abonnement Unibet Coolblue
pi_176270768
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Vrouwen wel dan? :P
Boven de 30 al zelden.
pindazakje
pi_176271024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:55 schreef velden het volgende:
Foto van toen je rond je dertigste was en foto van nu gaarne
DM jouw pics maar, dan stuur ik de mijne wel terug. B-)
pi_176277746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Boven de 30 al zelden.
True de aftakeling gaat bij vrouwen na de 20er jaren hard. Uitzonderingen daargelaten.
  zondag 7 januari 2018 @ 22:14:05 #84
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176355584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Overigens is de kans vrij groot dat die dertigers uit dat topique ook de 40 als vrijgezel gaan aantikken, en de rest van hun leven vrijgezel blijven.

De kans dat je boven je 30ste nog een vriendin krijgt (zonder daarvoor een vriendin gehad te hebben) is iets van 20% volgens een Brits onderzoek.
Je kunt altijd gewoon een dronken snol over je schouder hangen en er mee naar huis wandelen, engelse pubs zat. Gewoon wanneer ze wakker wordt verhaal ophangen over dat er een achtervolging was en je een geheim agent bent van de aivd ofzo en je haar gered hebt omdat ze echt super speciaal is voor je want je hebt nognooit zo'n mooie meid gezien, je bent overigens rijk en ze is perfecte kandidaat.

Of je klapt haar een paar keer op dr schedel, maar dat stelt niet iedereen op prijs.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 8 januari 2018 @ 02:27:30 #85
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176358754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik ben 32 maar het lijkt me dat over 18 jaar ik niet in 1 keer gigantisch veranderd zal zijn ofzo
Dat denk je mischien. Maar zoiets gaat heel geleidelijk.
  maandag 8 januari 2018 @ 02:31:13 #86
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176358759
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik werd vandaag 29 geschat *O*
Ik word ook altijd 28-29 geschat. Maar dat zegt bij mij niets over aantrekkelijkheid natuurlijk. Ik blijf estethisch een schevige lelijke kop houden helaas. (over paar weekjes ben ik 40)
  maandag 8 januari 2018 @ 05:49:49 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176358919
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 02:31 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik word ook altijd 28-29 geschat. Maar dat zegt bij mij niets over aantrekkelijkheid natuurlijk. Ik blijf estethisch een schevige lelijke kop houden helaas. (over paar weekjes ben ik 40)
er zijn toch genoeg idem vrouwen?
  maandag 8 januari 2018 @ 14:39:23 #88
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176365777
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 05:49 schreef Marrije het volgende:

[..]

er zijn toch genoeg idem vrouwen?
Op dat commentaar heb ik geen zin om in hehaling te vallen.
  maandag 8 januari 2018 @ 15:03:37 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176366488
Èlkaar blijven keuren op uiterlijk :')

afgezien van of iemand dik is moet je echt niet klagen, nou ok of ze moet een onkusbare mond hebben ofzo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 8 januari 2018 @ 16:47:33 #90
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_176369220
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:47 schreef Nobu het volgende:

[..]

Misschien moet je een topic openen: boven de 100 en nog vrijgezel.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:04:34 #91
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176421806
Wat vinden vrouwen (en mannen) eigenlijk erg aan het vrijgezel zijn? Het is toch niet zo dat je niks leuks onderneemt of niet neukt. Ikzelf ben mijn hele leven al alleen. En heb ook niets van fuckbuddies of wat. Ik vind dat vrijgezelle vrouwen ontzettend klagen om eigenlijk niets.
pi_176422112
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:04 schreef Sadcopter het volgende:
Wat vinden vrouwen (en mannen) eigenlijk erg aan het vrijgezel zijn? Het is toch niet zo dat je niks leuks onderneemt of niet neukt. Ikzelf ben mijn hele leven al alleen. En heb ook niets van fuckbuddies of wat. Ik vind dat vrijgezelle vrouwen ontzettend klagen om eigenlijk niets.
Nou ja je zegt het correct toch. 'ik vind'. Gewoon een gevoel, mening, subjectief. Andere mensen ervaren dat soms anders en hebben het idee dat ze terecht klagen. En ze zijn daarom ook niet fout bezig of is het onterecht dat ze klagen ofzo. Dat is het hele idee van subjectiviteit.

Dit is eigenlijk gewoon een post van 'ik dit' en 'ik vind daarom dit'.

Of voor jou misschien beter begrijpbaar: die vrouwen die klagen die denken dus niet zoals jij, jij klaagt immers niet. Want jij vindt het wel goed zo, hen niet zo. Dus klagen ze. Het is niet heel moeilijk lijkt me om gewoon dit te begrijpen

En dat jij vrijgezel bent en geen fuckbuddies hebt maakt toch niet dat andere mensen niet mogen klagen of minder tevreden ermee mogen zijn als ze ook vrijgezel zijn?

Eigenlijk hoe meer ik je post herlees hoe minder ik snap waarom je dit post
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:46:11 #93
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176422835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:15 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Nou ja je zegt het correct toch. 'ik vind'. Gewoon een gevoel, mening, subjectief. Andere mensen ervaren dat soms anders en hebben het idee dat ze terecht klagen. En ze zijn daarom ook niet fout bezig of is het onterecht dat ze klagen ofzo. Dat is het hele idee van subjectiviteit.

Dit is eigenlijk gewoon een post van 'ik dit' en 'ik vind daarom dit'.

