abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 25 mei 2018 @ 09:15:48 #151
339901 LordofLeaves
Heer van bomen
pi_179372319
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 20:38 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik, dat lijkt mij ook geen goed plan nee. En wat dat betreft maakt het gewoon verschil hoe afhankelijk je bent van het UWV, vrees ik. Helaas.

Maar wellicht dat voor iemand anders, zoals Hestia, die dus al richting sph/w weet ik veel, ging in het verleden en een andere jobcoach heeft, er wel mogelijkheden zijn. Al dan niet met hulp van het UWV.
Mee eens. Als zij al een achtergrond heeft binnen de zorg, dan wordt de stap al een stuk kleiner en wie weet doet het UWV dan wel meer water bij de wijn.
...and the forests will echo with laughter...
pi_179374721
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:15 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mee eens. Als zij al een achtergrond heeft binnen de zorg, dan wordt de stap al een stuk kleiner en wie weet doet het UWV dan wel meer water bij de wijn.
Ja ik heb al 2 jaar afgerond, en als ik deze opleiding ga doen is het de normale SPH maar dan als afstudeerrichting Ervaringsdeskumdigheid. Dus ik krijg dan gewoon mijn normale SPH-diploma. Dat is anders dan wanneer je bijvoorbeeld alleen de Associate Degree Ervaringsdeskundige doet.
Ik had de contactgegevens van 2 co÷rdinatoren gekregen en die gisteren gemaild ^O^
  vrijdag 25 mei 2018 @ 13:05:18 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_179377438
👍
pi_179383578
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 13:05 schreef Luchtbel het volgende:
👍
Thnx! 5 juni afspraak ^O^
  vrijdag 25 mei 2018 @ 18:54:03 #155
339901 LordofLeaves
Heer van bomen
pi_179385383
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 11:14 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja ik heb al 2 jaar afgerond, en als ik deze opleiding ga doen is het de normale SPH maar dan als afstudeerrichting Ervaringsdeskumdigheid. Dus ik krijg dan gewoon mijn normale SPH-diploma. Dat is anders dan wanneer je bijvoorbeeld alleen de Associate Degree Ervaringsdeskundige doet.
Ik had de contactgegevens van 2 co÷rdinatoren gekregen en die gisteren gemaild ^O^
Goed bezig hoor! ^O^
pi_179385902
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Goed bezig hoor! ^O^
Thnx, zoals je hierboven al kunt lezen is zelfs de afspraak gepland.
Maandag evaluatie met woonbegeleiding en zodat we van elkaar weten hoe we het herindicatiegesprek 3 juli ingaan. Maar het loopt ook niet zo lekker tussen mij en mn woonbegeleidster de laatste tijd, voel me niet echt gehoord en gezien in bepaalde dingen, ze wuift alles zo makkelijk weg, in rapportages staan dingen die ik niet gezegd heb en waar het ook niet om draait en behalve luisteren heb ik momenteel ook niet veel aan haar, want waar ik mee worstel kan ze niet mee helpen omdat ze geen therapeut is.

Dus nu weer ontzettende twijfel hoe ik dat moet aangeven en hoe het dan verder moet. Want ik heb 19 en 21 juni ook intake bij GGNet (sowieso voor VERS maar misschien dus wel meer) en eigenlijk heb ik nu zoiets van daar kunnen ze me waarschijnlijk echt helpen. Want woonbegeleiding is meer voor de praktische dingen maar dat loopt nu allemaal wel. Maar waar ik verder mee worstel kan ze me dus niet echt mee helpen. Dus nou zie ik eigenlijk het nut niet echt meer en frustreert het me alleen maar meer eigenlijk omdat het dus niet echt soepel loopt. Maar dat herindicatiegesprek is al aangevraagd dus en toen hebben we nog wel doelen opgesteld om aan te werken. Pfftt nouja maandag anders maar even afwachten, dan zit de co÷rdinerend woonbegeleidster er ook bij.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 19:28:59 #157
339901 LordofLeaves
Heer van bomen
pi_179386019
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 19:21 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Thnx, zoals je hierboven al kunt lezen is zelfs de afspraak gepland.
Maandag evaluatie met woonbegeleiding en zodat we van elkaar weten hoe we het herindicatiegesprek 3 juli ingaan. Maar het loopt ook niet zo lekker tussen mij en mn woonbegeleidster de laatste tijd, voel me niet echt gehoord en gezien in bepaalde dingen, ze wuift alles zo makkelijk weg, in rapportages staan dingen die ik niet gezegd heb en waar het ook niet om draait en behalve luisteren heb ik momenteel ook niet veel aan haar, want waar ik mee worstel kan ze niet mee helpen omdat ze geen therapeut is.

