Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Is er een manier om er achter te komen hoe het met de bestelling staat, of kan het ook na drie weken nog wel een tijdje duren?
Heb je een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, op het moment dat je voor het eerst melding deed over je probleem viel deze nog onder de garantietermijn, dus dat is goed nieuws
Ik heb alleen even een filmpje nodig waarin het probleem te zien is. Als je dit dus even duidelijk op beeld kunt zetten en het via Youtube o.i.d. kunt uploaden en dan het linkje delen, dan zorg ik voor een snelle oplossing.
Dank uquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:07 schreef ketamientje het volgende:
[..]
Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?
Dan kan je het trackingnummer invoeren op bijvoorbeeld 17track.net op te kijken waar het is.
Hoi, PDM en PAM is precies hetzelfde, dus geen zorgen Ik heb inmiddels al tig keer gevraagd of ze daar gewoon 1 naam voor kunnen gebruiken maar dat is nog steeds niet gebeurd. Het komt dus in ieder geval goed met je bestellingquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef tvdleur het volgende:
Hoi, ik heb een vraag: heb 2 telefoons besteld en deze op "priority direct mail" gezet ivm douane en invoerkosten aangezien met PDM jullie voor alles zorg dragen en er geen onverwachte extra kosten meer zijn voor mij.
Gecontroleerd en betaald. Nu staat er op de invoice "priority air mail". Is dat hetzelfde? Kijk er een beetje raar tegenaan...
Hi, dat heeft waarschijnlijk te maken met de vervoerder, maar goed dat 'ie de goede kant op is gegaan uiteindelijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dank u
[ afbeelding ]
Schijnbaar is mijn bestelling, bedoeld voor het Italiaanse Livigno, via Nederland gegaan
Dat gaat helaas niet zo snel, maar nu zou het er als het goed is wel op moeten staanquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zie geen refund op mijn Paypal rekening? Of komt dat nog?
Top! Bedankt en ik hoop dat jij ook een fijne Kerst hebt gehadquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
Yes net voor weekje vrij kwam nieuwe tablet.
Banggood fijne kerst alvast
En op naar volgend jaar
Hi, de refund is gedaan naar dezelfde rekening als waarmee deze bestelling is betaald (bank via iDeal). M'n collega heeft me een screenshot uit ons systeem laten zien waarop de refund is bevestigd. Het gaat dus om de bankrekening die is gebruikt voor de betaling van de voeding. Als je die dus nog even een keer kunt checken en het me dan laat weten als er echt geen refund te vinden is dan kijk ik voor je hoe we het verder aanpakkenquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Heb jij daar meer informatie over? Op welke rekening is dit gestort? Ik zie geen refund op mijn bankrekening.
Hi, terugsturen naar ons is een dure aangelegenheid, dus daarvoor wordt alleen gekozen bij producten met een hoge waarde (telefoons, tablets, camera's e.d.). In alle andere gevallen proberen we het zo kostenbesparend mogelijk op te lossen, en daarbij is het maken van een foto of video het handigst, omdat dit relatief eenvoudig is en er ook meteen een duidelijk beeld is van het probleem, waardoor we snel met een oplossing kunnen komenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:07 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zal wel eens kijken als ik eerdaags vrienden op bezoek heb maar ik blijf het raar vinden dat ik een kapot product niet terug kan sturen, dan kunnen ze snel genoeg zien dat hij regelmatig gewoon uitschakelt
Hi, dank je voor de reminder; ik was het ook even vergetenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Was het zelf al weer even vergeten, maar is er nog meer bekend geworden over mijn retour gekomen pakketje?
mijn excuses. Ik zie dat het is overgemaakt. Ik dacht dat ik een andere rekening gebruikt had.quote:Op woensdag 27 december 2017 03:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, de refund is gedaan naar dezelfde rekening als waarmee deze bestelling is betaald (bank via iDeal). M'n collega heeft me een screenshot uit ons systeem laten zien waarop de refund is bevestigd. Het gaat dus om de bankrekening die is gebruikt voor de betaling van de voeding. Als je die dus nog even een keer kunt checken en het me dan laat weten als er echt geen refund te vinden is dan kijk ik voor je hoe we het verder aanpakken
Hi, dat is erg vervelend! Je ziet 'em waarschijnlijk al aankomen, maar ik heb even een filmpje nodig waarin de genoemde problemen van beide telefoons duidelijk zichtbaar (en in dit geval ook hoorbaar) zijn. Die zal ik vervolgens doorgeven aan m'n collega en dan zorgen we voor een oplossing!quote:Op woensdag 27 december 2017 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Hoi,
Ik heb helaas 2 verstoringen op mijn twee recente telefoons
https://www.banggood.com/(...)phone-p-1180014.html
De Doogee doet helemaal niets meer, gaat niet aan, laadt niet meer op.
https://www.banggood.com/(...)phone-p-1204177.html
De S8 heeft sinds ik hem binnen heb problemen met de microfoon, als ik een filmpje maak of een geluidsopname dan lijkt het wel of ik in een storm sta.
Gisteren was ik deze telefoon aan het opladen, en hij was ineens gloeiend heet. Aan de achterkant is hij gesmolten en hij ruikt naar verbrandt plastic. Deze doet het nu nog wel, maar ik leg hem niet meer met een gerust hart aan de oplader op mijn nachtkastje 's nachts.
Ik zal de ordernummers in de dm sturen.