Of voor jou misschien beter begrijpbaar: die vrouwen die klagen die denken dus niet zoals jij, jij klaagt immers niet. Want jij vindt het wel goed zo, hen niet zo. Dus klagen ze. Het is niet heel moeilijk lijkt me om gewoon dit te begrijpen

En dat jij vrijgezel bent en geen fuckbuddies hebt maakt toch niet dat andere mensen niet mogen klagen of minder tevreden ermee mogen zijn als ze ook vrijgezel zijn?

Eigenlijk hoe meer ik je post herlees hoe minder ik snap waarom je dit post
Nou, ik ervaar ook het een en ander. Moet je eens teruglezen hoe fokkers hier tegen liepen te rellen. Zo heel vrijblijvend is een eigen realiteit en mening dus niet.

En zeg eens eerlijk. Je kunt als normale vrouwelijke vrijgezel van alles ondernemen. Je neukt wat in de rondte. En onderneemt bij elke andere mannelijke neuker weer iets anders leuks. Op jezelf doe je ook veel. Dan is je week/maand toch zo om. Wat loop je dan nog te jammeren in vredesnaam.

Er bestaan namelijk veel mensen die stukken minder hebben in dit leven. Is wat ik bedoel.
pi_176422903
Tjah je kan jezelf altijd vergelijken met iemand die het minder heeft dan jezelf en dan stellen dat je niet hoeft te jammeren.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:03:04 #95
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176423213
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:48 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Tjah je kan jezelf altijd vergelijken met iemand die het minder heeft dan jezelf en dan stellen dat je niet hoeft te jammeren.
Er is wel een sociaal maatschappelijke sweetspot vast te stellen. Waarbij je als individu de meest nodige (inclusief luxe en gezelligheid) wel op het droge hebt. En dan niet meer dient te zeiken (vind ik).

Waarom hameren vrouwen op het belang van een vaste relatie?

Dan kijk je om je heen of een paar posts verder in r&p. En dan zie je relaties die spaak lopen. "8 jaar geen sex meer na de eerste kind" ofzo. En vrouwen gaan dan toch weer van pik naar pik na pik na die (zoveelste) relatie (in hun leven). Dus hoezo dat belang van "eeuwige trouw" dan. Waar slaat dan nog op?
pi_176423295
Nou ja afgezien ervan dat vrouwen misschien (naar mijn idee) inderdaad gemakkelijker seks kunnen hebben gemiddeld gesproken. Hebben ze wel wat meer haast met voortplanten dan ons. Zij kunnen tot, 35 jaar ofzo, wij voor eeuwig min of meer. Dus tjah zij leven misschien soms zo wild als een man wil die het niet lukt, betekent dat dat ze niet mogen klagen als ze vrijgezel zijn terwijl voor hen de tijd tikt? Bedoel ik begrijp je idee een beetje maar van de andere kant zie ik de logica er nog steeds helemaal niet in. Mannen en vrouwen zijn helemaal niet gelijk wat dat betreft maar hebben misschien wel enigzins dezelfde driften..
pi_176423560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:06 schreef Sicstus het volgende:
Om maar even in te haken op het topic 'boven de 30 en nog vrijgezel'...ik bereik op vrij korte termijn de mijlpaal van 40 jaar, en nog steeds vrijgezel. Het kan dus nog erger! Zijn er nog meer lotgenoten hier?
Ik ben 49 en opa. Ik kan mijzelf niet in dit topic vinden.
  woensdag 10 januari 2018 @ 23:50:28 #98
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176424187
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:18 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Ik ben 49 en opa. Ik kan mijzelf niet in dit topic vinden.
Dan ben je jong vader geworden. En je kind(eren) ook jong vader of moeder.
pi_176424319
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 23:50 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dan ben je jong vader geworden. En je kind(eren) ook jong vader of moeder.
Valt wel mee. 25 eerste kind oudste kind 23 toen was ik opa.
pi_176427165
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:21 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik werd vandaag 29 geschat *O*
Daar heb je weinig aan als je verders fugly bent.
  maandag 15 januari 2018 @ 17:53:32 #101
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_176523457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Daar heb je weinig aan als je verders fugly bent.
Huh, wat raar! Ik lees hier altijd dat het om het innerlijk gaat :? En dat uiterlijk volstrekt persoonlijk is. Dat wat de één lelijk vindt, door een ander hardstikke mooi gevonden kan worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 18 januari 2018 @ 05:38:10 #102
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176580762
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Huh, wat raar! Ik lees hier altijd dat het om het innerlijk gaat :? En dat uiterlijk volstrekt persoonlijk is. Dat wat de één lelijk vindt, door een ander hardstikke mooi gevonden kan worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K.O. trés bien
pi_176620587
Wat mij vaak opvalt aan verhalen binnen mijn vrienden/familie/facebook is dat mannen/jongens vaak heel lang vrijgezel blijven of moeilijk aan een date komen en de vrouwen zeer snel een andere date/partner hebben en ook snel een relatie opgeven.
Dat zie ik ook op Facebook zie je relatie 2016 met die 2017 met die 2018 met die?
Interessant he ?
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 23:43:32 #104
441859 crew  Lenny77
pi_176625223
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:46 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nou, ik ervaar ook het een en ander. Moet je eens teruglezen hoe fokkers hier tegen liepen te rellen. Zo heel vrijblijvend is een eigen realiteit en mening dus niet.

