abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 februari 2018 @ 11:26:21 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177272451
quote:
5s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ze zouden toch wel particulier verzekerd zijn geweest, en niet ziekenfonds? Naar mijn weten waren alleen ziekenfondskindjes de klos van de schooltandarts. Waaronder ik.
Nee hoor, ik heb ook een behoorlijk schooltandarts trauma, en wij waren particulier verzekerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 februari 2018 @ 11:27:07 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177272469
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:22 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja klopt, ik had ook kinderen bij mij in de klas die niet naar de schooltandarts hoefden. Daar was ik ontzettend jaloers op :{
Dat was dan gewoon omdat de ouders dat gezegd hadden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 februari 2018 @ 11:27:42 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177272479
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:22 schreef maryen65 het volgende:

Ja klopt, ik had ook kinderen bij mij in de klas die niet naar de schooltandarts hoefden. Daar was ik ontzettend jaloers op :{
Elke keer als dat busje het schoolplein op kwam rijden, kon ik wel janken. Na de lagere school ook een aantal jaren de tandarts als de pest gemeden. Nu heb ik een fijne tandarts en mondhygieniste, maar nog steeds lig ik in een halve kramp in die stoel en trek ik nog steeds mijn mond beschermend strak, uit een reflex :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 18 februari 2018 @ 11:28:35 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177272497
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:26 schreef Leandra het volgende:

Nee hoor, ik heb ook een behoorlijk schooltandarts trauma, en wij waren particulier verzekerd.
Oh, echt altijd gedacht dat dat het onderscheid was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 18 februari 2018 @ 11:35:41 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177272624
quote:
9s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Elke keer als dat busje het schoolplein op kwam rijden, kon ik wel janken. Na de lagere school ook een aantal jaren de tandarts als de pest gemeden. Nu heb ik een fijne tandarts en mondhygieniste, maar nog steeds lig ik in een halve kramp in die stoel en trek ik nog steeds mijn mond beschermend strak, uit een reflex :') .
Ik rij dan ook nog steeds 30 km om naar een tandarts te gaan waar ik me prettig bij voel, en dat terwijl N een tandarts hier in de straat heeft en er in de straat achter ons nog een tandarts zit.
(Ik kan de voordeur bijna zien vanuit het slaapkamerraam :D )

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 18-02-2018 12:44:15 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177272683
quote:
9s.gif Op zondag 18 februari 2018 11:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Elke keer als dat busje het schoolplein op kwam rijden, kon ik wel janken. Na de lagere school ook een aantal jaren de tandarts als de pest gemeden. Nu heb ik een fijne tandarts en mondhygieniste, maar nog steeds lig ik in een halve kramp in die stoel en trek ik nog steeds mijn mond beschermend strak, uit een reflex :') .
Mijn broertje rende weer naar huis als hij de schooltandarts zag, ik denk dat heel veel mensen er een trauma aan hebben overgehouden. Ik zit nu bij een angsttandarts
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_177286471
quote:
5s.gif Op zondag 18 februari 2018 10:52 schreef Copycat het volgende: [..]

Hij heeft jaren terug zijn gebit toch al laten herstellen? Tijd voor een nieuwe renovatie. Geruchtenmachine had het toentertijd over cokegebruik als oorzaak.
Veel koffie en roken is ook niet goed. Roken doen ze buiten beeld.
pi_177287150
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 20:50 schreef Teslynd het volgende:
Da

[..]

Dan is dat een malle vergissing van de roddelbladen.

Maar waarom heeft ze Chinees gekozen indertijd? Dat was bes een goede keuze.
Daar kan ik niet op ingaan. Het vak is inderdaad een goede keuze.
Kwak
  Redactie Sport dinsdag 20 februari 2018 @ 19:25:44 #209
109131 crew  sportfreak
pi_177327238
Vandaag was de uitvaart van de vorige week overleden Prins Henrik van Denemarken. Hij is niet zoals de Deense traditie wil bijgezet in de kathedraal in Roskilde maar had een uitvaart in kleine kring in het Christiansborg Slot. Na de crematie wordt de helft van zijn as in een urn bewaard in de privétuin van koninklijk paleis Fredensborg Slot, de andere helft wordt uitgestrooid over zee.

