abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:46:39 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176291746
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 18:48 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Met het worst-kaas scenario.
Vertel, hoe loop zo'n scenario..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176291931
quote:
14s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vertel, hoe loop zo'n scenario..
Meestal met een zalig einde ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:59:18 #253
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_176294013
weer zon draad bedolven om de gelover weg te pesten...geloof zelf zeker niet maar gewoon triest gedrag !

ja ik ken franco van vroeger op dit board dus weet wat jullie claimde onzin was ......TRU was meer voor hem maar de manier hoe hij werd bejegend terwijl een mooi onderwerp aankaarte...tenenkrommend

zou ook geen energie in zure mensen steken !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_176294067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:59 schreef DeMolay het volgende:
weer zon draad bedolven om de gelover weg te pesten...geloof zelf zeker niet maar gewoon triest gedrag !

ja ik ken franco van vroeger op dit board dus weet wat jullie claimde onzin was ......TRU was meer voor hem maar de manier hoe hij werd bejegend terwijl een mooi onderwerp aankaarte...tenenkrommend

zou ook geen energie in zure mensen steken !
Waarom post je hier dan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:07:03 #255
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_176294082
en jij dan ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_176294102
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:07 schreef DeMolay het volgende:
en jij dan ?
Ik steek hier gewoon energie in.
Verder zijn de reacties van Mytho nogal pesterig met zijn manier van bewoordingen en smiley gebruik, dus jouw verwijt gaat beide kanten op..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:15:30 #257
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_176294151
24/7 energie..heb je geen leven ofzo ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_176294166
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:15 schreef DeMolay het volgende:
24/7 energie..heb je geen leven ofzo ?
Waarom is iedereen zo begaan met de frequentie van mijn posts :P
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:18:38 #259
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_176294174
verwachte reactie...gooi niet iedereeen in een hokje....zou je sieren
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_176294206
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:18 schreef DeMolay het volgende:
verwachte reactie...gooi niet iedereeen in een hokje....zou je sieren
Je weet heus wel dat je niet de enige bent die valt over de frequentie van mijn posts.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:25:53 #261
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_176294231
klopt......chis als leraar zou ook geen salaris verhoging moeten krijgen gezien zijn frequentie van posten.... :D :D :P
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_176294279
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:25 schreef DeMolay het volgende:
klopt......chis als leraar zou ook geen salaris verhoging moeten krijgen gezien zijn frequentie van posten.... :D :D :P
Daar is hij moderator voor. Dan moet je veel aanwezig zijn, zeker op een forum als dit, terwijl het hier het aantal users en topics niet groot is.
Ben zelf moderator op een handvol andere fora en dus veel online.
Maar dat heb ik al eerder vermeld en toen reageerde je nogal vreemd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:33:45 #263
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_176294288
Ik voor Graham Hancock en Richard Hoagland en nu....
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_176294301
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:33 schreef DeMolay het volgende:
Ik voor Graham Hancock en Richard Hoagland en nu....
Moge de beste winnen ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:37:19 #265
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_176294306
cool...was jaren geleden...AngularMomentum.com
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_176294319
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:37 schreef DeMolay het volgende:
cool...was jaren geleden...AngularMomentum.com
Mooi horloge
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:41:45 #267
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_176294327
die hebben m toen opgekocht...was 1998 (had een classe A IP }
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_176294944
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:41 schreef DeMolay het volgende:
die hebben m toen opgekocht...was 1998 (had een classe A IP }
Wat erg voor je, maar wat heeft dit met FE te maken?
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 11:14:12 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_176297776
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 06:24 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Wat erg voor je, maar wat heeft dit met FE te maken?
Niets idd, dus graag weer on topic. Voor gezellige praat is er de SC en daar is het stil dus ruimte genoeg.
  maandag 15 januari 2018 @ 11:35:34 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176516056
quote:
2s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:54 schreef Karstman het volgende:

[..]

[..]

En/of een internationale troepenmacht die dat voorkomt. Er wordt af en toe een of andere admiraal aangehaald die iets dergeliks beweert.

Er zijn trouwens ook FE-ers die denken dat de aarde in een grote ijsplaat ligt waar "verderop" in het ijs meer werelden liggen. Volgens mij heeft Mytho wel eens zoiets gepost.
Admiraal Byrd word geregeld aangehaald..
Maar alleen de stukjes die er toe doen.