En zeg eens eerlijk. Je kunt als normale vrouwelijke vrijgezel van alles ondernemen. Je neukt wat in de rondte. En onderneemt bij elke andere mannelijke neuker weer iets anders leuks. Op jezelf doe je ook veel. Dan is je week/maand toch zo om. Wat loop je dan nog te jammeren in vredesnaam.

Er bestaan namelijk veel mensen die stukken minder hebben in dit leven. Is wat ik bedoel.
Jij denkt dat iedereen maar 1 doel heeft in het leven en dat is zoveel mogelijk vrij en blij neuken. En dan is je leven prima in orde! Hoef je nergens om te klagen!
Al eens gedacht dat jij degene bent met de obsessie en dat bij jou elke minuut draait om de drang naar sex? Maar dat anderen sex niet zo op een vreselijk hoog voetstuk hebben staan?
Dus die vrouw die graag een vaste relatie wil omdat ze graag een gezin wil, interesseert het geen hol dat ze elke week een andere pik kan krijgen. Die zoekt een papa uit.
Net jij zou dit moeten begrijpen, als ik jouw betoog terug naar boven haal dat jouw leven om zeep is geholpen door het feit dat je vader afwezig was. Kinderen hebben een vader nodig zei je nog.
En of we het nu willen of niet, over het algemeen wil de mens graag voortplanten. Daar wil die vrouw graag een man bij die hopelijk bij haar blijft.
Daarom willen vrouwen een vaste relatie.

Ik denk dat het hele systeem wat we nu hebben helemaal fout in elkaar steekt. De mens is niet monogaam. De mens hoort ook niet in een kerngezin te zitten. De verschillen zijn veel te groot! Beter zouden de vrouwen in groepen bij elkaar wonen en de zorg voor kinderen delen. Mannen mogen hun zaad verdelen waar nodig is. En lekker op avontuur gaan en strijden. Desnoods voor het mooiste of sterkste vrouwtje waarbij hij de sterkste nakomeling kan krijgen.
Wij zijn in een rol gestoken waar we niet in horen te zitten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 20 januari 2018 @ 01:09:24 #105
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176627184
The horror :')
With the stars as her umbrella
  zaterdag 20 januari 2018 @ 03:08:57 #106
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_176627963
delete deze post svp Samzz

[ Bericht 100% gewijzigd door Outpost76 op 20-01-2018 03:31:46 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_176628325
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 23:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij denkt dat iedereen maar 1 doel heeft in het leven en dat is zoveel mogelijk vrij en blij neuken. En dan is je leven prima in orde! Hoef je nergens om te klagen!
Al eens gedacht dat jij degene bent met de obsessie en dat bij jou elke minuut draait om de drang naar sex? Maar dat anderen sex niet zo op een vreselijk hoog voetstuk hebben staan?
Dus die vrouw die graag een vaste relatie wil omdat ze graag een gezin wil, interesseert het geen hol dat ze elke week een andere pik kan krijgen. Die zoekt een papa uit.
Net jij zou dit moeten begrijpen, als ik jouw betoog terug naar boven haal dat jouw leven om zeep is geholpen door het feit dat je vader afwezig was. Kinderen hebben een vader nodig zei je nog.
En of we het nu willen of niet, over het algemeen wil de mens graag voortplanten. Daar wil die vrouw graag een man bij die hopelijk bij haar blijft.
Daarom willen vrouwen een vaste relatie.

Ik denk dat het hele systeem wat we nu hebben helemaal fout in elkaar steekt. De mens is niet monogaam. De mens hoort ook niet in een kerngezin te zitten. De verschillen zijn veel te groot! Beter zouden de vrouwen in groepen bij elkaar wonen en de zorg voor kinderen delen. Mannen mogen hun zaad verdelen waar nodig is. En lekker op avontuur gaan en strijden. Desnoods voor het mooiste of sterkste vrouwtje waarbij hij de sterkste nakomeling kan krijgen.
Wij zijn in een rol gestoken waar we niet in horen te zitten.
Mooi gezegd ^O^
Sadcopter is niet de knapste zegt hij zelf (mij boeit uiterlijk niet zo ) Maar hij maakt gewoon creepy opmerkingen dus NEE!m
Hij wil aleen maar neuken (want nooit gedaan) etc aggressief problemen etc... dat maakt hem eng
pi_176629475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:26 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat mij vaak opvalt aan verhalen binnen mijn vrienden/familie/facebook is dat mannen/jongens vaak heel lang vrijgezel blijven of moeilijk aan een date komen en de vrouwen zeer snel een andere date/partner hebben en ook snel een relatie opgeven.
Dat zie ik ook op Facebook zie je relatie 2016 met die 2017 met die 2018 met die?
http://www.dailymail.co.u(...)ship-turns-sour.html

Dat is een van de redenen.
pi_176634419
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 17:53 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Huh, wat raar! Ik lees hier altijd dat het om het innerlijk gaat :? En dat uiterlijk volstrekt persoonlijk is. Dat wat de één lelijk vindt, door een ander hardstikke mooi gevonden kan worden.
Ja dat hoor ik wel vaker. Tot dusver nog niet zo'n persoon tegengekomen die dat van mij vond.
Ik ben wel vrouwen tegengekomen die niet zo mooi gevonden gevonden worden maar het voor mij wel waren. Iets van hun uiterlijke kenmerken trok mij aan.

