abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176111945
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

hmm, die van mij is volgens track & trace op 9 december vertrokken met een vliegtuig dat blijkbaar nog steeds in de lucht zit :)
17track.net kan het helemaal niet vinden, verwijst naar DHL duitsland die het hele nr. niet kennen
Vaak klopt er ook helemaal geen reet van. Of zijn de gegevens niet actueel en ligt het al thuis terwijl er staat dat het nog in het vliegtuig zit. Leuk om even te kijken of het al is verzonden maar meer ook niet. Hoe vaker je kijkt hoe ongeduldiger je ook wordt.
pi_176134514
Customer service is wel erg vervelend moet ik helaas zeggen.
1 order geplaatst met 2 producten. (elektronica onderdelen)

Na een week of drie pakje ontvangen met alleen product 1
Nog een week/10 dagen gewacht maar geen product 2

bericht gestuurd, keurig vermeld wat ik wel heb ontvangen en wat niet inclusief artikel nummers.
Antwoord terug of ik een video wil sturen van het probleem en een paar foto's van het shipping label en de barcode met SKU nummer.

Weer bericht teruggestuurd dat ik geen video kan maken van iets wat ik niet heb ontvangen.
Bericht terug of ik dan foto's wil sturen van wat ik wel heb ontvangen. 8)7
En foto's van label op verpakking.
Alsof je die 1,5 week gaat bewaren..... en foto's van wat ik wel heb ontvangen??
Ze hebben van mij artikel nr's gekregen!

Heb daar geloof ik afgelopen jaren voor zo'n 2000 besteld en dan nu zo'n probleem maken over een artikel van nog geen 2 wat vergeten is te versturen. :( :( :(
  Forum Admin zaterdag 30 december 2017 @ 09:04:42 #28
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176138940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is erg vervelend! Je ziet 'em waarschijnlijk al aankomen, maar ik heb even een filmpje nodig waarin de genoemde problemen van beide telefoons duidelijk zichtbaar (en in dit geval ook hoorbaar) zijn. Die zal ik vervolgens doorgeven aan m'n collega en dan zorgen we voor een oplossing!
Dat is lastig frbelen. Ik zal eens kijken of ik er dit weekend toe kom.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176232247
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 03:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor de reminder; ik was het ook even vergeten :@
Ik heb net het resultaat van het onderzoek opgevraagd, en het blijkt dat de Chinese douane het pakketje heeft belast, en het vervolgens niet bij ons is aangenomen om die reden. Iemand hier heeft daar toen van gemaakt dat het pakketje leeg was, wat achteraf niet zo bleek te zijn.

