abonnement Unibet Coolblue
pi_175941618
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


-nee-
pi_175941635
Ten Hag kan Utrecht er toch gewoon bij doen. Zo boeiend is het allemaal niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_175941652
Ik vind dat het verboden moet worden dat een trainer tussentijds bij een andere club wordt weggekaapt.
Not done, een andere club in de narigheid storten omdat je je eigen kutproblemen niet intern op kan lossen.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_175941685
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden dat een trainer tussentijds bij een andere club wordt weggekaapt.
Not done, een andere club in de narigheid storten omdat je je eigen kutproblemen niet intern op kan lossen.
Ik heb daar wel eens eerder een discussie over gevoerd, vind het niet heel raar wat je zegt, maar van Seumeren zet niet z’n hakken in het zand ofzo, Utrecht heeft al een backupplan denk ik.
-nee-
pi_175941715
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dat het verboden moet worden dat een trainer tussentijds bij een andere club wordt weggekaapt.
Not done, een andere club in de narigheid storten omdat je je eigen kutproblemen niet intern op kan lossen.
In Spanje mag je als coach maar een club per jaar coachen. De huidige coach van Valencia zit er pas sinds de zomer, maar die hadden ze eigenlijk al vorig jaar willen halen na zijn ontslag bij Villarreal vlak voor de competitiestart; mocht niet.
pi_175941773
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:56 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik heb daar wel eens eerder een discussie over gevoerd, vind het niet heel raar wat je zegt, maar van Seumeren zet niet z’n hakken in het zand ofzo, Utrecht heeft al een backupplan denk ik.
Ook niet eenvoudig met een opgenomen afkoopsom in je contract. Kun je je hakken zetten wat je wilt. En die discussie over spelers/trainers halverwege overnemen is zinloos. Daar heeft elke club last van, op wek niveau dan ook. Daar heeft IJsselmeervogels last van, Telstar, Utrecht, Ajax, en zelfs nóg hoger!
pi_175941857
Waarom vinden al die media het goed dat Ten Hag wordt genoemd :r :')
Kom gvd eens met Bielsa of Tuchel aan en probeer die via de media eens door te drukken bij Ajax.
pi_175941935
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:06 schreef Syntix het volgende:
Waarom vinden al die media het goed dat Ten Hag wordt genoemd :r :')
Kom gvd eens met Bielsa of Tuchel aan en probeer die via de media eens door te drukken bij Ajax.
Jij denkt dat de media invloed heeft op wie Ajax gaat aanstellen?
pi_175941950
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Zo’n beetje z’n hele CV. En echt een hype is er ook niet rondom hem, iedereen wist dat hij vroeg of laat naar amsterdam zou komen. De nieuwshype is rondom Dennis en Hennie, en die is terecht _O_
Ja hoor



Ik zie geen verschil

IK zie alleen dat marcel keizer zelfs wel wat langer meeloopt

bovendien heeft keizer een ajax achtergrond
die heeft ten hag niet

Keizer kent heel de jeugdopleiding en hoop van die spelers die nu doorbreken of de komende jaren kunnen doorbreken

Als je alles bij elkaar gaat optellen dan weet je nu al dat Ten Hag gewoon meer van hetzelfde is.

IK snap nog steeds die ten hag hype niet. Ten Hag heeft alleen wat meer leuke praatjes in de media.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175942026
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ja hoor

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Ik zie geen verschil

IK zie alleen dat marcel keizer zelfs wel wat langer meeloopt

bovendien heeft keizer een ajax achtergrond
die heeft ten hag niet

Keizer kent heel de jeugdopleiding en hoop van die spelers die nu doorbreken of de komende jaren kunnen doorbreken

Als je alles bij elkaar gaat optellen dan weet je nu al dat Ten Hag gewoon meer van hetzelfde is.

