abonnement Unibet Coolblue
pi_176073984
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:11 schreef Tijger_m het volgende:
Ah, hier zal wel weer een tweet over komen :D :

http://edition.cnn.com/20(...)on-gallup/index.html
Je bent dan ook wel een kansloos figuur als je Trump bewondert.

Noem een bewonderenswaardige eigenschap van die man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 15:14:25 #202
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176074006
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maak jij maar weer een berichtje over twee schepjes ijs en een Cola Light. Dit doet me helemaal niks.
Nee? Je bent anders aardig om je heen aan het slaan en je word steeds onsamenhangender. Ik zou eens in de spiegel kijken
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 28 december 2017 @ 15:15:16 #203
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176074043
Het was al eerder voorbij gekomen, maar hier nog een artikel over Moore die kennelijk niet wil geloven dat God hem een verlies gunde, ofzo: Roy Moore files lawsuit to block Alabama Senate result, seeks new election
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 15:15:29 #204
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176074056
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent dan ook wel een kansloos figuur als je Trump bewondert.

Noem een bewonderenswaardige eigenschap van die man.
Hij spendeert eenderde van zijn tijd op de golfbaan. Dat verlaagt het risico dat hij iets echt idioots doet en is dus bewonderenswaardig ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176074074
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Maak jij maar weer een berichtje over twee schepjes ijs en een Cola Light. Dit doet me helemaal niks.
Neuh, ik wacht gewoon rustig af wat het onderzoek van Mueller oplevert (misschien niks, dat kan). Ondertussen vermaak ik mij prima met aanschouwen van hoe Trump zichzelf en zijn land voor lul blijft zetten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176074127
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het was al eerder voorbij gekomen, maar hier nog een artikel over Moore die kennelijk niet wil geloven dat God hem een verlies gunde, ofzo: Roy Moore files lawsuit to block Alabama Senate result, seeks new election
Hij zet alleen zichzelf voor lul hiermee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_176075301
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij zet alleen zichzelf voor lul hiermee.
En zijn partij. Dus ik hoop dat hij tot het Hooggerechtshof door blijft procederen :P
pi_176075391
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:41 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

En zijn partij. Dus ik hoop dat hij tot het Hooggerechtshof door blijft procederen :P
Hij kan net zo goed tegen z'n verlies als Trump, dus reken er maar op _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 28 december 2017 @ 16:17:45 #209
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176076708
Wat op zich wel aan te voelen was is kennelijk ook becijferd. Historisch hoog verloop in het witte huis dit jaar. Volgens hen is het verloop in het 2e jaar normaal gesproken aanzienlijk hoger dan het 1e jaar, dus dat belooft wat...

quote:
Trump White House Saw Record Number of First-Year Staff Departures (WSJ)
The Trump administration has been marked by a level of staff turnover unprecedented in the modern era, with a rate of first-year departures twice as high as any other presidency in the past 40 years.

President Donald Trump’s first national security adviser, Michael Flynn, was fired after 25 days on the job. Two high-profile campaign aides who followed him into the White House, Reince Priebus and Steve Bannon, were gone before summer’s end. And his third communications director’s tenure is still remembered around the West Wing as “Scaramucci Week.”

Those are just a few of the first-year departures from high level positions in the Trump administration, which has been marked by a level of staff turnover unprecedented in the modern era.

According to Kathryn Dunn-Tenpas, a senior fellow at the Brookings Institution who has tracked White House turnover rates over three decades, the Trump administration’s 34% turnover rate—21 of the 61 senior officials she has tracked have resigned, been fired or reassigned—is much higher than that of any other administration in the last 40 years, which is as far back as Ms. Dunn-Tenpas’s analysis goes. The presidency with the next-highest first-year turnover rate was Ronald Reagan’s , with 17% of senior aides leaving the administration in 1981.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176077443
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje over de staat van de Amerikaanse economie:
http://politi.co/2CixjHa
Ben bang dat het hem nog lukt ook. Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama' en heeft de GOP & Trump zo veel en zo vaak geroepen dat zij de al zeer goed draaiende economie ontzettende puinzooi van Obama hebben veranderd in een paradijselijke groei dat het zelfs blijft hangen bij trumphaters. :{
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 28 december 2017 @ 20:00:00 #211
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176083680
Rechter heeft het verzoek van Moore om uit te stellen zoals verwacht afgewezen: https://apnews.com/0cac14b238da45e0942d039dbe01ded6

En zijn mensen zijn gaan dreigen (volgens mij is dit nog van voordat de rechter het afwees): Moore camp warns of consequences if Jones is certified as Alabama winner
pi_176083983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat op zich wel aan te voelen was is kennelijk ook becijferd. Historisch hoog verloop in het witte huis dit jaar. Volgens hen is het verloop in het 2e jaar normaal gesproken aanzienlijk hoger dan het 1e jaar, dus dat belooft wat...

