abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176143272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:13 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat ook allemaal copy-paste werk van elkaar is. Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen het eerste en het vijfde dorpje?
Andere sfeer, andere problemen, dezelfde kisten :P
SOONY
pi_176143306
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rome vond ik echt prachtig toen met oa het Colosseum.

London was ook mooi gemaakt in Syndicate maar verveelde snel ik kan er moeilijk de vinger op leggen waarom.
Omdat het een giga wereld is waar je uiteindelijk maar een paar dingen in kan doen:
- Een hoge uitkijkpost beklimmen om de map te synchroniseren.
- Schatkisten openen
- Een dier/vijand doden
- Af en toe een mini-dungeon

Alsof je een boek van 1000 blz. aan het lezen bent waar constant hetzelfde verteld wordt.
pi_176143346
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:16 schreef DKUp het volgende:

[..]

Andere sfeer, andere problemen, dezelfde kisten :P
Andere sfeer? Kom op man, de gebouwen zijn echt gewoon letterlijk gekopieerd van elkaar. Het maakt echt geen zak uit of deze game nu 3 of 9 dorpen heeft in totaal.
pi_176143478
Altijd leuk, iemand die zijn mening over een game op wil dringen aan anderen.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 12:25:17 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176143538
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat het een giga wereld is waar je uiteindelijk maar een paar dingen in kan doen:
- Een hoge uitkijkpost beklimmen om de map te synchroniseren.
- Schatkisten openen
- Een dier/vijand doden
- Af en toe een mini-dungeon

Alsof je een boek van 1000 blz. aan het lezen bent waar constant hetzelfde verteld wordt.
in de Ezio en de Amerika delen was dat ook al eigenlijk en die bleven toch vermaaklijk.

Nu had Amerika natuurlijk die scheppen die zorgde voor afwisseling maar ook dat was eigenlijk elke keer hetzelfde schieten op de tegenstander bootje overnemen en elke keer dezelfde animatie als je gewonnen had.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176143606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:23 schreef Scrummie het volgende:
Altijd leuk, iemand die zijn mening over een game op wil dringen aan anderen.
Altijd leuk, mensen die niet kritisch kunnen zijn en niet kunnen uitleggen waarom iets wel leuk is.
pi_176143661
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Andere sfeer? Kom op man, de gebouwen zijn echt gewoon letterlijk gekopieerd van elkaar. Het maakt echt geen zak uit of deze game nu 3 of 9 dorpen heeft in totaal.
Gebouwen zullen ze vast hebben hergebruikt :P
De gesprekjes van de NPC’s zijn wel anders. De omgeving is ook wel vrij divers en best groen.
Er is veel zand, maar hé Egypte.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 12:30:08 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176143713
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:28 schreef DKUp het volgende:

[..]

Gebouwen zullen ze vast hebben hergebruikt :P
De gesprekjes van de NPC’s zijn wel anders. De omgeving is ook wel vrij divers en best groen.
Er is veel zand, maar hé Egypte.
Is het nou ook echt zo dat deze kerel de eerste Assassin ooit was of iets dergelijks?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176143791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:27 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Altijd leuk, mensen die niet kritisch kunnen zijn en niet kunnen uitleggen waarom iets wel leuk is.
Omdat ik er al tientallen uren plezier van heb gehad. Vrij simpel.
pi_176143824
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is het nou ook echt zo dat deze kerel de eerste Assassin ooit was of iets dergelijks?
Dit is wel de start van de Assassin’s :Y
Ik ga het niet spoileren :P
SOONY
pi_176143908
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

in de Ezio en de Amerika delen was dat ook al eigenlijk en die bleven toch vermaaklijk.

Nu had Amerika natuurlijk die scheppen die zorgde voor afwisseling maar ook dat was eigenlijk elke keer hetzelfde schieten op de tegenstander bootje overnemen en elke keer dezelfde animatie als je gewonnen had.
Omdat het toen nog enigszins vernieuwende gameplay had. We zijn inmiddels dik 10 jaar verder en ik kan nou niet echt zeggen dat de franchise zich in die tijd heeft vernieuwd. Origins heeft een wat boeiendere setting, maar wordt ook alweer snel eentonig.
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:28 schreef DKUp het volgende:

[..]

