abonnement Unibet Coolblue
pi_175997255

Het topic voor degenen die al vaker dachten "ik zou ook wel wat bitcoin willen kopen maar ik heb echt geen fláuw benul waar ik moet beginnen". Het topic voor de absolute n00b-vragen. De basis. De eerste stappen. De sprong in het diepe. Enzo.

Op het moment dat ik dit topic maak ben ik zelf net een maand geleden begonnen. Ik wist NIETS, had geen benul van exchanges, wallets, altcoins. Nul. Ben toen wat rond gaan vragen bij de meer ervaren mensen op FOK! Daarna ben ik veel tutorial YouTube video's gaan kijken en veel gaan lezen op allerlei sites over deze onderwerpen.

Om jullie deze allereerste begin-uitzoekerij te besparen is hier dus nu dit topic. Je eerste stappen in de cryptowereld beginnen hier. Succes!

Disclaimer: zoek ook vooral dingen zelf uit. Verdiep je erin. Want het is nooit weg om nieuwe dingen te leren en een beetje in het wilde weg met crypto bezig gaan is nogal gevaarlijk. EN DOE DIT ALLEEN MET GELD DAT JE KUNT MISSEN. Want je kunt het zomaar kwijt zijn als je ergens een verkeerde stap zet. Dit kan niet vaak genoeg benadrukt worden. Investeer alleen geld dat je eventueel kunt verliezen zonder dat dat te veel kwaad kan. En BEGIN MET WEINIG.


Meteen even een misverstand uit de wereld helpen, je hoeft echt geen hele bitcoin te kopen. Op het moment van schrijven koop je 0.03230288 bitcoin voor 100 euro.

BITCOIN KOPEN MET IDEAL
Het allermakkelijkst als beginner om aan bitcoin te komen is simpelweg kopen met Ideal op bijvoorbeeld www.bitonic.nl Er zijn ook goedkopere opties maar die zijn nu te ingewikkeld om nu uit te leggen, probeer je eerste stappen eerst maar met een klein bedrag op deze manier. Later kan je het altijd nog uitbreiden als je het een beetje onder de knie hebt.

Als je BTC koopt heb je een 'adres' nodig waar zij je gekochte BTC naartoe kunnen sturen. Er zijn nu twee opties: 1) je BTC naar een exchange laten sturen waar je er andere coins mee kunt aankopen, of 2) je BTC naar een wallet op je computer laten sturen om simpelweg te bewaren zonder er iets mee te doen.

quote:
Aanvullende belangrijke beginnerstip van kthxbye:
bij nieuwe adressen, transacties: altijd eerst een testbedrag overmaken (0.1 of 1 coin bijv). Komt die goed aan, dan pas de rest overmaken!!
Optie 1. Je wilt met je aangekochte BTC op een exchange andere coins kopen.
In dit geval kan je de aangekochte BTC door Bitonic rechtstreeks naar de exchange laten sturen. (Een exchange is zeg maar de markt waar je met je BTC andere coins kunt kopen). Ik koos Bittrex als exchange als beginner, die werd me aangeraden en het is een exchange die goed bekend staat en gemakkelijk in gebruik is.

- Maak een account aan op www.bittrex.com
- Ga daarna in je account naar Wallets in het menu
- Klik vóór BTC op de +

Je krijgt nu dit scherm te zien:



- Kopieer het adres dat er in jouw scherm verschijnt
- Ga naar www.bitonic.nl, vul het bedrag aan euro in dat je wilt uitgeven en klik op KOOP
- Je krijgt nu een scherm waar je het exchange adres moet plakken dat je net had gekopieerd
CONTROLEER of je dat lange adres in z'n geheel goed hebt gekopieerd, anders ben je je geld kwijt
- Volg de iDeal instructies verder. Je krijgt na betaling een pagina waarop staat dat je BTC binnen enkele minuten worden verzonden.
- Na een tijdje (dit kan 5 minuten duren maar ook 30 minuten of langer) zie je op Bittrex op de Wallets-pagina meer naar onderen bij Pending Deposits je deposit verschijnen. Deze heeft een aantal confirmations nodig (dit gaat vanzelf) en kan even duren.
- Je ziet vanzelf achter BTC in je Wallets het aantal BTC verschijnen dat je kocht.

Optie 2. Je wilt je BTC naar een wallet op je computer sturen om te bewaren.
Ik heb na aanraden en inlezen gekozen voor de Electrum wallet. Deze heb ik op m'n computer geïnstalleerd om daarin het gedeelte BTC op te slaan waar ik niet mee wil handelen/aankopen, dus dat ik gewoon wil bewaren voor als het ooit een zestienziljoen euro waard is (dromen mag).

- Download de desktop wallet Electrum via https://electrum.org/#download
- Creëer tijdens de set-up een nieuwe wallet
- LET OP: je krijgt tijdens dit proces een seed. Dit is een zin van een flink aantal woorden, bijvoorbeeld "chipmunk away person green sea coffee"' en dan nog wat woorden. schrijf deze zin over op een A4-tje, kopieer minimaal dertien keer of alles klopt, bewaar dit A4-tje met je leven of in elk geval op een veilige plaats waar je het terug kunt vinden. Mocht ooit je computer crashen ben je dan niet je BTC kwijt maar kan je met deze seed je wallet terugkrijgen. Heel belangrijk dus. Controleer nog maar even een veertiende keer.
- Onthoud uiteraard ook het gewone wachtwoord dat je aan je wallet hebt gegeven!
- Na het installeren klik je in je wallet op het tabblad "Receive"

Je krijgt nu dit scherm:



- Kopieer het receive-adres
- Ga naar www.bitonic.nl, vul het bedrag aan euro in dat je wilt uitgeven en klik op KOOP.
- Je krijgt nu een scherm waar je het exchange adres moet plakken dat je net had gekopieerd.
CONTROLEER of je dat lange adres in z'n geheel goed hebt gekopieerd, anders ben je je geld kwijt.
- Volg de iDeal instructies verder. Je krijgt na betaling een pagina waarop staat dat je BTC binnen enkele minuten worden verzonden.
- In je Electrum wallet zie je na een tijdje (kan 5 minuten duren maar ook 30) op het tabblad "History" een unconfirmed storting staan. Na nog een tijdje wachten op de confirmations - gaat vanzelf - zie je het aantal BTC in je wallet verschijnen dat je hebt aangekocht.