Hi, dat is vervelend.. Heb je een foto voor me waarop te zien is dat het hoesje niet goed past? We zorgen dan voor een snelle oplossingquote:Op woensdag 27 december 2017 12:47 schreef JCI116 het volgende:
Hallo,
Ik heb net een Xiaomi mi a1 binnengekregen van Banggood. Daar heb ik ook een hoesje bij besteld. https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN . Ik ben heel tevreden over de telefoon, alleen past het hoesje er helaas niet goed omheen. Het hoesje is te groot en sluit niet goed aan. De microfoonpoort wordt ook afgesloten wat niet echt handig is. Kan hier misschien een oplossing voor gezocht worden?
Ok goed om te horen en geen probleemquote:Op woensdag 27 december 2017 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn excuses. Ik zie dat het is overgemaakt. Ik dacht dat ik een andere rekening gebruikt had.
Sorry voor de overlast.
hmm, die van mij is volgens track & trace op 9 december vertrokken met een vliegtuig dat blijkbaar nog steeds in de lucht zitquote:Op zaterdag 23 december 2017 16:07 schreef ketamientje het volgende:
[..]
Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?
Dan kan je het trackingnummer invoeren op bijvoorbeeld 17track.net op te kijken waar het is.
Heb hier een paar foto's voor je:quote:Op donderdag 28 december 2017 04:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend.. Heb je een foto voor me waarop te zien is dat het hoesje niet goed past? We zorgen dan voor een snelle oplossing
Vaak klopt er ook helemaal geen reet van. Of zijn de gegevens niet actueel en ligt het al thuis terwijl er staat dat het nog in het vliegtuig zit. Leuk om even te kijken of het al is verzonden maar meer ook niet. Hoe vaker je kijkt hoe ongeduldiger je ook wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
hmm, die van mij is volgens track & trace op 9 december vertrokken met een vliegtuig dat blijkbaar nog steeds in de lucht zit
17track.net kan het helemaal niet vinden, verwijst naar DHL duitsland die het hele nr. niet kennen
Dat is lastig fröbelen. Ik zal eens kijken of ik er dit weekend toe kom.quote:Op donderdag 28 december 2017 03:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is erg vervelend! Je ziet 'em waarschijnlijk al aankomen, maar ik heb even een filmpje nodig waarin de genoemde problemen van beide telefoons duidelijk zichtbaar (en in dit geval ook hoorbaar) zijn. Die zal ik vervolgens doorgeven aan m'n collega en dan zorgen we voor een oplossing!
Ik heb 25 euro betaald voor de verzending. Met PostNL, want die stond niet in het lijstje van postbedrijven die je moest vermijden ivm eventuele douanekosten aan jullie kant. Die verzendkosten zouden vergoed worden bij ontvangst vd telefoon. Hier is dus nu geen sprake van, maar die verzendkosten waren wel een stuk hoger dan 10 dollar..quote:Op woensdag 27 december 2017 03:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor de reminder; ik was het ook even vergeten
Ik heb net het resultaat van het onderzoek opgevraagd, en het blijkt dat de Chinese douane het pakketje heeft belast, en het vervolgens niet bij ons is aangenomen om die reden. Iemand hier heeft daar toen van gemaakt dat het pakketje leeg was, wat achteraf niet zo bleek te zijn.
Je hebt destijds al een refund ontvangen voor het toestel, maar voor alles wat je daarvoor hebt ondernomen op basis van onze foute info willen we je graag 1000 Banggoodpunten aanbieden (t.w.v. $10), die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Als je daarmee akkoord gaat zal ik ze op je account laten bijschrijven.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 16:06 schreef Horsemen het volgende:
Hallo klantenservice,
Ik heb een probleempje met een setje bluetooth oordopjes welke 1,5 maand geleden heb binnen gekregen. Het rechter oordopje gaat steeds na een aantal minuten uit. Ik krijg dan na een piepje de tekst "power off". Vervolgens doet hij niets meer terwijl de linker gewoon doorspeelt. (Zelfde tekst als je hem uit doet). Na een aantal minuten kan je hem vervolgens gewoon weer inschakelen en werkt hij weer een aantal minuten normaal. Uiteraard zijn de dopjes goed opgeladen. Het ordernummer is 36072259.
quote:Op donderdag 7 december 2017 10:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend.. Kun je proberen dit op een filmpje te krijgen, door de microfoon dicht bij je earphone te houden en van die laatste het volume hoog te zetten? Daar vraagt mn collega namelijk om. We kunnen het in dat geval uiteraard netjes voor je oplossen.
quote:Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd het gevraagde filmpje te maken echter op het moment dat ik op mijn telefoon (Nokia 6 met Android 7.1.2) de opname voor het filmpje start wordt onmiddellijk het geluid naar de oordopjes afgebroken. Daarnaast is het geluid op maximaal inderdaad niet zo hard dus zou ik de dopjes zeker vlak bij de microfoon van mijn telefoon gehouden moeten hebben waardoor er misschien wel geluid te horen zou zijn maar de dopjes niet in beeld kunnen komen als je begrijpt wat ik bedoel.
Allereerst de beste wensen voor 2018.quote:Op maandag 11 december 2017 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap het inderdaad. M'n collega is echter nogal volhardend over het filmpjes-verhaal. Kun je met een andere telefoon een filmpje maken terwijl je de dopjes connect met je eigen telefoon (of andersom)? Het feit dat ze dan niet of slecht te zien zijn is dan verder geen probleem.
Hi, voor onze gratis verzending is dat max. 20 werkdagen. Mocht je 'em nog steeds iet binnen hebben dan kijk ik graag even voor je als je je ordernummer voor me hebtquote:Op donderdag 28 december 2017 09:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey banggood,
Wat is de normaal ingeschatte leveringstermijn? Vervangende USB C kabel ivm defecte aan de eerste, is 21-11 verstuurd maar heb helaas tot op heden nog niks ontvangen, de eerste bestelling ging sneller naar mijn idee.