IK snap nog steeds die ten hag hype niet. Ten Hag heeft alleen wat meer leuke praatjes in de media.
Jij wil wel heel graag een hype zien, of niet?
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:19:58 #11
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175942167
Er is ook geen verschil tussen keizer en ten hag, behalve dat ten hag overmars zijn reet likt als hij daarom vraagt. Ik denk zelfs dat als ajax geen spelers van de hand doet of extra aankoopt, dat de opstelling en het wisselbeleid exact hetzelfde zal zijn. Eigenlijk had ajax dolberg moeten verkopen na de finale, want huntelaar is gewoon beter maar het is kapitaavernietiging om die jongen zijn ontwikkeling te temperen door hem op de bank te zetten, met waardedaling tot gevolg. Hetzelfde bij younes, gezien de kwaliteiten van kluivertje. Overmars heeft gefaald en keizer met een probleem opgezadeld dat hij eigenlijk 4 basisspelers heeft die vinden dat ze allemaal terecht veel moeten spelen.
Ik denk daarom dat ten hag wel kan werken, net zoals keizer hoofdcoach, mits je dolberg en younes van de hand doet en dat geld stopt in nuttige zaken, het kopen van de arena of het lobbyen voor een vriendelijkere transferbeleid vanuit de uefa (wat belangrijk is voor nederlandse clubs in de huidige competitieopzet, als je daar komende 10 jaar geen verandering in wil forceren).
Maar ik blijf van mening dat een ziyech, dolberg of younes en andere toekomstige toptalenten iemand nodig hebben waar ze tegen op kijken. Een ziyech kijkt niet op tegen ten hag, daar ligt het gehele probleem. Ik geloof echt niet dat een ten hag, een klompenvoetballer een toekomstige messi beter kan maken met zijn bullshit mentalcoaching. Hij weet niet wat het is om op topniveau te spelen bij een handelingssnelheid die hij tijdens uiensnijden nog niet kan bijhouden, dus hoe wil je dan zo'n jongen voorbereiden op zijn hoogst haalbare toekomst? Niet dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door govie op 23-12-2017 11:25:51 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175942213
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In Spanje mag je als coach maar een club per jaar coachen. De huidige coach van Valencia zit er pas sinds de zomer, maar die hadden ze eigenlijk al vorig jaar willen halen na zijn ontslag bij Villarreal vlak voor de competitiestart; mocht niet.
nou precies dat. En ik zeg het niet 9mdatnhetnover Ajax gaat, maar meer in het algemene.
Straks kun je als kleinere club helemaal niets meer opbouwen omdat grotere clubs alles maar wegkopen wanneer het ze betaamt.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_175942264
Goede TT
pi_175943220
Ten Hag heeft bij Twente in de hoogtijdagen , PSV en Bayern met Pep rondgelopen, daarnaast al eindverantwoordelijk geweest bij GAE en Utrecht met succes.

Het is geen cv a la Mourinho maar zeggen dat hij meer van hetzelfde is als Keizer is natuurlijk een grap.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175943307
Ten Hag gaat ons kampioen maken. Misschien niet dit jaar, maar zeker volgend jaar.
pi_175943514
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:06 schreef Syntix het volgende:
Waarom vinden al die media het goed dat Ten Hag wordt genoemd :r :')
Kom gvd eens met Bielsa of Tuchel aan en probeer die via de media eens door te drukken bij Ajax.
Tuchel gaat waarschijnlijk naar Bayern volgend seizoen, Hans. Denk dat die aanbieding een stuk verleidelijker is dan wespennest Ajax in de kleutercompetitie.

Bielsa zijn laatste projectjes liepen ook niet geweldig en ging vaak weg door gezeik met het bestuur, moet je vooral bij Ajax zijn ;(
Oh.
pi_175943692
Cassierra bij de wedstrijdselectie

Hopelijk krijgt hij minuten _O_
Oh.
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:48:22 #18
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175944605
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:36 schreef TheJanitor het volgende:
Ten Hag gaat ons kampioen maken. Misschien niet dit jaar, maar zeker volgend jaar.
Bookmark gemaakt, dat wordt lachen.
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:55:19 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175944736
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bookmark gemaakt, dat wordt lachen.
dit jaar wordt er niemand meer kampioen
  zaterdag 23 december 2017 @ 14:58:36 #20
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175946316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit jaar wordt er niemand meer kampioen
Precies. Janitor zegt dus eigenlijk dat Ajax dit seizoen de titel pakt.

Alles kan natuurlijk, maar ik verwacht het niet.
pi_175946328
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies. Janitor zegt dus eigenlijk dat Ajax dit seizoen de titel pakt.

Alles kan natuurlijk, maar ik verwacht het niet.
Ik verwacht het ook niet, makker. Tenzij er een paar mensen flink ziek worden in de winterstop.
pi_175946561
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik verwacht het ook niet, makker. Tenzij er een paar mensen flink ziek worden in de winterstop.
Als PSV nog punten morst deze ronde en Ajax niet dan heb je toch nog wel een aardige uitgangspositie voor de tweede seizoenshelft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175946680
Ajax gaat natuurlijk niet de titel pakken daarvoor is het te fragiel. Ten Hag moet nu bouwen voor volgend jaar en er dan staan. Dit seizoen is toch al klaar.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175950568
Goed interview wel van Ajax.tv met Reiziger.
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:37:46 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175950626
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax gaat natuurlijk niet de titel pakken daarvoor is het te fragiel. Ten Hag moet nu bouwen voor volgend jaar en er dan staan. Dit seizoen is toch al klaar.
dat bouwen werkt toch niet omdat je weer spelers kwijtraakt, zolang het nog mogelijk is er gewoon voor gaan dit seizoen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')