abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175927551
registreer om deze reclame te verbergen
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD

OwKvkWp.png

Banggood bestaat sinds 2006 en vanaf dat moment zijn we n van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 150.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creer hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email([email protected]) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
logo.png
pi_175929189
zJkt74u.png

Is er een manier om er achter te komen hoe het met de bestelling staat, of kan het ook na drie weken nog wel een tijdje duren?
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_175947920
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]

Is er een manier om er achter te komen hoe het met de bestelling staat, of kan het ook na drie weken nog wel een tijdje duren?
Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?
Dan kan je het trackingnummer invoeren op bijvoorbeeld 17track.net op te kijken waar het is.
pi_175947928
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, op het moment dat je voor het eerst melding deed over je probleem viel deze nog onder de garantietermijn, dus dat is goed nieuws ;)
Ik heb alleen even een filmpje nodig waarin het probleem te zien is. Als je dit dus even duidelijk op beeld kunt zetten en het via Youtube o.i.d. kunt uploaden en dan het linkje delen, dan zorg ik voor een snelle oplossing.
Heb je een PM gestuurd.
pi_175948436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:07 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?
Dan kan je het trackingnummer invoeren op bijvoorbeeld 17track.net op te kijken waar het is.
Dank u _O_

qS82zOa.png

Schijnbaar is mijn bestelling, bedoeld voor het Italiaanse Livigno, via Nederland gegaan :D
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_176024704
Hoi, ik heb een vraag: heb 2 telefoons besteld en deze op "priority direct mail" gezet ivm douane en invoerkosten aangezien met PDM jullie voor alles zorg dragen en er geen onverwachte extra kosten meer zijn voor mij.

Gecontroleerd en betaald. Nu staat er op de invoice "priority air mail". Is dat hetzelfde? Kijk er een beetje raar tegenaan...
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 02:40:27 #7
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029092
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:44 schreef tvdleur het volgende:
Hoi, ik heb een vraag: heb 2 telefoons besteld en deze op "priority direct mail" gezet ivm douane en invoerkosten aangezien met PDM jullie voor alles zorg dragen en er geen onverwachte extra kosten meer zijn voor mij.

Gecontroleerd en betaald. Nu staat er op de invoice "priority air mail". Is dat hetzelfde? Kijk er een beetje raar tegenaan...
Hoi, PDM en PAM is precies hetzelfde, dus geen zorgen ;) Ik heb inmiddels al tig keer gevraagd of ze daar gewoon 1 naam voor kunnen gebruiken maar dat is nog steeds niet gebeurd. Het komt dus in ieder geval goed met je bestelling :)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 02:51:08 #8
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029150
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dank u _O_

[ afbeelding ]

Schijnbaar is mijn bestelling, bedoeld voor het Italiaanse Livigno, via Nederland gegaan :D
Hi, dat heeft waarschijnlijk te maken met de vervoerder, maar goed dat 'ie de goede kant op is gegaan uiteindelijk ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 02:55:21 #9
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029174
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:03 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik zie geen refund op mijn Paypal rekening? Of komt dat nog?
Dat gaat helaas niet zo snel, maar nu zou het er als het goed is wel op moeten staan ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 02:56:56 #10
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029182
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 17:10 schreef AlwaysConnected het volgende:
Yes net voor weekje vrij kwam nieuwe tablet.

Banggood fijne kerst alvast
En op naar volgend jaar
Top! Bedankt en ik hoop dat jij ook een fijne Kerst hebt gehad ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 03:13:26 #11
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029261
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

