abonnement Unibet Coolblue
pi_176029571
Er zijn best wel wat mannen die fantaseren over een gangbang (meerdere mannen, slechts 1 vrouw). Maar ik vraag me af of hier FOK!kers zijn die het al gedaan hebben en wat het gevoel is?

Stel daar sta je dan, je ziet een leuke dame liggen op tafel met daarrond een 10 à 15-tal mannen. Aan de beurt is een behaarde man die je ziet genieten. Even later is het jouw beurt en daar sta je dan, ga je met je voortplantingsorgaan in de gelei van andere mannen of bedank je liever? Windt het je op als man om te beseffen dat andere kerels je toekijken terwijl jij diegene bent die op dat moment geniet van haar aards paradijs en zij nog heel even moeten wachten?
Cindy De Vuyst
pi_176029612
3's a crowd
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 27 december 2017 @ 10:20:58 #3
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176031690
Het lijkt mij dat er tegen die tijd nog weinig 'aards paradijs' over is van die vrouw
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_176033922
Nee en nee :) maar schijnbaar is er een markt voor.
Onder deze lijn niet schrijven
  woensdag 27 december 2017 @ 13:15:55 #5
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_176036851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 04:38 schreef einzeinz het volgende:
Er zijn best wel wat mannen die fantaseren over een gangbang (meerdere mannen, slechts 1 vrouw). Maar ik vraag me af of hier FOK!kers zijn die het al gedaan hebben en wat het gevoel is?

Stel daar sta je dan, je ziet een leuke dame liggen op tafel met daarrond een 10 à 15-tal mannen. Aan de beurt is een behaarde man die je ziet genieten. Even later is het jouw beurt en daar sta je dan, ga je met je voortplantingsorgaan in de gelei van andere mannen of bedank je liever? Windt het je op als man om te beseffen dat andere kerels je toekijken terwijl jij diegene bent die op dat moment geniet van haar aards paradijs en zij nog heel even moeten wachten?
Er kan natuurlijk ook gewoon een condoom gebruikt worden. Ze komen niet zo vaak in de vrouw zelf hoor.
pi_176037145
Ja natuurlijk! Enkel ga ik als alfa als eerste. Daarna mag de rest haar vernederen. En dan op naar de volgende.
pi_176038713
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 04:38 schreef einzeinz het volgende:
Er zijn best wel wat mannen die fantaseren over een gangbang (meerdere mannen, slechts 1 vrouw). Maar ik vraag me af of hier FOK!kers zijn die het al gedaan hebben en wat het gevoel is?

Stel daar sta je dan, je ziet een leuke dame liggen op tafel met daarrond een 10 à 15-tal mannen. Aan de beurt is een behaarde man die je ziet genieten. Even later is het jouw beurt en daar sta je dan, ga je met je voortplantingsorgaan in de gelei van andere mannen of bedank je liever? Windt het je op als man om te beseffen dat andere kerels je toekijken terwijl jij diegene bent die op dat moment geniet van haar aards paradijs en zij nog heel even moeten wachten?
Je denkt nu aan een barebang.

Overigens, als je geil genoeg bent is slechts weinig smerig.

Maar vertel eens meer over jouw fantasiën hierover.
pi_176039973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 04:38 schreef einzeinz het volgende:
Er zijn best wel wat mannen die fantaseren over een gangbang (meerdere mannen, slechts 1 vrouw). Maar ik vraag me af of hier FOK!kers zijn die het al gedaan hebben en wat het gevoel is?

Stel daar sta je dan, je ziet een leuke dame liggen op tafel met daarrond een 10 à 15-tal mannen. Aan de beurt is een behaarde man die je ziet genieten. Even later is het jouw beurt en daar sta je dan, ga je met je voortplantingsorgaan in de gelei van andere mannen of bedank je liever? Windt het je op als man om te beseffen dat andere kerels je toekijken terwijl jij diegene bent die op dat moment geniet van haar aards paradijs en zij nog heel even moeten wachten?
Geen problemen mee om toe te kijken of om bekeken te worden.
pi_176042166
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 14:34 schreef Micha020 het volgende:

[..]