Het TBBT personagage Amy zal voor de meesten niet heel erg knap zijn, maar ik zie er wel wat in bijvoorbeeld.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:39:14 #110
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_176634877
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja dat hoor ik wel vaker. Tot dusver nog niet zo'n persoon tegengekomen die dat van mij vond.
Ik ben wel vrouwen tegengekomen die niet zo mooi gevonden gevonden worden maar het voor mij wel waren. Iets van hun uiterlijke kenmerken trok mij aan.

Het TBBT personagage Amy zal voor de meesten niet heel erg knap zijn, maar ik zie er wel wat in bijvoorbeeld.
Smaken verschillen, gelukkig. :Y)
  zaterdag 20 januari 2018 @ 15:45:09 #111
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176634970
quote:
2s.gif Op maandag 1 januari 2018 17:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als je juist géén kinderen wilt, wordt het boven de 40 ook lastig, want koters krijg je dan vaak op de koop toe :'( :D
Yep, bij mij krijg je er drie in de bonus, waarvan eentje met een rugzak met een slagschaduw zo groot. Ik ben wel vrij jong begonnen dus ik heb mijn handen al redelijk vrij en heb geen driftbuien of snotneuzen meer weg te werken.

Maar het is toch iets waar veel mannen echt geen zin in hebben of waar ze omheen moeten willen plannen want andersom gaat t m niet worden. Ik heb bij mijn vader gezien hoe het niet moet destijds want die stelde zijn vriendin voor ons en dat gaat mij(n kinderen) dus niet overkomen.

De kinderen staan op één en in de loop van de tijd kun je op twee komen te staan, dus ja dan heb ik minder te bieden dan een loslopend exemplaar, dat besef ik mij terdege. Mensen willen gewoon graag dé prioriteit van hun partner zijn maar bij mij word je een prioriteit als het goed loopt.
pi_176637643
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 15:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Yep, bij mij krijg je er drie in de bonus, waarvan eentje met een rugzak met een slagschaduw zo groot. Ik ben wel vrij jong begonnen dus ik heb mijn handen al redelijk vrij en heb geen driftbuien of snotneuzen meer weg te werken.

Maar het is toch iets waar veel mannen echt geen zin in hebben of waar ze omheen moeten willen plannen want andersom gaat t m niet worden. Ik heb bij mijn vader gezien hoe het niet moet destijds want die stelde zijn vriendin voor ons en dat gaat mij(n kinderen) dus niet overkomen.

De kinderen staan op één en in de loop van de tijd kun je op twee komen te staan, dus ja dan heb ik minder te bieden dan een loslopend exemplaar, dat besef ik mij terdege. Mensen willen gewoon graag dé prioriteit van hun partner zijn maar bij mij word je een prioriteit als het goed loopt.
Schot in de roos... als je op zoek bent naar een rijtje kinderen in plaats van een vriendin :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:08:09 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176638273
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 18:38 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Schot in de roos... als je op zoek bent naar een rijtje kinderen in plaats van een vriendin :P
Ehhh...dat wel ja maar wat moet ik met mannen die tijdens het daten zeggen: "Ik ben op zoek naar kinderen!" :9~
pi_176638630
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ehhh...dat wel ja maar wat moet ik met mannen die tijdens het daten zeggen: "Ik ben op zoek naar kinderen!" :9~
Wegrennen :? Doe ik wèl als een vrouw over kinderen begint :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176638780
Als je een vrouw bent en boven de 40 en de date zegt van 'ik ben op zoek naar kinderen' kan je het beste antwoorden met 'als je ze van mij wil hebben dan heb je 50% kans op dit bij het kind en 60% kans op dit en 40% kans op dit etc'. Zien of ze dan nog zo graag kinderen met je willen
  zaterdag 20 januari 2018 @ 19:31:08 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176638790
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wegrennen :? Doe ik wèl als een vrouw over kinderen begint :D
Ja precies. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik de keuze zou hebben ik ook niet snel aan een man met kinderen zou beginnen. Zo hypocriet als de pest misschien en ik begrijp volkomen dat mannen bij mijn geval ook snel denken van "nee dank je" maar als we toch eerlijk zijn...
pi_176639672
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wegrennen :? Doe ik wèl als een vrouw over kinderen begint :D
  zondag 21 januari 2018 @ 10:25:38 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176649217
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wegrennen :? Doe ik wèl als een vrouw over kinderen begint :D
Zie hier hét voorbeeld van de onnatuurlijk levende mens.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176649321
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:31 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja precies. Ik moet eerlijk zeggen dat als ik de keuze zou hebben ik ook niet snel aan een man met kinderen zou beginnen. Zo hypocriet als de pest misschien en ik begrijp volkomen dat mannen bij mijn geval ook snel denken van "nee dank je" maar als we toch eerlijk zijn...
Ik dacht dat je zelf ook kinderen had?
  zondag 21 januari 2018 @ 10:42:51 #120
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176649479
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:31 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zelf ook kinderen had?
Ja, daarom noem ik mezelf ook hypocriet :@
pi_176649521
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja, daarom noem ik mezelf ook hypocriet :@
Och ik deed het zelf ook hoor.
Wel zelf een kind hebben maar geen vrouw met kinderen hoeven.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:55:47 #122
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_176651703
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 10:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zie hier hét voorbeeld van de onnatuurlijk levende mens.
Dat is niet waar, want de mens heeft (net zoals onze directe verwanten in de apenheul en alle andere dieren), geen kinderwens, maar een sex drive. Dat is meer dan voldoende om nageslacht te garanderen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 21 januari 2018 @ 12:59:36 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176651794
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 19:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wegrennen :? Doe ik wèl als een vrouw over kinderen begint :D
Ik als een man erover begint.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 21 januari 2018 @ 13:13:29 #124
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176652050
quote:
3s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat is niet waar, want de mens heeft (net zoals onze directe verwanten in de apenheul en alle andere dieren), geen kinderwens, maar een sex drive. Dat is meer dan voldoende om nageslacht te garanderen.
En wederom bewijs je mijn stelling.

