abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176379394
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat het ritme om te gooien is, zei ik al. Maar het bijna volledig omgooien is toch wel wat anders dan het ritme verschuiven. Dat LA een stuk lastiger gaat worden, zal uiteindelijk nog te bezien gaan zijn. Het ligt er met aan welk schema zij aan gaan houden. Plus dat je dan weer een heel stuk verder in tijd verschuift. Dat wordt gewoon afwachten.
Uiteindelijk heb je bij al die verre oorden wel even lastige momenten om alles te kijken, maar dan is het gewoon FOK! erbij houden en beetje met z'n allen curlingkwalificaties ofzo kijken en dan kom je de nacht ook wel door
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176379412
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ach, in zulke gevallen is het ook nog wel te doen om één onderdeel (zeg, een afdaling) op te nemen en 's ochtends bij het ontbijt even te kijken zonder de uitslag te weten :P
Dat zou eigenlijk wel een goede optie horen te zijn. Ware het niet dat ik dan toch vaak ook FOK! ga volgen. Plus dat vaak op het tijdstip dat je het dan wilt kijken er weer een andere sport is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176379439
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, dus het verschilt per persoon. Ik verwacht dat ik met beiden even veel/weinig problemen zal hebben (zaken als werk en dergelijken daargelaten, puur kijkend naar de tijden dus).
Ritme omgooien is hoe dan ook kut, dus het liefst zo min mogelijk. Je zei het net al; het ochtendprogramma is nog wel te skippen. Dan is het toch makelijker als de enige uren buiten de nacht niet alleen uit dat ochtendprogramma bestaan.

En ach, ik zie mezelf tegen die tijd wel een vakantie naar de westkust regelen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176379440
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

LA in de zomer is -8, Korea is +8.
Dat klopt ja. Maar uiteindelijk is het dan pas te beoordelen hoe 'lastig' het echt is.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176379547
Wat betreft het ritme omgooien, is het voor mij makkelijker om 'langer door te trekken' dan 'vroeger te beginnen'. Bij Rio duurde het dan wel tot vijf uur s' nachts, maar daarna kon ik dan gaan slapen, om dan in de middag wakker te worden. Dat zijn van die dingen die met stappen etc. toch wel genoeg zijn voorgekomen, dus dat is niet zo heel gek. Bovendien is het grote verschil dat je dan wel nog in de nacht gaat slapen. En dat je niet per se hoefde op te staan voor de eerste sportsessie van de volgende dag. Op een uitzondering na was je dan toch alweer wakker.

Het grote verschil met Oosterse tijden is dat het precies andersom is. De eerste sportsessie begint om 02.00 en je eindig ergens rond 15.00/16.00. Als dan een acht uur slapen ritme aan te houden ga je daarna slapen om dan midden in de nacht wakker te worden. Dan draai je het dag/nacht ritme dus volledig om i.p.v. flink te verschuiven.

Dit is dan even los van of er in de eerste en/of laatste uren wel of geen interessante sportsessies zijn.
pi_176379609
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb je bij al die verre oorden wel even lastige momenten om alles te kijken, maar dan is het gewoon FOK! erbij houden en beetje met z'n allen curlingkwalificaties ofzo kijken en dan kom je de nacht ook wel door
Uiteraard is elk Spelen die niet in Europa, Afrika of het Westen van Azië zijn nadelig. Maar het heeft ook wel zijn charme die andere tijden.

Met FOK! erbij is inderdaad heel veel sport die zelf minder interessant is, of andere dode momenten tussendoor, goed op te vangen.

Dat was bij Rio dan ook wel weer nodig, omdat negen van de tien keer er een gat van een paar uur was voordat het zwemmen/atletiek begon. Dat was eigenlijk wel het vervelendste dat je daarvoor dan juist weinig te zien had.
pi_176379627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:07 schreef Redefine het volgende:

[..]

Uiteraard is elk Spelen die niet in Europa, Afrika of het Westen van Azië zijn nadelig. Maar het heeft ook wel zijn charme die andere tijden.

Met FOK! erbij is inderdaad heel veel sport die zelf minder interessant is, of andere dode momenten tussendoor, goed op te vangen.

Dat was bij Rio dan ook wel weer nodig, omdat negen van de tien keer er een gat van een paar uur was voordat het zwemmen/atletiek begon. Dat was eigenlijk wel het vervelendste dat je daarvoor dan juist weinig te zien had.
Nee joh, dan was er gewichtheffen vanaf middernacht ofzo _O_
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176379663
Overigens neem ik zelf bewust al een aantal edities juist vrij tijdens de Spelen. Want ik mis gewoon veel te veel als ik moet werken. Dan kan ik af en toe wat zien, maar veel juist ook niet. Plus dat ik dan ook de sfeer van de Spelen gewoon minder meekrijg.

