abonnement Unibet Coolblue
pi_175940642

quote:
WZ: 'Tijdens een debat heeft u een keer gezegd dat er no-go-zones in Nederland zijn en dat auto's en politici in brand worden gestoken.'
PH: 'Ik heb dat niet gezegd. Dat is een onjuiste bewering. We zouden het nepnieuws noemen. Wij noemen dat nepnieuws.'
WZ: 'Echt? Want u heeft het gezegd.'
PH: 'Ik heb dat nooit gezegd.'
Fragment: 'De islamitische beweging is nu op het punt gekomen waarin ze Europa in chaos stort. Chaos in Nederland. Auto's worden verbrand, politici worden verbrand. En ja, er zijn no-go-zones in Nederland.'
WZ: 'U noemde het nepnieuws.'
PH: 'Ik noemde het geen nepnieuws. Dat woord heb ik niet gebruikt.'
WZ: 'Nee?' [draait zijn hoofd verbaasd naar de cameraman]
PH: 'Volgens mij niet.'
Fake news, het grootste export product uit Amerika :N :|W
nee, jij dan!
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:29:05 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_175941328
:')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 10:55:02 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_175941659
Fake topic!!!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_175941856
Duidelijk fake !!

Computeranimaties van Nieuwsuur.

_O_ Trumpgod _O_
Met extra vezels!
pi_175942095
Enge vent wel. Dat Twitter account van hem is ook één grote sollicitatiebrief.

Verder niet goed voor mijn autisme dit: een Nederlander, die geen Nederlands spreekt, omdat hij is geëmigreerd naar Holland en nu Nederlands ambassadeur is. Nou ja.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:18:26 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175942129
Tja, ambassadeur worden in zo'n nietig landje is doorgaans een vriendendienst. Die mensen worden niet echt geselecteerd op hun kwaliteiten. De echte diplomaten worden in Rusland, China etc. gezet.
pi_175942212
Die kerel is met dit gênante fragment op de Nederlandse televisie direct in week 1 wereldnieuws geworden. Zag zijn gelieg en gedraai al in diverse internationale media voorbij komen. Toch wel een prestatie. Maar goed, dat is het Trump-tijdperk. Eindigt ook wel weer een keer.
pi_175942252
'You're not much, if you're not Dutch' zeggen ze dan.
I´m back.
pi_175942397
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
'You're not much, if you're not Dutch' zeggen ze dan.
'If it Ain't Dutch, It Ain't Much'*

Dacht ik. :P
Met extra vezels!
pi_175942443
Zeker zo'n gereformeerde uit Michigan ;(
pi_175942501
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:37 schreef bamibij het volgende:
Zeker zo'n gereformeerde uit Michigan ;(
Bingo.
Met extra vezels!
pi_175942526
Ik vind het heel zorgwekkend, dit post-truth tijdperk.
pi_175942558
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:33 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

'If it Ain't Dutch, It Ain't Much'*

Dacht ik. :P
Zijn wel varianten wrs. Leuze komt uit Michigan e.o. waar die gabber vandaan komt.
In New York state was de associatie met the Dutch anders. Getuige het verhaal over Rip van Winkle.

Voor een deel is ook het "gothic" genre gebaseerd op NLse cultuur invloeden, dacht ik, in Amerika althans. Zie ook Sleepy Hollow.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2017 12:23:16 ]
I´m back.
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:53:49 #14
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_175942727
Klote Nieuwsuur.
Nou gaat de Donald de geldkraan helemaal dichtdraaien. :')

on-topic:

Isn't that place full of dikes?
Yes, and when they spring a leak, little boys stick their fingers into them.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_175943092
arjenlubach twitterde op vrijdag 22-12-2017 om 04:44:54 Handboek nieuwe politiek & media, les 1: - je liegt iets- daarover lieg je- de confrontatie noem je een leugen-… https://t.co/oTThqGNWRV reageer retweet
pi_175943265
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:42 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het heel zorgwekkend, dit post-truth tijdperk.
Dit dus..