Wel kon het Deense volk de afgelopen dagen afscheid nemen van de prins, iets wat ongeveer 14.000 Denen deden.







  Spellchecker dinsdag 20 februari 2018 @ 19:27:21 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177327273
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 19:25 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag was de uitvaart van de vorige week overleden Prins Henrik van Denemarken. Hij is niet zoals de Deense traditie wil bijgezet in de kathedraal in Roskilde maar had een uitvaart in kleine kring in het Christiansborg Slot. Na de crematie wordt de helft van zijn as in een urn bewaard in de privétuin van koninklijk paleis Fredensborg Slot, de andere helft wordt uitgestrooid over zee.

Wel kon het Deense volk de afgelopen dagen afscheid nemen van de prins, iets wat ongeveer 14.000 Denen deden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die tweede foto ..... prachtig, al die bloemen!!
pi_177365992
In de Trouw van 21 februari staat een uit het archief opgedoken interview met prinses Margriet uit 1983 toen Trouw en Margriet beide 40 werden. Mooie foto's van de 40-jarige Margriet. Jammer dat de foto's niet meer zo zijn.

Helaas zit Trouw achter een betaalmuur, maar de foto's zijn van het ANP: Zijn ANP-foto's gewoon terug te vinden?
- Prinses Margriet op vakantie op Schiermonninkoog (1976) © ANP
- Prinses Margriet tijdens de wintersportvakantie in het Oostenrijkse Zell am See (1980) © ANP
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 februari 2018 @ 15:05:35 #212
22592 crew  Ole
pi_177369724
Google Margriet 1976 en je komt bij het artikel. Ik plaats geen link want Trouw :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_177501518
Hugo Klynstra, de niet-erkende zoon van prins Carlos, mag de naam en titel van zijn vader dragen. Dat oordeelde de Raad van State woensdag.

De 21-jarige Klynstra mag zich Zijne Koninklijke Hoogheid Carlos Hugo Roderik Sybren prins de Bourbon de Parme gaan noemen. Daarnaast mag hij de titel 'prins' en het predicaat 'Koninklijke Hoogheid' voeren.

Wel moet er nog een zogenaamd koninklijk besluit genomen worden om de naamswijziging officieel te maken.

De wijziging wil echter niet zeggen dat Klynstra nu lid wordt van het huis De Bourbon de Parme. ''Dit is een privéaangelegenheid van het Huis zelf, daar gaat het Nederlandse adelsrecht niet over", aldus de Raad van State.

Hugo Klynstra is in 1997 geboren uit een relatie van de 48-jarige Carlos Javier Bernardo prins de Bourbon de Parme met Brigitte Klynstra. Carlos ontkende zijn vaderschap niet, maar wenste geen familierechtelijke banden met zijn zoon.

Bekijk het oordeel van de Raad van State over Hugo Klynstra
Wettelijk recht

Klynstra maakte in maart 2015 gebruik van zijn wettelijk recht om een naamswijziging te vragen en voortaan de naam Zijne Koninklijke Hoogheid prins Carlos Hugo Roderik Sybren de Bourbon de Parme te dragen. Hij wilde ook zo ingeschreven worden bij de Hoge Raad van Adel, het adviesorgaan dat de overheid adviseert over adelszaken.

De toenmalig minister van Veiligheid en Justitie had het verzoek van Klynstra ingewilligd, maar Klynstra’s vader Carlos, de oudste zoon van prinses Irene, verzette zich tegen het verzoek. Carlos heeft alle processen tegen de naamswijziging verloren, de Raad van State was zijn laatste kans.

De adel

Volgens de stichting Adel in Nederland ben je van adel als je afstamt van een vader die van adel is en die bovendien dezelfde achternaam heeft als jij. Omdat titel en predicaat met de achternaam zijn verbonden kan adeldom alleen in de mannelijke lijn worden doorgegeven.

Volgens directeur John Töpfer van de stichting kan Klynstra zich nu laten opnemen in het register van de Hoge Raad van Adel die in Den Haag zetelt. Dat betekent niet dat Klynstra hiermee meer privileges krijgt, zegt de directeur.

