abonnement Unibet Coolblue
pi_176003023
Beste Fokkers,

Toen ik vorig jaar me afvroeg of ik weer het studentenleven moest induiken toen kreeg ik allemaal aanmoedigende reacties, en mede daardoor besloot ik het te doen. Aangezien dat de beste stap ooit is geweest, heb ik nog een vraag.

Ik ken een kerel van ‘t werk, die ik best interessant vind. Ik zie hem echt heeel weinig. Nadat we elkaar hadden ontmoet voegde hij mij toe op FB.

Echter ben ik wel door 1 ander ‘gewaarschuwd’. Ze had al wel verwacht dat hij me ging toevoegen, hij is een klein beetje een player.

Hij begon een gesprekje. Alleen, met die gedachten in mijn achterhoofd (dat het een player is) heb ik het afgekapt, in de zin van: niet meer gereageerd.

Hij bleef me wel tot 2x toe, zonder mijn reactie, een bericht sturen.

Laatst kwam ik hem opnieuw tegen. Gewoon leuk met hem gepraat, en opnieuw had ik op FB een berichtje. Gewoon in de zin van: ‘lekker gewerkt’?

Ik wil er wel op in gaan maar ben bang dat t toch een player ofzo is. Ik weet niet, ik houd ook niet van wanhopige mannen.

Ik vraag me af, stel dat een man het puur voor de seks doet, zou hij dan keer op keer zonder mijn reactie berichtjes sturen, of denken mannen na 1x: deze wil niet, op naar de volgende?

Ik heb nu dus over een tijdsbestek van 2 a 3 weken 4 onbeantwoorde berichtjes van hem..

Dus, mannen, (en vrouwen) wat denken jullie: kan dit ook als hij alleen in seks in geïnteresseerd of ‘doen’ mannen dan niet zoveel moeite en zijn ze allang uitgekeken?
pi_176003202
Misschien is ie gewoon sociaal. En als jij zo overtuigd bent dat het hem of om seks gaat of echt geïnteresseerd is, maar jij bent dat niet... waarom geef je hem dan de silent treatment? Kan toch ook gewoon antwoorden en subtiel vertellen dat je geen interesse hebt?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176003234
Kijk het aan? Zolang jij hem geen seks geeft, valt er niks te playen. Wees dus slim.
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:20:24 #4
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176003276
Een man die je toevoegt en onmiddellijk berichtjes begint te sturen op Facebook is óf je opa óf een player. Aangezien je opa hoogstwaarschijnlijk niet je collega is lijkt me dit duidelijk. Graag gedaan.
pi_176003348
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Misschien is ie gewoon sociaal. En als jij zo overtuigd bent dat het hem of om seks gaat of echt geïnteresseerd is, maar jij bent dat niet... waarom geef je hem dan de silent treatment? Kan toch ook gewoon antwoorden en subtiel vertellen dat je geen interesse hebt?
Opzich ben ik wel geïnteresseerd, maar alleen als hij ook écht mij als persoon leuk vindt.

Hoe kom ik daarachter?
pi_176003358
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:20 schreef Nobu het volgende:
Een man die je toevoegt en onmiddellijk berichtjes begint te sturen op Facebook is óf je opa óf een player. Aangezien je opa hoogstwaarschijnlijk niet je collega is lijkt me dit duidelijk. Graag gedaan.
Is het zo erg? :’(
pi_176003365
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:24 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Opzich ben ik wel geïnteresseerd, maar alleen als hij ook écht mij als persoon leuk vindt.

Hoe kom ik daarachter?
Op hem reageren en doen wat Maghrebijnse zegt... Zo lang er geen seks is valt er weinig te playen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176003470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Op hem reageren en doen wat Maghrebijnse zegt... Zo lang er geen seks is valt er weinig te playen.
Hij kan heel veel interesse tonen en me daarna laten zitten natuurlijk.

Ik zal hem even een reactie geven dan, ben benieuwd.
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2017 @ 00:30:36 #9
460494 naoomx
pi_176003481
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Kijk het aan? Zolang jij hem geen seks geeft, valt er niks te playen. Wees dus slim.
Ja precies, gewoon met hem omgaan zolang het gezellig is. En dan zélf beslissen hoelang je minstens wilt wachten voordat je seks hebt en je daar echt aan houden, dus je niet daarin laten "slijmen" door hem daarin. Sowieso geslijm enzo niet te serieus nemen overigens...

Het is maar een player. Aan de ene kant het soort man waarvan er zovelen zijn (al kan een beetje een goede je er wel redelijk goed van overtuigen dat hij "anders" is), maar aan de andere kant wel een gezellig type vaak om mee om te gaan als vrouw, omdat hij goed met vrouwen om kan gaan.
Hartstikke gezellig, toch (al is het als een gewone vriend...)? _O_

En als het geen player blijkt te zijn, is het al helemaal leuk voor je natuurlijk. :)
pi_176003531
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:30 schreef naoomx het volgende:

[..]

Ja precies, gewoon met hem omgaan zolang het gezellig is. En dan zélf beslissen hoelang je minstens wilt wachten voordat je seks hebt en je daar echt aan houden, dus je niet daarin laten "slijmen" door hem daarin. Sowieso geslijm enzo niet te serieus nemen overigens...

Het is maar een player. Aan de ene kant het soort man waarvan er zovelen zijn (al kan een beetje een goede je er wel redelijk goed van overtuigen dat hij "anders" is), maar aan de andere kant wel een gezellig type vaak om mee om te gaan als vrouw, omdat hij goed met vrouwen om kan gaan.
Hartstikke gezellig, toch (al is het als een gewone vriend...)? _O_

En als het geen player blijkt te zijn, is het al helemaal leuk voor je natuurlijk. :)
Inderdaad! Vooral geen seks geven want dan verlies jij de macht en controle over het contact.
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:40:28 #11
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176003696
Hou je ons op de hoogte? Ik kijk nu al uit naar het jankverhaal van begin februari.
pi_176003794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:40 schreef Nobu het volgende:
Hou je ons op de hoogte? Ik kijk nu al uit naar het jankverhaal van begin februari.
Oh, dan kun je lang wachten.
  dinsdag 26 december 2017 @ 00:46:30 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176003843
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:43 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Oh, dan kun je lang wachten.
Jammer. Het zou toch wel een aanwinst zijn als een "slachtoffer" hier eens in R&P zou komen vertellen hoe ze er met open ogen ingetuind is. Kunnen mensen de komende duizend keer dat dit soort vragen gesteld worden daar naar verwijzen.
pi_176004034
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:46 schreef Nobu het volgende:

[..]

Jammer. Het zou toch wel een aanwinst zijn als een "slachtoffer" hier eens in R&P zou komen vertellen hoe ze er met open ogen ingetuind is. Kunnen mensen de komende duizend keer dat dit soort vragen gesteld worden daar naar verwijzen.
Ja nee precies. Lijkt me ook wel een eer moet ik nu heel eerlijk bekennen om het forum op zo’n wijze positief te kunnen beïnvloeden. Dus, wie weet.

Maar jij gaat er dus al vanuit dat deze man op enkel seks uit is. Dat kun jij herleiden aan het relatief minuscule stukje tekst wat ik in de OP heb gezet? Dat vind ik dan wel interessant. Als mannen echt zo makkelijk zijn, tell me more please!


