abonnement Unibet Coolblue
pi_176082000
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
  donderdag 28 december 2017 @ 19:31:06 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176082690
Kunnen al die zwaar }:| christelijke dames niet gewoon lekker op funkyfish blijven
  donderdag 28 december 2017 @ 19:42:07 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176083122
Spirit, ik Denk dat het deels ligt aan mijn verwoording en deels aan jouw onzekerheid. Dat je zelf niet weet wat je wilt, toch gaat daten en dan overvallen wordt door een zoen. Een kritische noot komt dan wellicht aanvallend over. Het was niet aanvallend bedoeld, maar ik spreek je er wel kritisch op aan. Ik verwacht geen inhoudelijke reactie trouwens.
  donderdag 28 december 2017 @ 19:46:43 #4
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176083301
Funkyfish bestaat echt.
Ik zat even te kijken, events calender.
No events found.
pi_176083341
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 19:46 schreef Marrije het volgende:
Funkyfish bestaat echt.
Ik zat even te kijken, events calender.
No events found.
Die events zijn er natuurlijk al elke zondag, die hoeven ze niet in de agenda te zetten. _O-
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176086118
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 19:42 schreef Marrije het volgende:
Spirit, ik Denk dat het deels ligt aan mijn verwoording en deels aan jouw onzekerheid. Dat je zelf niet weet wat je wilt, toch gaat daten en dan overvallen wordt door een zoen. Een kritische noot komt dan wellicht aanvallend over. Het was niet aanvallend bedoeld, maar ik spreek je er wel kritisch op aan. Ik verwacht geen inhoudelijke reactie trouwens.
Top dat je het even verduidelijkt :) Ik had eigenlijk geen verwachtingen en ik stond zelf ook van mijn reactie te kijken. Weer iets over mezelf geleerd, zullen we maar zeggen ;) En niet weten wat je wilt is niet altijd verkeerd. Ik hoef geen hele planning voor de rest van mijn leven, maar neem zaken nu zoals ze komen en doe wat voor mij goed voelt.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 28 december 2017 @ 21:16:42 #7
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176086832
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Top dat je het even verduidelijkt :) Ik had eigenlijk geen verwachtingen en ik stond zelf ook van mijn reactie te kijken. Weer iets over mezelf geleerd, zullen we maar zeggen ;) En niet weten wat je wilt is niet altijd verkeerd. Ik hoef geen hele planning voor de rest van mijn leven, maar neem zaken nu zoals ze komen en doe wat voor mij goed voelt.
Het lijkt alsof je inderdaad erg vanuit jezelf denkt (geen waardeoordeel daarover). Dat verklaart misschien waarom je het raar vond dat hij meer zou willen na de telefoongesprekken (waaruit jij blijkbaar niet direct opmaakte dat hij er wel voor in was).
Mocht je hem nog eens zien: ik denk dat meneer wel in is voor meer dan zoenen.
pi_176088501
Volgende week dinsdag date nummer 2 *O*
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176089307
Gewoon nette kleding aandoen, je haar, tandenpoetsen en betalen voor haar drankjes en je van je beste kant laten zien
pi_176089731
Lees al een tijdje mee in dit topic, en na een half jaartje single te zijn geweest (na een lange relatie) wordt het in 2018 tijd om te gaan daten.

Heb voor het eerst tinder geïnstalleerd, kan ik dat ook eens gaan beleven nu. :7

Al 4 matches, maar ik weet niet zo wat ik moet zeggen. En de dames zijn ook niet erg spraakzaam tot nu toe. Hopelijk gaat het straks wat soepeler, vind het zelf ook wel wat spannend nog. :')
pi_176093215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Ayreon84 het volgende:
Lees al een tijdje mee in dit topic, en na een half jaartje single te zijn geweest (na een lange relatie) wordt het in 2018 tijd om te gaan daten.

Heb voor het eerst tinder geïnstalleerd, kan ik dat ook eens gaan beleven nu. :7

Al 4 matches, maar ik weet niet zo wat ik moet zeggen. En de dames zijn ook niet erg spraakzaam tot nu toe. Hopelijk gaat het straks wat soepeler, vind het zelf ook wel wat spannend nog. :')
Gewoon “Hey, wat leuk dat wij een match zijn. Heb je een fijne avond?” is al prima hoor :) Het hoeft echt niet hoogstaand te zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_176094520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gewoon “Hey, wat leuk dat wij een match zijn. Heb je een fijne avond?” is al prima hoor :) Het hoeft echt niet hoogstaand te zijn.
Hallo dan, even rustig aan zeg. Hij vraagt tips om een eenvoudig gesprekje te starten. Hij wil op de eerste date niet vol op zijn giechel gepakt worden!
pi_176094856
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 19:46 schreef Marrije het volgende:
Funkyfish bestaat echt.
Ik zat even te kijken, events calender.
No events found.
Ik zie genoeg events hoor.
  vrijdag 29 december 2017 @ 00:00:22 #14
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176095119
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176096240
Zo, nou half uurtje geleden thuis gekomen van mijn date. Was erg gezellig uren gepraat over vreselijk veel :+ Ben wel gesloopt nu want mijn god wat was ik zenuwachtig. Blijkt hij ook nog een galant typje te zijn dat deuren voor je openhoudt etc ;@
  vrijdag 29 december 2017 @ 01:51:43 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176098072
Hier ook net date weg. Was gezellig :)
  vrijdag 29 december 2017 @ 05:01:57 #17
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_176099137
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:34 schreef Lot88 het volgende:
Zo, nou half uurtje geleden thuis gekomen van mijn date. Was erg gezellig uren gepraat over vreselijk veel :+ Ben wel gesloopt nu want mijn god wat was ik zenuwachtig. Blijkt hij ook nog een galant typje te zijn dat deuren voor je openhoudt etc ;@
👍🏽
pi_176099232
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 01:51 schreef Cue_ het volgende:
Hier ook net date weg. Was gezellig :)
Meer details!!! :s)
Sarcasme. Herken het.
pi_176099280
Positieve dateverhalen, leuk! ^O^

Hier ook een hele leuke week. :) zaterdag eerste date gehad, lekker speciaalbiertjes gedronken in een speciaalbiercafé. Tot sluitingstijd heerlijk gekletst, hele leuke klik. Afscheid genomen met een zoen en meteen opnieuw afgesproken op 1e kerstdag.

Maandag dus naar de film geweest, Indiaas gegeten en daarna nog even een arcadehall geweest :) afgelopen woensdag kwam ze naar mij, heerlijk op de bank met speciaalbier en wijn gelegen en genieten van mooie live concerten. Tussendoor nog gezellig gekookt en gegeten. Uiteinde de volgende middag is ze weer vertrokken.

Vanavond dus alweer de 4e date binnen een week :P handig, allebei vakantie ;) ga eerst naar haar toe waar er voor mij gekookt wordt en daarna gaan we naar de stad voor een concert. En daarna weer terug naar haar. Had niet verwacht dat het zo zou uitpakken, maar het voelt echt heel vertrouwd en leuk zo. :)

(Wat ook leuk was: ze is gek op speciale/bijzondere planten, haar huis staat er vol mee. Omdat ik er zelf maar een heb (die van mij gaan altijd dood), stond ze woensdag met een hele mooie plant voor de deur O+)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_176100338
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:15 schreef Ayreon84 het volgende:
Lees al een tijdje mee in dit topic, en na een half jaartje single te zijn geweest (na een lange relatie) wordt het in 2018 tijd om te gaan daten.

Heb voor het eerst tinder geïnstalleerd, kan ik dat ook eens gaan beleven nu. :7

Al 4 matches, maar ik weet niet zo wat ik moet zeggen. En de dames zijn ook niet erg spraakzaam tot nu toe. Hopelijk gaat het straks wat soepeler, vind het zelf ook wel wat spannend nog. :')
4 matches das niet slecht!
Op Tinder nemen vrouwen nooit het initiatief is mijn ervaring.

[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 29-12-2017 09:38:22 (Nu zonder belediging) ]
pi_176100588
:|W
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:28:49 #22
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176100679
Leuk Lunatic, zo te lezen kan daar wel wat moois uit komen... veel plezier en succes :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176100931
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

4 matches das niet slecht!
Op Tinder nemen vrouwen nooit het initiatief is mijn ervaring.

Ik ben toch redelijk leuk en zat op tinder, maar inderdaad, geestelijk niet helemaal in orde ;)
pi_176100968
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Positieve dateverhalen, leuk! ^O^

Hier ook een hele leuke week. :) zaterdag eerste date gehad, lekker speciaalbiertjes gedronken in een speciaalbiercafé. Tot sluitingstijd heerlijk gekletst, hele leuke klik. Afscheid genomen met een zoen en meteen opnieuw afgesproken op 1e kerstdag.

Maandag dus naar de film geweest, Indiaas gegeten en daarna nog even een arcadehall geweest :) afgelopen woensdag kwam ze naar mij, heerlijk op de bank met speciaalbier en wijn gelegen en genieten van mooie live concerten. Tussendoor nog gezellig gekookt en gegeten. Uiteinde de volgende middag is ze weer vertrokken.

Vanavond dus alweer de 4e date binnen een week :P handig, allebei vakantie ;) ga eerst naar haar toe waar er voor mij gekookt wordt en daarna gaan we naar de stad voor een concert. En daarna weer terug naar haar. Had niet verwacht dat het zo zou uitpakken, maar het voelt echt heel vertrouwd en leuk zo. :)

(Wat ook leuk was: ze is gek op speciale/bijzondere planten, haar huis staat er vol mee. Omdat ik er zelf maar een heb (die van mij gaan altijd dood), stond ze woensdag met een hele mooie plant voor de deur O+)
Dat klinkt leuk :) dat het echt nog zo kan gaan ;) leuk hoor
pi_176101007
Super cute lunatic
Good Luck!
pi_176102830
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Positieve dateverhalen, leuk! ^O^

Hier ook een hele leuke week. :) zaterdag eerste date gehad, lekker speciaalbiertjes gedronken in een speciaalbiercafé. Tot sluitingstijd heerlijk gekletst, hele leuke klik. Afscheid genomen met een zoen en meteen opnieuw afgesproken op 1e kerstdag.

Maandag dus naar de film geweest, Indiaas gegeten en daarna nog even een arcadehall geweest :) afgelopen woensdag kwam ze naar mij, heerlijk op de bank met speciaalbier en wijn gelegen en genieten van mooie live concerten. Tussendoor nog gezellig gekookt en gegeten. Uiteinde de volgende middag is ze weer vertrokken.

Vanavond dus alweer de 4e date binnen een week :P handig, allebei vakantie ;) ga eerst naar haar toe waar er voor mij gekookt wordt en daarna gaan we naar de stad voor een concert. En daarna weer terug naar haar. Had niet verwacht dat het zo zou uitpakken, maar het voelt echt heel vertrouwd en leuk zo. :)

(Wat ook leuk was: ze is gek op speciale/bijzondere planten, haar huis staat er vol mee. Omdat ik er zelf maar een heb (die van mij gaan altijd dood), stond ze woensdag met een hele mooie plant voor de deur O+)
fijn dat het toch lijkt te klikken! Ik zei toch al dat je er niet sceptisch in moest gaan ;)
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:05:32 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176103145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 06:38 schreef Spirit82 het volgende:

Meer details!!! :s)
Zijn wezen biljarten en daarna in diverse kroegen een drankje gedaan. Gesprekken gingen makkelijk, zowel oppervlakkig als diepgaand.
Heeft me thuisgebracht, even gezoend en hem toen het huis uit gezet want slapen.
pi_176103280
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zijn wezen biljarten en daarna in diverse kroegen een drankje gedaan. Gesprekken gingen makkelijk, zowel oppervlakkig als diepgaand.
Heeft me thuisgebracht, even gezoend en hem toen het huis uit gezet want slapen.
:D dat zie ik jou wel doen
pi_176103847
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:51 schreef Lot88 het volgende:

[..]

fijn dat het toch lijkt te klikken! Ik zei toch al dat je er niet sceptisch in moest gaan ;)
When you’re right you’re right. ;) fijn dat jij ook beet hebt bij een leuke galante vent :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:50:23 #30
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176104561
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Positieve dateverhalen, leuk! ^O^

Hier ook een hele leuke week. :) zaterdag eerste date gehad, lekker speciaalbiertjes gedronken in een speciaalbiercafé. Tot sluitingstijd heerlijk gekletst, hele leuke klik. Afscheid genomen met een zoen en meteen opnieuw afgesproken op 1e kerstdag.

Maandag dus naar de film geweest, Indiaas gegeten en daarna nog even een arcadehall geweest :) afgelopen woensdag kwam ze naar mij, heerlijk op de bank met speciaalbier en wijn gelegen en genieten van mooie live concerten. Tussendoor nog gezellig gekookt en gegeten. Uiteinde de volgende middag is ze weer vertrokken.