Je hebt destijds al een refund ontvangen voor het toestel, maar voor alles wat je daarvoor hebt ondernomen op basis van onze foute info willen we je graag 1000 Banggoodpunten aanbieden (t.w.v. $10), die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Als je daarmee akkoord gaat zal ik ze op je account laten bijschrijven. :)
Ik heb 25 euro betaald voor de verzending. Met PostNL, want die stond niet in het lijstje van postbedrijven die je moest vermijden ivm eventuele douanekosten aan jullie kant. Die verzendkosten zouden vergoed worden bij ontvangst vd telefoon. Hier is dus nu geen sprake van, maar die verzendkosten waren wel een stuk hoger dan 10 dollar..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_176234021
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:06 schreef Horsemen het volgende:
Hallo klantenservice,
Ik heb een probleempje met een setje bluetooth oordopjes welke 1,5 maand geleden heb binnen gekregen. Het rechter oordopje gaat steeds na een aantal minuten uit. Ik krijg dan na een piepje de tekst "power off". Vervolgens doet hij niets meer terwijl de linker gewoon doorspeelt. (Zelfde tekst als je hem uit doet). Na een aantal minuten kan je hem vervolgens gewoon weer inschakelen en werkt hij weer een aantal minuten normaal. Uiteraard zijn de dopjes goed opgeladen. Het ordernummer is 36072259.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend.. Kun je proberen dit op een filmpje te krijgen, door de microfoon dicht bij je earphone te houden en van die laatste het volume hoog te zetten? Daar vraagt mn collega namelijk om. We kunnen het in dat geval uiteraard netjes voor je oplossen. ;)
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik heb geprobeerd het gevraagde filmpje te maken echter op het moment dat ik op mijn telefoon (Nokia 6 met Android 7.1.2) de opname voor het filmpje start wordt onmiddellijk het geluid naar de oordopjes afgebroken. Daarnaast is het geluid op maximaal inderdaad niet zo hard dus zou ik de dopjes zeker vlak bij de microfoon van mijn telefoon gehouden moeten hebben waardoor er misschien wel geluid te horen zou zijn maar de dopjes niet in beeld kunnen komen als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 03:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik snap het inderdaad. M'n collega is echter nogal volhardend over het filmpjes-verhaal. Kun je met een andere telefoon een filmpje maken terwijl je de dopjes connect met je eigen telefoon (of andersom)? Het feit dat ze dan niet of slecht te zien zijn is dan verder geen probleem.
Allereerst de beste wensen voor 2018.
Nou het is eindelijk gelukt om met de telefoon van een vriend (na tig keer proberen om de klacht er op te krijgen) een opname te maken. Het bestand is te groot geworden om te kunnen mailen dus voor het eerst in mijn leven ook nog het filmpje op YouTube gezet Het volume moet wel hl hoog staan om het te horen en je oor goed bij de luidspreker houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Horsemen op 02-01-2018 12:30:30 ]
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:38:00 #31
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey banggood,
Wat is de normaal ingeschatte leveringstermijn? Vervangende USB C kabel ivm defecte aan de eerste, is 21-11 verstuurd maar heb helaas tot op heden nog niks ontvangen, de eerste bestelling ging sneller naar mijn idee.
Hi, voor onze gratis verzending is dat max. 20 werkdagen. Mocht je 'em nog steeds iet binnen hebben dan kijk ik graag even voor je als je je ordernummer voor me hebt ;)
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:39:07 #32
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251759
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi banggood

enig idee of er een coupon mogelijk is voor
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN

en wanneer deze weer in voorraad komt
Hi, volgens m'n collega gaat deze tablet uit het assortiment, dus dat gaat helaas niet meer lukken.. Als je iets anders op het oog hebt dan kijk ik graag voor je wat er mogelijk is ;)
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:41:14 #33
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251763
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:35 schreef Garfield1985 het volgende:
Hi,

Ik bekijk alle nieuws en info over Banggood al een tijdje in stilte hier op het forum maar ben nu toe aan een nieuwe smartphone dus ga ook k me nu mengen in het thread hier.

Ik zoek een smartphone met minimaal 4GB aan RAM geheugen in een prijsklasse tussen de 100 en 150 euro en liefst met een beetje behoorlijke accu capaciteit, welke zouden jullie mij aviseren?

Is die verzendoptie zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen nog steeds actueel bij jullie?

Ik krijg trouwens ook telkens een foutmelding wanneer ik mijn account bij jullie tracht te bevestigen: ''Your e-mail confirmation is not valid'' :?
Hi, ben je nog steeds op zoek? In dat geval ga ik voor je kijken ;)
Verzendmethode PDM garandeert inderdaad nog steeds verzending zonder douanekosten.
Wat betreft je probleem met het bevestigen van je account: kun je me per DM je e-mailadres sturen? Ik vraag m'n collega dan er naar te kijken :)
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:47:09 #34
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251773
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:14 schreef Lidl het volgende:
Werkt Ideal-Rabobank nou nog steeds niet? :?
Hi, daar hebben we recent geen klachten over ontvangen en ik zie ook geen melding in het systeem. Ik kan het helaas niet zelf controleren, maar mocht het nog steeds niet werken wanneer je weer probeert af te rekenen dan hoor ik het graag van je. Ik zal er dan meteen werk van laten maken.
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:49:13 #35
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251780
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:56 schreef JCI116 het volgende:

[..]