Het is alleen soms irritant dat ik alleen foute mannen achter me aankrijg.
pi_176004113
Wat een kutwijf om je te waarschuwen voor mij, die krijgt het nog wel te horen.
pi_176004601
Feitelijk maakt het niets uit wat wij zeggen. Je zal het antwoord nooit zeker weten en je duikt toch wel het bed met hem in. Hij is namelijk de knappe alpha playboy (waarbij je hoopt dat jij anders bent (dan het onbekend aantal andere meiden dat hij al gehad heeft) en je hoopt dat jij daarom niet alleen voor de seks bent).
Als vrouwelijke mid twintiger (gok ik) wil jij (hetzij bewust, hetzij onbewust) graag zijn -en meerdere andere piemels van andere alpha boys- berijden (tegen beter weten in hopende dat ze misschien ook nog een (semi-) serieuze relatie willen), alvorens jij rond de 30 jaar oud zijnde, dan toch besluit te settelen met een provider die geen playboy is. Je weet wel, die jongens waar je nu geen aandacht voor hebt.
pi_176004708
De shit, wat kunnen mensen moeilijk doen. Als je hem aardig/leuk vindt reageer je, anders niet. Erg lastig allemaal :{w
pi_176004728
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:52 schreef RicardoGallego het volgende:
De shit, wat kunnen mensen moeilijk doen. Als je hem aardig/leuk vindt reageer je, anders niet. Erg lastig allemaal :{w
Dit ja, soms is een beetje achterdocht goed, maar je kunt het ook overdrijven.
pi_176004851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:40 schreef Pomtips het volgende:
Feitelijk maakt het niets uit wat wij zeggen. Je zal het antwoord nooit zeker weten en je duikt toch wel het bed met hem in. Hij is namelijk de knappe alpha playboy (waarbij je hoopt dat jij anders bent (dan het onbekend aantal andere meiden dat hij al gehad heeft) en je hoopt dat jij daarom niet alleen voor de seks bent).
Als vrouwelijke mid twintiger (gok ik) wil jij (hetzij bewust, hetzij onbewust) graag zijn -en meerdere andere piemels van andere alpha boys- berijden (tegen beter weten in hopende dat ze misschien ook nog een (semi-) serieuze relatie willen), alvorens jij rond de 30 jaar oud zijnde, dan toch besluit te settelen met een provider die geen playboy is. Je weet wel, die jongens waar je nu geen aandacht voor hebt.
Dit idd *O*
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176005716
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:40 schreef Pomtips het volgende:
Feitelijk maakt het niets uit wat wij zeggen. Je zal het antwoord nooit zeker weten en je duikt toch wel het bed met hem in. Hij is namelijk de knappe alpha playboy (waarbij je hoopt dat jij anders bent (dan het onbekend aantal andere meiden dat hij al gehad heeft) en je hoopt dat jij daarom niet alleen voor de seks bent).
Als vrouwelijke mid twintiger (gok ik) wil jij (hetzij bewust, hetzij onbewust) graag zijn -en meerdere andere piemels van andere alpha boys- berijden (tegen beter weten in hopende dat ze misschien ook nog een (semi-) serieuze relatie willen), alvorens jij rond de 30 jaar oud zijnde, dan toch besluit te settelen met een provider die geen playboy is. Je weet wel, die jongens waar je nu geen aandacht voor hebt.
_O_
  dinsdag 26 december 2017 @ 06:19:30 #21
451005 Grems
Clown World
pi_176005826
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:57 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Ja nee precies. Lijkt me ook wel een eer moet ik nu heel eerlijk bekennen om het forum op zo’n wijze positief te kunnen beïnvloeden. Dus, wie weet.

Maar jij gaat er dus al vanuit dat deze man op enkel seks uit is. Dat kun jij herleiden aan het relatief minuscule stukje tekst wat ik in de OP heb gezet? Dat vind ik dan wel interessant. Als mannen echt zo makkelijk zijn, tell me more please!


Het is alleen soms irritant dat ik alleen foute mannen achter me aankrijg.
Geen enkele vrouw krijgt alleen foute mannen achter zich aan. Sommige vrouwen zien alleen de foute mannen, dat is iets heel anders.

Komt wel zodra je 30+ bent.
pi_176006174
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176006395
Wees gewoon een beetje aardiger. Hoeveel moeite kost je dat? Iemand negeren is gewoon heel erg negatief. En blijkt het daarna een player so what? Dan zeg je dat je niet geïnteresseerd bent en kan je daarna misschien alsnog bevriend raken. Of niet. De mogelijkheden zijn eindeloos. Maar als je nu al bevooroordeeld bent wordt het gegarandeerd niets. En dan ook, kan je het een man kwalijk nemen dat hij jou leuk vindt? Zie het als een compliment. Laat het zich allemaal ontvouwen en neem dan je beslissing. Of ben je soms bang dat hij tegen die tijd wel een player blijkt en jou het bed in lult? En je er 'weer' in trapt?
pi_176006411
Beentjes bij elkaar houden voor een paar maanden weet je het snel genoeg
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176006416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:40 schreef Pomtips het volgende:
Feitelijk maakt het niets uit wat wij zeggen. Je zal het antwoord nooit zeker weten en je duikt toch wel het bed met hem in. Hij is namelijk de knappe alpha playboy (waarbij je hoopt dat jij anders bent (dan het onbekend aantal andere meiden dat hij al gehad heeft) en je hoopt dat jij daarom niet alleen voor de seks bent).
Als vrouwelijke mid twintiger (gok ik) wil jij (hetzij bewust, hetzij onbewust) graag zijn -en meerdere andere piemels van andere alpha boys- berijden (tegen beter weten in hopende dat ze misschien ook nog een (semi-) serieuze relatie willen), alvorens jij rond de 30 jaar oud zijnde, dan toch besluit te settelen met een provider die geen playboy is. Je weet wel, die jongens waar je nu geen aandacht voor hebt.
Amen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176006556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:40 schreef Pomtips het volgende:
Feitelijk maakt het niets uit wat wij zeggen. Je zal het antwoord nooit zeker weten en je duikt toch wel het bed met hem in. Hij is namelijk de knappe alpha playboy (waarbij je hoopt dat jij anders bent (dan het onbekend aantal andere meiden dat hij al gehad heeft) en je hoopt dat jij daarom niet alleen voor de seks bent).
Als vrouwelijke mid twintiger (gok ik) wil jij (hetzij bewust, hetzij onbewust) graag zijn -en meerdere andere piemels van andere alpha boys- berijden (tegen beter weten in hopende dat ze misschien ook nog een (semi-) serieuze relatie willen), alvorens jij rond de 30 jaar oud zijnde, dan toch besluit te settelen met een provider die geen playboy is. Je weet wel, die jongens waar je nu geen aandacht voor hebt.
Right you are mothafucka!
  dinsdag 26 december 2017 @ 09:16:05 #27
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176006737
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:05 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Beste Fokkers,

Toen ik vorig jaar me afvroeg of ik weer het studentenleven moest induiken toen kreeg ik allemaal aanmoedigende reacties, en mede daardoor besloot ik het te doen. Aangezien dat de beste stap ooit is geweest, heb ik nog een vraag.

Ik ken een kerel van ‘t werk, die ik best interessant vind. Ik zie hem echt heeel weinig. Nadat we elkaar hadden ontmoet voegde hij mij toe op FB.

Echter ben ik wel door 1 ander ‘gewaarschuwd’. Ze had al wel verwacht dat hij me ging toevoegen, hij is een klein beetje een player.

