abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 december 2017 @ 09:42:23 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176031000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:14 schreef govie het volgende:

[..]

Misschien, maar dan moet gio alsnog zijn systeem of speelwijze wijzigen en ik zie dat niet gebeuren omdat gio zo goed was dat hij jarenlang bij barcelona heel veel 433 heeft gespeeld.
dat zegt toch allemaal niks, 4-3-3 kan je in zoveel variaties spelen, belangrijkste is dat je het beste uit je materiaal haalt
  woensdag 27 december 2017 @ 09:42:46 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176031007
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Persie zou op veel plekken kunnen spelen

Op de plek van Jorgensen, zie ik niet gebeuren als Jorgensen fit is
Plek linksbuiten
Plek Toornstra achter de spits
Of gewoon op de bank beginnen
hoe fit is hij nog?
pi_176031166
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoe fit is hij nog?
Is toch algemeen bekend dat hij veel blessures heeft gehad de laatste jaren. Dat weten ze bij Feyenoord ook wel. Hij mag gewoon zijn carrière afsluiten bij Feyenoord. Tenminste als hij komt, blijft natuurlijk allemaal vage shit wat die turken beweren.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 27 december 2017 @ 09:57:46 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176031294
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Is toch algemeen bekend dat hij veel blessures heeft gehad de laatste jaren. Dat weten ze bij Feyenoord ook wel. Hij mag gewoon zijn carrière afsluiten bij Feyenoord. Tenminste als hij komt, blijft natuurlijk allemaal vage shit wat die turken beweren.
hij heeft zelf ook alleen maar te verliezen, een Kuyt return gaat het niet worden, als ik hem was ging ik naar de Stoke Cities van deze wereld nog even lekker wat cashen.
  woensdag 27 december 2017 @ 10:39:52 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176032228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 08:49 schreef govie het volgende:

[..]

Ik zie hem graag komen, maar ik zie geen mogelijkheid om van persie tesamen met jorgenson in een 433 opstelling te hebben. Dan krijg je zo'n ajaxdilemma met huntelaar die beter is dan het grootste talent binnen de club en dan moet je niet optimale keuzes maken met waardedaling tot gevolg. Verkopen dus die jorgenson zou ik doen: Hij is sterk en klaar voor engeland vind ik. Misschien wijkt gio wel af en gaat met 2 spitsen spelen, kan ook maar zal niet gebeuren denk ik.
Lekker Jorg verkopen voor een speler die de helft van de tijd fit is. Na Bazoer wisten we het al zeker, maar je bevestigt het nog even: je bent niet goed.

Beide spelers kunnen ook op 10 spelen en je huidige 10 is slechter dan je moeder aan de pep. Dan lijkt het me een makkelijke keuze
Laffe huichelaar
pi_176032263
Van Persie gaat gewoon het bankje op hoor. Vaste vervanger van Jorgensen en meer niet.
pi_176032504
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:41 schreef Scrummie het volgende:
Van Persie gaat gewoon het bankje op hoor. Vaste vervanger van Jorgensen en meer niet.
Gewoon achter Jorgensen laten spelen gek.
Jouw grote vriend permanent banken en Larsson vanaf links :) .
blablablabla
pi_176032536
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Gewoon achter Jorgensen laten spelen gek.
Jouw grote vriend permanent banken en Larsson vanaf links :) .
Vilhena?
pi_176032661
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vilhena?
Nee
Boetius

Vilhena kan gewoon op het middenveld. Ik zie Persie überhaupt niet als spits pur sang.

Hij speelde in zijn eerste periode bij ons ook altijd met Pi-Air vanaf de flank. Tomasson op 10. Opties genoeg als hij een beetje fit blijft.
blablablabla
pi_176032693
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee
Boetius

Vilhena kan gewoon op het middenveld. Ik zie Persie überhaupt niet als spits pur sang.

Hij speelde in zijn eerste periode bij ons ook altijd met Pi-Air vanaf de flank. Tomasson op 10. Opties genoeg als hij een beetje fit blijft.
Maar het is nu al of Larsson of Boetius. Hoe ruim je daarmee een plek in voor Van Persie?
  woensdag 27 december 2017 @ 10:56:27 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176032700
Persie kan niet meer van de flanken joh, die kunnen wij nog bijhouden
Laffe huichelaar
pi_176032730
Van Persie op het middenveld (op 10) betekent gewoon een hele omschakeling van je speelwijze. Die maakt verre van de meters die elke andere speler op die plek wel maakt, en die meters zijn ongelofelijk belangrijk voor het spel dat wij spelen op dit moment.
pi_176032769
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar het is nu al of Larsson of Boetius. Hoe ruim je daarmee een plek in voor Van Persie?
Door hem op 10 te zetten. Of aan de rechterkant als Berghuis niet fit is. Al is dat de minst gewenste optie gezien zijn leeftijd .