Vanavond dus alweer de 4e date binnen een week :P handig, allebei vakantie ;) ga eerst naar haar toe waar er voor mij gekookt wordt en daarna gaan we naar de stad voor een concert. En daarna weer terug naar haar. Had niet verwacht dat het zo zou uitpakken, maar het voelt echt heel vertrouwd en leuk zo. :)

(Wat ook leuk was: ze is gek op speciale/bijzondere planten, haar huis staat er vol mee. Omdat ik er zelf maar een heb (die van mij gaan altijd dood), stond ze woensdag met een hele mooie plant voor de deur O+)
Heel nice _O_ Geniet ervan :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176105448
Wat een O+ lieve verhalen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176105935
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Positieve dateverhalen, leuk! ^O^

Hier ook een hele leuke week. :) zaterdag eerste date gehad, lekker speciaalbiertjes gedronken in een speciaalbiercafé. Tot sluitingstijd heerlijk gekletst, hele leuke klik. Afscheid genomen met een zoen en meteen opnieuw afgesproken op 1e kerstdag.

Maandag dus naar de film geweest, Indiaas gegeten en daarna nog even een arcadehall geweest :) afgelopen woensdag kwam ze naar mij, heerlijk op de bank met speciaalbier en wijn gelegen en genieten van mooie live concerten. Tussendoor nog gezellig gekookt en gegeten. Uiteinde de volgende middag is ze weer vertrokken.

Vanavond dus alweer de 4e date binnen een week :P handig, allebei vakantie ;) ga eerst naar haar toe waar er voor mij gekookt wordt en daarna gaan we naar de stad voor een concert. En daarna weer terug naar haar. Had niet verwacht dat het zo zou uitpakken, maar het voelt echt heel vertrouwd en leuk zo. :)

(Wat ook leuk was: ze is gek op speciale/bijzondere planten, haar huis staat er vol mee. Omdat ik er zelf maar een heb (die van mij gaan altijd dood), stond ze woensdag met een hele mooie plant voor de deur O+)
ah echt helemaal leuk ^O^ en natuurlijk veel succes met de plant :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_176106332
Jaa ik word ook blij van de verhalen! :) Positief 2018 in!!

Ik lees al een tijdje mee, maar wil hier ook wat actiever zijn.
pi_176106453
Hmm.

Een man die ik nu 1,5 jaar ken. Paar dates mee gehad, op zich wel gezellig maar ik was vrij gesloten toen. (want 1,5j geleden was ik nog niet lang single) Wel nog goed contact via fb en toch diepgaande gesprekken (ook over heel persoonlijke zaken).
3 weken geleden vroeg hij om nog eens af te spreken. Hij had het wel nog vrij lief gevraagd want het was een heel blokje tekst, dat hij mij wel leuk vindt, dat we anders niet zo lang contact zouden hebben en dat het altijd leuke gesprekken zijn, ook toen we elkaar zagen enz. Was echt aan het blozen toen hij dat zei... :@
Ik zei dat ik ook wou afspreken, maar toen verzoop hij zelf in het werk en ik had toen ook al gezegd dat ik vanaf januari elke week een deadline heb.

Dus nu vroeg hij voor oudejaar maar het is wat moeilijk met mijn planning.(en hij woont ook niet meteen in de buurt) Op 5 januari wil ik mijn eindwerk af hebben. -O- Nuja het is wel aardig dat hij mij niet 'vergeten' is en wel nog wil afspreken.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_176107110
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:55 schreef Subpoena het volgende:
Hmm.

Een man die ik nu 1,5 jaar ken. Paar dates mee gehad, op zich wel gezellig maar ik was vrij gesloten toen. (want 1,5j geleden was ik nog niet lang single) Wel nog goed contact via fb en toch diepgaande gesprekken (ook over heel persoonlijke zaken).
3 weken geleden vroeg hij om nog eens af te spreken. Hij had het wel nog vrij lief gevraagd want het was een heel blokje tekst, dat hij mij wel leuk vindt, dat we anders niet zo lang contact zouden hebben en dat het altijd leuke gesprekken zijn, ook toen we elkaar zagen enz. Was echt aan het blozen toen hij dat zei... :@
Ik zei dat ik ook wou afspreken, maar toen verzoop hij zelf in het werk en ik had toen ook al gezegd dat ik vanaf januari elke week een deadline heb.

Dus nu vroeg hij voor oudejaar maar het is wat moeilijk met mijn planning.(en hij woont ook niet meteen in de buurt) Op 5 januari wil ik mijn eindwerk af hebben. -O- Nuja het is wel aardig dat hij mij niet 'vergeten' is en wel nog wil afspreken.
Duss wat is het probleem nu? 6 januari heb je gewoon weer tijd dus ;)
Je wil zelf ook wel zo te lezen
pi_176107149
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

4 matches das niet slecht!
Op Tinder nemen vrouwen nooit het initiatief is mijn ervaring.

Inmiddels al 5 matches en al een 1e leuke gesprek gehad.

Ik ben al een tijdje 30 geweest, en 2 kinderen uit vorige relatie, had echt niet verwacht al zoveel interessante matches te krijgen.

Het overgrote deel swipe ik naar links ook nog. En ik ben echt niet bovengemiddeld knap ofzo,een 6 en op een goede dag ben ik misschien een 7.
pi_176107271
Ik heb ineens 74 matches (in vier dagen :') ), dafuq. Nu nog afwachten of er eens wat leuks tussenzit, heb nooit echt veel Getinderd maar het toch eens een kans geven kan geen kwaad lijkt me
pi_176107326
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:55 schreef Subpoena het volgende:
Hmm.

Een man die ik nu 1,5 jaar ken. Paar dates mee gehad, op zich wel gezellig maar ik was vrij gesloten toen. (want 1,5j geleden was ik nog niet lang single) Wel nog goed contact via fb en toch diepgaande gesprekken (ook over heel persoonlijke zaken).
3 weken geleden vroeg hij om nog eens af te spreken. Hij had het wel nog vrij lief gevraagd want het was een heel blokje tekst, dat hij mij wel leuk vindt, dat we anders niet zo lang contact zouden hebben en dat het altijd leuke gesprekken zijn, ook toen we elkaar zagen enz. Was echt aan het blozen toen hij dat zei... :@
Ik zei dat ik ook wou afspreken, maar toen verzoop hij zelf in het werk en ik had toen ook al gezegd dat ik vanaf januari elke week een deadline heb.

Dus nu vroeg hij voor oudejaar maar het is wat moeilijk met mijn planning.(en hij woont ook niet meteen in de buurt) Op 5 januari wil ik mijn eindwerk af hebben. -O- Nuja het is wel aardig dat hij mij niet 'vergeten' is en wel nog wil afspreken.
Als een vriendin mij zou vervelen met een verhaal zonder problemen en zonder oplossingen dan zou ik persoonlijk die kerel bellen, zijn adres vragen en haar heel subtiel mijn huis uit manouvreren met het adres en advies op een briefje om die kerel eens van zijn witte paard af te trekken.
  vrijdag 29 december 2017 @ 13:24:33 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176107384
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ineens 74 matches (in vier dagen :') ), dafuq. Nu nog afwachten of er eens wat leuks tussenzit, heb nooit echt veel Getinderd maar het toch eens een kans geven kan geen kwaad lijkt me
Je bent ook een toffe en goeduitziende gozer. Komt wel goed ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176107385
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:17 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Duss wat is het probleem nu? 6 januari heb je gewoon weer tijd dus ;)
Je wil zelf ook wel zo te lezen
Neen 26 januari. :+
Want dat is maar de voorlopige oplevering, 11 is een presentatie, 18 is de definitieve versie+stageverslag en heb ik ook een examen. En die week heb ik een business plan in groep. 25 ook een presentatie, en 26 ook nog een examen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_176107460
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:24 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je bent ook een toffe en goeduitziende gozer. Komt wel goed ^O^
Bedankt man O+ bij jou ook :)
pi_176107527
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ineens 74 matches (in vier dagen :') ), dafuq. Nu nog afwachten of er eens wat leuks tussenzit, heb nooit echt veel Getinderd maar het toch eens een kans geven kan geen kwaad lijkt me
Je hebt er een tijdje niks op gedaan denk ik? :) Is wel erg veel in zo'n korte tijd anders :+

Maar ik merk wel dat Tinder zo goed als dood is bij mij. En heel buggy. Ik gebruik nu vooral Happn. Heb ik nu bijna 400 matches, met de geblokkeerden niet meegerekend. En daar zijn m'n matches stuk voor stuk van betere kwaliteit. En de dates zijn ook een stuk leuker. Maar dat kan puur toeval zijn natuurlijk :+

Alhoewel je grote kans hebt dat er tussen die 74 ook iets leuks tussen moet zitten natuurlijk _O_
pi_176107613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:24 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Neen 26 januari. :+
Want dat is maar de voorlopige oplevering, 11 is een presentatie, 18 is de definitieve versie+stageverslag en heb ik ook een examen. En die week heb ik een business plan in groep. 25 ook een presentatie, en 26 ook nog een examen.
Aah. :+

Leg die datum gewoon met 'm nu vast zou ik zeggen dan ;)
pi_176107696
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:28 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Je hebt er een tijdje niks op gedaan denk ik? :) Is wel erg veel in zo'n korte tijd anders :+

Maar ik merk wel dat Tinder zo goed als dood is bij mij. En heel buggy. Ik gebruik nu vooral Happn. Heb ik nu bijna 400 matches, met de geblokkeerden niet meegerekend. En daar zijn m'n matches stuk voor stuk van betere kwaliteit. En de dates zijn ook een stuk leuker. Maar dat kan puur toeval zijn natuurlijk :+

Alhoewel je grote kans hebt dat er tussen die 74 ook iets leuks tussen moet zitten natuurlijk _O_
Nieuw account nadat ik er een tijd niks mee gedaan had :Y

Heb dat Happn wel eens gezien, maar werkt tegenwoordig goed dus?
pi_176107925
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nieuw account nadat ik er een tijd niks mee gedaan had :Y

Heb dat Happn wel eens gezien, maar werkt tegenwoordig goed dus?
Yes. Vind ik wel tenminste. Terwijl ze eerst inderdaad ver achterliepen op Tinder is dat nu zeker niet meer het geval. Gewoon, omdat ze niet al te veel met de app zitten te kloten denk ik.
pi_176108029
Happn werkt naar mijn idee alleen als je in een wat grotere stad zit. Ik heb er echt 0,0 succes mee, met tinder wel.

En 74 matches, dan ben je gewoon knap!
pi_176108202
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:41 schreef Allyo het volgende:
Happn werkt naar mijn idee alleen als je in een wat grotere stad zit.
Dat is ook wel weer waar ja
pi_176108404
Ik heb gisteravond trouwens een héééééél leuk meisje op date meegevraagd. Na tijden aanscharrelen en mijzelf ervan overtuigd hebben dat ik naar niks serieus op zoek ben, omdat ik zo op mijn vrijheid gesteld ben (wat zeker zo is), laat dit meisje het toch sinds lange tijd bij mij kriebelen. Nu wil ik zeker niet te hard van stapel lopen, dus ik moet niet overdrijven in wat ik allemaal zeg natuurlijk. Maar het stomme is wel dat ik nog steeds geen antwoord heb goffetomme -O-
  vrijdag 29 december 2017 @ 13:52:31 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176108458
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bedankt man O+ bij jou ook :)
Ik hoop het :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176109152
Op happn sinds de installatie ervan enkele weken terug nu een enkele match. Zij heeft nog niks gestuurd en ik ben het ook niet van plan. Voor de rest erg veel reclame op happn en een kermis van voorbij komende vrouwen die ik gemakshalve allemaal like maar er gebeurt niets.
Ik heb wel een grappige profieltekst.

Happn verwacht natuurlijk dat ik credit-verslindende 'Hi'-notificaties verstuur. Met de eerste 10 die ik gratis kreeg leverde dat ook niets op.

Net iets te doorzichtige geldklopperij
pi_176109172
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:51 schreef Mr.ACE het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens een héééééél leuk meisje op date meegevraagd. Na tijden aanscharrelen en mijzelf ervan overtuigd hebben dat ik naar niks serieus op zoek ben, omdat ik zo op mijn vrijheid gesteld ben (wat zeker zo is), laat dit meisje het toch sinds lange tijd bij mij kriebelen. Nu wil ik zeker niet te hard van stapel lopen, dus ik moet niet overdrijven in wat ik allemaal zeg natuurlijk. Maar het stomme is wel dat ik nog steeds geen antwoord heb goffetomme -O-
Spannend! :D
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_176109913
Ik heb een Tinder match er bij, ik dacht "Oh die gaat een porno link sturen". Ze ziet er wel als een porno model uit. Maar normaal gesprek, wel in het Engels. Maar ze komt uit en verblijft nu in Florida, USA. Ze gebruikt de locator (betaald dus voor Tinder of heeft een hack) om aan te geven dat ze in Soest zit, is ze wel op bezoek geweest zegt ze :? Een nieuwe dimensie in vaagheid :P

Gisteren zou ik gaan speeddaten in Rotterdam maar de organisatie heeft het geannuleerd vanwege te weinig belangstelling.

Wordt dus in ieder geval geen dates meer in 2017, morgen hele dag werken en 31-12 naar vrienden om Nieuwe jaar in te luiden.