Bitcoins offline bewaren:
paper wallet of hardware wallet

Een paper wallet is een bitcoin wallet op papier. Dit is naast de hardware wallet de veiligste manier om je bitcoins te bewaren omdat eventuele hackers zo niet via het web bij jou wallet kunnen komen. De bitcoins kunnen zo dus alleen fysiek en niet meer online gestolen worden. Het idee van een paper wallet is dat je je private key op papier zet en zorgt dat het online niet meer aanwezig is. Je kan deze wallet in een kluis of een andere veilige plek bewaren.
Ook bestaan er apparaatjes waarop je je BTC op kunt slaan.
Over zowel de paper wallet (hoe het werkt, hoe aan te maken etc) en de hardware wallet kan je in onderstaand artikel alles lezen:

http://hardwarewallet.nl/paper-wallet/


Je hebt hierboven kunnen lezen hoe je BTC op de exchange Bittrex kunt krijgen. Als je daar eenmaal BTC hebt staan kan je er andere coins mee kopen. Welke coins je moet kopen kan niemand je vertellen. Dat is een kwestie van veel inlezen, meelezen op FOK! bij de meer ervaren mensen etc. Ik heb zelf bv op Twitter een crypto-lijst aangemaakt om mensen te volgen waarvan ik het idee had dat ze weten waar ze over praten. Geen idee of ze dat echt allemaal weten, maar het is sowieso leuk en interessant om te volgen en je kunt er altijd ideeën van krijgen.

Goed. Op Bittrex zie je op de homepage de 'markets'. Als je daar iets wilt kopen met je BTC klik je op de market page van de betreffende coin. Je ziet daarna bovenaan een grafiek met het verloop van de koers. Je kunt deze instellen op verschillende tijdsbestekken, dus het verloop van het laatste uur, week, maand etc.
Direct onder de grafiek zie je de laatst getrade prijs en de meest actuele koop/verkoopprijs. Dit zie je als je even blijft kijken steeds veranderen.

Daaronder zie je een BUY en een SELL scherm.

Dáár weer onder zie je het orderbook. Links BUY, rechts SELL. Links bovenaan dus de hoogste prijs die een andere koper op dat precieze moment voor die coin wil bieden. Rechts bovenaan de laagste prijs wat iemand op dat moment voor zijn/haar coin vraagt. Je ziet dit constant veranderen.

HOE KOOP IK DIE COINS
LET OP: dit plaatje heb ik gewoon van internet geplukt, dit is dus geen coin die ik adviseer ofzo. Gewoon een voorbeeld.



- Vul bij Units in hoeveel coins je wilt kopen
- Klik daaronder bv op ASK, dan vult ie automatisch de vraagprijs van dat moment in. Of, als je de vraagprijs helemaal niet wilt betalen maar minder, klik je op BID en kies het bedrag dat je wilt betalen.
- Onderaan het venster verschijnt het totaalbedrag aan BTC dat je kwijt bent voor deze aankoop.
- Als je de vraagprijs wilde betalen krijg je waarschijnlijk meteen een groene melding in beeld met 'BUY ORDER FILLED'. Als je lager hebt geboden zie je je geboden prijs in het Orderbook verschijnen met een sterretje erachter wat jouw geboden bedrag is. Mocht je prijs omlaag gaan kom je uiteindelijk een keer aan de beurt. Daarna krijg je de aankoopmelding. Het kan ook zijn uiteraard dat de prijs blijft stijgen, dan kan je uren/dagen wachten tot de prijs ooit zakt en gaat je aankoop er alsnog door. Of je kunt iets lager op de pagina onder het Orderbook bij "Open Orders"je order annuleren door op het rode kruisje erachter te klikken.Helemaal onderaan de pagina (scroll scroll) vind je je afgesloten orders van die betreffende coin. Zo kan je precies zien hoeveel je ervan hebt gekocht of verkocht.
- Verkopen gaat hetzelfde als hierboven maar dan uiteraard via het SELL scherm en een ASK prijs.

Hier even e.e.a. in bewegend beeld:


WAAR BLIJVEN DIE COINS?
Als je op Bittrex op Wallets klikt zie je exact hoeveel je van welke coin op dat moment hebt.

PROBEREN WINST TE MAKEN
Lees je in, wat zijn de interessante coins van dat moment, koop er een paar. Nogmaals: begin met weinig als beginner! Als je dan een fout maakt en verlies maakt is dat niet zo erg als wanneer je er al je spaargeld tegenaan hebt gesmeten.

Probeer uiteraard altijd in een dip te kopen. Dus check de grafiek, lees mee in topics, wanneer je denkt 'ja nu is hij lekker laag en verwacht ik dat hij gaat stijgen binnenkort' koop je wat van die coins.

Je kunt na je aankoop twee dingen doen. Als je veel tijd en zin hebt dan blijf je in de uren/dagen/weken na aankoop zeer regelmatig het verloop van die koers volgen. Zodra je vindt dat je genoeg winst maakt verkoop je ze. Of een deel van je coins, net wat je wilt. Als de coin in prijs daalt na je aankoop paniek dan niet meteen. Koersen gaan nou eenmaal naar boven en naar beneden, dat is normaal. Wacht dan een tijdje tot de koers weer boven je aankoopbedrag is. Onthou: JE MAAKT PAS VERLIES ZODRA JE ONDER JE AANKOOPBEDRAG VERKOOPT. Nu denk je waarschijnlijk 'ja, duh...', maar veel mensen (lees: beginners en paniekvogels) (lees: ik ook, vooral in het begin) schrikken zich een ongeluk zodra de koers daalt na aankoop. Onthou dan dat je er toch maar om te proberen met weinig geld in bent gestapt - als je naar me geluisterd hebt tenminste - en nogmaals, dat je pas verlies hebt zodra je hebt verkocht voor minder dan je aankoop. Wacht dus gerust even tot het weer stijgt.
Hou het wel in de gaten, want als de coin echt lange tijd alleen maar blijft dalen (bijvoorbeeld door slecht nieuws in de media/Twitter over die coin) probeer dan je verlies te beperken.

