op de bank moet zetten al was dat met ideale schoonzoon Kuyt niet anders bleek uiteindelijk.
Mwoah, Kuyt is dan op een professionele manier ontevreden? Robin heeft bewezen bij conflictjes wat meer sneren etc te geven in de pers. Vind ik toch van een andere orde allemaal.
pi_176277288
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:09 schreef DonRaja het volgende:
Het risico is wel dat als het niet goed loopt en er kritiek komt, zoals met Kuyt in het begin, RvP er waarschijnlijk compleet anders op zal reageren.
Dit dus.
pi_176277303
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:32 schreef Elan het volgende:

[..]

El Ahmadi, Vilhena lijken me toch geen hele makkelijke jongens hoor. Vermeer weet ik niet hoe professioneel die is als hij op de club is maar als je hem in dat filmpje zag waarin hij werd aangehouden door de politie geloof ik dat ook hij best vervelend kan doen als het hem niet zou zinnen.
Wat? Een groter doetje dan El Ahmadi loopt er niet rond in de selectie joh. _O-

En ik kan het weten, want hij is een PERSOONLIJKE vriend van een PERSOONLIJKE vriend van mij :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 11:36:13 ]
pi_176277375
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat? Een groter doetje dan El Ahmadi loopt er niet rond in de selectie joh. _O-

En ik kan het weten, want hij is een PERSOONLIJKE vriend van een PERSOONLIJKE vriend van mij :)
Laatst zag ik ergens een interview waar zijn kwaliteiten als leider (terecht) ter discussie gesteld werden en toen reageerde hij toch behoorlijk mad.
blablablabla
pi_176277396
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mwoah, Kuyt is dan op een professionele manier ontevreden? Robin heeft bewezen bij conflictjes wat meer sneren etc te geven in de pers. Vind ik toch van een andere orde allemaal.
Valt allemaal reuze mee.
Er is die vete met V Hooijdonk die al ongeveer 40-45 jaar duur maar verder zie je hem zelden kwaad. In elk geval kan ik me recent niets herinneren.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')