abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 27 december 2017 @ 18:22:48 #1
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176047623


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kloontje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kippetje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)







[ Bericht 1% gewijzigd door G-Pier op 28-12-2017 18:30:47 ]
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176047716
De eerste kindergroep, die ook leuk is voor de papa's!
pi_176062691
Kippenvleugeltje klinkt niet zo heel slecht in deze medley. In ben er overigens van overtuigd dat Hanne's stuk gedubt is, en later in de Studio door haar her-ingezongen is.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176062975
also vervang die cd foto ff met deze in topic erboven...

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 december 2017 @ 06:56:21 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176063865
Zijn er ergens gewaagde of bloot foto's te vinden van de nieuwe K3 meisjes ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176072450
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 06:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er ergens gewaagde of bloot foto's te vinden van de nieuwe K3 meisjes ?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 28 december 2017 @ 18:32:35 #7
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176080835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 01:54 schreef Poedelpoes het volgende:
also vervang die cd foto ff met deze in topic erboven...

[ afbeelding ]
Gewijzigd!
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176082521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 18:32 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Gewijzigd!
Yaaaas

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 28 december 2017 @ 22:43:35 #10
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176091295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:32 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat dan misschien zijn ze dan opeens wel sexy.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176096690
Afgelopen avond zond VTM de tweede en tevens laatste aflevering uit van Overal K3.

Twee jaar geleden begonnen Hanne, Marthe en Klaasje aan een avontuur dat hun leven voorgoed zou veranderen. Ze werden op één dag gebombardeerd tot sterren en veroverden in een razendsnel tempo de Vlaamse en Nederlandse harten. Iedereen kent hen als de immer vrolijke K3'tjes, maar bijna niemand weet wat er echt in hen omgaat. Daarom nodigt Niels Destadsbader hen uit voor een gesprek waarin hij antwoorden zoekt op de vragen zoals: Hoe is het voor Marthe om met haar baas/schoonvader aan de ontbijttafel te zitten? Hoe ervoer Hanne haar eerste filmkus? Hoe verliep Klaasjes verhuis naar Vlaanderen? Zo openhartig waren de meisjes nog nooit. Ze blikken ook terug op hun twee eerste jaren in de spotlights en kijken vooruit naar de toekomst.

Nu hier te bekijken.

De eerste aflevering werd vorige week donderdag uitgezonden en is hier te bekijken.
pi_176165070
Arm Kunstgebitje is moe. Ze heeft niet zoveel zin om dit programma op te nemen.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 22:03:18 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176167176
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:50 schreef Riparius het volgende:
Afgelopen avond zond VTM de tweede en tevens laatste aflevering uit van Overal K3.

Twee jaar geleden begonnen Hanne, Marthe en Klaasje aan een avontuur dat hun leven voorgoed zou veranderen. Ze werden op één dag gebombardeerd tot sterren en veroverden in een razendsnel tempo de Vlaamse en Nederlandse harten. Iedereen kent hen als de immer vrolijke K3'tjes, maar bijna niemand weet wat er echt in hen omgaat. Daarom nodigt Niels Destadsbader hen uit voor een gesprek waarin hij antwoorden zoekt op de vragen zoals: Hoe is het voor Marthe om met haar baas/schoonvader aan de ontbijttafel te zitten? Hoe ervoer Hanne haar eerste filmkus? Hoe verliep Klaasjes verhuis naar Vlaanderen? Zo openhartig waren de meisjes nog nooit. Ze blikken ook terug op hun twee eerste jaren in de spotlights en kijken vooruit naar de toekomst.

Nu hier te bekijken.

De eerste aflevering werd vorige week donderdag uitgezonden en is hier te bekijken.
Mijn vriendin is K3 fan dus had dit vanochtend ook opstaan echt openhartig kan je ze niet interviewen met Gert en Miquel erbij sowieso is die Niels de Stadsvader teveel een glijer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176181707
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
sowieso is die Niels de Stadsvader teveel een glijer.
Hij is zo vies. Die opmerkingen ook tijdens K3 zoekt K3. En dan gaat ie huilen als Gerard dezelfde opmerkingen naar hem maakt ;l
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176181709
Meanwhile in Polska

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176181724
Sidenote; deze Maartje was gevraagd voor K3 zoekt K3 maar ze wilde niet.