Alle wezens hebben die sexdrive enkel om voor nageslacht te zorgen. Het is dat je omdat je zo onnatuurlijk leeft en die sexdrive verspilt aan recreatie daar geen besef van hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176652108
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

En wederom bewijs je mijn stelling.

Alle wezens hebben die sexdrive enkel om voor nageslacht te zorgen. Het is dat je omdat je zo onnatuurlijk leeft en die sexdrive verspilt aan recreatie daar geen besef van hebt.
Het leven heeft geen doel. Het is gewoon oorzaak-gevolg. Het is dus niet dat dieren seksdrive hebben om voor nageslacht te zorgen, maar soorten bestaan nog wel doordat seksdrive/seks als gevolg heeft dat er nageslacht komt.
  zondag 21 januari 2018 @ 13:18:48 #126
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_176652162
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

En wederom bewijs je mijn stelling.

Alle wezens hebben die sexdrive enkel om voor nageslacht te zorgen. Het is dat je omdat je zo onnatuurlijk leeft en die sexdrive verspilt aan recreatie daar geen besef van hebt.
Da's de schuld van de pil :P

Echter seks voor de lol hebben veel meer diersoorten.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 21 januari 2018 @ 13:20:06 #127
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_176652186
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 12:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik als een man erover begint.
Zullen we samen kindjes maken, Sammz!? *;
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 21 januari 2018 @ 13:21:54 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176652217
quote:
10s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Zullen we samen kindjes maken, Sammz!? *;
Gemeen, ik kan niet goed rennen :(.

Ik vind t wel goed dat mensen vroeg aangeven dat ze kinderen hebben/willen. Weet je waar je aan toe bent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 21 januari 2018 @ 13:25:56 #129
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_176652296
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het leven heeft geen doel. Het is gewoon oorzaak-gevolg. Het is dus niet dat dieren seksdrive hebben om voor nageslacht te zorgen, maar soorten bestaan nog wel doordat seksdrive/seks als gevolg heeft dat er nageslacht komt.
Normaal krijg je bakken met stront over je heen als je dat vertelt, but some chicks are more rational than others :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 21 januari 2018 @ 13:27:00 #130
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_176652310
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gemeen, ik kan niet goed rennen :(.

Ik vind t wel goed dat mensen vroeg aangeven dat ze kinderen hebben/willen. Weet je waar je aan toe bent.
Hehehehe Hoge hakken uitdoen, dan :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 21 januari 2018 @ 13:31:59 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176652372
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het leven heeft geen doel. Het is gewoon oorzaak-gevolg. Het is dus niet dat dieren seksdrive hebben om voor nageslacht te zorgen, maar soorten bestaan nog wel doordat seksdrive/seks als gevolg heeft dat er nageslacht komt.
Oftewel je hebt een laag rapportcijfer gekregen op biologie en natuurleer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 21 januari 2018 @ 13:39:48 #132
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176652485
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Da's de schuld van de pil :P

Echter seks voor de lol hebben veel meer diersoorten.
Seks voor de lol is echt dol-fijn!
  zondag 21 januari 2018 @ 14:53:51 #133
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176653762
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 13:39 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Seks voor de lol is echt dol-fijn!
Maar er kan geen liefde bij of voor bestaan. Toch. Dat zeggen velen. Niet ik.
  zondag 21 januari 2018 @ 14:55:57 #134
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176653816
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Maar er kan geen liefde bij of voor bestaan. Toch. Dat zeggen velen. Niet ik.
Ik had met mijn exen toch echt veel seks voor de lol heur.
  zondag 21 januari 2018 @ 14:57:54 #135
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176653854
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik had met mijn exen toch echt veel seks voor de lol heur.
En je hield ervan.
  zondag 21 januari 2018 @ 14:58:28 #136
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176653868
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 14:57 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

En je hield ervan.
Van mijn exen? Ja tuurlijk, op dat moment wel.
  zondag 21 januari 2018 @ 18:11:04 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176658109
Topic even wat opgeschoond. Laten we verkrachting a.u.b. niet als iets 'normaals' zien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176658332
Hear, hear. Anyway, ik ben onlangs inderdaad 40 geworden, zonder ooit een relatie gehad te hebben of uberhaupt seks gehad te hebben :{
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  zondag 21 januari 2018 @ 18:36:03 #139
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_176658719
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:21 schreef Sicstus het volgende:
Hear, hear. Anyway, ik ben onlangs inderdaad 40 geworden, zonder ooit een relatie gehad te hebben of uberhaupt seks gehad te hebben :{
Nog maagd zijn is dan echt een beetje je eigen keuze vind ik dan hoor.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_176658735
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nog maagd zijn is dan echt een beetje je eigen keuze vind ik dan hoor.
Oh?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_176659498
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nog maagd zijn is dan echt een beetje je eigen keuze vind ik dan hoor.
Slaat natuurlijk nergens op, zo'n opmerking.

