abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178993342
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een Nederlandse moeder eist geld terug van de concertkaarten want haar dochter van 3 heeft nachtmerries over de mot uit de show...

https://m.hln.be/showbizz(...)geld-terug~af751a10/
Er zijn al vanaf de start van de K3 Vlindershow berichten over huilende (jonge) kinderen en ouders die de zaal voortijdig met hun grut moeten verlaten vanwege de enge Mottige Mot, maar Studio 100 houdt voet bij stuk en wil de show vooralsnog niet aanpassen. Geen nieuws dus, maar een Nederlandse die haar geld terugeist is natuurlijk koren op de molen van HLN dat graag stereotypen in stand houdt en nu niet bepaald een kwaliteitskrant is. Maar goed, de vrouw heeft ook het RTL Nieuws gehaald.

Intussen is er ook nog kritiek op Mottige Mot vanuit een heel andere hoek. Nachtvlinderonderzoeker Bart Van Camp heeft al direct na de première een boze brief gestuurd naar Studio 100 omdat ze een hele generatie jonge kinderen opzadelen met een volkomen fout beeld over deze beestjes: Als een leraar biologie zulke onzin verkocht in de klas, werd die ongetwijfeld ter plekke ontslagen.

K3 gaat dus behoorlijk onderuit met deze show, en dat niet alleen omdat ze moeten rolschaatsen maar ook omdat ze mot krijgen met verschillende groepen mensen ... De komende weekends zijn er nog shows in Antwerpen en Gent, maar daarna volgt een lange zomerpauze. In het najaar wordt de show hernomen, en het is de vraag of de show dan nog steeds niet zal zijn aangepast.
pi_178993797
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 20:32 schreef Maartel het volgende:

[..]

Eens.
Maar idd, acteren boven verwachting.. toen de lineup bekend werd had ik dat echt niet voor me gezien
Wel jammer overigens dat de meiden allemaal hetzelfde soort type karakter aangemeten kregen in de film. Ze speelden alle drie een soort doorsnee schattig meisje rond het begin van de puberteit.
pi_179010711
https://m.hln.be/showbizz(...)reeks-beet~a673de5a/

Hanne, Marthe en Klaasje van K3 hebben hun eerste fictiereeks beet
Hanne, Marthe en Klaasje van K3 haalden voor hun nieuwste single 'Whoppa!' hun rolschaatsen al eens boven en dat zullen ze opnieuw doen voor hun gloednieuwe reeks 'K3 Roller Disco', die komend najaar te zien zal zijn bij VTMKZOOM.

Het is de eerste fictiereeks waarin Hanne, Marthe en Klaasje de hoofdrollen vertolken. Daarnaast zal Jacques Vermeire, die al te zien was in 'Hallo K3' en de film 'K3 Love Cruise', de rol van buurman Marcel opnieuw op zich nemen. In 'K3 Roller Disco' staan de meisjes voor een uitdaging van formaat: samen een rollerdisco uitbaten. Het enthousiasme van Hanne, Marthe en Klaasje is alvast erg groot. Ze kijken reikhalzend uit naar opnames, die in juni van start gaan. "Het wordt voor ons uiteraard weer een nieuwe, leuke uitdaging, na de programma’s 'Iedereen K3' en 'K3 Dansstudio'", vertelt Hanne.

Grappige misverstanden
In 'K3 Roller Disco' krijgen de meisjes van K3 de kans om een hippe rollerdisco uit te baten. De taken zijn eerlijk verdeeld: Marthe verzorgt de bar en neemt de leiding op zich, flapuit Hanne is verantwoordelijk voor het verhuur van de rolschaatsen en Klaasje is de redder in nood op de rolschaatsbaan. Uitdaging is er meer dan genoeg, want de meisjes zijn dan wel heel goede vriendinnen, ook bij hen kan het wel eens botsen en dat leidt tot de grappigste misverstanden. Ook buurman Marcel springt af en toe binnen. Hij zorgt er naar goede gewoonte voor dat niet alles op rolletjes loopt…
pi_179013465
Ugh, Jacques.
Maar verder wel leuk, benieuwd!
pi_179016832
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:25 schreef Brampan221 het volgende:
https://m.hln.be/showbizz(...)reeks-beet~a673de5a/

Hanne, Marthe en Klaasje van K3 hebben hun eerste fictiereeks beet
Hanne, Marthe en Klaasje van K3 haalden voor hun nieuwste single 'Whoppa!' hun rolschaatsen al eens boven en dat zullen ze opnieuw doen voor hun gloednieuwe reeks 'K3 Roller Disco', die komend najaar te zien zal zijn bij VTMKZOOM.

