abonnement Unibet Coolblue
pi_176016672
Begin seizoen spraken ze nog over 2 kleppers, maar het is wel duidelijk dat er nog maar 1 van overgebleven is.
pindazakje
pi_176016676
Van der Haar toch ook weer een positieve uitslag.
pi_176016680
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Tuurlijk, komen nog genoeg crossen aan de komende dagen.
Desondanks zet ie de nummer vijf op 1.39 _O- _O- _O_
pi_176016687
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:08 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Desondanks zet ie de nummer vijf op 1.39 _O- _O- _O_
En dat op dit parcours.
  dinsdag 26 december 2017 @ 16:09:07 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176016694
Benieuwd waar Dn Kevin gaat eindigen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176016708
d'n kevin 12e
pi_176016713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:09 schreef Szura het volgende:
Benieuwd waar Dn Kevin gaat eindigen
Op 3 min, heeft er een hersteltrainingske van gemaakt.
pindazakje
pi_176016716
Meeusen weer buiten de top 10.
pi_176016724
quote:
Wuyts en zijn compagnon moeten nu toch zelf beseffen hoe partijdig en zielig ze commentaar hebben gegeven? .

Al heel de tijd, JA GODVERDOMME SEG NIET NORMAAL HOE GENIAAL GOED VAN AERT TERUGGEKOMEN IS UIT CALPE. Realiteit was: Wint één cross tegen zieke VDP en één cross zonder VDP.

Vandaag ook, rijdt misschien hoop en al tien meters weg, JA JA JA JA TIS AL AAN HET GEBEUREN. Realiteit: Van Der Poel rijdt het gat meteen weer dicht zonder zelfs echt diep te hoeven gaan.

JA EN TOCH, VAN DER POEL HEEFT DUIDELIJK ALLES OF NIKS GESPEELD OP DE WEG OM DAT GAT TE DICHTEN (Dixit Paul). Realiteit: Van Der Poel pakt vrij snel de kop terug over.

JA NU ZIJN WE VERTROKKEN VOOR TWINTIG MINUTEN WAPENSTILSTAND , Realiteit: Geen vijf minuten later is Van Der Poel gaan vliegen en de cross gereden.

Als commentator mag je perfect je voorkeur hebben voor renner x of y maar in je commentaar zelf, na dit verloop van dit seizoen voorlopig, zo gigantisch hard Van Aert ophemelen en bij wijze van spreken doen alsof VDP niet met een fiets kan rijden, ik heb er mijn bedenkingen bij.

Nu goed, niet voor het eerst dit seizoen VDP met boost voor de moraal en al de rest met beiden voetjes op de grond.

Bijzonder mooi ook hoe Adrie heel fijntjes zei: Ja als ik nu zeg dat hij nog niet helemaal terug in orde is geloven ze me toch niet dus dan zeg ik maar niks .
Van een Belgisch forum
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_176016746
De kalkoen met rijst heeft hem toch nog genekt.
pindazakje
pi_176016748
Wat ik wel mooi vind aan Wout is dat ie, net als Mathieu, nooit excuses inroept voor z'n mindere presteren. Dat was in de tijd van Nys toch anders.
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 16:11:36 #87
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_176016759
Pff, de regie had gewoon de wheelie gemist, prutsers.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 16:12:50 #88
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_176016798
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Van een Belgisch forum
Vrij accuraat.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_176016822
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Vrij accuraat.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Zou zomaar van Buzz kunnen zijn met een andere nickname.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_176016828
VDP2 afgestapt?
pi_176016839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Van een Belgisch forum
Welk forum?
pi_176016870
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_176016917
quote:
Iserbyt na Zolder: "De manier waarop Pidcock wint, vind ik toch wel triest

De beloftenwedstrijd in Zolder had wel iets weg van het EK in Tabor, al zag het resultaat er iets anders uit. Deze keer werd Eli Iserbyt geklopt door Tom Pidcock, al was hij daar zelf niet zo over te spreken.

"Ik voelde in de sprint dat er nog weinig opzat, maar het is wel jammer om deze wedstrijd te verliezen.", aldus Iserbyt na afloop. "Vooral de manier waarop Pidcock wint, vind ik toch wel triest. Hij heeft de volledige wedstrijd amper kop gedaan en als hij dan eens voorop kwam, zette hij zich langs de kant."

En dus baalde de Europese kampioen. "Dat vind ik spijtig. Ik won als eerstejaarsbelofte ook wedstrijden, op mijn manier, door koers te maken, maar hij hangt er hier gewoon de ganse wedstrijd aan en gaat er dan op het eind over. Tja."

"Hij hangt er hier gewoon de ganse wedstrijd aan en gaat er dan op het eind over"
Al draait het natuurlijk om overwinningen. "Winnen is winnen", citeert Sport.be Iserbyt.. "Dat klopt. Op die laatste passage door het veld rijd ik redelijk gemakkelijk tien, twintig meter bij hem weg, maar dan komt hij op het asfalt, op een lang recht stuk, voorbij mij in die sprint."

"Lange rechte stukken zijn gewoon in zijn voordeel. Ik wist dat hij op de weg goed was, dat ik de zege nog niet binnen had toen ik het asfalt opdraaide en dat bleek dus op het einde ook zo", besluit Iserbyt.
https://www.wielerkrant.b(...)d-ik-toch-wel-triest
  dinsdag 26 december 2017 @ 16:18:10 #94
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176016937
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176016945
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:13 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Zou zomaar van Buzz kunnen zijn met een andere nickname.
Het probleem met Buzz is dat ie dingen ziet die er niet zijn. De overgrote meerderheid van de Vlaamse veldritfans is pro Mathieu, is realistisch genoeg om te beseffen dat Van Aert de mindere is, en is kritisch genoeg om te beseffen dat Wuyts ontzettend slap begint te lullen als er Belgen meestrijden om de prijzen.
pi_176016993
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:18 schreef Szura het volgende:

[..]

Zure man is zuur
Pidcock en Iserbyt vind ik de minst sympathieke van de jonge veldrijders. Denk dat toch dat ik de Brit net iets leuker vind dan Eli.
pi_176016997
Nogal matige wheelie hoor, 2 pogingen, 2x na 3 meter alweer patineren.
pindazakje
pi_176017038
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:19 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Pidcock en Iserbyt vind ik de minst sympathieke van de jonge veldrijders. Denk dat toch dat ik de Brit net iets leuker vind dan Eli.
Iedereen vindt Iserbyt een eikeltje omdat hij Puck aanduwt. Afgunst
pindazakje
pi_176017051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:18 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Het probleem met Buzz is dat ie dingen ziet die er niet zijn. De overgrote meerderheid van de Vlaamse veldritfans is pro Mathieu, is realistisch genoeg om te beseffen dat Van Aert de mindere is, en is kritisch genoeg om te beseffen dat Wuyts ontzettend slap begint te lullen als er Belgen meestrijden om de prijzen.
Klopt hoor, valt mij ook op. Er zijn er meer die supporteren voor MvP dan voor WvA heb ik de indruk. En ook Wuyts is daar niet erg geliefd.
Overigens vind ik persoonlijk Wuyts een prima commentator, ook al heeft ie soms zijn voorkeuren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_176017083
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:10 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Van een Belgisch forum
Het was weer mensonterend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')