Wat je ook kunt doen is BUY en SELL orders plaatsen uiteraard. Dus als je een coin hebt aangekocht op een bepaald bedrag bepaal je daarna (als je geen zin hebt om steeds de koers te volgen) een punt waarop de exchange voor jou automatisch je coins verkoopt voor een bepaalde prijs. Daarvoor vul je in het SELL venster het aantal coins in dat je wilt verkopen en de prijs die je ervoor wilt hebben. Plaats je die order dan worden ze automatisch verkocht voor je zodra die prijs bereikt is.

Omgekeerd werkt dat ook, als je bv wilt dat je coins automatisch verkocht worden als ze onder een bepaalde prijs komen (om je verlies te beperken). Stel dit niet te krap in onder je aankoopprijs, want stel dat de koers eerst even daalt na aankoop en daarna stijgt en onderweg tikt ie je verkoopprijs aan, dan worden ze automatisch verkocht voor die lage(re) prijs terwijl je - als je even gewacht had - wél winst had kunnen maken. Zelf gebruik ik deze optie dan ook nooit. Ik kies er tot nu toe altijd voor om zelf om de zoveel tijd de koers even te checken en om bv op Twitter de hashtag van die coin te volgen. Maar mocht je het wel willen werkt het als volgt:



Kies in je Sell scherm op de pagina van die coin bij Type voor "Conditional". Kies bij Condition daaronder voor "Less than or equal to" en vul je prijs in waarvoor je absoluut wilt verkopen zodra je coin onder die prijs komt. Maar nogmaals, ik gebruik dit zelf nooit.



HOU BIJ TRANSACTIES REKENING MET DE FEE
Bittrex krijgt per transactie een fee. Even een Nijntje-voorbeeld:
Stel je koop 10 coins voor 0.00030000 per stuk. Dan zie je in je controle-scherm nadat je alles bij je BUY order hebt ingevuld de fee staan voordat je definitief op BUY klikt. Dus stel je bent in dit geval 10 x 0.00030000 = 0.0030000 btc. kwijt en plus een fee is je totale bedrag dan bv 0.0030100. (Nogmaals, voorbeeld). Om winst te maken moet je je coins dus verkopen voor een prijs die ook die fee dekt. Klinkt simpel, maar ook daar ging ik de eerste keer mee de mist in, ik wist immers niks, dat wil ik jullie dus besparen. Kijk naar de koers, bepaal een beetje reëel punt in de grafiek waarvan je denkt dat hij die binnenkort wel zou kunnen bereiken. Vul dat verkoopbedrag in je SELL scherm en het aantal coins dat je verkoopt. Dan zie je automatisch onderaan dat scherm wat het totaalbedrag is dat je dat oplevert. Check de eerste keer dus vooral even of dat wel méér is inclusief fee dan wat je ervoor betaald hebt, anders ben je volledig voor de kat z'n viool aan het kloten. Geen dank, leer van mijn fouten.


** DOE DIT ALLEEN MET GELD DAT JE KUNT MISSEN
** Je wordt niet in drie dagen miljonair
** Begin in het klein
** Schiet niet direct in de paniek als de koers daalt
** Deze markt is zo onvoorspelbaar als de pest
** Controleer echt altijd die lange adressen goed als je btc verplaatst van bv wallet naar exchange

** Als je meeleest in andere topics hier wat veelgebruikte afkortingen:
FOMO betekent Fear Of Missing Out (als je een koers enorm omhoog ziet schieten en je denkt "oh god dat mag ik niet missen al die winst!!"en snel ook wat koopt maar dat dan blijkt dat de stijging net klaar is en jij veel te hoog hebt aangekocht.
FUD betekent Fear, Uncertainty, and Doubt "oh god ik heb net aangekocht en nu daalt de koers dus omg omg omg omg omg nagelbijt rode vlekken in mijn nek straks ben ik alles kwijt dus ik verkoop het maar snel met verlies". Je maakt pas verlies op het moment dat je onder je aankoop verkoopt, weet je nog?
HODL betekent Hold. Als in houwe-die-zooi, van afblijven met je tengels na aankoop, bewaren en een tijdje niet naar omkijken.

** Sommige mensen in dit forum zijn flink ervaren in deze wereld en willen je soms best even op weg helpen met wat algemene dingen, maar NIEMAND kan je vertellen wat je precies moet doen of kopen om winst te maken. Die gok en uitzoekerij is aan jou zelf.

Eventueel interessante linkjes om ook eens te bekijken:
https://coinmarketcap.com
https://tradeblock.com/bl(...)preting-order-books/
https://www.coinpursuit.com/pages/top-10/
https://cryptopotato.com/(...)ng-bitcoin-altcoins/
http://metacoin.co/fomo-fud-pump-dump-trading-caveats

Veel plezier en succes.
En wacht nog heel even met het bestellen van die nieuwe auto.

PS nog even één disclaimer: ik ben natuurlijk niet verantwoordelijk voor jullie fouten, mijn fouten, fouten in bovenstaande tekst of welke fout dan ook. :+
Geniet van het leven:):)
pi_175999898
Om me te verdiepen in de cryptocurrency wil ik graag voor 100 euro aan bitcoins of ethereum kopen. Helaas heeft Bitonic geen bitcoins in voorraad, lees ik over litebit en anycoinslechte verhalen op reddit en is registreren op btcdirect niet mogelijk..

Heeft iemand tips met betrekking tot het aanschaffen van cryptovaluta met ideal of creditcard?
pi_176001321
Op de exchange. bittrex, kraken, poloniex, bl3p, enz enz
Shine bright like a diamond.
pi_176001401
Kraken
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:35 schreef June. het volgende:
Op de exchange. bittrex, kraken, poloniex, bl3p, enz enz
Volgens mij kan je op bittrex niet met fiat aankomen, daarnaast zijn de registraties gesloten
bl3p accepteert ook geen nieuwe aanvragen meer.

Ik zou kraken pakken. Over het algemeen een prima koerst, wel heb je even geduld nodig met je account verificatie en overmaken
pi_176001418
Verificatie is op dit moment helaas niet mogelijk bij kraken :-(
pi_176001457
en BTCdirect?
pi_176001474
Bij BTCdirect is de registratie gesloten
pi_176001509
Heb me op Coinmama aangemeld met foto's van mijn rijbewijs ter verificatie.. dat was de enige website die ik kon vinden waar aanmelden nog mogelijk was. Mocht iemand nog een ingeving hebben dan hoor ik het graag!

Ondertussen zoek ik verder!
pi_176001536
Dit gaat wel een probleem worden voor grootschalige adoptie.

Een omweg dan, je kan met een waves wallet waves kopen met euro's.
pi_176001588
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 21:38 schreef Vinylrulez het volgende:
Om me te verdiepen in de cryptocurrency wil ik graag voor 100 euro aan bitcoins of ethereum kopen. Helaas heeft Bitonic geen bitcoins in voorraad, lees ik over litebit en anycoinslechte verhalen op reddit en is registreren op btcdirect niet mogelijk..

Heeft iemand tips met betrekking tot het aanschaffen van cryptovaluta met ideal of creditcard?
Bitonic heeft 0.14BTC voorraad wat ruim meer dan die 100 euro van je is :)

/edit
En het is weg :D
pi_176001689
dat wordt refreshen dus :')
pi_176001778
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:54 schreef Vinylrulez het volgende:
dat wordt refreshen dus :')
Waarom gebruik je geen Litebit?
pi_176001809
@xaban06 ik las op reddit dat het meer dan een week duurt voordat het geld erop staat..
pi_176001819
ben me nu aan het laten verifiëren voor waves...
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 23:03:05 #15
18653 crew  D.
pi_176001831
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:54 schreef Vinylrulez het volgende:
dat wordt refreshen dus :')
Bitonic heeft een minimum van 200 euro momenteel
pi_176001857
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:02 schreef Vinylrulez het volgende:
ben me nu aan het laten verifiëren voor waves...
Hoe kan je je voor een coin laten verifieren :?
pi_176001858
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:03 schreef D. het volgende:

[..]

Bitonic heeft een minimum van 200 euro momenteel
wanneer er voldoende coins aanwezig zijn ja..
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 23:05:41 #18
18653 crew  D.
pi_176001884
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:04 schreef Vinylrulez het volgende:

[..]

wanneer er voldoende coins aanwezig zijn ja..
Ja, dat was mijn punt ;)
pi_176001925
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:20 schreef RobinaHoed het volgende:
Hoe plaats je trouwens een order op Bittrex dat ie voor de eerstvolgende prijs (bestensorder) gaat ipv limit? Bij die snelle pumps en dumps vang ik steeds naast het net met die limitorders
Nogmaals mn vraag.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 december 2017 @ 23:25:39 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176002227
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 23:08 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Nogmaals mn vraag.
Kan niet. Wat wel gebeurt is dat alle orders tussen de koers en jouw bedrag gevuld worden. Dus je kan een kooporder boven de marktprijs plaatsen.

Overigens raad ik je ter zeerste af om ook maar te denken aan het deelnemen aan pumps.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176002436
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kan niet. Wat wel gebeurt is dat alle orders tussen de koers en jouw bedrag gevuld worden. Dus je kan een kooporder boven de marktprijs plaatsen.

Overigens raad ik je ter zeerste af om ook maar te denken aan het deelnemen aan pumps.
Thanks! ;)
pi_176002451
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:46 schreef Roellie80 het volgende:
Dit gaat wel een probleem worden voor grootschalige adoptie.

Een omweg dan, je kan met een waves wallet waves kopen met euro's.
Ben geverifieerd bij waves, als het goed is kan ik er morgen geld naartoe sturen. Dank!
pi_176008205
Vanmorgen via Anycoindirect Ethereum gekocht
pi_176011299
Heb al een week een verificatieverzoek bij Bitstamp lopen. Duurt me te lang. Iemand een ander goed adres om bitcoins te kopen?
pi_176013794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb al een week een verificatieverzoek bij Bitstamp lopen. Duurt me te lang. Iemand een ander goed adres om bitcoins te kopen?
Coinbase.
pi_176015058
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb al een week een verificatieverzoek bij Bitstamp lopen. Duurt me te lang. Iemand een ander goed adres om bitcoins te kopen?
Etoro
pi_176015302
Stel ik wil XRB kopen op Mercatox.
Heb momenteel alleen ETH op Coinbase en voor zover ik zie kan je met ETH geen XRB kopen op die exchange.

Wat is het beste om te doen om de transaction fees zo laag mogelijk te houden?
pi_176016542
Ik heb onlangs een aantal NEO op binance gekregen. Indien ik wil besluiten dit te traden voor andere altcoins moet ik NEO als eerste verkopen voor een altcoin (bijv BTC/ETH) waarvan deze een tradingpair is met de altcoin (bijv IOTA/XRP) die ik wil aanschaffen?
pi_176019843
Wat is de beste manier om bitcoins te verkopen met de laagste mine fees?
pi_176019869
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 22:39 schreef Roellie80 het volgende:
Kraken

[..]

Volgens mij kan je op bittrex niet met fiat aankomen, daarnaast zijn de registraties gesloten
bl3p accepteert ook geen nieuwe aanvragen meer.

Ik zou kraken pakken. Over het algemeen een prima koerst, wel heb je even geduld nodig met je account verificatie en overmaken
Oh dat wist ik niet! Op bittrex kun je inderdaad niet naar fiat gaan. Ik gebruik inderdaad daar ook kraken voor. Lastige is wel dat als je iets wil verkopen veel geduld moet hebben (met name als het erg druk is, eg wanneer iedereen wil kopen of verkopen).
Shine bright like a diamond.
pi_176019915


[ Bericht 100% gewijzigd door DeMuur op 26-12-2017 19:06:10 (Verkeerde topic.) ]
pi_176019976
Ik heb Blockchain maar blijkbaar staan mijn counseling ergens extern. Iemand een idee hoe ik er achter kom waar ze precies staan?
pi_176020148
Waar kan je op Binance precies zien wat je return is? heb daar XLM alleen zie je alleen de waarde uitgedrukt in BTC of XLM zelf, maar niet je ROI.
pi_176025528
Kan al weken niet verifiëren op gdax.
pi_176030089
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Etoro
Kun je vanuit Etoro je bitcoin ook naar een ander platform halen? Bijvoorbeeld naar Binance?
pi_176031156
Ik zie dat ze bij Bitonic af en toe beschikbaar komen.

Kan ik dan rechtstreeks storten op mijn Exchange bij Binance?
  woensdag 27 december 2017 @ 12:09:37 #37
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176034959
Kinderen. Is het mogelijk dat ik op Bittrex kn komen om te traden met mijn Iphone, Safari?

Ik kan wel inloggen maar er gebeurt niks als ik op “markets” druk.

Als ik in noodgevallen iets moet kopen of verkopen dan kan ik dat dus niet doen als ik op mn werk ben of elders dan mijn eigen PC.
  Moderator woensdag 27 december 2017 @ 12:11:53 #38
18653 crew  D.
pi_176035033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:09 schreef RickoKun het volgende:
Kinderen. Is het mogelijk dat ik op Bittrex kn komen om te traden met mijn Iphone, Safari?

Ik kan wel inloggen maar er gebeurt niks als ik op “markets” druk.

Als ik in noodgevallen iets moet kopen of verkopen dan kan ik dat dus niet doen als ik op mn werk ben of elders dan mijn eigen PC.
Ik heb weleens ge- en verkocht op de iPhone. Niet heel overzichtelijk, maar werkt wel.
pi_176035148
quote:
11s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zie dat ze bij Bitonic af en toe beschikbaar komen.

Kan ik dan rechtstreeks storten op mijn Exchange bij Binance?
Ja. Kost je wel 10 procent fee schijnbaar als je ze op bitonic koopt.
  woensdag 27 december 2017 @ 12:20:18 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176035291
Waar verkopen jullie je bitcoins voor fiat?

Niet dat ik dat nu van plan ben; maar die lui vragen ziek veel geld.
pi_176036082
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:15 schreef SOG het volgende:

[..]

Ja. Kost je wel 10 procent fee schijnbaar als je ze op bitonic koopt.
Weinig andere opties helaas..
  woensdag 27 december 2017 @ 14:21:57 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176039462
Solved it
pi_176049921
Even een noob vraagje.
De coins die ik op binance heb (XLM en CND) staan allebei in de plus vandaag, maar toch stijgt mijn portfolio waarde nauwelijks. Hoe kan dit precies?
pi_176050937
Litebit lijkt ook wel op Bittrex, is volgens mij gewoon de NL-dependance.
niet geschoten is ook niet verkeerd.
  woensdag 27 december 2017 @ 23:28:34 #45
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_176059533
Ik wil ook starten met crypto en heb me aangemeld bij Kraken. Hoe lang duurt het voordat je geverifieerd bent voor de eerste 3 tiers?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_176060799
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:28 schreef Geelman het volgende:
Ik wil ook starten met crypto en heb me aangemeld bij Kraken. Hoe lang duurt het voordat je geverifieerd bent voor de eerste 3 tiers?
Geen idee. Zit nu al op 3 dagen..
pi_176060820
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:28 schreef Geelman het volgende:
Ik wil ook starten met crypto en heb me aangemeld bij Kraken. Hoe lang duurt het voordat je geverifieerd bent voor de eerste 3 tiers?
En verifiëren bij gdax lukt maar niet.
  woensdag 27 december 2017 @ 23:59:41 #48
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_176060867
Hmmm. Is het dan een optie om direct Ripple te koen en dit in een paper wallet te storten?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_176061010
Weet ik niet. Je kan wel via Coinbase of bitonic bitcoin kopen en het sturen naar bv binance en daar ripple kopen en dan naar je wallet sturen... aankoop van bitcoin is wel veel duurder op die sites. 10 procent fee...
pi_176062261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kun je vanuit Etoro je bitcoin ook naar een ander platform halen? Bijvoorbeeld naar Binance?
Nee.
  donderdag 28 december 2017 @ 12:01:55 #51
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_176068237
Moet je je perse aanmelden bij een exchange om crypto te kunnen kopen? Of kan dit ook direct en dat je dit dan in een wallet stort?

En is er een gids (buiten dit topic) die snel informatie biedt?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 28 december 2017 @ 13:08:20 #52
62913 Blik
The one and Only!
pi_176069997
noob-vraag: heb me aangemeld bij coinbase. Waarom zie ik als huidige waarde van de btc ongeveer ¤11.700 staan, en als ik BTC wil kopen moet ik het kopen voor een exchange rate van ¤12.900. Vanwaar dit bizarre verschil?
pi_176070396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:08 schreef Blik het volgende:
noob-vraag: heb me aangemeld bij coinbase. Waarom zie ik als huidige waarde van de btc ongeveer ¤11.700 staan, en als ik BTC wil kopen moet ik het kopen voor een exchange rate van ¤12.900. Vanwaar dit bizarre verschil?
Ze willen graag snel en veel aan je verdienen.
pi_176071484
Overal waar je nu bitcoins kan kopen hebben ze bizar hoge limieten ingesteld.

Bij bitonic bijvoorbeeld moet je voor minimaal 200 euro kopen..

Ik wil graag met 50 euro ofzo beginnen.

Bij Blockchain kan ik ook niks kopen die word geblokkeerd door m'n creditcard :(
pi_176076430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef TwztId het volgende:
Overal waar je nu bitcoins kan kopen hebben ze bizar hoge limieten ingesteld.

Bij bitonic bijvoorbeeld moet je voor minimaal 200 euro kopen..

Ik wil graag met 50 euro ofzo beginnen.

Bij Blockchain kan ik ook niks kopen die word geblokkeerd door m'n creditcard :(
btcdirect zelfs 500
pi_176076637
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef TwztId het volgende:
Overal waar je nu bitcoins kan kopen hebben ze bizar hoge limieten ingesteld.

Bij bitonic bijvoorbeeld moet je voor minimaal 200 euro kopen..

Ik wil graag met 50 euro ofzo beginnen.

Bij Blockchain kan ik ook niks kopen die word geblokkeerd door m'n creditcard :(
50 euro is te laag. Dan kun je beter niet instappen.
pi_176088684
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

50 euro is te laag. Dan kun je beter niet instappen.
Je denkt toch niet dat ik in één keer voor 100 of 1000'en euros ga kopen, 1 tik foutje of iets dergelijks en tis weg..


En was 4 jaar geleden 50 euro ook te laag?
pi_176104319
Op bitmymoney.com kan je vaak tijdens drukte nog bitcoins kopen, wel een van 12 euro :(

Was op 21 december in de dip de enige waar ik het kon kopen, gelukkig daarna Ripple er van kunnen kopen en die 12 euro verdiend zich wel weer terug.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176106030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef TwztId het volgende:
Overal waar je nu bitcoins kan kopen hebben ze bizar hoge limieten ingesteld.

Bij bitonic bijvoorbeeld moet je voor minimaal 200 euro kopen..

Ik wil graag met 50 euro ofzo beginnen.

Bij Blockchain kan ik ook niks kopen die word geblokkeerd door m'n creditcard :(
Ik heb oor 50 bij anycoin direct gekocht omdat ik het eens wilde proberen.
Koste wel een tientje dus 40 over in BTC.

Betalen kan met iDeal
Do what you love, love what you do!
pi_176107987
Poeh, voor 200 euro aan bitcoins gekocht via bitonic -> 193,22 euro ontvangen op me Exodus wallet.

Als ik het nu naar een exchange wil sturen, Binance bijvoorbeeld blijft er nog maar ~170 euro over..

Alleen met kopen/verplaatsen raak je al 30 euro kwijt.. wat een gedoe zeg.
pi_176108179
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef TwztId het volgende:
Poeh, voor 200 euro aan bitcoins gekocht via bitonic -> 193,22 euro ontvangen op me Exodus wallet.

Als ik het nu naar een exchange wil sturen, Binance bijvoorbeeld blijft er nog maar ~170 euro over..

Alleen met kopen/verplaatsen raak je al 30 euro kwijt.. wat een gedoe zeg.
Daarom aanmelden bij een beurs, fiat er naartoe sturen, en dan crypto kopen. Scheelt je een boel fee. Bitonic en Litebit zijn boefjes die uitstekend gebruik maken van het moment. Site van Litebit ligt er ook geregeld uit onder het mom van onderhoud :') .
pi_176108309
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:44 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Daarom aanmelden bij een beurs, fiat er naartoe sturen, en dan crypto kopen. Scheelt je een boel fee. Bitonic en Litebit zijn boefjes die uitstekend gebruik maken van het moment. Site van Litebit ligt er ook geregeld uit onder het mom van onderhoud :') .
Makkelijk gezegd. Bitonic is 1 van de weinige wegen om als nieuwkomer snel aan BTC te komen.
pi_176108345
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:39 schreef TwztId het volgende:
Poeh, voor 200 euro aan bitcoins gekocht via bitonic -> 193,22 euro ontvangen op me Exodus wallet.

Als ik het nu naar een exchange wil sturen, Binance bijvoorbeeld blijft er nog maar ~170 euro over..

Alleen met kopen/verplaatsen raak je al 30 euro kwijt.. wat een gedoe zeg.
Kost dat serieus 23,22 om het van Exodus op Binance te krijgen? Dat lijkt me wel erg veel.
pi_176108637
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd. Bitonic is 1 van de weinige wegen om als nieuwkomer snel aan BTC te komen.
Nee, dure fees betalen is een verstandige keuze ^O^ . 1 week wachten, en je kunt fiat sturen om te handelen 8-) .
pi_176109023
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:56 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nee, dure fees betalen is een verstandige keuze ^O^ . 1 week wachten, en je kunt fiat sturen om te handelen 8-) .
Een week? Waar dan?
pi_176109095
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Een week? Waar dan?
Bitstamp was 1 week. Fiat sturen duurde 1 werkdag.
pi_176109175
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:07 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Bitstamp was 1 week. Fiat sturen duurde 1 werkdag.
Was? Hoelang geleden?
pi_176109206
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Was? Hoelang geleden?
3 weken geleden. Nadeel van Bitstamp is dat je er maar 5 coins kan kopen.
pi_176109277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

3 weken geleden. Nadeel van Bitstamp is dat je er maar 5 coins kan kopen.
Oke, ik dacht dat het erger was (pakweg 2 weken). Maar dan nog, als je nieuw bent dan wil je toch gewoon beginnen. Het gaat in het begin toch om de percentages, niet om de cash. Ik zou gewoon de eerste 200 Euro (in dit geval) halen waar je het kan halen, zodat je wat speelgeld hebt.
pi_176109409
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oke, ik dacht dat het erger was (pakweg 2 weken). Maar dan nog, als je nieuw bent dan wil je toch gewoon beginnen. Het gaat in het begin toch om de percentages, niet om de cash. Ik zou gewoon de eerste 200 Euro (in dit geval) halen waar je het kan halen, zodat je wat speelgeld hebt.
Ik zou er persoonlijk iets langer over nadenken. Waar wil je in handelen? Wil je fiat sturen en omzetten? Hoe sla je je coins op (online wallet/paper wallet/offline wallet)? Dat bepaalt mede waar je gaat handelen ook al zijn het geen wereldbedragen. Maar als het grote bedragen worden, dan heb je al ervaring opgedaan met exchanges :) .
pi_176110440
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kost dat serieus 23,22 om het van Exodus op Binance te krijgen? Dat lijkt me wel erg veel.
Op moment van schrijven zou het me ¤16,90 kosten om al me bitcoins van wallet naar een exchange te sturen.
pi_176110732
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:36 schreef TwztId het volgende:

[..]

Op moment van schrijven zou het me ¤16,90 kosten om al me bitcoins van wallet naar een exchange te sturen.
Als je meerdere bitcoins naar een exchange wil sturen, dan is ¤ 16,90 toch geen probleem?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 december 2017 @ 14:50:26 #73
163650 Greys
pi_176111154
Over de fee van versturen en dat dat minder kan lees post 199 van dit topic:

BTC / [SC] Cryptocurrencies #664 De mijn heropenen

Kan helaas niet quoten uit een gesloten topic via m'n mobiel.
Maar als je dus een wallet hebt gekozen waarin je de fee zelf kunt aanpassen moet je dat even lezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176114420
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Als je meerdere bitcoins naar een exchange wil sturen, dan is ¤ 16,90 toch geen probleem?
Jij denkt bij bitcoins altijd aan hele bitcoins ? Als in 2 BTC ?

Als dat het geval was dan was het geen probleem geweest nee..

Het gaat in dit geval om 0.016 BTC..

Ik zou niet weten hoe je dit anders dan Bitcoins moet noemen.. Bitcoin-centen ???

Maar goed op zo'n bedrag (195euro) vind ik bijna 17 euro toch aardig wat..
pi_176114653
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:50 schreef Greys het volgende:
Over de fee van versturen en dat dat minder kan lees post 199 van dit topic:

BTC / [SC] Cryptocurrencies #664 De mijn heropenen

Kan helaas niet quoten uit een gesloten topic via m'n mobiel.
Maar als je dus een wallet hebt gekozen waarin je de fee zelf kunt aanpassen moet je dat even lezen.
Dan heb ik dus een kut wallet gekozen :')

Ben niet voor niets een noob..
  Eindredactie Games vrijdag 29 december 2017 @ 16:48:21 #76
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176116128
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 14:21 schreef RickoKun het volgende:
Solved it
hoe dan?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 29 december 2017 @ 17:46:20 #77
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176118153
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:48 schreef Oscar. het volgende:

[..]

hoe dan?
Ik snap zelf ook niet waarom ik dat daar gepost heb :') Hoewel ik niks verkoop zou ik het waarschijnlijk alsnog bij die afzetters van Bitonic doen.
pi_176118308
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:06 schreef TwztId het volgende:

[..]

Jij denkt bij bitcoins altijd aan hele bitcoins ? Als in 2 BTC ?

Als dat het geval was dan was het geen probleem geweest nee..

Het gaat in dit geval om 0.016 BTC..

Ik zou niet weten hoe je dit anders dan Bitcoins moet noemen.. Bitcoin-centen ???

Maar goed op zo'n bedrag (195euro) vind ik bijna 17 euro toch aardig wat..
https://www.bestebank.org/satoshi/ :)
pi_176118675
Jaren geleden heb ik naar Bitcoin gekeken om er in te stappen..., minimaal 3 jaar, uiteindelijk niet besloten om het te doen. Had ik maar... :P

Nu twijfel ik om toch maar eens in te stappen, als ik eerlijk ben verwacht ik niet dat de koersen nog debiel gaan stijgen. Maar ik zie vooral de kleinere munten nog wel stijgen. Nu lees ik alleen dat het al moeilijk is om aan Bitcoin zelf te komen, waardoor het aankopen van andere munten lastig is?! Plus dat er vrij grote fees zijn.

Is het nog lucratief om te beginnen met bijvoorbeeld ¤500? Of is dat echt te weinig om nog iets te kunnen kopen en er iets aan over te houden? En klopt alles wat ik hierboven zei, of heb ik al iets verkeerd begrepen?
pi_176119053
quote:
Zat ik er niet ver naast haha..
pi_176119277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:04 schreef Jurian95 het volgende:
Jaren geleden heb ik naar Bitcoin gekeken om er in te stappen..., minimaal 3 jaar, uiteindelijk niet besloten om het te doen. Had ik maar... :P

Nu twijfel ik om toch maar eens in te stappen, als ik eerlijk ben verwacht ik niet dat de koersen nog debiel gaan stijgen. Maar ik zie vooral de kleinere munten nog wel stijgen. Nu lees ik alleen dat het al moeilijk is om aan Bitcoin zelf te komen, waardoor het aankopen van andere munten lastig is?! Plus dat er vrij grote fees zijn.

Is het nog lucratief om te beginnen met bijvoorbeeld ¤500? Of is dat echt te weinig om nog iets te kunnen kopen en er iets aan over te houden? En klopt alles wat ik hierboven zei, of heb ik al iets verkeerd begrepen?
Ik had hetzelfde, had jaren geleden bijna een Bitcoin gekocht maar uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik de meerwaarde ervan niet zag, daarna nooit meer naar omgekeken.

Nu heb ik zoiets van een paar honderd kan geen kwaad en dan mis ik niet nog is de boot als er weer extreem gekke dingen gebeuren.

Maar veel mensen zullen zeggen dat dit soort bedragen je tijd niet waard is.. maarja daar luister ik niet naar, beetje fun is het ook.

Je moet er inderdaad wel ff moeite voor doen om ze te krijgen en let op er zitten (voor de leek) veel verborgen kosten bij transferen van coins enzo.
  vrijdag 29 december 2017 @ 20:06:27 #82
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176122759
Hoorde net dat je minimaal 100 XRB in je BG wallet moet hebben om het te kunnen verkopen o.i.d.

Klopt dit echt?
pi_176122973
Ik heb ethereum gekocht op litebit en naar mn wallet op binance laten sturen, bij litebit staat afgerond maar ik zie nog niks verschijnen op binance... Hoe lang kan dit duren?

Laat maar, ik moet geduld hebben. :') Staat er op
pi_176127237
Weet iemand via welke valuta ik mijn euro's bij Kraken het beste (lees goedkoopste) naar Binance kan krijgen?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 december 2017 @ 21:51:34 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176127719
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:43 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Weet iemand via welke valuta ik mijn euro's bij Kraken het beste (lees goedkoopste) naar Binance kan krijgen?
Ik zou Ether gebruiken. Dan kan je het ook direct in coin naar keuze pompen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 29 december 2017 @ 22:00:47 #86
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176128262
Waar kan ik op een makkelijke manier met ideal of credit card aan

• Nem
• Raiblocks / XRB
• Riple

ik zie door de bomen het bos niet.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176128344
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zou Ether gebruiken. Dan kan je het ook direct in coin naar keuze pompen.
Bedankt!
pi_176128525
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 december 2017 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar kan ik op een makkelijke manier met ideal of credit card aan

• Nem
• Raiblocks / XRB
• Riple

ik zie door de bomen het bos niet.

:{²
Waarom niet met bankoverschrijving? Staat er dan meestal na 1 werkdag op. Bij Bitstamp kun je met fiat Ripple kopen.
pi_176131425
Oké ik kan dus met iDeal Bitcoins kopen via bijvoorbeeld Bitonic, en ze dan laten storten op een exchange of in een Wallet. Maar als je niks op een exchange koopt, is dat dan niet gewoon precies hetzelfde als een gewone Wallet? Niet dat ik dat van plan ben, maar wil graag het verschil weten.

Edit: Aangezien de meeste Altcoins zo te zien erg afhangen van de Bitcoin, klopt het dat een crash van de Bitcoin indirect ook alle andere coins raakt? Of zie ik dit verkeerd?

[ Bericht 25% gewijzigd door Jurian95 op 30-12-2017 00:28:17 ]
pi_176133944
Kan ik ergens terugvinden waar mijn transactie van ethers van Kraken naar Binance staat?
Bij kraken heeft hij al bijna twee uur de status initiated.
pi_176134134
Ik wil ook kijken of ik een graantje mee kan pakken van de stijging van Ripple (en misschien later nog wat andere cryptovaluta).

Wat is de snelste manier om dit voor elkaar te krijgen?

Als ik wat Google/Youtube kom ik de methode tegen via accounts bij Coinbase en Binance en dan via Litecoins.

Lijkt me op zich wat omslachtig allemaal ...
pi_176134258
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik wil ook kijken of ik een graantje mee kan pakken van de stijging van Ripple (en misschien later nog wat andere cryptovaluta).

}:|
pi_176139389
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:56 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Kan ik ergens terugvinden waar mijn transactie van ethers van Kraken naar Binance staat?
Bij kraken heeft hij al bijna twee uur de status initiated.
Geen idee, maar alleen het laden van de website van Kraken duurt al een eeuwigheid.. laat staan de rest.
pi_176140037
Withdraw vraag:

Wat is op dit moment de slimste manier om een Witdraw uit te voeren vanuit Bittrex of Binance?
Waar ik nu aan denk ik is. Transfer geld van Binance naar Bittrex. Dan hoef ik ook nog geen gevalideerde gebruiker te zijn op Binance.

Dus:
Binance BTC -> Bittrex BTC ->(withdraw) -> Bitonic (verkoop) en op die manier mijn geld uitbetalen.

Maar zijn er wellicht slimmere manieren?
Love is in the air!
pi_176140275
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 10:13 schreef Landgeld het volgende:
Withdraw vraag:

Wat is op dit moment de slimste manier om een Witdraw uit te voeren vanuit Bittrex of Binance?
Waar ik nu aan denk ik is. Transfer geld van Binance naar Bittrex. Dan hoef ik ook nog geen gevalideerde gebruiker te zijn op Binance.

Dus:
Binance BTC -> Bittrex BTC ->(withdraw) -> Bitonic (verkoop) en op die manier mijn geld uitbetalen.

Maar zijn er wellicht slimmere manieren?
Waarom Bitonic?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 december 2017 @ 10:24:46 #96
163650 Greys
pi_176140343
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 10:13 schreef Landgeld het volgende:
Withdraw vraag:

Wat is op dit moment de slimste manier om een Witdraw uit te voeren vanuit Bittrex of Binance?
Waar ik nu aan denk ik is. Transfer geld van Binance naar Bittrex. Dan hoef ik ook nog geen gevalideerde gebruiker te zijn op Binance.

Dus:
Binance BTC -> Bittrex BTC ->(withdraw) -> Bitonic (verkoop) en op die manier mijn geld uitbetalen.

Maar zijn er wellicht slimmere manieren?
Dan kost het je fee van Binance naar Bittrex en ook weer van Bittrex naar Bitonic.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176140437
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 10:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom Bitonic?
Geen idee. Wat is een betere manier op dit moment? Mijn geld staat op Binance en Bittrex.
Love is in the air!
pi_176140830
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:04 schreef Majkool het volgende:

[..]

}:|
Ripple is eigenlijk geen crypto toch? Hoe zit dat precies?
pi_176140911
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan kost het je fee van Binance naar Bittrex en ook weer van Bittrex naar Bitonic.
Wat s een beter alternatief of welke optie is goed om te laten uitbetalen op de rekening?

[ Bericht 12% gewijzigd door Landgeld op 30-12-2017 11:30:10 ]
Love is in the air!
pi_176148659
Wat zijn tethers nu precies?
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')