abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176036601
Motorclub topic!
Special edition: nu zónder die kutplaatjes van Photobucket!

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Snertrit!


New/Oldbierit Apr 2014

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. gele hesjes ftw

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




Disclaimer: bovenstaande foto berust geheel op jaloezie
pi_176036869
Totaal niet gezien dat ik de lapo had :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_176041512
En zo krijg je dus dat modjes in een gesloten topic blijven posten :(
  woensdag 27 december 2017 @ 15:28:19 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_176041823
Hey leuk, had dit topic nog niet gezien :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 27 december 2017 @ 16:38:17 #5
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_176044455
Mooiweerposer meldt 8-)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_176045924
Slechtweerposer meldt

pi_176049273
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 17:25 schreef Maegrim het volgende:
Slechtweerposer meldt


volgens mij heeft ie de pest in :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 27 december 2017 @ 19:43:20 #8
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_176050450
Morgen droog!

Rijden!
  donderdag 28 december 2017 @ 01:05:49 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_176062450
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 17:25 schreef Maegrim het volgende:
Slechtweerposer meldt


Opschepper :{w

:P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 28 december 2017 @ 16:58:45 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176078079
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 19:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Morgen droog!

Rijden!
Hier niet, en morgen nog minder..

Sowieso graag nog een weekie goed plenzen voor ik er überhaupt over na ga denken om een rondje te gaan doen. Zo te zien hebben we hier 40 mm te goed in de aankomende week, dus met een beeeeetje mazzel... :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176079540
Reed rond 6 uur vanochtend door het kutweer naar huis en kwam zowaar 2 motoragenten tegen. Het was zeker 2 graden en regen/natte sneeuw.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_176079804
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hier niet, en morgen nog minder..

Sowieso graag nog een weekie goed plenzen voor ik er überhaupt over na ga denken om een rondje te gaan doen. Zo te zien hebben we hier 40 mm te goed in de aankomende week, dus met een beeeeetje mazzel... :P
Zo blij dat ik een pekelfiets heb. Moet er niet aan denken zo schijterig te moeten zijn. Wil gewoon kunnen rijden wanneer ik dat wil.
pi_176082692
Motor heeft alleen schade aan plastic *O* Heb ze gevraagd om er een nieuw knipperlicht aan te flansen en de kapotte kuipdelen er lekker af te halen, ga ik rustig verder kijken of ik er een naked van maak :9

De blauwe plekken op mijn binnenbeen groeien wel lekker door ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 28 december 2017 @ 19:39:47 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176083042
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:51 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zo blij dat ik een pekelfiets heb. Moet er niet aan denken zo schijterig te moeten zijn. Wil gewoon kunnen rijden wanneer ik dat wil.
Daarom gaat 'ie ook weer weg, met de AT had ik er ook gewoon poep aan. Die maakte ik baggervet en dan reed ik gewoon door.. Hier zitten te veel kwetsbare metalen delen en elektronica op. Is gewoon zonde.
Ik wil ook lekker rijden zonder me al te veel te hoeven bekommeren om pekel en ellende..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176100745
Ze hebben weer flink gestrooid vanochtend. Maar ik ga dit weekend gewoon rijden, kan mij het schelen! ~:)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_176102891
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:31 schreef Xaryna het volgende:
Ze hebben weer flink gestrooid vanochtend. Maar ik ga dit weekend gewoon rijden, kan mij het schelen! ~:)
Waar ga je heen?
pi_176108146
Den Haag, oud-en-nieuw vieren met familie. Niet heel spannend ritje, maar het jaar afsluiten met een ritje en beginnen met een ritje (heen en terug :') )leek me wel leuk.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_176111055
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:44 schreef Xaryna het volgende:
Den Haag, oud-en-nieuw vieren met familie. Niet heel spannend ritje, maar het jaar afsluiten met een ritje en beginnen met een ritje (heen en terug :') )leek me wel leuk.
Maar dat klinkt ook echt als een strak plan.
pi_176115366
Nou ik heb mijn motor maar even ergens anders gestald. Ik woon in een wijk die nota bene bij Probleemwijken is geweest (Het is de schuld van de Rabobank!) dus ik vertrouw het niks met mijn motor zo geparkeerd :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 29 december 2017 @ 16:46:24 #20
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_176116020
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:30 schreef BlackLining het volgende:
Nou ik heb mijn motor maar even ergens anders gestald. Ik woon in een wijk die nota bene bij Probleemwijken is geweest (Het is de schuld van de Rabobank!) dus ik vertrouw het niks met mijn motor zo geparkeerd :')
Hahaha, heerlijk.

pi_176116967
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:46 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Hahaha, heerlijk.