Geen problemen mee om toe te kijken of om bekeken te worden.
Nee, ook zoiets. Dan kijken er mensen. En dan?
pi_176045221
Ik heb 2 keer deelgenomen aan een gangbang. 1 keer een georganiseerde in een soort seksbioscoop en 1 keer een spontane bij iemand thuis. In die seksbioscoop was verschrikkelijk, op het laatst was er ook geen stukje huid meer bij waar geen sperma zat bij die vrouw.

Leuk om een keer meegemaakt te hebben maar ik zou er niet mijn hobby van maken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176058036
Stel dat je hier tussen stond.

link verwijderd

Ik vind het een knappe dame en zou me sowieso laten pijpen (in de mate van het mogelijke), maar ergens zou ik het ook wel fascinerend vinden om andere kerels te zien gaan in haar en weten dat ze elke kerel in de ruimte kan laten komen door haar puni.
Tuurlijk is het altijd fijn om als eerste te mogen, maar in zo'n groep zou ik daar niet teveel op rekenen. Ik weet niet wat mijn reactie zou zijn als ik daar plots sta aan haar ingang, misschien ga ik er ook wel in als de dame echt een beauty is (zoals hier in het filmpje) maar dan zou ik wel met condoom er in gaan, ik zou het niet zo fijn vinden om in de lichaamssappen van andere kerels te roeren.

Als vrouw denk ik wel dat ze het fijn vind en eigenlijk denk ik wel dat veel vrouwen hier stiekem ook over fantaseren? Wat denken de vrouwen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Vinniiee op 27-01-2018 16:10:16 ]
Cindy De Vuyst
pi_176058193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 22:51 schreef einzeinz het volgende:
Stel dat je hier tussen stond.


Ik vind het een knappe dame en zou me sowieso laten pijpen (in de mate van het mogelijke), maar ergens zou ik het ook wel fascinerend vinden om andere kerels te zien gaan in haar en weten dat ze elke kerel in de ruimte kan laten komen door haar puni.
Tuurlijk is het altijd fijn om als eerste te mogen, maar in zo'n groep zou ik daar niet teveel op rekenen. Ik weet niet wat mijn reactie zou zijn als ik daar plots sta aan haar ingang, misschien ga ik er ook wel in als de dame echt een beauty is (zoals hier in het filmpje) maar dan zou ik wel met condoom er in gaan, ik zou het niet zo fijn vinden om in de lichaamssappen van andere kerels te roeren.

Als vrouw denk ik wel dat ze het fijn vind en eigenlijk denk ik wel dat veel vrouwen hier stiekem ook over fantaseren? Wat denken de vrouwen?
Ik ken een vrouw die heel graag een trio wil met twee negers. Ze vindt het super spannend om zo genomen te worden.
Dus denk inderdaad dat vrouwen het ookwel nemen. Is toch iets stouts.

[ Bericht 5% gewijzigd door Vinniiee op 27-01-2018 16:10:28 ]
pi_176058911
Ik had ooit een ex die me vertelde dat ze er wel van fantaseerde om echt gedomineerd te worden door meerdere mannen. Waarop ik vroeg 'trio?'. Ze had het over 'meerdere' mannen. Ze wou dus zoiets als in het filmpje maar ik vond het toen eigenlijk niet zo heel tof om te horen maar dat kwam vooral omdat het mijn vriendin was.