Het is de eerste fictiereeks waarin Hanne, Marthe en Klaasje de hoofdrollen vertolken. Daarnaast zal Jacques Vermeire, die al te zien was in 'Hallo K3' en de film 'K3 Love Cruise', de rol van buurman Marcel opnieuw op zich nemen. In 'K3 Roller Disco' staan de meisjes voor een uitdaging van formaat: samen een rollerdisco uitbaten. Het enthousiasme van Hanne, Marthe en Klaasje is alvast erg groot. Ze kijken reikhalzend uit naar opnames, die in juni van start gaan. "Het wordt voor ons uiteraard weer een nieuwe, leuke uitdaging, na de programma’s 'Iedereen K3' en 'K3 Dansstudio'", vertelt Hanne.

Grappige misverstanden
In 'K3 Roller Disco' krijgen de meisjes van K3 de kans om een hippe rollerdisco uit te baten. De taken zijn eerlijk verdeeld: Marthe verzorgt de bar en neemt de leiding op zich, flapuit Hanne is verantwoordelijk voor het verhuur van de rolschaatsen en Klaasje is de redder in nood op de rolschaatsbaan. Uitdaging is er meer dan genoeg, want de meisjes zijn dan wel heel goede vriendinnen, ook bij hen kan het wel eens botsen en dat leidt tot de grappigste misverstanden. Ook buurman Marcel springt af en toe binnen. Hij zorgt er naar goede gewoonte voor dat niet alles op rolletjes loopt…
Meer acteerwerk, leuk!
Also Klaasje in kekke rolschaatspakjes
pi_179020030
De meiden krijgen het nog druk. Dit najaar doen ze bij de NPO al het programma De tafel van K3 waarvoor ook nog opnames gemaakt moeten worden en nu komt daar K3 Roller Disco nog bij. Samen met de optredens op stadsfeesten en in feesttenten en op braderieën die deze zomer ook ongetwijfeld weer op het programma staan zit een zomervakantie er niet echt in.

Er is nog geen informatie te vinden over K3 Roller Disco afgezien van het persbericht van VTMKzoom van vandaag, maar het wordt dus geen echte reboot van Hallo K3 (en laten we wel wezen, dat zou ook niet verstandig zijn). Rosie doet kennelijk ook niet meer mee omdat Marthe nu achter de bar gaat staan en Bas zal ook niet meedoen omdat die nu immers kapitein is geworden. Blijft de vraag waarom Marcel dan wel is gehandhaafd. Zoals al opgemerkt worden de meiden nu verondersteld in het appartementengebouw in Mechelen te wonen waar eerder KKJ woonden. Zou De Rozebottel nu zijn omgebouwd tot Roller Disco? Dat kan nog een probleem worden omdat Studio 100 de studio's in Londerzeel waar Hallo K3 werd gedraaid in 2014 heeft verkocht. Mogelijk bestaat de oude set dus niet eens meer en dan wordt het heel lastig om alles er weer precies zo uit te laten zien als destijds.

De rolverdeling van de meiden in de nieuwe serie blijft wel canoniek: de zwartharige is de zorgzame met verantwoordelijkheidsgevoel die de leiding op zich neemt en de roodharige is de losbol en flapuit. Ik vraag me af of de meiden dat zelf wel zo leuk vinden, en ook vraag ik me af hoe Karen en Kristel daar tegenover staan. Ik zie het al helemaal voor me: Karen die met Sky naar de nieuwe serie zit te kijken. Sky: Mam, waarom probeert die Hanne jou steeds na te doen? Karen: Tja, Sky, dat moet van oom Gert ...

