abonnement Unibet Coolblue
pi_490997
quote:
Op 24 november 2000 00:19 schreef Arcee het volgende:
Wat ontzèttend leuk vond ik dat, dat die hond binnen kwam lopen met dat kadootje om z'n nek..
Was dat een kadootje dan ? .... ik dacht dat het zijn zender was.
quote:
Op 24 november 2000 00:47 schreef Dark het volgende:
.
Hij mag lekker in bed bij Dees en morgen weer naar huis
.
Hij lag nog net niet bij haar IN bed , maar ze lagen wel bijna lepeltje lepeltje.


------------------
is dat een hond dan ? , lijkt meer op een kruising tussen een bouvier en een ijsbeer (een ijsbouveer zeg maar)

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 november 2000 @ 06:57:59 #27
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_491004
Het verschil met Karin vorig jaar is alleen dat dat een week of twee voor het einde was. Dees moet nog 5 weken en heeft zich hiermee kunnen opladen. Er zitten meer mensen in het huis die het moeilijk hebben en die krijgen ook niets.

Het klopt gewoon niet. Dit is een enorme toegift van de redaktie.

pi_491015
quote:
Op 24 november 2000 04:40 schreef PC eend het volgende:
Was dat een kadootje dan ? .... ik dacht dat het zijn zender was.
Was een armband die ze van haar ouders kreeg.
pi_491026
quote:
Op 24 november 2000 06:57 schreef marky het volgende:
Het verschil met Karin vorig jaar is alleen dat dat een week of twee voor het einde was. Dees moet nog 5 weken en heeft zich hiermee kunnen opladen. Er zitten meer mensen in het huis die het moeilijk hebben en die krijgen ook niets.

Het klopt gewoon niet. Dit is een enorme toegift van de redaktie.


Hey Marky, volgens mij vergeet je iets. Strax krijgt Dees ook een flinke dip als de hond weer weg moet.

Het lijkt mij een heel slim kado van BB. Aan de ene kant blijdschap over een stukje van thuis. En aan de andere kant voelt ze het gemis zo ook dubbel zo hard. Haar allereerste reactie was ook dat ze nu meteen naar huis wilde. Dit heeft ze later nog een paar keer herhaald. De kadootjes brengen thuis ineens pijnlijk dichtbij. Niet dat ik haar direct haar koffers zie pakken, maar toch...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  vrijdag 24 november 2000 @ 09:06:21 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_491040
Ik kan dit gezeik niet eens volgen.

Volgens mij heeft de redactie gewoon gekeken wat het leukste zou zijn voor Dees voor haar verjaardag. En dat was nou een maal de hond.
Toch veel leuker dan weer een optreden van Gordon of zoiets.

En als medebewoners hier raar op reageren, dan vind ik ze echt zielig en gunnen ze een ander niets.
Ik vind dit normaler dan een caravan vol films en chips.

Maar ja, hier maakt het toch niet uit wat VOO doet. Het is toch niet goed.
Je kan ook zeiken om het zeiken!

***
  vrijdag 24 november 2000 @ 09:29:57 #31
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_491050
Vraag me af wie met het poepschepje gaat rondlopen straks :-)

En ik moet nog zien of Desi haar hond wel alleen naar huis wil laten gaan, die staat straks weer uitgebreidt te janken. Ze wankelde al de laatste dagen en vermoed dat dit de druppel is :')

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_491055
Ik vind dat je best mag begrijpen waarom de overige bewoners zich misdeeld voelen. Die avond ervoor werden de 3 genomineerden in het zonnetje gezet, daar kon Desiree van profiteren. De dag erna staat zij geheel in het zonnetje en krijgt ze haar hond ook nog eens een nacht (wat ik contact met de buitenwereld noem, maar goed). Laten we wel wezen, die hond is de liefde van haar leven.

Nu kun je gaan zeuren op de bewoners, maar ze staan volledig in hun recht om te steigeren. Ik zou ook achter m'n oren krabben als de overwinning bedreigd werd door een labiel persoon, omdat diegene werkelijk door die maanden _geloodsd_ wordt.