Dit bijvoorbeeld ... word gewoon maar domweg genegeerd
Bij de eerste expeditie maakte hij op 28 en 29 november 1929 als eerste een vliegtocht over de Zuidpool.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 23 januari 2018 @ 08:44:36 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176688627
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 14:33 schreef Mytho het volgende:

[..]

draai maar lekker verder op je bol
:s)
Doen we, wel hoor en we gaan in 2018 gewoon lekker verder.
Mag ik vragen hoe het komt dat je ineens hierin bent gaan geloven?
Het FE gebeuren is pas sinds een 2 jaar weer een beetje in opspraak gekomen, en daarvoor waren er amper 100 volgers.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 09:36:49 #272
249559 crew  Lavenderr
pi_176689282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 08:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Doen we, wel hoor en we gaan in 2018 gewoon lekker verder.
Mag ik vragen hoe het komt dat je ineens hierin bent gaan geloven?
Het FE gebeuren is pas sinds een 2 jaar weer een beetje in opspraak gekomen, en daarvoor waren er amper 100 volgers.
Goeie vraag. Daar ben ik ook best benieuwd naar.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 09:40:46 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176689336
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 09:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Goeie vraag. Daar ben ik ook best benieuwd naar.
IK vind het erg frappant de reden is als volgt, iedereen heeft ooit wel van de platte aarde theorie gehoord, jong oud maakt allemaal niet uit, maar ineens zijn er mensen die het gewoon plots geloven, ik heb meer het idee, dat het zo is om bij een clubje te gaan horen, in plaats van daadwerkelijk geloven dat de aarde plat is.

En dat gebeurde 2 jaar geleden toen een of andere mafklapper van een rapper uit de kast kwam dat hij een FE aanhanger was, daarvoor geloofde amper iemand er in..
http://edition.cnn.com/20(...)ndme-trnd/index.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176692126
Het is wellicht de misplaatste notie dat je zelf beter bent dan alle anderen, de schaapjes, omdat jij wel door de leugen heen kunt zien en de rest niet....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 23 januari 2018 @ 12:45:44 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176692289
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:36 schreef Wantie het volgende:
Het is wellicht de misplaatste notie dat je zelf beter bent dan alle anderen, de schaapjes, omdat jij wel door de leugen heen kunt zien en de rest niet....
Zoals deze gast al aan kaart! :)

https://www.theguardian.c(...)-flat-conspiracy-bob
wow... Just.. wow!

For instance, what’s the tallest supposed mountain on Earth? Everest. Except it isn’t. The name is a giveaway; it’s clearly a morphing of “never rest”, because if you wanted to go to the biggest mountain you’d literally never rest, because it isn’t actually there. What about all those people who have climbed it, you say? Well, consider all the people who have died supposedly doing so. How do you die climbing something that isn’t there? You can’t. They were obviously killed to protect the conspiracy, whereas those who “survived” were willing to play ball.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 13:12:46 #276
249559 crew  Lavenderr
pi_176692708
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 12:36 schreef Wantie het volgende:
Het is wellicht de misplaatste notie dat je zelf beter bent dan alle anderen, de schaapjes, omdat jij wel door de leugen heen kunt zien en de rest niet....
Dat zou kunnen idd. Dan plaats je je hoog boven die domoren die wél in een ronde aarde geloven.
pi_176692767
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou kunnen idd. Dan plaats je je hoog boven die domoren die wél in een ronde aarde geloven.
Zie je ook wel terug in de wijze waarop de argumentatie gemaakt wordt, met emoticons van duimpje omlaag, draaiende smileys en schaterlachende smileys...
Maar flat earth is daar niet uniek in, ook bij andere complotten zie je dat er de draak mee wordt gestoken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 23 januari 2018 @ 13:24:33 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_176692867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zie je ook wel terug in de wijze waarop de argumentatie gemaakt wordt, met emoticons van duimpje omlaag, draaiende smileys en schaterlachende smileys...
Maar flat earth is daar niet uniek in, ook bij andere complotten zie je dat er de draak mee wordt gestoken...
Bij alles waar een complot vermoed wordt..
  dinsdag 23 januari 2018 @ 13:34:16 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176693049
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zie je ook wel terug in de wijze waarop de argumentatie gemaakt wordt, met emoticons van duimpje omlaag, draaiende smileys en schaterlachende smileys...
Maar flat earth is daar niet uniek in, ook bij andere complotten zie je dat er de draak mee wordt gestoken...
Ik gebruik vaak alleen een clown smiley als ik niet serieus ben!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176695643
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2018 13:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij alles waar een complot vermoed wordt..
Nou, meer bij alles waarbij men zeker denkt te weten dat het anders in elkaar steekt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 23 januari 2018 @ 16:54:51 #281
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_176710535
23-01-2018