Vandaag is het trouwens precies twee jaar geleden dat Karen, Kristel en Josje afscheid namen als K3. Wat gaat de tijd toch snel ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 08-05-2018 20:00:34 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 01:43:49 #132
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_179055827
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:58 schreef Riparius het volgende:
De rolverdeling van de meiden in de nieuwe serie blijft wel canoniek: de zwartharige is de zorgzame met verantwoordelijkheidsgevoel die de leiding op zich neemt en de roodharige is de losbol en flapuit. Ik vraag me af of de meiden dat zelf wel zo leuk vinden, en ook vraag ik me af hoe Karen en Kristel daar tegenover staan.
Ik denk dat Karen en Kristel het los hebben gelaten en dat de huidige meisjes het ook niet zo tof vinden om jarenlang iets te moeten spelen wat soms (ver) buiten je eigen karakter ligt. Dat is ook het gevaar van K3 zijn: je kan niet zomaar uit je rol stappen want je hebt geen rol: je hebt een totaal nieuw karakter als je K3 joint. Als een K3 fan Klaasje opeens spot zonder makeup kan Klaasje ook niet zomaar zeggen 'hee irritant klein kutkind, ga weg. Laat mij er afgeragd uitzien.'

Ik heb het succes van K3 altijd gezien in vormen van pieken en dalen. K3 was populair, toen werd het stil. Toen kwam Josje en toen was het voor even ook heel populair. Toen kwam er een schijtload aan liedjes, series, videoclips en films in een korte periode wat het weer tijdelijk populair heeft gemaakt.
Toen kakte KKJ in en werden die drie weggestopt in veel kleinere shows en events dan wat zij normaliter gewend waren.
Toen kwam de hype om K3 zoekt K3 en is S100 in een soort van agressieve methode gekomen om K3 weer 'relevant' te maken door alles door onze strotten te douwen. :')

[ Bericht 12% gewijzigd door G-Pier op 10-05-2018 01:49:46 ]
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_179081288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 01:43 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Ik denk dat Karen en Kristel het los hebben gelaten en dat de huidige meisjes het ook niet zo tof vinden om jarenlang iets te moeten spelen wat soms (ver) buiten je eigen karakter ligt.
Ik neem ook wel aan dat Karen en Kristel het los hebben gelaten maar echt van harte zal dat niet zijn gegaan, bij geen van beiden, omdat K3 zowat hun halve leven was geweest op het moment dat ze stopten. Ik las op de site van Aaron een interview met Antony van der Wee (de man van Karen) uit december 2017 waar hij een beetje zijn mond voorbij praat en waaruit eenduidig is op te maken dat Josje wilde stoppen terwijl Karen en Kristel beiden nog wel een paar jaar door hadden willen gaan.

Het verschil met de nieuwe meiden is dat Karen en Kristel (en eerder Kathleen) op een heel natuurlijke en geleidelijke wijze in hun rollen zijn gegroeid en daardoor gewoon een sterk uitvergrote versie van zichzelf konden spelen. Dat kun je mooi zien als je fragmentjes van de eerste reeks van Perfect of van Nieuwe buren bekijkt (hier) met Karen en Kristel, dan is het bijna of je naar een stukje uit Hallo K3 zit te kijken. Vergelijk ook de aflevering van Het huis met Karen en waar Kristel op bezoek komt. En ook in de stripreeks De avonturen van K3 is mooi te zien hoe de karaktertrekjes van de echte Karen, Kristel en Kathleen werden gebruikt (Kristel altijd bezig met het huishouden, Karen die nog in haar bed ligt te meuren als de andere twee al lang en breed op zijn, en haar angst voor spinnen, en de liefde voor dieren van Kathleen om maar wat te noemen).
quote:
Dat is ook het gevaar van K3 zijn: je kan niet zomaar uit je rol stappen want je hebt geen rol: je hebt een totaal nieuw karakter als je K3 joint. Als een K3 fan Klaasje opeens spot zonder makeup kan Klaasje ook niet zomaar zeggen 'hee irritant klein kutkind, ga weg. Laat mij er afgeragd uitzien.'
Voor Klaasje zal dat zeker gelden omdat ze een beetje een ijdeltuit is, en ook heb ik bij haar steeds het idee dat zij K3 nog het meest als gewoon werk ziet. Voor Hanne en Marthe is het veel meer een kinderdroom die werkelijkheid is geworden, en ik heb ook niet het idee dat die ermee zitten als ze een keer op straat zonder make-up worden gespot door fans. De vraag is wel hoeveel ze van zichzelf in hun rollen kunnen leggen en in hoeverre ze een rol wordt opgedrongen die aansluit bij hun illustere voorgangsters.