Waarom komen deze gasten hier toch steeds mee weg?
nee, jij dan!
pi_175943288
Gewoon dement joh.
  zaterdag 23 december 2017 @ 12:42:35 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175943397
Vraag me af hoe conversaties thuis gaan bij deze man (mocht hij een familie hebben)

Zal wel een leuke sketch over te maken zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_175943610
Deze man was gewoon slim genoeg om met Trump een hamburgertje te eten



Wil ook de betrekkingen met Nederland verbeteren en is daar al jaren mee bezig.
Geen idee waarom de NPO een haatcampagne begint tegen deze man. :{w
pi_175943721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:53 schreef Hyperdude het volgende:
Klote Nieuwsuur.
Nou gaat de Donald de geldkraan helemaal dichtdraaien. :')

on-topic:

Isn't that place full of dikes?
Yes, and when they spring a leak, little boys stick their fingers into them.
Hoe durven ze bij Nieuwsuur, zomaar die arme diplomaat de kans geven om meermaals heel gênant keihard en aantoonbaar te liegen voor hun camera’s? Fucking NOS, grrr.
pi_175943792
Bring back Paul Bremer :7
Na Irak heeft die wel recht op een rustige omgeving en hij spreekt nog altijd goed Nederlands.
pi_175943815
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Bring back Paul Bremer :7
Na Irak heeft die wel recht op een rustige omgeving en hij spreekt nog altijd goed Nederlands.
Jij was toch verliefd op Trump en zijn stijl?

Glibber je nu niet van je stoel af met deze ambassadeur ?
Met extra vezels!
pi_175943871
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:10 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Jij was toch verliefd op Trump en zijn stijl?

Glibber je nu niet van je stoel af met deze ambassadeur ?
Ja ik wil de heer Hoekstra als ambassadeur bij de EU zien, in een slangenkuil met professionele leugenaars en alcoholisten als de EU is hij beter op zijn plaats.

Wel gek dat een Amerikaanse ambassadeur zo wereldnieuws is en een straalbezopen opperhoofd van de EU het journaal of CNN niet haalt.
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:14:28 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_175943898
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vraag me af hoe conversaties thuis gaan bij deze man (mocht hij een familie hebben)

Zal wel een leuke sketch over te maken zijn.
Vast een grote fan van Britse Humor.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_175943915
Het is wel weer een welkom zeg, iemand in het eerste interview zo aanvallen.

Merkel krijgt ook niet gelijk haar Stasi verleden naar haar hoofd geslingerd als ze met een Nederlandse journalist in gesprek is toch?

Wat een dubbele standaard weer.
pi_175943920
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:58 schreef Nintex het volgende:
Geen idee waarom de NPO een haatcampagne begint tegen deze man. :{w
"Haatcampagne" :')

Die trump supporters hebben langere tenen dan de gemiddelde SJW _O-
nee, jij dan!
pi_175943962
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:15 schreef Gehenna het volgende:

[..]

"Haatcampagne" :')

Die trump supporters hebben langere tenen dan de gemiddelde SJW _O-
Het eerste interview met de ambassadeur en ze vallen hem gelijk aan.
Het is een beetje zwak hoor.

Niet eens grappig, doe dan een Jorg Haider / FPO / Muntz sketch dan kan iedereen er nog om lachen. Zogenaamd een kritisch interview van de staats TV. Noord Koreaanse toestanden dit. :')
pi_175944012
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het eerste interview met de ambassadeur en ze vallen hem gelijk aan.
Het is een beetje zwak hoor.

Niet eens grappig, doe dan een Jorg Haider / FPO / Muntz sketch dan kan iedereen er nog om lachen. Zogenaamd een kritisch interview van de staats TV. Noord Koreaanse toestanden dit. :')
Ben jij dan oprecht zo doorgedraaid dat je die absurde leugens helemaal prima vindt en gauw over iets anders begint? Mijn hemel, je bent verloren.

Iemand zeg me dat Nintex een act is.
pi_175944031
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het eerste interview met de ambassadeur en ze vallen hem gelijk aan.
Het is een beetje zwak hoor.
Jezus, ook al een Russische troll? :')

Het is een hoogstaande diplomaat. Kritische vragen zou hij heel gemakkelijk mee overweg moeten kunnen gezien zijn functie.

Echter blijkt hij dus compleet incapabel te zijn. En dat laat de NPO niet zien, dat doet hij helemaal zelf...
nee, jij dan!
pi_175944032
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:42 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het heel zorgwekkend, dit post-truth tijdperk.
Hoezo?

Fake news media beantwoordt je gewoon met fake news antwoorden.

