abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 januari 2018 @ 11:38:24 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176211784
Opgeschoond.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176212001
quote:
3s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:38 schreef jogy het volgende:
Opgeschoond.
* Dubbeldrank gooit een handje confetti in de lucht!
Powered by Janetje®
  maandag 1 januari 2018 @ 12:33:07 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176212442
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:26 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan de hoek die niet onder het toetsenbord zit, waardoor command center niet werkt.

En ik heb grote handen.
Dan zou zijwaards swipen veel hendiger zijn.

Dat toetsenbord gebeuren is irritant te noemen, maar vanaf boven vegen is eigenlijk irritanter want twee handen nodig.

Ik heb ook redelijk grote handen maar mijn duim komt bij normaal gebruik (telefoon rustend op de pink, vingers erachter, meeste met de duim) toch echt niet voorbij de helft zonder mijn grip aan te passen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 1 januari 2018 @ 19:12:52 #129
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_176220249
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan zou zijwaards swipen veel hendiger zijn.

Dat toetsenbord gebeuren is irritant te noemen, maar vanaf boven vegen is eigenlijk irritanter want twee handen nodig.

Ik heb ook redelijk grote handen maar mijn duim komt bij normaal gebruik (telefoon rustend op de pink, vingers erachter, meeste met de duim) toch echt niet voorbij de helft zonder mijn grip aan te passen.
Ik snap waarom dat ook irritant kan zijn. Wat voor toestel heb je nu, de 4,7” iPhone? Ik heb de afgelopen drie jaar het Plus-model gebruikt, dus ben inmiddels gewend aan mijn toestel met twee handen bedienen en/of balanceren op een hand. Een X is significant kleiner en vooral smaller, waardoor het mij alleen maar een verbetering lijkt.

Zijwaarts swipen zou werken. Maar als ik kijk naar hoe het toetsenbord er op de iPhone X uitziet, zou van onderen naar hoven swipen ook beter moeten werken dan op andere iPhones.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 07:10:21 #130
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176230596
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:12 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik snap waarom dat ook irritant kan zijn. Wat voor toestel heb je nu, de 4,7” iPhone? Ik heb de afgelopen drie jaar het Plus-model gebruikt, dus ben inmiddels gewend aan mijn toestel met twee handen bedienen en/of balanceren op een hand. Een X is significant kleiner en vooral smaller, waardoor het mij alleen maar een verbetering lijkt.

Zijwaarts swipen zou werken. Maar als ik kijk naar hoe het toetsenbord er op de iPhone X uitziet, zou van onderen naar hoven swipen ook beter moeten werken dan op andere iPhones.
Zit al een tijdje op de zes. Groter niet nodig, en eigenlijk net niet lekker met één hand te doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_176243631
Heeft er iemand al een fast charger aangeschaft voor de iPhone? En welke is dan aan te bevelen?
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_176249620
Wat is een betrouwbare tool om de conditie van de accu weer te geven. Hoeveel capaciteit nog over is van het orgineel.
.
pi_176249945
De iPhone 7 Plus is op de site van Apple van 889 naar 890 en een beetje gegaan. Why?! Goed het is maar een euro maar vraag me oprecht af waarom?
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:22:04 #134
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_176249983
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:03 schreef Fer het volgende:
Wat is een betrouwbare tool om de conditie van de accu weer te geven. Hoeveel capaciteit nog over is van het orgineel.
Battery Life
pi_176250185
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:19 schreef Krollie het volgende:
De iPhone 7 Plus is op de site van Apple van 889 naar 890 en een beetje gegaan. Why?! Goed het is maar een euro maar vraag me oprecht af waarom?
De nieuwe thuiskopieheffing die sinds 1 januari geld
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_176251177
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:45 schreef Lief17 het volgende:
Heeft er iemand al een fast charger aangeschaft voor de iPhone? En welke is dan aan te bevelen?
De originele van de iPad.
Die heb ik altijd gebruikt op mijn 6 .
Deze levert 2ampere op.