In de driedelige special Wij zijn K3 die begin 2016 door VTM werd uitgezonden merkte Kristel op dat het bijna spooky was hoezeer de nieuwen qua karakter op de ouden leken, en je kunt je afvragen of Kristel dat nu echt meende of dat ze het alleen maar zei omdat ze het zo graag wilde geloven. En dan is er ook nog de mogelijkheid dat het gewoon was gescript door Studio 100 en dat ze het dus moest zeggen, of ze het nu zelf geloofde of niet. Afgelopen najaar in de aflevering van Camping Karen en James waar Hanne, Klaasje en Marthe op bezoek kwamen zei ook Karen iets soortgelijks: Hanne is helemaal ik, gewoon. Maar Klaasje is ook helemaal Josje. Marthe is ook echt helemaal Kristel, zelfs qua karakter. En weer is de vraag: meent ze dit, of zegt ze dit omdat ze het zo graag wil geloven? In ieder geval was dit geen programma van Studio 100, maar HKM zijn natuurlijk wel in dienst bij Studio 100, dus is het mogelijk dat die voorwaarden heeft gesteld voor hun deelname aan het programma.
quote:
Ik heb het succes van K3 altijd gezien in vormen van pieken en dalen. K3 was populair, toen werd het stil.
Dat is niet mijn perceptie. K3 is altijd populair gebleven. De wereld van K3 heeft 10 jaar gelopen bij de NPO (vanaf 2003) en werd daarna nog herhaald, shows waren steevast weken van tevoren uitverkocht en van elke CD (en DVD) werden aantallen verkocht waarvan andere artiesten alleen maar konden dromen, en dat zelfs in een tijd waarin er nog niet de klad in de CD verkoop zat.
quote:
Toen kwam Josje en toen was het voor even ook heel populair.
De aankondiging van Kathleen in maart 2009 dat ze de groep ging verlaten sloeg in als een bom, en dat zou niet het geval zijn geweest als de populariteit van K3 tanende was geweest op dat moment. En uiteraard was K2 zoekt K3 in het najaar van 2009 een enorme hype die de populariteit van K3 nog maar weer eens tot ongekende hoogtes opstuwde, en dat allemaal in een tijd waarin sociale media nog geen noemenswaardige rol speelden (ja, je had wel Hyves, dat destijds megapopulair was, maar dat was verder niet relevant voor de populariteit van K3).
quote:
Toen kwam er een schijtload aan liedjes, series, videoclips en films in een korte periode wat het weer tijdelijk populair heeft gemaakt.
Met Kathleen zijn er drie speelfilms gemaakt, met Josje maar twee. Videoclips en TV-specials (zoals Parels en K3 in Zwitserland) waren er al vanaf het begin, zelfs voordat Studio 100 K3 overnam van Neils William. Nieuw was wel dat er met Josje een fictiereeks (Hallo K3) werd gemaakt en ook een realityreeks (K3 kan het!).
quote:
Toen kakte KKJ in en werden die drie weggestopt in veel kleinere shows en events dan wat zij normaliter gewend waren.
Dit herken ik niet. In 2011 hadden ze de optredens met de Toppers voor 70.000 toeschouwers, in 2012 was er de uiterst successvolle Eyo tournee met o.m. 12 uitverkochte optredens in Ahoy (iets wat ze nooit door een andere artiest is nagedaan). In 2013 werd het 15-jarig bestaan gevierd met een tournee en in het najaar van 2014 en het voorjaar van 2015 was K3 kan het! de laatste reguliere tournee van KKJ en ook die was uitverkocht.
quote:
Toen kwam de hype om K3 zoekt K3 en is S100 in een soort van agressieve methode gekomen om K3 weer 'relevant' te maken door alles door onze strotten te douwen. :')
K3 was naast de pretparken veruit het meest succesvolle 'product' ooit van Studio 100 in de Lage Landen, en dat wilden ze uiteraard graag zo houden. De complete bezetting in één keer vervangen was wel een groot risico en ook insiders zoals Miguel Wiels waren er niet van overtuigd dat dit een kans van slagen had. Maar inmiddels ligt het afscheid van KKJ alweer twee jaar terug en je kunt niet anders dan constateren dat Hanne, Marthe en Klaasje het de afgelopen twee jaar prima hebben gedaan. Of dat ook nog lang zo blijft is wel de vraag. Natuurlijk hebben ze heel lang mee kunnen liften op de enorme hype die Studio 100 met K3 zoekt K3 had gecreëerd maar die hype is nu echt wel uitgewerkt.