Hij begon een gesprekje. Alleen, met die gedachten in mijn achterhoofd (dat het een player is) heb ik het afgekapt, in de zin van: niet meer gereageerd.

Hij bleef me wel tot 2x toe, zonder mijn reactie, een bericht sturen.

Laatst kwam ik hem opnieuw tegen. Gewoon leuk met hem gepraat, en opnieuw had ik op FB een berichtje. Gewoon in de zin van: ‘lekker gewerkt’?

Ik wil er wel op in gaan maar ben bang dat t toch een player ofzo is. Ik weet niet, ik houd ook niet van wanhopige mannen.

Ik vraag me af, stel dat een man het puur voor de seks doet, zou hij dan keer op keer zonder mijn reactie berichtjes sturen, of denken mannen na 1x: deze wil niet, op naar de volgende?

Ik heb nu dus over een tijdsbestek van 2 a 3 weken 4 onbeantwoorde berichtjes van hem..

Dus, mannen, (en vrouwen) wat denken jullie: kan dit ook als hij alleen in seks in geïnteresseerd of ‘doen’ mannen dan niet zoveel moeite en zijn ze allang uitgekeken?
het antwoord is ja, players geven het niet na 1 keer op. Sterker nog ze kunnen er niet tegen dat ze worden afgewezen en willen een vrouw dan alleen maar meer. Totdat ze de vrouw in bed gelokt hebben. En Players zijn ook gewoon aardig, gevoelig , lief etc. Dit zijn andere eigenschappen waarbij vrouwen dan denken dat hij dan geen player kan zijn.

Maar ik ken hem niet dus geen idee of hii een player is. T is wel raar dat hij berichtjes blijft sturen
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:44:34 #28
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176009840
Ik hoor van betrouwbare (vrouw-)bronnen dat veel vrouwen sex hebben met players om ze maar te binden. Wat dan niet lukt.

Wat is er eigenlijk slecht aan sex voor een enkele of paar keer. Vele (jonge) vrouwen doen dit.
  Moderator dinsdag 26 december 2017 @ 12:04:03 #29
441859 crew  Lenny77
pi_176010253
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:44 schreef Sadcopter het volgende:
Ik hoor van betrouwbare (vrouw-)bronnen dat veel vrouwen sex hebben met players om ze maar te binden. Wat dan niet lukt.

Wat is er eigenlijk slecht aan sex voor een enkele of paar keer. Vele (jonge) vrouwen doen dit.
Daar is niets slecht aan maar als jij als meisje verliefd bent en hoopt op een relatie en de player liegt tegen je en houd je voor de gek om je na de sex te dumpen... Is niet leuk. Buiten de sex om is je hart ook gebroken, je vertrouwen kapot en voel je je best dom dat je erin getrapt bent.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176010528
Weet je het is altijd afwachten, alleen tijd kan het je leren, bedenk wel, een praatje gaat al snel rond, je groet aan het begin van de gang iemand en aan het eind van de gang is het praatje dat je in het begin van de gang genomen werd op minstens 6 verschillende manieren.
pi_176010649
Zoals ik het nu lees zie ik twee uitkomsten:

1. Je negeert zijn berichtjes, blokkeert hem omdat je totaal niets in hem ziet en gaat verder met je leven. (Het feit dat je er hier over loopt te posten geeft me de indruk dat je dat niet gaat doen.)

2. Je reageert toch op zijn berichtjes en stelt een paar geïnteresseerde vragen om hem te leren kennen, als dat bevalt kun je nog altijd een date samen afspreken. Indien het niet bevalt, zie 1.

3. Jullie gaan op date, en het klikt of het wordt niks. Als het niks wordt, zie opnieuw 1...
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176010651
Beetje hard to get spelen, dat vinden ze toch juist leuk? En daarna hem proberen te koppelen aan je lelijke eeuwige single vriendin, gewoon om zijn kop te zien :D
pi_176010918
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:40 schreef Pomtips het volgende:
Feitelijk maakt het niets uit wat wij zeggen. Je zal het antwoord nooit zeker weten en je duikt toch wel het bed met hem in. Hij is namelijk de knappe alpha playboy (waarbij je hoopt dat jij anders bent (dan het onbekend aantal andere meiden dat hij al gehad heeft) en je hoopt dat jij daarom niet alleen voor de seks bent).
Als vrouwelijke mid twintiger (gok ik) wil jij (hetzij bewust, hetzij onbewust) graag zijn -en meerdere andere piemels van andere alpha boys- berijden (tegen beter weten in hopende dat ze misschien ook nog een (semi-) serieuze relatie willen), alvorens jij rond de 30 jaar oud zijnde, dan toch besluit te settelen met een provider die geen playboy is. Je weet wel, die jongens waar je nu geen aandacht voor hebt.
Klopt volledig. :Y :D
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:36:12 #34
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176010993
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:05 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Beste Fokkers,

Toen ik vorig jaar me afvroeg of ik weer het studentenleven moest induiken toen kreeg ik allemaal aanmoedigende reacties, en mede daardoor besloot ik het te doen. Aangezien dat de beste stap ooit is geweest, heb ik nog een vraag.

Ik ken een kerel van ‘t werk, die ik best interessant vind. Ik zie hem echt heeel weinig. Nadat we elkaar hadden ontmoet voegde hij mij toe op FB.

Echter ben ik wel door 1 ander ‘gewaarschuwd’. Ze had al wel verwacht dat hij me ging toevoegen, hij is een klein beetje een player.

Hij begon een gesprekje. Alleen, met die gedachten in mijn achterhoofd (dat het een player is) heb ik het afgekapt, in de zin van: niet meer gereageerd.

Hij bleef me wel tot 2x toe, zonder mijn reactie, een bericht sturen.

Laatst kwam ik hem opnieuw tegen. Gewoon leuk met hem gepraat, en opnieuw had ik op FB een berichtje. Gewoon in de zin van: ‘lekker gewerkt’?

Ik wil er wel op in gaan maar ben bang dat t toch een player ofzo is. Ik weet niet, ik houd ook niet van wanhopige mannen.

Ik vraag me af, stel dat een man het puur voor de seks doet, zou hij dan keer op keer zonder mijn reactie berichtjes sturen, of denken mannen na 1x: deze wil niet, op naar de volgende?

Ik heb nu dus over een tijdsbestek van 2 a 3 weken 4 onbeantwoorde berichtjes van hem..

Dus, mannen, (en vrouwen) wat denken jullie: kan dit ook als hij alleen in seks in geïnteresseerd of ‘doen’ mannen dan niet zoveel moeite en zijn ze allang uitgekeken?
Wat ga jij studeren? Hoe volwassen en zelfstandig denkend te worden.
Nederlands hoop in bange dagen .....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176011021
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Inderdaad! Vooral geen seks geven want dan verlies jij de macht en controle over het contact.
Precies. En relaties draaien allemaal om macht en controle.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:38:40 #36
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176011064
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:24 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Opzich ben ik wel geïnteresseerd, maar alleen als hij ook écht mij als persoon leuk vindt.

