abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:19:17 #151
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175941235
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Zelfde hier

Er maar weer afgehaald :P
Ik had jaren geleden een emailalert, voor als er in mijn omgeving ergens een vergunning wordt aangevraagd. Maar kreeg teveel mails, heb me weer afgemeld. :+
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:24:51 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175941287
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:19 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik had jaren geleden een emailalert, voor als er in mijn omgeving ergens een vergunning wordt aangevraagd. Maar kreeg teveel mails, heb me weer afgemeld. :+
Dat jij dat bv eigenlijk trekt, al die mensen om je heen

Ik woon rustig, vind het heerlijk. En lees plaatselijke krantje dan wel voor vergunningen ofzo.
Ookal bespreken we dit soort dingen hier gewoon even onderling in de wijk. No problem :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:28:21 #153
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175941319
Binnen heb ik geen last van mensen. Nooit gehad ook.
Ik zou het liefste op de hei wonen maar mijn lief is een stadsmens. Zonder auto.

Misschien als we gepensioneerd zijn.....
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:32:15 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175941360
Ik ben zo blij dat ik aan de rand van het buitengebied woon. Rust.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175941366
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat topic zat ik net te lezen :D
Ik heb het ook gelezen. Ben zelf vanaf dat we ons huis gekocht hebben geabonneerd op de emailservice.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175941404
Dubbel
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175941409
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
Anna kreeg nog een bonus op 5 december. Omdat ze altijd voor iedereen klaar stond. haar werk goed deed en wat bedrijven heeft weten te veranderen. Heel erg lief. Enorme klote timing. Maar ze heeft waardering vanuit de organisatie.
O+
Niet iets wat je vaak hoort, bij mensen die om wat voor reden dan ook tijdelijk uitvallen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175941606
Goedemorgen allemaal,

klote nacht achter de rug. Gisteren niets aan de hand en ik ging in bed liggen, enorme druk op de borst, zweterig, hoge hartslag. Even aangezien maar na 3 kwartier 112 gebeld en die stuurden toch maar een ambulance. Ook hoge bloeddruk en hoge hartslag (druk ging wat weg) goed hartfilmpje maar toch maar naar het ziekenhuis. Zo lag ik om 1.30 voor het eerst van mijn leven in een ambulance. Hele nacht hartfilmpjes, bloeddruk, bloed controleren. Bloeddruk en hartslag gingen langzaam om laag, bloed was goed en zo mocht ik om 7 uur naar huis. Meteen naar bed gegaan en een half uur geleden wakker geworden.
Pffff geen fijne dingen dit.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:52:35 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175941626
Wat naar idd!
Enig idee wat er aan de hand was?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:53:34 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175941638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal,

klote nacht achter de rug. Gisteren niets aan de hand en ik ging in bed liggen, enorme druk op de borst, zweterig, hoge hartslag. Even aangezien maar na 3 kwartier 112 gebeld en die stuurden toch maar een ambulance. Ook hoge bloeddruk en hoge hartslag (druk ging wat weg) goed hartfilmpje maar toch maar naar het ziekenhuis. Zo lag ik om 1.30 voor het eerst van mijn leven in een ambulance. Hele nacht hartfilmpjes, bloeddruk, bloed controleren. Bloeddruk en hartslag gingen langzaam om laag, bloed was goed en zo mocht ik om 7 uur naar huis. Meteen naar bed gegaan en een half uur geleden wakker geworden.
Pffff geen fijne dingen dit.
Kaatje toch! :o

Wat is het vervolg?
The love you take is equal to the love you make.
pi_175941692
Geen idee wat er aan de hand is. Cardioloog ook niet. Ik heb wel een verhoging van een bloeddruk en hartslag verlagend middel gekregen (had 50mg kortwerkend, nu 100 mg langwerkend)
Na de kerstdagen de huisarts bellen maar in principe hoef ik niet onder behandeling van een cardioloog of zo.
Maar spanningen heb ik niet, er is niets raars voorgevallen de laatste tijd.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 23 december 2017 @ 10:57:43 #162
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_175941701
Dat is wel schrikken. Ook omdat er geen aanleiding lijkt te zijn :{.
pi_175941777
Kaat :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175941794
Jeetje Kaatje :o
pi_175941809
Oh, iemand vroeg hoe het was met projectielkotsen, F. is donderdag weer aan het werk gegaan en voelt zich wel weer prima.