Alle anderen werken niet namelijk.
De iPhone controleer of er een chip in zit.

Verder Apple heeft altijd al vast charge gehad van af de iPhone 4s serie
pi_176251208
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 01:25 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

De originele van de iPad.
Die heb ik altijd gebruikt op mijn 6 .
Deze levert 2ampere op.

Alle anderen werken niet namelijk.
De iPhone controleer of er een chip in zit.

Verder Apple heeft altijd al vast charge gehad van af de iPhone 4s serie
Dit klopt niet. Fastcharge wordt ondersteund vanaf 8 of hoger. Het klopt verder wel dat je de oplader van de iPad zou moeten gebruiken, die heeft een hogere laadstroom tov de originele iPhone oplader. Daarnaast moet je een kabel aanschaffen die fastcharge ondersteund.

Bron: https://support.apple.com/nl-nl/HT208137
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176251215
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:35 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

De nieuwe thuiskopieheffing die sinds 1 januari geld
Klinkt plausibel. ^O^
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 3 januari 2018 @ 01:37:28 #139
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_176251239
Is hier nog iets te doen?
pi_176251340
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:03 schreef Fer het volgende:
Wat is een betrouwbare tool om de conditie van de accu weer te geven. Hoeveel capaciteit nog over is van het orgineel.
Battery life idd, maar er zijn vreemd genoeg 2 appjes die exact zo heten. 1 heeft Nederlandse vertaling en heeft wat meer duidelijkere extra info. De ander is engels maar met info waar je vraagtekens bij kan hebben. Beiden tonen op zijn minst wel de correcte conditie, de 1 vanaf plus en de ander vanaf min (dus +97% of -3%).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176251449
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 01:31 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Fastcharge wordt ondersteund vanaf 8 of hoger. Het klopt verder wel dat je de oplader van de iPad zou moeten gebruiken, die heeft een hogere laadstroom tov de originele iPhone oplader. Daarnaast moet je een kabel aanschaffen die fastcharge ondersteund.

Bron: https://support.apple.com/nl-nl/HT208137
Pak een iPad lader en zet die op de iPhone 4s of hoger
Je zal zien dat die sneller gaat opladen.
https://www.google.nl/amp(...)one-6-or-6-plus/amp/

Elke Apple telefoon is dus compatibel om de tablet lader te gebruiken
De chip in de lader ziet de iPhone en gaat gewoon sneller laden.

Het is alleen nooit niet officiële gekeurt daarom word het officieel niet ondersteunt .
De telefoons doen het wel omdat de zelfde chip die het aanstuurt ook in de iPad zit als de iPhone.
pi_176251576
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 02:22 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Pak een iPad lader en zet die op de iPhone 4s of hoger
Je zal zien dat die sneller gaat opladen.
https://www.google.nl/amp(...)one-6-or-6-plus/amp/

Elke Apple telefoon is dus compatibel om de tablet lader te gebruiken
De chip in de lader ziet de iPhone en gaat gewoon sneller laden.

Het is alleen nooit niet officiële gekeurt daarom word het officieel niet ondersteunt .
De telefoons doen het wel omdat de zelfde chip die het aanstuurt ook in de iPad zit als de iPhone.
Interessant, ik heb zelf ff verder gegoogeld.

Apple claimt met de titel quickcharge dat de 8 of hoger in 30 minuten 50% gevuld is vanaf 0%.

Hier spreekt de auteur weer tegen dat er echt quickcharge is in lager dan 8 (dus 50% in 30 minuten).
quote:
So what have we learned? Apple's not lying and you can't believe every YouTube video "test" shared online. The iPhone 8 Plus's fast charging is legit speedier, whether it's charging up to 50 or 100 percent.

If you want the faster charging, the iPhone 8 and 8 Plus are the only iPhones that can do so for now (the iPhone X will also support it when it launches in November).
http://mashable.com/2017/(...)arging/#TBnrJwr_Pqqx
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176251585
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:45 schreef Lief17 het volgende:
Heeft er iemand al een fast charger aangeschaft voor de iPhone? En welke is dan aan te bevelen?
Als ik het zo lees op google en youtubefilmpjes moet je een USB-C charger aanschaffen en een fastcharge gecertificeerd USB-C kabel voor de beste oplaadsnelheden.