Hoe kom ik daarachter?
Kruip met hem het bed in, heb sex. heeft ie dan nog interesse dan heeft ie ook in jou als persoon interesse. Dan weet je het zo.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176011151
Juist de players doen heel veel moeite. Ze zien het als een uitdaging. Ken verhalen van zulke gasten die het na 4 jaar 'nee' nog probeerden.
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:42:57 #38
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176011200
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:03 schreef Nober het volgende:
Wat een kutwijf om je te waarschuwen voor mij, die krijgt het nog wel te horen.
Hele reeks kutwijven. Wat een verknipte geesten!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:47:57 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176011323
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:57 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Het is alleen soms irritant dat ik alleen foute mannen achter me aankrijg.
In my humble opinion ben JIJ dus echt een fout iemand. Sex doe je als je er zin in hebt, of niet als je er geen zin in hebt. Hij zou een player zijn, dat is dus al unaniem door de vrouwen hier besloten. Jaja, en jij speelt geen spelletje. Zal ik hem een -oh zo belangrijk en oh zo veelzeggend - facebook berichtje sturen.

Ben jij mid twintiger? bah bah :r . Komt bij mij meer als een 15 jarige over.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:52:21 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176011458
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:44 schreef Sadcopter het volgende:
Ik hoor van betrouwbare (vrouw-)bronnen dat veel vrouwen sex hebben met players om ze maar te binden. Wat dan niet lukt.

Wat is er eigenlijk slecht aan sex voor een enkele of paar keer. Vele (jonge) vrouwen doen dit.
Aan sex is niets slechts (an sich). Dit is vrouwenlogica, vrouwen die spelen "hard to get " (= verkoop je kut vooral zo duur mogelijk) en "hoe maak ik me interessant".
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:55:12 #41
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176011537
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Daar is niets slecht aan maar als jij als meisje verliefd bent en hoopt op een relatie en de player liegt tegen je en houd je voor de gek om je na de sex te dumpen... Is niet leuk. Buiten de sex om is je hart ook gebroken, je vertrouwen kapot en voel je je best dom dat je erin getrapt bent.
Het valt mij op. Dat vrouwen over het algemeen graag de gok nemen met een (naar eigen zeggen verfoeilijke) player. Ze weten dus vantevoren dat zo een man niet deugt. En toch gaan ze met de benen wijd. Daar ben je dan zelf bij als vrouw vind ik.

Wat is er aan players wat hen aantrekkelijk maakt. Zijn het fysiek al hele aantrekkelijke mannen. Dat je als vrouw toch je vingers wilt branden. Ik begrijp dat niet.

De heimelijke genoegens van vrouwen waar zij achteraf hartelijk over lopen klagen. Ik wil het binnen mijn sociale kring ook niet meer aanhoren.
pi_176011566
Ik stem op player.
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:13:47 #43
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176011999
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:56 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik stem op player.
Ik ook. Het zijn best helden eigenlijk.
pi_176012173
Zielig topic van een communicatie gestoord figuur, da's duidelijk.
pi_176012417
Tering wat zielig
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_176012629
Gewoon op reageren, maar wel een (gezonde) afstand bewaren.
Somebody that I used to know
pi_176012663
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:05 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Toen ik vorig jaar me afvroeg of ik weer het studentenleven moest induiken toen kreeg ik allemaal aanmoedigende reacties, en mede daardoor besloot ik het te doen. Aangezien dat de beste stap ooit is geweest,
Overigens, dat zeiden we toch al? :7 Fijn dat je het er zo leuk hebt!
Somebody that I used to know
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:45:24 #48
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176012769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Aan sex is niets slechts (an sich). Dit is vrouwenlogica, vrouwen die spelen "hard to get " (= verkoop je kut vooral zo duur mogelijk) en "hoe maak ik me interessant".
nogal droevig als je er op voorhand al vanuit gaat dat je niets meer te bieden hebt dan je kut.
  dinsdag 26 december 2017 @ 14:06:55 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176013403
Ja, dat is zo. Dus waarom doen die vrouwen dan zo alsof dat het enige is dat ze te bieden hebben, en dus zo berekenend met sex om te gaan ipv er gewoon van te genieten als ze er zin in hebben.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176013587
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:40 schreef Pomtips het volgende:
Feitelijk maakt het niets uit wat wij zeggen. Je zal het antwoord nooit zeker weten en je duikt toch wel het bed met hem in. Hij is namelijk de knappe alpha playboy (waarbij je hoopt dat jij anders bent (dan het onbekend aantal andere meiden dat hij al gehad heeft) en je hoopt dat jij daarom niet alleen voor de seks bent).
Als vrouwelijke mid twintiger (gok ik) wil jij (hetzij bewust, hetzij onbewust) graag zijn -en meerdere andere piemels van andere alpha boys- berijden (tegen beter weten in hopende dat ze misschien ook nog een (semi-) serieuze relatie willen), alvorens jij rond de 30 jaar oud zijnde, dan toch besluit te settelen met een provider die geen playboy is. Je weet wel, die jongens waar je nu geen aandacht voor hebt.
deze man weet
pi_176013957
En.. lekker gewerkt? B)
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 26 december 2017 @ 14:30:45 #52
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176014228
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:24 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Opzich ben ik wel geïnteresseerd, maar alleen als hij ook écht mij als persoon leuk vindt.

Hoe kom ik daarachter?
Ik begrijp dit soort millenniumtopics nooit. :')

Hoe kom je daarachter? Afspreken en dan zie je wel. Net als vroegâh.
Ophouden met apps en dat soort onzin.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_176014590
Gewoon afspreken en het beste ervan maken.
En mocht ie een player zijn, dan kan je hem misschien genezen of laten afkicken om een player te zijn en gaat ie de rest van zijn leven alleen met jou. Hij gaat plakken bij jou, wil niemand anders dan jou, bijvoorbeeld omdat de sex zo goed was zeg maar.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  dinsdag 26 december 2017 @ 14:54:27 #54
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176014865
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gewoon afspreken en het beste ervan maken.
En mocht ie een player zijn, dan kan je hem misschien genezen of laten afkicken om een player te zijn en gaat ie de rest van zijn leven alleen met jou. Hij gaat plakken bij jou, wil niemand anders dan jou, bijvoorbeeld omdat de sex zo goed was zeg maar.
Vrouwen, wat zijn ze toch heerlijk onnozel.
pi_176014902
Een paar berichten sturen is echt niet veel werk hoor. Zeker niet als een bericht maar 2 woorden bevatten. En denk aan dat mensen tegenwoordig per dag minstens 100 berichten kunnen sturen. Een paar uur later, en iemand weet geeneens meer wie die wat bericht heeft gestuurd.

Het valt op dat de aandacht voor hem buitenproportioneel is, als alle berichten van hem bij elkaar maar rond de ca. 10 woorden zijn. Hij is enkele min. bezig, en jij een hele maand in je hoofd.
  dinsdag 26 december 2017 @ 15:03:09 #56
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176015034
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:52 schreef RicardoGallego het volgende:
De shit, wat kunnen mensen moeilijk doen. Als je hem aardig/leuk vindt reageer je, anders niet. Erg lastig allemaal :{w
Dit wou ik ook typen ja. Alsof niet reageren zo volwassen is, komt over alsof je het leuk vind om spelletjes te spelen en hard to get over te komen. Het is echt niet dat je niet kan reageren zonder met hem in bed te duiken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176015479
En heb je al een leuk gesprek met hem?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_176015790
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:37 schreef probeer het volgende:

[..]