Daarbij heb ik vijf weken vakantie, waarvan ik er drie ook echt op vakantie ga. Dan kan ik makkelijk die twee weken extra die ik heb vrij nemen tijdens de Spelen.
pi_176379684
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat een godentijden weer, lekker als er alleen maar eckte fans online zijn en niemand in het echte leven aan je kop zeurt _O_
Heb je geen werk ofzo?
pi_176379692
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee joh, dan was er gewichtheffen vanaf middernacht ofzo _O_
Het enige interessante van het gewichtheffen was dat stukje waar het Kazakse gifje uit ontstond. Verder vind ik die sport echt niet om aan te zien. Elke Spelen probeer ik het weer even, maar ik kan er echt helemaal niks mee. En dat terwijl ik toch heel veel sporten kan aanzien, zelfs de minder interessante.
pi_176379706
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Heb je geen werk ofzo?
heywoodu leeft voor de sport. Ik bedoel, die leeft voor het kijken van sport.
pi_176379716
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Heb je geen werk ofzo?
Nog niet, maar als dat wel zo is (bij de volgende Spelen toch wel :+ ) ga ik er toch zeker alles aan doen om heel erg ruim vooraf de vrije dagen/vakantie in te plannen :P
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176379726
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:04 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft het ritme omgooien, is het voor mij makkelijker om 'langer door te trekken' dan 'vroeger te beginnen'.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn :Y

En als je dan toch een vergelijking voor Korea zoekt wat echte actie in de nacht betreft, dan moet je een beetje aan een dag van 17 tot 3 denken. De 'piek' van de dag valt dan net na de normale bedtijd, net zoals het nu vlak voor het opstaan is.
100.000 katjes
Er eens op uit?
pi_176379749
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nog niet, maar als dat wel zo is (bij de volgende Spelen toch wel :+ ) ga ik er toch zeker alles aan doen om heel erg ruim vooraf de vrije dagen/vakantie in te plannen :P
Er zijn users die dat al jaren doen :+
pi_176379967
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebber, even alles op een rijtje gezet met Nederlandse tijden :+ (vooral voor mijzelf gedaan, dan kan ik iets gewoon uit het lijstje verwijderen als het geweest is en raak ik het overzicht niet zo snel kwijt :@ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held _O_ Wel heel vervelende tijden ivm werk etc... Hoop er zoveel mogelijk van mee te kunnen pakken. Er even vanuit gaand dat ik het werken tot een minimum kan beperken lijken mij dagen met opstaan tussen 5 en 7 wel haalbaar. Ben absoluut geen ochtendmens, maar opstaan om 2 uur 's nachts en slapen om 6 uur 's avonds lijkt me ook niet echt een optie. Blijft natuurlijk wel kut dat het alpine skiën vaak tussen 2 en 6 's ochtends valt. Gaat nog flink puzzelen en experimenteren worden denk ik. :D

quote:
03.00 Alpineskiën afdaling mannen
Deze kan ik natuurlijk hoe dan ook niet missen. :D
pi_176379992
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als dit zomervakantie was geweest, had ik echt het meest krankzinnige ritme dat er bestaat uit de kast gehaald _O-
Idem
Trots daw veur Twente bint!
pi_176380012
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Idem
Er bestaat maar één 'het meest krankzinnige ritme dat er bestaat' en ik betwijfel of we op dezelfde lijn zitten :+
100.000 katjes
Er eens op uit?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:30:08 #68
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_176380026
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:15 schreef Redefine het volgende:

[..]

Er zijn users die dat al jaren doen :+
er zijn ook users die onmogelijk vrij kunnen krijgen ;(
pi_176380035
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:26 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Held _O_ Wel heel vervelende tijden ivm werk etc... Hoop er zoveel mogelijk van mee te kunnen pakken. Er even vanuit gaand dat ik het werken tot een minimum kan beperken lijken mij dagen met opstaan tussen 5 en 7 wel haalbaar. Ben absoluut geen ochtendmens, maar opstaan om 2 uur 's nachts en slapen om 6 uur 's avonds lijkt me ook niet echt een optie. Blijft natuurlijk wel kut dat het alpine skiën vaak tussen 2 en 6 's ochtends valt. Gaat nog flink puzzelen en experimenteren worden denk ik. :D

[..]

Deze kan ik natuurlijk hoe dan ook niet missen. :D
Jij neemt niet eens vrij van werk om wat Duitse sporters aan te gaan moedigen? Valt mij toch wat tegen.
pi_176380061
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

er zijn ook users die onmogelijk vrij kunnen krijgen ;(
;(
pi_176380081
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Jij neemt niet eens vrij van werk om wat Duitse sporters aan te gaan moedigen? Valt mij toch wat tegen.
Ik doe m'n best hoor, alleen denk ik niet dat ik twee weken aan een stuk elke dag thuis ga kunnen zijn. Maar goed, ik werk gelukkig voorlopig maar deeltijds. :D
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:35:07 #72
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_176380084
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

;(
ik ga veel van het biatlon, schaatsen en langlaufen missen ....
pi_176380093
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:34 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik doe m'n best hoor, alleen denk ik niet dat ik twee weken aan een stuk elke dag thuis ga kunnen zijn. Maar goed, ik werk gelukkig voorlopig maar deeltijds. :D
Elke dag thuis kunnen zijn is weer het andere uiterste. Ik kan zelf dan ook niet elke dag thuis zijn.
pi_176380094
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:35 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Sterkte man ;(
pi_176380098
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:35 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Dat is flink balen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')