Amerikaan gaat zichzelf lanceren in een zelfgebouwde raket

Het is de eerste stap richting een (letterlijk) hoger doel: aantonen dat de aarde helemaal niet rond is.

Volgende week moet het gaan gebeuren. Op 3 februari hoopt de Amerikaan Michael Hughes zichzelf te lanceren in een zelfgebouwde raket (wat kan er mis gaan?). Als alles volgens plan gaat, zal Hughes een hoogte van zo’n 800 meter bereiken. Een publiciteitsstunt, bedoeld om aandacht en geld te vragen voor het uiteindelijke doel dat Hughes voor ogen heeft: een raket bouwen die hem naar het randje van de atmosfeer brengt.

Probleempje
Eigenlijk stond de lancering die nu op 3 februari plaats gaat vinden, gepland voor december. Maar de overheid gooide roet in het eten: de raket bleef namelijk niet boven privéterrein. Genoeg reden voor Hughes om de lancering af te blazen en de raket compleet te herzien. Nu zal deze verticaal gelanceerd worden, zodat deze op privéterrein blijft. Daarmee lijkt niets de lancering nog in de weg te staan.

Platte aarde
Diverse media berichtten eerder dat de lancering bedoeld is om aan te tonen dat de aarde plat is. Hughes – ervan overtuigd dat de aarde niet rond is – spreekt dat echter fel tegen. Dat er op de zijkant van zijn raket met grote letters ‘Flat Earth Research’ staat, is volgens hem te verklaren door het feit dat deze organisatie een serieuze donatie heeft gedaan die de lancering mede mogelijk maakt. Is Hughes dan niet van plan om uit te zoeken of de aarde rond is? Zeker wel. Maar niet tijdens deze lancering. Deze lancering is bedoeld om aandacht en geld te vragen voor een nieuwe lancering. Die tweede lancering moet Hughes naar het randje van de atmosfeer brengen alwaar hij vervolgens met eigen ogen kan aanschouwen welke vorm Moeder Aarde heeft. Voor die lancering zou zo’n 1,8 tot 2 miljoen dollar nodig zijn.

Met eigen ogen
Hoewel talloze foto’s – gemaakt door ruimtesondes en satellieten – talloze experimenten en de natuurwetten ons vertellen dat de aarde rond is, is er nog altijd een klein groepje halsstarrige mensen dat ervan overtuigd is dat de aarde plat is. Foto’s waarop een ronde aarde te zien is, worden afgedaan als fotoshop-producten en wetenschappers zouden ons met hun formules maar wat op de mouw spelden (behalve als het gaat om Mars dan, want die planeet is wél rond). Mike Hughes ziet het ook zo. Hij vertelt in een filmpje dat hij vermoedt dat de aarde plat is, omdat hij niet kan bewijzen dat deze rond is. Weet hij zeker dat de aarde de vorm van een frisbee heeft? Nee. En daarom wil hij het eens met eigen ogen gaan bekijken. Maar dan moet hij wel eerst de lancering van 3 februari zien te overleven. Dan kan hij namelijk de volgende lancering gaan plannen: een missie waarbij hij wel hoog genoeg komt om een eventuele ronding van de aarde met eigen ogen te aanschouwen.

Hamvraag blijft natuurlijk hoe serieus Mad Mike is (in hetzelfde filmpje kondigt hij ook nog even aan dat hij van plan is om zich verkiesbaar te stellen als gouverneur van Californië). Maar we lijken hier wel met een echte waaghals te maken te hebben. Zo haalde hij het Guinness Book of Records door met een limousine een sprong van maar liefst 31,3 meter te maken. En in 2014 zou hij zichzelf al eens gelanceerd hebben naar een hoogte van bijna 420 meter. Een lancering naar grotere hoogte zou dan ook prima in dat rijtje passen. Nu maar hopen dat het ook net zo goed afloopt als zijn eerdere avonturen.