Hi, volgens m'n collega gaat deze tablet uit het assortiment, dus dat gaat helaas niet meer lukken.. Als je iets anders op het oog hebt dan kijk ik graag voor je wat er mogelijk isquote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi banggood
enig idee of er een coupon mogelijk is voor
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN
en wanneer deze weer in voorraad komt
Hi, ben je nog steeds op zoek? In dat geval ga ik voor je kijkenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:35 schreef Garfield1985 het volgende:
Hi,
Ik bekijk alle nieuws en info over Banggood al een tijdje in stilte hier op het forum maar ben nu toe aan een nieuwe smartphone dus ga ook ík me nu mengen in het thread hier.
Ik zoek een smartphone met minimaal 4GB aan RAM geheugen in een prijsklasse tussen de 100 en 150 euro en liefst met een beetje behoorlijke accu capaciteit, welke zouden jullie mij aviseren?
Is die verzendoptie zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen nog steeds actueel bij jullie?
Ik krijg trouwens ook telkens een foutmelding wanneer ik mijn account bij jullie tracht te bevestigen: ''Your e-mail confirmation is not valid''
Hi, daar hebben we recent geen klachten over ontvangen en ik zie ook geen melding in het systeem. Ik kan het helaas niet zelf controleren, maar mocht het nog steeds niet werken wanneer je weer probeert af te rekenen dan hoor ik het graag van je. Ik zal er dan meteen werk van laten maken.quote:Op vrijdag 29 december 2017 00:14 schreef Lidl het volgende:
Werkt Ideal-Rabobank nou nog steeds niet?
Hi, dank je voor de foto's; heb je ook nog even het ordernummer voor me? Dat ben ik je in m'n vorige berichtje vergeten te vragenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:56 schreef JCI116 het volgende:
[..]
Heb hier een paar foto's voor je:
https://ibb.co/nGpfUw
https://ibb.co/gmEfUw
https://ibb.co/dSefUw
Hopelijk is het een beetje te zien en werken de links goed haha.
Hi, allereerst natuurlijk erg vervelend dat er een fout is gemaakt met je order. Ik snap goed dat het frustrerend is dat je vervolgens om een video of foto's wordt gevraagd. De reden daarvan is dat het regelmatig voorkomt dat klanten denken een fout product te hebben ontvangen, terwijl het wel juist blijkt te zijn. Om die reden wordt bij melding van onjuiste (missende of verkeerd geleverde producten) standaard om een foto of video gevraagd, en op basis daarvan wordt een oplossing bepaald. We kunnen het dit keer (ook gezien de waarde) wel af zonder foto: heb je het ordernummer voor me en kun je me laten weten wat je niet hebt ontvangen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 00:10 schreef happylife070 het volgende:
Customer service is wel erg vervelend moet ik helaas zeggen.
1 order geplaatst met 2 producten. (elektronica onderdelen)
Na een week of drie pakje ontvangen met alleen product 1
Nog een week/10 dagen gewacht maar geen product 2
bericht gestuurd, keurig vermeld wat ik wel heb ontvangen en wat niet inclusief artikel nummers.
Antwoord terug of ik een video wil sturen van het probleem en een paar foto's van het shipping label en de barcode met SKU nummer.
Weer bericht teruggestuurd dat ik geen video kan maken van iets wat ik niet heb ontvangen.
Bericht terug of ik dan foto's wil sturen van wat ik wel heb ontvangen.
En foto's van label op verpakking.
Alsof je die 1,5 week gaat bewaren..... en foto's van wat ik wel heb ontvangen??
Ze hebben van mij artikel nr's gekregen!
Heb daar geloof ik afgelopen jaren voor zo'n 2000 ¤ besteld en dan nu zo'n probleem maken over een artikel van nog geen 2 ¤ wat vergeten is te versturen.
Hoi, indien je de verzendkosten nog niet hebt ontvangen terwijl dat wel was beloofd dan krijg je die er uiteraard nog bovenop (teruggestort op je rekening). Heb je nog een keer het ordernummer voor me?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:41 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ik heb 25 euro betaald voor de verzending. Met PostNL, want die stond niet in het lijstje van postbedrijven die je moest vermijden ivm eventuele douanekosten aan jullie kant. Die verzendkosten zouden vergoed worden bij ontvangst vd telefoon. Hier is dus nu geen sprake van, maar die verzendkosten waren wel een stuk hoger dan 10 dollar..
helaas nog helemaal niksquote:Op woensdag 3 januari 2018 04:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, voor onze gratis verzending is dat max. 20 werkdagen. Mocht je 'em nog steeds iet binnen hebben dan kijk ik graag even voor je als je je ordernummer voor me hebt
Ja hoor, 40524725quote:Op woensdag 3 januari 2018 04:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor de foto's; heb je ook nog even het ordernummer voor me? Dat ben ik je in m'n vorige berichtje vergeten te vragen
Hi,quote:Op woensdag 3 januari 2018 04:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ben je nog steeds op zoek? In dat geval ga ik voor je kijken
Verzendmethode PDM garandeert inderdaad nog steeds verzending zonder douanekosten.
Wat betreft je probleem met het bevestigen van je account: kun je me per DM je e-mailadres sturen? Ik vraag m'n collega dan er naar te kijken
kan max een week durenquote:Op donderdag 4 januari 2018 19:01 schreef G-Pier het volgende:
Hoi! Ik heb voor het eerst een bestelling bij jullie gedaan en voor Priority Air Mail/Priority Direct Mail gekozen. Ik ben benieuwd wanneer mijn tracenummer werkt om mijn pakket te volgen.