Ik wens iedereen alvast fijne jaarwisseling en dat er een geslaagde date voor jullie mag volgen in 2018!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176110043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:09 schreef MGTOW het volgende:
Op happn sinds de installatie ervan enkele weken terug nu een enkele match. Zij heeft nog niks gestuurd en ik ben het ook niet van plan. Voor de rest erg veel reclame op happn en een kermis van voorbij komende vrouwen die ik gemakshalve allemaal like maar er gebeurt niets.
Ik heb wel een grappige profieltekst.
Misschien ligt het wel gewoon aan jou dan? :+

Nee, maar op happn kijken mensen minder naar je profieltekst. Zorg gewoon vooral voor goede foto's..

quote:
Happn verwacht natuurlijk dat ik credit-verslindende 'Hi'-notificaties verstuur. Met de eerste 10 die ik gratis kreeg leverde dat ook niets op.

Net iets te doorzichtige geldklopperij
Ze verplichten je nergens toe.. Op tinder is het aanweziger dan op Happn in ieder geval. Zeker aangezien je wel een onbeperkt aantal likes hebt.
  vrijdag 29 december 2017 @ 14:33:33 #54
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176110280
Vanavond date 9 in evenzoveel dagen. Totaal ridicuul natuurlijk al scheelt t dat we op 5 minuten van elkaar wonen. Uitgesproken dat we elkaar leuk vinden.

Wordt 2018 beginnen met haar dus I guess. En zin in. No homo.
pi_176111537
- No, just no -

[ Bericht 97% gewijzigd door STING op 29-12-2017 18:05:39 ]
  vrijdag 29 december 2017 @ 15:55:52 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176114031
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 06:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Positieve dateverhalen, leuk! ^O^

Hier ook een hele leuke week. :) zaterdag eerste date gehad, lekker speciaalbiertjes gedronken in een speciaalbiercafé. Tot sluitingstijd heerlijk gekletst, hele leuke klik. Afscheid genomen met een zoen en meteen opnieuw afgesproken op 1e kerstdag.

Maandag dus naar de film geweest, Indiaas gegeten en daarna nog even een arcadehall geweest :) afgelopen woensdag kwam ze naar mij, heerlijk op de bank met speciaalbier en wijn gelegen en genieten van mooie live concerten. Tussendoor nog gezellig gekookt en gegeten. Uiteinde de volgende middag is ze weer vertrokken.

Vanavond dus alweer de 4e date binnen een week :P handig, allebei vakantie ;) ga eerst naar haar toe waar er voor mij gekookt wordt en daarna gaan we naar de stad voor een concert. En daarna weer terug naar haar. Had niet verwacht dat het zo zou uitpakken, maar het voelt echt heel vertrouwd en leuk zo. :)

(Wat ook leuk was: ze is gek op speciale/bijzondere planten, haar huis staat er vol mee. Omdat ik er zelf maar een heb (die van mij gaan altijd dood), stond ze woensdag met een hele mooie plant voor de deur O+)
Is dat de expat-dame?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 29 december 2017 @ 16:14:11 #57
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176114692
Oké, de collega heeft afscheid genomen en we zijn nu officieel geen collega's meer. Hij gaf mij en een andere collega een knuffel bij afscheid.

Ik ga hem nu zondag via Facebook Messenger op date vragen. Ik schat in dat hij mij aardig vind maar niet meer. Af en toe waren we elkaar even zat in de afgelopen 2 maanden nonstop lunchen. Maar op het einde trok het weer wat bij. We zullen zien (wish me luck) :{ ....

Het ergste wat kan gebeuren is dat ik een blauwtje loop en weet waar ik aan toe ben :)
  vrijdag 29 december 2017 @ 16:23:58 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176115097
Zal 't geloofd worden door mgtow dat ik zowaar zeker de helft van de date betaald heb gister :+
pi_176115177
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 15:55 schreef yats het volgende:

[..]

Is dat de expat-dame?
ik denk dat je me verwart met iemand anders... voor zover ik me kan herinneren heb ik het nog nooit over een expat-dame gehad (en ook nooit gematched met een expat-dame ook..)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_176115271
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:25 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik denk dat je me verwart met iemand anders... voor zover ik me kan herinneren heb ik het nog nooit over een expat-dame gehad (en ook nooit gematched met een expat-dame ook..)
Ik denk dat ik diegene ben met de expat-dame _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176117603
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb ineens 74 matches (in vier dagen :') ), dafuq. Nu nog afwachten of er eens wat leuks tussenzit, heb nooit echt veel Getinderd maar het toch eens een kans geven kan geen kwaad lijkt me
Welke regio zit je? Even checken of je ertussen zit :9
Sarcasme. Herken het.
pi_176117673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond date 9 in evenzoveel dagen. Totaal ridicuul natuurlijk al scheelt t dat we op 5 minuten van elkaar wonen. Uitgesproken dat we elkaar leuk vinden.

Wordt 2018 beginnen met haar dus I guess. En zin in. No homo.
Leuk man O+
Sarcasme. Herken het.
pi_176117782
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Welke regio zit je? Even checken of je ertussen zit :9
Almelo momenteel, maar woon in Tilburg.

Mag je wel je ondergrens qua leeftijd aanpassen :D
pi_176117794
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:38 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Yes. Vind ik wel tenminste. Terwijl ze eerst inderdaad ver achterliepen op Tinder is dat nu zeker niet meer het geval. Gewoon, omdat ze niet al te veel met de app zitten te kloten denk ik.
Zal er eens naar kijken in het nieuwe jaar.
pi_176117804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond date 9 in evenzoveel dagen. Totaal ridicuul natuurlijk al scheelt t dat we op 5 minuten van elkaar wonen. Uitgesproken dat we elkaar leuk vinden.

Wordt 2018 beginnen met haar dus I guess. En zin in. No homo.
Goed bezig pik
pi_176117844
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:35 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Almelo momenteel, maar woon in Tilburg.

Mag je wel je ondergrens qua leeftijd aanpassen :D
Hahaha misschien zoek ik wel een toyboy joh :P Maar Almelo/Tilburg dat red ik als het goed is niet (Amsterdam)
Sarcasme. Herken het.
pi_176117887
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Zal 't geloofd worden door mgtow dat ik zowaar zeker de helft van de date betaald heb gister :+
Anecdotisch, telt ni-

Oh wacht :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176117928
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hahaha misschien zoek ik wel een toyboy joh :P Maar Almelo/Tilburg dat red ik als het goed is niet (Amsterdam)
:D

Ligt aan je afstandsinstelling, mijne doe ik meestal ~60-75
pi_176118012
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:40 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D

Ligt aan je afstandsinstelling, mijne doe ik meestal ~60-75
Ja weet ik. Ik sta op 50km, hoewel ik laatst wel een match op 739km had, terwijl die gast zei niet in NL te zijn geweest en zijn plaats ook niet in NL te hebben ingesteld :?
Sarcasme. Herken het.
pi_176118122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja weet ik. Ik sta op 50km, hoewel ik laatst wel een match op 739km had, terwijl die gast zei niet in NL te zijn geweest en zijn plaats ook niet in NL te hebben ingesteld :?
Tinder gold dan gok ik? Is wel vreemd in elk geval.
pi_176118199
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tinder gold dan gok ik? Is wel vreemd in elk geval.
Ook met Gold ben je niet automatisch over de hele wereld beschikbar volgens mij hoor :P
pi_176118210
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hahaha misschien zoek ik wel een toyboy joh :P Maar Almelo/Tilburg dat red ik als het goed is niet (Amsterdam)
Amsterdam! Present :*
  vrijdag 29 december 2017 @ 17:49:52 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176118282
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:39 schreef DancingPhoebe het volgende:


Anecdotisch, telt ni-

Oh wacht :')
Stom! :(

Achja , misschien lieg ik wel :+
pi_176118290
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:48 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Amsterdam! Present :*
Maar jij zat niet op tinder toch, dus dan kunnen we ook geen match zijn :P Lijkt me wel hilarisch trouwens dat je dan matcht, kletst, date en na 2 jaar relatie erachter komt dat je elkaar al via Fok kende :)
Sarcasme. Herken het.
pi_176118369
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar jij zat niet op tinder toch, dus dan kunnen we ook geen match zijn :P Lijkt me wel hilarisch trouwens dat je dan matcht, kletst, date en na 2 jaar relatie erachter komt dat je elkaar al via Fok kende :)
Heb het er nog wel opstaan hoor :P Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.

Zou die wetenschap de relatie ten goede komen dan eigenlijk?
pi_176118473
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Stom! :(

Achja , misschien lieg ik wel :+
Kan niet anders!

* DancingPhoebe steekt woedende vuist in de lucht
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 december 2017 @ 18:01:24 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176118606
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

Kan niet anders!

* DancingPhoebe steekt woedende vuist in de lucht
Ik ben gewoon zonder portemonnee op date gegaan :o
pi_176118683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:52 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Heb het er nog wel opstaan hoor :P Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.

Zou die wetenschap de relatie ten goede komen dan eigenlijk?
Ja dat is de vraag he... misschien kan die info beter verborgen blijven :P
Sarcasme. Herken het.
pi_176118745
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben gewoon zonder portemonnee op date gegaan :o
Slet :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 29 december 2017 @ 18:08:17 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176118777
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Slet :(
We hebben enkel gezoend :{w
pi_176118832
Mn allereerste date met mn allereerste lief ( O+ zovty O+) werd ik opgehaald door die "onbekende van internet" dus had ik 200 piek gepind om in het allerergste geval de taxi naar huis te kunnen nemen en drankjes te kunnen betalen. Liet ik mn portemonnee thuis liggen :')

Toen moesten we wel gaan samenwonen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176120049
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:47 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Ook met Gold ben je niet automatisch over de hele wereld beschikbar volgens mij hoor :P
Dus wel...

Of het nuttig is, is een andere vraag :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176120201
Maar wat moet je met tig miljoen mensen om uit te kiezen? Ik kom amsterdam al niet door, qua hoeveelheid mannen om te swipen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_176121091
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176121107
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus wel...

Of het nuttig is, is een andere vraag :')
De hele dure gold versie is overbodig. Dan weet je wie jou geliked hebben. Dat kunnen ook vrouwen zijn die jij al naar links hebt geswiped (dus je bedenkt je misschien?).

De plus-versie kun je ook in het buitenland instellen. Hiermee ging ik vooraf op afstand in rusland swipen (vanuit nederland) wat een schrikbarend verschil qua matches opleverde.
pi_176121208
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
In het algemeen zitten vrouwen niet op complimenten te wachten mbt hun fysieke verschijning, die krijgen ze al genoeg en het komt ook 'hongerig'over. Misschien wel een complimentje over de kleding, dat zou nog wel net kunnen.
pi_176121324
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.

Ik heb dus mooie ogen ( :') ) en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176121326
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:25 schreef MGTOW het volgende:

[..]

In het algemeen zitten vrouwen niet op complimenten te wachten mbt hun fysieke verschijning, die krijgen ze al genoeg en het komt ook 'hongerig'over. Misschien wel een complimentje over de kleding, dat zou nog wel net kunnen.
Als ik een compliment wil maken doe ik dat voor iets wat ik meen, ga ik niet random over op kleding. En dat je zo'n compliment niet maakt op de eerste date snap ik, maar ik ken de dame in kwestie al bijna 4 maanden.. Waarvan we sinds kort van elkaar weten dat er enigszins interesse is.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176121350
Volgende week een tweede date, deze keer bij haar thuis.
pi_176121371
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.

Ik heb dus mooie ogen ( :') ) en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden :')
Makes sense
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176121953
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
Ik ben dan wel geen dame maar ik reageer toch lekker ;)

Gewoon doen man. Werkt (bijna) altijd. Ligt er gewoon aan hoe je het brengt. Ik hou er altijd namelijk van om semi-direct te zijn. Ene kan gewoon serieus zeggen wat ik bedoel, ga zeggen, andere kant er een soort grapje van maken. Maar dan heb je het wel gezegd, en ze weet dat je het meent.

Dus iets in de trant van: 'ik moet het gewoon even kwijt, en waarschijnlijk is het je al al 1000x verteld, maar ik kan serieus uren in je ogen staren'... zoiets :P
Maak er iets van waar je je lekker bij voelt. Geen enkel meisje denkt na een compliment 'next'. Je moet het alleen niet overdrijven :P
pi_176122113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:44 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Ik ben dan wel geen dame maar ik reageer toch lekker ;)

Gewoon doen man. Werkt (bijna) altijd. Ligt er gewoon aan hoe je het brengt. Ik hou er altijd namelijk van om semi-direct te zijn. Ene kan gewoon serieus zeggen wat ik bedoel, ga zeggen, andere kant er een soort grapje van maken. Maar dan heb je het wel gezegd, en ze weet dat je het meent.

Dus iets in de trant van: 'ik moet het gewoon even kwijt, en waarschijnlijk is het je al al 1000x verteld, maar ik kan serieus uren in je ogen staren'... zoiets :P
Maak er iets van waar je je lekker bij voelt. Geen enkel meisje denkt na een compliment 'next'. Je moet het alleen niet overdrijven :P
Dit meisje is een vrouw, maar denkt weldegelijk next bij een compliment als dat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176122629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Als ik een compliment wil maken doe ik dat voor iets wat ik meen, ga ik niet random over op kleding. En dat je zo'n compliment niet maakt op de eerste date snap ik, maar ik ken de dame in kwestie al bijna 4 maanden.. Waarvan we sinds kort van elkaar weten dat er enigszins interesse is.
Maar dus nog niet in de datingfase?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176124020
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ze echt mooie ogen heeft, is het geen nieuws voor haar.