Vele redenen voor mogelijk dat hij in die situatie nu zit
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 21 januari 2018 @ 19:01:35 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176659520
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nog maagd zijn is dan echt een beetje je eigen keuze vind ik dan hoor.
Waarom vind je dat?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176659600
quote:
13s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Slaat natuurlijk nergens op, zo'n opmerking.

Vele redenen voor mogelijk dat hij in die situatie nu zit
In zijn geval wel. Hij bezoekt al prostitutie dus tja
pi_176659638
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:04 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

In zijn geval wel. Hij bezoekt al prostitutie dus tja
Jij bent zijn beste vriend?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176659688
quote:
5s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij bent zijn beste vriend?
Control f in een topic (eerste keer sex) in zijn posthistorie
pi_176669960
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:36 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Oh?
Je kan zo naar de hoeren hoor. Je zou niet het eerste knulletje zijn die zijn maagdelijkheid verliest aan een vrouw van lichte zeden.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 01:05:30 #147
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_176687119
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2018 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nog maagd zijn is dan echt een beetje je eigen keuze vind ik dan hoor.
Wat is dit voor onzin? Als vrouw is het zo veel makkelijker om aan sex te komen dan een man! Hoe lelijk, gehandicapt, (geestelijk of lichamelijk) in een rolstoel, of dik, rol (mbt de rolstoel) of loop een willekeurige kroeg in en roep ik wil neuken en er zal altijd wel een man zijn die je neuken wil.

Als man is dat totaal onmogelijk. Vrouwen zijn daar over het algemeen veel te kieskeurig voor. Ben je in hun ogen niet interesant heb je totaal geen kans.... Alleen een totaal dronken vrouw zal je misschien toelaten haar te neuken als je "close" met haar was voor dat ze dronken werd. Maar zo een totaal dronken vrouw zou voor mij weer geen optie zijn en met mij nog veel meer mannen met zelfrespect. De rest negeert je totaal.

Daardoor vind ik het wel kort door de bocht van een vrouw door te zeggen dat het zijn eigen keuze is.
Natuurlijk kan hij naar de hoeren gaan maar er zijn in Nederland nog steeds mannen\jongens die ballen en zelfrespect hebben en daar geen gebruik van wensen te maken. Niet zeggende dat mannen die daar wel heen gaan dat niet hebben maar het is gewoon een kwestie van gevoel.

Ik zelf ben 2x bij een hoer geweest. 1x was ik zo zenuwachtig dat ik m niet omhoog kreeg en de 2e keer stond ie paraat maar was de hoer in kwestie vergeten om mijn voorhuid terug te trekken voor ze het condoom om deed, waardoor het ook een faal werd... Hoer boos omdat ik zei dat ze het condoom verkeerd had omgedaan, blijkbaar niet gewent aan ongesneden piemels... :P

Een hoer is dus ook niet alles....
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 23 januari 2018 @ 10:22:43 #148
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176689874
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 01:05 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin? Als vrouw is het zo veel makkelijker om aan sex te komen dan een man! Hoe lelijk, gehandicapt, (geestelijk of lichamelijk) in een rolstoel, of dik, rol (mbt de rolstoel) of loop een willekeurige kroeg in en roep ik wil neuken en er zal altijd wel een man zijn die je neuken wil.
Ik denk dat dat meer komt doordat er nogal wat kansloze mannen rondlopen die geen zelfrespect hebben en hun snikkel in alles steken wat maar warm en vochtig is. Want ja, doesn't matter, had sex, toch? :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 23 januari 2018 @ 22:49:19 #149
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_176706492
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 10:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat dat meer komt doordat er nogal wat kansloze mannen rondlopen die geen zelfrespect hebben en hun snikkel in alles steken wat maar warm en vochtig is. Want ja, doesn't matter, had sex, toch? :')
Daar heb je gelijk in maar ik doelde daar niet zo zeer op. Ik doelde meer op het feit dat een vrouw altijd sex kan krijgen als ze wil. Voor een man is dat heel wat anders. Daarom is het nogal makkelijk voor een vrouw om zo iets te zeggen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  dinsdag 23 januari 2018 @ 23:02:45 #150
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176706924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 01:05 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin? Als vrouw is het zo veel makkelijker om aan sex te komen dan een man! Hoe lelijk, gehandicapt, (geestelijk of lichamelijk) in een rolstoel, of dik, rol (mbt de rolstoel) of loop een willekeurige kroeg in en roep ik wil neuken en er zal altijd wel een man zijn die je neuken wil.

Ik ben er anders vrij zeker van dat zelfs dronken mannen niet met een vrouw met het syndroom van down in bed duiken of iemands wiens gezicht ernstig is verminkt.
  woensdag 24 januari 2018 @ 00:00:50 #151
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_176708189
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:02 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik ben er anders vrij zeker van dat zelfs dronken mannen niet met een vrouw met het syndroom van down in bed duiken of iemands wiens gezicht ernstig is verminkt.
Ik ben er vrij zeker van dat als een vrouw zoals jij beschrijft, een kroeg in stapt tegen sluitingstijd, er altijd wel iemand is die dit doen zal. Achteraf zal het ontkend worden maar geneukt word er die avond. Al mag de gene die de dame met down wel gearresteerd worden voor misbruik. Ook al was hij dronken.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_176709296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 23:02 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik ben er anders vrij zeker van dat zelfs dronken mannen niet met een vrouw met het syndroom van down in bed duiken of iemands wiens gezicht ernstig is verminkt.
Natuurlijk! Maar alsnog is het verschil gigantisch. Er zijn waarschijnlijk talloze van zulke filmpjes, maar aantal jaar geleden was er een filmpje waarin een best aantrekkelijke vent van een jaar of 25, 20 meisjes spontaan/leuk en netjes vroeg of ze met hem mee wilden naar zijn hotel. Slechts 1 chick hapte omdat ze overduidelijk normaal gesproken1 zo'n vent niet zou kunnen versieren.
In de omgekeerde situatie wilde driekwart van de mannen wel met het meisje in kwestie mee.

1 Hier ligt een cruciaal punt. Vrouwen willen allemaal een hunk en denken daar ook recht op te hebben. Daardoor krijg je ook van die klassieke vrouwenstandpunten dat er geen leuke mannen zijn. Of dat ze alleen maar door lelijkerds of creeps benaderd worden. Waarmee ze impliciet dus zeggen dat ze vrijwel alle mannen onder de maat voor hen vinden, want ook aantrekkelijke kerels stappen op vrouwen af en niet 95% van de mannen is lelijk of een creep (dan zou het idd nog wel kunnen dat je 'alleen maar' door onaantrekkelijke mannen wordt benaderd).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176709518
Precies, bovenstaand is zo waar. Hoe lelijk de vrouw ook is, er is áltijd ergens wel een man te vinden die hem erin wil steken.

En het kinderen verhaal, nee dank je, die voedt je lekker zelf maar op. Door schade en schande wijs geworden. Veel kinderen werden gebruikt als excuus, smoes en daar ben ik wel klaar mee.

Ik date de vrouw in kwestie en niet je kinderen, die komen later pas in beeld en je moet van hele goede huizen komen wil ik iets met je beginnen.

Sowieso als je een vrouw gaat daten waarvan je weet dat ze 40+ is en je gaat het over kinderen hebben (dat je ze samen wil maken), dan ben je sowieso al niet de snuggerste en zouden alle alarmbellen af moeten gaan. Het risico dat er iets misgaat is zó groot!
  woensdag 24 januari 2018 @ 07:40:58 #154
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176710223
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2018 01:55 schreef Puntenjager het volgende:

...Vrouwen willen allemaal een hunk en denken daar ook recht op te hebben...
Ehm, er is in dit draadje uitvoerig besproken door wat dames waaronder ik of dit waar was en daarin is meerdere keren aangegeven dat dat echt niet het geval is. Qua sociale vaardigheden wil ik een hunk inderdaad, eentje met een sixpack aan gevoel voor humor en vriendelijkheid, iets wat op persoonlijk vlak me de kriebels geeft en dan kijk ik daarna of ik m ook lekker vind maar zelfs dan gaan de mooiboys het raam uit eigenlijk.

Over "recht hebben op" in dit kader zie ik eerder een groot gevoel van verongelijkheid bij de overblijvende mannen in mijn vijver omdat ze zich afgewezen voelen en daar boos over zijn omdat ze ergens vinden dat ook zij recht hebben op een relatie. Daar zitten echte creeps tussen die die boosheid meteen op jou proberen te betrekken, soms zelfs als lokkertje door iets te suggereren van "Ik ben altijd afgewezen, als jij dat nu ook doet...zie je wel...leg mij dan maar eens even uit waarom ik..." zodat je ff voor het verklaren van zijn hele geschiedenis aan pogingen verantwoordelijk wordt gemaakt. Daar zitten trouwens soms hele mooie mannen tussen waarvan je je dan ineens kan voorstellen waarom ze nog los rondliepen :X
pi_176710532
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 07:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]Daar zitten trouwens soms hele mooie mannen tussen waarvan je je dan ineens kan voorstellen waarom ze nog los rondliepen :X
Er zijn ook genoeg mannen die echt nul sociale vaardigheden hebben en van mening zijn dat hun Adonis-looks meer dan genoeg zijn voor een ticket to unlimited pussy.

Net zo goed als er ook genoeg vrouwen rond lopen die denken dat ze elke man kunnen scoren door even het bovenste knoopje van hun laag uitgesneden truitje los te maken.

Zoiets werkt misschien voor een enkel avondje, maar de vrouwen (en ook mannen) die alleen interesse hebben als ze ook meer in de persoon zien zullen daar vriendelijk voor bedanken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176719722
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2018 01:55 schreef Puntenjager het volgende:

Natuurlijk! Maar alsnog is het verschil gigantisch. Er zijn waarschijnlijk talloze van zulke filmpjes, maar aantal jaar geleden was er een filmpje waarin een best aantrekkelijke vent van een jaar of 25, 20 meisjes spontaan/leuk en netjes vroeg of ze met hem mee wilden naar zijn hotel. Slechts 1 chick hapte omdat ze overduidelijk normaal gesproken1 zo'n vent niet zou kunnen versieren.
In de omgekeerde situatie wilde driekwart van de mannen wel met het meisje in kwestie mee.

