abonnement Unibet Coolblue
pi_176042870
Het is goed hoor. Laten we voorstaan afspreken dat we geen enkele kritische vraag stellen als een politicus een cadeautje van een ton, een miljoen of een miljard krijgt. Nog beter is om iedereen die daar vragen over stelt verdacht te maken. Onze democratie wordt daar alleen maar beter van. ^O^
pi_176043184
Ik heb het licht gezien. Wat kunnen we doen om Pechtold de winter door te helpen? Een inzamelingsactie lijkt me wel het minste wat we kunnen doen. :{
pi_176043257
Crowdfunding heet dat tegenwoordig he? Ik heb daar geen verstand van, wie neemt het voortouw?
pi_176043871
Leuk, een topic waar het uitlachen van de boze Braindead2000 het gaat winnen van de woede omtrent het appartement van Pechtold.

Even volgen.
pi_176044021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, een topic waar het uitlachen van de boze Braindead2000 het gaat winnen van de woede omtrent het appartement van Pechtold.

Even volgen.
Ik pleurde net van mijn stoel. Duurde 3 minuten voordat ik weer overeind gekrabbeld was. _O- Niet doorvertellen. :{w
pi_176044042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik pleurde net van mijn stoel. Duurde 3 minuten voordat ik weer overeind gekrabbeld was. _O- Niet doorvertellen. :{w
Ik ga het wel doorvertellen
pi_176044118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:21 schreef Toefjes het volgende:
Leuk, een topic waar het uitlachen van de boze Braindead2000 het gaat winnen van de woede omtrent het appartement van Pechtold.

Even volgen.
Oke, waar ligt bij jou de grens? Een tonnetje, een miljoentje, een miljardje? Bij welk bedrag dat poltici ontvangen ga je kritische vragen stellen?
pi_176044196
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik ga het wel doorvertellen
Een normaal mens heeft toch twee slippers? Waarom kan ik er dan maar 1 vinden?
pi_176044362
Maak je niet zo gek Braindead, het is toch zoals het is, jij bent zeker nog nergens tegen een muur opgelopen zo te lezen?
Maak je niet zo druk daar is het leven veel te kort voor, als het iemand niet gegund is krijgen ze toch op de een of andere manier iets te verduren.
pi_176044452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:35 schreef john2406 het volgende:
Maak je niet zo gek Braindead, het is toch zoals het is, jij bent zeker nog nergens tegen een muur opgelopen zo te lezen?
Maak je niet zo druk daar is het leven veel te kort voor, als het iemand niet gegund is krijgen ze toch op de een of andere manier iets te verduren.
Het enige wat me irriteert is dat pechtold-adepten niet willen toegeven wat overduidelijk is: Dat dit zaakje stinkt.
pi_176044486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het enige wat me irriteert is dat pechtold-adepten niet willen toegeven wat overduidelijk is: Dat dit zaakje ztinkt.
Naar mijn mening hebben wel meerdere zaakjes ztinkt in het verleden, goed voorbeeld doet goed volgen, of is het slecht voorbeeld?
pi_176044583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:39 schreef john2406 het volgende:

[..]

Naar mijn mening hebben wel meerdere zaakjes ztinkt in het verleden, goed voorbeeld doet goed volgen, of is het slecht voorbeeld?
Slecht voorbeeld doet ook goed volgen. Dat is juist het probleem.
pi_176044597
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:28 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Oke, waar ligt bij jou de grens? Een tonnetje, een miljoentje, een miljardje? Bij welk bedrag dat poltici ontvangen ga je kritische vragen stellen?
De ene politicus is gevoelig voor geld. De andere voor een paar hoeren, een goed bergje coke, een jacuzzi en wat flessen champagne. Of kaartjes voor Feyenoord - Ajax in de VIP box met de kinderen.

Als er aantoonbare belangenverstrengeling is tussen de schenker en Pechtold, en de gift voldoet aan de criteria dat het geregistreerd had moeten worden, dan zou het einde oefening moeten zijn. Of het nou om een voetbalkaartje gaat, een appartement, of een miljardje.