[ afbeelding ]
Ja, da's hier praktisch om de hoek :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_176118256
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:30 schreef BlackLining het volgende:
Nou ik heb mijn motor maar even ergens anders gestald. Ik woon in een wijk die nota bene bij Probleemwijken is geweest (Het is de schuld van de Rabobank!) dus ik vertrouw het niks met mijn motor zo geparkeerd :')
Kees Kankerkachel woonde bij mij om de hoek :7 _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_176120826
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:30 schreef BlackLining het volgende:
Nou ik heb mijn motor maar even ergens anders gestald. Ik woon in een wijk die nota bene bij Probleemwijken is geweest (Het is de schuld van de Rabobank!) dus ik vertrouw het niks met mijn motor zo geparkeerd :')
ik was net nog in dat tuigdorp van je. Allemaal mensen die al vuurwerkjes afstaken :(
pi_176123087
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kees Kankerkachel woonde bij mij om de hoek :7 _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_176210660
Gelukkig nieuwjaar iedereen :*
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 1 januari 2018 @ 10:17:25 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_176211024
Op veel mooie en veilige kilometers in 2018 ^O^
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_176211389
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:30 schreef BlackLining het volgende:
Nou ik heb mijn motor maar even ergens anders gestald. Ik woon in een wijk die nota bene bij Probleemwijken is geweest (Het is de schuld van de Rabobank!) dus ik vertrouw het niks met mijn motor zo geparkeerd :')
Thnx! Nu heb ik alle afleveringen weer moeten kijken |:(

Beste wensen!
  maandag 1 januari 2018 @ 14:32:11 #29
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_176214709
Gelukkig nieuwjaar! De beste wensen allemaal en vele ritjes zonder problemen in 2018 *;
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_176215063
De ondergrondse container waar mijn motor altijd naast staat stond vanmorgen in de fik :')

Nou ja, beste wensen allemaal
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_176215149
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:48 schreef BlackLining het volgende:
De ondergrondse container waar mijn motor altijd naast staat stond vanmorgen in de fik :')

Nou ja, beste wensen allemaal
Jezus... das een zuur begin voor 2018.
Aangestoken door vuurwerk o.i.d. ?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_176215218
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:53 schreef CoExist het volgende:

[..]

Jezus... das een zuur begin voor 2018.
Aangestoken door vuurwerk o.i.d. ?
Dunno, was niet thuis. Maar mijn motor staat ergens anders gestald, dus boeie :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 1 januari 2018 @ 17:30:16 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176218415
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:48 schreef BlackLining het volgende:
De ondergrondse container waar mijn motor altijd naast staat stond vanmorgen in de fik :')

Nou ja, beste wensen allemaal
Dan had je dat goed ingeschat en voorkomen door dat ding ergens anders te stallen ^O^

Beste wensen allen ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 1 januari 2018 @ 19:21:04 #34
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_176220397
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:53 schreef CoExist het volgende:

[..]

Jezus... das een zuur begin voor 2018.
Aangestoken door vuurwerk o.i.d. ?
Is dat een vraag? :')

Gaat dat via een stadspas? Kunnen ze misschien mooi opvragen wie dat dan gedaan heeft.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_176223685
Gelukkig nieuw jaar :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:00:45 #36
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_176231687
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Is dat een vraag? :')

Gaat dat via een stadspas? Kunnen ze misschien mooi opvragen wie dat dan gedaan heeft.
Nee die dingen staan gewoon random in de stad/straat.

Iedereen heeft daar toegang toe.
pi_176234694
Vanmorgen de motor weer opgehaald, het ziet er allemaal minder erg uit dan ik dacht. Uiteindelijk is een kapdeel volledig naar de kloten gegaan, van het deel wat daaronder zat en voor het blok zit zijn de bevesitigingen stuk, evenals het plastic om de koplamp. Die zitten nu met tie-rips vast _O- Knipperlichtje erop gezet zodat er weer mee gereden mag worden, alsof er niks is gebeurd.

