abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 januari 2018 @ 09:28:46 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176210750
Loj *O* *O*
Fuchsia *O* *O*
Helsinki *O* *O*

Wat een fantastische laatste dag van 2017 voor jullie! Ik moest er een traantje om laten.

Gelukkig Nieuwjaar lieverds, laat 2018 maar heel vruchtbaar en liefdevol zijn voor ons allemaal.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176210890
Wat een boel streepjes *O* ik duim voor jullie allemaal :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 1 januari 2018 @ 09:55:55 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_176210892
gefeliciteerd fuchsia! Deze móet t worden toch!

En gefeliciteerd Helsinki!

Wat een knaller!
disclaimer
  maandag 1 januari 2018 @ 11:03:48 #254
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_176211408
Wat een warme felicitaties! Bedankt allemaal :*. Ik duim voor nog meer streepjes deze maand *O*.
pi_176212915
Ik hou van een streepjesregen. O+
:)
pi_176212953
Ik ben hier aan het hypochonderen. Nog nooit eerder gedaan, maar man wat is dat vervelend.
Kan iemand me stoppen?

:') 4 DPO :')

Ik hoop dat iedereen een fantastisch oud en nieuw heeft gehad. :*
:)
pi_176214477
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:12 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben hier aan het hypochonderen. Nog nooit eerder gedaan, maar man wat is dat vervelend.
Kan iemand me stoppen?

:') 4 DPO :')

Ik hoop dat iedereen een fantastisch oud en nieuw heeft gehad. :*
Ik herken het! Ik ben nu 8dpo en deze ronde valt zwaar met alles negeren! Ik heb echt het idee dat het zover is maar ja, wachten he }:|
♥ J & S
pi_176215164
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:12 schreef Soof-87 het volgende:
Ik ben hier aan het hypochonderen. Nog nooit eerder gedaan, maar man wat is dat vervelend.
Kan iemand me stoppen?

:') 4 DPO :')

Ik hoop dat iedereen een fantastisch oud en nieuw heeft gehad. :*
Ja hoi :W 6 dpo vandaag en ik ben al een paar dagen misselijk en sinds vanmorgen blijf ik maar niezen (zonder verkoudheid). En o ja, mijn borsten lijken ook al wel wat gevoeliger. En en en...

Ik wil pas op z'n vroegst vrijdag voor het eerst gaan testen (ja ja, ik ben zo'n testmaniak, ik begin al vroeg zodat ik kan zien of het streepje op gaat lopen en ik heb gewoon geen geduld en vorige keer had ik met 10 dpo al een mini streepje...). Is het al vrijdag? Nog 4 nachtjes... Pfff, dat lijkt wel een eeuwigheid!

Ik heb al een kind trouwens en ik ben dus ook al telkens aan het vergelijken met de vorige keer. En natuurlijk google aan het afstruinen voor meer super early pregnancy symptoms en zulks. :')
pi_176215254
O en het is dus zo erg met m'n gehypochonder dat ik nu zelfs een kloon heb gemaakt om het toch ook even hier een beetje anoniem van me af te kunnen schrijven. :')

Ik vind het in ieder geval ook hartstikke spannend. M'n eisprong is 25 of 26 december geweest, ik ga even uit van 26 en dan is vandaag dus 6 dpo. Nod is dan 9 januari.
pi_176215699
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:24 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Ik herken het! Ik ben nu 8dpo en deze ronde valt zwaar met alles negeren! Ik heb echt het idee dat het zover is maar ja, wachten he }:|
Ja, zo stom.

Ik heb dat ook echt nog niet eerder gehad. :{
:)
pi_176215751
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:53 schreef chantal84 het volgende:

[..]

Ja hoi :W 6 dpo vandaag en ik ben al een paar dagen misselijk en sinds vanmorgen blijf ik maar niezen (zonder verkoudheid). En o ja, mijn borsten lijken ook al wel wat gevoeliger. En en en...