Heb jij daar meer informatie over? Op welke rekening is dit gestort? Ik zie geen refund op mijn bankrekening.
Hi, de refund is gedaan naar dezelfde rekening als waarmee deze bestelling is betaald (bank via iDeal). M'n collega heeft me een screenshot uit ons systeem laten zien waarop de refund is bevestigd. Het gaat dus om de bankrekening die is gebruikt voor de betaling van de voeding. Als je die dus nog even een keer kunt checken en het me dan laat weten als er echt geen refund te vinden is dan kijk ik voor je hoe we het verder aanpakken ;)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 03:20:52 #12
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029304
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 december 2017 10:07 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Ik zal wel eens kijken als ik eerdaags vrienden op bezoek heb maar ik blijf het raar vinden dat ik een kapot product niet terug kan sturen, dan kunnen ze snel genoeg zien dat hij regelmatig gewoon uitschakelt :( :N
Hi, terugsturen naar ons is een dure aangelegenheid, dus daarvoor wordt alleen gekozen bij producten met een hoge waarde (telefoons, tablets, camera's e.d.). In alle andere gevallen proberen we het zo kostenbesparend mogelijk op te lossen, en daarbij is het maken van een foto of video het handigst, omdat dit relatief eenvoudig is en er ook meteen een duidelijk beeld is van het probleem, waardoor we snel met een oplossing kunnen komen :)
  CHI shopkeeper woensdag 27 december 2017 @ 03:35:33 #13
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176029377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 10:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Was het zelf al weer even vergeten, maar is er nog meer bekend geworden over mijn retour gekomen pakketje?
Hi, dank je voor de reminder; ik was het ook even vergeten :@
Ik heb net het resultaat van het onderzoek opgevraagd, en het blijkt dat de Chinese douane het pakketje heeft belast, en het vervolgens niet bij ons is aangenomen om die reden. Iemand hier heeft daar toen van gemaakt dat het pakketje leeg was, wat achteraf niet zo bleek te zijn.

Je hebt destijds al een refund ontvangen voor het toestel, maar voor alles wat je daarvoor hebt ondernomen op basis van onze foute info willen we je graag 1000 Banggoodpunten aanbieden (t.w.v. $10), die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Als je daarmee akkoord gaat zal ik ze op je account laten bijschrijven. :)
  Forum Admin woensdag 27 december 2017 @ 10:00:35 #14
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176031332
Hoi,

Ik heb helaas 2 verstoringen op mijn twee recente telefoons

https://www.banggood.com/(...)phone-p-1180014.html

De Doogee doet helemaal niets meer, gaat niet aan, laadt niet meer op.

https://www.banggood.com/(...)phone-p-1204177.html

De S8 heeft sinds ik hem binnen heb problemen met de microfoon, als ik een filmpje maak of een geluidsopname dan lijkt het wel of ik in een storm sta.
Gisteren was ik deze telefoon aan het opladen, en hij was ineens gloeiend heet. Aan de achterkant is hij gesmolten en hij ruikt naar verbrandt plastic. Deze doet het nu nog wel, maar ik leg hem niet meer met een gerust hart aan de oplader op mijn nachtkastje 's nachts.

Ik zal de ordernummers in de dm sturen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176036033
Hallo,

Ik heb net een Xiaomi mi a1 binnengekregen van Banggood. Daar heb ik ook een hoesje bij besteld. https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN . Ik ben heel tevreden over de telefoon, alleen past het hoesje er helaas niet goed omheen. Het hoesje is te groot en sluit niet goed aan. De microfoonpoort wordt ook afgesloten wat niet echt handig is. Kan hier misschien een oplossing voor gezocht worden? :)
  woensdag 27 december 2017 @ 23:17:14 #16
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_176059091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 03:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, de refund is gedaan naar dezelfde rekening als waarmee deze bestelling is betaald (bank via iDeal). M'n collega heeft me een screenshot uit ons systeem laten zien waarop de refund is bevestigd. Het gaat dus om de bankrekening die is gebruikt voor de betaling van de voeding. Als je die dus nog even een keer kunt checken en het me dan laat weten als er echt geen refund te vinden is dan kijk ik voor je hoe we het verder aanpakken ;)
mijn excuses. Ik zie dat het is overgemaakt. Ik dacht dat ik een andere rekening gebruikt had.
Sorry voor de overlast.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIETAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  CHI shopkeeper donderdag 28 december 2017 @ 03:55:42 #17
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176063656
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:00 schreef Pharkus het volgende:
Hoi,

Ik heb helaas 2 verstoringen op mijn twee recente telefoons

https://www.banggood.com/(...)phone-p-1180014.html

De Doogee doet helemaal niets meer, gaat niet aan, laadt niet meer op.

https://www.banggood.com/(...)phone-p-1204177.html

De S8 heeft sinds ik hem binnen heb problemen met de microfoon, als ik een filmpje maak of een geluidsopname dan lijkt het wel of ik in een storm sta.
Gisteren was ik deze telefoon aan het opladen, en hij was ineens gloeiend heet. Aan de achterkant is hij gesmolten en hij ruikt naar verbrandt plastic. Deze doet het nu nog wel, maar ik leg hem niet meer met een gerust hart aan de oplader op mijn nachtkastje 's nachts.