(scientias.nl)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  woensdag 24 januari 2018 @ 09:20:19 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176711184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 08:27 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
23-01-2018

Amerikaan gaat zichzelf lanceren in een zelfgebouwde raket

Het is de eerste stap richting een (letterlijk) hoger doel: aantonen dat de aarde helemaal niet rond is.

Volgende week moet het gaan gebeuren. Op 3 februari hoopt de Amerikaan Michael Hughes zichzelf te lanceren in een zelfgebouwde raket (wat kan er mis gaan?). Als alles volgens plan gaat, zal Hughes een hoogte van zo’n 800 meter bereiken. Een publiciteitsstunt, bedoeld om aandacht en geld te vragen voor het uiteindelijke doel dat Hughes voor ogen heeft: een raket bouwen die hem naar het randje van de atmosfeer brengt.

Probleempje
Eigenlijk stond de lancering die nu op 3 februari plaats gaat vinden, gepland voor december. Maar de overheid gooide roet in het eten: de raket bleef namelijk niet boven privéterrein. Genoeg reden voor Hughes om de lancering af te blazen en de raket compleet te herzien. Nu zal deze verticaal gelanceerd worden, zodat deze op privéterrein blijft. Daarmee lijkt niets de lancering nog in de weg te staan.

Platte aarde
Diverse media berichtten eerder dat de lancering bedoeld is om aan te tonen dat de aarde plat is. Hughes – ervan overtuigd dat de aarde niet rond is – spreekt dat echter fel tegen. Dat er op de zijkant van zijn raket met grote letters ‘Flat Earth Research’ staat, is volgens hem te verklaren door het feit dat deze organisatie een serieuze donatie heeft gedaan die de lancering mede mogelijk maakt. Is Hughes dan niet van plan om uit te zoeken of de aarde rond is? Zeker wel. Maar niet tijdens deze lancering. Deze lancering is bedoeld om aandacht en geld te vragen voor een nieuwe lancering. Die tweede lancering moet Hughes naar het randje van de atmosfeer brengen alwaar hij vervolgens met eigen ogen kan aanschouwen welke vorm Moeder Aarde heeft. Voor die lancering zou zo’n 1,8 tot 2 miljoen dollar nodig zijn.

Met eigen ogen
Hoewel talloze foto’s – gemaakt door ruimtesondes en satellieten – talloze experimenten en de natuurwetten ons vertellen dat de aarde rond is, is er nog altijd een klein groepje halsstarrige mensen dat ervan overtuigd is dat de aarde plat is. Foto’s waarop een ronde aarde te zien is, worden afgedaan als fotoshop-producten en wetenschappers zouden ons met hun formules maar wat op de mouw spelden (behalve als het gaat om Mars dan, want die planeet is wél rond). Mike Hughes ziet het ook zo. Hij vertelt in een filmpje dat hij vermoedt dat de aarde plat is, omdat hij niet kan bewijzen dat deze rond is. Weet hij zeker dat de aarde de vorm van een frisbee heeft? Nee. En daarom wil hij het eens met eigen ogen gaan bekijken. Maar dan moet hij wel eerst de lancering van 3 februari zien te overleven. Dan kan hij namelijk de volgende lancering gaan plannen: een missie waarbij hij wel hoog genoeg komt om een eventuele ronding van de aarde met eigen ogen te aanschouwen.

Hamvraag blijft natuurlijk hoe serieus Mad Mike is (in hetzelfde filmpje kondigt hij ook nog even aan dat hij van plan is om zich verkiesbaar te stellen als gouverneur van Californië). Maar we lijken hier wel met een echte waaghals te maken te hebben. Zo haalde hij het Guinness Book of Records door met een limousine een sprong van maar liefst 31,3 meter te maken. En in 2014 zou hij zichzelf al eens gelanceerd hebben naar een hoogte van bijna 420 meter. Een lancering naar grotere hoogte zou dan ook prima in dat rijtje passen. Nu maar hopen dat het ook net zo goed afloopt als zijn eerdere avonturen.

(scientias.nl)
Tja heb je niet veel aan!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176711826
Toch een mooie redenatie, omdat hij niet kan bewijzen dat de aarde rond is vermoedt hij dat de aarde plat is. Ik kan niet bewijzen dat hij plat is dus ik vermoed dat de aarde de vorm heeft van een stompe dodecahedron. Ik zal voortaan de aarde niet meer aanduiden met aarde maar met stompie. Wat denk je zou ik hier volgers voor krijgen?