Order nr. 41886605
Dankjewel! Werkte in één keer!quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:07 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
tip vul je order nummer in op flytexpress
Ah top! Ja, we hadden natuurlijk even afgewacht of het pakket terug kwam en of er wat te claimen viel bij PostNL. Die hebben uiteindelijk niets verkeerd gedaan, dus daar kon ik niets meer claimen.quote:Op woensdag 3 januari 2018 04:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, indien je de verzendkosten nog niet hebt ontvangen terwijl dat wel was beloofd dan krijg je die er uiteraard nog bovenop (teruggestort op je rekening). Heb je nog een keer het ordernummer voor me?
Hi, we hebben je aankoopbedrag van de case teruggestort en die heb je als het goed is al op je rekening staan.quote:
Hi, erg balen dat het niet lekker loopt met zowel de oorspronkelijke bestelling als de resend. We hebben je inmiddels een refund gedaan, zodat je in ieder geval je aankoopbedrag terughebt.quote:Op woensdag 3 januari 2018 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
helaas nog helemaal niks
Primair ordernummer: 37600775
Sub-ordernummer: 39262929
Eerste bestelling gaat tot op heden niet zo voorspoedig dus, eerst 'n defecte kabel en nu 'n replacement die niet lijkt aan te komen
Hi, ik heb voor je gekeken: de Christmas Socks dienden uitsluitend als thema, en de daadwerkelijke order bevat geen echte sokken helaasquote:Op woensdag 3 januari 2018 18:05 schreef wiiguy het volgende:
misschien stom maar hoort bij de Banggood Christmas Socks, horen daar ook niet echt sokken in te zitten ?
order nr : 40356907
Ok super en geen dankquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:24 schreef VixenFromHell het volgende:
De refund was binnen, top! Prima geholpen weer, dankjewel!
Heb het gezien, velen dank!quote:Op woensdag 10 januari 2018 09:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben je aankoopbedrag van de case teruggestort en die heb je als het goed is al op je rekening staan.
Hi, dat is erg vervelend.. Ik heb m'n collega gevraagd hoe we dit het beste kunnen aanpakken (met laten zien e.d.). Je hoort het van me zodra ik een reactie heb ontvangen!quote:Op zondag 7 januari 2018 19:39 schreef Diej het volgende:
Hallo hopelijk kun jij me helpen.
Ordernummer: 41151781
Warm Cotton Winter Lace Up Round Toe Short Boots For Men
Processing
Probleem:
Ik heb een maat 8.5 besteld op aanraden van banggood. In de omschrijving staat dat je een maat groter moet bestellen omdat de grootte nogal kunnen afwijken. Nou afwijken doet het zeker, of ik heb de verkeerde schoen toegestuurd gekregen of de maat is compleet onnauwkeurig. Ik heb zelf gemeten en ik kom uit op een size 10US. Dat is anderhalve maat groter dan ik had besteld... dat vind ik een beetje veel afwijken. In de schoen zelf staat nergens een maat vermeld, ik moet er dus maar vanuit gaan dat jullie geen fout hebben gemaakt.... dat vind ik nogal lastig om te doen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een resend van een maat die overeenkomt met een EU size 41 en dan niet zo belachelijk veel afwijking heeft.
Hopelijk kun jij me verder helpen.
[..]quote:Op dinsdag 2 januari 2018 12:25 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allereerst de beste wensen voor 2018.
Nou het is eindelijk gelukt om met de telefoon van een vriend (na tig keer proberen om de klacht er op te krijgen) een opname te maken. Het bestand is te groot geworden om te kunnen mailen dus voor het eerst in mijn leven ook nog het filmpje op YouTube gezet Het volume moet wel héél hoog staan om het te horen en je oor goed bij de luidspreker houden.
Hi, dat klopt inderdaad, sorry voor het vergeten door te geven. Goed dat je het binnen hebtquote:Op woensdag 10 januari 2018 16:27 schreef Horsemen het volgende:
[..]
[..]
Het bleef al lang stil van jullie kant maar ik zag net dat het aankoop bedrag al een paar dagen geleden op mijn creditcard was teruggestort. Bedankt.
De nieuwe reeds door mij bestelde oordopjes heb ik inmiddels ook ontvangen.
Hi, kun je me via een PM/DM even het volgende sturen?quote:Op zondag 7 januari 2018 19:39 schreef Diej het volgende:
Hallo hopelijk kun jij me helpen.
Ordernummer: 41151781
Warm Cotton Winter Lace Up Round Toe Short Boots For Men
Processing
Probleem:
Ik heb een maat 8.5 besteld op aanraden van banggood. In de omschrijving staat dat je een maat groter moet bestellen omdat de grootte nogal kunnen afwijken. Nou afwijken doet het zeker, of ik heb de verkeerde schoen toegestuurd gekregen of de maat is compleet onnauwkeurig. Ik heb zelf gemeten en ik kom uit op een size 10US. Dat is anderhalve maat groter dan ik had besteld... dat vind ik een beetje veel afwijken. In de schoen zelf staat nergens een maat vermeld, ik moet er dus maar vanuit gaan dat jullie geen fout hebben gemaakt.... dat vind ik nogal lastig om te doen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een resend van een maat die overeenkomt met een EU size 41 en dan niet zo belachelijk veel afwijking heeft.
Hopelijk kun jij me verder helpen.