[..]

Draining the swamp *O*
in a crowd you lose humanity
pi_176084545
realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-12-2017 om 20:20:47 I've been saying it for a long, long time. #NoKo https://t.co/LQl7tGhMdO reageer retweet
Een I told you so van de POTUS en gelijk heeft ie. :7
pi_176084560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ben bang dat het hem nog lukt ook. Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama' en heeft de GOP & Trump zo veel en zo vaak geroepen dat zij de al zeer goed draaiende economie ontzettende puinzooi van Obama hebben veranderd in een paradijselijke groei dat het zelfs blijft hangen bij trumphaters. :{
Zelfs als Trump succesvol de economische groei weet te claimen, moet hij het publiek er ook nog van overtuigen dat zijn fiscale maatregelen ze goed doen. Als dat niet lukt, haalt het zijn economische argument onderuit: als het zo goed gaat met de economie, waarom mogen daar dan alleen rijken van profiteren?
pi_176087971
Het is Ben Carson niet gelukt om een Obama-rule tegen te houden waarbij families met een laag inkomen een grotere kans krijgen om zich in de 'betere' buurten te vestigen:

Hundreds of thousands of poor Americans will soon be able to move to better areas, thanks to this judge

quote:
A federal judge has ordered the U.S. Department of Housing and Urban Development to implement an Obama-era rule on Jan. 1 that would give low-income families greater access to housing in more affluent neighborhoods.

The 2016 rule was designed to break up areas of concentrated poverty in two dozen metro regions, from Atlanta and Charlotte to San Diego and Honolulu.

It would operate by taking into account the rental prices in specific neighborhoods — instead of averaging across an entire metropolitan area — making it easier for poor people to afford apartments in middle-class neighborhoods with better schools, lower crime rates and more job opportunities.

Under the current system, families receiving public rental assistance have been concentrated in deeply segregated, high-poverty communities.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 28 december 2017 @ 22:00:05 #216
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176089007
Waarom is huisvesting eigenlijk een federale taak? Zou toch prima op staatsniveau of zelfs nog lokaler opgepakt kunnen worden?
pi_176090276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:39 schreef Knipoogje het volgende:
Over enkele maanden heeft niemand het meer over 'thanks Obama'
Ik vind het eigenlijk behoorlijk opvallend dat ze dat na bijna een jaar nog steeds zeggen. Normaal gesproken duurt het Amerikaanse politieke geheugen een week of drie à vier & moet je er in de regel voor zorgen (zie Hillary's laatste emailgerucht) dat schandalen / geruchten pas in de laatste 2 weken komen bovendrijven.