Helaas is de wiebel wel duidelijker te merken. -O- Weet niet zeker of dat nou vandaag aan alle troep op de weg, de wind of aan de motor zelf ligt, maar het rijdt in ieder geval niet heel soepel. Binnenkort maar even mee naar een andere garage, vragen of ze er even vijf minuten op willen rijden. Weet ik hopelijk of het aan mij ligt, of dat er toch wat aan de hand is.

Dan ook nog een nieuwe jas, broek en helm kopen en ik heb de helft van mijn jaarlijkse motorbudget er weer door :') ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 14:16:16 #38
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_176236267
Bij Motorkledingcenter is binnenkort weer de ruilbeurs. Kun je oude kleding/miskopen inleveren en ingeleverde kleding kopen.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_176247138
Ik heb dit pak nu vijf jaar, vind dat ik wel nieuw spul mag halen in plaats van tweedehands :P Heb je toch wat meer zekerheid dat alles nog goed zit.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:46:15 #40
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_176249138
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:00 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Nee die dingen staan gewoon random in de stad/straat.

Iedereen heeft daar toegang toe.
Was net met z'n Mercedes Sprinter op pad en lag er ook ineens een uitgefikte vuilnisbak op de route

Vuurwerk :')

Van mij mogen ze t afschaffen
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:05:17 #41
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_176249650
- ja dag -

[ Bericht 63% gewijzigd door Sounddragon op 02-01-2018 23:29:33 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:31:59 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176250145
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Was net met z'n Mercedes Sprinter op pad en lag er ook ineens een uitgefikte vuilnisbak op de route

Vuurwerk :')

Van mij mogen ze t afschaffen
vind je niet dat die mongols in DH al genoeg dingen hebben afgeschaft en verboden?

Tolerantie..

Mensen die overlast veroorzaken moeten ze aanpakken.. Als er 1000 mensen dwangmatig koekies vreten en vervolgens de buurt onderkotsen, moet je niet de koekies verbieden voor iedereen.. Bullshit.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:43:35 #43
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_176250294
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

vind je niet dat die mongols in DH al genoeg dingen hebben afgeschaft en verboden?

Tolerantie..

Mensen die overlast veroorzaken moeten ze aanpakken.. Als er 1000 mensen dwangmatig koekies vreten en vervolgens de buurt onderkotsen, moet je niet de koekies verbieden voor iedereen.. Bullshit.
Okay laat ik mezelf beperken tot knalvuurwerk.

Want daar gebeurt alle rotzooi mee. Cobra6 met wat nitraten in een vuilcontainer smijten, rotjes in prullenbakken en tot slot een Ducati brandbom door je raam.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 3 januari 2018 @ 02:24:51 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176251456
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Okay laat ik mezelf beperken tot knalvuurwerk.

Want daar gebeurt alle rotzooi mee. Cobra6 met wat nitraten in een vuilcontainer smijten, rotjes in prullenbakken en tot slot een Ducati brandbom door je raam.
Psies; overlast veroorzaken/slopen -> eerste boete 500, tweede 1000, vernielen::2500 + de schade.

Overlast is dan dus niet: Jan de Zeiksnor op de hoek een hekel heeft aan harde knallen..

En wmb mogen we qua decibellen en expolosiedruk gewoon weer terug naar de oldskool groene strijkers, die waren hard zat.. Nitraatklappers en al die gekkigheid zijn belachelijk., Een beetje beng mag best, maar gehoorschade uitdelen aan iedereen die per ongeluk in je buurt gaat me iets te ver als nieuwjaarswens.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176251859
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Was net met z'n Mercedes Sprinter op pad en lag er ook ineens een uitgefikte vuilnisbak op de route

Vuurwerk :')

Van mij mogen ze t afschaffen
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Okay laat ik mezelf beperken tot knalvuurwerk.


Want daar gebeurt alle rotzooi mee. Cobra6 met wat nitraten in een vuilcontainer smijten, rotjes in prullenbakken en tot slot een Ducati brandbom door je raam.
En dan noem je daarna alleen maar dingen op die al verboden zijn.. :s)
Het knalvuurwerk dat legaal in Nederland te koop is, krijg je hooguit een brandwondje van. Daar kan je geen dingen mee kapot maken. Zou er niet rouwig om zijn als ze dat ook nog gaan verbieden, alleen heeft dat geen enkel effect op de schade die er elk jaar weer is, behalve op de omzet van de vuurwerkverkopers.