Inmiddels al direct via Banggood opgelost.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 08:35 schreef bartje006 het volgende:
Hoi,
Op 14 december heb ik bij BG een Xiaomi PowerBank 2c besteld (https://www.banggood.com/(...)e-3_0-p-1114740.html).
Ordernummer: 40854515.
Is dezelfde dag nog verzonden, maar nog steeds niet binnen (geplande datum was 3 januari). Enig idee wanneer ik deze kan verwachten?
Bedankt!
Hi, zoek je toevallig zoiets?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:56 schreef janus84 het volgende:
Hi Banggood (of een slimme meelezer?) Ik zoek een Rj45 netwerkkabeltester welke ik per connector kan testen. Ik heb dus niet de mogelijkheid om beide zijden/connectors tegelijk te testen. Welke zouden jullie aanraden? Alvast bedankt
Hi, ik heb de garantievoorwaarden er eens bijgepakt, en die zeggen het volgende:quote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:57 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood
Vandaag Xiaomi redmi 4x globale edition binnen gekregen lekker snel binnen 10 werkdagen.
Nu zijn er diverse forum die de mogelijkheid geven om de phone to rooten, unlocken om zo een EU Tom erop te zetten, aangezien de phone voor mij moeder is en deze liever NL heeft dan Engels.
Als ik de phone root, unlock en anderw Rom erop zit blijft dan de garantie gelijk (mocht ik em bv bricken) of vervalt alles?
Bedankt voor je reactie
Hi, als je me kan laten weten om welk product het gaat kan ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 14 januari 2018 18:15 schreef Gruj0 het volgende:
Ik snap niks van jullie prijzen.
Een artikel houd ik al een tijdje in de gaten. Was twee maanden terug 70 euro, daarna lange tijd niet meer gekeken. Aan het begin van de week 60 euro, gisteren ook en vandaag is er opeens 8 euro bovenop gekomen? En nee, het was geen promo artikel.
Een andere vraag: Aangezien jullie zo'n beetje alles verkopen wat via Aliexpress ook wordt verkocht, gaan jullie ook wat DVB-S2 satellite finders/spectrum analyzers verkopen van het merk Sathero?
Hi, ik heb afgelopen vrijdag over je berichtje heengelezen zie ik, sorry daarvoor. Goed om te horen dat het inmiddels al is opgelostquote:Op maandag 15 januari 2018 18:03 schreef bartje006 het volgende:
[..]
Inmiddels al direct via Banggood opgelost.
Duidelijke informatiequote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de garantievoorwaarden er eens bijgepakt, en die zeggen het volgende:
"Artificial factors such as dis-assembly, misuse, drops or falls, water damage, un official firmware or software modifications or any others causes of damage are not covered".
Onofficiële software en software-aanpassingen worden hierboven als factoren genoegd, maar toestellen vallen volgens m'n collega ook niet meer onder de garantie op het moment dat ze een software-aanpassing hebben ondergaan en dit niet direct als aanleiding van het defect kan worden gezien. Wil je dus gewoon recht houden op je garantie dan adviseer ik je vanuit mijn positie om daarin geen wijzigingen aan te brengen, hoewel ik weet dat veel klanten dit wel doen.
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:10 schreef wiiguy het volgende:
is PDM helemaal van banggood verdwenen ?
kan het bij geen enkele product terug vinden
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:16 schreef Sotchi2014 het volgende:
Oh, had niet door dat dat PDMhierboven hetzelfde is, Ben iig niet de enige die het mist, dus.
Edit: Heb hem maar ergens anders besteld. Dan maar een tientje duurder, maar geen gezeik bij de douane. Jammer, Banggood! Misser van jullie.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:10 schreef wiiguy het volgende:
is PDM helemaal van banggood verdwenen ?
kan het bij geen enkele product terug vinden
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:41 schreef Timminater het volgende:
Ik zou graag een pre-order plaatsen voor dit toestel:
https://www.banggood.com/(...)232&cur_warehouse=CN
kan PDM toegevoegd worden als verzendmethode?
Hi, er vinden op dit moment wat updates plaats en zodoende is PDM op dit moment niet zichtbaar. Naar verwachting is PDM voor het weekend weer beschikbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:28 schreef glsf het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar.
Zou heel jammer zijn want dan is het voordeel om bij Banggood te bestellen een beetje weg. Vaak is de prijs iets hoger dan elders maar PDM maakt veel goed.
Zou deze ook graag toegevoegd willen hebben op een Xiaomi Redmi 4X Global Edition 5.0 inch 3GB RAM 32GB ROM Snapdragon 435 Octa-core 4G Smartphone
Hi, in het geval je de orderstatus 'shipped' aangeeft helaas wel. In dat geval is 'ie namelijk al bij ons de deur uit en kunnen we 'em dus niet meer tegenhouden.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Hoi. Heb een usb c aangeklikt in plaats van micro USB. Ben ik nu mijn geld kwijt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb in september de Xiaomi 3G router besteld. Na talloze pogingen heb ik deze nog steeds niet werkend gekregen.
De router staat achter onze Ziggo modem die in bridge modus staat.
Om te beginnen duurt het een eeuwigheid voordat deze internetverbinding krijgt. Andere routers krijgen hier direct verbinding.
Ook valt deze verbinding telkens weg.
Als de router überhaupt verbinding heeft is deze niet of nauwelijks te bedienen. De webinterface valt telkens weg en de Mi app kan - na de eerste installatie - niet meer met de router verbinden.
Grootste probleem is nog wel dat - als we dus zogenaamd internetverbinding hebben - er geen enkele site werkt. Pingen naar bijvoorbeeld 8.8.8.8. of google.com werkt geeft geen packets terug of zelfs request timed out. Daarnaast DNS problemen en soms zelfs proxi-instellingen die niet goed zouden zijn.