Heb hier een paar foto's voor je:
https://ibb.co/nGpfUw
https://ibb.co/gmEfUw
https://ibb.co/dSefUw

Hopelijk is het een beetje te zien en werken de links goed haha.
Hi, dank je voor de foto's; heb je ook nog even het ordernummer voor me? Dat ben ik je in m'n vorige berichtje vergeten te vragen ;)
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:55:55 #36
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251783
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:10 schreef happylife070 het volgende:
Customer service is wel erg vervelend moet ik helaas zeggen.
1 order geplaatst met 2 producten. (elektronica onderdelen)

Na een week of drie pakje ontvangen met alleen product 1
Nog een week/10 dagen gewacht maar geen product 2

bericht gestuurd, keurig vermeld wat ik wel heb ontvangen en wat niet inclusief artikel nummers.
Antwoord terug of ik een video wil sturen van het probleem en een paar foto's van het shipping label en de barcode met SKU nummer.

Weer bericht teruggestuurd dat ik geen video kan maken van iets wat ik niet heb ontvangen.
Bericht terug of ik dan foto's wil sturen van wat ik wel heb ontvangen. 8)7
En foto's van label op verpakking.
Alsof je die 1,5 week gaat bewaren..... en foto's van wat ik wel heb ontvangen??
Ze hebben van mij artikel nr's gekregen!

Heb daar geloof ik afgelopen jaren voor zo'n 2000 besteld en dan nu zo'n probleem maken over een artikel van nog geen 2 wat vergeten is te versturen. :( :( :(
Hi, allereerst natuurlijk erg vervelend dat er een fout is gemaakt met je order. Ik snap goed dat het frustrerend is dat je vervolgens om een video of foto's wordt gevraagd. De reden daarvan is dat het regelmatig voorkomt dat klanten denken een fout product te hebben ontvangen, terwijl het wel juist blijkt te zijn. Om die reden wordt bij melding van onjuiste (missende of verkeerd geleverde producten) standaard om een foto of video gevraagd, en op basis daarvan wordt een oplossing bepaald. We kunnen het dit keer (ook gezien de waarde) wel af zonder foto: heb je het ordernummer voor me en kun je me laten weten wat je niet hebt ontvangen?
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:57:07 #37
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251784
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:41 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik heb 25 euro betaald voor de verzending. Met PostNL, want die stond niet in het lijstje van postbedrijven die je moest vermijden ivm eventuele douanekosten aan jullie kant. Die verzendkosten zouden vergoed worden bij ontvangst vd telefoon. Hier is dus nu geen sprake van, maar die verzendkosten waren wel een stuk hoger dan 10 dollar..
Hoi, indien je de verzendkosten nog niet hebt ontvangen terwijl dat wel was beloofd dan krijg je die er uiteraard nog bovenop (teruggestort op je rekening). Heb je nog een keer het ordernummer voor me? ;)
pi_176252915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 04:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, voor onze gratis verzending is dat max. 20 werkdagen. Mocht je 'em nog steeds iet binnen hebben dan kijk ik graag even voor je als je je ordernummer voor me hebt ;)
helaas nog helemaal niks -O-
Primair ordernummer: 37600775
Sub-ordernummer: 39262929

Eerste bestelling gaat tot op heden niet zo voorspoedig dus, eerst 'n defecte kabel en nu 'n replacement die niet lijkt aan te komen -O-
pi_176253947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 04:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor de foto's; heb je ook nog even het ordernummer voor me? Dat ben ik je in m'n vorige berichtje vergeten te vragen ;)
Ja hoor, 40524725
pi_176264075
misschien stom maar hoort bij de Banggood Christmas Socks, horen daar ook niet echt sokken in te zitten ?
order nr : 40356907

[ Bericht 2% gewijzigd door wiiguy op 03-01-2018 18:42:44 ]
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:58:31 #41
405473 Garfield1985
''plata o plomo'
pi_176266631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 04:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ben je nog steeds op zoek? In dat geval ga ik voor je kijken ;)
Verzendmethode PDM garandeert inderdaad nog steeds verzending zonder douanekosten.
Wat betreft je probleem met het bevestigen van je account: kun je me per DM je e-mailadres sturen? Ik vraag m'n collega dan er naar te kijken :)
Hi,

Ben nog steeds op zoek ja :) .
Ik heb al een bericht via PM gestuurd gisteren, die zou je nog terug moeten kunnen vinden als het goed is?
  donderdag 4 januari 2018 @ 19:01:11 #42
458965 G-Pier
Ik ben lang, heel lang.
pi_176286761
Hoi! Ik heb voor het eerst een bestelling bij jullie gedaan en voor Priority Air Mail/Priority Direct Mail gekozen. Ik ben benieuwd wanneer mijn tracenummer werkt om mijn pakket te volgen.