Ik wil pas op z'n vroegst vrijdag voor het eerst gaan testen (ja ja, ik ben zo'n testmaniak, ik begin al vroeg zodat ik kan zien of het streepje op gaat lopen en ik heb gewoon geen geduld en vorige keer had ik met 10 dpo al een mini streepje...). Is het al vrijdag? Nog 4 nachtjes... Pfff, dat lijkt wel een eeuwigheid!

Ik heb al een kind trouwens en ik ben dus ook al telkens aan het vergelijken met de vorige keer. En natuurlijk google aan het afstruinen voor meer super early pregnancy symptoms en zulks. :')
:D

Spannend hè... Ik weet niet wanneer ik ga testen. Heb die early pregnancy tests wel binnen, maar die kreeg ik gratis bij de ovulatietesten dus... :@ :')

Maar ik heb sinds m’n eisprong (die ik trouwens echt goed voelde :o ) allemaal rare dingetjes. Goed, we zullen zien...

Ken ik je andere account? :@
:)
pi_176216013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:50 schreef elamanilo het volgende:
Je ovulatie is BINNEN 24 a 48 uur (dus BINNEN 1 a 2 dagen) na de positieve test. Dat kan dus ook al 3 uur na de positieve test zijn! Maar dus ook 'pas' 48 uur na de (eerste) positieve test.

De keren dat ik een positieve ovulatie test had, had ik vrij vlug daarna m'n ovulatie. In ieder geval telkens dezelfde dag nog, enkele uren na de test.

Je eitje blijft ook nog eens zo'n 1 a 2 dagen leven nadat het is 'gesprongen'.
De zaadjes van je man kunnen ook zo'n 3 tot 5 dagen (en soms zelfs nog langer!) overleven in jouw lichaam. Dus je hebt al met al best een redelijke paar dagen om optimaal te benutten wat dat betreft
Ik lees trouwens nergens op internet dat het eitje nog blijft leven gedurende 1 a 2 dagen hoor.
pi_176216035
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:40 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Ik lees trouwens nergens op internet dat het eitje nog blijft leven gedurende 1 a 2 dagen hoor.
Heb je wel gelezen hoe een ovulatietest werkt? En dat het geen indroogstreep is? ;)
:)
pi_176216063
De beste wensen allemaal!

Ik heb vanmorgen weer even een ovulatietest gedaan en het ziet er nu als volgende uit:

[url][/url]

Vrijdag en gisteren geklust. Voor de zekerheid morgen ook nog een keertje klussen. De test blijft namelijk positief dus wanneer het eitje nou gaat springen is niet helemaal duidelijk (welke dag moet ik aanhouden).
pi_176216111
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:40 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Ik lees trouwens nergens op internet dat het eitje nog blijft leven gedurende 1 a 2 dagen hoor.
En als het niet op internet staat, dan zal het wel niet kloppen.

(Het staat er overigens wel. Bijvoorbeeld hier :))
pi_176216131
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:42 schreef Kiara2009 het volgende:
De beste wensen allemaal!

Ik heb vanmorgen weer even een ovulatietest gedaan en het ziet er nu als volgende uit:

[url][ [url=http://i65.tinypic.com/xdbj2p.jpg]afbeelding[/url] ][/url]

Vrijdag en gisteren geklust. Voor de zekerheid morgen ook nog een keertje klussen. De test blijft namelijk positief dus wanneer het eitje nou gaat springen is niet helemaal duidelijk (welke dag moet ik aanhouden).
Testen van november? Waar zie jij een positieve test?

Seriously..
:)
pi_176216154
Oh nu nieuwe foto. En nee, de rest blijft niet positief. Zucht. Ik hou er mee op. :)
:)
  maandag 1 januari 2018 @ 15:51:09 #268
208890 June.
Seriously?
pi_176216218
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:42 schreef Kiara2009 het volgende:
De beste wensen allemaal!

