abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 24 december 2017 @ 13:39:40 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175970197
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 05:30 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Gewoon de volgende keer weer kijken. Derksen kotst in zijn weggooi-TV programma op alles en iedereen.
  zondag 24 december 2017 @ 14:04:38 #52
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_175970679
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 13:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Veel kijkplezier gewenst bij dit homohatende en vrouwonvriendelijk programma. Je voelt je kennelijk daar thuis.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 24 december 2017 @ 14:05:46 #53
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175970705
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:04 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Veel kijkplezier gewenst bij dit homohatende en vrouwonvriendelijk programma. Je voelt je kennelijk daar thuis.
  zondag 24 december 2017 @ 17:42:51 #54
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_175975801
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:05 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dus je geeft toe dat je nietszeggend bent. ;)
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zondag 24 december 2017 @ 18:14:28 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_175976384
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 17:42 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je nietszeggend bent. ;)
pi_175986503
quote:
Ik dacht dat Johan persona non grata was bij VI
  maandag 25 december 2017 @ 09:26:59 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175986904
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 09:09 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Johan persona non grata was bij VI
in het reanimatieproces is alles veroorloofd
pi_175987604
quote:
Diepe teksten hoor.


Kijk, ik kan met zat wijven in Veendam naar bed. In bed kun je er wel in bijten, later kun je er wel op schijten. M’n nummertje maak ik nog wel, dat kwakkie raak ik echt wel kwijt. Geen enkel probleem. Maar het is toch niet dát… A lot of body, no soul.
pi_175987616
aan alle VI Hooligans fijne kerstdagen en de dikke kerstballen toegewenst
pi_175987651
Wel twijfelachtig dat hij samen met zijn jeugdspelers onder de douche stond daarentegen
pi_175987944
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 10:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel twijfelachtig dat hij samen met zijn jeugdspelers onder de douche stond daarentegen
Wat is hier mis mee?
pi_175987992
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 10:17 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee?
Afgunst
pi_175988316
Ik kan niet registreren voor zo'n gratis artikel zonder dat er een fout optreedt dus ik ben ook helemaal getriggerd op kerstmorgen.
pi_175988564
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 10:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan niet registreren voor zo'n gratis artikel zonder dat er een fout optreedt dus ik ben ook helemaal getriggerd op kerstmorgen.
Speciaal voor deze periode zijn we in ons rijke archief gedoken en vonden we de mooiste verhalen die rond de Feestdagen werden gepubliceerd. In deze aflevering, uit december 1974: niet een terugblik op de verloren WK-finale of een verhaal over het einde van het gouden Ajax-tijdperk, maar een reportage waar de lezer en ook de fotograaf soms rooie koontjes van kreeg. In het spoor van de 25-jarige Johan Derksen. Iets minder getalenteerd dan generatiegenoot Willem van Hanegem of die andere Johan, maar zeker niet minder eigenzinnig en kleurrijk.

VI-verslaggever John Linse vertelt: Johan Derksen, journalist, vrijgezel, parttime-voetballer bij Veendam. Onderwerp: het leven van een semi-prof. Met die schamele gegevens en dat rekbare uitgangspunt verscheen ik op 31 oktober in Veendam. Vier dagen later nam ik weer afscheid van Oost-Groningen. Vermoeid, maar opgewekt. En met veel informatie, indrukken en ervaringen.

Vier dagen lang bewoog ik me volgzaam in het kielzog van Derksen. De intensieve tocht voerde langs redactielokalen, kleedkamers, een seksboerderij, trainingen, een persconferentie, het Zuidlaarder amusement, een spelersbespreking, de Asser stamkroeg, een wedstrijdvoorbereiding, de etagewoning en het duel tussen Veendam en Volendam. Daar tussendoor gesprekken over de voetballerij en al haar aspecten. Derksen praat eerlijk en openhartig over: trainers, bestuurders, collega’s, zijn ambities, zijn relatie tot vrouwen, een falende clubarts, een publiciteitszieke clubarts, doping en nog meer. Vier dagen Johan Derksen. Of: voetbal vanuit een andere invalshoek.