Ik heb dus mooie ogen ( :') ) en ik kan meer met opmerkingen die over hem gaan "je ogen maken me gek/verlegen/verliefd" dan "je hebt mooie ogen". Daar kan ik alleen maar "ja" op antwoorden :')
Ik heb ook opvallende ogen en krijg er vaak complimenten over. Ik vind het juist leuk! Vooral van een leuke man :)
Sarcasme. Herken het.
pi_176124353
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
Wat kijk je verliefd, ik wil je ogen likken, godnondeju die broek is dodelijk. Afhankelijk van de band kan ik zo nog wel even doorgaan. Mijn intenties zijn - van mij - en bovendien goed en gemeend, evenals mijn complimenten. Als haar dat niet bevalt laat ik dat bij haar. Ze is vrij om met d'r broer op de bank te zitten natuurlijk.

Maar luister maar niet naar mij. Ik zit vanavond met een boek en zoethout thee op de bank. ;(

Wel gezellig hier. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2017 20:43:08 ]
pi_176124721
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:42 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Wat kijk je verliefd, ik wil je ogen likken, godnondeju die broek is dodelijk. Afhankelijk van de band kan ik zo nog wel even doorgaan. Mijn intenties zijn - van mij - en bovendien goed en gemeend, evenals mijn complimenten. Als haar dat niet bevalt laat ik dat bij haar. Ze is vrij om met d'r broer op de bank te zitten natuurlijk.

Maar luister maar niet naar mij. Ik zit vanavond met een boek en zoethout thee op de bank. ;(
[ afbeelding ]
Wel gezellig hier. O+
“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_176124962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
Hmm. In het Engels klinkt het ook iets meliger.

Ik kan het nog wel aangenaam vinden als je een tijdje wederzijds oogcontact hebt (dus niet eenzijdig staren) en bij een magische, intiem momentje dicht bij elkaar kan je het wel vermelden. Of vermelden wat je er mooi aan vindt. Dan komt het ook meer gemeend over dan zo een droog compliment uit het niets. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  vrijdag 29 december 2017 @ 20:56:53 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176125050
Als je ze echt mooi vindt dan zeker zeggen. Het kan sowieso geen kwaad.. Maar wat dancing zegt, als je een variatie erop kan brengen zou 't mooi zijn.
En ga er niet te lang op door. Want meer dan een dankje is ook lastig re reageren en anders wordt het weer ongemakkelijk eventueel.
  vrijdag 29 december 2017 @ 20:58:13 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176125122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!! :D
Mijn date maakte een opmerking in de trant van "je hebt magisch speeksel"
Heb toen enorm moeten lachen. Blijkaar deed 't wat met hem :+
pi_176125827
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mijn date maakte een opmerking in de trant van "je hebt magisch speeksel"
Heb toen enorm moeten lachen. Blijkaar deed 't wat met hem :+
Ik zou serieus in mijn broek piesen van het lachen als iemand zo’n opmerking zou maken _O-
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 29 december 2017 @ 21:15:20 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176125903
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik zou serieus in mijn broek piesen van het lachen als iemand zo’n opmerking zou maken _O-
Een opmerking over m'n ogen was makkelijker om op te reageren :P
Ach.. Het was tenminste positief haha
pi_176126309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Voor de dames! Wat vinden jullie er van als een man een compliment geeft over je ogen. De dame die ik aan het daten bent heeft ogen... O+ O+ O+ Om van te smelten.

Maar naar mijn inziens in de loop der jaren dit echt tot de meest afgetrapte en goedkope compliment geworden, vooral als je na gaat dat het compliment in het Engels gemaakt zal moeten worden. 'You've got such beautiful eyes' ... meer cliché wordt het niet :')
Dat is wat ik als eerste zei tegen mijn vriendin. Heb niet het idee dat het echt uitmaakt wat je zegt tegen iemand. Als ze je leuk genoeg vindt dan zit je goed. Ze gaat je echt niet ineens wél leuk vinden omdat je haar schoenen complimenteert ipv haar ogen. Zeg gewoon wat je echt meent dan komt het al beter over
pi_176126923
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

“Ik wil je ogen likken” waaaatttt??!?!!! :D
Mijn standaard antwoord als iemand over mijn ogen begint is .. wil je ze even aanraken? En dat is langzaam uitgegroeid in .. wil je er even aan likken misschien? Hi ha ho, yes I know - too much info.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2017 21:37:56 ]
pi_176127000
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:36 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Mijn standaard antwoord als iemand over mijn ogen begint is .. wil je ze even aanraken? En dat is langzaam uitgeroeid in .. wil je er even aan likken misschien? Hi ha ho, yes I know - to much info.
Nee het gaat mij er meer om dat dat serieus een fetish kan zijn en ik kan me maar moeilijk iets raarders voorstellen :P
Sarcasme. Herken het.
pi_176128039
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee het gaat mij er meer om dat dat serieus een fetish kan zijn en ik kan me maar moeilijk iets raarders voorstellen :P
Wel nee joh, zolang je je hoofd niet wegdraait is er niets aan de hand. Anders zit mijn tong in je oor. Dat is pas raar.
pi_176128116
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:57 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Wel nee joh, zolang je je hoofd niet wegdraait is er niets aan de hand. Anders zit mijn tong in je oor. Dat is pas raar.
Sinds wanneer gaat dit over ons :D
Sarcasme. Herken het.
pi_176128328
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sinds wanneer gaat dit over ons :D
Smooth. Vanaf volgende week zaterdag misschien?
pi_176128565
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:02 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Smooth. Vanaf volgende week zaterdag misschien?
Kan iemand me vertellen wat hier gebeurt :@
Sarcasme. Herken het.
pi_176130552
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb ook opvallende ogen en krijg er vaak complimenten over. Ik vind het juist leuk! Vooral van een leuke man :)
Als ik een compliment geef dan wordt er meteen #metoo getwitst dus ik laat 'm maar achterwege.
  vrijdag 29 december 2017 @ 22:59:47 #110
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_176131137
Tinder alvast geïnstalleerd, Hoeveel km hebben jullie ingesteld? Als ik een uur naar iemand in de auto moet zitten is het voor mij snel klaar, wat is jullie ervaring?
Oude user in een nieuw jasje.
  vrijdag 29 december 2017 @ 23:09:20 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176131556
Zet hem zover als dat jij wilt reizen.
Ik heb hem volgens mij nooit verder gezet dan 15km ofzo.
pi_176131852
Begin in de buurt en kijk gewoon wat het je brengt :) Je kunt het op ieder moment bijstellen.

Maar een uurtje al te ver? Tja... ieder zijn mening natuurlijk.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 29 december 2017 @ 23:28:48 #113
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_176132458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:15 schreef Spirit82 het volgende:
Begin in de buurt en kijk gewoon wat het je brengt :) Je kunt het op ieder moment bijstellen.

Maar een uurtje al te ver? Tja... ieder zijn mening natuurlijk.
Slechte ervaring met exen verder weg, kom niet uit een dichtbevolkt gebied en zou het liefste iemand hier uit de regio treffen, maar we zullen zien wat het brengt.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_176132508
Een uuuur :D je moet er niet aan denken toch :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176132534
Vanavond weer even getinderd met dezelfde waar ik gister ook een leuk gesprek mee had. En ze heeft nu haar nummer gegeven zodat we kunnen appen. Ben benieuwd.
pi_176135196
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:28 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Slechte ervaring met exen verder weg, kom niet uit een dichtbevolkt gebied en zou het liefste iemand hier uit de regio treffen, maar we zullen zien wat het brengt.
Ik zou maar eerst aan je angst- en paniekstoornis werken en daarna pas daten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176135369
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zou maar eerst aan je angst- en paniekstoornis werken en daarna pas daten...
Angst en paniek? Verklaar je nader, ervaring uit het verleden mag je toch meenemen? Heb ook exen uit het buitenland gehad maar je voorkeur uitspreken lijkt me toch niet verkeerd?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_176135746
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:39 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Angst en paniek? Verklaar je nader, ervaring uit het verleden mag je toch meenemen? Heb ook exen uit het buitenland gehad maar je voorkeur uitspreken lijkt me toch niet verkeerd?
Laat maar, ik haal je door elkaar met schmebullock uit een ander topic :')

Dus ga vooral door ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176135945
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Laat maar, ik haal je door elkaar met schmebullock uit een ander topic :')

Dus ga vooral door ^O^
Np, ik pak een nieuw biertje
Oude user in een nieuw jasje.
  zaterdag 30 december 2017 @ 01:34:06 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176136331
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:30 schreef Ayreon84 het volgende:
Vanavond weer even getinderd met dezelfde waar ik gister ook een leuk gesprek mee had. En ze heeft nu haar nummer gegeven zodat we kunnen appen. Ben benieuwd.
Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.
  zaterdag 30 december 2017 @ 10:41:45 #121
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_176140763
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:59 schreef pitebuell85 het volgende:
Tinder alvast geïnstalleerd, Hoeveel km hebben jullie ingesteld? Als ik een uur naar iemand in de auto moet zitten is het voor mij snel klaar, wat is jullie ervaring?
4000km, maar ik ben ook heel erg gewild :T
  zaterdag 30 december 2017 @ 10:47:53 #122
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176140909
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 01:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.
euhh??

En sowieso wat is t verschil tussen internet-appen of internet-chatten?
  zaterdag 30 december 2017 @ 11:58:39 #123
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_176142820
Tja Marije is heel conservatief, zei ze eerder.
  zaterdag 30 december 2017 @ 12:20:52 #124
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176143390
Ik heb die collega nu mee uit gevraagd. Verwacht er niet veel van eerlijk gezegd :{
pi_176143603
Ik heb de eerste dag van t nieuwe jaar weer een date, jeu!
  zaterdag 30 december 2017 @ 13:35:57 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176145681
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 10:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

euhh??

En sowieso wat is t verschil tussen internet-appen of internet-chatten?
via een site chatten if via whatsapp, bij het laatste geef je je telnr. Dat doe ik echt niet na twee x kort chatten via een site.
  zaterdag 30 december 2017 @ 13:37:12 #127
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176145727
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

via een site chatten if via whatsapp, bij het laatste geef je je telnr. Dat doe ik echt niet na twee x kort chatten via een site.
nee is heftig, snap ik
pi_176146047
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:20 schreef Mishu het volgende:
Ik heb die collega nu mee uit gevraagd. Verwacht er niet veel van eerlijk gezegd :{
goed zo! Nu afwachten! :Y
pi_176146323
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:51 schreef Mr.ACE het volgende:
Ik heb gisteravond trouwens een héééééél leuk meisje op date meegevraagd. Na tijden aanscharrelen en mijzelf ervan overtuigd hebben dat ik naar niks serieus op zoek ben, omdat ik zo op mijn vrijheid gesteld ben (wat zeker zo is), laat dit meisje het toch sinds lange tijd bij mij kriebelen. Nu wil ik zeker niet te hard van stapel lopen, dus ik moet niet overdrijven in wat ik allemaal zeg natuurlijk. Maar het stomme is wel dat ik nog steeds geen antwoord heb goffetomme -O-
Date is aan :7
  zaterdag 30 december 2017 @ 17:11:13 #130
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_176153465
Ik geef het op via datingapps. Op zich zat matches maar het is altijd aan een dood paard trekken. Kom je met een toegespitste opening, komt er geen reactie of hooguit 2 woorden.
Oh kijk er komt toevallig een opening binnen, een heuze smiley!!

Zal wel aan mij liggen. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 30 december 2017 @ 17:16:29 #131
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176153720
Helaas hij zei nee ;(

Ach ja weet ik dat ook weer :Y
pi_176153748
En hij kreeg nog wel een erectie van je :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 30 december 2017 @ 17:17:53 #133
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176153784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hij kreeg nog wel een erectie van je :o
Classy.
  zaterdag 30 december 2017 @ 17:52:24 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176155261
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 01:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

Heb voor gisteren ook al met haar gechat? Best snel dat je haar nummer krijgt.
Vind je?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_176155623
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Mishu het volgende:
Helaas hij zei nee ;(

Ach ja weet ik dat ook weer :Y
Kan je eindelijk met Fax daten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 30 december 2017 @ 18:07:08 #136
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176155782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 17:11 schreef Quotidien het volgende:
Ik geef het op via datingapps. Op zich zat matches maar het is altijd aan een dood paard trekken. Kom je met een toegespitste opening, komt er geen reactie of hooguit 2 woorden.
Oh kijk er komt toevallig een opening binnen, een heuze smiley!!