Het valt op dat alles bij de nieuwe K3 in sneltreinvaart gaat. Ze hebben al drie albums uitgebracht, waarvan twee dubbelalbums, diverse videoclips opgenomen van nieuwe én oude nummers, een speelfilm gemaakt en verschillende TV-series en ze hebben een eigen animatieserie. Vorig jaar hebben ze ook al een eerste eigen tournee gedaan en momenteel doen ze een tweede tournee en dan zijn er voor dit najaar nog twee nieuwe TV-reeksen aangekondigd. Alles bij elkaar een palmares waarvan elke andere meidengroep (of boyband) alleen maar kan dromen.

Toch zijn er tekenen dat dit niet meer heel lang zo door zal blijven gaan. Voor de huidige tournee zijn er voor het eerst in vele jaren in Nederland geen optredens gepland in Ahoy in Rotterdam of in de IJsselhallen in Zwolle en is in plaats daarvan deels gekozen voor kleinere zalen. Daarnaast heeft Studio 100 aangekondigd dat een nieuwe show van K3 in het voorjaar van 2019 uitsluitend te zien zal zijn in het pop-up theater dat Studio 100 momenteel bouwt op een industrieterrein in Puurs. Dat zou dus betekenen dat het in 2019 is gedaan met optredens in de bekende grote zalen in Vlaanderen en dat de nieuwe show wellicht helemaal niet in Nederland te zien zal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 11-05-2018 08:04:49 ]
pi_179130993
hahah het gebeurde. Kippenvleugeltje viel.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 14 mei 2018 @ 18:25:00 #135
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_179158847
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:33 schreef Poedelpoes het volgende:
hahah het gebeurde. Kippenvleugeltje viel.
Marthe "'Zijn jullie ontmaagd?'"
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_179250660
Inmiddels heeft beroepsazijnpisser Bert Hertogs een recensie geschreven over de K3 show zoals hij die afgelopen weekend heeft beleefd in Antwerpen.
pi_179292619
Also MY3 leeft ook nog, hun liedjes zijn leuk maar wel echt weak vergeleken met K3. Alsof ze alleen maar de album fillers krijgen.

pi_179359834
pi_179360346
quote:
Godzijdank zingt Klaasje niet, die had heel dat liedje verkracht.
  donderdag 24 mei 2018 @ 17:32:54 #140
403253 Meke
after all this time? always.
pi_179360499
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik vind dit eigenlijk wel een vooruitgang :+
It is better to be beautiful than to be good, but it is better to be good than to be ugly.
Mijn 101 doelen in 1001 dagen!
pi_179361165
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 17:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze hadden ook nog een heel interview bij Koffietijd.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:09:05 #142
436222 Japepk
Padvinder
pi_179465124
Als personality's zijn ze wel merkbaar gegroeid. Verder is die recensie inderdaad wat negatief, maar als je naar de cijfers kijkt maakt hij wel een punt. We hebben het hier ook al benoemd, momenteel heeft K3 niet de glans die het ooit had. Ze bezetten niet voor niets nu de wat kleinere zalen. Ergens hoop/verwacht ik dat Studio 100 dit enigszins ingecalculeerd heeft. K3 is nu steeds meer losgeweekt van de oude 3, deze meiden moeten op hun eigen manier groei verwezenlijken. Of de rollerdisco straks een goede setting is zal moeten blijken, ik vind het op het eerste gezicht ietwat geforceerd. Ik denk dat een show als K3 kan het voor deze dames goed kan werken.
't Echte en 't ware!
pi_179492525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:09 schreef Japepk het volgende:
Als personality's zijn ze wel merkbaar gegroeid. Verder is die recensie inderdaad wat negatief, maar als je naar de cijfers kijkt maakt hij wel een punt.
De cijfers die Hertogs geeft zijn zorgelijk, want er blijkt uit dat de verkoopaantallen van elk nieuw CD album van HKM zijn gehalveerd in vergelijk met het vorige album en dat de bezoekersaantallen voor de shows in Antwerpen over de periode 2016–2018 jaarlijks met ca. 40% zijn gedaald. De belangstelling voor zowel de CD's als de shows lijkt dus exponentieel af te nemen in de tijd.
quote:
We hebben het hier ook al benoemd, momenteel heeft K3 niet de glans die het ooit had. Ze bezetten niet voor niets nu de wat kleinere zalen. Ergens hoop/verwacht ik dat Studio 100 dit enigszins ingecalculeerd heeft.
Gert Verhulst zegt ergens in de TV-special Wij zijn K3 (opgenomen in november en december 2015) dat het mooi zou zijn als K3 met de nieuwe bezetting nog vijf jaar voort zou bestaan, en dat zouden wel eens profetische woorden kunnen blijken te zijn.
quote:
K3 is nu steeds meer losgeweekt van de oude 3, deze meiden moeten op hun eigen manier groei verwezenlijken. Of de rollerdisco straks een goede setting is zal moeten blijken, ik vind het op het eerste gezicht ietwat geforceerd.
Geforceerd is precies wat ik ook dacht toen ik het las. Zowel in de stripreeks als in Hallo K3 zijn de meiden full time zangeressen en klussen ze niet bij. Je zou bijna gaan denken dat HKM wel een rollerdisco moeten uitbaten omdat ze van hun zangcarrière alleen niet rond kunnen komen ...