Ik denk dat je je er makkelijker overzet als je de persoon niet kent.
Cindy De Vuyst
  donderdag 28 december 2017 @ 01:17:51 #14
53151 T42
Pinball Wizard
pi_176062582
vriendin hier vind interessant
pi_176063000
smerige wijven bleughhhhhhhhhhhhhhhh
pi_176063843
Die van mij fantaseert er ook over om door meerdere mannen gedomineerd/misbruikt te worden en gaat ook zeker nog wel eens gebeuren.
pi_176064377
Idem hier, mijne ziet 3 of 4 man wel zitten
pi_176065927
Idem hier. De mijne fantaseert er ook over om door meerdere gasten gebruikt te worden. Wie weet gaat het ooit eens gebeuren.
pi_176087493
Hmmm, blijkbaar was die gedachte toch niet zo zeldzaam? Er zijn blijkbaar wel meer meiden die er over fantaseren.
Maar hoe staan jullie (er als partner) tegenover? Willen jullie hetzelf ook? Waar trekken jullie de grens?

Ik vind het allemaal leuk zolang het mijn vriendin niet is, maar toen mijn vriendin (nu ex) het zei was het even bekomen want mijn eigen partner voor de leeuwen gooien zag ik niet zitten. Maar als ik één van de onbekenden zou zijn dan zou ik er precies geen probleem mee hebben.
Cindy De Vuyst
pi_176088688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:30 schreef einzeinz het volgende:
Hmmm, blijkbaar was die gedachte toch niet zo zeldzaam? Er zijn blijkbaar wel meer meiden die er over fantaseren.
Maar hoe staan jullie (er als partner) tegenover? Willen jullie hetzelf ook? Waar trekken jullie de grens?

Ik vind het allemaal leuk zolang het mijn vriendin niet is, maar toen mijn vriendin (nu ex) het zei was het even bekomen want mijn eigen partner voor de leeuwen gooien zag ik niet zitten. Maar als ik één van de onbekenden zou zijn dan zou ik er precies geen probleem mee hebben.
Dubbele standaard :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176092582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:30 schreef einzeinz het volgende:
Hmmm, blijkbaar was die gedachte toch niet zo zeldzaam? Er zijn blijkbaar wel meer meiden die er over fantaseren.
Maar hoe staan jullie (er als partner) tegenover? Willen jullie hetzelf ook? Waar trekken jullie de grens?

Geen moeite mee, gewoon laten genieten
pi_176094727
Het zou wel eens tof zijn om te weten hoe vrouwen hier tegenover staan. Tot nu toe zijn het alleen mannen die zeggen dat hun vrouw/vriendin het wel wil.

En mannen, hoe zouden jullie zoiets voor jullie zien?
Cindy De Vuyst
pi_176094770
Ik pas.
pi_176095073
doet me denken aan een haai .
Een vrouwtjes haai doet ook aan gangbang.
Tot dat ze totaal vol zit en overloopt.
Dit om te zorgen dat de ze zwanger word.

Wij mensen komen uit de oerpoel vol met vis.

Dus conclusie is de man en vrouw die dit doen hebben een oer gedrag van een haai
pi_176101200
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:52 schreef einzeinz het volgende:
Het zou wel eens tof zijn om te weten hoe vrouwen hier tegenover staan. Tot nu toe zijn het alleen mannen die zeggen dat hun vrouw/vriendin het wel wil.

En mannen, hoe zouden jullie zoiets voor jullie zien?
Ik stel me voor dat ze zich een avondje goed laat gebruiken door good looking gasten. Niet door overbehaarde, uitgezakte 50ers. En natuurlijk ben ik er dan zelf ook bij.
pi_176105090
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:30 schreef einzeinz het volgende:
Hmmm, blijkbaar was die gedachte toch niet zo zeldzaam? Er zijn blijkbaar wel meer meiden die er over fantaseren.
Maar hoe staan jullie (er als partner) tegenover? Willen jullie hetzelf ook? Waar trekken jullie de grens?

Ik vind het allemaal leuk zolang het mijn vriendin niet is, maar toen mijn vriendin (nu ex) het zei was het even bekomen want mijn eigen partner voor de leeuwen gooien zag ik niet zitten. Maar als ik één van de onbekenden zou zijn dan zou ik er precies geen probleem mee hebben.
Het lijkt mij goed om het rustig op te bouwen. Begin gewoon eens met een trio.