Ik heb vanmorgen weer even een ovulatietest gedaan en het ziet er nu als volgende uit:

[url][ [url=http://i68.tinypic.com/2qjvabs.jpg]afbeelding[/url] ][/url]

Vrijdag en gisteren geklust. Voor de zekerheid morgen ook nog een keertje klussen. De test blijft namelijk positief dus wanneer het eitje nou gaat springen is niet helemaal duidelijk (welke dag moet ik aanhouden).
Je hebt op de 31e een positieve ovulatietest, dus je eisprong is vanaf dat moment 24u tot 48u daarna. Alle andere testen daarna zeggen niet zoveel meer, bij mij is hij vaak ook 2 dagen positief voordat hij weer negatief wordt.
Shine bright like a diamond.
pi_176216255
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:51 schreef June. het volgende:
Je hebt op de 31e een positieve ovulatietest, dus je eisprong is vanaf dat moment 24u tot 48u daarna. Alle andere testen
Thanks. Volgens Soof is er geen eentje positief!
pi_176216295
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:47 schreef Soof-87 het volgende:
Oh nu nieuwe foto. En nee, de rest blijft niet positief. Zucht. Ik hou er mee op. :)
Die van 31 is duidelijk een knal = positief
pi_176216342
die van de 31ste is op de foto officieel niet positief want de teststreep is niet zo donker als de controlestreep.
maar dat is wel de meest donkere dus achteraf kan je zeggen dat deze test het dichtst bij de piek zit.
(wat ik je eerder ook al vertelde en waarvan je zei dat het klopte.)
pi_176216360
Wat staat er in de bijsluiter van jouw testen, Kiara? Over de uitslag van de testen, bedoel ik?
Twee streepjes op een ovulatietest betekenen níet direct dat je lh-piek (en dus je eisprong) eraan komt. De streepjes zijn - vaak - eerst licht (wat jij geloof ik 'indroogstrepen' noemt, al zijn het dat dus waarschijnlijk niet), omdat er dan kleine beetjes lh-hormoon zijn. Je test is dan dus niet positief, al lijkt dat zo met die twee strepen.
Dat hormoon neemt toe naarmate je cyclus vordert en dus worden de streepjes steeds donkerder. Je test is positief als de teststreep op z'n donkerst is (je ziet ze op je foto eerst donkerder en dan lichter worden).
Normaliter is je lh-piek op het moment dat je test het donkerst is: 24-48 uur daarna springt je ei. Zo'n gesprongen ei heeft dan ook nig een levensduur van ca. 24 uur (kan iets langer en iets korter zijn).
Je zoekt dus niet naar twee streepjes, want die zeggen nog niks: je zoekt naar de twee dónkerste streepjes (waarbij de teststreep donkerder zou moeten zijn dan de controlestreep, maar niet iedereen komt zover.) Dat is dan pas een positieve test. Daarom moet je ook voor en na je verwachte eisprong doortesten, zodat je de ontwikkeling in de strepen ziet.

Volgens mij werkt het iig zo :P.

Als dit je al duidelijk was, dan sorry. :X
pi_176216414
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:53 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Thanks. Volgens Soof is er geen eentje positief!
Ik had het over de rest. Je zegt dat de andere ook positief blijven?

Maar bij sommige vrouwen kun je de meest donkere streep van de cyclus als een positieve test zien. De rest van de strepen zijn sowieso niet positief. En nee, geen indroogstrepen. :')

Maar officieel gezien heb je inderdaad geen enkele positieve test, maar vertrouw op je lichaam zou ik zeggen.
:)
pi_176216436
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:58 schreef Elleska het volgende:
die van de 31ste is op de foto officieel niet positief want de teststreep is niet zo donker als de controlestreep.
maar dat is wel de meest donkere dus achteraf kan je zeggen dat deze test het dichtst bij de piek zit.
(wat ik je eerder ook al vertelde en waarvan je zei dat het klopte.)
Deze had ik vorige maand ook van de action en toen had ik ook zo'n donkere één dag en dat was wel positief want 14 later werd ik ongesteld.
pi_176216460
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:00 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ik had het over de rest. Je zegt dat de andere ook positief blijven?