Ik ben nog wel wat verkouden en zwaar hoofd, maar 'gewoon', niet meer buitensporig.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:05:41 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175941847
Wat eng Kaatje. Hopelijk blijft het hierbij en geen gekke vervolgen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175941917
Ja, dit zijn geen avonturen die ik vaker wil meemaken.
Voel me nog wel wat trillerig, maar dat komt vast door een giga slaap tekort. Feestje vanavond ga ik ook maar afzeggen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:09:39 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175941918
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is. Cardioloog ook niet. Ik heb wel een verhoging van een bloeddruk en hartslag verlagend middel gekregen (had 50mg kortwerkend, nu 100 mg langwerkend)
Na de kerstdagen de huisarts bellen maar in principe hoef ik niet onder behandeling van een cardioloog of zo.
Maar spanningen heb ik niet, er is niets raars voorgevallen de laatste tijd.
Maar even rustig bespreken met je huisarts, dan. En toch vervolgonderzoek vragen als je er zelf niet gerust op bent?

Goed dat je alarm hebt geslagen, trouwens!
The love you take is equal to the love you make.
pi_175941995
Mijn moeder had zo iets begin van het jaar. Die verdachten ze van het hebben gehad van een kleine hartaanval. Dus de mallemolen in, onderzoeken voor mogelijke ingrepen stonden al gepland. Klachten bleven echter, vooral bij inspanning, wat raar was. Bleek het een klaplong. :') De longarts had nog nooit zo'n blije patient gehad na de diagnose _O-
  zaterdag 23 december 2017 @ 11:19:45 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175942158
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn moeder had zo iets begin van het jaar. Die verdachten ze van het hebben gehad van een kleine hartaanval. Dus de mallemolen in, onderzoeken voor mogelijke ingrepen stonden al gepland. Klachten bleven echter, vooral bij inspanning, wat raar was. Bleek het een klaplong. :') De longarts had nog nooit zo'n blije patient gehad na de diagnose _O-
Wel heel begrijpelijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_175942214
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 december 2017 11:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wel heel begrijpelijk.
Uhu. Was ook gewoon een stomme fout van het ziekenhuis: ze maken bijna altijd een longfoto voor de zekerheid omdat het heeeeel soms een klaplong is. Maar nu niet (en wel vaker niet dus). Want die kans was zó klein :+ Ze hebben het protocol dus weer flink aangescherpt.
pi_175942230
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Er is wel meer krom in de visserij... Ik mag geen paling peuren om de stand te herstellen, de beroeps mogen overal fuiken zetten.
Hengeltje uitgooien in de Biesbosch? Vergeet het maar. Beroeps zijn er wel actief.

Afgelopen week zijn er veel controles geweest in de Rotterdamse haven (met name de warmwater buis van de Eon centrale zo ik had gelezen) op het in bezit hebben van zeebaars.

Dit is overigens niet bedoeld als 'ik mag niks, zei mogen alles' maar ik moet altijd een beetje lachen dat de sportvisser het niet mag om de visstand in tact te houden. Het zijn gewoon economische belangen natuurlijk.
Ze zouden dan ook niets moeten doen aan de regels rondom sportvisserij. Maar men zou wel.de beroeps flink moeten indammen.

Ongelooflijk wat een types dat zijn. Geen notie van wat ze aanrichten. fuiken en korven zijn tot daar aan toe (alhoewel die stikken van de bijvangst) maar boomkorren slopen echt de volledige bodem.

De Oosterschelde is ons grootste nationaal park. Aar boomkorren mogen daar alles slopen.Alsof je met een hakselaar de hele Veluwe elk jaar een keer doorragt vanwege de zwijntjes en hertjes die je wilt vangen.

Onwaarschijnlijk. En als ze de boel nou eens met rust zouden laten kregen we weer oesterbanken en mosselbanken. En dat trekt weer allerlei.leven aan. Van octopus tot dolfijn.

Maargoed.
Whatever...
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 11:28:07 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175942313
Hmm dat zijn geen leuke geintjes Kaatje, niet weer doen :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175942318
Kaatje toch :o Nee, dat is allesbehalve een fijne nacht geweest. Dus geen vervolgtraject om uit te zien of ontdekt kan worden wat het was/is (hopelijk niet nog een keer). Als ze niets vinden kan het spanningen/stress zijn, maar als je dat zelf helemaal niet ervaart is dat ook raar. Knuf en doe rustig aan :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175942342
Kaatje omg :o
Wat een nachtmerrie idd en zomaar ook weer terug. Hoop dat ze t kunnen vinden en t niet meer terugkomt want dit is heel erg schrikken. Beter dat je feestje hebt afgezegd.
Sterkte :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')