Maar goed, dit is natuurlijk meer iets voor het (anti-)vuurwerktopic :)
  woensdag 3 januari 2018 @ 08:59:44 #46
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_176252535
Ik denk dat ik vandaag toch maar met de trein naar Alkmaar ga, ik zit precies dwars op de storm met m'n rijrichting.
pi_176254347
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:00 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Nee die dingen staan gewoon random in de stad/straat.

Iedereen heeft daar toegang toe.
Nee hoor, die gaan open met een pasje. Alleen dondert de zak dan op de stapel dus je kunt moeilijk herleiden wie er iets brandends in heeft gegooid.

Ach ja, brandweer heeft het geblust. Zal verder wel, morgen de motor weer ophalen *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_176254754
Hier gingen ze open met een pasje, maar wegens (jaja, je verwacht het niet) privacyredenen zijn ze zonder pas toegankelijk.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:04:18 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_176255290
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

vind je niet dat die mongols in DH al genoeg dingen hebben afgeschaft en verboden?

Tolerantie..

Mensen die overlast veroorzaken moeten ze aanpakken.. Als er 1000 mensen dwangmatig koekies vreten en vervolgens de buurt onderkotsen, moet je niet de koekies verbieden voor iedereen.. Bullshit.
Ik ben eigenlijk principieel tegen het verbieden van heel veel dingen, maar voor vuurwerk wil ik misschien wel een uitzondering maken.

Wanneer mensen door hun stomme gedrag zelf een oog of hand verliezen kan ik daar niet heel erg mee zitten, maar vaak zijn het omstanders die letsel of schade oplopen. Afgelopen nieuwjaarsnacht ook:

We stonden met vrienden op het dak te kijken naar het vuurwerk, en op de hoek van de straat waren een paar idioten bezig allemaal pijlen alle kanten op te schieten. Op een gegeven moment schiet een dikke pijl in een boom, maakt rechtsomkeert en explodeert vol in een voortuin: raam aan stukken.

Je zou maar daar in de tuin gestaan hebben, dan waren de gevolgen niet te overzien. Verstandig gebruik van veilig vuurwerk is prima, maar IQ van een stoeptegel + drank + vuurwerk is een slecht idee. Hoe wil je daar ooit op gaan handhaven?
Huilen dan.
  woensdag 3 januari 2018 @ 12:37:04 #50
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_176256024
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk principieel tegen het verbieden van heel veel dingen, maar voor vuurwerk wil ik misschien wel een uitzondering maken.

Wanneer mensen door hun stomme gedrag zelf een oog of hand verliezen kan ik daar niet heel erg mee zitten, maar vaak zijn het omstanders die letsel of schade oplopen. Afgelopen nieuwjaarsnacht ook:

We stonden met vrienden op het dak te kijken naar het vuurwerk, en op de hoek van de straat waren een paar idioten bezig allemaal pijlen alle kanten op te schieten. Op een gegeven moment schiet een dikke pijl in een boom, maakt rechtsomkeert en explodeert vol in een voortuin: raam aan stukken.

Je zou maar daar in de tuin gestaan hebben, dan waren de gevolgen niet te overzien. Verstandig gebruik van veilig vuurwerk is prima, maar IQ van een stoeptegel + drank + vuurwerk is een slecht idee. Hoe wil je daar ooit op gaan handhaven?
Op een dak naar vuurwerk kijken klinkt wel zeer verstandig overigens :’)
  woensdag 3 januari 2018 @ 13:48:16 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_176257700
Dakterras, jij je zin.
Huilen dan.
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:03:09 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176258083
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
Dakterras, jij je zin.
Dan nog; dat spul gaat omhoog, en waar zit/sta jij?

Magoei, laten we maar ophouden over vuurwerk, we zijn er weer een jaartje vanaf ;)

Hoop water gevallen vannacht, ik denk dat het inmiddels wel mogeljk is om een rondje zoutloos te rijden :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176258720
Vliegen als ik zo naar buiten kijk...
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_176258920
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:26 schreef Freezer het volgende:
Vliegen als ik zo naar buiten kijk...
Ik ga t toch maar wagen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_176258975
Ik ga toch maar met de wagen O-)
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_176260854
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan nog; dat spul gaat omhoog, en waar zit/sta jij?

