abonnement Unibet Coolblue
pi_176265202
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:51 schreef descon het volgende:

[..]

Vliegprijzen vallen best mee, hotels in Seoul zijn ook heel goed te doen.

Alles op de olympische spelen is stervensduur (dr is een tekort aan hotelkamers etc) en als je een populair onderdeel wil bezoeken ben je zo 200 eu kwijt voor een toegangskaartje.
Ik had wel relatief goedkope spelen verwacht :o Maar dat valt tegen dan. Goed dat ik maar niet ga dan :P
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat valt verrassend mee ja. Alleen vrees ik dat de fatsoenlijke vluchten waarmee je niet 1,5 dag onderweg bent al behoorlijk de lucht in gaan qua prijs.

En dan komt al het andere nog.
Zijn vluchten van 19 uur met overstap die prima te doen zijn. ZElfs directe vlucht van 900 valt alles mee.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 januari 2018 @ 19:05:13 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176265420
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:54 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik had wel relatief goedkope spelen verwacht :o Maar dat valt tegen dan. Goed dat ik maar niet ga dan :P

[..]

Zijn vluchten van 19 uur met overstap die prima te doen zijn. ZElfs directe vlucht van 900 valt alles mee.
Ik wacht wel tot het weer lekker in Europa is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176265501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:54 schreef franklop het volgende:

[..]

Ik had wel relatief goedkope spelen verwacht :o Maar dat valt tegen dan. Goed dat ik maar niet ga dan :P

[..]

Zijn vluchten van 19 uur met overstap die prima te doen zijn. ZElfs directe vlucht van 900 valt alles mee.
Je kan het lowbudget houden als je met de trein naar Pyeongchang gaat en niet gaat slapen daar.

Dan moet je met 1500/2000 eu een heel eind komen voor een bezoek van een dikke week. Relatief goedkoop, maar je moet het er wel voor over hebbe ;)
pi_176265515
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:08 schreef descon het volgende:

[..]

Je kan het lowbudget houden als je met de trein naar Pyeongchang gaat en niet gaat slapen daar.

Dan moet je met 1500/2000 eu een heel eind komen voor een bezoek van een dikke week. Relatief goedkoop, maar je moet het er wel voor over hebbe ;)
Ja dan moet je ook je evenementen goed uitkiezen. Maar goed, is voor een andere keer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 januari 2018 @ 19:12:21 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176265563
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:08 schreef descon het volgende:

[..]

Je kan het lowbudget houden als je met de trein naar Pyeongchang gaat en niet gaat slapen daar.

Dan moet je met 1500/2000 eu een heel eind komen voor een bezoek van een dikke week. Relatief goedkoop, maar je moet het er wel voor over hebbe ;)
Niet iedereen is zo rijk hè :'(
Voor hetzelfde heb je een hele goede zomervakantie voor meer dan één persoon, ipv een budgetbezoek aan de OS.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176265747
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo rijk hè :'(
Voor hetzelfde heb je een hele goede zomervakantie voor meer dan één persoon, ipv een budgetbezoek aan de OS.
En ik maar denken dat je flink rijk bent geworden door bitcoins :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_176265886
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je flink rijk bent geworden door bitcoins :)
Ach...cryptotraders zijn net gokkers..die hoor je alleen als ze winnen :)

Daarom ook mijn opmerking over relatief goedkoop.

Blijft een bak geld natuurlijk...maar niet veel duurder als een goede wintersport vakantie
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 januari 2018 @ 19:40:55 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176266210
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je flink rijk bent geworden door bitcoins :)
Ik kan er een heerlijk bezoekje van betalen, dat gaat wel goed :P
Het is alleen nog steeds veel geld.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176283583
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:53 schreef marcodej het volgende:
Wat een waardeloze tijden voor de werkende medemens.
Je zeurt. Tegenwoordig heeft iedereen een mobiel en kan het of live via social media bekijken of gewoon met de App van je tv provider zoals ZIGGO. Geluid uit en lekker kijken via het netwerk van je school/uni/werk. Val je niemand mee lastig en anders doe je je headset op. Daarnaast wordt het tot in de treure op latere journaals getoond,dus hoe dan ook: Je mist uiteindelijk niets.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 4 januari 2018 @ 16:49:22 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176284073
Voor de liefhebber, even alles op een rijtje gezet met Nederlandse tijden :+ (vooral voor mijzelf gedaan, dan kan ik iets gewoon uit het lijstje verwijderen als het geweest is en raak ik het overzicht niet zo snel kwijt :@ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176284817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebber, even alles op een rijtje gezet met Nederlandse tijden :+ (vooral voor mijzelf gedaan, dan kan ik iets gewoon uit het lijstje verwijderen als het geweest is en raak ik het overzicht niet zo snel kwijt :@ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 8 januari 2018 @ 23:22:22 #37
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176378649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:49 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebber, even alles op een rijtje gezet met Nederlandse tijden :+ (vooral voor mijzelf gedaan, dan kan ik iets gewoon uit het lijstje verwijderen als het geweest is en raak ik het overzicht niet zo snel kwijt :@ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een echte heywoodu post _O_