De setting lijkt mij ook te beperkt wat mogelijke verhaallijnen betreft, maar goed, dat moeten we afwachten. Anderzijds begrijp ik wel waarom dit is gedaan. Uit de film K3 Love Cruise is op te maken dat HKM nu worden verondersteld in hetzelfde appartementencomplex in Mechelen te wonen als waar vroeger KKJ woonden en waar Marcel kennelijk nog steeds woont. Maar als ze daar alleen maar zouden wonen zou het wel heel erg op een kopie van Hallo K3 gaan lijken, en dan ook nog een heel armetierige omdat Bas en Rosie niet meer meedoen. Ik denk dat HKM niet zijn te benijden omdat de nieuwe serie hoe dan ook met Hallo K3 zal gaan worden vergeleken, al was het maar vanwege de aanwezigheid van Marcel.
quote:
Ik denk dat een show als K3 kan het! voor deze dames goed kan werken.
Inderdaad, en ik had dan ook eerder een realityreeks zoals K3 kan het! verwacht. Hanne en Marthe zijn goed met kinderen, net als Karen en Kristel dat waren. Klaasje misschien wat minder, maar ook wat dat betreft wordt de traditie voortgezet, want Josje leek in K3 kan het! ook niet altijd echt op haar gemak met kinderen. Wellicht hebben de onverwacht leuke acteerprestaties die HKM hebben neergezet in hun eerste speelfilm de doorslag gegeven om toch een fictiereeks aan te durven.

[ Bericht 8% gewijzigd door Riparius op 30-05-2018 20:48:06 ]
  donderdag 31 mei 2018 @ 14:09:21 #144
436222 Japepk
Padvinder
pi_179511574
Toch ligt het ook wel aan de kwaliteit van de liedjes. Het kan aan mij liggen, maar het K3-geluid laat nu een stuk duidelijker horen dat het uit de computer komt dan vroeger. Jij bent de bom is daar een goed voorbeeld van. Helaas heeft het er ook mee te maken dat HKM minder 'sprekende' stemmen hebben dan bijvoorbeeld Karen of Josje. Bovendien zijn er nu wel érg veel 'fantasietaal' liedjes. Dat hoort wel bij K3, maar iets normaals met wat meer gevoel zou wel helpen.
't Echte en 't ware!
pi_179518007
Ik vind K3 bergafwaarts gaan. In het begin vond ik ze nog wel leuk, ook omdat ik het een kans wilde geven. Maar nu, een tijdje later, vind ik het gewoon niks meer. Het heeft bij lange na niet wat de oude K3 had, om over de zang nog maar te zwijgen. Die is zwaar ondermaats. Marthe kan er nog wel wat van, maar Klaasje is gewoon belachelijk slecht. Hanne vind ik ook niks bijzonders. Liedjes vind ik ook steeds beroerder worden. Whoppa! had ik zelf ook kunnen schrijven, wat een amateuristische tekst.

Nee, ik denk dat over 2 jaar het doek wel gevallen is.
pi_179559759
Ik leef echt voor de analysaties van Riparius. *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 14:09 schreef Japepk het volgende:
Toch ligt het ook wel aan de kwaliteit van de liedjes. Het kan aan mij liggen, maar het K3-geluid laat nu een stuk duidelijker horen dat het uit de computer komt dan vroeger. Jij bent de bom is daar een goed voorbeeld van. Helaas heeft het er ook mee te maken dat HKM minder 'sprekende' stemmen hebben dan bijvoorbeeld Karen of Josje. Bovendien zijn er nu wel érg veel 'fantasietaal' liedjes. Dat hoort wel bij K3, maar iets normaals met wat meer gevoel zou wel helpen.
Ik blijf erbij dat ze eens nieuwe producers moeten zoeken of gewoon soms andere mensen liedjes moeten schrijven/produceren voor K3. De koek is gewoon at some point op, je kan nog maar zoveel fantasie taal liedjes of met een africa beat eronder. Maar dat zal wel de Studio 100 bedrijfs cultuur zijn. Ze blijven daar imo (te) lang met de zelfde mensen werken.

[ Bericht 47% gewijzigd door Poedelpoes op 02-06-2018 15:21:48 ]
pi_179559821
Sidenote: heeft iemand ook Mean Girls de musical soundtrack geluisterd? Sommige liedjes zouden echt nummer 6/7 op een K3 album kunnen zien.

pi_179646999
hey allemaal!

ik kom even tussendoor storen;

ik vroeg mij af of iemand hier toevallig iemand is die alle cd's heeft van de heruitgaven met instrumentale versies. ik ben al een tijdje op zoek maar ik kan ze nergens vinden en om ze te kopen voor 30 euro minimaal per stuk vind ik zo veel :/. is er toevallig iemand die mij zou kunnen helpen en ze zou kunnen importeren van de cd en er een zip van zou kunnen maken? je zou me er ontzettend mee helpen en als je zou willen zou er wel iets tegenover kunnen staan wat we dan evt nog zouden kunnen bespreken!

alvast heel erg bedankt :)
pi_179673994
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:18 schreef Riparius het volgende:

[..]

De cijfers die Hertogs geeft zijn zorgelijk, want er blijkt uit dat de verkoopaantallen van elk nieuw CD album van HKM zijn gehalveerd in vergelijk met het vorige album en dat de bezoekersaantallen voor de shows in Antwerpen over de periode 2016–2018 jaarlijks met ca. 40% zijn gedaald. De belangstelling voor zowel de CD's als de shows lijkt dus exponentieel af te nemen in de tijd.

Het klopt zeker dat het succes is afgenomen nadat Karen, Kristel en Josje weggegaan zijn, maar als je het vergelijkt met andere Vlaamse artiesten, blijft K3 een van de populairste. Ze stonden bijvoorbeeld in de top 10 (volgens mij waren ze 7de) van meest gestreamde lokale artiesten in België in 2017. Streamen is de toekomst (wie koopt er nog een CD? Het is dus best knap dat ze nog best veel verkopen), dus dat zit opzich wel goed.
En K3 kon dit jaar 6x de Kursaal Oostende (bijna) uitverkopen, Niels Destadsbader (volgens mij best een bekende artiest in België) komt dat nét 1x.
pi_179680345
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 23:00 schreef sebash__ het volgende:
hey allemaal!

Ik kom even tussendoor storen;

Ik vroeg mij af of iemand hier toevallig iemand is die alle cd's heeft van de heruitgaven met instrumentale versies. ik ben al een tijdje op zoek maar ik kan ze nergens vinden en om ze te kopen voor 30 euro minimaal per stuk vind ik zo veel :/.
Ik heb ze allemaal, maar dat is niet toevallig maar omdat ik er tijd en moeite in heb gestoken om ze te verzamelen. Kijk eens op marktplaats.nl en 2dehands.be, daar worden regelmatig hele collecties aangeboden, en natuurlijk ook de afzonderlijke dubbelalbums. En die kosten je echt geen 30 euro per stuk.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')