abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176386607
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:25 schreef Apotheose het volgende:

[..]

en heb je je privé springkussen!
Zitzak.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:09:03 #77
460494 naoomx
Die rare meiz die maar geen tu
pi_176387307
Ik zie mezelf niet echt een relatie hebben met een vrouw, maar ben wel een tikkeltje bi (ben zelfs weleens oprecht verliefd op een meisje geweest...).

Dusja, als scharrel oid: vrouwelijk, mooi, bitchy en high class. :~
Young, wild and philosophical
pi_176395518
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:25 schreef Apotheose het volgende:

[..]

en heb je je privé springkussen!
Dus jij zoekt een dikke man (of hebt hem al)? :P
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:55:22 #79
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176396864
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:47 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou kan ik niet spreken voor alle vrouwen wat betreft ze bedoelen met "zelfvertrouwen" maar ik kan wel uitleggen wat ik er zelf mee bedoel. Het betekent voor mij een uitstraling hebben van weten wat je waard bent en waar je mee bezig bent en daar het beste uit halen. Dus dat je bijvoorbeeld weet dat je er niet uitziet als Beckham in zijn beste dagen, maar dat je ook weet dat je een leuke gast bent door je humor, of je goede smaak of omdat je ontzettend veel weet van [insert hobby].
- knip anders te lange quote -
Mooi omschreven deze hele post, sluit ik me helemaal bij aan.
I have held many things in my hands, and I have lost them all; but whatever I have placed in God's hands, that I still possess.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:11:27 #80
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_176397577
Zelfvertrouwen, zelfbewustzijn en zelfredzaamheid. Geen aanstellerige borderline-types sowieso. En liefst geen brunette.
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:15:59 #81
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_176397748
Ik heb wel eens in een vrouw gezocht naar een tampon die kwijt was
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:40:24 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176398589
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:15 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik heb wel eens in een vrouw gezocht naar een tampon die kwijt was
Zo te horen heb je de weg terug niet gevonden. *)
I have held many things in my hands, and I have lost them all; but whatever I have placed in God's hands, that I still possess.
pi_176399614
Op fok zie je veel vrouwen die over-positief doen. Wat gemaakt overkomt op mij. Als je hun topics leest plannen ze elke dag van de week vol met activiteiten. Ik vind niks mis met volop genieten van het leven. Maar bij hen bespeur ik iets van een borderline spanning. Dat opgewekte is daarvoor een masker wat zo om kan slaan in boosheid. Zo iemand zou je nooit tevreden kunnen houden. Als ze haar zin niet krijgt gaat ze dwars doen. Zo een persoon zou ik niet als vriendin willen.

Mischien omdat vrouwen via media en maatschappij zo erg gedwongen worden om elke dag 200% te leven zonder eens een beetje rust.
pi_176399791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:07 schreef Sadcopter het volgende:
Op fok zie je veel vrouwen die over-positief doen. Wat gemaakt overkomt op mij. Als je hun topics leest plannen ze elke dag van de week vol met activiteiten. Ik vind niks mis met volop genieten van het leven. Maar bij hen bespeur ik iets van een borderline spanning. Dat opgewekte is daarvoor een masker wat zo om kan slaan in boosheid. Zo iemand zou je nooit tevreden kunnen houden. Als ze haar zin niet krijgt gaat ze dwars doen. Zo een persoon zou ik niet als vriendin willen.

Mischien omdat vrouwen via media en maatschappij zo erg gedwongen worden om elke dag 200% te leven zonder eens een beetje rust.
Geef eens 5 voorbeelden van deze topics?
Also spricht der Narr: »Der Umgang mit Menschen verdirbt den Charakter, sonderlich wenn man keinen hat.«
pi_176399892
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:07 schreef Sadcopter het volgende:

Waar dan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176408868
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus jij zoekt een dikke man (of hebt hem al)? :P
nee, ik reageerde op Appeltaart_met_slagroom dat hij een dikke dame zoekt. Zelf hoef ik geen dikke man nee. :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:31:21 #87
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_176409209
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:25 schreef Salah-al-Din het volgende:
Een vrouw die af en toe dr bek houdt lijkt mij wel wat
Bestaan die dan :') ?
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_176409972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:13 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee, ik reageerde op Appeltaart_met_slagroom dat hij een dikke dame zoekt. Zelf hoef ik geen dikke man nee. :P
Ok.

Laat ik er maar niet verder op ingaan, dat is meer voor een apart topic :P

Overigens zoek ik wel enige intelligentie in een vrouw, hoewel een dom blondje wel ff leuk is als friends with benefits. Maar verder dan dat hoef ik niet, hoef haar tokkiefamilie niet te zien :')
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:29:06 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176410278
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat voor karakteristieke eigenschappen moet ze hebben? En wat juist niet?

Moet ze ook hoogopgeleid zijn, of een goede baan hebben?
Zelfstandig, en dat neem ik heel ver. Dus ook niet dat ze een politieke partij aanhangt alsof het belangrijk is.
Verder beetje klassiek ingesteld en netjes. (vert: orderlijk, duidelijk, niet geprogrammeerd door linksleugens) Als ze trouwens niet kan koken en er niet voor open staat dat zonodig bij te leren mag ze ook doorwandelen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176410373
Geen harde eisen. Gaat voornamelijk om hoe ik me voel wanneer ik haar zie / bij haar ben. En ervaring heeft me geleerd dat ik die gevoelens kan ontwikkelen voor vrouwen met enorm uiteenlopende eigenschappen, waarbij ik mezelf elke keer ook aardig weet te verrassen.
"Pools are perfect for holding water"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')