De taal die ze begrijpen.

Hoe diplomatiek kun je als nieuwbakken Amerikaanse ambassadeur zijn?
pi_175944068
Ik zag dat ook en dacht eraan een topic te openen maar vergeten te doen.

Verder ontopic, wat verwacht je dan van een stel leugenaars?
pi_175944089
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Fake news media beantwoordt je gewoon met fake news antwoorden.
Fake news media? Zucht.. :|W

Geef gewoon eens een voorbeeld van een compleet uit de duim gezogen nieuwsbericht van Nieuwsuur dan?
En dan bedoel ik dus niet een "niet geheel objectief volgens jou maatstaven" bericht, maar echt een fake-news verhaal.
nee, jij dan!
pi_175944111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoezo?
Feiten lijken steeds vaker niet meer relevant te zijn. En jij vraagt je af wat daar mis aan is? :|W
nee, jij dan!
pi_175944218
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:23 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Fake news media? Zucht.. :|W

Geef gewoon eens een voorbeeld van een compleet uit de duim gezogen nieuwsbericht van Nieuwsuur dan?
En dan bedoel ik dus niet een "niet geheel objectief volgens jou maatstaven" bericht, maar echt een fake-news verhaal.
De term fake news is wel iets ruimer te interpreteren dan louter uit de duim gezogen verhalen. Het valt ook onder het doelbewust verdraaien van de waarheid of louter aan eenzijdige berichtgeving doen. Het verzinnen van eigen bronnen valt er ook onder, een kwaliteit waar vooral fake news zender CNN bekwaam om is.

Maar goed, de plassende prostituees die Trump betaald zou hebben om op het bed te laten plassen in dat Russische hotel waar Obama en zijn vrouw in zouden hebben geslapen.

De rits aan aanrandings- en verkrachtingsverhalen over Trump die nog geen enkele rechtszaal gehaald zou hebben.

Ik noem er maar twee.
pi_175944324
Wel een kwalijke zaak dat er werkelijk mensen bestaan die dit goedpraten. Dan ben je gewoon van het padje, met wie een gesprek ook geen zin meer heeft. Verschillende meningen zijn een verrijking, maar dan zit je gewoon buiten de bandbreedte waarbinnen je, tsja, geen ontzettende mongool bent.
pi_175944371
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:34 schreef Kaas- het volgende:
Wel een kwalijke zaak dat er werkelijk mensen bestaan die dit goedpraten. Dan ben je gewoon van het padje, met wie een gesprek ook geen zin meer heeft. Verschillende meningen zijn een verrijking, maar dan zit je gewoon buiten de bandbreedte waarbinnen je, tsja, geen ontzettende mongool bent.
De bandbreedte waaronder het linkse grachtengordel denken zich bevindt is erg smal. Dan val je als normaal mens er al snel buiten.
pi_175944412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:29 schreef Elzies het volgende:

Het verzinnen van eigen bronnen valt er ook onder, een kwaliteit waar vooral fake news zender CNN bekwaam om is.
Dat is de fake news van Trump die zijn eigen falen, lulligheid,. fake en bedrog hiermee ontkent

quote:
De rits aan aanrandings- en verkrachtingsverhalen over Trump die nog geen enkele rechtszaal gehaald zou hebben.
Je zegt dus dat die vrouwen liegen. Nogal fake van jou...

quote:
At least 22 women have accused President Donald Trump of sexual misconduct between the 1970s and 2013.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
pi_175944429
Hij liegt gewoon voor jullie neus en toch blijven jullie de media beschuldigen.

Hoe blind en naïef moet je zijn, Damn..
Met extra vezels!
pi_175944455
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:13 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja ik wil de heer Hoekstra als ambassadeur bij de EU zien, in een slangenkuil met professionele leugenaars en alcoholisten als de EU is hij beter op zijn plaats.

Wel gek dat een Amerikaanse ambassadeur zo wereldnieuws is en een straalbezopen opperhoofd van de EU het journaal of CNN niet haalt.
Toch weer schuld van de EU dus.

_O-

Glibber maar door hoor.
Met extra vezels!
pi_175944462
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

De bandbreedte waaronder het linkse grachtengordel denken zich bevindt is erg smal. Dan val je als normaal mens er al snel buiten.
Het is gewoon jammer. Als je mij irl zou kennen, zou je merken dat ik een doodnormaal en redelijk mens ben en dat ik open sta voor bijna alle meningen.

Maar dit valt daar gewoon buiten ja. Dat valt werkelijk niet meer serieus te nemen, dat je dit soort zaken goedpraat. Kom nou toch. Ik zou een schop onder m’n kont krijgen van m’n oude vader als hij me zo dom hoorde kletsen als jij nu hier. Domweg gênant. Wat ligt de lat dan laag zeg.
pi_175944467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

De bandbreedte waaronder het linkse grachtengordel denken zich bevindt is erg smal. Dan val je als normaal mens er al snel buiten.
Dit is mijn bandbreedte.





Ik vind dit best breed.
Met extra vezels!
pi_175944643
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is de fake news van Trump die zijn eigen falen, lulligheid,. fake en bedrog hiermee ontkent

[..]

Je zegt dus dat die vrouwen liegen. Nogal fake van jou...
Iedere onnozele en naar aandachtzoekende kut kan roepen dat die is aangerand door de president van Amerika. Een beetje aanvullend juridisch bewijs zou toch wel aangenaam zijn. Al is het maar voor de geloofwaardigheid ervan.

CNN heeft meerdere malen verifieerbaar onzin-nieuws over Trump naar buiten toe gebracht. Dan ben je als nieuwszender overduidelijk politiek gekleurd en val je onder de categorie fake news media.

Falen? Hoezo? Trump sluit juist een succesvol jaar af als nieuwbakken president van Amerika. De Amerikaanse economie draait als een tierelier en Trump heeft wel degelijk veel van zijn beloften al ingewilligd. (belastingverlaging, inreisverbod, florerende economie, het afbreken van het klimaatverdrag, het benoemen van een hoge rechter, het erkennen van Jeruzalem als hoofdstad van Israël, etc)

Juist ondanks de fake news media die 24 uur non stop hun laster en leugencampagnes over Trump blijven verspreiden. Ook hier heeft Trump een succesje geboekt, namelijk burgers bewust maken van het gegeven dat al het verspreidde nieuws allesbehalve onafhankelijk genoemd kan worden. Het aanzicht van CNN, the New York Times en the Washington Post is in rap tempo gedaald en alleen nog voer voor gelijkgestemden. Zoals we hier ook al beginnen te zien bij de toenemende aversie richting de linkse grachtengordel media.
pi_175944711
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:37 schreef Elzies het volgende:
De bandbreedte waaronder het linkse grachtengordel denken zich bevindt is erg smal. Dan val je als normaal mens er al snel buiten.
Ja gewoon over iets anders beginnen. :Z
Issue: Een diplomaat die ronduit liegt over ons land. Een nogal kwalijke zaak, gezien hij de banden met ons land moet onderhouden..

Waar kom jij mee: "maar links bla bla bla" Gewoon zielig.. En als het niet in JOUW denkbeeld pas, zijn mensen niet normaal. hoe fucking hypocriet wil je het hebben :r
nee, jij dan!
pi_175944779
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:53 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ja gewoon over iets anders beginnen. :Z
Issue: Een diplomaat die ronduit liegt over ons land. Een nogal kwalijke zaak, gezien hij de banden met ons land moet onderhouden..

Waar kom jij mee: "maar links bla bla bla" Gewoon zielig.. En als het niet in JOUW denkbeeld pas, zijn mensen niet normaal. hoe fucking hypocriet wil je het hebben :r
Niets hypocriets aan. Het heet polarisatie.

Welkom, dit is de samenleving waarin we nu leven.

Waar burgers op ideologische gronden regelrecht tegenover elkaar zijn komen te staan.

Elkaar van fake news betichten is daar slechts een herkenbaar symptoom van te noemen.
pi_175944960
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niets hypocriets aan. Het heet polarisatie.

Welkom, dit is de samenleving waarin we nu leven.

Waar burgers op ideologische gronden regelrecht tegenover elkaar zijn komen te staan.

Elkaar van fake news betichten is daar slechts een herkenbaar symptoom van te noemen.
Dus jouw ideologische grond is dat diplomaten de grootste leugens en lulverhalen over landen mogen spuien? Dat recht wil je zelfs verdedigen?

Ja daar sta ik inderdaad regelrecht tegenover. En dat heeft verder niets met gelul van links-rechts te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, jij dan!
pi_175945015
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Niets hypocriets aan. Het heet polarisatie.

Welkom, dit is de samenleving waarin we nu leven.

Waar burgers op ideologische gronden regelrecht tegenover elkaar zijn komen te staan.

Elkaar van fake news betichten is daar slechts een herkenbaar symptoom van te noemen.
Moet je luisteren Hoekstra is bekend van een clip waarin hij beweert dat er auto's en politici verbrand worden in NL en er no-go zones bestaan.
Hij wordt ambassadeur in NL en dus is het vrij logisch om even aan hem te vragen wat hij met die uitspraken bedoelde, lijkt me. Want dat is toch opmerkelijk te noemen. Tja, eh even kijken Bonifatius is bij Dokkum vermoord, Floris V door de edelen vermoord, Willem de Zwijger door een Walloniër, Johannis Pistorius is verbrand door de Spanjaarden als eerste der martelaren (familie van mij btw), Van Oldenbarneveld geëxecuteerd door de voorvader van onze koning, de gebroeders de Wit door het gepeupel op het Groene Zootje en Pim Fortuyn door een milieu-activist. Dan heb je ongeveer alle politiek geïnspireerde moorden in NL te pakken van 756 tot heden, dus dan ben ik wel benieuwd wat Hoekstra bedoelt precies met: er worden politici verbrand. Of bedoelt-ie alleen sort of Fortuyn? Of gaat zijn kennis helemaal niet zo ver?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2017 14:14:59 ]
I´m back.
pi_175945055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:50 schreef Elzies het volgende:

[..]

Iedere onnozele en naar aandachtzoekende kut kan roepen dat die is aangerand door de president van Amerika.
Bij voorbaat minacht je de slachtoffers van Trump. Je scheldt ze uit, beschuldigt hen van liegen.
Jij weet er niks van, je was daar niet bij, maar je wilt graag een potje meeliegen en schelden met je grote idool Trump.
ik geloof die 22 vrouwen eerder dan zo'n jerk met dito-aanhangers.
pi_175945122
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:03 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Dus jouw ideologische grond is dat diplomaten de grootste leugens en lulverhalen over landen mogen spuien? Dat recht wil je zelfs verdedigen?

Ja daar sta ik inderdaad regelrechts tegenover. En dat heeft verder niets met gelul van links-rechts te maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het filmpje al tig keren gezien en je begrijpt er de humor niet van. Dat komt door jouw gefixeerde ideologische haat tegen de ideologie van Trump. Polarisatie, weet je nog wel.

Het enige leugentje wat ik hier lees is dat jij hier jouw eigen woorden in mijn geschreven mond probeert te leggen en claimt dat mijn ideologische overtuiging gebaseerd zou zijn op het goedkeuren van liegende diplomaten.
pi_175945200
De uitzuigers moeten en zouden deze man zwart maken en roepen dan iets over een uitspraak die hij gedaan zou hebben. De beste man schiet in zijn verdediging, 'fake news' die hij uit Washington heeft meegekregen bij de media training.

Daarbij is het duidelijk dat in het fragment geknipt is, wat Hoekstra zegt is dat in Europa auto's en politici in brand worden gestoken. Dat laatste valt te betwisten, hoewel er aanslagen zijn geweest op politici, maar in Frankrijk steken kansenparels regelmatig auto's in de fik.

In Engeland is recent nog een ISIS aanslag op May voorkomen. Wilders leeft 24/7 onder zware beveiliging. Doet me een beetje denken aan het moment dat Trump riep: "Look what's happening in Sweden" en een week later daar de vlam in de pan sloeg.

Wat no-go zones betreft heeft de beste man ook gewoon gelijk. Ga maar eens met je keppeltje door de schilderswijk of als schaars geklede dame door de sharia driehoek. Het zijn plaatsen waar de waarden van het vrije westen zijn onderdrukt.

Hoekstra laat zich van zijn beste kan zien. Neem het homo-huwelijk, toen het land eenmaal de keuze had gemaakt om het te legaliseren, accepteerde hij dat, ook al was hij het er persoonlijk niet mee eens. Eigenlijk hoe de democratie in geciviliseerde landen al tientallen jaren werkt.
pi_175945235
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje al tig keren gezien en je begrijpt er de humor niet van.
De humor is dat iemand oliedom zit te liegen.
pi_175945284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hoezo?