Al deze problemen spelen niet met andere routers die ik hier heb. Om rare software/firmware fouten van Xiaomi uit te sluiten heb ik er bijvoorbeeld ook Padavan firmware op geïnstalleerd.
Deze geeft dezelfde fouten als de stock firmware.
Deze router is dus totaal niet te gebruiken. Dit moet wel aan dit exemplaar liggen, want online lees ik lovende verhalen dat de router prima werkt en met Padavan zelf erg goed.
Wat screenshots:Hi, vervelend dat de boel niet werkt, en dank je voor het duidelijk omschrijven van het probleem. Kun je me nog even het ordernummer van deze bestelling doorgeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast kan ik helaas met geen mogelijkheid je afbeeldingen uit de spoiler bekijken. Kun je ze me via een andere manier laten zien (linkje via DM bijv.)?
Hi, ik kijk er graag naar voor je, alleen denk ik dat er een foutje zit in het ordernummer, want dit nummer behoort tot een order naar Griekenland en is ook niet bepaald een telefoonhoesje.quote:Op donderdag 18 januari 2018 22:57 schreef AlwaysConnected het volgende:
Banggood
Op 4-1-2018 twee ordes geplaatst
Een xioami redmi 4x phone deze was er mega snel mooi toestel
Op de zelfde dag ook een hoesje besteld voor deze phone deze staat sinds 11-1 op
Nummer: RS004367197TH
Status pakket: In transport
Land van bestemming: Nederland
Land van herkomst: Thailand
2018-01-11 16:12 LAK SI MAIL CENTER, Departure From Outward OE
======================================
Powered by www.17track.net
Wat houd dit in?
Order: 42065794
Alvast bedankt voor je informatie
Hi, PDM werkt inderdaad weer, en het klopt ook dat het (wat) duurder is geworden. De reden daarvoor is dat er tegenwoordig heel veel mensen gebruik van maken en de prijs mee moet om het allemaal haalbaar te kunnen blijven houden. Ik snap dat dat voor vooral de goedkopere producten balen is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:03 schreef eddepetfokt het volgende:
PDM is weer toegevoegd aan de verzendopties. Helaas is het, voor de artikelen die ik in de gaten houdt, ineens veel duurder geworden (in mijn geval van ongeveer 4 naar bijna 11 euro).
Heb je DM gestuurd, hopelijk werken de genoemde links.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 03:44 schreef Banggood het volgende:
Hi, vervelend dat de boel niet werkt, en dank je voor het duidelijk omschrijven van het probleem. Kun je me nog even het ordernummer van deze bestelling doorgeven?
Daarnaast kan ik helaas met geen mogelijkheid je afbeeldingen uit de spoiler bekijken. Kun je ze me via een andere manier laten zien (linkje via DM bijv.)?
Ai aiquote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik kijk er graag naar voor je, alleen denk ik dat er een foutje zit in het ordernummer, want dit nummer behoort tot een order naar Griekenland en is ook niet bepaald een telefoonhoesje.
Hi, dat is vervelend. Je product valt nog binnen de garantietermijn dus een vervangende voeding moet geen probleem zijn. Kun je me even wat sturen wat het duidelijk aantoont? Een foto met de niet-werkende voeding en eentje met de wel-werkende voeding bijvoorbeeld, zodat het duidelijk is dat de ene voeding het niet doet. Die kan ik dan doorgeven aan m'n collega en dan kunnen we het snel oplossenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:20 schreef Doev het volgende:
Hey Thomas!
Onlangs een aantal MXR pro mediaboxen besteld. Helaas is nu van 1 de voeding defect geraakt. Is het mogelijk om hier een vervangende voor te sturen?
Ordernummer is 40830121.
Hi, dank je voor het alsnog doorgeven van het juiste nummer. M'n collega geeft aan dat als er over 3 dagen nog geen update zichtbaar is, we een zogenaamd onderzoek starten bij de vervoerder. We zorgen in ieder geval dat er netjes een oplossing komt uiteindelijk, in het geval het product je niet bereikt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:50 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Ai ai
Juiste
Ordernummer is : 42064794
Foute
Order: 42065794
Verkeerd nummer
Hi, ik heb inmiddels antwoord ontvangen: het pakketje zou in Nederland moeten zijn aangekomen volgens de vervoerder, maar meer kunnen ze niet zien. Ik stel voor dat we een paar dagen wachten, en als je dan nog niets hebt gehoord of ontvangen dan gaan we gewoon direct voor een oplossing in de vorm van een refund of resend, en beschouwen we de originele zending als verloren. Als je donderdag nog niets hebt ontvangen, kun je het me dan laten weten?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:40 schreef dj__jg het volgende:
Hoi,
Ik heb op 25 november een bestelling geplaatst, en hoewel deze op 8 december is verzonden is hij nog steeds niet aangekomen. Kan begrijpen dat alles een beetje vertraagd raakt door de feestdagen etc, maar een bestelling die ik meer dan een maand later heb gedaan is gisteren al wel aangekomen.
Het gaat hier om order nummer: 39638380
Bijkomend probleem is dat ik de tracking code met geen mogelijkheid aan de praat krijg: noch bij banggood zelf, noch bij 17track, noch bij postnl (al had ik dat ook niet verwacht).
Ik ben al in contact geweest met de engelstalige support, en die hebben achtereenvolgens verteld dat ik langer moest wachten, twee weken later dat het pakket 10 dagen vertraging had vanwege slecht weer en nog eens 12 dagen later dat ik contact moest zoeken met 'local post office' en als die me niet konden helpen ik een refund/resend kon aanvragen.