(Ze lijkt me opzich een geschikte blondine, hadden we dan toch Demi als roodharige en enige Nederlander kunnen hebben? + maar wie als brunette?)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 31 december 2017 @ 10:00:15 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176182606
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 08:10 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Hij is zo vies. Die opmerkingen ook tijdens K3 zoekt K3. En dan gaat ie huilen als Gerard dezelfde opmerkingen naar hem maakt ;l
Ja dat klopt ja hij heeft Gerard nog een keer belachelijk gemaakt in tegen de sterren op .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176200623
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 08:12 schreef Poedelpoes het volgende:
Sidenote; deze Maartje was gevraagd voor K3 zoekt K3 maar ze wilde niet.


(Ze lijkt me opzich een geschikte blondine, hadden we dan toch Demi als roodharige en enige Nederlander kunnen hebben? + maar wie als brunette?)
Als brunette had Lauren imo er eigenlijk echt wel in gemoeten (hoewel Demi vgm een kop groter dan Lauren is, dus voor het plaatje misschien niet ideaal).

Marthe had in zo'n nieuwe formatie ook nog wel gekund. Qua persoonlijkheid komt ze op mij nu soms nog een beetje saaiig over, maar met Demi ernaast hadden ze daar misschien nog wel een Karen-Kristel dynamiek op kunnen proberen.
pi_176222236
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:04 schreef Danawinter het volgende:
Marthe had in zo'n nieuwe formatie ook nog wel gekund. Qua persoonlijkheid komt ze op mij nu soms nog een beetje saaiig over, maar met Demi ernaast hadden ze daar misschien nog wel een Karen-Kristel dynamiek op kunnen proberen.
Er is in K3 nu indd geen soort Karen, of eentje die de 'stoere' is. Hanne is eigenlijk best naief en zoals ze het zelf noemt een 'dutske' en Klaasje is gewoon een personificatie van een labrador.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:14:49 #20
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176294146
Nu ik die Die Huis-aflevering bekijk besef ik wel echt dat Kathleen mijn favoriete K'tje is. Ze had niet echt een door-de-strot-gedouwd Studio 100-karakter maar achteraf gezien vind ik haar het meest 'echt'. Oprecht heel lief en in mijn ogen verstandig dat ze de media uit is gegaan en is verkast naar een ander land om iets totaal anders te doen.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176329506
Ik bladerde vandaag door oude topics over K3 Zoekt K3 heen, wat was het forum toen leuk en goed gevolgd! Waar is iedereen? :(

K3 heeft vanmorgen de clip van Disco Oma gelanceerd. Vind het deuntje leuk maar voor de rest het nummer niet zo. Ook de pakjes zijn niet heel flatterend.

pi_176420023
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:11 schreef 93anne het volgende:
Ik bladerde vandaag door oude topics over K3 Zoekt K3 heen, wat was het forum toen leuk en goed gevolgd! Waar is iedereen? :(

K3 heeft vanmorgen de clip van Disco Oma gelanceerd. Vind het deuntje leuk maar voor de rest het nummer niet zo. Ook de pakjes zijn niet heel flatterend.

Jaa heel jammer! Ik zou eerder voor Pyjamaparty gekozen hebben als single, en die in de onsesies tijdens de special hebben opgenomen. Nu is het beetje jammer dat die special al uit is... want Pyjamaparty klinkt echt als een nummer dat een single moet worden. ;l
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176421242
Ik ben echt de enige in Nederland die My3 wel leuk vind hahaha

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176450512
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:02 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jaa heel jammer! Ik zou eerder voor Pyjamaparty gekozen hebben als single, en die in de onsesies tijdens de special hebben opgenomen. Nu is het beetje jammer dat die special al uit is... want Pyjamaparty klinkt echt als een nummer dat een single moet worden. ;l
Pyjamaparty is inderdaad een stuk beter! Hoop dat daar ook nog een clip van komt.