Als men hem puur als reservespits haalt moet je er niet aan beginnen. Want wat ga je met zo'n Vente doen die zich net leuk begint te ontwikkelen?
blablablabla
pi_176032851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:57 schreef Scrummie het volgende:
Van Persie op het middenveld (op 10) betekent gewoon een hele omschakeling van je speelwijze. Die maakt verre van de meters die elke andere speler op die plek wel maakt, en die meters zijn ongelofelijk belangrijk voor het spel dat wij spelen op dit moment.
Rouleren van spelsysteem is geen schande. Je kan als de noodzaak er is ook een keer met 2 spitsen gaan spelen.

Die heiligverklaring door Gio van de 433 snap ik niet helemaal. We zijn geen joden toch?
blablablabla
pi_176032915
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Rouleren van spelsysteem is geen schande. Je kan als de noodzaak er is ook een keer met 2 spitsen gaan spelen.

Die heiligverklaring door Gio van de 433 snap ik niet helemaal. We zijn geen joden toch?
Ja, lekker rouleren van spelsysteem in een team wat eindelijk redelijk begint te draaien.

Sowieso is het geen simpel 433, gezien alle positiewisselingen tijdens de wedstrijd op het middenveld. En juist daarom is Van Persie niet geschikt als 10.
  woensdag 27 december 2017 @ 11:06:54 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176033015
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Rouleren van spelsysteem is geen schande. Je kan als de noodzaak er is ook een keer met 2 spitsen gaan spelen.

Die heiligverklaring door Gio van de 433 snap ik niet helemaal. We zijn geen joden toch?
en zelfs die spelen 3-4-3
pi_176033175
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Rouleren van spelsysteem is geen schande. Je kan als de noodzaak er is ook een keer met 2 spitsen gaan spelen.

Die heiligverklaring door Gio van de 433 snap ik niet helemaal. We zijn geen joden toch?
Rouleren van spelsysteem zou gewoon dom zijn

Er is over de jaren al diverse keren met andere systemen geprobeerd de afgelopen 10 jaar en iedere keer kom je gewoon bij 4-3-3 uit omdat dit ook gewoon het makkelijkste systeem is om te spelen. 4-4-2 is gewoon een afschuwelijk systeem waar je meestal alleen maar lelijk voetbal mee kan spelen.

Bovendien in heel de jeugdopleiding van Feyenoord wordt ook dat systeem gespeeld, voor de doorstroming door de jeugd is dit ook het beste om het systeem niet te wijzigen.

Je moet het systeem bij feyenoord niet aan-aanpassen aan de spelers
spelers moeten zich aanpassen aan het systeem.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176033322
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, lekker rouleren van spelsysteem in een team wat eindelijk redelijk begint te draaien.

Sowieso is het geen simpel 433, gezien alle positiewisselingen tijdens de wedstrijd op het middenveld. En juist daarom is Van Persie niet geschikt als 10.
Als je Amrabat opstelt heb je aanzienlijk meer loopvermogen en kan Persie wat rustiger aan doen.
Het is sowieso niet dat je opeens heel je basis spelsysteem om moet gooien. Het is meer dat je de mogelijkheid hebt als de situatie zich voor doet om iets om te gooien.
Utrecht vorig seizoen hebben we ook met 2 spitsen gespeeld in de slotfase om uiteindelijk nog 1 puntje uit het vuur te slepen in een in principe al verloren wedstrijd. En dat was dan nog met Kramer............
Ik vind 2 spitsen wel een extra wapen om iets te forceren als we weer eens ergens achter staan bijvoorbeeld. Of als de flanken het qua creativiteit weer eens compleet laten afweten.
blablablabla
pi_176033364
Tactisch genie die Elan, ongelofelijk. _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2017 11:18:09 ]
  woensdag 27 december 2017 @ 11:18:57 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176033391
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Rouleren van spelsysteem zou gewoon dom zijn

Er is over de jaren al diverse keren met andere systemen geprobeerd de afgelopen 10 jaar en iedere keer kom je gewoon bij 4-3-3 uit omdat dit ook gewoon het makkelijkste systeem is om te spelen. 4-4-2 is gewoon een afschuwelijk systeem waar je meestal alleen maar lelijk voetbal mee kan spelen.