Ik heb er geen probleem mee. In beginsel is er geen grens. Het gaat vooral om dat iedereen er achter staat, elkaars grenzen respecteert, de juiste deelnemers en vooral open communicatie.
  vrijdag 29 december 2017 @ 13:21:02 #27
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_176107235
Vieze tietjes
pi_176120309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:52 schreef einzeinz het volgende:
Het zou wel eens tof zijn om te weten hoe vrouwen hier tegenover staan. Tot nu toe zijn het alleen mannen die zeggen dat hun vrouw/vriendin het wel wil.

En mannen, hoe zouden jullie zoiets voor jullie zien?
Moet je aan Fokster Sylvana vragen. Als ze nog op FOK! komt (komen hihaho).

Die probeerde het op haar 18e uit en na een paar keer had ze het gezien en zover ik nu weet doet ze alleen nog maar huisje, boompje en beestje (nog met een Fokker geloof ik ook, maar weet het niet zeker).

Heeft ze overigens zelf over gepost op SEX, beeld materiaal kwam op KPD destijds. Dus ze heeft het niet tegen mij persoonlijk verteld want ik ken haar persoonlijk niet.

Overigens zelf hoef ik er niet aan mee te doen, blote mannen in mijn buurt bederven het feestje voor mij. Een reverse gangbang daarentegen zou ik wel willen uitproberen...

[ Bericht 16% gewijzigd door Godshand op 29-12-2017 19:58:46 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176232073
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Moet je aan Fokster Sylvana vragen. Als ze nog op FOK! komt (komen hihaho).

Die probeerde het op haar 18e uit en na een paar keer had ze het gezien en zover ik nu weet doet ze alleen nog maar huisje, boompje en beestje (nog met een Fokker geloof ik ook, maar weet het niet zeker).

Heeft ze overigens zelf over gepost op SEX, beeld materiaal kwam op KPD destijds. Dus ze heeft het niet tegen mij persoonlijk verteld want ik ken haar persoonlijk niet.

Overigens zelf hoef ik er niet aan mee te doen, blote mannen in mijn buurt bederven het feestje voor mij. Een reverse gangbang daarentegen zou ik wel willen uitproberen...

Sylvana heeft tegenwoordig een andere nickname.

OT: niet aan mij besteed.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_176237226
Er was een keer een vrouw bij DNA onbekend die haar vader zocht. Moeder werkte niet mee, na uren ondervraagt te hebben bekende de moeder dat ze in de jaren '70 een bare gangbang had gehad met 20 mannen en ècht niet meer wist wie nou de vader zou moeten zijn aangezien ze 19 van deze mannen niet kende. :{
pi_176272731
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 14:56 schreef Tamilselvi het volgende:
Er was een keer een vrouw bij DNA onbekend die haar vader zocht. Moeder werkte niet mee, na uren ondervraagt te hebben bekende de moeder dat ze in de jaren '70 een bare gangbang had gehad met 20 mannen en ècht niet meer wist wie nou de vader zou moeten zijn aangezien ze 19 van deze mannen niet kende. :{
Lol, de pil dan niet nemen? Of werkt dat niet (niet krachtig genoeg) tegen zo'n lading zaadcellen?
Cindy De Vuyst
pi_176273983
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:39 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Lol, de pil dan niet nemen? Of werkt dat niet (niet krachtig genoeg) tegen zo'n lading zaadcellen?
Dit is hoop ik geen serieuze vraag.
pi_176275465
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:39 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Lol, de pil dan niet nemen? Of werkt dat niet (niet krachtig genoeg) tegen zo'n lading zaadcellen?
Het werkt iets anders w/ . Het is niet als met een dijk tegen het water google maar even
  Redactie Frontpage donderdag 4 januari 2018 @ 10:06:45 #34
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_176275528
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:39 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Lol, de pil dan niet nemen? Of werkt dat niet (niet krachtig genoeg) tegen zo'n lading zaadcellen?
_O-

Ik zou me eerst maar even inlezen 11.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_176284512
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 00:39 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Lol, de pil dan niet nemen? Of werkt dat niet (niet krachtig genoeg) tegen zo'n lading zaadcellen?
Klopt gedeeltelijk wat je zegt alleen was het geen pil maar een spons.