Maar bij sommige vrouwen kun je de meest donkere streep van de cyclus als een positieve test zien. De rest van de strepen zijn sowieso niet positief. En nee, geen indroogstrepen. :')

Maar officieel gezien heb je inderdaad geen enkele positieve test, maar vertrouw op je lichaam zou ik zeggen.
Nee de rest is ook niet positief, klopt! Maar de 31 was hij wel positief. Die van de action worden niet zo heel donker (donkerder dat de teststreep).
  maandag 1 januari 2018 @ 16:03:39 #276
208890 June.
Seriously?
pi_176216464
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:53 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Thanks. Volgens Soof is er geen eentje positief!
Ja officieel moet de teststreep net zo donker zijn of donkerder dan de controle. Maar dat is niet bij iedereen zo. Als deze testen zo rond je verwachte eisprong zitten dan zou ik zeggen dat de 31e positief is. Helamaal als je vorige maand hetzelfde patroon had en je 14 dagen later ongesteld werd.
Shine bright like a diamond.
pi_176216477
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:03 schreef June. het volgende:

[..]

Ja officieel moet de teststreep net zo donker zijn of donkerder dan de controle. Maar dat is niet bij iedereen zo. Als deze testen zo rond je verwachte eisprong zitten dan zou ik zeggen dat de 31e positief is. Helamaal als je vorige maand hetzelfde patroon had en je 14 dagen later ongesteld werd.
Klopt! Dus ik beschouw de 31ste als positief.
pi_176216484
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:03 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Nee de rest is ook niet positief, klopt! Maar de 31 was hij wel positief. Die van de action worden niet zo heel donker (donkerder dat de teststreep).
Die van de Action wordt bij mij veel donkerder dan de controlestreep, dus dat klopt niet wat je zegt. :)
:)
pi_176216491
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:04 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Klopt! Dus ik beschouw de 31ste als positief.
Dat zeker. :)
:)
pi_176216517
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:51 schreef June. het volgende:

[..]

Je hebt op de 31e een positieve ovulatietest, dus je eisprong is vanaf dat moment 24u tot 48u daarna. Alle andere testen daarna zeggen niet zoveel meer, bij mij is hij vaak ook 2 dagen positief voordat hij weer negatief wordt.
Klopt als een bus :) Het ging me ook niet om die andere (die zijn idd gewoon negatief en dat weet ik) maar die 31 is gewoon een knal dus vanaf die dag moet je rekenen.
pi_176216549
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:04 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Die van de Action wordt bij mij veel donkerder dan de controlestreep, dus dat klopt niet wat je zegt. :)
Dat zal dan denk ik per persoon verschillend zijn :)
pi_176216555
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:07 schreef Kiara2009 het volgende:

[..]

Dat zal dan denk ik per persoon verschillend zijn :)
Dat klopt.
:)
pi_176216569
quote:
7s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:08 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Dat klopt.
Bij mij is hij nooit zo heel donker. Vorige maand was het ook zo. We gaan dus nu in elk geval weer op het wachtbankje haha. 14 jan zou dan mijn NOD zijn.
pi_176216667
Bij mij worden de teststreepjes nooit donkerder dan de controlestreep op een ovulatietest, maar ik heb wel eisprongen. ;) En ik zie ook wel een duidelijke piek in het LH niveau.

Ik heb de hele tijd een licht streepje, die loopt dan een paar dagen op in donkerte en dan is er een LH piek. Daarna zwakt de felheid weer af en wordt het weer een licht streepje zoals daarvoor.

Soof, ik denk dat je mijn naam wel eens voorbij hebt zien komen, van het account dat ik normaalgesproken gebruik. :)
pi_176216712
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:13 schreef chantal84 het volgende:
Bij mij worden de teststreepjes nooit donkerder dan de controlestreep op een ovulatietest, maar ik heb wel eisprongen. ;) En ik zie ook wel een duidelijke piek in het LH niveau.

Ik heb de hele tijd een licht streepje, die loopt dan een paar dagen op in donkerte en dan is er een LH piek. Daarna zwakt de felheid weer af en wordt het weer een licht streepje zoals daarvoor.

Soof, ik denk dat je mijn naam wel eens voorbij hebt zien komen, van het account dat ik normaalgesproken gebruik. :)
Dat is bij mij dus ook het geval. Ik heb alleen 29 en 30 deecember niet getest dus ik denk dat daar de toename op te zien zou zijn.
Hij neemt nu in elk geval weer af..
pi_176216722
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 15:42 schreef Kiara2009 het volgende:
De beste wensen allemaal!