Wat betreft het schema is het meeste wel logisch (niet altijd gunstig voor Europa, maar dat krijg je met tijdsverschil).

Het skiën daar in de ochtend (daardoor hier dus in de nacht), omdat dat meestal het geval met skiën is, je moet toch speelruimte hebben bij slecht weer.

Verder zie je duidelijk dat alle 'X games' sporten gepland zijn op een tijd die gunstig is voor Noord-Amerika, omdat daar de meeste kijkers/geld te vinden zijn/is.

Al is het om die reden wel typisch dat het IJshockey juist daar in de nacht is in Noord-Amerika (ook veel Canada en VS wedstrijden). Terwijl het ijsdansen juist wel gericht is op Amerikaanse tijden vanwege de populariteit.

Skeleton en de viermansbob zijn dan ook weer gericht op die markt, want dat is daar ook weer populairder. Al is het wel typisch dat de rest van het bobslee toernooi hele andere tijden geldt dan die onderdelen.

Moet nog gaan zien hoe ik het ga doen met kijken. Ben normaal gesproken die twee weken vrij (alleen mogelijk het eerste weekend niet), dus kan bijna alles wel zien. Het middelste weekend zit ik met familie in een huisje, dus dat is dan weer onhandig met kijken. In die zin is het dagritme omgooien naar slapen in de namiddag tot begin van de nacht niet echt handig, want dan moet ik twee keer omschakelen.

Sowieso vind ik het eigenlijk prettiger met een OS op een westelijk halfrond (uiteraard het beste gewoon in Europa onze tijd), want dan verschuif je de dag gewoon. Veel later naar bed gaan en dan er later uitkomen. Dat deed ik met Rio ook en het grappige was, dat ik na een dag weer in mijn normale ritme zat, zodat ik geen enkel probleem kreeg om te werken.

Dit is toch wel een stuk lastiger omdat je dan echt je dag volledig om moet gooien. Al is het wel een goede oefening, aangezien de komende twee Spelen exact hetzelfde gaat geven met Tokio en Peking.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:44:46 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379148
Ook hier zijn er mogelijkheden om je ritme om te gooien, het is alleen lastiger. Het enige nadeel van Brazilië was eigenlijk dat het zwemmen belachelijk was ingeroosterd, verder was alles prima te doen. De spelen in LA gaan een stuk lastiger worden dan Korea kan ik alvast verklappen, en dat met hetzelfde tijdsverschil.

Voor mij lijkt het een 23:00 tot 5:00 icm een powernap rond 9u en/of 18u te gaan worden. Helaas gaat het leven nog door, dus dag en nacht omdraaien is geen optie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 8 januari 2018 @ 23:45:40 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176379169
Alleen in weekend kijken dus, nachts kijken is geen optie. Helaas
  Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:48:55 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176379229
Zie wel dat de sportdag al om 2 uur 's nachts begint, dan moet ik na het avondeten wel echt meteen slapen om op tijd weer wakker te zijn en in de tweede week zal ik sowieso een paar keer moeten skippen gok ik. Da's wel enigszins jammer, had een uurtje later mogen zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:49:12 #41
408813 crew  trein2000
pi_176379241
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Ook hier zijn er mogelijkheden om je ritme om te gooien, het is alleen lastiger. Het enige nadeel van Brazilië was eigenlijk dat het zwemmen belachelijk was ingeroosterd, verder was alles prima te doen. De spelen in LA gaan een stuk lastiger worden dan Korea kan ik alvast verklappen, en dat met hetzelfde tijdsverschil.