Hier een voorbeeldje:
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:27:15 #144
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_176254363
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 13:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vraag het omdat het me niet duidelijk is wat jullie onder normaal gebruik verstaan. Ik had zelf nooit verwacht dat toen de bal tegen mijn been aankwam dat ie dan zou buigen. En heel veel mensen doen idd hem in achterzak en gaan dan zitten. Verbaasd me ergens wel dat er niet veel meer gebogen toestellen zijn en ik die nooit wat heeft moest met schaamrood terug naar de winkel met een 1 dag oud gebogen telefoon.
Ik heb mij 6 vaak genoeg in mijn broekzak (voor/achter) gehad, ook bij het zitten. Als je voelt dat het wat krap zit haal ik hem eruit (de iPhone), meestal denk je er van tevoren aan. Normaal gebruik vind ik dat je rekening houdt met wat je in je handen hebt. Mijn iPhone 4 paste prima en was relatief dikker. Nu koop je een dunne en grotere telefoon, verwacht dan niet dat hetzelfde kan. Ik stop ook geen iPad in mijn schoenen ...
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 3 januari 2018 @ 11:29:08 #145
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_176254395
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Met mijn X valt het me op hoe ouderwets plotseling de homebutton en de vingerafdruk herkenning is. Is echt een heel grote verbetering
Ik probeer al weken mijn vrouw te overtuigen dat ze mijn 8+ beter kan gebruiken. Dan heb ik dat ding van haar, ik vind het een praktische telefoon, veel handzamer, prachtig beeld en het zit me dwars dat ze betere specs in een kleinere telefoon heeft. Ik was iets te ongeduldig, al heb ik niks te klagen over de 8+.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_176254604
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:35 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

De nieuwe thuiskopieheffing die sinds 1 januari geld
Thanks bro
pi_176257605
Bedankt voor jullie feedback over de fast charger! ^O^
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_176257859
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:44 schreef Lief17 het volgende:
Bedankt voor jullie feedback over de fast charger! ^O^
Laat ff weten wat je gekocht hebt en hoe het bevalt en of jij ook 50% in 30 minuten kan halen ermee.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176258690
Dit nieuws snap ik niet zo goed, waarom toch de mogelijkheid om een accu vervangen als Genius Bar zegt dat de accu goed is? En jammer dat echt nergens expliciet staat wanneer de garantie van een accu voorbij is en je de 29 dient te betalen als je de accu wilt vervangen. https://tweakers.net/nieu(...)ecten-vaststelt.html
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176259217
simpel
volgens de accu meting in de iphone zelf staat ook dat de accu goed is .

er word via voltage gemeten denk ik.
inplaats van wat de accu aan ampere kan leveren.

Ik denk ook dat het om piek vermogen gaat waardoor de iphone terug klokt.
De software is ook vast en zeker zwaarder op de cpu.
hierdoor komt er te vaak piek vermogen gevraagt.
Bij een accu die die piek vermogen niet kan leveren door slijtage gaat het in save mode.

Ik denk dat je het kan vergelijken met een accu en een diesel startmotor
nieuwe accu startmotor snel diesel motor loopt gelijk
slecht accu startmotor langzaam met de kans de diesel motor niet kan aanslaan.

ge je allebij de accu testen met alleen volt meter zal allebij de accu gewoon 12/13 volt zijn.
maar tijdens starten loopt de voltage dus omlaag.
Daarom word ook een auto accu getest met de oude verbruiker tester met een dikke gloeispiraal er in.
en nee de nieuwe accu testers die via computer test klopt geen zak van.
Maar tegen woordige moet er een print papier gelever worden omdat de klanten niet geloven dat de accu kapot is.
daarom word er nu via een computer getest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')