Iemand Love Cruise trouwens al gezien?
pi_176456433
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:06 schreef 93anne het volgende:

Iemand Love Cruise trouwens al gezien?
Ja, ik heb de film al gezien op de dag van de première en ik heb me kostelijk vermaakt. Er is op allerlei niveaux van de film te genieten. Veel refs naar klassieke filmscènes, veel muziek, goede special effects, taalgrappen, leuke bijrollen. Hanne is wat acteren betreft de revelatie van de film, ze doet dat echt prima. Minpuntjes zijn er ook, zo zijn er wel wat losse eindjes in het scenario. We horen nooit waar de cruise eigenlijk naartoe gaat en het wordt niet duidelijk hoe het kan dat de meiden Marcel en Bas persoonlijk kennen. Voor de andere bijfiguren wordt dat wel duidelijk gemaakt. Het verhaal speelt zich geheel aan boord van het schip af, en ik had graag wat meer afwisseling gezien qua locaties, maar dat zal om budgettaire redenen wel niet mogelijk zijn geweest. Een uitgebreide recensie van de film staat hier. De recensent, Bert Hartogs, is een notoire ijzijnpisser en dan met name over alles wat met K3 heeft te maken, maar hij is toch voor zijn doen opvallend positief over de film.
  zondag 14 januari 2018 @ 21:56:07 #26
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176508688
Kennen jullie Ster nog? Nu ik terugluister hoor ik Kristel haar backing vocals op 00:22 'happy birthday' zingen. En niet alleen één keer maar door heel het lied. Alsof het als een verjaardagslied is opgenomen. :')
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176509360
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 21:56 schreef G-Pier het volgende:
Kennen jullie Ster nog? Nu ik terugluister hoor ik Kristel haar backing vocals op 00:22 'happy birthday' zingen. En niet alleen één keer maar door heel het lied. Alsof het als een verjaardagslied is opgenomen. :')
Inderdaad, was me nooit opgevallen. Ik ga de hele show vanavond nog maar eens on demand kijken.
pi_176571608
quote:
Kennen jullie Ster nog? Nu ik terugluister hoor ik Kristel haar backing vocals op 00:22 'happy birthday' zingen. En niet alleen één keer maar door heel het lied. Alsof het als een verjaardagslied is opgenomen. :')
Ik heb altijd "Like A Virgin" verstaan!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176571644
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:06 schreef 93anne het volgende:
Iemand Love Cruise trouwens al gezien?
Nope Sisi en ik zijn nog te arm haha, we wachten wel op de dvd :p
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176573304
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:28 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Nope Sisi en ik zijn nog te arm haha, we wachten wel op de dvd :p
Heb je nog contact met Sisi? Ik vind het erg jammer dat ze hier niet meer post.
pi_176591517
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 21:25 schreef Poedelpoes het volgende:
Arm Kunstgebitje is moe. Ze heeft niet zoveel zin om dit programma op te nemen.

Ja holy bbq wat was er met haar aan de hand?! Volgens mij zat die daar met 40 graden koorts of zo? Zag er echt niet oké uit.
  donderdag 18 januari 2018 @ 20:49:22 #32
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176596811
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:26 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik heb altijd "Like A Virgin" verstaan!
After you hear it you cannot unhear it again. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 16:40 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja holy bbq wat was er met haar aan de hand?! Volgens mij zat die daar met 40 graden koorts of zo? Zag er echt niet oké uit.
TOEPS, leuk om je weer eens te zien in het topic! :D
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176632216
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:40 schreef Riparius het volgende:
Heb je nog contact met Sisi? Ik vind het erg jammer dat ze hier niet meer post.
Natuurlijk, spreek haar bijna elke dag haha. Zal wel vragen of weer eens wat komt posten!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 20:49 schreef G-Pier het volgende:
After you hear it you cannot unhear it again.