DEEL 1 - VIER WILDE DAGEN IN EN OM VEENDAM
DONDERDAG 31 OKTOBER


Rond elf uur gearriveerd in Veendam. Kennisgemaakt met Derksen. Spijkerbroek en shirt. Progressieve laarzen. Baard van enkele dagen. Makkelijk in de omgang. Beantwoordt niet aan het beeld van een stugge Groninger. Is dan ook afkomstig uit Gelderland. Werkt aan een verhaal over Johnny Kendall. Praat boeiend over muziek, zijn hobby. Laat me een brief van Veendam zien waarin gewaarschuwd wordt voor de gevolgen van een interview in VI. Zegt zich er niet al te druk over te maken.

Om vier uur naar het stadion De Langeleegte. Jeugdtraining voor een groep van veertien- tot zestienjarigen. Anderhalf uur lang. Hij doet het met opmerkelijk veel plezier. Uitstekende sfeer. Geen dwangbevelen, toch discipline. Vervolgens naar de training van de A-selectie. VI naar trainer Arie Stehouwer, die onmiddellijk zegt liever een ander van zijn groep als onderwerp van een uitgebreide reportage te zien. Stehouwer heeft moeite met de levenswandel van Derksen. Noemt hem de nozem en later de provo van Veendam. Handhaaft hem slechts vanwege zijn prestaties. Verbaast zich daarover tegen de achtergrond van Derksens levenswandel. Dat belooft wat.

Na de training een uitnodiging gekregen voor een informele persbijeenkomst van Veendam. Derksen kwaad. De uitnodiging had zijn krant, de Veendammer, niet bereikt. Stelt op de bewuste bijeenkomst venijnige vragen aan het bestuur en de trainer over het niet aantrekken van een spits en een keeper. Blijkt later begrip voor de situatie te kunnen opbrengen.

In Winschoten een uitstekende bistro bezocht. Naar de krant voor correctie-werkzaamheden. Besluiten een bezoek te brengen aan een seksboerderij in Yde-De Punt. Hij is daar bekend. Vertelt smakelijk over hoe ooit een van de Veendam-spelers er is ‘ontknaapt’. De relaxclub is geen succes. Vrouwen zijn van betrekkelijk laag kaliber en wensen niet als achtergrond van een foto te dienen. Blijken overdag keurige huismoeders te zijn. Jammer, leek ons wel aardig. Fotograaf Piet van der Klooster wordt regelmatig door een al te optimistisch type benaderd. Hij voelt zich niet op zijn gemak. Via de Groningse jazzclub De Koffer weer naar Veendam. Liggen om half vier in bed. Uitgeput.

VRIJDAG 1 NOVEMBER


Gewekt door een ambitieuze Van der Klooster. Derksen zorgt voor broodjes en grapefruitsap. Zorgt goed voor ons. Hij had me een dag eerder spontaan aangeboden in zijn woning te bivakkeren. In de buitenwijken van Veendam opnamen gemaakt. Van der Klooster vertrekt. Met Derksen weer naar Winschoten voor de samenstelling van een pagina in de Winschoter Courant. Drie uur wachten op zetsel. De problemen van een krant zijn kennelijk overal hetzelfde.

Weer een jeugdtraining gevolgd. Daarna naar het zwembad in de Zorgvliethal. In het restaurant twee onderwerpen behandeld: jeugdtraining en trainers. Na een speelse training van Stehouwer een bezoek aan het spelershome. Het verblijf is juist klaargekomen, de financiële huishouding wordt door spelersraadslid Henk Ebbinge aan de orde gesteld. Wordt soepel opgelost.

Vertrekken naar Derksens stamkroeg waar hij zijn vrienden van de oude popgroep Cuby + Blizzards wil ontmoeten. Eten een hapje als ondergrond voor veel bier (Derksen) en whisky (de volger). De stemming is optimaal vrolijk. Zanger Harry Muskee, Cuby, ontpopt zich als een voetbalfanaat. Derksen begint ineens zijn relatie tot vrouwen te analyseren. Hij zit er een beetje mee. We zakken spontaan door en slapen bij Eelco Gelling, gitarist.

ZATERDAG 2 NOVEMBER

Derksen staat, ongelooflijk fit eigenlijk, om half twaalf op. Ik ook, maar in een totaal andere conditie. Richting Veendam. Derksen begeleidt zijn jeugdploeggie in een duel met Licurgus B1. De prestatie staat hem niet aan. Zegt in de rust dat het ‘kloten’ is en stuurt later nog een van zijn spelers naar de kleedkamer. De jongen heeft nagetrapt, maar werd er niet uitgestuurd. In Groningen bekijken we vervolgens een duel tussen de C-elftallen van Groningen en Veendam. Weer terug naar Veendam. Sport op de Duitse tv.