Bovendien in heel de jeugdopleiding van Feyenoord wordt ook dat systeem gespeeld, voor de doorstroming door de jeugd is dit ook het beste om het systeem niet te wijzigen.

Je moet het systeem bij feyenoord niet aan-aanpassen aan de spelers
spelers moeten zich aanpassen aan het systeem.
dat laatste ben ik het helemaal mee oneens, je moet de spelers halen die in je systeem passen maar indien niet moet je het aanpassen
pi_176033392
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je Amrabat opstelt heb je aanzienlijk meer loopvermogen en kan Persie wat rustiger aan doen.
Het is sowieso niet dat je opeens heel je basis spelsysteem om moet gooien. Het is meer dat je de mogelijkheid hebt als de situatie zich voor doet om iets om te gooien.
Utrecht vorig seizoen hebben we ook met 2 spitsen gespeeld in de slotfase om uiteindelijk nog 1 puntje uit het vuur te slepen in een in principe al verloren wedstrijd. En dat was dan nog met Kramer............
Ik vind 2 spitsen wel een extra wapen om iets te forceren als we weer eens ergens achter staan bijvoorbeeld. Of als de flanken het qua creativiteit weer eens compleet laten afweten.
Gio heeft diverse keren met jorgensen en kramer gespeeld, want er wordt dan gewoon een verdediger eraf gehaald.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176033402
quote:
99s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:18 schreef Typisch het volgende:
Tactisch genie die Elan, ongelofelijk. _O_
Aldus de man die zei dat Kramert nog best kon. Hef jezelf op aub.
blablablabla
pi_176033676
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat laatste ben ik het helemaal mee oneens, je moet de spelers halen die in je systeem passen maar indien niet moet je het aanpassen
Dus voor 1 speler moet de rest van je selectie ook maar in een ander systeem gaan spelen?

Ja dat kan je doen...maar dan moeten het wel maradona of messi zijn want anders is het grote onzin
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 27 december 2017 @ 11:30:08 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176033763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:26 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dus voor 1 speler moet de rest van je selectie ook maar in een ander systeem gaan spelen?

Ja dat kan je doen...maar dan moeten het wel maradona of messi zijn want anders is het grote onzin
nee maar het is nu eenmaal zo dat de beste 11 spelers niet altijd het beste team maken en als je Van Persie haalt moet je wel plek voor hem maken anders is het gewoon zonde want hij zal toch wat gaan kosten ook al komt hij transfervrij
pi_176033856
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Rouleren van spelsysteem zou gewoon dom zijn

Er is over de jaren al diverse keren met andere systemen geprobeerd de afgelopen 10 jaar en iedere keer kom je gewoon bij 4-3-3 uit omdat dit ook gewoon het makkelijkste systeem is om te spelen. 4-4-2 is gewoon een afschuwelijk systeem waar je meestal alleen maar lelijk voetbal mee kan spelen.

Bovendien in heel de jeugdopleiding van Feyenoord wordt ook dat systeem gespeeld, voor de doorstroming door de jeugd is dit ook het beste om het systeem niet te wijzigen.

Je moet het systeem bij feyenoord niet aan-aanpassen aan de spelers
spelers moeten zich aanpassen aan het systeem.
433 heilig verklaren omdat de jeugd ook zo speelt :') Wat was de laatste goede flankspeler die doorbrak ook alweer? Juist...
Dus je kunt gewoon een ander systeem spelen zonder dat het de ontwikkeling van spelers in de weg staat. Hetgeen natuurlijk sowieso bullshit is. Niet alleen is het gigantisch voorspelbaar het is soms ook noodzakelijk om dingen om te gooien tijdens een wedstrijd of bijvoorbeeld met blessures.

Net als dat Gio toen Jorgensen geblesseerd was toch maar met 433 bleef spelen met Kramer die er geen reet van kan want uh ja ik gooi liever niks om. Tot hij zag dat het echt niet meer kon, maar toen waren er al een stuk of 10 punten weggegeven. Autist.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')