Hoor nog steeds Like A Virgin x'D

quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 16:40 schreef Toeps het volgende:
Ja holy bbq wat was er met haar aan de hand?! Volgens mij zat die daar met 40 graden koorts of zo? Zag er echt niet oké uit.
TOEPSSSSSS
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176632222
Nieuwe vlog btw


Also Miguels band vind ik nog steeds jammer dat die atijd mee moet ;(

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176632377
Trouwens deze review deze review bevat wat spoilers over de film!
quote:
En Klaasje die stelt vast dat Jasmijn (gespeeld door Ashley Ntangu) ook aan boord is. Klaasje is ooit opgesloten geraakt waardoor ze het niet heeft kunnen opnemen tegen Jasmijn in een cheerleaderbattle om de hoofdcheerleader te worden. Als veertienjarige heeft ze haar destijds verdacht van sabotage.
Blijkbaar kennen Jasmijn en Klaasje elkaar van vroeger toen ze cheerleaders waren?????? Is Cheerleader zijn wel een ding in Nederland en Belgie? Snap sowieso niet waarom er gedaan moet worden alsof het zich in Amerika afspeelt. ;L Klaasje komt ook al in een NY taxi aan in het begin van de trailer. Uber bestaat toch gewoon in Rotterdam? Ze hadden toch ook kunnen doen alsof ze dat meisje van het Conservatorium kent? En dat ze bijv. de dwarsfluit solo van Komkommertje pikte door haar op te sluiten tijdens een optreden???
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176632677
Meanwhile niemand cared om de muziek van Karen en Josje. Luister er ze ook amper naar naar.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 17:14:31 #37
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176636158
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 18:28 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Nope Sisi en ik zijn nog te arm haha, we wachten wel op de dvd :p
Wonen jullie in de buurt van Rotterdam? Ik wil ook wel mee, ik ben nog steeds zwaar benieuwd of ze de scene met mij erin intact hebben gelaten. :P
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176636526
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 17:14 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Wonen jullie in de buurt van Rotterdam? Ik wil ook wel mee, ik ben nog steeds zwaar benieuwd of ze de scene met mij erin intact hebben gelaten. :P
Sisi woont in Amsterdam. Maar je kunt toch overal naar de bioscoop om de film te gaan zien? Zou trouwens maar opschieten als je de film nog in de bioscoop wil zien, want ik zie in filmagenda's dat het aantal voorstellingen al flink is gereduceerd. Ik vermoed dat de film komende week of de week daarna wel eens voor het laatst zou kunnen draaien in de Nederlandse bioscopen.
pi_176646897
Ik wou jullie ook deze afzichtelijke K3 jurkjes niet onthouden!
Fijn weekend! xxx



(bron)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 21 januari 2018 @ 13:52:34 #40
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176652694
ew
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 21 januari 2018 @ 15:00:04 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176653898
Mag ik zeggen dat de Poolse K3 veel schonere dames zijn dan de Vlaamse ?

Zag ze laatst op YouTube mooie vrouwen vind bij de huidige K3 bij alle drie dat ze een iets apart hoofd hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176656329
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag ik zeggen dat de Poolse K3 veel schonere dames zijn dan de Vlaamse ?

Zag ze laatst op YouTube mooie vrouwen vind bij de huidige K3 bij alle drie dat ze een iets apart hoofd hebben.
Gelukkig voor jou ze brachten weer 2 nieuwe liedjes uit lol

(Iedereen K3)

(10.000 Luchtballonnen)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_176657231
Ik vind My3 iig wel beter dan WIR 3...Ben ik de enige die dit heel gênant vind?
pi_176657993
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 00:52 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik wou jullie ook deze afzichtelijke K3 jurkjes niet onthouden!
Fijn weekend! xxx

[ afbeelding ]

(bron)
Hahaha, het ongemak straalt er vanaf.
pi_176661308
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 13:30 schreef Poedelpoes het volgende:
Meanwhile niemand cares om de muziek van Karen en Josje. Luister er zelf ook amper naar naar.