Zal wel aan mij liggen. :)
ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.
  zaterdag 30 december 2017 @ 18:08:08 #137
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176155835
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Mishu het volgende:
Helaas hij zei nee ;(

Ach ja weet ik dat ook weer :Y
jammer.
  Moderator zaterdag 30 december 2017 @ 18:10:28 #138
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_176155919
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hij kreeg nog wel een erectie van je :o
_O-
What can change the nature of a man?
  zaterdag 30 december 2017 @ 18:24:48 #139
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_176156521
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 18:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.
Waarom niet één bericht sturen en daarná niet reageren?
WFPB!
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:20:17 #140
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176158573
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Waarom niet één bericht sturen en daarná niet reageren?
omdat als ik 3 dagen niet ben geweest dat er soms te veel zijn.
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:20:42 #141
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_176158594
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 18:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

ik beantwoordt ook niet alle berichten. Bij mannen die tien jaar jonger zijn stuur ik wel een bericht dat ik geen interesse heb wegens de leeftijd maar dat lokt vaker wel dan niet reactie tot discussie uit. Als ik elke man te woord moet staan kost dat gewoon te veel tijd.
Maar waarom wel matchen dan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:22:53 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176158694
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Maar waarom wel matchen dan?
Dat hoeft niet door mij gematcht te worden. Iedereen die op mijn profiel klikt kan berichten sturen.
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:26:12 #143
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_176158850
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat hoeft niet door mij gematcht te worden. Iedereen die op mijn profiel klikt kan berichten sturen.
Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 30 december 2017 @ 19:37:46 #144
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176159346
Vanavond komt ze toch nog een keer langs 🔥.
  zaterdag 30 december 2017 @ 20:39:21 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176162598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.
dan hebben ze misschien wat minder serieuze intenties of vinden ze het te druk om met meerderen tegelijk te chatten?
pi_176163406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 19:26 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee oke, maar dit gaat om vrouwen die wel gewoon met je matchen.
Ik heb ook matches waar ik niet mee praat. Of niet tegen terugpraat. Heb niet echt een goede reden altijd waarom niet. Geen zin. Match valt me toch tegen, maar ook weer niet zo om te verwijderen. Dat soort pietluttigheden.
pi_176166428
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan je eindelijk met Fax daten :)
Zo erg haten we Faxie ook weer niet toch :D ?
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:38:59 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176169092
??
pi_176169449
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 21:51 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Zo erg haten we Faxie ook weer niet toch :D ?
Duidelijk hoe jij nu denkt over Mishu en Fax :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:53:29 #150
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176169876
Hoi ben nieuw in de topic (geen idee dat er dit was op fok :+ )

Zonder heel wanhopig te klinken maar altijd als ik een meisje/vrouw aanspreek krijg ik zo'n rood hoofd en krijg ik geen normaal woord meer gezegd. Het idee al om een vrouw aan te spreken vind ik al enorm eng.

Wat zijn jullie tips om iemand mee uit te vragen?

gr Lex
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:58:50 #151
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_176170156
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Hoi ben nieuw in de topic (geen idee dat er dit was op fok :+ )

Zonder heel wanhopig te klinken maar altijd als ik een meisje/vrouw aanspreek krijg ik zo'n rood hoofd en krijg ik geen normaal woord meer gezegd. Het idee al om een vrouw aan te spreken vind ik al enorm eng.

Wat zijn jullie tips om iemand mee uit te vragen?

gr Lex
Hoe vaker je het doet, hoe minder eng het wordt.
  zaterdag 30 december 2017 @ 22:59:30 #152
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176170198
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:58 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Hoe vaker je het doet, hoe minder eng het wordt.
Dat heb ik ook vaker gehoord maar de durf is er (bijna) niet
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  zaterdag 30 december 2017 @ 23:08:31 #153
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_176170630
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:59 schreef laxus13 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook vaker gehoord maar de durf is er (bijna) niet
Je moet gewoon accepteren dat het soms fout gaat.

Als je elke week 3 vrouwen aanspreekt, heb je aan het einde van het jaar geen angst meer.

Wat het is ergste dat er kan gebeuren? Dat je afgewezen wordt?
  zaterdag 30 december 2017 @ 23:09:29 #154
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176170685
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:08 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Je moet gewoon accepteren dat het soms fout gaat.

Als je elke week 3 vrouwen aanspreekt, heb je aan het einde van het jaar geen angst meer.

Wat het is ergste dat er kan gebeuren? Dat je afgewezen wordt?
Eigenlijk weet ik dat wel maar dan zegt mijn gedachte doe dit nou niet

Klinkt miss erg raar
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_176171296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:09 schreef laxus13 het volgende:

[..]

Eigenlijk weet ik dat wel maar dan zegt mijn gedachte doe dit nou niet

Klinkt miss erg raar
Nee hoor, heb er ook last van. Maar paar keer per jaar vind ik haar leuker dan mijn gedachten en, kunnen die dus naar de hel en spreek ik haar toch aan :)

Soms loopt het goed af, vaker niet :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 30 december 2017 @ 23:24:57 #156
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176171524
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor, heb er ook last van. Maar paar keer per jaar vind ik haar leuker dan mijn gedachten en, kunnen die dus naar de hel en spreek ik haar toch aan :)

Soms loopt het goed af, vaker niet :')
Soms moet je ook denken fuck it, maar dan zeggen ze toch weer niet doen :)

Heb overigens wel ooit een tinder date gehad maar dat niet liet zo (heb altijd even de tijd nodig om aan iemand te wennen)
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_176171599
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:24 schreef laxus13 het volgende:

[..]

Soms moet je ook denken fuck it, maar dan zeggen ze toch weer niet doen :)

Heb overigens wel ooit een tinder date gehad maar dat niet liet zo (heb altijd even de tijd nodig om aan iemand te wennen)
Ja pech gehad hoor..

Maar je klinkt niet als iemand met een denderend zelfbeeld. Werk daar ondertussen aan, terwijl je voor de angstmanagement af en toe op date gaat. Als beiden dan positief gaan is aan het eind van de tunnel een happy end :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 30 december 2017 @ 23:27:54 #158
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176171673
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja pech gehad hoor..

Maar je klinkt niet als iemand met een denderend zelfbeeld. Werk daar ondertussen aan, terwijl je voor de angstmanagement af en toe op date gaat. Als beiden dan positief gaan is aan het eind van de tunnel een happy end :)
Nee dat klopt wat je zegt (al was het vroeger veel erger), ga zeker weten werken aan mijn zelfbeeld ^O^
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_176171766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:27 schreef laxus13 het volgende:

[..]

Nee dat klopt wat je zegt (al was het vroeger veel erger), ga zeker weten werken aan mijn zelfbeeld ^O^
^O^

Nog op tijd voor de jaarwisseling, dit voornemen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 30 december 2017 @ 23:31:08 #160
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176171850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

^O^

Nog op tijd voor de jaarwisseling, dit voornemen :P
Ja kijken of ik het volhoud :+
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  zaterdag 30 december 2017 @ 23:32:21 #161
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176171915
Verder ben ik niet zo down als ik in mijn post schrijf, ben een vrolijke jongen die goed in het leven staat alleen op dat gebied kan het dus beter :P
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_176174757
Vrouwen zijn ook maar mensen ;) Gewoon vragen. We zijn geen monsters. En als ze toch reageert als een monster had je er toch niks aan. Dit gedachtenpatroon vasthouden en een paar keer proberen.
pi_176182963
BEST
DATE
EVER

Hij heeft me net thuis gebracht O-)
Sarcasme. Herken het.
pi_176183077
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
BEST
DATE
EVER

Hij heeft me net thuis gebracht O-)

*O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 31 december 2017 @ 11:06:17 #165
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176183829
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 00:22 schreef blondetrien het volgende:
Vrouwen zijn ook maar mensen ;) Gewoon vragen. We zijn geen monsters. En als ze toch reageert als een monster had je er toch niks aan. Dit gedachtenpatroon vasthouden en een paar keer proberen.
Dank voor je advies :)
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_176184632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 21:51 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Zo erg haten we Faxie ook weer niet toch :D ?
:6
pi_176184651
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 december 2017 18:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan je eindelijk met Fax daten :)
Dat durf ik allemaal niet meer hoor :@
  zondag 31 december 2017 @ 11:39:14 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176184980
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 11:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat durf ik allemaal niet meer hoor :@
Natuurijk wel!
pi_176185833
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 11:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurijk wel!
Foksters durven ook niet meer denk ik _O-
  zondag 31 december 2017 @ 12:03:00 #170
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176185940
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:53 schreef laxus13 het volgende:
Hoi ben nieuw in de topic (geen idee dat er dit was op fok :+ )

Zonder heel wanhopig te klinken maar altijd als ik een meisje/vrouw aanspreek krijg ik zo'n rood hoofd en krijg ik geen normaal woord meer gezegd. Het idee al om een vrouw aan te spreken vind ik al enorm eng.

Wat zijn jullie tips om iemand mee uit te vragen?

gr Lex
Dit klinkt een beetje als een sociale angst... Je zult het toch moeten proberen, en vaker doen. Niet proberen de situatie te ontwijken.
Evt met hulp anders van bv een psycholoog.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 31 december 2017 @ 12:04:20 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176185986
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 17:16 schreef Mishu het volgende:
Helaas hij zei nee ;(

Ach ja weet ik dat ook weer :Y
Goh..verrassend...of toch niet echt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 31 december 2017 @ 12:04:49 #172
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_176186002
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dit klinkt een beetje als een sociale angst... Je zult het toch moeten proberen, en vaker doen. Niet proberen de situatie te ontwijken.
Evt met hulp anders van bv een psycholoog.
Zou ook misschien komen omdat ik een lichte vorm van autisme heb waardoor ik contact zoeken ook erg lastig vind, gelukkig is dit wel heel sterk verbeterd de afgelopen jaren :)
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  zondag 31 december 2017 @ 12:06:41 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176186072
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 12:00 schreef Faxie het volgende:

Foksters durven ook niet meer denk ik _O-
Geen idee, hoevaak probeer je 't nog? :D
pi_176186220
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 12:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee, hoevaak probeer je 't nog? :D
Niet ;(
  zondag 31 december 2017 @ 12:54:10 #175
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176187833
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 12:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet ;(
Hoop je daar serieus op?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 31 december 2017 @ 14:01:30 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176190262
Wss zie ik mijn date vanavond in de kroeg. Ben benieuwd.
pi_176190399
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
BEST
DATE
EVER

Hij heeft me net thuis gebracht O-)

:o

Details Spirit!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176190704
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Wss zie ik mijn date vanavond in de kroeg. Ben benieuwd.
Veel plezier, en een gelukkig nieuwjaar komkommermeisje :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 31 december 2017 @ 14:41:39 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176191654
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Veel plezier, en een gelukkig nieuwjaar komkommermeisje :*
Dank je schat. Jij ook :*
pi_176194602
quote:
15s.gif Op zondag 31 december 2017 12:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Hoop je daar serieus op?
Beetje ;(
pi_176194673
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:o

Details Spirit!
Ja pff, lang verhaal :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_176194971
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 16:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja pff, lang verhaal :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehehheheheh vul maar in... :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 31 december 2017 @ 17:31:41 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176197680
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Wss zie ik mijn date vanavond in de kroeg. Ben benieuwd.
Blijkbaar toch niet :+
  zondag 31 december 2017 @ 17:33:48 #184
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176197757
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar toch niet :+
wat dan?
  zondag 31 december 2017 @ 17:44:43 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176198204
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:33 schreef BeamofLight het volgende:

wat dan?
Dat appte hij. Hij gaat nu de kroeg in en dat 't 'm vanavond niet wordt.
  zondag 31 december 2017 @ 17:53:02 #186
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176198532
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat appte hij. Hij gaat nu de kroeg in en dat 't 'm vanavond niet wordt.
wel een andere afspraak gemaakt of nog niet?
pi_176198570
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat appte hij. Hij gaat nu de kroeg in en dat 't 'm vanavond niet wordt.
Dat is dan ook weer goed voor je zelfvertrouwen. Zoek toch eens een echte vent.
  zondag 31 december 2017 @ 17:54:47 #188
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176198589
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat appte hij. Hij gaat nu de kroeg in en dat 't 'm vanavond niet wordt.
sukkel is t
  zondag 31 december 2017 @ 17:55:00 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176198596
We hadden geen officiële afspraak / date ofzo hoor. Was gewoon leuk geweest als.
pi_176201090
Chick waar ik mee aan het daten ben appte mij net dat ze vanavond naar een dinnerparty gaat, ze een goude ring draagt en gaat doen alsof ze getrouwd is :s)
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176201555
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 16:10 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja pff, lang verhaal :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe voelde dat nu als getrouwde vrouw (ook al lig je in scheiding) door een ander genomen te worden?
pi_176201565
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Chick waar ik mee aan het daten ben appte mij net dat ze vanavond naar een dinnerparty gaat, ze een goude ring draagt en gaat doen alsof ze getrouwd is :s)
Was dat voor jou of een andere date? :o
pi_176201596
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

En hoe voelde dat nu als getrouwde vrouw (ook al lig je in scheiding) door een ander genomen te worden?
Op welke gronden acht jij dit een fatsoenlijke vraag?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176201763
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Was dat voor jou of een andere date? :o
Voor mij :D
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176202227
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Op welke gronden acht jij dit een fatsoenlijke vraag?
Op welke gronden is het fatsoenlijk om voordat de boel rond is, met een ander het koffer in te duiken? :').
pi_176202331
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Op welke gronden is het fatsoenlijk om voordat de boel rond is, met een ander het koffer in te duiken? :').
Jij bent al even single, of niet?
pi_176202491
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:00 schreef DW457 het volgende:

[..]

