abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177068825
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Succes met surrogaat papa zijn..

Ben het wel eens met ikweethetevennietmeer. Beetje het DNA van een ander opvoeden :') En als single man is je leven ook heel anders, moet je er opeens rekening mee houden dat je wel een verhoogd stoeltje voor de kleine hebt :')

Overigens, begrijp mij goed; als ik al wel papa zou zijn, heb ik er minder moeite mee. Dan weet je al een beetje hoe het is, kinderen over je vloer en heb je niet meer zo'n kinderloos single leven maar afhankelijk van de regelingen zie je de kinderen elk weekend tot dagelijks (omdat de rechter dat heeft bepaald of je (ex)vrouw niet meer leeft).
Het is duidelijk dat we (gelukkig) niet allemaal hetzelfde zijn en denken. Zoals gezegd heb ik er geen moeite mee en vind ik dat sommige mensen er een beetje spastisch op reageren.
If you see someone without a smile, give them one of yours!
  donderdag 15 februari 2018 @ 00:16:45 #252
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_177192314
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 15:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik alleen vrouwen date die kinderen hebben die ouder zijn dan 12.

Het is juist van de zotte dat je verwacht dat een andere man "even" je kinderen op gaat voeden..

Hoe vaak zie wel niet op sites: Ik zoek een man voor mij en mijn kindjes, en een pappa.. Ja doei.
Ze zoeken ook een extra inkomen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')