Precies. En relaties draaien allemaal om macht en controle.
Absoluut. Op moment dat zij hem
Seks geeft en het is een player is hij of weg of gaat zich wat voelen want hij heeft de macht. Laat hem maar naar je verlangen door hen niks te geven. Dan heb jij de macht over die ven en kan je hem bespelen zoals je dat wil en dumpen wanneer je hem niks vindt.
pi_176015828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gewoon afspreken en het beste ervan maken.
En mocht ie een player zijn, dan kan je hem misschien genezen of laten afkicken om een player te zijn en gaat ie de rest van zijn leven alleen met jou. Hij gaat plakken bij jou, wil niemand anders dan jou, bijvoorbeeld omdat de sex zo goed was zeg maar.
Lol, what the hell, zo heerlijk naïef
  dinsdag 26 december 2017 @ 15:39:26 #60
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176015963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gewoon afspreken en het beste ervan maken.
En mocht ie een player zijn, dan kan je hem misschien genezen of laten afkicken om een player te zijn en gaat ie de rest van zijn leven alleen met jou. Hij gaat plakken bij jou, wil niemand anders dan jou, bijvoorbeeld omdat de sex zo goed was zeg maar.
godver _O- een uitstekend slachtoffer dit of een troll
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_176016117
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:22 schreef KaBuf het volgende:
En heb je al een leuk gesprek met hem?
At this very moment wordt ze volgepompt door de player in kwestie. Na oud-en-nieuw komt een huiltopic over dat alle mannen klootzakken zijn. Wèl onder een andere kloon.

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 26-12-2017 15:52:29 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176016403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:56 schreef Yiwei het volgende:
Een paar berichten sturen is echt niet veel werk hoor. Zeker niet als een bericht maar 2 woorden bevatten. En denk aan dat mensen tegenwoordig per dag minstens 100 berichten kunnen sturen. Een paar uur later, en iemand weet geeneens meer wie die wat bericht heeft gestuurd.

Het valt op dat de aandacht voor hem buitenproportioneel is, als alle berichten van hem bij elkaar maar rond de ca. 10 woorden zijn. Hij is enkele min. bezig, en jij een hele maand in je hoofd.
Dit ook _O-

Nu je er zo bij nadenk :') :’) :’)
Hoe erg kan je een paar woorden overanalyseren.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_176016483
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

At this very moment wordt ze volgepompt door de player in kwestie. Na oud-en-nieuw komt een huiltopic over dat alle mannen klootzakken zijn. Wèl onder een andere kloon.
Als ze slim is, geeft ze hem niks. Dan kan ze hem bespelen zoals zij dat wil aangezien een player anders in zijn eer aangetast wordt. :)
pi_176016592
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Als ze slim is, geeft ze hem niks. Dan kan ze hem bespelen zoals zij dat wil aangezien een player anders in zijn eer aangetast wordt. :)
Wees niet bang, de player van TS komt wel aan zijn trekken. Players zijn namelijk onweerstaanbaar voor vrouwen. Zeker voor knappe vrouwen.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176016619
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:04 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wees niet bang, de player van TS komt wel aan zijn trekken. Players zijn namelijk onweerstaanbaar voor vrouwen. Zeker voor knappe vrouwen.
Geloof me, die player kan het niet hebben dat TS hem geen seks heeft gegeven en zal het blijven proberen want ja zijn eer en ego in combinatie met het niet gewend zijn dat een vrouw hem geen seks geeft. :)
  dinsdag 26 december 2017 @ 16:24:32 #66
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176017145
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geloof me, die player kan het niet hebben dat TS hem geen seks heeft gegeven en zal het blijven proberen want ja zijn eer en ego in combinatie met het niet gewend zijn dat een vrouw hem geen seks geeft. :)
true totdat er een interessantere vrouw voorbij komt. En dan moet een vrouw dat seks weigeren wel vol blijven houden. Wat voor een lol heb je aan dat machtspelletje
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_176017198
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:24 schreef madeliefff het volgende:

[..]

true totdat er een interessantere vrouw voorbij komt. En dan moet een vrouw dat seks weigeren wel vol blijven houden. Wat voor een lol heb je aan dat machtspelletje
Dan is het doei. Hij heeft haar in elk geval niet gebruikt, want uiteindelijk is het een player die uiteindelijk toch wel weer voor een andere vrouw gaat, met of zonder seks. Dan maar beter geen seks. :)
pi_176017307
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Daar is niets slecht aan maar als jij als meisje verliefd bent en hoopt op een relatie en de player liegt tegen je en houd je voor de gek om je na de sex te dumpen... Is niet leuk. Buiten de sex om is je hart ook gebroken, je vertrouwen kapot en voel je je best dom dat je erin getrapt bent.
Boe fucking hoe ;(
  dinsdag 26 december 2017 @ 16:30:45 #69
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176017343
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dan is het doei. Hij heeft haar in elk geval niet gebruikt, want uiteindelijk is het een player die uiteindelijk toch wel weer voor een andere vrouw gaat, met of zonder seks. Dan maar beter geen seks. :)
je kan een player ook gewoon niet toelaten in je leven of bedoelde je met als doel kijken of het iets serieus kan worden?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_176017371
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:30 schreef madeliefff het volgende:

[..]

je kan een player ook gewoon niet toelaten in je leven of bedoelde je met als doel kijken of het iets serieus kan worden?
Nou ja goed, ze weet niet zeker of hij daadwerkelijk een player is. Ik reageer dus een beetje vanuit die informatie.
pi_176017541
Oké, ik analyseer het teveel, dat is wel duidelijk.

Ik ga gewoon een luchtig berichtje terug sturen, en dan zie ik wel hoe het loopt. Ik kan het idd niet van te voren weten.
pi_176017564
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:05 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Geloof me, die player kan het niet hebben dat TS hem geen seks heeft gegeven en zal het blijven proberen want ja zijn eer en ego in combinatie met het niet gewend zijn dat een vrouw hem geen seks geeft. :)
Ja, alleen is het zeer de vraag of het TS lukt om zich te beheersen. En als ze nee zegt, zijn er nog steeds 100.000 andere lekkere wijven die wèl maar al te graag op zijn pik gaan zitten :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_176017567
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Boe fucking hoe ;(
Dit soort reacties...

Echt, waarom in de lieve vrede.
pi_176017582
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:39 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Dit soort reacties...

Echt, waarom in de lieve vrede.
Omdat het kan :6
pi_176018650
Nou we hebben n gesprekje hoor, hij is iig zijn interesse niet verloren :)
  dinsdag 26 december 2017 @ 17:52:52 #76
451005 Grems
Clown World
pi_176019005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:26 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dan is het doei. Hij heeft haar in elk geval niet gebruikt, want uiteindelijk is het een player die uiteindelijk toch wel weer voor een andere vrouw gaat, met of zonder seks. Dan maar beter geen seks. :)
Gebruikt? Hoe werkt dat dan?
  dinsdag 26 december 2017 @ 17:59:55 #77
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_176019129
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:33 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Nou we hebben n gesprekje hoor, hij is iig zijn interesse niet verloren :)
Nee. Dat komt wel als ie je geneukt heeft.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_176019338
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:33 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Absoluut. Op moment dat zij hem
Seks geeft en het is een player is hij of weg of gaat zich wat voelen want hij heeft de macht. Laat hem maar naar je verlangen door hen niks te geven. Dan heb jij de macht over die ven en kan je hem bespelen zoals je dat wil en dumpen wanneer je hem niks vindt.
Ja, want je zal maar eens gewoon eerlijk zijn over je gevoelens en verwachtingen. Nee, beter maak je er een triest machtsspelletje van. Dan kan zij hem vanalles misgunnen, en hij haar vanalles verbieden.