Je kunt op z'n minst van mensen die ons de regels voorschrijven verwachten dat zij zichzelf ook aan de regels houden.
pi_176044599
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Slecht voorbeeld doet ook goed volgen. Dat is juist het probleem.
Goed volgen of slecht volgen, van slecht naar slechter?
pi_176044654
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Toefjes het volgende:
Je kunt op z'n minst van mensen die ons de regels voorschrijven verwachten dat zij zichzelf ook aan de regels houden.
Is het niet beter als die de regels naar eigen inzicht mogen invullen?
pi_176044734
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is het niet beter als die de regels naar eigen inzicht mogen invullen?
Als het om integriteit gaat niet. Zeker niet in de politiek.

Maar ik ga er wel vanuit dat Pechtold goed onderzocht heeft of dit aangegeven had moeten worden. Als dit wel had moeten gebeuren en hij dit niet gedaan heeft is hij vooral erg dom. Ook een reden om een ander vak te gaan doen trouwens.
pi_176044793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De ene politicus is gevoelig voor geld. De andere voor een paar hoeren, een goed bergje coke, een jacuzzi en wat flessen champagne. Of kaartjes voor Feyenoord - Ajax in de VIP box met de kinderen.

Als er aantoonbare belangenverstrengeling is tussen de schenker en Pechtold, en de gift voldoet aan de criteria dat het geregistreerd had moeten worden, dan zou het einde oefening moeten zijn. Of het nou om een voetbalkaartje gaat, een appartement, of een miljardje.

Je kunt op z'n minst van mensen die ons de regels voorschrijven verwachten dat zij zichzelf ook aan de regels houden.
Dus een politicus, die zich als Goed presenteert en door Goede mensen als als de Goedheid zelve gezien wordt , is per se goed? We mogen niet twijfelen, geen kritische vragen stellen, in alles wat Pechtold zegt is hij goed? Zoals Jezus in alles wat hij zegt en doet Goed is?
pi_176044811
Ik las laatst iets over 2100 biljoen zou zoek zijn, wat boeien dan nog die paar Euro s van een appartementje?
pi_176044951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:48 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus een politicus, die zich als Goed presenteert en door Goede mensen als als de Goedheid zelve gezien wordt , is per se goed? We mogen niet twijfelen, geen kritische vragen stellen, in alles wat Pechtold zegt is hij goed? Zoals Jezus in alles wat hij zegt en doet Goed is?
Van mij mag iedereen kritische vragen stellen en twijfelen aan Pechtold, of welke politicus dan ook. Hoort een beetje bij de functie. Er zijn in het verleden meer politici afgetreden door schandaaltjes, zowel links als rechts.
pi_176044991
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Van mij mag iedereen kritische vragen stellen en twijfelen aan Pechtold, of welke politicus dan ook. Hoort een beetje bij de functie. Er zijn in het verleden meer politici afgetreden door schandaaltjes, zowel links als rechts.
Afgetreden en uit de kamer gezet, als oud vuil?
pi_176045102
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Afgetreden en uit de kamer gezet, als oud vuil?
Ja, zo op straat gegooid door de beveiligers. Zo gaan die dingen.
pi_176045151
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, zo op straat gegooid door de beveiligers. Zo gaan die dingen.
Heerlijk zou ik dat vinden nooit meer aan de bak in zo een functie, ook dan kijken evt volgende wel uit, beter nog vervolgen bij wandaden lijkt mij?
En berechten als ieder ander, maar wie ben ik?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2017 17:00:17 ]
pi_176046106
Pechtold blijkt dus een corrupte zak te zijn, die ondanks zijn huwelijkse staat alleen maar bezig is met een vrouw die zijn dochter had kunnen zijn. Weg met die man.
pi_176046297
DeHazeWinkelman twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 15:55:30 Taxatie cadeau @APechtold voor 135.000 is niet geloofwaardig. Onderstaand vergelijkbaar appartement (direkt verkocht) is excl. parkeerplaats in onderbouw. Waarde Seinpostduin 543 inclusief parkeerplaats dus hoger dan 200.000 euro. reageer retweet
Ben toch benieuwd of Pechtold & z'n Canadese sugardaddy nog een telefoontje van de Belastingdienst krijgen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  donderdag 28 december 2017 @ 07:06:20 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176063897
Loopt dit nou nog steeds? :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')