Ik heb vanmorgen weer even een ovulatietest gedaan en het ziet er nu als volgende uit:

[url][ [url=http://i68.tinypic.com/2qjvabs.jpg]afbeelding[/url] ][/url]

Vrijdag en gisteren geklust. Voor de zekerheid morgen ook nog een keertje klussen. De test blijft namelijk positief dus wanneer het eitje nou gaat springen is niet helemaal duidelijk (welke dag moet ik aanhouden).
Op deze foto zie je duidelijk op 31-12 om 13:00 de piek van LH. De eisprong is dan ergens binnen 24-48 uur na die test. Ik gok dus dat je best in de goede richting gevreeën hebt. :D

O ja, ik zie nu dat je tussen de 28e en 31e niet hebt getest. Wellicht is daar je streep nog iets feller geweest, maar als je op de 29e en 31e hebt gevreeën, dan heb je je ei vast te pakken! Ik duim mee!
pi_176216819
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 16:16 schreef chantal84 het volgende:

[..]

Op deze foto zie je duidelijk op 31-12 om 13:00 de piek van LH. De eisprong is dan ergens binnen 24-48 uur na die test. Ik gok dus dat je best in de goede richting gevreeën hebt. :D

O ja, ik zie nu dat je tussen de 28e en 31e niet hebt getest. Wellicht is daar je streep nog iets feller geweest, maar als je op de 29e en 31e hebt gevreeën, dan heb je je ei vast te pakken! Ik duim mee!
haha ja ik denk het ook. Ben benieuwd! Dit is pas mijn tweede ronde dus :)
pi_176220554
En toch vind ik het wachten op een ei nòg vervelender dan wachten op een menstruatie/zwangerschap.

Komt misschien omdat mijn eisprong vaak een verrassing is. :')
:)
pi_176221991
welkom Chantal, post jij in het dreumestopic? :P

Soof ik vind op de NOD dag wachten het ergste eigenlijk, en dan overal symptomen in zien en denken "zou het dit keer dan wel..?". Vooral als het dan weer niet zo blijkt te zijn dan, de teleurstelling :N.

Ik zit nu op menstruatie te wachten.. heb zoiets van kom maar door dan en snel door naar volgend ei. Blegh.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_176222481
Fushia en Helsinki *O*
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 21:55:26 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176225004
Streepjesregen! *O* gefeliciteerd loj en Helsinki!

En een aparte felicitatie voor fuchsia, ik ga zo hard voor je duimen dat dit een plakker is O+ :*

Soof, je kunt niet zo stellig zeggen dat die ovulatietest niet positief is. Lang niet iedereen heeft een knalstreep, waaronder ik. Zelf vind ik het wel een knalstreep, bij mij is de test nog nooit zo donker geweest.

Verder wens ik iedereen een heel vruchtbaar jaar toe O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 1 januari 2018 @ 22:04:54 #292
208890 June.
Seriously?
pi_176225416
Mijn menstruatie is bijna klaar. Sinds ik van de pil af ben heb ik veel meer last van puisten, krampen, hoofdpijn, emotiewisselingen etc. Voorheen eindelijk nooit zo gehad.

Vind idd het wachten na de eisprong het vervelendst. Dan voel ik vanalles en elke keer weer een teleurstelling als de menstruatie komt.

Hopelijk brengen we 2018 allemaal met een dikke buik door O+
Shine bright like a diamond.
pi_176225584
Die discussie over positieve ovulatietesten laait hier toch telkens weer op. Valt blijkbaar niet te beslechten..

Ik ben nog niet ongesteld en hoop echt vurig dat het morgen of overmorgen begint. Als het donderdag pas begint, kan ik pas op dag 5 - maandag - de echo en dus aan clomid beginnen. Dat is aan de late kant. Terwijl als het vrijdag of zaterdag pas begint, zit ik met enorme kramp op mijn meidenweekend Antwerpen. Shoppen met tampons en stappen met kramp terwijl ik me vies voel, jippie :')
pi_176225650
En iedereen nog een fantastisch, vruchtbaar 2018 he O+
pi_176226089
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 21:55 schreef MaJo het volgende:
Streepjesregen! *O* gefeliciteerd loj en Helsinki!