Heerlijk, zo'n eeuwige strijd in je relatie.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 26 december 2017 @ 18:57:25 #79
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176020098
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee. Dat komt wel als ie je geneukt heeft.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_176020453
_O-
pi_176020489
Ik ga het gewoon eens aankijken.. :)
pi_176020718
Hij wilt je neuken.. mits je wel lekker bent uiteraard??
pi_176021009
Nou dat hij mij iig lekker vindt dat weet ik al zeker.
pi_176021053
Pics
pi_176021081
Vroeger toen ik me zulke simpele dingen afvroeg ging ik niet als een koe iedereen vragen hoe het zit maar zelf dingen uitproberen en daarvan leren.
pi_176024692
Luister niet naar de anderen TS. Deze man zal je niet bedriegen want jij zult hem veranderen. Hij zal zijn player activiteiten naast zich leggen, want jij ben de ware. Je kunt met een gerust hart vanaf date nummer 1 je benen spreiden en je vol laten blaffen zonder enige risico dat je 'geplayed' wordt.
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2017 @ 22:48:27 #87
460494 naoomx
pi_176024829
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:32 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Inderdaad! Vooral geen seks geven want dan verlies jij de macht en controle over het contact.
Nee, dat bedoelde ik ook weer niet (was het wel mee eens dat je hem niet gelíjk seks moet geven). Als je een jongen/man alleen maar door de belofte aan seks geïnteresseerd kan houden, ben je tenslotte nog steeds het meeste waard als seksobject voor hem... En wat heb je daar nou weer aan?

Het beste is om gewoon voor jezelf af te spreken wanneer je met hem in bed zou duiken, en dus alleen in bed duiken uit jouw eigen overtuiging (eventueel ook initiatief), en niet die van hem. Dan krijg je namelijk geen spijt over dat je te vroeg met hem in bed gedoken hebt oid, maar weet je ook dat als hij daarna weg is, hij niet de man is voor jou...
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2017 @ 22:59:12 #88
460494 naoomx
pi_176025112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gewoon afspreken en het beste ervan maken.
En mocht ie een player zijn, dan kan je hem misschien genezen of laten afkicken om een player te zijn en gaat ie de rest van zijn leven alleen met jou. Hij gaat plakken bij jou, wil niemand anders dan jou, bijvoorbeeld omdat de sex zo goed was zeg maar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:43 schreef Cockwhale het volgende:
Luister niet naar de anderen TS. Deze man zal je niet bedriegen want jij zult hem veranderen. Hij zal zijn player activiteiten naast zich leggen, want jij ben de ware. Je kunt met een gerust hart vanaf date nummer 1 je benen spreiden en je vol laten blaffen zonder enige risico dat je 'geplayed' wordt.
Ik snap trouwens nooit waarom veel vrouwen dit überhaupt willen... Een player die zich door jou laat veranderen, is toch eigenlijk helemaal niet de onafhankelijke alfa waar je op viel? :')

Zelfs toen ik fantaseerde over de populairste jongen uit m'n omgeving, toen ik een crush op hem had op mijn 12-13de, stelde ik me nog voor dat hij lastig zou zijn, de relatie open zou moeten zijn om te slagen etc.
En later (ook in de praktijk) is die verwachting wat dat soort mannen betreft eigenlijk altijd hetzelfde gebleven.

Ik kan me gewoon geen andere soort relatie met een player voorstellen (en ook niet willen overigens, sinds ik op ménsen val en geen disneyprinsen)...

[ Bericht 0% gewijzigd door naoomx op 26-12-2017 23:10:20 ]
pi_176025253
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:59 schreef naoomx het volgende:

[..]

[..]

Ik snap trouwens nooit waarom vrouwen dit überhaupt willen... Een player die zich door jou laat veranderen, is toch eigenlijk helemaal niet de onafhankelijke alfa waar je op viel? :')

Zelfs toen ik fantaseerde over de populairste jongen uit m'n omgeving, toen ik een crush op hem had op mijn 12-13de, stelde ik me nog voor dat hij lastig zou zijn, de relatie open zou moeten zijn om te slagen etc.
En later (ook in de praktijk) is die verwachting wat dat soort mannen betreft eigenlijk altijd hetzelfde gebleven.

Ik kan me gewoon geen andere soort relatie met een player voorstellen (en zou ook niet willen overigens, sinds ik op ménsen val en geen disneyprinsen)...
TS zegt:
quote:
Ik wil er wel op in gaan maar ben bang dat t toch een player ofzo is. Ik weet niet, ik houd ook niet van wanhopige mannen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2017 @ 23:07:25 #90
460494 naoomx
pi_176025329
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:04 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

TS zegt:

[..]

Ik had het over vrouwen in het algemeen (hiermee bedoel ik overigens véél vrouwen, en niet allen), niet per se over TS.

En over TS gesproken, ja dat zegt ze in de OP, maar ondanks dat zo'n beetje iedereen in dit topic zegt dat het een player is (en de paar andere reacties nou ook niet bepaald stellen dat het een nice guy is), wilt ze het toch "even aankijken".
Er is dus dan misschien geen bewijs voor dat mijn uitspraak geldt voor TS, maar jouw quote is ook geen bewijs dat het níet geldt voor TS....

Nav jouw post die ik overigens dat ik wel wat nuance in mijn post moet brengen ja. :)
pi_176025431
ach, wat kan er mis gaan?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_176027100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:10 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ach, wat kan er mis gaan?
Aids.
"Pools are perfect for holding water"
pi_176027542
Zo min mogelijk moeite.
pi_176027744
quote:
14s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:34 schreef Toto69 het volgende:
Zo min mogelijk moeite.
Net genoeg
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 31 december 2017 @ 13:39:42 #95
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176189448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:59 schreef naoomx het volgende:

[..]


[..]

Ik snap trouwens nooit waarom veel vrouwen dit überhaupt willen... Een player die zich door jou laat veranderen, is toch eigenlijk helemaal niet de onafhankelijke alfa waar je op viel? :')

Zelfs toen ik fantaseerde over de populairste jongen uit m'n omgeving, toen ik een crush op hem had op mijn 12-13de, stelde ik me nog voor dat hij lastig zou zijn, de relatie open zou moeten zijn om te slagen etc.
En later (ook in de praktijk) is die verwachting wat dat soort mannen betreft eigenlijk altijd hetzelfde gebleven.

Ik kan me gewoon geen andere soort relatie met een player voorstellen (en ook niet willen overigens, sinds ik op ménsen val en geen disneyprinsen)...
Ik vraag mij als relatieleek af. Waarom vrouwen over het algemeen blijven hameren op relatie dit en relatie dat en "vastigheid" (zoals een collega dit noemt). Altijd frustreren over een relatie voor het leven. Maar na een jaar of twee toch uit elkaar en op een andere pik springen. Ditzelfde patroon geldt voor 99% van de vrouwmensen. Bestaat de ware dan wel vraag ik mij af. Vrouwen, ik begrijp hun manier van denken versus hun handelen dan ook totaal niet.
pi_176189600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:48 schreef naoomx het volgende:

[..]

Nee, dat bedoelde ik ook weer niet (was het wel mee eens dat je hem niet gelíjk seks moet geven). Als je een jongen/man alleen maar door de belofte aan seks geïnteresseerd kan houden, ben je tenslotte nog steeds het meeste waard als seksobject voor hem... En wat heb je daar nou weer aan?