Dus nu weer ontzettende twijfel hoe ik dat moet aangeven en hoe het dan verder moet. Want ik heb 19 en 21 juni ook intake bij GGNet (sowieso voor VERS maar misschien dus wel meer) en eigenlijk heb ik nu zoiets van daar kunnen ze me waarschijnlijk echt helpen. Want woonbegeleiding is meer voor de praktische dingen maar dat loopt nu allemaal wel. Maar waar ik verder mee worstel kan ze me dus niet echt mee helpen. Dus nou zie ik eigenlijk het nut niet echt meer en frustreert het me alleen maar meer eigenlijk omdat het dus niet echt soepel loopt. Maar dat herindicatiegesprek is al aangevraagd dus en toen hebben we nog wel doelen opgesteld om aan te werken. Pfftt nouja maandag anders maar even afwachten, dan zit de co÷rdinerend woonbegeleidster er ook bij.
Kun je dan geen andere begeleidster krijgen? Of je zou haar kunnen zeggen dat je die dingen nooit hebt gezegd natuurlijk.
pi_179386689
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Kun je dan geen andere begeleidster krijgen? Of je zou haar kunnen zeggen dat je die dingen nooit hebt gezegd natuurlijk.
Ja dat ga ik zeker zeggen. Maar een andere begeleidster zal weinig nut hebben denk ik, omdat ze dus ook niet dieper op dingen in kunnen gaan. Daarvoor moet ik bij GGNet zijn. Maar nu zie ik dus niet echt de meerwaarde nog van woonbegeleiding. Heb dat nu nog 1x in de 2 weken een uurtje thuis en de andere week een belafspraak. Maar dat vind ik helemaal kut.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 20:05:12 #159
339901 LordofLeaves
Heer van bomen
pi_179386788
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 20:00 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat ga ik zeker zeggen. Maar een andere begeleidster zal weinig nut hebben denk ik, omdat ze dus ook niet dieper op dingen in kunnen gaan. Daarvoor moet ik bij GGNet zijn. Maar nu zie ik dus niet echt de meerwaarde nog van woonbegeleiding. Heb dat nu nog 1x in de 2 weken een uurtje thuis en de andere week een belafspraak. Maar dat vind ik helemaal kut.
Haha, wat vind je er dan kut aan?
pi_179386900
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 20:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, wat vind je er dan kut aan?
Omdat je door de telefoon al helemaal geen non-verbale communicatie hebt en je nog sneller miscommunicatie hebt. En vind de telefoon sowieso gewoon niet echt geschikt om bepaalde dingen te bespreken.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 09:52:24 #161
339901 LordofLeaves
Heer van bomen
pi_179395743
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 20:11 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Omdat je door de telefoon al helemaal geen non-verbale communicatie hebt en je nog sneller miscommunicatie hebt. En vind de telefoon sowieso gewoon niet echt geschikt om bepaalde dingen te bespreken.
Ah ja, ÚÚn van de redenen om nooit de telefoon op te nemen. :P
pi_179893648
Hoe gaat het met jullie?

Hier helaas een flinke terugval :'(
Veel heftige dingen gebeurd met mensen in omgeving, opleiding SPH afmaken richting ervaringsdeskundigheid gaat niet door, herstelgroep stopt vanaf eind deze maand helemaal vanwege gedoe tussen de ervaringsdeskundigen.

En ik heb vanochtend eerste deel van intake bij GGNet gehad (donderdag deel 2) en zou in eerste instantie de bedoeling zijn om alleen de VERS-training te doen, maar het gaat nu zo slecht dat ze al zei dat er waarschijnlijk wel weer meer nodig is en misschien zelfs weer deeltijd ;(

Het ging zo goed en nu toch weer terug bij af en het voelt echt zo gefaald ;(
Zoveel behandelingen en opnames gehad en nog WEET ik het wel maar KAN ik het niet :(
* _Hestia_ duikt weer met kop onder de dekens ;(
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:44:03 #163
339901 LordofLeaves
Heer van bomen
pi_179926138
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 13:03 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoe gaat het met jullie?

Hier helaas een flinke terugval :'(
Veel heftige dingen gebeurd met mensen in omgeving, opleiding SPH afmaken richting ervaringsdeskundigheid gaat niet door, herstelgroep stopt vanaf eind deze maand helemaal vanwege gedoe tussen de ervaringsdeskundigen.

En ik heb vanochtend eerste deel van intake bij GGNet gehad (donderdag deel 2) en zou in eerste instantie de bedoeling zijn om alleen de VERS-training te doen, maar het gaat nu zo slecht dat ze al zei dat er waarschijnlijk wel weer meer nodig is en misschien zelfs weer deeltijd ;(

Het ging zo goed en nu toch weer terug bij af en het voelt echt zo gefaald ;(
Zoveel behandelingen en opnames gehad en nog WEET ik het wel maar KAN ik het niet :(
* _Hestia_ duikt weer met kop onder de dekens ;(
Wat zuur weer voor je. Hoop niet dat je weer in de deeltijd terecht gaat komen. Heb je er zelf wel weer een klein beetje vertrouwen in? Ik weet dat het lastig is op het moment zelf.

Hier gaat alles goed, te goed zelfs en daar kan ik niet tegen. Alles wat ik tot nu heb gedaan dit jaar, is een succes gebleken. Dat klopt niet! :P
  woensdag 20 juni 2018 @ 18:48:08 #164
285512 Argo
#FREE Vogeltjesdans
pi_179926214
Hier het ook er maar net vanaf gebracht hing aan een zijde draadje.
This is my offer
Illusion, aimlessness
In return teach me
How to tolerate
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')