Jij bent al even single, of niet?
Nee hoor, valt best mee :)
pi_176202580
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Chick waar ik mee aan het daten ben appte mij net dat ze vanavond naar een dinnerparty gaat, ze een goude ring draagt en gaat doen alsof ze getrouwd is :s)
Waar is jouw rol in 't verhaal?
pi_176203642
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Op welke gronden is het fatsoenlijk om voordat de boel rond is, met een ander het koffer in te duiken? :').
De relatie is over. Het enige wat nog moet gebeuren is administratieve afwikkeling. Wie ben jij in vredesnaam om daar een oordeel over te hebben en mij op deze manier te veroordelen omdat ik voor mijzelf kies en heb gedaan wat voor mij goed voelde? Je bent een verzuurde, onwetende, egocentrische man en ik hoop voor jou dat jij het komend jaar iets minder over anderen oordeelt en mensen behandelt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Daar kun je alleen maar een leuker persoon van worden.
Sarcasme. Herken het.
pi_176203682
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar toch niet :+
He wat jammer ;( Zou leuk geweest zijn!
Sarcasme. Herken het.
pi_176203766
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 21:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

De relatie is over. Het enige wat nog moet gebeuren is administratieve afwikkeling. Wie ben jij in vredesnaam om daar een oordeel over te hebben en mij op deze manier te veroordelen omdat ik voor mijzelf kies en heb gedaan wat voor mij goed voelde? Je bent een verzuurde, onwetende, egocentrische man en ik hoop voor jou dat jij het komend jaar iets minder over anderen oordeelt en mensen behandelt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Daar kun je alleen maar een leuker persoon van worden.
Uiteraard, dat zou ik ook zeggen. Ik ben helemaal niet verzuurd, gelukkig niet, zoet is veel beter :D :P.

En wat een oordeel betreft, kijk eens wat je zelf schrijft over mij, heb duidelijk een snaar geraakt ;).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2017 21:11:14 ]
  maandag 1 januari 2018 @ 00:37:29 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176207720
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 21:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

De relatie is over. Het enige wat nog moet gebeuren is administratieve afwikkeling. Wie ben jij in vredesnaam om daar een oordeel over te hebben en mij op deze manier te veroordelen omdat ik voor mijzelf kies en heb gedaan wat voor mij goed voelde? Je bent een verzuurde, onwetende, egocentrische man en ik hoop voor jou dat jij het komend jaar iets minder over anderen oordeelt en mensen behandelt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Daar kun je alleen maar een leuker persoon van worden.
Dat je voor jezelf kiest en dat je doet wat goed voelt voor jou rechtvaardigt voor jou jouw handelen. Dat hoeft voor een ander niet zo te zijn. Je oordeelt zelf ook flink in deze reactie. Maakt verder niet uit maar het is wel een pot / ketel dingetje.

Je stelt jezelf kwetsbaar op, dat kan ik wel waarderen, maar dat heeft ook een keerzijde bij controversiele onderwerpen.
  maandag 1 januari 2018 @ 02:03:19 #203
174940 W00fer
Maar echt
pi_176209036
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Op welke gronden is het fatsoenlijk om voordat de boel rond is, met een ander het koffer in te duiken? :').
Dit.

quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 21:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

De relatie is over. Het enige wat nog moet gebeuren is administratieve afwikkeling. Wie ben jij in vredesnaam om daar een oordeel over te hebben en mij op deze manier te veroordelen omdat ik voor mijzelf kies en heb gedaan wat voor mij goed voelde? Je bent een verzuurde, onwetende, egocentrische man en ik hoop voor jou dat jij het komend jaar iets minder over anderen oordeelt en mensen behandelt zoals je zelf ook behandelt wilt worden. Daar kun je alleen maar een leuker persoon van worden.
Ik heb van weethetevennietmeer totaal niet het idee dat hij mensen niet behandeld zoals hij zelf ook niet zou willen, in tegendeel. Hij is misschien strikt (net zoals ik) maar wel fatsoenlijk. En denkt niet alleen aan zichzelf. Ik zeg niet dat jij dat doet (want ik ken de situatie niet) maar ik heb er altijd moeite mee als mensen vrij snel nadat het over is ergens anders heen gaan.

Ontopic: heeft er wel eens iemand een echte date gehad met oud en nieuw? ^O^
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 1 januari 2018 @ 05:21:44 #204
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176210321
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 02:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dit.

[..]

Ik heb van weethetevennietmeer totaal niet het idee dat hij mensen niet behandeld zoals hij zelf ook niet zou willen, in tegendeel. Hij is misschien strikt (net zoals ik) maar wel fatsoenlijk. En denkt niet alleen aan zichzelf. Ik zeg niet dat jij dat doet (want ik ken de situatie niet) maar ik heb er altijd moeite mee als mensen vrij snel nadat het over is ergens anders heen gaan.

Ontopic: heeft er wel eens iemand een echte date gehad met oud en nieuw? ^O^
ikke. Net.
  maandag 1 januari 2018 @ 06:52:47 #206
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176210399
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat je voor jezelf kiest en dat je doet wat goed voelt voor jou rechtvaardigt voor jou jouw handelen. Dat hoeft voor een ander niet zo te zijn. Je oordeelt zelf ook flink in deze reactie. Maakt verder niet uit maar het is wel een pot / ketel dingetje.

Je stelt jezelf kwetsbaar op, dat kan ik wel waarderen, maar dat heeft ook een keerzijde bij controversiele onderwerpen.
Ehm de relatie is zo te lezen duidelijk (en niet alleen voor haar) over, dan staat ze er toch helemaal vrij in om te doen en laten wat ze wil? Ik zou nav zo'n belerende post eigenlijk er nog een stuk minder mild op ingaan als ik me in zo'n situatie zou bevinden.
  maandag 1 januari 2018 @ 07:50:17 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176210450
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 06:52 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ehm de relatie is zo te lezen duidelijk (en niet alleen voor haar) over, dan staat ze er toch helemaal vrij in om te doen en laten wat ze wil? Ik zou nav zo'n belerende post eigenlijk er nog een stuk minder mild op ingaan als ik me in zo'n situatie zou bevinden.
En toch waren de reacties ‘ziu he vanuit die chaotische situatie dit wel dien’ etc, blijjbaar vindt men er wat van. Dat kun je ook verwachten.

En een ander zou zn schouders optrekken en er overheen scrollen. En weer een ander... En ook daar kunnen we met zn allen weer wat over vinden.

Dat niet iedereen het een aanrader vindt was te verwachten.
  maandag 1 januari 2018 @ 09:42:53 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176210825
Gelukkig nieuwjaar allemaal
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 09:52:24 #209
447051 crew  Peejtur
pi_176210874
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 07:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

En toch waren de reacties ‘ziu he vanuit die chaotische situatie dit wel dien’ etc, blijjbaar vindt men er wat van. Dat kun je ook verwachten.

En een ander zou zn schouders optrekken en er overheen scrollen. En weer een ander... En ook daar kunnen we met zn allen weer wat over vinden.

Dat niet iedereen het een aanrader vindt was te verwachten.
Wie zijn jullie om hier iets van te vinden?
  maandag 1 januari 2018 @ 09:54:31 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176210887
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:52 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Wie zijn jullie om hier iets van te vinden?
ja raar he op een forum
  maandag 1 januari 2018 @ 10:37:45 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176211167
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

En hoe voelde dat nu als getrouwde vrouw (ook al lig je in scheiding) door een ander genomen te worden?
Wat een debiele post dit man.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176211647
Godverdomme wat een onfatsoen spreiden sommige mensen ten toon zeg... :')

Ik vind het tof dat Spirit een goede date heeft gehad :*

Happy new year O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 januari 2018 @ 11:28:12 #213
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176211672
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:42 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Insgelijks :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176211879
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:25 schreef Barbusse het volgende:
Godverdomme wat een onfatsoen spreiden sommige mensen ten toon zeg... :')

Ik vind het tof dat Spirit een goede date heeft gehad :*

Happy new year O+
Gelukkig nieuwjaar :*
Sarcasme. Herken het.
pi_176211975
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gelukkig nieuwjaar :*
Jij ook! En even, die verzuurde eeuwige singles moet je gewoon lekker laten lullen. Ze zijn single met zo'n duidelijke reden, zou eerder vreemd zijn als iemand hun wél interessant zouden vinden. Dat ze nu hun frustraties botvieren op jou, laat enkel zien hoe zwak ze zijn.

Geniet van 2018, maak er een mooi jaar van! :)
pi_176212390
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:53 schreef DW457 het volgende:

[..]

Jij ook! En even, die verzuurde eeuwige singles moet je gewoon lekker laten lullen. Ze zijn single met zo'n duidelijke reden, zou eerder vreemd zijn als iemand hun wél interessant zouden vinden. Dat ze nu hun frustraties botvieren op jou, laat enkel zien hoe zwak ze zijn.

Geniet van 2018, maak er een mooi jaar van! :)
Thanks!! Jij ook :*
Sarcasme. Herken het.
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 14:10:45 #217
447051 crew  Peejtur
pi_176214185
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja raar he op een forum
Nogmaals wie zijn jullie om er iets van te vinden dat een vrouw die dus al in scheiding ligt verder gaat met haar leven?
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 14:11:06 #218
447051 crew  Peejtur
pi_176214190
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 10:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat een debiele post dit man.
Samen met Marije zeker ja :Y
pi_176214224
Jammer hè, dat mensen een andere mening hebben.
pi_176214428
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jammer hè, dat mensen een andere mening hebben.
Neuh, het is meer het totale gebrek aan fatsoen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176214507
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Neuh, het is meer het totale gebrek aan fatsoen.
Nee hoor, gewoon een kritische én terechte vraag. Dat het niet in je straatje past is niet mijn probleem.

Als je niet tegen kritische vragen kan of een mening van een ander, dan moet je niets op het forum zetten. Buiten dat bepaal ik altijd nog zelf óf ik ergens en mening over heb en deze deel :W
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 14:26:15 #222
447051 crew  Peejtur
pi_176214543
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een kritische én terechte vraag. Dat het niet in je straatje past is niet mijn probleem.

Als je niet tegen kritische vragen kan of een mening van een ander, dan moet je niets op het forum zetten. Buiten dat bepaal ik altijd nog zelf óf ik ergens en mening over heb en deze deel :W
Ok maar waarom zou een vrouw die dus in scheiding ligt niet al mogen verder gaan met haar leven? :)
pi_176214550
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Jammer hè, dat mensen een andere mening hebben.
Een andere mening hebben is prima. Je als een compleet respectoloze randdebiel gedragen is wat anders.
A mind with a heart of it's own
  maandag 1 januari 2018 @ 14:27:28 #224
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176214579
quote:
13s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Een andere mening hebben is prima. Je als een compleet respectoloze randdebiel gedragen is wat anders.
Dat. Je kunt je best afvragen of het wel een slim idee is, maar niemand hoeft verantwoording af te leggen voor wanneer ze met hun benen wijd gaan voor iemand.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176214611
quote:
13s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:26 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Een andere mening hebben is prima. Je als een compleet respectoloze randdebiel gedragen is wat anders.
Dat vind jij en dat mag je best vinden. Nogmaals, het was een terechte vraag.
pi_176214623
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een kritische én terechte vraag. Dat het niet in je straatje past is niet mijn probleem.

Als je niet tegen kritische vragen kan of een mening van een ander, dan moet je niets op het forum zetten. Buiten dat bepaal ik altijd nog zelf óf ik ergens en mening over heb en deze deel :W
Dat zeg ik: gebrek aan fatsoen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176214659
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nogmaals, het was een terechte vraag.
Nee
A mind with a heart of it's own
pi_176214663
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat vind jij en dat mag je best vinden. Nogmaals, het was een terechte vraag.
Nee, dat was het niet. Dat jij dat door gebrek aan een opvoeding niet ziet neem ik je niet kwalijk hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 januari 2018 @ 14:34:45 #229
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176214752
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat vind jij en dat mag je best vinden. Nogmaals, het was een terechte vraag.
Als het een vraag was ok, maar je smeet gewoon met een zo goed als onverkapt verwijt. Moet je doen als je daar de behoefte aan hebt maar dan mag je ook een grote bek terug verwachten.
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 14:35:43 #230
447051 crew  Peejtur
pi_176214772
Verder is het het niet waard om er op in te gaan. Vind hij alleen maar leuk en is puur om te trollen. Gewoon weer verder gaan waar het topic voor bedoeld is :)
  maandag 1 januari 2018 @ 14:45:54 #231
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176214984
Ik was ook alweer aan het daten en had zelfs een scharrel toen mn ex nog niet bij me uit thuis weg was. Ben ik nu fout?
  maandag 1 januari 2018 @ 14:46:46 #232
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176215007
Zo, nieuw jaar nieuwe kansen. Mijn goede voornemen is om in 2018 meer werk te maken van daten.