Wel een grote kans trouwens dat deze kerel zichzelf te pletter vliegt met die raket van hem. Best sneu.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 24 januari 2018 @ 10:04:41 #285
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176711896
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:59 schreef Karstman het volgende:
Toch een mooie redenatie, omdat hij niet kan bewijzen dat de aarde rond is vermoedt hij dat de aarde plat is. Ik kan niet bewijzen dat hij plat is dus ik vermoed dat de aarde de vorm heeft van een stompe dodecahedron. Ik zal voortaan de aarde niet meer aanduiden met aarde maar met stompie. Wat denk je zou ik hier volgers voor krijgen?

Wel een grote kans trouwens dat deze kerel zichzelf te pletter vliegt met die raket van hem. Best sneu.
De vorige keer ging dat ook al bijna mis ja. Ik hoop dat hij het ontwerp van de parachute verbeterd heeft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176711995
quote:
Best lachu hoe de poster van de video de boodschap van Trump in zijn eigen richting draait ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176712001
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De vorige keer ging dat ook al bijna mis ja. Ik hoop dat hij het ontwerp van de parachute verbeterd heeft.
Zwaartekracht bestaat niet ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 24 januari 2018 @ 10:54:58 #288
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176712693
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zwaartekracht bestaat niet ;)
Omlaag vallen wel ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 24 januari 2018 @ 11:19:41 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176713091
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zwaartekracht bestaat niet ;)


:+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176772033
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Zwaartekracht bestaat niet ;)
Net als tijd. Beide zijn hardnekkige illusies. :7
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176772164
Heel objectief ook zo'n waarnemer. Die gaat natuurlijk beweren dat hij heeft gezien dat de aarde nog platter is dan gedacht.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 01:26:57 #292
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176772514
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
pi_176774519
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2018 09:59 schreef Karstman het volgende:
Toch een mooie redenatie, omdat hij niet kan bewijzen dat de aarde rond is vermoedt hij dat de aarde plat is. Ik kan niet bewijzen dat hij plat is dus ik vermoed dat de aarde de vorm heeft van een stompe dodecahedron. Ik zal voortaan de aarde niet meer aanduiden met aarde maar met stompie. Wat denk je zou ik hier volgers voor krijgen?

Als je nog even een minimaal 2,5 uur durende met windows moviemaker een documentaire maakt waarin je deze theorie (eigenlijk niet) uitlegt met daarbij veel pijltjes die ogenschijnlijk nergens naar toe wijzen, compression artifacts zijn bijvoorbeeld ook heel belangrijk, dan maak je een goede kans om veel volgers te krijgen.

Vergeet ook niet om de 5 minuten te herhalen dat de NASA al eeuwenlang liegt.
pi_176774895
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 00:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Net als tijd. Beide zijn hardnekkige illusies. :7
Vandaag is morgen gisteren
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_176788316
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176848140
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 12:27 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Het kielzog van een cruiseschip bewijst de bolvorm van de aarde
kielzog is geen bewijs, kijk hoe breed dat schip is, en vergelijk de breedte bij de horizon. kan je berekenen hoe ver de horizon is.

deze schaduw van de himalya is een stuk breder en langer, hoe kan dat?
pi_176848443
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:21 schreef Mytho het volgende:

[..]

kielzog is geen bewijs, kijk hoe breed dat schip is, en vergelijk de breedte bij de horizon. kan je berekenen hoe ver de horizon is.

Precies, en dat klopt exact met de bolvormige aarde, op een platte aarde loopt het kielzog namelijk uit in een punt aan de horizon.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_176851709
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2018 10:12 schreef Wantie het volgende:

Zwaartekracht bestaat niet ;)
Anders zou de ISS die op dit moment rondjes om onze bol vliegt zeker naar beneden vallen?

Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_176852231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Anders zou de ISS die op dit moment rondjes om onze bol vliegt zeker naar beneden vallen?

Dat is een vliegtuig met holografische projectie...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176853270
Was er al een excuus verzonnen voor het feit dat wolken ook aan de onderkant verlicht kunnen worden door de zon (nee, geen reflectie)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')