abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175927551
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD



Banggood bestaat sinds 2006 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 150.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email(Cservice@banggood.com) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 december 2017 @ 19:32:39 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_175929189


Is er een manier om er achter te komen hoe het met de bestelling staat, of kan het ook na drie weken nog wel een tijdje duren?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_175947920
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

Is er een manier om er achter te komen hoe het met de bestelling staat, of kan het ook na drie weken nog wel een tijdje duren?
Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?
Dan kan je het trackingnummer invoeren op bijvoorbeeld 17track.net op te kijken waar het is.
pi_175947928
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, op het moment dat je voor het eerst melding deed over je probleem viel deze nog onder de garantietermijn, dus dat is goed nieuws ;)
Ik heb alleen even een filmpje nodig waarin het probleem te zien is. Als je dit dus even duidelijk op beeld kunt zetten en het via Youtube o.i.d. kunt uploaden en dan het linkje delen, dan zorg ik voor een snelle oplossing.
Heb je een PM gestuurd.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 december 2017 @ 16:23:43 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_175948436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:07 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?
Dan kan je het trackingnummer invoeren op bijvoorbeeld 17track.net op te kijken waar het is.
Dank u _O_



Schijnbaar is mijn bestelling, bedoeld voor het Italiaanse Livigno, via Nederland gegaan :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176024704
Hoi, ik heb een vraag: heb 2 telefoons besteld en deze op "priority direct mail" gezet ivm douane en invoerkosten aangezien met PDM jullie voor alles zorg dragen en er geen onverwachte extra kosten meer zijn voor mij.

Gecontroleerd en betaald. Nu staat er op de invoice "priority air mail". Is dat hetzelfde? Kijk er een beetje raar tegenaan...
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 02:40:27 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef tvdleur het volgende:
Hoi, ik heb een vraag: heb 2 telefoons besteld en deze op "priority direct mail" gezet ivm douane en invoerkosten aangezien met PDM jullie voor alles zorg dragen en er geen onverwachte extra kosten meer zijn voor mij.

Gecontroleerd en betaald. Nu staat er op de invoice "priority air mail". Is dat hetzelfde? Kijk er een beetje raar tegenaan...
Hoi, PDM en PAM is precies hetzelfde, dus geen zorgen ;) Ik heb inmiddels al tig keer gevraagd of ze daar gewoon 1 naam voor kunnen gebruiken maar dat is nog steeds niet gebeurd. Het komt dus in ieder geval goed met je bestelling :)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 02:51:08 #8
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029150
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dank u _O_

[ afbeelding ]

Schijnbaar is mijn bestelling, bedoeld voor het Italiaanse Livigno, via Nederland gegaan :D
Hi, dat heeft waarschijnlijk te maken met de vervoerder, maar goed dat 'ie de goede kant op is gegaan uiteindelijk ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 02:55:21 #9
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029174
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik zie geen refund op mijn Paypal rekening? Of komt dat nog?
Dat gaat helaas niet zo snel, maar nu zou het er als het goed is wel op moeten staan ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 02:56:56 #10
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029182
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 17:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
Yes net voor weekje vrij kwam nieuwe tablet.

Banggood fijne kerst alvast
En op naar volgend jaar
Top! Bedankt en ik hoop dat jij ook een fijne Kerst hebt gehad ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 03:13:26 #11
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029261
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Heb jij daar meer informatie over? Op welke rekening is dit gestort? Ik zie geen refund op mijn bankrekening.
Hi, de refund is gedaan naar dezelfde rekening als waarmee deze bestelling is betaald (bank via iDeal). M'n collega heeft me een screenshot uit ons systeem laten zien waarop de refund is bevestigd. Het gaat dus om de bankrekening die is gebruikt voor de betaling van de voeding. Als je die dus nog even een keer kunt checken en het me dan laat weten als er echt geen refund te vinden is dan kijk ik voor je hoe we het verder aanpakken ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 03:20:52 #12
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029304
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 10:07 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik zal wel eens kijken als ik eerdaags vrienden op bezoek heb maar ik blijf het raar vinden dat ik een kapot product niet terug kan sturen, dan kunnen ze snel genoeg zien dat hij regelmatig gewoon uitschakelt :( :N
Hi, terugsturen naar ons is een dure aangelegenheid, dus daarvoor wordt alleen gekozen bij producten met een hoge waarde (telefoons, tablets, camera's e.d.). In alle andere gevallen proberen we het zo kostenbesparend mogelijk op te lossen, en daarbij is het maken van een foto of video het handigst, omdat dit relatief eenvoudig is en er ook meteen een duidelijk beeld is van het probleem, waardoor we snel met een oplossing kunnen komen :)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 03:35:33 #13
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 10:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Was het zelf al weer even vergeten, maar is er nog meer bekend geworden over mijn retour gekomen pakketje?
Hi, dank je voor de reminder; ik was het ook even vergeten :@
Ik heb net het resultaat van het onderzoek opgevraagd, en het blijkt dat de Chinese douane het pakketje heeft belast, en het vervolgens niet bij ons is aangenomen om die reden. Iemand hier heeft daar toen van gemaakt dat het pakketje leeg was, wat achteraf niet zo bleek te zijn.

Je hebt destijds al een refund ontvangen voor het toestel, maar voor alles wat je daarvoor hebt ondernomen op basis van onze foute info willen we je graag 1000 Banggoodpunten aanbieden (t.w.v. $10), die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Als je daarmee akkoord gaat zal ik ze op je account laten bijschrijven. :)
  Forum Admin woensdag 27 december 2017 @ 10:00:35 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176031332
Hoi,

Ik heb helaas 2 verstoringen op mijn twee recente telefoons

https://www.banggood.com/(...)phone-p-1180014.html

De Doogee doet helemaal niets meer, gaat niet aan, laadt niet meer op.

https://www.banggood.com/(...)phone-p-1204177.html

De S8 heeft sinds ik hem binnen heb problemen met de microfoon, als ik een filmpje maak of een geluidsopname dan lijkt het wel of ik in een storm sta.
Gisteren was ik deze telefoon aan het opladen, en hij was ineens gloeiend heet. Aan de achterkant is hij gesmolten en hij ruikt naar verbrandt plastic. Deze doet het nu nog wel, maar ik leg hem niet meer met een gerust hart aan de oplader op mijn nachtkastje 's nachts.

Ik zal de ordernummers in de dm sturen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176036033
Hallo,

Ik heb net een Xiaomi mi a1 binnengekregen van Banggood. Daar heb ik ook een hoesje bij besteld. https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN . Ik ben heel tevreden over de telefoon, alleen past het hoesje er helaas niet goed omheen. Het hoesje is te groot en sluit niet goed aan. De microfoonpoort wordt ook afgesloten wat niet echt handig is. Kan hier misschien een oplossing voor gezocht worden? :)
  woensdag 27 december 2017 @ 23:17:14 #16
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_176059091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 03:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, de refund is gedaan naar dezelfde rekening als waarmee deze bestelling is betaald (bank via iDeal). M'n collega heeft me een screenshot uit ons systeem laten zien waarop de refund is bevestigd. Het gaat dus om de bankrekening die is gebruikt voor de betaling van de voeding. Als je die dus nog even een keer kunt checken en het me dan laat weten als er echt geen refund te vinden is dan kijk ik voor je hoe we het verder aanpakken ;)
mijn excuses. Ik zie dat het is overgemaakt. Ik dacht dat ik een andere rekening gebruikt had.
Sorry voor de overlast.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  CHI shopkeeper donderdag 28 december 2017 @ 03:55:42 #17
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176063656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Hoi,

Ik heb helaas 2 verstoringen op mijn twee recente telefoons

https://www.banggood.com/(...)phone-p-1180014.html

De Doogee doet helemaal niets meer, gaat niet aan, laadt niet meer op.

https://www.banggood.com/(...)phone-p-1204177.html

De S8 heeft sinds ik hem binnen heb problemen met de microfoon, als ik een filmpje maak of een geluidsopname dan lijkt het wel of ik in een storm sta.
Gisteren was ik deze telefoon aan het opladen, en hij was ineens gloeiend heet. Aan de achterkant is hij gesmolten en hij ruikt naar verbrandt plastic. Deze doet het nu nog wel, maar ik leg hem niet meer met een gerust hart aan de oplader op mijn nachtkastje 's nachts.

Ik zal de ordernummers in de dm sturen.
Hi, dat is erg vervelend! Je ziet 'em waarschijnlijk al aankomen, maar ik heb even een filmpje nodig waarin de genoemde problemen van beide telefoons duidelijk zichtbaar (en in dit geval ook hoorbaar) zijn. Die zal ik vervolgens doorgeven aan m'n collega en dan zorgen we voor een oplossing!
  CHI shopkeeper donderdag 28 december 2017 @ 04:09:34 #18
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176063691
quote:
7s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:47 schreef JCI116 het volgende:
Hallo,

Ik heb net een Xiaomi mi a1 binnengekregen van Banggood. Daar heb ik ook een hoesje bij besteld. https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN . Ik ben heel tevreden over de telefoon, alleen past het hoesje er helaas niet goed omheen. Het hoesje is te groot en sluit niet goed aan. De microfoonpoort wordt ook afgesloten wat niet echt handig is. Kan hier misschien een oplossing voor gezocht worden? :)
Hi, dat is vervelend.. Heb je een foto voor me waarop te zien is dat het hoesje niet goed past? We zorgen dan voor een snelle oplossing :)
  CHI shopkeeper donderdag 28 december 2017 @ 04:10:18 #19
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176063693
quote:
11s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

mijn excuses. Ik zie dat het is overgemaakt. Ik dacht dat ik een andere rekening gebruikt had.
Sorry voor de overlast.
Ok goed om te horen en geen probleem ;)
pi_176065052
Hey banggood,
Wat is de normaal ingeschatte leveringstermijn? Vervangende USB C kabel ivm defecte aan de eerste, is 21-11 verstuurd maar heb helaas tot op heden nog niks ontvangen, de eerste bestelling ging sneller naar mijn idee.
pi_176065707
hoi banggood

enig idee of er een coupon mogelijk is voor
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN

en wanneer deze weer in voorraad komt
pi_176085029
Hi,

Ik bekijk alle nieuws en info over Banggood al een tijdje in stilte hier op het forum maar ben nu toe aan een nieuwe smartphone dus ga ook ík me nu mengen in het thread hier.

Ik zoek een smartphone met minimaal 4GB aan RAM geheugen in een prijsklasse tussen de 100 en 150 euro en liefst met een beetje behoorlijke accu capaciteit, welke zouden jullie mij aviseren?

Is die verzendoptie zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen nog steeds actueel bij jullie?

Ik krijg trouwens ook telkens een foutmelding wanneer ik mijn account bij jullie tracht te bevestigen: ''Your e-mail confirmation is not valid'' :?

[ Bericht 18% gewijzigd door Garfield1985 op 28-12-2017 20:46:33 ]
  vrijdag 29 december 2017 @ 00:14:03 #23
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_176095599
Werkt Ideal-Rabobank nou nog steeds niet? :?
  vrijdag 29 december 2017 @ 08:17:57 #24
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_176099734
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:07 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?
Dan kan je het trackingnummer invoeren op bijvoorbeeld 17track.net op te kijken waar het is.
hmm, die van mij is volgens track & trace op 9 december vertrokken met een vliegtuig dat blijkbaar nog steeds in de lucht zit :)
17track.net kan het helemaal niet vinden, verwijst naar DHL duitsland die het hele nr. niet kennen
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_176111425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 04:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend.. Heb je een foto voor me waarop te zien is dat het hoesje niet goed past? We zorgen dan voor een snelle oplossing :)
Heb hier een paar foto's voor je:
https://ibb.co/nGpfUw
https://ibb.co/gmEfUw
https://ibb.co/dSefUw

Hopelijk is het een beetje te zien en werken de links goed haha.
pi_176111945
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:17 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

hmm, die van mij is volgens track & trace op 9 december vertrokken met een vliegtuig dat blijkbaar nog steeds in de lucht zit :)
17track.net kan het helemaal niet vinden, verwijst naar DHL duitsland die het hele nr. niet kennen
Vaak klopt er ook helemaal geen reet van. Of zijn de gegevens niet actueel en ligt het al thuis terwijl er staat dat het nog in het vliegtuig zit. Leuk om even te kijken of het al is verzonden maar meer ook niet. Hoe vaker je kijkt hoe ongeduldiger je ook wordt.
pi_176134514
Customer service is wel erg vervelend moet ik helaas zeggen.
1 order geplaatst met 2 producten. (elektronica onderdelen)

Na een week of drie pakje ontvangen met alleen product 1
Nog een week/10 dagen gewacht maar geen product 2

bericht gestuurd, keurig vermeld wat ik wel heb ontvangen en wat niet inclusief artikel nummers.
Antwoord terug of ik een video wil sturen van het probleem en een paar foto's van het shipping label en de barcode met SKU nummer.

Weer bericht teruggestuurd dat ik geen video kan maken van iets wat ik niet heb ontvangen.
Bericht terug of ik dan foto's wil sturen van wat ik wel heb ontvangen. 8)7
En foto's van label op verpakking.
Alsof je die 1,5 week gaat bewaren..... en foto's van wat ik wel heb ontvangen??
Ze hebben van mij artikel nr's gekregen!

Heb daar geloof ik afgelopen jaren voor zo'n 2000 ¤ besteld en dan nu zo'n probleem maken over een artikel van nog geen 2 ¤ wat vergeten is te versturen. :( :( :(
  Forum Admin zaterdag 30 december 2017 @ 09:04:42 #28
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176138940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 03:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is erg vervelend! Je ziet 'em waarschijnlijk al aankomen, maar ik heb even een filmpje nodig waarin de genoemde problemen van beide telefoons duidelijk zichtbaar (en in dit geval ook hoorbaar) zijn. Die zal ik vervolgens doorgeven aan m'n collega en dan zorgen we voor een oplossing!
Dat is lastig fröbelen. Ik zal eens kijken of ik er dit weekend toe kom.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176232247
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 03:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor de reminder; ik was het ook even vergeten :@
Ik heb net het resultaat van het onderzoek opgevraagd, en het blijkt dat de Chinese douane het pakketje heeft belast, en het vervolgens niet bij ons is aangenomen om die reden. Iemand hier heeft daar toen van gemaakt dat het pakketje leeg was, wat achteraf niet zo bleek te zijn.

Je hebt destijds al een refund ontvangen voor het toestel, maar voor alles wat je daarvoor hebt ondernomen op basis van onze foute info willen we je graag 1000 Banggoodpunten aanbieden (t.w.v. $10), die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Als je daarmee akkoord gaat zal ik ze op je account laten bijschrijven. :)
Ik heb 25 euro betaald voor de verzending. Met PostNL, want die stond niet in het lijstje van postbedrijven die je moest vermijden ivm eventuele douanekosten aan jullie kant. Die verzendkosten zouden vergoed worden bij ontvangst vd telefoon. Hier is dus nu geen sprake van, maar die verzendkosten waren wel een stuk hoger dan 10 dollar..
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_176234021
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:06 schreef Horsemen het volgende:
Hallo klantenservice,
Ik heb een probleempje met een setje bluetooth oordopjes welke 1,5 maand geleden heb binnen gekregen. Het rechter oordopje gaat steeds na een aantal minuten uit. Ik krijg dan na een piepje de tekst "power off". Vervolgens doet hij niets meer terwijl de linker gewoon doorspeelt. (Zelfde tekst als je hem uit doet). Na een aantal minuten kan je hem vervolgens gewoon weer inschakelen en werkt hij weer een aantal minuten normaal. Uiteraard zijn de dopjes goed opgeladen. Het ordernummer is 36072259.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend.. Kun je proberen dit op een filmpje te krijgen, door de microfoon dicht bij je earphone te houden en van die laatste het volume hoog te zetten? Daar vraagt mn collega namelijk om. We kunnen het in dat geval uiteraard netjes voor je oplossen. ;)
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik heb geprobeerd het gevraagde filmpje te maken echter op het moment dat ik op mijn telefoon (Nokia 6 met Android 7.1.2) de opname voor het filmpje start wordt onmiddellijk het geluid naar de oordopjes afgebroken. Daarnaast is het geluid op maximaal inderdaad niet zo hard dus zou ik de dopjes zeker vlak bij de microfoon van mijn telefoon gehouden moeten hebben waardoor er misschien wel geluid te horen zou zijn maar de dopjes niet in beeld kunnen komen als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 03:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik snap het inderdaad. M'n collega is echter nogal volhardend over het filmpjes-verhaal. Kun je met een andere telefoon een filmpje maken terwijl je de dopjes connect met je eigen telefoon (of andersom)? Het feit dat ze dan niet of slecht te zien zijn is dan verder geen probleem.
Allereerst de beste wensen voor 2018.
Nou het is eindelijk gelukt om met de telefoon van een vriend (na tig keer proberen om de klacht er op te krijgen) een opname te maken. Het bestand is te groot geworden om te kunnen mailen dus voor het eerst in mijn leven ook nog het filmpje op YouTube gezet Het volume moet wel héél hoog staan om het te horen en je oor goed bij de luidspreker houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Horsemen op 02-01-2018 12:30:30 ]
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:38:00 #31
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey banggood,
Wat is de normaal ingeschatte leveringstermijn? Vervangende USB C kabel ivm defecte aan de eerste, is 21-11 verstuurd maar heb helaas tot op heden nog niks ontvangen, de eerste bestelling ging sneller naar mijn idee.
Hi, voor onze gratis verzending is dat max. 20 werkdagen. Mocht je 'em nog steeds iet binnen hebben dan kijk ik graag even voor je als je je ordernummer voor me hebt ;)
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:39:07 #32
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251759
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi banggood

enig idee of er een coupon mogelijk is voor
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN

en wanneer deze weer in voorraad komt
Hi, volgens m'n collega gaat deze tablet uit het assortiment, dus dat gaat helaas niet meer lukken.. Als je iets anders op het oog hebt dan kijk ik graag voor je wat er mogelijk is ;)
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:41:14 #33
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251763
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:35 schreef Garfield1985 het volgende:
Hi,

Ik bekijk alle nieuws en info over Banggood al een tijdje in stilte hier op het forum maar ben nu toe aan een nieuwe smartphone dus ga ook ík me nu mengen in het thread hier.

Ik zoek een smartphone met minimaal 4GB aan RAM geheugen in een prijsklasse tussen de 100 en 150 euro en liefst met een beetje behoorlijke accu capaciteit, welke zouden jullie mij aviseren?

Is die verzendoptie zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen nog steeds actueel bij jullie?

Ik krijg trouwens ook telkens een foutmelding wanneer ik mijn account bij jullie tracht te bevestigen: ''Your e-mail confirmation is not valid'' :?
Hi, ben je nog steeds op zoek? In dat geval ga ik voor je kijken ;)
Verzendmethode PDM garandeert inderdaad nog steeds verzending zonder douanekosten.
Wat betreft je probleem met het bevestigen van je account: kun je me per DM je e-mailadres sturen? Ik vraag m'n collega dan er naar te kijken :)
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:47:09 #34
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251773
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:14 schreef Lidl het volgende:
Werkt Ideal-Rabobank nou nog steeds niet? :?
Hi, daar hebben we recent geen klachten over ontvangen en ik zie ook geen melding in het systeem. Ik kan het helaas niet zelf controleren, maar mocht het nog steeds niet werken wanneer je weer probeert af te rekenen dan hoor ik het graag van je. Ik zal er dan meteen werk van laten maken.
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:49:13 #35
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251780
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:56 schreef JCI116 het volgende:

[..]

Heb hier een paar foto's voor je:
https://ibb.co/nGpfUw
https://ibb.co/gmEfUw
https://ibb.co/dSefUw

Hopelijk is het een beetje te zien en werken de links goed haha.
Hi, dank je voor de foto's; heb je ook nog even het ordernummer voor me? Dat ben ik je in m'n vorige berichtje vergeten te vragen ;)
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:55:55 #36
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251783
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:10 schreef happylife070 het volgende:
Customer service is wel erg vervelend moet ik helaas zeggen.
1 order geplaatst met 2 producten. (elektronica onderdelen)

Na een week of drie pakje ontvangen met alleen product 1
Nog een week/10 dagen gewacht maar geen product 2

bericht gestuurd, keurig vermeld wat ik wel heb ontvangen en wat niet inclusief artikel nummers.
Antwoord terug of ik een video wil sturen van het probleem en een paar foto's van het shipping label en de barcode met SKU nummer.

Weer bericht teruggestuurd dat ik geen video kan maken van iets wat ik niet heb ontvangen.
Bericht terug of ik dan foto's wil sturen van wat ik wel heb ontvangen. 8)7
En foto's van label op verpakking.
Alsof je die 1,5 week gaat bewaren..... en foto's van wat ik wel heb ontvangen??
Ze hebben van mij artikel nr's gekregen!

Heb daar geloof ik afgelopen jaren voor zo'n 2000 ¤ besteld en dan nu zo'n probleem maken over een artikel van nog geen 2 ¤ wat vergeten is te versturen. :( :( :(
Hi, allereerst natuurlijk erg vervelend dat er een fout is gemaakt met je order. Ik snap goed dat het frustrerend is dat je vervolgens om een video of foto's wordt gevraagd. De reden daarvan is dat het regelmatig voorkomt dat klanten denken een fout product te hebben ontvangen, terwijl het wel juist blijkt te zijn. Om die reden wordt bij melding van onjuiste (missende of verkeerd geleverde producten) standaard om een foto of video gevraagd, en op basis daarvan wordt een oplossing bepaald. We kunnen het dit keer (ook gezien de waarde) wel af zonder foto: heb je het ordernummer voor me en kun je me laten weten wat je niet hebt ontvangen?
  CHI shopkeeper woensdag 3 januari 2018 @ 04:57:07 #37
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176251784
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:41 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik heb 25 euro betaald voor de verzending. Met PostNL, want die stond niet in het lijstje van postbedrijven die je moest vermijden ivm eventuele douanekosten aan jullie kant. Die verzendkosten zouden vergoed worden bij ontvangst vd telefoon. Hier is dus nu geen sprake van, maar die verzendkosten waren wel een stuk hoger dan 10 dollar..
Hoi, indien je de verzendkosten nog niet hebt ontvangen terwijl dat wel was beloofd dan krijg je die er uiteraard nog bovenop (teruggestort op je rekening). Heb je nog een keer het ordernummer voor me? ;)
pi_176252915
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 04:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, voor onze gratis verzending is dat max. 20 werkdagen. Mocht je 'em nog steeds iet binnen hebben dan kijk ik graag even voor je als je je ordernummer voor me hebt ;)
helaas nog helemaal niks -O-
Primair ordernummer: 37600775
Sub-ordernummer: 39262929

Eerste bestelling gaat tot op heden niet zo voorspoedig dus, eerst 'n defecte kabel en nu 'n replacement die niet lijkt aan te komen -O-
pi_176253947
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 04:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor de foto's; heb je ook nog even het ordernummer voor me? Dat ben ik je in m'n vorige berichtje vergeten te vragen ;)
Ja hoor, 40524725
pi_176264075
misschien stom maar hoort bij de Banggood Christmas Socks, horen daar ook niet echt sokken in te zitten ?
order nr : 40356907

[ Bericht 2% gewijzigd door wiiguy op 03-01-2018 18:42:44 ]
pi_176266631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 04:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ben je nog steeds op zoek? In dat geval ga ik voor je kijken ;)
Verzendmethode PDM garandeert inderdaad nog steeds verzending zonder douanekosten.
Wat betreft je probleem met het bevestigen van je account: kun je me per DM je e-mailadres sturen? Ik vraag m'n collega dan er naar te kijken :)
Hi,

Ben nog steeds op zoek ja :) .
Ik heb al een bericht via PM gestuurd gisteren, die zou je nog terug moeten kunnen vinden als het goed is?
  donderdag 4 januari 2018 @ 19:01:11 #42
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176286761
Hoi! Ik heb voor het eerst een bestelling bij jullie gedaan en voor Priority Air Mail/Priority Direct Mail gekozen. Ik ben benieuwd wanneer mijn tracenummer werkt om mijn pakket te volgen.

Order nr. 41886605
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176287983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:01 schreef G-Pier het volgende:
Hoi! Ik heb voor het eerst een bestelling bij jullie gedaan en voor Priority Air Mail/Priority Direct Mail gekozen. Ik ben benieuwd wanneer mijn tracenummer werkt om mijn pakket te volgen.

Order nr. 41886605
kan max een week duren
pi_176288065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef wiiguy het volgende:

[..]

kan max een week duren
tip vul je order nummer in op flytexpress
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:59:23 #45
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_176289093
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:07 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

tip vul je order nummer in op flytexpress
Dankjewel! Werkte in één keer! :D
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_176292404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 04:57 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, indien je de verzendkosten nog niet hebt ontvangen terwijl dat wel was beloofd dan krijg je die er uiteraard nog bovenop (teruggestort op je rekening). Heb je nog een keer het ordernummer voor me? ;)
Ah top! Ja, we hadden natuurlijk even afgewacht of het pakket terug kwam en of er wat te claimen viel bij PostNL. Die hebben uiteindelijk niets verkeerd gedaan, dus daar kon ik niets meer claimen.
Had destijds via de mail aangegeven dat ik de verzekering zou betalen, omdat ik daar uiteindelijk zelf voor gekozen had. Onverzekerde verzending was ¤24,30 :) ordernummer is 31642662
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_176351338
Hallo hopelijk kun jij me helpen.

Ordernummer: 41151781

Warm Cotton Winter Lace Up Round Toe Short Boots For Men
Processing

Probleem:
Ik heb een maat 8.5 besteld op aanraden van banggood. In de omschrijving staat dat je een maat groter moet bestellen omdat de grootte nogal kunnen afwijken. Nou afwijken doet het zeker, of ik heb de verkeerde schoen toegestuurd gekregen of de maat is compleet onnauwkeurig. Ik heb zelf gemeten en ik kom uit op een size 10US. Dat is anderhalve maat groter dan ik had besteld... dat vind ik een beetje veel afwijken. In de schoen zelf staat nergens een maat vermeld, ik moet er dus maar vanuit gaan dat jullie geen fout hebben gemaakt.... dat vind ik nogal lastig om te doen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een resend van een maat die overeenkomt met een EU size 41 en dan niet zo belachelijk veel afwijking heeft.

Hopelijk kun jij me verder helpen.
pi_176400276
De refund was binnen, top! Prima geholpen weer, dankjewel! ^O^
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  CHI shopkeeper woensdag 10 januari 2018 @ 09:40:21 #49
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176406570
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:05 schreef JCI116 het volgende:

[..]

Ja hoor, 40524725
Hi, we hebben je aankoopbedrag van de case teruggestort en die heb je als het goed is al op je rekening staan. :)
  CHI shopkeeper woensdag 10 januari 2018 @ 09:50:40 #50
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176406712
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

helaas nog helemaal niks -O-
Primair ordernummer: 37600775
Sub-ordernummer: 39262929

Eerste bestelling gaat tot op heden niet zo voorspoedig dus, eerst 'n defecte kabel en nu 'n replacement die niet lijkt aan te komen -O-
Hi, erg balen dat het niet lekker loopt met zowel de oorspronkelijke bestelling als de resend. We hebben je inmiddels een refund gedaan, zodat je in ieder geval je aankoopbedrag terughebt. ;)
Ik hoop dat het je niet helemaal afgeschrikt heeft, en dat een eventuele volgende bestelling wel gewoon helemaal goed gaat ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')