Magoei, laten we maar ophouden over vuurwerk, we zijn er weer een jaartje vanaf ;)

Hoop water gevallen vannacht, ik denk dat het inmiddels wel mogeljk is om een rondje zoutloos te rijden :Y
Weet je het zeker? Vorige week donderdag vroor het 's ochtends (in ieder geval in het noorden), zou me niet verbazen als er toen weer gestrooid is. Is dat nu wel weggespoeld? :o
pi_176261713
Ik heb hier al heel lang geen strooiwagens meer gezien eigenlijk alleen dat ene weekend dat het zo hard gesneeuwd heeft. Ook op de banden zie ik helemaal niks zitten na een ritje...
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:16:04 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176265652
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:42 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Vorige week donderdag vroor het 's ochtends (in ieder geval in het noorden), zou me niet verbazen als er toen weer gestrooid is. Is dat nu wel weggespoeld? :o
nah, hier wel iig.. Heeft hier al een paar keer geregend, en de afgelopen 24 uur leek het wel een wasmachine buiten. Al meer dan een week geen vorst gehad ook volgens mij, misschien wel 2.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176275508
Ook hier in Groningen heeft het flink hard geregend de laatste tijd. Men kan bij mij in de voortuin gratis een modderbad nemen ;)
Als ik geen mooiweer rijder was geweest, zou zout nu wel het laatste zijn waar ik me druk om maak.

[ Bericht 17% gewijzigd door Marco001 op 04-01-2018 10:37:24 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_176277135
Dat zout is nu echt wel weg hoor :') je kunt het ook overdrijven natuurlijk
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:03:16 #61
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_176294044
Vanmiddag lag er nog te veel water op de weg maar zojuist rond een uurtje of 10 was het goed droog. Gaassss _O_ _O_

En van een random gozer een complimentje gekregen voor mijn "mooie fiets" *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_176315929
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:03 schreef Amoeba het volgende:
Vanmiddag lag er nog te veel water op de weg maar zojuist rond een uurtje of 10 was het goed droog. Gaassss _O_ _O_

En van een random gozer een complimentje gekregen voor mijn "mooie fiets" *)
Ik ben nog totaal onbekend hier, vandaar: wat voor fiets heb je 8)7

Begint bij mij ook echt te kriebelen om ff een ritje te maken, maar de fiets staat nog in winter outfit en druk druk druk.... :X
pi_176316033
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 00:48 schreef cofi het volgende:

[..]

Ik ben nog totaal onbekend hier, vandaar: wat voor fiets heb je 8)7

Begint bij mij ook echt te kriebelen om ff een ritje te maken, maar de fiets staat nog in winter outfit en druk druk druk.... :X
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 01:00:23 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176316131
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:42 schreef Tankiej het volgende:
Magoei, laten we maar ophouden over vuurwerk, we zijn er weer een jaartje vanaf

Je zal dat uiteraard per locatie moeten bekijken. Vandaag nog 300 km geblikt in de zuidelijke helft van NL, en ik heb toch een paar keer ranzigheid van mijn ramen moeten sproeien..wil niet zeggen dat dat zout is overigens, want als je echt in pekel rijdt merk je het wel.. .
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176316178
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 00:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er erg netjes uit, zo op de foto!

Zou zelf meer een allroad willen, maar weet totaal nog niet wat. In ‘onze motorclub’ is het R1, s1000rr, fireblade, ed wat de klok slaat. Moet je met een allroad van goede huize komen om dat bij te houden...

Hoe dan ook, door de huidige omstandigheden zal er geen budget zijn, dus lekker door janken met mijn bejaarde spleetoog o|O
pi_176316630
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 01:04 schreef cofi het volgende:

[..]

Ziet er erg netjes uit, zo op de foto!

Zou zelf meer een allroad willen, maar weet totaal nog niet wat. In ‘onze motorclub’ is het R1, s1000rr, fireblade, ed wat de klok slaat. Moet je met een allroad van goede huize komen om dat bij te houden...

Hoe dan ook, door de huidige omstandigheden zal er geen budget zijn, dus lekker door janken met mijn bejaarde spleetoog o|O
Ze mag wel eens gepoetst worden ja. :%
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_176320307
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 01:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je zal dat uiteraard per locatie moeten bekijken. Vandaag nog 300 km geblikt in de zuidelijke helft van NL, en ik heb toch een paar keer ranzigheid van mijn ramen moeten sproeien..wil niet zeggen dat dat zout is overigens, want als je echt in pekel rijdt merk je het wel.. .
Wat heb je met die quote gedaan? Je eigen tekst er in geplaatst? :P

M'n voorruit werd gister ook nog weer smerig, maar dat kan ook van andere troep geweest zijn inderdaad. Morgen gaat het weer vriezen, dus ik gok dat ze wel gaan strooien.
Maar ik ben toch ook een echte mooiweerrijder, dus mijn motor blijft nog wel even binnen :+
pi_176320822
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 01:04 schreef cofi het volgende:
. In ‘onze motorclub’ is het R1, s1000rr, fireblade, ed wat de klok slaat. Moet je met een allroad van goede huize komen om dat bij te houden...

die mogen ook nergens harder dan 130 in nederland hoor O-) behalve op circuit dan
pi_176321146
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:31 schreef Salatrel het volgende:

[..]

die mogen ook nergens harder dan 130 in nederland hoor O-) behalve op circuit dan
Jaarlijks hebben we meerdere weekendjes toeren in Duitsland :P

*Rijbewijzen zijn in het verleden al verloren :X*
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:41:35 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176321941
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:02 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Wat heb je met die quote gedaan? Je eigen tekst er in geplaatst? :P

M'n voorruit werd gister ook nog weer smerig, maar dat kan ook van andere troep geweest zijn inderdaad. Morgen gaat het weer vriezen, dus ik gok dat ze wel gaan strooien.
Maar ik ben toch ook een echte mooiweerrijder, dus mijn motor blijft nog wel even binnen :+
Mjah, de CB gaat binnenkort de markt op, dus een laatste ritje zou wel leuk zijn. Sowieso effe de siliconen uit de band rijden zodat een eventuele testrit niet op een glibberbandje gaat plaatsvinden.

Die kwoot is een beetje vreemd idd.. Soms gaat dat mis en maakt Chrome er een zooitje van.. Niet gezien, geen zin om te fiksen ook :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176325013
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 01:04 schreef cofi het volgende:

[..]

Ziet er erg netjes uit, zo op de foto!

Zou zelf meer een allroad willen, maar weet totaal nog niet wat. In ‘onze motorclub’ is het R1, s1000rr, fireblade, ed wat de klok slaat. Moet je met een allroad van goede huize komen om dat bij te houden...

Hoe dan ook, door de huidige omstandigheden zal er geen budget zijn, dus lekker door janken met mijn bejaarde spleetoog o|O
KTM 1290 SA heeft denk niet al te veel moeite om het enigzins bij te houden met meer comfort.
pi_176326053
Soeperdjoek GT
pi_176327459
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

KTM 1290 SA heeft denk niet al te veel moeite om het enigzins bij te houden met meer comfort.
Erg dik apparaat *) alleen, helaas het gebrek aan budget :'(
pi_176327471
neem toch een leninkje
pi_176327664
Voorschotje.nl
pi_176336760
Als motoren het enige in mijn leven waren was dat leuninkje.nl niet nodig :P

Zo’n Yamaha mt1 is ook wel dik *O*
pi_176361256
T is best koud op de motor.
pi_176361834
m'n motoren staan redelijk warm gelukkig
  maandag 8 januari 2018 @ 13:14:20 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176363838
Gisteren lag er weer verse zooi, vorst aan de grond -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176365240
quote:
15s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Gisteren lag er weer verse zooi, vorst aan de grond -O-
Ik vind het wel lekker hoor !!
Mooie blauwe lucht, zonnetje en bijna uur langer licht _O_

Dan met dat vieze bagger herfstweer
Ik zwaai naar dieren.
pi_176368091
quote:
15s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:14 schreef Sounddragon het volgende:
Gisteren lag er weer verse zooi, vorst aan de grond -O-
Ligt niks hoor *O*


Heerlijk gereden. Handvatverwarming aan, zonnebrilletje op, niks meer aan doen. Genieten hoor O+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:15:25 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176368349
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ligt niks hoor *O*


Heerlijk gereden. Handvatverwarming aan, zonnebrilletje op, niks meer aan doen. Genieten hoor O+
gisteren in Arnhem wel..

Hier heb ik het ook niet zien liggen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176368419
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ligt niks hoor *O*


Heerlijk gereden. Handvatverwarming aan, zonnebrilletje op, niks meer aan doen. Genieten hoor O+
Zou nog een keer kijken, de hele straten liggen vol met het zout ;)
pi_176368979
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

gisteren in Arnhem wel..

Hier heb ik het ook niet zien liggen.
Waar dan? :?
pi_176370576
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:37 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waar dan? :?
Gewoon even met je vinger over het asfalt en even proeven,
Ik zwaai naar dieren.
pi_176370671
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:37 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waar dan? :?
De gemeente zegt dat ze de nacht zaterdag op zondag gestrooid hebben, dus het zal vast ergens in de gemeente liggen :+

https://twitter.com/gemeentearnhem/status/949716984081600513?s=17
pi_176370808
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 20:13:24 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_176373614
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:37 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Waar dan? :?
iig op het stuk tussen de snelweg en het openluchtmuseum.. Ze hadden zelfs de parkeerplaats meegestrooid, daar lag ook een goed laagje..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_176374086
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zou nog een keer kijken, de hele straten liggen vol met het zout ;)
Nog een keer gekeken, nog steeds geen zout te bekennen ;)

Wel nog even een klein stukje gereden :9
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_176374441
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nog een keer gekeken, nog steeds geen zout te bekennen ;)

Wel nog even een klein stukje gereden :9
Gas op de lollie :P
pi_176376320
Fucking hell. Vanavond nieuws gekregen van mijn vriendin uit Polen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar. :{
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_176376538
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:54 schreef Nero22 het volgende:
Fucking hell. Vanavond nieuws gekregen van mijn vriendin uit Polen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar. :{
Jezus! Sterkte! ‘Gelukkig’ zaten ze in een auto, niet op een motor... :N
pi_176376618
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:02 schreef cofi het volgende:

[..]

Jezus! Sterkte! ‘Gelukkig’ zaten ze in een auto, niet op een motor... :N
Thanks. Mijn vriendin was alleen in de auto. Da's nog het sneue. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_176376672
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:05 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Thanks. Mijn vriendin was alleen in de auto. Da's nog het sneue. ;(
Haar ouders zijn wel op locatie (kan het niet helemaal opmaken uit het bericht, aangezien je wacht op nieuws van ze)?
pi_176376708
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:07 schreef cofi het volgende:

[..]

Haar ouders zijn wel op locatie (kan het niet helemaal opmaken uit het bericht, aangezien je wacht op nieuws van ze)?
O ja, klopt. Die zijn nu bij haar. Ik ben er ook nog helemaal van in de war. Meer het feit ook dat dit helemaal anders had kunnen lopen...
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_176376781
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:09 schreef Nero22 het volgende:

[..]

O ja, klopt. Die zijn nu bij haar. Ik ben er ook nog helemaal van in de war. Meer het feit ook dat dit helemaal anders had kunnen lopen...
Zet je wel echt even met beide benen op de grond. Echt gelukkig dat ze in een stuk degelijk blik zat.

Die mafkezen hadden te veel gedronken (Aanname, maar volgens mij niet ongebruikelijk daar)?
pi_176376883
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:12 schreef cofi het volgende:

[..]

Zet je wel echt even met beide benen op de grond. Echt gelukkig dat ze in een stuk degelijk blik zat.

Die mafkezen hadden te veel gedronken (Aanname, maar volgens mij niet ongebruikelijk daar)?
Mwoh, of hij teveel gedronken had is nog onbekend, maar het zal me niet verbazen als hij wat achter de kiezen had. Maar goed, 140 km/u op een 60 weg is natuurlijk ook wat van den zotte.

[ Bericht 26% gewijzigd door Nero22 op 08-01-2018 22:20:31 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_176376982
quote:
13s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:15 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Mwoh, of hij teveel gedronken had is nog onbekend, maar het zal me niet verbazen als hij wat achter de kiezen had. Maar goed, 140 km/u op een 60 weg is natuurlijk ook wat van den zotte.
Naja, als motorrijder zou het hypocriet zijn te zeggen dat ik dat nog nooit gedaan heb :@

Hoe dan ook, hoop dat je vriendin snel opknapt.
pi_176377049
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:18 schreef cofi het volgende:

[..]

Naja, als motorrijder zou het hypocriet zijn te zeggen dat ik dat nog nooit gedaan heb :@

Hoe dan ook, hoop dat je vriendin snel opknapt.
Ik ook hoor. Maar goed, op een motor maak je toch minder impact denk ik dan. Afijn, ik ga me de komende tijd wel weer netjes gedragen in het verkeer. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks in elk geval.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_176377387
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:54 schreef Nero22 het volgende:
Fucking hell. Vanavond nieuws gekregen van mijn vriendin uit Polen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar. :{
:o Daar raak je wel van slag van, ja.

Sterkte voor jou en je vriendin. Al wat meer nieuws over haar gesteldheid?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')