Order nr. 41886605
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176287983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:01 schreef G-Pier het volgende:
Hoi! Ik heb voor het eerst een bestelling bij jullie gedaan en voor Priority Air Mail/Priority Direct Mail gekozen. Ik ben benieuwd wanneer mijn tracenummer werkt om mijn pakket te volgen.

Order nr. 41886605
kan max een week duren
pi_176288065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef wiiguy het volgende:

[..]

kan max een week duren
tip vul je order nummer in op flytexpress
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:59:23 #45
458965 G-Pier
Ik ben lang, heel lang.
pi_176289093
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:07 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

tip vul je order nummer in op flytexpress
Dankjewel! Werkte in n keer! :D
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176292404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 04:57 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, indien je de verzendkosten nog niet hebt ontvangen terwijl dat wel was beloofd dan krijg je die er uiteraard nog bovenop (teruggestort op je rekening). Heb je nog een keer het ordernummer voor me? ;)
Ah top! Ja, we hadden natuurlijk even afgewacht of het pakket terug kwam en of er wat te claimen viel bij PostNL. Die hebben uiteindelijk niets verkeerd gedaan, dus daar kon ik niets meer claimen.
Had destijds via de mail aangegeven dat ik de verzekering zou betalen, omdat ik daar uiteindelijk zelf voor gekozen had. Onverzekerde verzending was 24,30 :) ordernummer is 31642662
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_176351338
Hallo hopelijk kun jij me helpen.

Ordernummer: 41151781

Warm Cotton Winter Lace Up Round Toe Short Boots For Men
Processing

Probleem:
Ik heb een maat 8.5 besteld op aanraden van banggood. In de omschrijving staat dat je een maat groter moet bestellen omdat de grootte nogal kunnen afwijken. Nou afwijken doet het zeker, of ik heb de verkeerde schoen toegestuurd gekregen of de maat is compleet onnauwkeurig. Ik heb zelf gemeten en ik kom uit op een size 10US. Dat is anderhalve maat groter dan ik had besteld... dat vind ik een beetje veel afwijken. In de schoen zelf staat nergens een maat vermeld, ik moet er dus maar vanuit gaan dat jullie geen fout hebben gemaakt.... dat vind ik nogal lastig om te doen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een resend van een maat die overeenkomt met een EU size 41 en dan niet zo belachelijk veel afwijking heeft.

Hopelijk kun jij me verder helpen.
pi_176400276
De refund was binnen, top! Prima geholpen weer, dankjewel! ^O^
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  CHI shopkeeper woensdag 10 januari 2018 @ 09:40:21 #49
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176406570
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:05 schreef JCI116 het volgende:

[..]

Ja hoor, 40524725
Hi, we hebben je aankoopbedrag van de case teruggestort en die heb je als het goed is al op je rekening staan. :)
  CHI shopkeeper woensdag 10 januari 2018 @ 09:50:40 #50
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176406712
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

helaas nog helemaal niks -O-
Primair ordernummer: 37600775
Sub-ordernummer: 39262929

Eerste bestelling gaat tot op heden niet zo voorspoedig dus, eerst 'n defecte kabel en nu 'n replacement die niet lijkt aan te komen -O-
Hi, erg balen dat het niet lekker loopt met zowel de oorspronkelijke bestelling als de resend. We hebben je inmiddels een refund gedaan, zodat je in ieder geval je aankoopbedrag terughebt. ;)
Ik hoop dat het je niet helemaal afgeschrikt heeft, en dat een eventuele volgende bestelling wel gewoon helemaal goed gaat ;)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')