Als ze nú nog "dankjewel Obama" zeggen, zit het er dik in dat dit iedere keer als vaste kreet gaat terugkomen wanneer His Royal Lardness iets claimt dat mogelijk niet of niet geheel door hem is geregeld en of men het nu echt meent of niet. :)
pi_176090953
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:24 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Zelfs als Trump succesvol de economische groei weet te claimen, moet hij het publiek er ook nog van overtuigen dat zijn fiscale maatregelen ze goed doen. Als dat niet lukt, haalt het zijn economische argument onderuit: als het zo goed gaat met de economie, waarom mogen daar dan alleen rijken van profiteren?
Niet voor niets dat tijdelijk de middenklassers ook een tax cut krijgen. Dan voelen zij dat op de korte termijn ook in hun portemonnee. Daarna wordt het pas weer ingetrokken (waarschijnlijk door een democraat die moet puinruimen)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_176091495
quote:
5s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom is huisvesting eigenlijk een federale taak? Zou toch prima op staatsniveau of zelfs nog lokaler opgepakt kunnen worden?
Nou ja, het is hier ook wel deels een nationale taak als je kijkt naar de wet- en regelgeving omtrent sociale huur bijvoorbeeld middels de Woningwet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 28 december 2017 @ 22:55:19 #220
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176091874
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, het is hier ook wel deels een nationale taak als je kijkt naar de wet- en regelgeving omtrent sociale huur bijvoorbeeld middels de Woningwet.
Bedoel je met de Woningwet, de wet die we hier in Nederland hebben? Dat is denk ik niet echt vergelijkbaar. Montana is geen New York en ik kan me inbeelden dat ze daar andere prioriteiten of wensen hebben. Ik zit het te vergelijken met wat ik zou vinden van wat de taak van bv. de EU zou kunnen zijn in mijn ogen .. en die zie ik niet bijzonder groot als het hierop neerkomt.
Ze hebben daar wel een bepaalde historie omtrent discriminatie, slavernij en segregatie, dus mss dat dat wel een extra factor is waar dat hier in Europa minder een factor is.
pi_176092290
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bedoel je met de Woningwet, de wet die we hier in Nederland hebben? Dat is denk ik niet echt vergelijkbaar. Montana is geen New York en ik kan me inbeelden dat ze daar andere prioriteiten of wensen hebben. Ik zit het te vergelijken met wat ik zou vinden van wat de taak van bv. de EU zou kunnen zijn in mijn ogen .. en die zie ik niet bijzonder groot als het hierop neerkomt.
Het vergelijk EU - VS gaat ook niet helemaal op. De woonbehoefte is hier in Nederland toch ook wel aardig verschillend als je kijkt naar bijvoorbeeld Amsterdam en Oost-Groningen.
Er is ook best wat gedelegeerd naar lagere niveaus, maar het hele systeem met corporaties is landelijk geregeld.
In de VS is er overigens ook genoeg gedelegeerd naar lagere niveaus. Zo plempen ze bijvoorbeeld in Texas gebieden vol op plekken waar je in Nederland überhaupt nooit zou mogen bouwen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 28 december 2017 @ 23:18:27 #222
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176093103
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het vergelijk EU - VS gaat ook niet helemaal op. De woonbehoefte is hier in Nederland toch ook wel aardig verschillend als je kijkt naar bijvoorbeeld Amsterdam en Oost-Groningen.
Er is ook best wat gedelegeerd naar lagere niveaus, maar het hele systeem met corporaties is landelijk geregeld.
In de VS is er overigens ook genoeg gedelegeerd naar lagere niveaus. Zo plempen ze bijvoorbeeld in Texas gebieden vol op plekken waar je in Nederland überhaupt nooit zou mogen bouwen. :P
Naja, in het kader van subsidiariteit zou ik ook in Nederland ervoor zijn om dingen zo lokaal mogelijk op te lossen waar dat mogelijk en redelijk is. Dat ze in Texas bouwen waar geregeld overstromingen zijn lijkt me bij uitstek iets voor Texas, wat het ook is. Bestemmingsplannen zijn bv. ook meer lokaal geregeld in de VS.

Ik heb het dan ook bij uitstek over dit stukje waarover bericht is, niet over al het woningbeleid wat maar kan bestaan. Ik had dit denk ik wel beter kunnen verwoorden in mijn oorspronkelijke post.

Anyway, wat anders, zoals verwacht: Moore refuses to concede after Jones certified winner (The Hill)
pi_176093453
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:37 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Niet voor niets dat tijdelijk de middenklassers ook een tax cut krijgen. Dan voelen zij dat op de korte termijn ook in hun portemonnee. Daarna wordt het pas weer ingetrokken (waarschijnlijk door een democraat die moet puinruimen)
Behalve dan dat uit elke sondage blijkt dat mensen door die trucjes heenprikken. Het belastingplan is extreem impopulair voor een belastingverlaging en haast niemand buiten de hardcore base van Trump gelooft daadwerkelijk dat ze er van gaan profiteren in grotere mate dan de rijken.
pi_176093699
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:24 schreef Nintex het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 28-12-2017 om 20:20:47 I've been saying it for a long, long time. #NoKo https://t.co/LQl7tGhMdO reageer retweet
Een I told you so van de POTUS en gelijk heeft ie. :7
Jij lijkt net zo'n twitterbot die praise en halleluja roepen op elke tweet van die waslap. Rot eens op man. Of zijn users als Nintex en redpilled echt pro trump bots? :o Zal er niet raar van op kijken.
pi_176094330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Rechter heeft het verzoek van Moore om uit te stellen zoals verwacht afgewezen: https://apnews.com/0cac14b238da45e0942d039dbe01ded6

En zijn mensen zijn gaan dreigen (volgens mij is dit nog van voordat de rechter het afwees): Moore camp warns of consequences if Jones is certified as Alabama winner
De beelden van de certificatie van de overwinning van Moore. Wel eerst even bidden en de belofte van trouw afleggen.


Wat een land is het toch, maar wel leuk om een keer te zien :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')