In de ouwe vroegere jaren gebruikte de hoeren een spons in haar kut.
Die spons word dan vervangen voor een anderen.
De man merk niet eens dat hij een vrouw neukt met een spons.
Dit omdat de spons net zo mee geeft als de vagina wand .
Zeker als de spons nat is geworden.
Oja niet een schuurspons .
pi_176288882
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:10 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Klopt gedeeltelijk wat je zegt alleen was het geen pil maar een spons.

In de ouwe vroegere jaren gebruikte de hoeren een spons in haar kut.
Die spons word dan vervangen voor een anderen.
De man merk niet eens dat hij een vrouw neukt met een spons.
Dit omdat de spons net zo mee geeft als de vagina wand .
Zeker als de spons nat is geworden.
Oja niet een schuurspons .
Bij welke borrel heb je dit gehoord? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176288901
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:10 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Klopt gedeeltelijk wat je zegt alleen was het geen pil maar een spons.

In de ouwe vroegere jaren gebruikte de hoeren een spons in haar kut.
Die spons word dan vervangen voor een anderen.
De man merk niet eens dat hij een vrouw neukt met een spons.
Dit omdat de spons net zo mee geeft als de vagina wand .
Zeker als de spons nat is geworden.
Oja niet een schuurspons .
Die spons is voor als ze menstrueren.
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:30:38 #38
53151 T42
Pinball Wizard
pi_176289787
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:10 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Klopt gedeeltelijk wat je zegt alleen was het geen pil maar een spons.

In de ouwe vroegere jaren gebruikte de hoeren een spons in haar kut.
Die spons word dan vervangen voor een anderen.
De man merk niet eens dat hij een vrouw neukt met een spons.
Dit omdat de spons net zo mee geeft als de vagina wand .
Zeker als de spons nat is geworden.
Oja niet een schuurspons .
bijna goed :') en jaren 70 had gewoon pil
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 22:11:52 #39
441859 crew  Lenny77
pi_176290830
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:50 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Die spons is voor als ze menstrueren.
Dit :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176292992
quote:
Die krokodillendrol zal ook wel voor veel vertier hebben gezorgd bij een gangbang in de oudheid :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176293497
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:30 schreef T42 het volgende:

[..]

bijna goed :') en jaren 70 had gewoon pil
Pil kost geld
Weet je de pil kost nu weer eigen geld.

Een vrouw die in die tijd dus een hoer was voor geld.
Kon dat niet betalen .
Vandaar de spons in de kut.

Was goedkoop en kan hergebruikt worden.

En als je wilt weten hoe in die tijd een zwangerschap werd afgebroken?

Met een naald van een breinaald
Die werd in de kut gestoken via een speculum zo in de cervix gestoken.
Op die manier word de zwangerschap afgebroken.
Soms gaat de vrouw dood door vergiftiging .


Wow wat een kennis bezit ik toch voor een dyslectici persoon.
pi_176295971
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:21 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Pil kost geld
Weet je de pil kost nu weer eigen geld.

Een vrouw die in die tijd dus een hoer was voor geld.
Kon dat niet betalen .
Vandaar de spons in de kut.

Was goedkoop en kan hergebruikt worden.

En als je wilt weten hoe in die tijd een zwangerschap werd afgebroken?

Met een naald van een breinaald
Die werd in de kut gestoken via een speculum zo in de cervix gestoken.
Op die manier word de zwangerschap afgebroken.
Soms gaat de vrouw dood door vergiftiging .


Wow wat een kennis bezit ik toch voor een dyslectici persoon.
Als je die kennis nou ook nog zou onderbouwen met goede bronnen, zouden we helemaal blij worden. Anders mag je dit soort onzin in ONZ houden.
pi_176297577
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:14 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Als je die kennis nou ook nog zou onderbouwen met goede bronnen, zouden we helemaal blij worden. Anders mag je dit soort onzin in ONZ houden.
Zo te zien heb jij nooit je geschiedenis huiswerk gedaan
Mijn persoonlijke bron was dus mijn school.
We hadden een hoofdstuk er over.