Ik vond de afwijzing van mijn collega niet erg. Ik was trots op mezelf dat ik het gevraagd had en dat ik gecommuniceerd heb. Net als dat ik trots er op ben dat ik naar een andere collega gecommuniceerd heb dat ik niet gediend ben van zijn avances. Communicatie en respect voor grenzen is key ^O^
  maandag 1 januari 2018 @ 15:58:27 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176216351
Even opgeruimd. Die laatste post ging veel te ver, weethetevennietmeer. Een andere mening, a la. Maar verwoord m normaal. Zie dit als eerste en laatste waarschuwing.

Back ontopic ^O^.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 1 januari 2018 @ 16:04:16 #234
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176216478
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Ik was ook alweer aan het daten en had zelfs een scharrel toen mn ex nog niet bij me uit thuis weg was. Ben ik nu fout?
Als een man dat doet hoor je diezelfde figuren niet...
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 1 januari 2018 @ 16:18:09 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176216768
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Nogmaals wie zijn jullie om er iets van te vinden dat een vrouw die dus al in scheiding ligt verder gaat met haar leven?
Op een forum maakt dat doorgaans niet uit, ongeacht wie je bent kun je je mening geven.
pi_176216893
quote:
3s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

Op een forum maakt dat doorgaans niet uit, ongeacht wie je bent kun je je mening geven.
Dat kan, of je kan je gewoon bij het doel van het topic houden :) Is iets gezelliger.


Ontopic was mijn date echt ontzettend leuk. Wederzijds, dus gauw nieuwe plannen ;)
  maandag 1 januari 2018 @ 16:24:30 #237
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176216913
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 23:32 schreef laxus13 het volgende:
Verder ben ik niet zo down als ik in mijn post schrijf, ben een vrolijke jongen die goed in het leven staat alleen op dat gebied kan het dus beter :P
misschien juist een vrouw aanspreken waar je niet meteen van in vuur en vlam staat.
  maandag 1 januari 2018 @ 16:27:50 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176216965
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:23 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Dat kan, of je kan je gewoon bij het doel van het topic houden :) Is iets gezelliger.


Ontopic was mijn date echt ontzettend leuk. Wederzijds, dus gauw nieuwe plannen ;)
als je een controversieel topic aansnijdt kun je wel wat kritische noten verwachten. Dat het dan niet alleen kusje kroel is mag ook best.

Fijn dat het wederzijds is ♥
pi_176217267
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

als je een controversieel topic aansnijdt kun je wel wat kritische noten verwachten. Dat het dan niet alleen kusje kroel is mag ook best.

Fijn dat het wederzijds is ♥
Precies, maar zoals je ziet mag je geen kritische noot geven.

OT: Leuk contact met een vrouw, eens zien wanneer we een date gaan plannen :)
  maandag 1 januari 2018 @ 16:44:47 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176217379
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, maar zoals je ziet mag je geen kritische noot geven.

OT: Leuk contact met een vrouw, eens zien wanneer we een date gaan plannen :)
Kritisch is wat anders dan veroordelen in niet mis te verstane woorden.

Laatste dat erover gezegd wordt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176219172
Heppie Nieuw Jaar allemaal!!! *O*

Dus niemand gisteren een hoogtepunt gehad?

Scheelde 5 minuten hier. ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2018 18:06:14 ]
  maandag 1 januari 2018 @ 20:00:36 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176221282
Woensdag gaan date en ik nog eens biljarten :)
  maandag 1 januari 2018 @ 20:28:27 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176222011
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:00 schreef Cue_ het volgende:
Woensdag gaan date en ik nog eens biljarten :)
van uitstel kwam geen afstel gelukkig
pi_176225998
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 18:06 schreef Stratotanker het volgende:
Heppie Nieuw Jaar allemaal!!! *O*

Dus niemand gisteren een hoogtepunt gehad?

Scheelde 5 minuten hier. ;(
Zeker wel. Maar tellen niet voor dit topic.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176231117
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar tellen niet voor dit topic.
Ahhh ja, dat telt ook wel hoor. Weer eens iets anders dan de twilight van blurred lines waar ik mezelf in bevind ..

Ik werd vanmorgen opstandig wakker en had niemand om onder het alziend oog van Jan de Hoop onmeunig hard mijn bed uit te pesten.

Net 2018. Nu al de single blues! ;(___!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 09:02:58 ]
pi_176231353
- Lees mijn post hierboven. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Samzz op 02-01-2018 09:31:03 ]
pi_176231705
Mijn date wil aankomend weekend weer afspreken :@ Even kijken of ik dat ga redden met mijn planning.
pi_176231749
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:02 schreef Lot88 het volgende:
Mijn date wil aankomend weekend weer afspreken :@ Even kijken of ik dat ga redden met mijn planning.
Ok.
pi_176231815
Op Tinder is nu duidelijk meer activiteit dan voorheen. Kennelijk werd men tijdens de feestdagen met de neus op de feiten geduwd en gaat men nu massaal daten............
2 ongeinspireerde hi-berichten die ik maar eens lekker ga negeren. Eentje die er wel leuk uitziet (en dat voor een 40+ vrouw!) en waarbij ik dan het eerste berichtje heb verstuurd.......
  dinsdag 2 januari 2018 @ 12:05:52 #250
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176233645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:09 schreef MGTOW het volgende:
Op Tinder is nu duidelijk meer activiteit dan voorheen. Kennelijk werd men tijdens de feestdagen met de neus op de feiten geduwd en gaat men nu massaal daten............
2 ongeinspireerde hi-berichten die ik maar eens lekker ga negeren. Eentje die er wel leuk uitziet (en dat voor een 40+ vrouw!) en waarbij ik dan het eerste berichtje heb verstuurd.......
Niet flauw bedoeld, maar ga je nu elk Tinder gebeurtenisje delen hier?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 12:10:53 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176233766
De online datingactiviteit heeft de laatste dagen idd een flinke zwieper gekregen :D
  dinsdag 2 januari 2018 @ 12:11:58 #252
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_176233782
Komende zaterdag weer een date. Ze komt naar mij toe maar moeten nog even bedenken of/wat we allemaal gaan doen, laatste keer (afgelopen vrijdag/zaterdag) was ik bij haar geweest en zijn we naar een concert van Eefje de Visser geweest (perfect voor bij een date trouwens :P).

In de vakantie dus 4 keer afgesproken binnen een week, nu dus weer even afkicken :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_176237279
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:09 schreef MGTOW het volgende:
Op Tinder is nu duidelijk meer activiteit dan voorheen. Kennelijk werd men tijdens de feestdagen met de neus op de feiten geduwd en gaat men nu massaal daten............
2 ongeinspireerde hi-berichten die ik maar eens lekker ga negeren. Eentje die er wel leuk uitziet (en dat voor een 40+ vrouw!) en waarbij ik dan het eerste berichtje heb verstuurd.......
'Hi-berichten' zijn ongeïnspireerd en ga je negeren. Maar zelf verstuur je niks. Oke..
pi_176237356
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 14:57 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

'Hi-berichten' zijn ongeïnspireerd en ga je negeren. Maar zelf verstuur je niks. Oke..
Vrouwen verwachten van mij toch ook originele openingszinnen? Dan mag ik het omgekeerd ook verwachten.
Ik verstuur zelf ook wel eens een bericht hoor, lees maar eens terug.
pi_176237426
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:00 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Vrouwen verwachten van mij toch ook originele openingszinnen? Dan mag ik het omgekeerd ook verwachten.
Ik verstuur zelf ook wel eens een bericht hoor, lees maar eens terug.
Hoezo verwachten vrouwen dat van je? Ik begin 3/4 van m'n gesprekken gewoon met 'hi/hola/hoi/ha/hetcetc -insert naam-'. En dat lukt. Sterker nog, ik denk zelfs dat mijn 1e opening (relatief) meer succes heeft dan al die semi-grappige/originele openingszinnen.

Die andere kwart reageer ik misschien eens met iets 'grappigs' of op iets wat ik op een foto zie. Wat is origineel? Dat is gewoon een slecht excuus voor mensen die zelf te bang zijn om een soepel gesprek te kunnen voeren uit het niks.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.ACE op 02-01-2018 15:15:12 ]
pi_176237843
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:04 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Hoezo verwachten vrouwen dat van je? Ik begin 3/4 van m'n gesprekken gewoon met 'hi/hola/hoi/ha/hetcetc -insert naam-'. En dat lukt.

Die andere kwart reageer ik misschien eens met iets 'grappigs' of op iets wat ik op een foto zie. Wat is origineel? Dat is gewoon een slecht excuus voor mensen die zelf te bang zijn om een soepel gesprek te kunnen voeren uit het niks.
Mijn ervaring is toch anders. Op de meeste hi en hoi berichten geen respons.
pi_176237919
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:22 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Mijn ervaring is toch anders. Op de meeste hi en hoi berichten geen respons.
Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 15:28:26 #258
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_176237966
Maar ik heb het idee dat hij niet op zoek is naar meer of betere gesprekken, maar naar bevestiging van zijn opvattingen. Dan doet 'ie het toch echt prima zo :+
WFPB!
pi_176238000
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
Ga niet op die verzuurde lul in. Hij is een vastzittende CD die in de repeat zit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176238124
Hoe saai zou dit topic worden als hij toch eens een relatie krijgt... Zou je hem nog gaan missen ook :+
pi_176238139
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:28 schreef Dizorn het volgende:
Maar ik heb het idee dat hij niet op zoek is naar meer of betere gesprekken, maar naar bevestiging van zijn opvattingen. Dan doet 'ie het toch echt prima zo :+
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ga niet op die verzuurde lul in. Hij is een vastzittende CD die in de repeat zit.
:D

Aight, aight :+
pi_176238524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
Als iemand mij matcht ga ik er vanuit dat dat met een reden is. Kennelijk waren de fotoos in orde. dan is het toch raar dat er geen respons komt.
In beginsel ergerde ik me eraan maar kennelijk is dit de dating-etiquette. Ik heb me aangepast. Dus onnozele hi-berichten = negeren, doe ik nu ook.
Net zoals ik het vroeger niet ok vond om te parallel daten maar naderhand merkte dat vrouwen dat ook deden en dat het nog efficienter is ook.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:09:08 #263
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_176238815
12 dagen op rij elkaar gezien
Nieuwjaar gevierd samen; haar gedropt in de viendengroep en t beviel prima
Weekendje weg aan t plannen
Ik kreeg de groeten van haar moeder
Ze heeft per ongeluk kennis gemaakt met mijn oudste dochter

Ik ben vd markt af
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:25:37 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_176239163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
12 dagen op rij elkaar gezien
Nieuwjaar gevierd samen; haar gedropt in de viendengroep en t beviel prima
Weekendje weg aan t plannen
Ik kreeg de groeten van haar moeder
Ze heeft per ongeluk kennis gemaakt met mijn oudste dochter

Ik ben vd markt af
Als dit geen mooi begin van 2018 is.... dan weet ik het ook niet meer! *O*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:28:01 #265
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176239221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
12 dagen op rij elkaar gezien
Nieuwjaar gevierd samen; haar gedropt in de viendengroep en t beviel prima
Weekendje weg aan t plannen
Ik kreeg de groeten van haar moeder
Ze heeft per ongeluk kennis gemaakt met mijn oudste dochter

Ik ben vd markt af
Wat leuk! Veel geluk samen! :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:32:22 #266
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176239348
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
12 dagen op rij elkaar gezien
Nieuwjaar gevierd samen; haar gedropt in de viendengroep en t beviel prima
Weekendje weg aan t plannen
Ik kreeg de groeten van haar moeder
Ze heeft per ongeluk kennis gemaakt met mijn oudste dochter

Ik ben vd markt af
^O^

Mooi man. En je hebt kinderen? Had een heel ander beeld van jou :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 16:51:19 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176239821
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

-knip-
Net zoals ik het vroeger niet ok vond om te parallel daten maar naderhand merkte dat vrouwen dat ook deden en dat het nog efficienter is ook.
dat vind ik ook niet ok en ga ik ook niet doen. Ongeacht wat de ander doet.
pi_176241004
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:55 schreef MGTOW het volgende:

[..]

-knip-

Net zoals ik het vroeger niet ok vond om te parallel daten maar naderhand merkte dat vrouwen dat ook deden en dat het nog efficienter is ook.
Nee, dat keur ik ook niet goed. Je zit dan niet volledig met je aandacht bij je date en dat doe ik dan ook niet.

Laatst vertelde een date mij (face to face) dat ze aan het multidaten was, nou, daar gaan je kansen.. Uiteindelijk ging ze dus ook voor de ander, maar ik was ook leuk ;).

Moet ieder voor zich weten, maar ik vind het not-done.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2018 17:54:40 ]
pi_176241160
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, dat keur ik ook niet goed. Je zit dan niet volledig met je aandacht bij je date en dat doe ik dan ook niet.

Laatst vertelde een date mij (face to face) dat ze aan het multidaten was, nou, daar gaan je kansen.. Uiteindelijk ging ze dus ook voor de ander, maar ik was ook leuk ;).

Moet ieder voor zich weten, maar ik vind het not-done.
Ik weet niet of ik het not-done vind. Ik weet wel dat ik er slecht in ben en daarom niet doe. Ik ben iemand die mijn dates dan door elkaar gaat halen zeg maar. En de ene dag de ene en de andere dag de andere date leuker vind.