Daarnaast kun je je inderdaad afvragen of Dees wel beter wordt van dit bliksembezoek. Als dit een actie is om haar over het randje te krijgen - ik ben benieuwd. Het lijkt me echter wederom een manier om het aantal belrondes zeker te stellen. VOO is niet gebaat bij een vrijwillig vertrek. Ook dat is al eerder geopperd hier.

Rest de vraag of de overige bewoners eindelijk dees' schreeuw naar aandacht inzien en haar links laten liggen, zoals Robin. Me dunkt dat dat vragen is om een persoonlijk ingrijpen van De Goedheiligman Daarboven.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_491073
Claudia, ik sluit me hier helemaal bij aan.
Het is toch overduidelijk dat Deesje door haar zielige act een beetje de hand boven het hoofd gehouden wordt?
Wat ik mij wel afvraag. gisteren waren er toch wel wat scheve gezichten naar Dezeuree toe,of dit inderdaad in haar voordeel zal zijn?

Verleden keer kreeg Dees ook al een speciaal cadeautje van Beau en Willem, die haarblondeersel bende, de anderen kregen niets.
Oke een kleinigheidje maar toch?
De bewoners gaan er toch over nadenken.

En ik vind het onzin om wat de bewoners nu krijgen te vergelijken met BB1 en Karin.

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 24-11-2000 10:17]

pi_491080
quote:
Op 24 november 2000 10:11 schreef itsme het volgende:
Wat ik mij wel afvraag. gisteren waren er toch wel wat scheve gezichten naar Dezeuree toe, of dit inderdaad in haar voordeel zal zijn?
Ik ben van mening dat Dees hier niet anders door in de groep zal liggen. Bianca zei over Hieke zoiets als: "Laat het er maar lekker uitkomen, heeft ze nodig". Ze suggereerde dus dat het probleem eerder bij Hieke lag dan bij Dees en haar hond. Ik kan me van Ferdi overigens nog wel voorstellen dat hij het beu wordt. Ik vermoed dan ook dat Hieke en Ferdi Dees zullen nomineren. Hmm, moet eigenlijk een nieuwe topic voor geopend worden.
quote:
Verleden keer kreeg Dees ook al een speciaal cadeautje van Beau en Willem, die haarblondeersel bende, de anderen kregen niets.
Het stoot me dan vooral tegen de borst dat iemand als Robin moet smeken om z'n eigen fiets te _betalen_.
quote:
En ik vind het onzin om wat de bewoners nu krijgen te vergelijken met BB1 en Karin.
Dat vind ik ook. Sterker nog, als je Karin bijvoorbeeld zou vergelijken met Hieke, dan zou je je af kunnen vragen waarom Karin wel privileges kreeg en Hieke die niet krijgt. Ze hebben beiden kinderen en voor beiden staat (stond) de relatie onder druk. Ik vind het opmerkelijk dat Fahrid niet op een belletje oid aangedrongen heeft of dat dat in ieder geval niet gebleken is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_491095
De hond moet er om 11 uur uit vandaag........
  vrijdag 24 november 2000 @ 11:39:18 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_491148
Helemaal met je eens Claudia.

Ik weet niet wat het effect op Dees zal zijn van deze aktie. Maar mij lijkt het dat het haar sterkt.

pi_491223
En trouwens...Hoe denken jullie dat onze vriendelijke Dees had gereageerd als b.v Hieke of Kim een cadeautje van Beau had gehad?
Nou dat weten we wel! Gezeur en jaloers.
Terwijl ik die dames niet zo hebben horen reageren, zij gunnen het een ander wel.
En van ferdi kan ik het wel begrijpen.
Volgens mij krijgt hij steeds meer een hekel aan Dezeuree door haar gezeur en gejank,(heel begrijpelijk) dus heeft hij zo iets van Jezus kan ze weer gaan janken en zeiken.
Ik denk dat als iemand anders iets leuks had gehad, hij daar veel minder moeite mee had gehad.
pi_491384
Wat mij zo ontzettend verbaast is een opmerking van Desiree toen nog niet bekend was dat er een geit kwam en de bewoners een bot uit het voorraadhok haalden als hint.

Ze zei toen: "Ja daaahaaag, als hier een hond komt ga ik naar huis. Ik ga hier niet constant achter een hond aanlopen. Dat doe ik echt niet. Dan ga ik echt naar huis."

Nogal extreem was dat. Ik kreeg toen absoluut niet de indruk dat ze een hondenliefhebster was. Integendeel. En nu wordt zelfs gezegd dat haar hond haar grootste liefde is. Kan iemand dit psychologisch verklaren?

pi_491549
Ik heb dat niet gezien op televisie of gelezen in de streamverslagen, Xenia, dus ik kan het niet beamen. Het klinkt meer als iets wat Ferdi en Robin zouden zeggen.

Mocht Dees het gezegd hebben (en laat ik je het voordeel van de twijfel gunnen ), dan kan ik alleen bedenken:

-De hond zou misschien aandacht gaan krijgen van de bewoners die D. dan mis zou lopen?
-Je hebt ook mensen die alleen van _hun_ hond houden, en niet van honden in het algemeen. Onder dat mom willen mensen vaak na het verlies van een hond ook geen 2e hond. "Het is Bobby gewoon niet!"
-Misschien zou een hond in de buurt haar teveel herinneren aan haar eigen hondje? Pff ik verklein het ook nog, het was een bakbeest!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_491562
Ik vond het wel aandoenelijk, toen ze het doorkreeg.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_491820
quote:
Op 24 november 2000 15:01 schreef Xenia het volgende:
Wat mij zo ontzettend verbaast is een opmerking van Desiree toen nog niet bekend was dat er een geit kwam en de bewoners een bot uit het voorraadhok haalden als hint.

Ze zei toen: "Ja daaahaaag, als hier een hond komt ga ik naar huis. Ik ga hier niet constant achter een hond aanlopen. Dat doe ik echt niet. Dan ga ik echt naar huis."

Nogal extreem was dat. Ik kreeg toen absoluut niet de indruk dat ze een hondenliefhebster was. Integendeel. En nu wordt zelfs gezegd dat haar hond haar grootste liefde is. Kan iemand dit psychologisch verklaren?


Ja, daar is een simpele verklaring voor.
Je bent niet helemaal juist in je weergave.
Desiree vertelde er namelijk bij dat er thuis een hond op haar wacht.
Ze gaf aan niet achter een vreemde hond aan te willen lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 november 2000 @ 19:51:00 #42
862 Arcee
Look closer
pi_491841
quote:
Op 24 november 2000 13:39 schreef itsme het volgende:
Terwijl ik die dames niet zo hebben horen reageren, zij gunnen het een ander wel.
Man, Hieke wordt al wild als iemand anders 1 sigaret meer heeft dan zij...
  vrijdag 24 november 2000 @ 21:41:37 #43
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_492001
quote:
Op 24 november 2000 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan dit gezeik niet eens volgen.

Volgens mij heeft de redactie gewoon gekeken wat het leukste zou zijn voor Dees voor haar verjaardag. En dat was nou een maal de hond.
Toch veel leuker dan weer een optreden van Gordon of zoiets.

En als medebewoners hier raar op reageren, dan vind ik ze echt zielig en gunnen ze een ander niets.
Ik vind dit normaler dan een caravan vol films en chips.

Maar ja, hier maakt het toch niet uit wat VOO doet. Het is toch niet goed.
Je kan ook zeiken om het zeiken!


Ja , en voor het gemak word even vergeten dat Kimmie Bimmie ,ook taart en kadootjes had gekregen toen ze jarig was ,maar ja nu is het Desiree en dan valt de hele natie erover heen,weet je wat het met die gasten is ,die gunnen elkaar nix ,en het voorbeeld van karin,dat hebben ,Bart Ruud en Willem haar zelf aangeboden,over non-egotripperij gesproken!!!!Daar kan deze groep nog wat van leren,de groep van vorig jaar zat er constant bij als Ruud, Karin en Willem weer eens een keer vaker post kregen van hun kinderen,heb je ze 1 keer horen klagen .....ik dacht het toch niet he.Hieke en consorten hebben dit zelf gewild,dus zou ik zeggen ga er dan ook voor, en lig niet te ZEIKEN!!!!!!

"Je hoeft niet harder te gaan praten ,omdat je denkt dat je gelijk hebt"

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
  vrijdag 24 november 2000 @ 22:42:48 #44
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_492054
quote:
Op 24 november 2000 21:41 schreef FarahDibah het volgende:
Ja , en voor het gemak word even vergeten dat Kimmie Bimmie ,ook taart en kadootjes had gekregen toen ze jarig was ,maar ja nu is het Desiree en dan valt de hele natie erover heen,weet je wat het met die gasten is ,die gunnen elkaar nix ,en het voorbeeld van karin,dat hebben ,Bart Ruud en Willem haar zelf aangeboden,over non-egotripperij gesproken!!!!Daar kan deze groep nog wat van leren,de groep van vorig jaar zat er constant bij als Ruud, Karin en Willem weer eens een keer vaker post kregen van hun kinderen,heb je ze 1 keer horen klagen .....ik dacht het toch niet he.Hieke en consorten hebben dit zelf gewild,dus zou ik zeggen ga er dan ook voor, en lig niet te ZEIKEN!!!!!!

"Je hoeft niet harder te gaan praten ,omdat je denkt dat je gelijk hebt"


Als je de uitzending van vanavond hebt gezien dan vertelde Dees wat die hond voor haar betekende. Het was haar dagboek, haar steun en toeverlaat. Deze aktie kan je gelijk trekken met de schrijfaktie rond Koos. Toen Koos niet meer mocht schrijven had Dees het er steeds over dat het eigenlijk ook niet eerlijk was want dat schrijven was voor Koos een uitlaatklep. Ferdi was toen de zelfde mening toegedaan als Dees. Dat houd in ieder geval in dat Ferdi wel consequent is en Dees niet
  vrijdag 24 november 2000 @ 23:47:21 #45
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_492127
quote:
Op 24 november 2000 22:42 schreef marky het volgende:
knip >Toen Koos niet meer mocht schrijven had Dees het er steeds over dat het eigenlijk ook niet eerlijk was want dat schrijven was voor Koos een uitlaatklep. Ferdi was toen de zelfde mening toegedaan als Dees. Dat houd in ieder geval in dat Ferdi wel consequent is en Dees niet
Tot dat Fewdi iets krijgt aangeboden over 2 weken. Dan zal hij waarschijnlijk ook niet weigeren
  zaterdag 25 november 2000 @ 13:07:57 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_492717
quote:
Op 24 november 2000 23:47 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Tot dat Fewdi iets krijgt aangeboden over 2 weken. Dan zal hij waarschijnlijk ook niet weigeren
Stellig
pi_492725
quote:
Op 24 november 2000 19:51 schreef Arcee het volgende:
Man, Hieke wordt al wild als iemand anders 1 sigaret meer heeft dan zij...
Ehmz, je hebt duidelijk niet gehoord wat Hieke zei over Annet's GEMENE actie door VIER sigaretten mee te nemen toen zij uit het huis ging.

Echt, daar zou je met Hieke UREN over kunnen praten

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_492748
quote:
Op 24 november 2000 22:42 schreef marky het volgende:
Ferdi was toen de zelfde mening toegedaan als Dees. Dat houd in ieder geval in dat Ferdi wel consequent is en Dees niet
Ach er zijn zoveel mensen niet consequent in hun leven en zeker in het BBhuis is dat lastig lijkt mij. Er wordt zo met je emoties gespeeld dat je echt niet redelijk blijft als het ding waar je zoveel om geeft voor je neus staat. Je eist wel veel van iemand als je dan zegt dat die persoon dan consequent moet zijn.

Even iets anders: itsme, wat ben je toch steeds negatief over desiree, herken je jezelf in haar ofzo...

fake a dream
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')