Ik geef er wel om, maar de debuutsingle van Josje was heel anders dan ik op grond van haar passage in Liefde voor muziek had verwacht en niet zo mijn ding (en de clip al helemaal niet) en ik denk dat dat voor veel meer mensen gold. Ze geeft het zelf uiteraard niet toe, maar ik vermoed dat de respons niet alleen haarzelf maar ook haar platenmaatschappij behoorlijk is tegengevallen, en dat de plannen voor de full CD die eind vorig jaar had moeten verschijnen daarom snel in de ijskast zijn gezet. Ik hoor Josje solo ook liever in het Engels zingen. Vooral haar covers bij MNM in maart 2016 (toen ze dus nog een K3tje was) vielen erg in de smaak, en niet alleen bij mij.

Karen is een heel ander verhaal. Ze doet net als Josje lekker haar ding zonder zich veel van anderen of van kritiek aan te trekken, maar bij haar vallen alle puzzelstukjes wel op hun plaats. Ondanks dat ze als een ietwat hypochondrisch maar ook lichtelijk chaotisch je m'en fous type overkomt weet ze toch precies wat ze wil en dat zal ze nu gaan doen ook. In tegenstelling tot Josje heeft Karen wél haar eerste full CD Een ander spoor bijna klaar. De plaat komt op 23 februari uit en is nu al te bestellen. Helemaal immuun voor kritiek is ze niet want ze heeft wel ijllings de hoesfoto aangepast na kritiek van de spoorwegen. Jammer, want het was zo'n mooie symbolische hoesfoto. Nu heeft ze gekozen voor een close-up uit dezelfde fotoshoot zodat je niet meer ziet dat ze op een spoor loopt:



De spoorwegen hebben zelf trouwens omlangs, notabene in hun eigen blad Metro, een fotograaf in de prijzen laten vallen die ook op een verlaten spoor loopt, dat was dan kennelijk weer wel goed. Over hypocrisie gesproken ...

Gisteren was Karen te gast bij Radio 2 (BE) waar ze Een ander spoor live zong:


En ze bracht ook een ode aan de begin deze week onverwacht overleden Dolores O’Riordan:


Begin februari start op Vier een achtdelige serie onder de titel Karen maakt een plaat waar Karen wordt gevolgd bij het opnemen van haar CD en bij haar eerste solo concert op vrijdag 16 maart 2018 waar ze haar album zal voorstellen. De droom die ze al had als zevenjarig meisje gaat daarmee in vervulling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 22-01-2018 02:40:25 ]
  zondag 21 januari 2018 @ 21:39:34 #46
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176663652
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:24 schreef Brampan221 het volgende:
Ik vind My3 iig wel beter dan WIR 3...Ben ik de enige die dit heel gênant vind?
Zeker niet, zelfs UK3 was niet zo erg als WIR3.

Also: ik heb Ali Baba weer eens beluisterd na 14 jaar (I kid you not) en mijn eerste reactie bij het luisteren van de tekst is "WHAT THE ACTUAL FUCK".

[ Bericht 2% gewijzigd door G-Pier op 21-01-2018 22:45:19 ]
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176666673
Hahaha ja, ze hebben meer bedenkelijke regeltjes, maar 'stop nu maar want ik ..aaaah' zit wel in de top 3 van 'Gert, whut?' geloof ik
pi_176667031
De eerste beelden van Karen maakt een plaat.

[ Bericht 100% gewijzigd door Riparius op 22-01-2018 02:44:28 ]
pi_176679898
TV tip: Karen vanavond rond 22:10 op één bij Van Gils & gasten. Ze komt praten over haar soloplaat en ze zingt ook live.

Edit: nu hier te bekijken.

[ Bericht 34% gewijzigd door Riparius op 23-01-2018 02:20:11 ]
pi_176720074
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 21:39 schreef G-Pier het volgende:
Also: ik heb Ali Baba weer eens beluisterd na 14 jaar (I kid you not) en mijn eerste reactie bij het luisteren van de tekst is "WHAT THE ACTUAL FUCK".
ALI BABA IS ZO LEUK
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')