Ik vind het ook overdreven om ditzelfde van mijn date te verwachten. Ik bedoel, je hebt niks, je kent elkaar nauwelijks, maar ik verwacht wel dat ik de enige voor je ben? Nah, als we nou 2 á 3 dates verder zijn, dan vind ik het een ander verhaal worden.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:21:51 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176241421
Nah, nerdmeisje wil toch niet verder :(

Gelukkig heb ik nog andere ijzers in het vuur gehouden
pi_176241824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:21 schreef Hexagon het volgende:
Nah, nerdmeisje wil toch niet verder :(

Gelukkig heb ik nog andere ijzers in het vuur gehouden
Jammer man! Why not?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 18:50:33 #272
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176242077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 18:40 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Jammer man! Why not?
Niet genoeg enthousiasme van haar kant.

Nouja het was een leuke zoenervaring.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:28:55 #274
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176247007
quote:
NEXT!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:46:20 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176247491
Nou mn avond is alweer iets verbeterd. Een of ander schattig vrouwke waar ik 2 maanden op geschreven had reageert ineens. :)
pi_176248362
Mijn avond is minder leuk, ze is net geland en nu moeten we kijken of hoe we het contact kunnen behouden! :{

[ Bericht 6% gewijzigd door Themeparktommy op 02-01-2018 22:27:00 ]
pi_176249444
Date nummer 2 met de expat gehad... vorige date was ze nogal gereserveerd met de zoen. Maar nu.... holy crap.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:42:10 #278
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176253586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:26 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Misschien moet je iets aan je foto's doen dan. Of gewoon doorzetten. Het is hypocriet om nu hetzelfde gedrag te gaan vertonen in ieder geval. Geloof me, meer gesprekken ga je er niet door krijgen in ieder geval.
Waarom zouden ze hem dan al matchen als ze zijn foto's maar 'meh' vinden?

Ik vind zelf het 'wel matchen, maar geen antwoord geven en ook niet unmatchen' ook een beetje vaag gedrag.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176253825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Waarom zouden ze hem dan al matchen als ze zijn foto's maar 'meh' vinden?

Ik vind zelf het 'wel matchen, maar geen antwoord geven en ook niet unmatchen' ook een beetje vaag gedrag.
Dit komt omdat datingsites en apps ook plaatsen zijn waar mensen willen controleren of ze nog een beetje goed in de markt liggen. Een soort egoboost dus. Men vindt het wel mooi zo'n rij matches maar doet er niks mee.
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:07:28 #280
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176253979
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:59 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dit komt omdat datingsites en apps ook plaatsen zijn waar mensen willen controleren of ze nog een beetje goed in de markt liggen. Een soort egoboost dus. Men vindt het wel mooi zo'n rij matches maar doet er niks mee.
Daar geloof ik niks van, want 9 van de 10 mannen swipen echt alles naar rechts wat een beetje kans maakt.

Wat er dus hooguit gebeurt is dat je als man kan zien hoe je in de markt ligt, maar als vrouw hou je jezelf een beetje voor de gek omdat je altijd wel gematched wordt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176254532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, want 9 van de 10 mannen swipen echt alles naar rechts wat een beetje kans maakt.

Wat er dus hooguit gebeurt is dat je als man kan zien hoe je in de markt ligt, maar als vrouw hou je jezelf een beetje voor de gek omdat je altijd wel gematched wordt.
Maar waarom swipen mannen dan alles naar rechts als ze iemand onaantrekkelijk vinden?
pi_176254603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, want 9 van de 10 mannen swipen echt alles naar rechts wat een beetje kans maakt.

Wat er dus hooguit gebeurt is dat je als man kan zien hoe je in de markt ligt, maar als vrouw hou je jezelf een beetje voor de gek omdat je altijd wel gematched wordt.
Dat klopt.
Men houdt zich dan enorm voor de gek.

Dat mannen bijna alles naar rechts swipen komt omdat vrouwen zo ongelooflijk kritisch zijn. Als de kans op een match klein is dan ga je niet de moeite doen om alle profielen door te spitten. Dan draait het om efficiency. Dus terwijl je op de plee zit of in de file staat swipe je het boeltje met een half oog naar rechts en kijkt wat hier van over blijft.
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:45:09 #283
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176254792
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:35 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Maar waarom swipen mannen dan alles naar rechts als ze iemand onaantrekkelijk vinden?
Omdat het aandeel mannen wat naar rechts geswiped wordt door de mannen in verhouding heel klein is (en dat komt door het enorme aandeel aan kansloze profielen), waardoor veel mannen de houding hebben van 'we geven de vrouwen wel de keus'.

Immers, als iemand echt onaantrekkelijk blijkt kun je ze altijd nog unmatchen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176254799
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Waarom zouden ze hem dan al matchen als ze zijn foto's maar 'meh' vinden?

Ik vind zelf het 'wel matchen, maar geen antwoord geven en ook niet unmatchen' ook een beetje vaag gedrag.
Het gemak van zo'n app denk ik (geen idee hoe het bij een datingsite zit verder). Zoals ik al eerder hier reageerde, ik doe het ook. Gewoon, soms vraag ik me ook wel eens af waarom ik een match heb met iemand. Als die echt niks is (vleeskeuring) delete ik haar alsnog. Als 't mwah mwah is doe ik meestal gewoon niks eigenlijk. Ik heb ook genoeg gesprekken openstaan waar ik niet op gereageerd heb. Idem de andere kant op.

Niet iedereen ziet de app als een vervanger voor een datingsite. Ik ga niet elke keer tinderen/happnen met het idee 'zo ff lekker een date scoren nu'. Het is deels tijdverdrijf, deels gewoon kijken of er echt iets leuks voorbij komt en kijken of daar iets van terecht komt.

Het is daarnaast ook onzin dat mannen alles naar rechts swipen. Zou ook raar zijn, aangezien je maar een beperkt aantal likes hebt op tinders. Daarnaast verneuk je je eigen algoritme ermee. Dit doe je alleen als je betaald hebt of gewoon geen eisen hebt en zo wanhopig bent dat je overal genoegen mee neemt.
Het is ook onzin dat vrouwen dit doen. Die zijn echt véél kritischer. Alleen ook die zullen wel gewoon eens als tijdverdrijf erop hebben gezeten en niet per se zin hebben om ook daadwerkelijk te praten. Of je valt uiteindelijk gewoon wat tegen maar niet te erg om te deleten. Of ze hebben op dat moment misschien wel gewoon een ander heel leuk gesprek wat ze te erg afleidt (of hij).

Vaagheid ten top misschien. Maar accepteer het maar gewoon.
pi_176254805
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:35 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Maar waarom swipen mannen dan alles naar rechts als ze iemand onaantrekkelijk vinden?
Omdat het bijvoorbeeld minder tijd kost dan zorgvuldig alle foto's te bekijken en profielen te lezen. Als je dan een match hebt, Kun je het alsnog bekijken.
pi_176254848
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Omdat het bijvoorbeeld minder tijd kost dan zorgvuldig alle foto's te bekijken en profielen te lezen. Als je dan een match hebt, Kun je het alsnog bekijken.
Dit ook inderdaad ja
pi_176254880
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Stoney3K het volgende:
Immers, als iemand echt onaantrekkelijk blijkt kun je ze altijd nog unmatchen.
Dat zie je toch wel aan de foto.
pi_176254887
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Omdat het bijvoorbeeld minder tijd kost dan zorgvuldig alle foto's te bekijken en profielen te lezen. Als je dan een match hebt, Kun je het alsnog bekijken.
Kansloos.
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:51:21 #289
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176254956
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:48 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Dat zie je toch wel aan de foto.
Niet altijd, ik kom ook vaak genoeg een match tegen die op de foto 'wel leuk' lijkt, maar ik niet de tijd neem om tekst of andere foto's te bekijken. En als het dan een blanco profiel is, het zoveelste Instagram-model, een 'fulltime mama van me zoontje' of een foto met Snapchat-oortjes dan gaat het nog altijd de prullenbak in.

Als vrouw heb je meer de gelegenheid om elk profiel uitgebreid te bekijken want 9 van de 10 mannen die je naar rechts swiped, zullen toch wederzijds matchen, doordat het aantal mannen op Tinder zo veel groter is dan het aantal vrouwen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176254959
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:48 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Kansloos.
Hoezo?
pi_176255392
Vannacht rond 3 uur tijdens de storm een beetje liggen Tinderen, want kon niet slapen.
Verstuurde een Super-Like naar iemand, wat ik normaal overigens nooit doe, en warempel ik word weer wakker en ze heeft terug geliked (om 4:00 's nachts).

Maar, nog geen reactie, zou me verbazen als die uiteindelijk nog komt nu.

Dus ja, voor beide was het waarschijnlijk meer tijdverdrijf.
pi_176255444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:08 schreef Themeparktommy het volgende:
Vannacht rond 3 uur tijdens de storm een beetje liggen Tinderen, want kon niet slapen.
Verstuurde een Super-Like naar iemand, wat ik normaal overigens nooit doe, en warempel ik word weer wakker en ze heeft terug geliked (om 4:00 's nachts).

Maar, nog geen reactie, zou me verbazen als die uiteindelijk nog komt nu.

Dus ja, voor beide was het waarschijnlijk meer tijdverdrijf.
Of ze slaapt nog :P
pi_176255556
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:48 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Kansloos.
Waarom? Jij bent graag uren bezig met profielen bekijken?
pi_176256472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:51 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Niet altijd, ik kom ook vaak genoeg een match tegen die op de foto 'wel leuk' lijkt, maar ik niet de tijd neem om tekst of andere foto's te bekijken. En als het dan een blanco profiel is, het zoveelste Instagram-model, een 'fulltime mama van me zoontje' of een foto met Snapchat-oortjes dan gaat het nog altijd de prullenbak in.

Als vrouw heb je meer de gelegenheid om elk profiel uitgebreid te bekijken want 9 van de 10 mannen die je naar rechts swiped, zullen toch wederzijds matchen, doordat het aantal mannen op Tinder zo veel groter is dan het aantal vrouwen.
Dat valt echt reuze mee hoor. Ik swipe best kritisch en heb echt in minder dan de helft van de gevallen een match. En voor mensen gaan roepen dat ik dan vast onaantrekkelijk ben, dat is niet zo :6
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 3 januari 2018 @ 13:11:01 #295
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176256794
quote:
2 minuten kunnen uitzitten, the cringe... _O-
pi_176257231
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat valt echt reuze mee hoor. Ik swipe best kritisch en heb echt in minder dan de helft van de gevallen een match. En voor mensen gaan roepen dat ik dan vast onaantrekkelijk ben, dat is niet zo :6
Enig idee wat de matchratio van een doorsnee man is?
De doorsnee man moet zeer veel swipen om een match te krijgen (ik niet want ik heb een trucje gelukkig waar ik de matches meteen zie). Dus al heb jij in 'maar' in 25% van de gevallen een match dan is dat nog steeds vele malen meer dan een doorsnee man.
Als de kans heel klein is op een wederzijdse match ga je niet uren turen, wikken en wegen.
  woensdag 3 januari 2018 @ 13:31:27 #297
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176257292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:29 schreef MGTOW het volgende:

[..](ik niet want ik heb een trucje gelukkig waar ik de matches meteen zie).
Je bereik op 1 kilometer zetten zeker?

Dat werkt tegenwoordig al niet meer, ik krijg een melding van 3+ likes als ik Tinder Gold zou kopen, maar als ik mijn bereik binnen 1 kilometer zet zie ik niemand. Dus die cheat hebben ze vast aangepakt toen ze Tinder Gold gingen aanbieden.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176257307
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:29 schreef MGTOW het volgende:

[..]
(ik niet want ik heb een trucje gelukkig waar ik de matches meteen zie).
Een trucje? Je hebt gewoon Tinder gold gekocht dus? _O-
pi_176257319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je bereik op 1 kilometer zetten zeker?

Dat werkt tegenwoordig al niet meer, ik krijg een melding van 3+ likes als ik Tinder Gold zou kopen, maar als ik mijn bereik binnen 1 kilometer zet zie ik niemand. Dus die cheat hebben ze vast aangepakt toen ze Tinder Gold gingen aanbieden.
Bij mij werkt dat nog wel.
Let wel dat je in het gold logootje ook de mensen krijgt te zien die jouw hebben geliket terwijl jij hen NIET hebt geliket (naar links geswipet)
pi_176257421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:32 schreef Mr.ACE het volgende:

[..]

Een trucje? Je hebt gewoon Tinder gold gekocht dus? _O-
Je kunt tegenwoordig bij iPhone als promo zien dat iemand je geliked heeft. Je krijgt dan een vervaagde foto te zien. Als je die vervaagde foto goed bestudeert kun je hem zo herkennen als die foto weer voorbij komt.
Tot nog toe elke keer gelukt en net even iets beter kijken ;)
  woensdag 3 januari 2018 @ 13:37:39 #301
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_176257442
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat valt echt reuze mee hoor. Ik swipe best kritisch en heb echt in minder dan de helft van de gevallen een match. En voor mensen gaan roepen dat ik dan vast onaantrekkelijk ben, dat is niet zo :6
Foto anders geloven we je niet :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')