abonnement Unibet Coolblue
pi_176042870
Het is goed hoor. Laten we voorstaan afspreken dat we geen enkele kritische vraag stellen als een politicus een cadeautje van een ton, een miljoen of een miljard krijgt. Nog beter is om iedereen die daar vragen over stelt verdacht te maken. Onze democratie wordt daar alleen maar beter van. ^O^
pi_176043184
Ik heb het licht gezien. Wat kunnen we doen om Pechtold de winter door te helpen? Een inzamelingsactie lijkt me wel het minste wat we kunnen doen. :{
pi_176043257
Crowdfunding heet dat tegenwoordig he? Ik heb daar geen verstand van, wie neemt het voortouw?
pi_176043871
Leuk, een topic waar het uitlachen van de boze Braindead2000 het gaat winnen van de woede omtrent het appartement van Pechtold.

Even volgen.
pi_176044021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, een topic waar het uitlachen van de boze Braindead2000 het gaat winnen van de woede omtrent het appartement van Pechtold.

Even volgen.
Ik pleurde net van mijn stoel. Duurde 3 minuten voordat ik weer overeind gekrabbeld was. _O- Niet doorvertellen. :{w
pi_176044042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik pleurde net van mijn stoel. Duurde 3 minuten voordat ik weer overeind gekrabbeld was. _O- Niet doorvertellen. :{w
Ik ga het wel doorvertellen
pi_176044118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, een topic waar het uitlachen van de boze Braindead2000 het gaat winnen van de woede omtrent het appartement van Pechtold.

Even volgen.
Oke, waar ligt bij jou de grens? Een tonnetje, een miljoentje, een miljardje? Bij welk bedrag dat poltici ontvangen ga je kritische vragen stellen?
pi_176044196
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ga het wel doorvertellen
Een normaal mens heeft toch twee slippers? Waarom kan ik er dan maar 1 vinden?
pi_176044362