Voor mij lijkt het een 23:00 tot 5:00 icm een powernap rond 9u en/of 18u te gaan worden. Helaas gaat het leven nog door, dus dag en nacht omdraaien is geen optie.
Brazilië was in de zomervakantie. Dus een zwemfinale om 4uur was geen probleem. De schaatsnummers om 11 uur zijn kutter,
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 januari 2018 @ 23:49:51 #42
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176379252
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:44 schreef Nattekat het volgende:
De spelen in LA gaan een stuk lastiger worden dan Korea kan ik alvast verklappen
Dat verschilt ook maar per persoon.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 januari 2018 @ 23:50:45 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176379275
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie wel dat de sportdag al om 2 uur 's nachts begint, dan moet ik na het avondeten wel echt meteen slapen om op tijd weer wakker te zijn en in de tweede week zal ik sowieso een paar keer moeten skippen gok ik. Da's wel enigszins jammer, had een uurtje later mogen zijn.
Wel vrij veel kwalificaties, groepswedstrijden, eerste runs en slopestyle enzo rond 2-3 uur, dus eventueel is het begin nog wel te missen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:50:51 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379278
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Brazilië was in de zomervakantie. Dus een zwemfinale om 4uur was geen probleem. De schaatsnummers om 11 uur zijn kutter,
Als dit zomervakantie was geweest, had ik echt het meest krankzinnige ritme dat er bestaat uit de kast gehaald _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:52:25 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176379311
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wel vrij veel kwalificaties, groepswedstrijden, eerste runs en slopestyle enzo rond 2-3 uur, dus eventueel is het begin nog wel te missen :+
Da's wel prima te doen ja. Wel blij dat de kernafvalsvakantie de eerste week is.

Wel jammer dat ik de eerste dag grotendeels moet missen ivm werk, ik ga geen vrije dagen opnemen namelijk, maar da's ook niet anders (geldt ook voor de andere zaterdagen, hopelijk zijn dat niet de spannendste dagen)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 januari 2018 @ 23:54:17 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176379338
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Da's wel prima te doen ja. Wel blij dat de kernafvalsvakantie de eerste week is.

Wel jammer dat ik de eerste dag grotendeels moet missen ivm werk, ik ga geen vrije dagen opnemen namelijk, maar da's ook niet anders (geldt ook voor de andere zaterdagen, hopelijk zijn dat niet de spannendste dagen)
Ach, in zulke gevallen is het ook nog wel te doen om één onderdeel (zeg, een afdaling) op te nemen en 's ochtends bij het ontbijt even te kijken zonder de uitslag te weten :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:54:25 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379342
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat verschilt ook maar per persoon.
De dag daar is van +- 19:00 tot 5:00. Dan toch liever Korea met 2:00 tot 13:00, avondprogramma is doorgaans een stuk interessanter.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 8 januari 2018 @ 23:55:23 #48
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176379363
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De dag daar is van +- 19:00 tot 5:00. Dan toch liever Korea met 2:00 tot 13:00, avondprogramma is doorgaans een stuk interessanter.
Ja, dus het verschilt per persoon. Ik verwacht dat ik met beiden even veel/weinig problemen zal hebben (zaken als werk en dergelijken daargelaten, puur kijkend naar de tijden dus).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 8 januari 2018 @ 23:55:33 #49
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176379365
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Ook hier zijn er mogelijkheden om je ritme om te gooien, het is alleen lastiger. Het enige nadeel van Brazilië was eigenlijk dat het zwemmen belachelijk was ingeroosterd, verder was alles prima te doen. De spelen in LA gaan een stuk lastiger worden dan Korea kan ik alvast verklappen, en dat met hetzelfde tijdsverschil.

Voor mij lijkt het een 23:00 tot 5:00 icm een powernap rond 9u en/of 18u te gaan worden. Helaas gaat het leven nog door, dus dag en nacht omdraaien is geen optie.
Ja dat het ritme om te gooien is, zei ik al. Maar het bijna volledig omgooien is toch wel wat anders dan het ritme verschuiven. Dat LA een stuk lastiger gaat worden, zal uiteindelijk nog te bezien gaan zijn. Het ligt er met aan welk schema zij aan gaan houden. Plus dat je dan weer een heel stuk verder in tijd verschuift. Dat wordt gewoon afwachten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 januari 2018 @ 23:56:37 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176379389
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja dat het ritme om te gooien is, zei ik al. Maar het bijna volledig omgooien is toch wel wat anders dan het ritme verschuiven. Dat LA een stuk lastiger gaat worden, zal uiteindelijk nog te bezien gaan zijn. Het ligt er met aan welk schema zij aan gaan houden. Plus dat je dan weer een heel stuk verder in tijd verschuift. Dat wordt gewoon afwachten.
LA in de zomer is -8, Korea is +8.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')