Het beste is om gewoon voor jezelf af te spreken wanneer je met hem in bed zou duiken, en dus alleen in bed duiken uit jouw eigen overtuiging (eventueel ook initiatief), en niet die van hem. Dan krijg je namelijk geen spijt over dat je te vroeg met hem in bed gedoken hebt oid, maar weet je ook dat als hij daarna weg is, hij niet de man is voor jou...
Al spreekt ze voor zichzelf af wanneer ze ht bed met hem deelt en beslist ze dat zelf. Op het moment dat hij uit haar leven verdwijnt zal ze zich toch gebruikt voelen. Dus, om dat gevoel te voorkomen, kan ze beter helemaal niks doen. Het is een player. In het Marokkaans kennen we een spreekwoord: volg de leugenaar tot de deur van zijn huis.

Als ze dan toch zo graag seks wil hebben, adviseer ik haar dat met een andere man dat te doen. Niet met deze player tot het tegendeel bewezen is.
pi_176189666
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, want je zal maar eens gewoon eerlijk zijn over je gevoelens en verwachtingen. Nee, beter maak je er een triest machtsspelletje van. Dan kan zij hem vanalles misgunnen, en hij haar vanalles verbieden.

Heerlijk, zo'n eeuwige strijd in je relatie.
Het is een player. Die kan wel 'eerlijk' zijn over gevoelens, maar dat is doorgaans schijn. Net zoals het hem niet zal boeien wat zij voelt, daarom heet het ook een player. Players hebben geen empatisch vermogen. Ze kan met hem daten tot het tegendeel bewezen is. En als ze dan toch zo graag seks wil hebben dit met een normale man doen.
  zondag 31 december 2017 @ 13:50:49 #98
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176189852
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Al spreekt ze voor zichzelf af wanneer ze ht bed met hem deelt en beslist ze dat zelf. Op het moment dat hij uit haar leven verdwijnt zal ze zich toch gebruikt voelen.
Wie vindt het een straf om met een knap persoon te neuken (kennelijk is die man een knappe mooie kerel anders zou het geen player kunnen zijn). Ze laat zich dan toch toch moedwillig gebruiken. Daar is ze zelf bij.
pi_176189947
Ah, dus omdat 1 hatende beta zegt dat ie een player is, kap je al contact af. Lekker ben jij. Betrouwbaar enzo.
  zondag 31 december 2017 @ 13:55:53 #100
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176190084
quote:
6s.gif Op zondag 31 december 2017 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
Ah, dus omdat 1 hatende beta zegt dat ie een player is, kap je al contact af. Lekker ben jij. Betrouwbaar enzo.
Die beta is volgens ts ook een vrouw. En wie zegt dat het een beta is. Betavrouwen bestaan haast niet. Althans niet op gangbare (date-) leeftijd.
pi_176190210
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:55 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Die beta is volgens ts ook een vrouw. En wie zegt dat het een beta is. Betavrouwen bestaan haast niet. Althans niet op gangbare (date-) leeftijd.
Dan sowieso. Vrouwen gunnen elkaar vrij weinig doorgaans.
pi_176191449
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is een player. Die kan wel 'eerlijk' zijn over gevoelens, maar dat is doorgaans schijn. Net zoals het hem niet zal boeien wat zij voelt, daarom heet het ook een player. Players hebben geen empatisch vermogen. Ze kan met hem daten tot het tegendeel bewezen is. En als ze dan toch zo graag seks wil hebben dit met een normale man doen.
Ow, je had niet door dat ik het over jouw relatie had?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 31 december 2017 @ 17:30:53 #103
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_176197655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:33 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Nou we hebben n gesprekje hoor, hij is iig zijn interesse niet verloren :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:47 schreef Pinkiepink92 het volgende:
Nou dat hij mij iig lekker vindt dat weet ik al zeker.
Ah jij bent er zo eentje. :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_176202288
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef RubenSosa het volgende:

[..]


[..]

Ah jij bent er zo eentje. :')
Wat voor eentje?
pi_176211869
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:50 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wie vindt het een straf om met een knap persoon te neuken (kennelijk is die man een knappe mooie kerel anders zou het geen player kunnen zijn). Ze laat zich dan toch toch moedwillig gebruiken. Daar is ze zelf bij.
Seks is haram he.
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 11:54:43 #106
441859 crew  Lenny77
pi_176211992
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Boe fucking hoe ;(
Ik zal aan deze zin denken als hier nog eens een mannetje komt janken over zijn ex en als alle andere kerels bijspringen met alle vrouwen zijn onbetrouwbaar en dat soort onzin :D.
Het ging er bij mij om dat je niet hoort te liegen en dingen te beloven om maar gewoon je sex te krijgen, terwijl je weet dat zo iemand echt verliefd op je is. Dat is best gemeen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176212084
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zal aan deze zin denken als hier nog eens een mannetje komt janken over zijn ex en als alle andere kerels bijspringen met alle vrouwen zijn onbetrouwbaar en dat soort onzin :D.
Het ging er bij mij om dat je niet hoort te liegen en dingen te beloven om maar gewoon je sex te krijgen, terwijl je weet dat zo iemand echt verliefd op je is. Dat is best gemeen!
Ach de meesten nemen het niet zo nauw met fatsoen als het hun niet uitkomt. Zie het datingtopic :')
pi_176229077
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:59 schreef naoomx het volgende:

[..]


[..]

Ik snap trouwens nooit waarom veel vrouwen dit überhaupt willen... Een player die zich door jou laat veranderen, is toch eigenlijk helemaal niet de onafhankelijke alfa waar je op viel? :')

Zelfs toen ik fantaseerde over de populairste jongen uit m'n omgeving, toen ik een crush op hem had op mijn 12-13de, stelde ik me nog voor dat hij lastig zou zijn, de relatie open zou moeten zijn om te slagen etc.
En later (ook in de praktijk) is die verwachting wat dat soort mannen betreft eigenlijk altijd hetzelfde gebleven.

Ik kan me gewoon geen andere soort relatie met een player voorstellen (en ook niet willen overigens, sinds ik op ménsen val en geen disneyprinsen)...
Een onafhankelijke alfa is geen synoniem voor een player. Hij laat zich niet veranderen door jou, hij is nog steeds dezelfde onafhankelijk alfa. Het enige verschil is dat al die vrouwen, die hem willen, geen kans meer maken omdat ze voor hem in het niets vallen tov jou. Hij verkiest jou boven al die andere vrouwen.

In de praktijk zie je vaak dat players verliefd worden op de vrouwen die niet proberen bij hen in de smaak te vallen, maar gewoon zichzelf zijn en niet bezig zijn met spelletjes spelen. Ze hebben feilloos door wanneer een vrouw zich anders voor doet en bijv. hard to get speelt.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2018 @ 08:14:00 #109
460494 naoomx
pi_176230858
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:39 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik vraag mij als relatieleek af. Waarom vrouwen over het algemeen blijven hameren op relatie dit en relatie dat en "vastigheid" (zoals een collega dit noemt). Altijd frustreren over een relatie voor het leven. Maar na een jaar of twee toch uit elkaar en op een andere pik springen. Ditzelfde patroon geldt voor 99% van de vrouwmensen. Bestaat de ware dan wel vraag ik mij af. Vrouwen, ik begrijp hun manier van denken versus hun handelen dan ook totaal niet.
We hebben het allebei over wat anders, maar de conclusie is wel hetzelfde: vrouwen zijn vaak nogal tegenstrijdig in wat ze zeggen te willen en wat ze daadwerkelijk willen en doen ja.
Snap ook wel dat het frustrerend voor je kan zijn dan, soms.

quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Al spreekt ze voor zichzelf af wanneer ze ht bed met hem deelt en beslist ze dat zelf. Op het moment dat hij uit haar leven verdwijnt zal ze zich toch gebruikt voelen. Dus, om dat gevoel te voorkomen, kan ze beter helemaal niks doen. Het is een player. In het Marokkaans kennen we een spreekwoord: volg de leugenaar tot de deur van zijn huis.

Als ze dan toch zo graag seks wil hebben, adviseer ik haar dat met een andere man dat te doen. Niet met deze player tot het tegendeel bewezen is.
Dat zou heel goed kunnen, maar dat hoeft niet.

Ik ken TS haar persoonlijkheid niet, dus ze zal het voor zichzelf moeten beslissen of ze nou wel of niet met hem het bed in duikt ooit.

quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Een onafhankelijke alfa is geen synoniem voor een player. Hij laat zich niet veranderen door jou, hij is nog steeds dezelfde onafhankelijk alfa. Het enige verschil is dat al die vrouwen, die hem willen, geen kans meer maken omdat ze voor hem in het niets vallen tov jou. Hij verkiest jou boven al die andere vrouwen.

In de praktijk zie je vaak dat players verliefd worden op de vrouwen die niet proberen bij hen in de smaak te vallen, maar gewoon zichzelf zijn en niet bezig zijn met spelletjes spelen. Ze hebben feilloos door wanneer een vrouw zich anders voor doet en bijv. hard to get speelt.
Oh dat kan heel goed hoor. Ik heb dat ook wel zien gebeuren, players die uiteindelijk toch voor een vaste vriendin gaan.

Maar het ding is dat vrouwen (of iig meiden, over vrouwen kan ik niet echt een oordeel vellen I guess), die voor een player gaan, vaak verwachten dat zo'n type dan opeens een makkelijk vriendje wordt of zoiets.
En dat geloof ik dan ook weer niet. Dat iemand ooit überhaupt een player was, geeft aan dat die persoon toch wel een bepaalde mate van eigenschappen als egoïsme en aandachtsgeilerij heeft.
En dat gaat echt niet zomaar weg. Iig niet in 9/10 gevallen.

[ Bericht 26% gewijzigd door naoomx op 02-01-2018 08:23:22 ]
  dinsdag 2 januari 2018 @ 08:32:01 #110
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176230954
Als het een gozer is met een looks-level zoals mij. Dan had ts hem hooguit een praatje gegund. Die gozer echter maakt ts al geruime tijd verliefd en houdt haar aan een lijntje. Dat moet dan een knappe jongen zijn wat haar in de ban houdt. Dat noem ik pas pussy-control. Wat een held.

Onee wacht. Hij heeft vast een fantastische persoonlijkheid. Is haske lief, intelligent. En heeft een goede houding ! Veel zelfvertrouwen !! /Sarc
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:02:52 #111
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_176231118
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 08:32 schreef Sadcopter het volgende:
Als het een gozer is met een looks-level zoals mij. Dan had ts hem hooguit een praatje gegund. Die gozer echter maakt ts al geruime tijd verliefd en houdt haar aan een lijntje. Dat moet dan een knappe jongen zijn wat haar in de ban houdt. Dat noem ik pas pussy-control. Wat een held.

Onee wacht. Hij heeft vast een fantastische persoonlijkheid. Is haske lief, intelligent. En heeft een goede houding ! Veel zelfvertrouwen !! /Sarc
De frustratie DRUIPT gewoon van deze post af. _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_176231739
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Wat voor eentje?
"ik hoef echt geen player hoor!! 1! Echt niet!!"

"oh wacht hij vindt mij lekker?!"

*rent met natte broek achter hem aan*
pi_176231853
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

Wat voor eentje?
Iets te zware studente die aan zelf overschatting lijdt. Je kent het wel. :P
  dinsdag 2 januari 2018 @ 14:26:11 #114
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176236521
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het is een player. Die kan wel 'eerlijk' zijn over gevoelens, maar dat is doorgaans schijn. Net zoals het hem niet zal boeien wat zij voelt, daarom heet het ook een player. Players hebben geen empatisch vermogen. Ze kan met hem daten tot het tegendeel bewezen is. En als ze dan toch zo graag seks wil hebben dit met een normale man doen.
Prachtig. Om een player (veronderstelde want hij is mooi dus moet ie wel een player zijn) een lesje te leren gaat de vrouw dus, (die niet playt want dat vindt ze erg) liever neuken met een andere vent die ze niet bijzonder leuk vindt, ipv met deze man van haar dromen.

Werkelijk, zo iets kroms en gefrustreerds heb ik in West europa nog niet meegemaakt.

:N 8)7 :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176237168
Maar hoe was de seks?
pi_176245866
We zijn nog steeds aan t chatten. No date yet
pi_176245927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:12 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Iets te zware studente die aan zelf overschatting lijdt. Je kent het wel. :P
My God.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:24:43 #118
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176323718
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Daar is niets slecht aan maar als jij als meisje verliefd bent en hoopt op een relatie en de player liegt tegen je en houd je voor de gek om je na de sex te dumpen... Is niet leuk. Buiten de sex om is je hart ook gebroken, je vertrouwen kapot en voel je je best dom dat je erin getrapt bent.
Uit het verhaal van ts, weet ze kennelijk dondersgoed dat het een player is. En het is vast een knappe mooie man. Anders zou een vrouw nooit zoveel moeite doen. Er zijn namelijk zat andere mannen met een gemiddelde looks-level waar ze eventueel anders voor zou kunnen kiezen.

Die vent moet dus wel speciaal zijn. En ik gok op een goed uiterlijk boven zogenaamde "innerlijke kwaliteiten".
  zaterdag 6 januari 2018 @ 15:28:59 #119
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176323795
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:02 schreef KaBuf het volgende:

[..]

De frustratie DRUIPT gewoon van deze post af. _O-
Ja de sarcasme moest duidelijk overkomen toch.
pi_176324801
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:04 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

"ik hoef echt geen player hoor!! 1! Echt niet!!"

"oh wacht hij vindt mij lekker?!"

*rent met natte broek achter hem aan*
Ja echt hè, goddomme zeg _O-

En dan straks komen janken dat ze gebruikt is. :N

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 16:31:57 ]
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:29:00 #121
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176324842
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:56 schreef Pinkiepink92 het volgende:

[..]

My God.
Touché ?
pi_176326050
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:52 schreef RicardoGallego het volgende:
De shit, wat kunnen mensen moeilijk doen. Als je hem aardig/leuk vindt reageer je, anders niet. Erg lastig allemaal :{w
Ik dacht al dat ik de enige was die dit dacht. Wat doet TS moeilijk.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:20:46 #123
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176327107
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja echt hè, goddomme zeg _O-

En dan straks komen janken dat ze gebruikt is. :N
Maar vrouwen houden toch ook wel van sex?
Ze wil zelf vast zelf ook wel erg graag ga ik vanuit. Ze kan vast niet wachten. Ze gebruikt onthouding nu echter als machtsmiddel om hem te binden heb ik het idee. Dus nu wachten ze op mekaar wie t eerst toegeeft op de ander. Hoe lang gaat ts dat volhouden.
pi_176327454
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:50 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wie vindt het een straf om met een knap persoon te neuken (kennelijk is die man een knappe mooie kerel anders zou het geen player kunnen zijn). Ze laat zich dan toch toch moedwillig gebruiken. Daar is ze zelf bij.
Genoeg dames die het een straf vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')