Scholen van nu zijn ook compleet waardeloos geworden.
Zeker dat nu rekenen geen hoofdvak meer is.
Kunnen de kassa meisjes niet eens meer wissel geld rekenen.


Maar goed modje
Hier heb je een bron van mij speciaal voor jouw zodat je weet dat ik geen stront lult

https://anderetijden.nl/aflevering/356/Abortus
  vrijdag 5 januari 2018 @ 11:24:41 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_176297969
Lees het autobiografische boek 'Het seksuele leven van Catherine M' en dan lees je hoe het voor een vrouw is (deze Catherine lustte er wel pap van). Bizar om te lezen, voor mij dan. Ik kan me er niks bij voorstellen, dat dat plezierig zou zijn. Maar ieder z'n ding.
pi_176298516
Een gangbang zoals in het eerder gepostte filmpje lijkt me ook niet heel veel aan, voor zowel de vrouw als de mannen.
Maar in een iets andere setting, en met wat minder mannen denk ik dat het best een toffe ervaring zou kunnen zijn.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_176305595
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:56 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Een gangbang zoals in het eerder gepostte filmpje lijkt me ook niet heel veel aan, voor zowel de vrouw als de mannen.
Maar in een iets andere setting, en met wat minder mannen denk ik dat het best een toffe ervaring zou kunnen zijn.
In de porno is het wat anders dan in de praktijk. Daar lijkt het echt een kwestie te zijn van hoe meer hoe beter en in de praktijk is het wat vaker een kleinere setting.

Zeker bij een barebang wil je ook graag mensen die je kent en vertrouwt.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:57:21 #48
53151 T42
Pinball Wizard
pi_176313667
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:21 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Pil kost geld
Weet je de pil kost nu weer eigen geld.

Een vrouw die in die tijd dus een hoer was voor geld.
Kon dat niet betalen .
Vandaar de spons in de kut.

Was goedkoop en kan hergebruikt worden.

En als je wilt weten hoe in die tijd een zwangerschap werd afgebroken?

Met een naald van een breinaald
Die werd in de kut gestoken via een speculum zo in de cervix gestoken.
Op die manier word de zwangerschap afgebroken.
Soms gaat de vrouw dood door vergiftiging .

Wow wat een kennis bezit ik toch voor een dyslectici persoon.
bijna goed zeg ik nog een keer... spons werd niet altijd gebruikt alleen ronde de menstruatie en tijdens
pi_176313951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:57 schreef T42 het volgende:

[..]

bijna goed zeg ik nog een keer... spons werd niet altijd gebruikt alleen ronde de menstruatie en tijdens
luister ik ga geen verder discusie meer aan
laatste link met de history er over .
lees en verbijstert hoe ongelijk jij heb

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Today_sponge
pi_176313981
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

In de porno is het wat anders dan in de praktijk. Daar lijkt het echt een kwestie te zijn van hoe meer hoe beter en in de praktijk is het wat vaker een kleinere setting.

Zeker bij een barebang wil je ook graag mensen die je kent en vertrouwt.
Begrijpelijk, maar het is vooral de setting 'vrouw op haar rug en alle piemels eromheen' wat me niet zo aanspreekt.

En ik ken niet genoeg mensen persoonlijk die ik geschikt zou vinden om uit te nodigen voor een gangbang :+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_176315349
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 23:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar het is vooral de setting 'vrouw op haar rug en alle piemels eromheen' wat me niet zo aanspreekt.

En ik ken niet genoeg mensen persoonlijk die ik geschikt zou vinden om uit te nodigen voor een gangbang :+
Hoe zou jij het dan als vrouw zien? Een voor een of toch allemaal samen maar dan kennissen en vrienden?
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')