Gebouwen zullen ze vast hebben hergebruikt :P
De gesprekjes van de NPC’s zijn wel anders. De omgeving is ook wel vrij divers en best groen.
Er is veel zand, maar hé Egypte.
Ik vind de omgeving verre van divers, maar goed, smaken verschillen. Mijn kritiek is niet dat er veel zand is, maar dat er weide omgevingen zijn waar niks te beleven valt. Zoals hierboven ook al wordt gezegd; waar zit precies de fun in een kwartier door een eindeloze woestijn banjeren?

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat ik er al tientallen uren plezier van heb gehad. Vrij simpel.
Tof dat je standaarden niet zo hoog liggen, maar ik mag natuurlijk gewoon kritiek geven toch?
pi_176143929
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 10:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb je topic gezien zit de DLC er nog bij ?
Jup
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 12:40:14 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176144025
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:37 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Jup
Ik heb eigenlijk wel interesse en je prijs is ook meer dan prima maar December en Januari zijn net iets te dure maanden voor mij momenteel.

Helaas.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176144034
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 11:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

En daarmee is meteen ook alles gezegd. Ben momenteel bezig met Origins en snap niet waarom er gezegd wordt dat dit de beste Assassins Creed in jaren is. Het is een mooie wereld, maar wéér is er nauwelijks iets te doen en ben je gewoon van schatkist naar schatkist aan het lopen. Het verhaal is slaapverwekkend, de personages zijn nietszeggend, combat is weer ouderwets slecht en de (mooie) locaties zijn gewoon weer simpel knip-en-plak-werk. Ik kijk wel of ik het volhoud tot de credits.
Dit is gewoon nonsens.
Vergeleken met alle andere Assassin's Creed games neemt Origins echt een enorme stap voorwaarts betreffende de combat.
Vrij veel verschillende soorten wapens, shield (en een parry) voor het eerst in de serie, verschillende soorten bogen en tools, die je allemaal vlekkeloos naast elkaar kunt gebruiken.
Wapens veranderen je combat stijl ook, je speelt niet hetzelfde met een grote 2h axe die een brede sweep heeft als wanneer je daggers vast hebt waar een hoge multiplier op zit.

Is het perfect? Zeker niet, er is genoeg ruimte voor verbetering, maar om de combat in Origins als ouderwets slecht af te schepen is pure onzin.

Ubisoft gaf twee weken geleden Assassin's Creed 4 Black Flag weg op Uplay, en ik kan mij herinneren dat ik die game heel tof vond toen hij uitkwam op de ps3, dus ik dacht, ik speel hem nog eens op de pc. Het was tijdens het allereerste gevecht toen ik besloot geen Assassin's Creed meer te spelen met het oude combat systeem.
Doe eens niet.
  zaterdag 30 december 2017 @ 12:43:47 #265
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_176144141
De issue is dat AC 40 uur gameplay levert die ook in 10 uur had gekund. Terwijl in andere open world games als Dragon Age, Skyrim, The Witcher je karakter na 10 uur heel anders speelt en de verhaallijn je opzuigt in de game. Alle ervaringen die je daar op doet maken de game iets unieks voor jou.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 30 december 2017 @ 12:46:01 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176144214
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef maniack28 het volgende:
De issue is dat AC 40 uur gameplay levert die ook in 10 uur had gekund. Terwijl in andere open world games als Dragon Age, Skyrim, The Witcher je karakter na 10 uur heel anders speelt en de verhaallijn je opzuigt in de game. Alle ervaringen die je daar op doet maken de game iets unieks voor jou.
Dat laatste wat je beschrijft doen ze in Southpark the fractured butthole wel weer heel goed bij Ubisoft heb ik het idee.

Oa omdat je zelf kan kiezen welke Powers je hebt en welke teamgenoten je meeneemt elke keer.