De opmerking over slecht weer doet mij geloven dat zij wel op de een of andere manier het pakje konden traceren, misschien zou je me daar mee kunnen helpen? Heb geen zin om een resend aan te vragen, om vervolgens het eerste pakje een week later in m'n brievenbus te krijgen.
Indien je me daar niet mee kan helpen, hoe zou ik het lokale postkantoor benaderen? Zit op het platteland, die dingen zijn hier nogal dungezaaid. Bij de lokale bakker is wel zo'n pakettenpunt van postnl, daar heb ik vrijdag nog een pakje van BG afgehaald maar ik weet zeker dat daar niet nog iets anders voor mij ligt, en denk niet dat zij me hier op welke manier dan ook mee kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Thanks voor je reactie. Ik stuur je zo een DM met een link naar de foto's! Je ziet heel duidelijk een werkende voeding (blauw lampje) en een niet werkende voeding (geen lampje).quote:Op maandag 22 januari 2018 04:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend. Je product valt nog binnen de garantietermijn dus een vervangende voeding moet geen probleem zijn. Kun je me even wat sturen wat het duidelijk aantoont? Een foto met de niet-werkende voeding en eentje met de wel-werkende voeding bijvoorbeeld, zodat het duidelijk is dat de ene voeding het niet doet. Die kan ik dan doorgeven aan m'n collega en dan kunnen we het snel oplossen
Verwacht ook niet anders van jullie daarom ook.besteldquote:Op maandag 22 januari 2018 10:53 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor het alsnog doorgeven van het juiste nummer. M'n collega geeft aan dat als er over 3 dagen nog geen update zichtbaar is, we een zogenaamd onderzoek starten bij de vervoerder. We zorgen in ieder geval dat er netjes een oplossing komt uiteindelijk, in het geval het product je niet bereikt.
Hi, we hebben je een nieuwe voeding opgestuurdquote:Op maandag 22 januari 2018 12:11 schreef Doev het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie. Ik stuur je zo een DM met een link naar de foto's! Je ziet heel duidelijk een werkende voeding (blauw lampje) en een niet werkende voeding (geen lampje).
Edit: jouw inbox is vol. Dus hier maar ff: https://drive.google.com/(...)mgp3MbD_nxuQ1ZKS7B3K
Ok superquote:Op dinsdag 23 januari 2018 16:59 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vandaag gearriveerd
Thnx Banggood
Thanks!quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben je een nieuwe voeding opgestuurd
Moet je inbox nog iets groter worden?quote:Op woensdag 24 januari 2018 10:30 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben je een nieuwe voeding opgestuurd
Ik zie dat 'ie flink is uitgebreid; als jij daarvoor hebt gezorgd dan bij deze bedanktquote:Op woensdag 24 januari 2018 17:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Moet je inbox nog iets groter worden?
Hi, deze mp3-speler komt volgens m'n collega volgende week weer binnen.quote:Op woensdag 24 januari 2018 23:13 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Ha Thomas,
Komt deze mp3-speler weer in het assortiment? Staat nu op uitverkocht nl.
https://www.banggood.com/(...)Clock-p-1021513.html
Hi, op basis van je screenshots en beschijving kan ik je een refund/resend aanbieden; kun je laten weten waar je voorkeur naar uitgaat?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je DM gestuurd, hopelijk werken de genoemde links.
Ja ik zat toch even in dat menuquote:Op donderdag 25 januari 2018 11:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zie dat 'ie flink is uitgebreid; als jij daarvoor hebt gezorgd dan bij deze bedankt
Hoi, nog bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord!quote:Op maandag 22 januari 2018 10:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb inmiddels antwoord ontvangen: het pakketje zou in Nederland moeten zijn aangekomen volgens de vervoerder, maar meer kunnen ze niet zien. Ik stel voor dat we een paar dagen wachten, en als je dan nog niets hebt gehoord of ontvangen dan gaan we gewoon direct voor een oplossing in de vorm van een refund of resend, en beschouwen we de originele zending als verloren. Als je donderdag nog niets hebt ontvangen, kun je het me dan laten weten?
Hi, geen dank Vervelend dat je nog steeds niets hebt ontvangen: de lange wachttijd i.c.m. de tracking die niets duidelijks aangeeft is een goede reden voor een resend, dus dat ga ik voor je in orde laten maken. Mocht je de aankomende dagen alsnog iets horen dan hoor ik het graag van je!quote:Op donderdag 25 januari 2018 19:10 schreef dj__jg het volgende:
[..]
Hoi, nog bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord!
Het is inmiddels donderdagavond en ik heb helaas nog niets ontvangen. Een resend zou voor mij de beste oplossing zijn indien mogelijk.
Was een moeilijke keuze, maar dan ga ik toch maar voor een refund.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:25 schreef Banggood het volgende:
Hi, op basis van je screenshots en beschijving kan ik je een refund/resend aanbieden; kun je laten weten waar je voorkeur naar uitgaat?
Top, heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, geen dank Vervelend dat je nog steeds niets hebt ontvangen: de lange wachttijd i.c.m. de tracking die niets duidelijks aangeeft is een goede reden voor een resend, dus dat ga ik voor je in orde laten maken. Mocht je de aankomende dagen alsnog iets horen dan hoor ik het graag van je!
Hi, we hebben je een refund gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was een moeilijke keuze, maar dan ga ik toch maar voor een refund.
Hi, ik zie dat de status gisteren is gewijzigd in 'In transit'quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:16 schreef glsf het volgende:
@Banggood
Mijn order (via PDM) staat nu al een week op 2018-01-24 01:55 The item is pre-advised.