Vanaf half zeven loopt de band twee uur lang om uitspraken van Derksen over journalistiek, bestuurders, medische begeleiding vast te leggen. We breken er voor een pauze van een uur uit en gaan dan door: collega’s, verdiensten, ambities.

Rond elf uur op weg naar Zuidlaren. Vermaakscentrum voor het platteland. Honderden auto’s op en rond de veemarkt geparkeerd. Povere beatgroepen, onvervalst zweetgeurtje. Hitsige kerels en afwachtende meiden. Ik voel me er niet thuis. Terug naar Veendam. Niets gedronken, toch moe. Praten nog een tijdje en dommelen tegen drieën in. De volgende middag moet Derksen tegen Volendam spelen.

ZONDAG 3 NOVEMBER

Om twaalf uur verzamelen in hotel Veenlust. Er wordt gekegeld, koffie gedronken en wat gebabbeld. In een apart zaaltje houdt Stehouwer een voortreffelijke tactische voorbereiding. Derksen blijft erg nuchter. Ook in de kleedkamer, waar sommige jongens nerveus heen en weer drentelen.

Derksen speelt als linksachter, maar wordt na enkele minuten al ausputzer, omdat Hemmo Kerkhof uitvalt. Speelt niet goed en niet slecht. Beperkt zich tot het corrigeren van fouten, valt zelden mee aan. Veendam wint zijn tweede wedstrijd van het seizoen: 1-0. Bij die in de slotfase gerealiseerde goal springen de bestuursleden van Veendam als waanzinnigen op het bordes rond. Aanstekers en pakjes sigaretten vliegen het zondagse pak uit. Dolle vreugde.

‘Leuk voor die mensen’, merkt Derksen laconiek op. Een laatste pils gedronken in het spelershome. Terug naar Rotterdam. In de auto worden nog een paar dingetjes op band gezet. Derksen vraagt me geen ‘positief stukje’ te maken. Hij weet hoe een hekel journalisten aan een dergelijke boodschap hebben.

DEEL 2 - DE GESPREKKEN

DE APOTHEKERS-ASSISTENTE


‘Ik ben ruim twee jaar geleden naar Veendam gegaan speciaal voor een meisje. Een apothekers-assistente. Ik ben met haar verloofd geweest, dat deed je vroeger nog. Na vijf dagen slingerde ik die ring al het kanaal in. Verloving verbroken, ruzie met de ouders, maar het bleef toch sluimeren. Alles ging volgens mij op een gegeven moment oké. Althans dat dacht ik.’

‘We leefden al een hele tijd met elkaar. Ik dacht te gaan trouwen, alles was bijna klaar, maar ineens was ze pleite. Zomaar. Ze vond me geloof ik een ontzettende nietsnut. Voetballen was voor haar onbelangrijk. Ze kwam nooit kijken. Nou had ik daar maling aan, ik heb het niet zo begrepen op die wijven die op een tribune willen zitten. Vond ik wel jofel eigenlijk, had ik ook geen last van die betweterige uitspraken en kritieken van haar. Ze wilde dat ik me meer op mijn baan gooide. Ze was een beetje materialistisch, ik moest me meer in de journalistiek verdiepen. Daar carrière in maken.’

‘Desondanks voelde ik veel voor haar. Méér dan uitsluitende lichamelijke liefde. Kijk, ik kan met zat wijven in Veendam naar bed. In bed kun je er wel in bijten, later kun je er wel op schijten. M’n nummertje maak ik nog wel, dat kwakkie raak ik echt wel kwijt. Geen enkel probleem. Maar het is toch niet dát… A lot of body, no soul. Het was met haar heel anders.’

‘Ze is weg. Nou kan ik twee dingen doen: me erbij neerleggen en rustig kapot gaan. Of ontzettend goed terugvechten. Dat doe ik. Ik ga revanche nemen, goed voetballen, weet ik veel. Ze ziet nu wekelijks in de krant dat ik iets presteer. Doet me goed.’

JEUGDTRAINING


Ik heb al eens eerder, drie jaar lang, een jeugdploeg getraind. Zijn er drie van doorgedrongen tot het betaalde voetbal. Om die knapen gaat het me. Ik heb er elf nodig voor een elftal, maar ik concentreer me op die jongens met voetbaltoekomst. Die anderen interesseren me geen moer. Zijn bestemd voor het vijfde. Jongens voor het recreatievoetbal. Even goede vrienden, maar daar wil ik me niet te veel mee bezighouden. Ik hou niet van recreatiesport. Er moet gewonnen worden. Ik ga niet aan tekortkomingen werken die toch niet te verbeteren zijn. Als ik die jongens ’s avonds in de kroeg achter een grote pils aantref, zeg ik daar niets van. Laat ze maar aanrommelen. Met die enkele talenten onderhoud ik wel een intensief contact. Praat veel met ze, probeer ze uit het café te houden, tracht ze voor het betaalde voetbal op te leiden. Ik heb zelden of nooit conflicten met spelers, wél met de jeugdcommissie en de ouders.’

Oke, dit artikel kopiëren is te veel werk. Als je dit daadwerkelijk leest overweeg ik de rest te copypasten
pi_175988879
Kom maar op met de rest,fijn!
pi_175989117
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 10:59 schreef Adrie072 het volgende:
Kom maar op met de rest,fijn!
kut, met die akelige willekeurige quotes tussendoor waardoor ik hooguit 2 alineas per keer kan copypasten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175990307
Merci!
pi_175990681
Leuk artikel, bedankt voor het plaatsen. Onmiskenbaar Derksen :D
  maandag 25 december 2017 @ 12:28:48 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175990728
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 12:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Leuk artikel, bedankt voor het plaatsen. Onmiskenbaar Derksen :D
Beetje naar de seksboerderij gaan.
Beetje wat huisvrouwen onderspuiten die een centje bij willen verdienen. Niks mis mee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_175993686
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175994307
Dickie trainer bij Sparta

SpartaRotterdam twitterde op maandag 25-12-2017 om 15:01:50 DICK ADVOCAAT NIEUWE TRAINER VAN SPARTA ROTTERDAM - https://t.co/0UlOvibQTk https://t.co/Jcq9sA4lI0 reageer retweet
Samen met de sprookjes van Grim en WC Pot _O-
pi_175994678
quote:
Waar heb die gespeeld dan
pi_175994706
ikweethetnietookniet komt zo in dit topic het Dick Advocaat nieuws posten.

Genotsuser is dat.
pi_175994745
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetnietookniet komt zo in dit topic het Dick Advocaat nieuws posten.

Genotsuser is dat.
:P :D *O*

Met een paar van deze smilies
pi_175994797
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 15:41 schreef Ties02 het volgende:

[..]

:P :D *O*

Met een paar van deze smilies
https://frontpage.fok.nl/(...)rdam.html#c_14774572
pi_175994826
quote:
Mensen die op de frontpage posten moet je opsluiten
pi_175994844
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 12:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Leuk artikel, bedankt voor het plaatsen. Onmiskenbaar Derksen :D
pi_175994920
zo Dickie pro-deo aan de slag gaan bij Sparta?
pi_175994929
quote:
2s.gif Op maandag 25 december 2017 15:50 schreef Evertjan het volgende:
zo Dickie pro-deo aan de slag gaan bij Sparta?
Dickie zal onderhand toch wel genoeg centjes hebben?
pi_175994947
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Dickie zal onderhand toch wel genoeg centjes hebben?
als Dickie wil kan hij dat hele Sparta zo opkopen met Kasteel en al
pi_175995633
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetnietookniet komt zo in dit topic het Dick Advocaat nieuws posten.

Genotsuser is dat.
Lol
pi_175995985
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetnietookniet komt zo in dit topic het Dick Advocaat nieuws posten.

Genotsuser is dat.
Zal daar echt een vrouw schuil gaan achter het account?
Oh.
pi_175996035
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal daar echt een vrouw schuil gaan achter het account?
130929_15449_sbsprobleemwijkkees_400_274.jpg
  maandag 25 december 2017 @ 18:46:50 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175996884
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 15:39 schreef Zipportal het volgende:
ikweethetnietookniet komt zo in dit topic het Dick Advocaat nieuws posten.

Genotsuser is dat.
:@ Dank :*
Advocaat nieuwe trainer Sparta Rotterdam :P

Advocaat nieuwe trainer Sparta Rotterdam

Op uw verzoek :P
pi_175997793
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 18:46 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:@ Dank :*
Advocaat nieuwe trainer Sparta Rotterdam :P

Advocaat nieuwe trainer Sparta Rotterdam

Op uw verzoek :P
Krijgt ie daar de speelgoedkassa :P :D *O*
  maandag 25 december 2017 @ 20:03:45 #88
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_175998068
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 19:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Krijgt ie daar de speelgoedkassa :P :D *O*
:Y


Als je bij Sparta trainer mag worden heb je de jackpot :P :+
pi_175998243
quote:
Hallo mede fans!

Ik heb een vraag, over de voetbal inside/international afleveringen.
Ik wil héél graag die oude afleveringen zien maar die kan je niet meer bekijken op rtlXL, vroeger wel namelijk. Gewoon vanaf seizoen 1 tot en met 2016, want 2016-2017 staat er wel op.

Hebben jullie die, iemand? of weet iemand waar ik die kan vinden? Zouden jullie me echt héél blij maken!
Ik praat vanaf 2007, ik denk dat V/D Gijp in 2007 erbij kwam!

Alvast bedankT!
Aldus het gastenboek op www.johan-derksen.com

Iemand een idee?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_176005096
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Aldus het gastenboek op www.johan-derksen.com

Iemand een idee?
Ik zou ook wel volledige oude afleveringen willen hebben, wat dat betreft houd ik me aanbevolen :)
pi_176005451
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Aldus het gastenboek op www.johan-derksen.com

Iemand een idee?
Rene was er voor '07 er al

pi_176005458
quote:
wat doe je dom :? :? :?
pi_176005459
sukkel!
pi_176005461
Doublepain cocksucker
pi_176005468
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Aldus het gastenboek op www.johan-derksen.com

Iemand een idee?
Overigens lijkt het me een kleine kans het ergens anders terug te vinden dan op XL(dus nihil :( )

Misschien met een beetje zoeken op dailymotion?:

http://www.dailymotion.com/search/voetbal%20international
pi_176005907
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 20:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Aldus het gastenboek op www.johan-derksen.com

Iemand een idee?
Ik denk dat die niet helemaal online staan meer. De enige die dat heeft zijn de mensen van voetbal inside zelf.
pi_176006322
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

kut, met die akelige willekeurige quotes tussendoor waardoor ik hooguit 2 alineas per keer kan copypasten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks ouwe pik
pi_176008660
Heerlijk artikeltje over Derksen
pi_176008762
quote:
Een groot fan van 'Almost Vintage Cumshot Compilations', aldus een screenshot wat hij zelf ooit op Twitter postte:

  dinsdag 26 december 2017 @ 11:58:50 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_176010162
Wat is het tv-fragment van het jaar? Stem nu!



POLL
Wat is het tv-fragment van het jaar?

Gijs van Dam bij Pauw
Johan Derksen kraakt werkgever :P
Jinek corrigeert Jules Deelder
Anouk stuurt Battle-deelnemers weg
‘Netherlands second’
Emotioneel afscheid in Hello Goodbye
Van der Laan bij Zomergasten
Waag het niet te jokken tegen Joke
Premier Rutte versus de Groningers
Willy en Max zwijmelen bij oude videoband

quote:
Johan Derksen kraakt werkgever
Met Voetbal Inside had een gehele top 10 gevuld kunnen worden. RTL 7-zenderbaas Marco Louwerens speelde een aantal keer de hoofdrol. Zijn Sinterklaassketch was legendarisch en hij gaf live op televisie een bloemetje aan Wilfred Genee nadat hij de presentator, Johan Derksen en René van Der Gijp eerder nog de huid had vol gescholden in een mail. Oorzaak van dit alles was een tirade van Derksen over zijn eigen werkgever. Die noemde naar aanleiding van een veelbesproken column van AD tv-recensent Angela de Jong, RTL-baas Erland Galjaard ‘kinderachtig’ en de programmering van RTL 4 ‘gewoon slecht’.

https://www.ad.nl/tv-en-r(...)ar-stem-nu~ac7c6f81/
Even allemaal stemmen op Derksen *O* *O*

[ Bericht 18% gewijzigd door ikweethetookniet op 26-12-2017 12:53:46 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')