Dus ze kunnen het wel bij Ubisoft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176144225
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:40 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Dit is gewoon nonsens.
Vergeleken met alle andere Assassin's Creed games neemt Origins echt een enorme stap voorwaarts betreffende de combat.
Vrij veel verschillende soorten wapens, shield (en een parry) voor het eerst in de serie, verschillende soorten bogen en tools, die je allemaal vlekkeloos naast elkaar kunt gebruiken.
Wapens veranderen je combat stijl ook, je speelt niet hetzelfde met een grote 2h axe die een brede sweep heeft als wanneer je daggers vast hebt waar een hoge multiplier op zit.

Is het perfect? Zeker niet, er is genoeg ruimte voor verbetering, maar om de combat in Origins als ouderwets slecht af te schepen is pure onzin.

Ubisoft gaf twee weken geleden Assassin's Creed 4 Black Flag weg op Uplay, en ik kan mij herinneren dat ik die game heel tof vond toen hij uitkwam op de ps3, dus ik dacht, ik speel hem nog eens op de pc. Het was tijdens het allereerste gevecht toen ik besloot geen Assassin's Creed meer te spelen met het oude combat systeem.
Ik vind het nog steeds niet lekker werken. Het locken van vijanden werkt niet soepel, het switchen van een target ook niet. Soms heb je de pech dat er opeens zo'n uber-vijand in de buurt is die je met één schot dood. De camera werkt niet goed mee, zeker in nauwe omgevingen. Dat het ietwat verbetert is ten opzichte van de eerdere delen is waar, misschien had ik de woorden 'ouderwets slecht' niet moeten gebruiken, maar ik vind het voor een game uit 2017 nog steeds erg minimaal.
pi_176144412
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat het toen nog enigszins vernieuwende gameplay had. We zijn inmiddels dik 10 jaar verder en ik kan nou niet echt zeggen dat de franchise zich in die tijd heeft vernieuwd. Origins heeft een wat boeiendere setting, maar wordt ook alweer snel eentonig.

[..]

Ik vind de omgeving verre van divers, maar goed, smaken verschillen. Mijn kritiek is niet dat er veel zand is, maar dat er weide omgevingen zijn waar niks te beleven valt. Zoals hierboven ook al wordt gezegd; waar zit precies de fun in een kwartier door een eindeloze woestijn banjeren?

[..]

Tof dat je standaarden niet zo hoog liggen, maar ik mag natuurlijk gewoon kritiek geven toch?
Je mag doen wat je wilt, echter kom niet aan dat mijn standaarden niet zo hoog liggen. Arrogant gezwets waar mijn nekharen van overeind gaan staan. Accepteer gewoon dat jouw mening maar een mening is, geen feit. Dus dring je hem niet op aan anderen, en dus ga je niet iemand lopen vertellen dat zijn standaarden niet zo hoog zijn.
pi_176144414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:43 schreef maniack28 het volgende:
De issue is dat AC 40 uur gameplay levert die ook in 10 uur had gekund. Terwijl in andere open world games als Dragon Age, Skyrim, The Witcher je karakter na 10 uur heel anders speelt en de verhaallijn je opzuigt in de game. Alle ervaringen die je daar op doet maken de game iets unieks voor jou.
Inderdaad, na een paar uur zijn alle gameplay-elementen wel aan bod gekomen en doe je eigenlijk steeds hetzelfde. Als je dat helemaal geweldig vindt zal deze game vast boeiend blijven. Ik heb het eigenlijk wel al gezien.
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat laatste wat je beschrijft doen ze in Southpark the fractured butthole wel weer heel goed bij Ubisoft heb ik het idee.

Oa omdat je zelf kan kiezen welke Powers je hebt en welke teamgenoten je meeneemt elke keer.