Ik zal de ordernummers in de dm sturen.
Hi, dat is erg vervelend! Je ziet 'em waarschijnlijk al aankomen, maar ik heb even een filmpje nodig waarin de genoemde problemen van beide telefoons duidelijk zichtbaar (en in dit geval ook hoorbaar) zijn. Die zal ik vervolgens doorgeven aan m'n collega en dan zorgen we voor een oplossing!
  CHI shopkeeper donderdag 28 december 2017 @ 04:09:34 #18
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176063691
quote:
7s.gif Op woensdag 27 december 2017 12:47 schreef JCI116 het volgende:
Hallo,

Ik heb net een Xiaomi mi a1 binnengekregen van Banggood. Daar heb ik ook een hoesje bij besteld. https://www.banggood.com/(...)tml?cur_warehouse=CN . Ik ben heel tevreden over de telefoon, alleen past het hoesje er helaas niet goed omheen. Het hoesje is te groot en sluit niet goed aan. De microfoonpoort wordt ook afgesloten wat niet echt handig is. Kan hier misschien een oplossing voor gezocht worden? :)
Hi, dat is vervelend.. Heb je een foto voor me waarop te zien is dat het hoesje niet goed past? We zorgen dan voor een snelle oplossing :)
  CHI shopkeeper donderdag 28 december 2017 @ 04:10:18 #19
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_176063693
quote:
11s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

mijn excuses. Ik zie dat het is overgemaakt. Ik dacht dat ik een andere rekening gebruikt had.
Sorry voor de overlast.
Ok goed om te horen en geen probleem ;)
pi_176065052
Hey banggood,
Wat is de normaal ingeschatte leveringstermijn? Vervangende USB C kabel ivm defecte aan de eerste, is 21-11 verstuurd maar heb helaas tot op heden nog niks ontvangen, de eerste bestelling ging sneller naar mijn idee.
pi_176065707
hoi banggood

enig idee of er een coupon mogelijk is voor
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=CN

en wanneer deze weer in voorraad komt
pi_176085029
Hi,

Ik bekijk alle nieuws en info over Banggood al een tijdje in stilte hier op het forum maar ben nu toe aan een nieuwe smartphone dus ga ook k me nu mengen in het thread hier.

Ik zoek een smartphone met minimaal 4GB aan RAM geheugen in een prijsklasse tussen de 100 en 150 euro en liefst met een beetje behoorlijke accu capaciteit, welke zouden jullie mij aviseren?

Is die verzendoptie zodat je geen invoerkosten hoeft te betalen nog steeds actueel bij jullie?

Ik krijg trouwens ook telkens een foutmelding wanneer ik mijn account bij jullie tracht te bevestigen: ''Your e-mail confirmation is not valid'' :?

[ Bericht 18% gewijzigd door Garfield1985 op 28-12-2017 20:46:33 ]
  vrijdag 29 december 2017 @ 00:14:03 #23
168508 Lidl
Zwartwerkers niet welkom
pi_176095599
Werkt Ideal-Rabobank nou nog steeds niet? :?
  vrijdag 29 december 2017 @ 08:17:57 #24
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_176099734
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:07 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Heb je het laten versturen met free shipping of met een methode waarmee je tracking hebt?
Dan kan je het trackingnummer invoeren op bijvoorbeeld 17track.net op te kijken waar het is.
hmm, die van mij is volgens track & trace op 9 december vertrokken met een vliegtuig dat blijkbaar nog steeds in de lucht zit :)
17track.net kan het helemaal niet vinden, verwijst naar DHL duitsland die het hele nr. niet kennen
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_176111425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 04:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend.. Heb je een foto voor me waarop te zien is dat het hoesje niet goed past? We zorgen dan voor een snelle oplossing :)
Heb hier een paar foto's voor je:
https://ibb.co/nGpfUw
https://ibb.co/gmEfUw
https://ibb.co/dSefUw

Hopelijk is het een beetje te zien en werken de links goed haha.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')