Zou toch allang een andere status moeten hebben?
Order Number : 43026970
Hi, op het moment dat de status 'Pre-advised' aangeeft is je bestelling hier al de deur uit, dus de voorraadstatus van het product dat je besteld hebt heeft verder geen invloed meer. Ik zie dat ook voor jouw bestelling de trackingstatus gisteren is gewijzigd in 'In transit'quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:10 schreef Timminater het volgende:
@banggood
Mijn order #43071987 staat al sinds 24-01 op "The item is pre-advised."
Nu zie ik dat het artikel nu ondertussen "Under restocking" is. Enig idee wanneer deze wel verstuurd gaat worden? Als het te lang gaat duren moet ik namelijk snel een alternatief gaan zoeken.
Zie dat de resend inmiddels verzonden is volgens de website, super bedankt!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:03 schreef dj__jg het volgende:
[..]
Top, heel erg bedankt!
Als ik toch nog iets binnen krijg laat ik je dat natuurlijk direct horen.
Superfijn dat er op deze manier nederlandstalige support beschikbaar is voor BG, dit maakt de keuze tussen jullie en de andere webshops een stuk makkelijker
Hi dat klopt en geen dank, laten we hopen dat deze wel gewoon aankomtquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:52 schreef dj__jg het volgende:
[..]
Zie dat de resend inmiddels verzonden is volgens de website, super bedankt!
Je bedoelt op een manier dat je gewoon belasting moet betalen, zoals het normaal hoort?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:54 schreef dimmak het volgende:
Is er ook een shipping manier bij deze dat hij normaal door de douane komt?
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN
Met PDM betaal je daar toch al een bedrag voor zodat BG het afhandelt. Mijn vraag is of dat ook hier mogelijk is. Ik ben niet te beroerd om extra te betalen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je bedoelt op een manier dat je gewoon belasting moet betalen, zoals het normaal hoort?
Ja, los van hoe je het brengt is PDM natuurlijk ook gewoon een trucje waarmee je Banggood betaalt om jou te helpen met belastingontduiking. Begrijp me niet verkeerd hoor, mazen in de wet moet je gewoon gebruiken. Maar 'normaal' is het niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met PDM betaal je daar toch al een bedrag voor zodat BG het afhandelt. Mijn vraag is of dat ook hier mogelijk is. Ik ben niet te beroerd om extra te betalen.
Hi, dat weet ik niet, maar als je een ordernummer hebt kijk ik voor jequote:
Hi, met verzendmethode European Direct Mail komen er geen extra kosten bij achteraf;)quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:54 schreef dimmak het volgende:
Is er ook een shipping manier bij deze dat hij normaal door de douane komt?
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN
heb zelf contact opgenomen met banggood, ze hebben me al een oplossing gestuurdquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:37 schreef wiiguy het volgende:
en niet de Clear Brush Stand +Staineless Steel Bowl
Het is wel eens vaker een weekje stil van de kant van #Banggood maar het is nu inderdaad wel erg lang. Misschien door de vakantieperiode na het Chinese Nieuwjaar?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Alweer een tijdje geen respons van Banggood. Is het voorbij met de webservice?
Ja inderdaad voor mij ookquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:39 schreef Horsemen het volgende:
Het is inderdaad erg jammer dat de support hier ineens gestopt is. Voor mij was het ook een reden om bij voorkeur via BG te bestellen. Ook raar dat er niet de moeite genomen is om dat hier even te melden. Jammer! BG komt de support nog terug?
Jammer was een leuke en goede gast die hier zatquote:Op maandag 19 maart 2018 08:01 schreef robinjoo1 het volgende:
banggood nederland op facebook :
Hoi Robin, het is wel de bedoeling dat we daar snel weer actief zijn, maar degene die dat tijdelijk over zou nemen blijkt dat niet te hebben gedaan. Omdat de achterstand op Facebook wel weer zo goed als weggewerkt is kun je met eventuele vragen of problemen in de tussentijd het beste hier terecht.
Aww, was inderdaad echt een aardige gozer! Deed veel moeite voor je. Zijn support was een van de hoofdredenen dat ik bij BG kocht.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:11 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Jammer was een leuke en goede gast die hier zat
Hoop ze vervanger het zelfde doet
Geen idee, maar hier zal je helaas geen oplossing meer krijgen. Lees maar even een stukje terug.quote:
gewoon compleet over het hoofd gezien. Thanks!quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:41 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Geen idee, maar hier zal je helaas geen oplossing meer krijgen. Lees maar even een stukje terug.
Succes.
Oh dat is mooi kutquote:Op woensdag 25 april 2018 09:53 schreef Horsemen het volgende:
Onderstaande bericht kreeg ik via Facebook. Ook daar stopt de Nederlandse ondersteuning
"Op 28 april stopt onze NL-talige klantenservice voor onbepaalde tijd. Lopende zaken worden tot die datum afgehandeld. Voor hulp bij nieuwe zaken verzoeken we je contact op te nemen met onze Engelstalige service via www.banggood.com/Contact-Us_hi111"
Graag gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:01 schreef RobbieT het volgende:
[..]
gewoon compleet over het hoofd gezien. Thanks!
Geen idee. Ik heb die vraag wel gesteld maar geen reactie gekregen. Blijkbaar vinden ze de Nederlandse markt niet meer belangrijk genoeg. Voor mij was het echter een reden om in het verleden specifiek bij Banggood te bestellen en nu is die reden helaas weggevallen. Het blijft jammer want het was echt een meerwaarde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |