abonnement Unibet Coolblue
pi_176331445
Topic bumb.

Ik ben in mijn erntje ( wegens een ex welke mij dumpte 2 weken voor wij op vakantie zouden gaan) naar Parijs geweest 2 jaar geleden. Een paar maanden later naar Londen, en een paar maanden later naar Rome.

Soms is dat weleens eenzaam geweest, maar ik heb mijn ding kunnen doen zonder een compromis te sluiten of wat dan ook. Afgelopen jaar in mijn eentje naar Parijs/disneyland gegaan, dat is ook prima te doen en totaal niet raar.

Ik raad het je ten harte aan
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 7 januari 2018 @ 16:14:11 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176347113
In je eentje reizen is inderdaad tof :Y. Zelf vind ik dat veel leuker dan reizen met andere mensen maar niet iedereen is daarvoor geschikt. Probeer het een keertje en dan weet je het!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 7 januari 2018 @ 16:20:02 #28
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176347234
Ik heb trouwens in een ver verleden (mid 90's) ook wel eens een groepsreizen gedaan (vooral zeilen en dat soort actieve dingen wat je in een groep doet). Dat is ook leuk, maar om een andere reden. Op die reizen waren er trouwens ook mensen van 18 of zelfs jonger. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat die dingen er nu niet meer zijn voor iemand van 18.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 7 januari 2018 @ 16:31:24 #29
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_176347494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef xNewAge het volgende:

@UIO_AMS: Ik wil graag een lekkere luie vakantie in een all-in-clusive hotels op een van de griekse eilanden. En dat ik in de avond uitga bijvoorbeeld.
Dan kan je bij Sunweb, Corendon of TUI makkelijk een pakketreis boeken naar zo'n hotel.

Die droppen je af bij het hotel en halen je daar weer op. De afgelopen 3/4 jaar ben een stuk of 7 keer zo op vakantie gegaan. In zo'n hotel of tijdens het uitgaan kom je vanzelf wel mensen tegen.

Zeker als je een hotel hebt met een internationaal publiek kan je je uitermate goed vermaken in je eentje.
So we just called him Fred
  Redactie Games zondag 7 januari 2018 @ 16:35:46 #30
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_176347573
Ik ben de leukste mensen tegengekomen op m'n reizen en verblijven in hostels. En dat gaat prima met Solo-reizen. :)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_176379321
Ik ben zelf ook 18, en ben vaak genoeg alleen op vakantie geweest. Toen ik nog in Nederland woonde vooral weekendjes naar o.a. Londen, München, Boedapest, Berlijn en Vancouver. Afgelopen kerst ben ik anderhalve week naar Florida geweest, en ik wil in maart/april ook twee weekjes door California reizen. Het is heerlijk om helemaal je eigen plan te kunnen trekken, en met niemand anders rekening te hoeven houden.

Echter, als je een week lang op een Grieks eiland, of een of ander resort gaat zitten, ben ik bang dat je je wel gaat vervelen in je eentje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jappie_Sea op 08-01-2018 23:54:29 (Vancouver was vanuit de VS) ]
pi_176391787
Groepsreizen voor 18 jarigen zijn er overigens zat, ook voor individuele reizigers. Groep moet je altijd een beetje geluk mee hebben, maar meestal lukt het wel om aanspraak te vinden.
pi_176392455
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:53 schreef Jappie_Sea het volgende:
Ik ben zelf ook 18, en ben vaak genoeg alleen op vakantie geweest. Toen ik nog in Nederland woonde vooral weekendjes naar o.a. Londen, München, Boedapest, Berlijn en Vancouver. Afgelopen kerst ben ik anderhalve week naar Florida geweest, en ik wil in maart/april ook twee weekjes door California reizen. Het is heerlijk om helemaal je eigen plan te kunnen trekken, en met niemand anders rekening te hoeven houden.

Echter, als je een week lang op een Grieks eiland, of een of ander resort gaat zitten, ben ik bang dat je je wel gaat vervelen in je eentje.
Je moet het maar wel kunnen natuurlijk :+ Ik word echt helemaal gek van mezelf namelijk. En daarnaast vind ik er geen zak aan om overal in mijn eentje voorbij te lopen. Op het strand liggen kan dan nog net ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 9 januari 2018 @ 19:17:57 #34
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176393736
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

En daarnaast vind ik er geen zak aan om overal in mijn eentje voorbij te lopen. Op het strand liggen kan dan nog net ;)
Grappig, dat is bij mij precies andersom. Ik ben sowieso geen strandtype maar op het strand liggen lijkt mij nou juist alleen leuk als je met een gezellig groepje bent. Maar dingen bekijken gaat veel beter in je eentje.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')