Fake news media beantwoordt je gewoon met fake news antwoorden.

De taal die ze begrijpen.

Hoe diplomatiek kun je als nieuwbakken Amerikaanse ambassadeur zijn?
Heb jij van je mammie en pappie nooit geleerd dat liegen niet okay is? En leugens op leugens op leugens, wat zouden je ouders daarvan zeggen, als je dat als klein elziesje had gedaan? Of kom jij uit een onbetrouwbaar nest vol valse leugenaars die dat allemaal wel okay vonden?
pi_175945286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje al tig keren gezien en je begrijpt er de humor niet van.
Ik ook niet zo.
Het namelijk ook niet grappig bedoeld..

quote:
Dat komt door jouw gefixeerde ideologische haat tegen de ideologie van Trump. Polarisatie, weet je nog wel.
Het enige leugentje wat ik hier lees is dat jij hier jouw eigen woorden in mijn geschreven mond probeert te leggen en claimt dat mijn ideologische overtuiging gebaseerd zou zijn op het goedkeuren van liegende diplomaten.
Ah daar hebben we de hypocrisie weer. Je kent mij politieke voorkeur niet eens, maar probeert me dingen aan te praten. Maar begint in de tweede zin al te huilen dat iemand anders bij jou zou doen.. :')
nee, jij dan!
pi_175945340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moet je luisteren Hoekstra is bekend van een clip waarin hij beweert dat er auto's en politici verbrand worden in NL en er no-go zones bestaan.
Hij wordt ambassadeur in NL en dus is het vrij logisch om even aan hem te vragen wat hij met die uitspraken bedoelde, lijkt me. Want dat is toch opmerkelijk te noemen. Tja, eh even kijken Bonifatius is bij Dokkum vermoord, Floris V door de edelen vermoord, Johannis Pistorius is verbrand door de Spanjaarden als eerste der martelaren (familie van mij btw), Willem de Zwijger door een Walloniër, Van Oldenbarneveld geëxecuteerd door de voorvader van onze koning, de gebroeders de Wit door het gepeupel op het Groene Zootje en Pim Fortuyn door een milieu-activist. Dan heb je ongeveer alle politiek geïnspireerde moorden in NL te pakken van 756 tot heden, dus dan ben ik wel benieuwd wat Hoekstra bedoelt precies met: er worden politici verbrand. Of bedoelt-ie alleen sort of Fortuyn? Of gaat zijn kennis helemaal niet zo ver?
Verbranden kun je ook metaforisch weergeven en dan worden hier politici wel degelijk door een politiek gekleurde media verbrand of verkettert. Jan Maat, Fortuyn, Verdonk, Wilders, nu Baudet. Ze werden of worden allemaal in de rechts extreme groep gezet. Dus hier gebruikt de ambassadeur een uitstekende metafoor.

No zones. Goed, weliswaar nog niet zoals in de Franse voorsteden maar ze ontstaan wel degelijk binnen Nederland. Dus ook hier kun je debatteren over het begrip 'ze zijn er al' of 'ze zijn aan het ontstaan'.

Maar goed, het spreekwoordelijke gevloek van links Nederland zegt opnieuw veel boekdelen. Heerlijk, zo'n uitlokkertje. :)
pi_175945396
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Verbranden kun je ook metaforisch weergeven en dan worden hier politici wel degelijk door een politiek gekleurde media verbrand of verkettert. Jan Maat, Fortuyn, Verdonk, Wilders, nu Baudet. Ze werden of worden allemaal in de rechts extreme groep gezet. Dus hier gebruikt de ambassadeur een uitstekende metafoor.

No zones. Goed, weliswaar nog niet zoals in de Franse voorsteden maar ze ontstaan wel degelijk binnen Nederland. Dus ook hier kun je debatteren over het begrip 'ze zijn er al' of 'ze zijn aan het ontstaan'.

Maar goed, het spreekwoordelijke gevloek van links Nederland zegt opnieuw veel boekdelen. Heerlijk, zo'n uitlokkertje. :)
Tja, dan had-ie dat er bij moeten zeggen: in metaforische zin worden er politici verbrand in NL.
_O- .
I´m back.
pi_175945450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Verbranden kun je ook metaforisch weergeven
Dat is ook heel logisch om daarvan uit te gaan. Want de autobranden en de no-go's zone's in de zelfde zin waren ook metafysisch bedoeld? Of enkel waar hij jou en hem uitkomt?