En een aparte felicitatie voor fuchsia, ik ga zo hard voor je duimen dat dit een plakker is O+ :*

Soof, je kunt niet zo stellig zeggen dat die ovulatietest niet positief is. Lang niet iedereen heeft een knalstreep, waaronder ik. Zelf vind ik het wel een knalstreep, bij mij is de test nog nooit zo donker geweest.

Verder wens ik iedereen een heel vruchtbaar jaar toe O+
Ho ho, ik zeg ook wat anders er bij hè... :) Eigenlijk zouden ze de bijsluiter wat aan moeten passen.
:)
pi_176226159
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:09 schreef B.ertha het volgende:
Die discussie over positieve ovulatietesten laait hier toch telkens weer op. Valt blijkbaar niet te beslechten..

Ik ben nog niet ongesteld en hoop echt vurig dat het morgen of overmorgen begint. Als het donderdag pas begint, kan ik pas op dag 5 - maandag - de echo en dus aan clomid beginnen. Dat is aan de late kant. Terwijl als het vrijdag of zaterdag pas begint, zit ik met enorme kramp op mijn meidenweekend Antwerpen. Shoppen met tampons en stappen met kramp terwijl ik me vies voel, jippie :')
Wat doet chlomid eigenlijk met je lichaam, Bertha? :@
:)
pi_176226356
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:23 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Wat doet chlomid eigenlijk met je lichaam, Bertha? :@
Geeft niet :)
Bij pcos maak je teveel follikels (eiblaasjes) aan, waardoor er geen één echt voldoende groot wordt dat ie springt. Maar je lichaam blijft het wel proberen (stopt normaal gesproken zodra je ei springt, maar in dit geval krijg je dat signaal natuurlijk niet. Daardoor kloppen je hormonen niet helemaal (bv overbeharing, maar dat heb ik gelukkig niet) en heb je heel lange cycli. En natuurlijk geen eisprong.

Clomid stimuleert één follikel tot fatsoenlijke groei. Als het aanslaat, heb je dan dus wel echt een eisprong (en een aanzienlijk kortere cyclus).
pi_176226507
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:29 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Geeft niet :)
Bij pcos maak je teveel follikels (eiblaasjes) aan, waardoor er geen één echt voldoende groot wordt dat ie springt. Maar je lichaam blijft het wel proberen (stopt normaal gesproken zodra je ei springt, maar in dit geval krijg je dat signaal natuurlijk niet. Daardoor kloppen je hormonen niet helemaal (bv overbeharing, maar dat heb ik gelukkig niet) en heb je heel lange cycli. En natuurlijk geen eisprong.

Clomid stimuleert één follikel tot fatsoenlijke groei. Als het aanslaat, heb je dan dus wel echt een eisprong (en een aanzienlijk kortere cyclus).
Duidelijke uitleg. :Y Dank! :) En je hoopt nu ongesteld te worden dus? Geen kans op zwangerschap dan?
:)
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 23:06:27 #299
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176227735
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:20 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ho ho, ik zeg ook wat anders er bij hè... :) Eigenlijk zouden ze de bijsluiter wat aan moeten passen.
Zo kwam het op mij over :)

Ook een leuke: een positieve ovulatietest betekent niet let definitie dat je een eisprong hebt. Met pcos bijvoorbeeld kan je lichaam vaker het hormoon aanmaken zonder dat er een eisprong plaats vindt. Dat is bij de meeste vrouwen gelukkig niet zo maar dat kan dus ook.

B.ertha ik hoop dat je snel ongesteld wordt en geen last hebt tijdens je weekend weg :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176227992
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:05 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Loj *O* *O*
En jij ook Helsinki! *O* *O*

Ik doe met jullie mee! Vanochtend positief getest en sluit dit jaar dus mooi af O+ Hoop voor de toekomst, maar wat een onzekerheid ook weer :X
Aaah ik duim de blaren op mn duimen hoor!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')