Dus ze kunnen het wel bij Ubisoft.
Probleem bij Ubisoft is dat er een te groot team aan werkt zodat er elk jaar een game gemaakt kan worden. (Origins is twee jaar) Uiteindelijk krijg je dan een game waar de elementen niet lekker in elkaar overvloeien. Je kan het een beetje vergelijken met een Marvel-film, groot budget voor mooie special effects, maar uiteindelijk weinig inhoud. Voor mij is dit de laatste Assassins Creed-game.
pi_176144429
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds niet lekker werken. Het locken van vijanden werkt niet soepel, het switchen van een target ook niet. Soms heb je de pech dat er opeens zo'n uber-vijand in de buurt is die je met één schot dood. De camera werkt niet goed mee, zeker in nauwe omgevingen. Dat het ietwat verbetert is ten opzichte van de eerdere delen is waar, misschien had ik de woorden 'ouderwets slecht' niet moeten gebruiken, maar ik vind het voor een game uit 2017 nog steeds erg minimaal.
Je kan er dus geen reet van. Zeg dat dan direct i.p.v. je idiote mening als feit te presenteren.
pi_176144532
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Omdat het toen nog enigszins vernieuwende gameplay had. We zijn inmiddels dik 10 jaar verder en ik kan nou niet echt zeggen dat de franchise zich in die tijd heeft vernieuwd. Origins heeft een wat boeiendere setting, maar wordt ook alweer snel eentonig.

[..]

Ik vind de omgeving verre van divers, maar goed, smaken verschillen. Mijn kritiek is niet dat er veel zand is, maar dat er weide omgevingen zijn waar niks te beleven valt. Zoals hierboven ook al wordt gezegd; waar zit precies de fun in een kwartier door een eindeloze woestijn banjeren?

[..]

Tof dat je standaarden niet zo hoog liggen, maar ik mag natuurlijk gewoon kritiek geven toch?
Je hebt zelf de keuze om een kwartier door de woestijn te banjeren. Ik heb het in mijn eerste 35 uur nog niet gedaan :P
Ik ben voornamelijk bezig geweest met de wereld verkennen, Senu, jagen, quests en bandit camps.
SOONY
  zaterdag 30 december 2017 @ 12:58:45 #272
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_176144563
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat laatste wat je beschrijft doen ze in Southpark the fractured butthole wel weer heel goed bij Ubisoft heb ik het idee.

Oa omdat je zelf kan kiezen welke Powers je hebt en welke teamgenoten je meeneemt elke keer.

Dus ze kunnen het wel bij Ubisoft.
Ze kunnen het ook wel, maar ik denk dat hun afzetmarkt meer casual is dan de games die ik noemde. AC moet simpel en groot zijn, that’s it..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_176144755
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk wel interesse en je prijs is ook meer dan prima maar December en Januari zijn net iets te dure maanden voor mij momenteel.

Helaas.
No problem
pi_176144856
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je mag doen wat je wilt, echter kom niet aan dat mijn standaarden niet zo hoog liggen. Arrogant gezwets waar mijn nekharen van overeind gaan staan. Accepteer gewoon dat jouw mening maar een mening is, geen feit. Dus dring je hem niet op aan anderen, en dus ga je niet iemand lopen vertellen dat zijn standaarden niet zo hoog zijn.
2017 was een fantastisch gamejaar met ontzettend veel goede en vernieuwende games. Dat jouw standaarden zo extreem laag liggen is natuurlijk alleen maar positief. Wat moet jij uit je dak gaan als je echt goede games als Horizon en Zelda in je handen hebt.
pi_176144965
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:57 schreef DKUp het volgende:

[..]

Je hebt zelf de keuze om een kwartier door de woestijn te banjeren. Ik heb het in mijn eerste 35 uur nog niet gedaan :P
Ik ben voornamelijk bezig geweest met de wereld verkennen, Senu, jagen, quests en bandit camps.
Oké dat is waar. Misschien wel goed juist dat die lege omgevingen in de hoek van de map zijn gepleurd zodat je er nooit moet komen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 12:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je kan er dus geen reet van. Zeg dat dan direct i.p.v. je idiote mening als feit te presenteren.
Zoveel skills heb je niet nodig toch? Alles is afhankelijk van het level van je wapen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')