Hoe krom kun je lullen man..

We zitten onze tijd weer te verdoen met een troll :|W
nee, jij dan!
  zaterdag 23 december 2017 @ 14:23:27 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175945505
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Verbranden kun je ook metaforisch weergeven en dan worden hier politici wel degelijk door een politiek gekleurde media verbrand of verkettert. Jan Maat, Fortuyn, Verdonk, Wilders, nu Baudet. Ze werden of worden allemaal in de rechts extreme groep gezet. Dus hier gebruikt de ambassadeur een uitstekende metafoor.

No zones. Goed, weliswaar nog niet zoals in de Franse voorsteden maar ze ontstaan wel degelijk binnen Nederland. Dus ook hier kun je debatteren over het begrip 'ze zijn er al' of 'ze zijn aan het ontstaan'.

Maar goed, het spreekwoordelijke gevloek van links Nederland zegt opnieuw veel boekdelen. Heerlijk, zo'n uitlokkertje. :)
Toch treurig dat je niet eens weet dat de man Hans Janmaat heette...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175945598
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:21 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Dat is ook heel logisch om daarvan uit te gaan. Want de autobranden en de no-go's zone's in de zelfde zin waren ook metafysisch bedoeld? Of enkel waar hij jou en hem uitkomt?

Hoe krom kun je lullen man..

We zitten onze tijd weer te verdoen met een troll :|W
Verhoudingsgewijs is het gewoon vrij rustig in NL. Iets dat ons redelijk kenmerkt, alhoewel we ook gewelddadige periodes hebben gekend natuurlijk (ik zal niet uitweiden).
Het feit dat hier in NL juist eigenlijk nauwelijks (nog?) gesproken kan worden van no-go zones en er eigenlijk gerekend vanaf 2015 geen islamitische terreuraanslagen zijn geweest (en meteen afkloppen uiteraard), is het opmerkelijkste en ook onverklaarbaarste verschijnsel dat dit land typeert. Maar voor die boodschap zat Hoekstra niet bij die conferentie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2017 14:34:04 ]
I´m back.
pi_175945614
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Toch treurig dat je niet eens weet dat de man Hans Janmaat heette...
:D ,
I´m back.
pi_175947808
Eve serieus, waar in Nederland bestaan die no-go zones? Ik ben in de afgelopen jaar in meerdere wijken geweest waarvan gezegd wordt dat het slechte wijken zijn, zoals de Schilderswijk en Rotterdam Zuid. In alle wijken waar ik ben geweest heb ik agenten gezien, zowel op hun fiets als lopend over de straat. Daarnaast heb je overal mensen van alle achtergronden lopen, neem een kijkje in de haagse markt (schilderswijk)... Je ziet daar alles rondlopen inclusief politieagenten.
  zaterdag 23 december 2017 @ 16:22:59 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175948414
Jan Rap en zijn maat!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175948602
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:15 schreef Nintex het volgende:
Het is wel weer een welkom zeg, iemand in het eerste interview zo aanvallen.

Merkel krijgt ook niet gelijk haar Stasi verleden naar haar hoofd geslingerd als ze met een Nederlandse journalist in gesprek is toch?

Wat een dubbele standaard weer.
Het maakt toch geen fuck uit of ze het bij Merkel wel of niet doen. Dat kinderachtig gedoe om alles goed te praten door vergelijkingen te stellen is totaal nutteloos.
pi_175948623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het eerste interview met de ambassadeur en ze vallen hem gelijk aan.
Het is een beetje zwak hoor.

Niet eens grappig, doe dan een Jorg Haider / FPO / Muntz sketch dan kan iedereen er nog om lachen. Zogenaamd een kritisch interview van de staats TV. Noord Koreaanse toestanden dit. :')
Mijn god :'(
pi_175949027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:02 schreef JubaUrbicus het volgende:
Eve serieus, waar in Nederland bestaan die no-go zones?
Nou ja, er zijn wel periodes geweest waarin dat zo ongeveer wel klopte.