1 Hier ligt een cruciaal punt. Vrouwen willen allemaal een hunk en denken daar ook recht op te hebben. Daardoor krijg je ook van die klassieke vrouwenstandpunten dat er geen leuke mannen zijn. Of dat ze alleen maar door lelijkerds of creeps benaderd worden. Waarmee ze impliciet dus zeggen dat ze vrijwel alle mannen onder de maat voor hen vinden, want ook aantrekkelijke kerels stappen op vrouwen af en niet 95% van de mannen is lelijk of een creep (dan zou het idd nog wel kunnen dat je 'alleen maar' door onaantrekkelijke mannen wordt benaderd).
Puntenjager, zoals in eerder topic al aangegeven, stel jij hebt in een andere werkelijkheid ineens een vrouwenlichaam, je hebt veel mannen die jou willen voor seks, even voor de beeldvorming, jij zou dus met bijna allemaal dan wel zin hebben om het bed in te duiken?

quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 08:27 schreef Stoney3K het volgende:

Er zijn ook genoeg mannen die echt nul sociale vaardigheden hebben en van mening zijn dat hun Adonis-looks meer dan genoeg zijn voor een ticket to unlimited pussy.

Net zo goed als er ook genoeg vrouwen rond lopen die denken dat ze elke man kunnen scoren door even het bovenste knoopje van hun laag uitgesneden truitje los te maken.

Zoiets werkt misschien voor een enkel avondje, maar de vrouwen (en ook mannen) die alleen interesse hebben als ze ook meer in de persoon zien zullen daar vriendelijk voor bedanken.
helemaal mee eens. Met nadruk op het vetgedrukte. Hoe veel geef je überhaupt om iemand als je er direct een avondje mee uit wilt terwijl je diegene niet kent?
Daarnaast, ik zal wel een uitzondering zijn, maar er is maar 3 keer een jongen op mij afgestapt en alle keren heb ik een relatie geprobeerd of gezoend/nummer of facebook gegeven. Laatste was echt overduidelijk een PUA die ging oefenen op bereikbare vrouwen of zo, hoorde ik later helemaal niets meer van. Kan me ook echt niet voorstellen dat de meeste vrouwen hier tientallen versierpogingen per week krijgen en op geen enkele ingaan. Maar er is een verschil tussen serieuze versierpoging of alleen voor de seks.

[ Bericht 12% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-01-2018 17:36:16 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 24 januari 2018 @ 17:20:52 #157
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176719748
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 08:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mannen die echt nul sociale vaardigheden hebben en van mening zijn dat hun Adonis-looks meer dan genoeg zijn voor een ticket to unlimited pussy.

Net zo goed als er ook genoeg vrouwen rond lopen die denken dat ze elke man kunnen scoren door even het bovenste knoopje van hun laag uitgesneden truitje los te maken.

Zoiets werkt misschien voor een enkel avondje, maar de vrouwen (en ook mannen) die alleen interesse hebben als ze ook meer in de persoon zien zullen daar vriendelijk voor bedanken.
Dat klopt inderdaad zeker voor de korte termijn. :Y Voor sommige mensen zit daar denk ik ook nog een groter verschil tussen dan voor anderen, tussen hoe laag je de standaard wilt zetten voor een ONS en vanaf waar het relatiemateriaal is, of misschien zijn dat voor hen wel totaal verschillende types ("foute man" versus "nette kerel" bijvoorbeeld of "lekker ding" tot "leuke dame").
pi_176721387
Ik heb op mijn 32ste nog mijn vriendin ontmoet via Tinder. Intussen wonen we al een tijd samen en hebben we een huis gekocht.

Daar voor nooit een echte relatie gehad, maar als je dat niet als belemmering ziet hoeft dat geen probleem te zijn.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 24 januari 2018 @ 20:11:07 #159
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_176723314
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2018 01:55 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

1 Hier ligt een cruciaal punt. Vrouwen willen allemaal een hunk en denken daar ook recht op te hebben. Daardoor krijg je ook van die klassieke vrouwenstandpunten dat er geen leuke mannen zijn. Of dat ze alleen maar door lelijkerds of creeps benaderd worden. Waarmee ze impliciet dus zeggen dat ze vrijwel alle mannen onder de maat voor hen vinden, want ook aantrekkelijke kerels stappen op vrouwen af en niet 95% van de mannen is lelijk of een creep (dan zou het idd nog wel kunnen dat je 'alleen maar' door onaantrekkelijke mannen wordt benaderd).
Hier is recent nog vrij uitgebreid onderzoek naar gedaan. Zo'n 70% van de vrouwen aast op zo'n 30% van de mannen. Dat wil zeggen dat als je als man bij wijze van spreken een 8 of hoger bent je ze voor het uit zoeken hebt. Zo'n cijfer is niet puur uiterlijk, maar ook socio-economische status etc.
Dat betekent ook dat een vrouwelijke5 of 6 jaagt op een 8 of hoger. Die laat 7ens en 6en in eerste instantie links liggen, totdat ze de 35 naderen en dan zogezegd "settlen for less".
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_176723476
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:11 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Hier is recent nog vrij uitgebreid onderzoek naar gedaan. Zo'n 70% van de vrouwen aast op zo'n 30% van de mannen. Dat wil zeggen dat als je als man bij wijze van spreken een 8 of hoger bent je ze voor het uit zoeken hebt. Zo'n cijfer is niet puur uiterlijk, maar ook socio-economische status etc.
Dat betekent ook dat een vrouwelijke5 of 6 jaagt op een 8 of hoger. Die laat 7ens en 6en in eerste instantie links liggen, totdat ze de 35 naderen en dan zogezegd "settlen for less".
Precies, zo doorzichtig en voorspelbaar :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')