In zijn algemeenheid valt het hier allemaal wel mee. Zeker in vergelijking met de ons omringende landen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175949049
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:13 schreef Nintex het volgende:
Hoekstra laat zich van zijn beste kant zien.
:')_!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175949085
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:41 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn wel periodes geweest waarin dat zo ongeveer wel klopte.

In zijn algemeenheid valt het hier allemaal wel mee. Zeker in vergelijking met de ons omringende landen.
Niet op de manier zoals hij bedoelt zoals in de US wel bestaat.
pi_175949109
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:41 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou ja, er zijn wel periodes geweest waarin dat zo ongeveer wel klopte.

In zijn algemeenheid valt het hier allemaal wel mee. Zeker in vergelijking met de ons omringende landen.
En dat is juist het opmerkelijkste aan NL. Een verklaring ontbreekt ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 23-12-2017 22:39:57 ]
I´m back.
pi_175949204
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
En dat is juist het opmerkelijk aan NL. Een verklaring ontbreekt ook.
Daar zal vast wel onderzoek naar gedaan zijn. Relatief veel overheidsbemoeienis, stedenbouwkundig klopt alles vrij aardig, goed sociaal vangnet, goede opleidingsmogelijkheden, het zal allemaal een rol spelen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175949262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet op de manier zoals hij bedoelt zoals in de US wel bestaat.
Nee, maar in de tijd dat ik in Overtoomse Veld woonde was dat bij tijd en wijle toch niet heel prettig. Met inderdaad uitgebrande auto's, molotovcocktails op het politiebureau en de ME die de hele wijk afzette.

Maar goed, de vent is gewoon een mafklapper.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175949445
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:58 schreef Nintex het volgende:
Geen idee waarom de NPO een haatcampagne begint tegen deze man. :{w
De man wordt gewoon geconfronteerd met zijn leugens, als dat al een haatcampagne is...
pi_175949549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:58 schreef Nintex het volgende:
Deze man was gewoon slim genoeg om met Trump een hamburgertje te eten

[ afbeelding ]

Wil ook de betrekkingen met Nederland verbeteren en is daar al jaren mee bezig.
Geen idee waarom de NPO een haatcampagne begint tegen deze man. :{w
De man wordt duidelijk betrapt op onzinnige uitspraken. Natuurlijk komt daar commentaar op. Hij weet niet eens wat hij 3 zinnen eerder heeft gezegd.
pi_175949717
Die vent is zelf een lopende no-go zone.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_175951313
Mensen, laat Elzies nou gewoon lekker gaarkoken in zijn eigen ranzige sopje. Hij vindt het gewoon heerlijk om anderen te jennen. Daar geniet hij van. Niets van wat hij zegt is waar, werkelijk niets. Alles wat hij zegt is walgelijk, letterlijk alles. Zulke mensen zijn zo ongeveer het laagste van het laagste. Mensen die al hun energie steken in het ergeren van anderen en zich daar dan mee amuseren. Dat soort mensen ruiken hun kans in dit tijdsgewricht. Ze floreren op de ellende van een ander. En voor ons, hier op Fok... wel, we kunnen figuren zoals Elzies altijd proberen te negeren, hoe moeilijk dat ook is. Maar je zou zo iemand maar in de familie hebben. Het zou je vader maar zijn. Pfff, wat een lijdensweg zou dat zijn. Wat een verschrikking.
Op het scherp van de snede.
  zondag 24 december 2017 @ 01:17:42 #73
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_175964174
Kom mensen, hij heeft zijn excuses gemaakt dus het topic kan dicht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 24 december 2017 @ 01:37:46 #74
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175964421
Mensen die deze man 'goedkeuren' doen dat ook alleen maar omdat ze voelen dat Trump hierop aangevallen wordt, en dus henzelf. Als Obama deze man had neergezet zouden ze vooraan in de rij staan om deze man belachelijk te maken.

Ieder ander ziet direct dat je zo'n man gewoon niet op deze positie wil, alleen al door de verwarring die hij veroorzaakt met zijn domheid, danwel zijn getrol, mocht hij dit expres doen. In beide gevallen is het geen geschikte kandidaat. Dit staat nog verder los van wat hij daadwerkelijk zei 2 jaar geleden. Daar kan je nog over discussieren maar hem als persoon is gewoon iemand die je niet op die positie wilt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 24-12-2017 01:46:28 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_175964435
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')