Door: ANP

Bron: Nu.nl

   
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  woensdag 28 februari 2018 @ 13:19:15 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177502214
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177502414
quote:
Dank voor het plaatsen van het linkje. Dat lukte mij niet zo goed.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_177502481
Kan ik mijn naam ook veranderen naar Prinses Havermoutkoekje? Of gravin Havermout van Pap tot Koekje, vind ik eigenlijk mooier :s)
  Spellchecker woensdag 28 februari 2018 @ 13:38:07 #217
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177502693
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Kan ik mijn naam ook veranderen naar Prinses Havermoutkoekje? Of gravin Havermout van Pap tot Koekje, vind ik eigenlijk mooier :s)
Nou ... dan wordt het HaverMoutKakje :D
pi_177502949
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:38 schreef maily het volgende:

[..]

Nou ... dan wordt het HaverMoutKakje :D
iedereen heeft wettelijke recht om naam te veranderen lees ik :D Dus waarom niet :+
  Spellchecker woensdag 28 februari 2018 @ 13:48:19 #219
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177502975
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

iedereen heeft wettelijke recht om naam te veranderen lees ik :D Dus waarom niet :+
Van mij mag je :Y
pi_177504698
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 12:53 schreef tiki het volgende:
Hugo Klynstra, de niet-erkende zoon van prins Carlos, mag de naam en titel van zijn vader dragen. Dat oordeelde de Raad van State woensdag.

De 21-jarige Klynstra mag zich Zijne Koninklijke Hoogheid Carlos Hugo Roderik Sybren prins de Bourbon de Parme gaan noemen. Daarnaast mag hij de titel 'prins' en het predicaat 'Koninklijke Hoogheid' voeren.

Wel moet er nog een zogenaamd koninklijk besluit genomen worden om de naamswijziging officieel te maken.

De wijziging wil echter niet zeggen dat Klynstra nu lid wordt van het huis De Bourbon de Parme. ''Dit is een privéaangelegenheid van het Huis zelf, daar gaat het Nederlandse adelsrecht niet over", aldus de Raad van State. (...)
Maar hij heet toch Klynsma en heeft daarmee niet de achternaam van z'n vader?
pi_177511327
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:59 schreef potjecreme het volgende:
Ben ik de enige die Maxima niet mooi vind? Zij is niet lelijk maar gewoon. Niks mis met gewoon.
Nee hoor, ik heb ook nooit begrepen waarom ze als bloedmooi wordt beschreven. Toegegeven: ik ken ze lelijker, maar ook knapper (En, als ze zich onbespied waant heeft Máxima een erg zuur gezicht)
pi_177517534
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 15:03 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Maar hij heet toch Klynsma en heeft daarmee niet de achternaam van z'n vader?
Nu dus niet meer.
pi_177517662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:14 schreef mootie het volgende: [..]
Nu dus niet meer.
Ja, ik heb inmiddels een duidelijker bericht gezien.
Ik denk niet dat dit voor hem een geweldige vooruitgang is, want z'n moeder zal haar zinnen nu wel op de volgende stappen gezet hebben.
  donderdag 1 maart 2018 @ 00:38:40 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177519085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:19 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ja, ik heb inmiddels een duidelijker bericht gezien.
Ik denk niet dat dit voor hem een geweldige vooruitgang is, want z'n moeder zal haar zinnen nu wel op de volgende stappen gezet hebben.
Hou toch eens op dit op het bordje van zijn moeder te schuiven, als die er werkelijk op had gestaan dan had ze die naamvoering er destijds ook wel door kunnen krijgen bij de rechtbank, maar toen is besloten dat het kind als het volwassen was zelf mocht beslissen of hij die naam wilde voeren.
Maar desondanks moest vader toch nog even dwarsliggen toen het zo ver was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 maart 2018 @ 08:37:52 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177522170
Ik vind het geweldig!
Zal me verder aan mn derrière oxideren (fancy enough?) of hij privileges krijgt of niet. Maar fijn dat Carlos hiermee op zn plek gezet is.
  donderdag 1 maart 2018 @ 10:11:02 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177523265
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 08:37 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het geweldig!
Zal me verder aan mn derrière oxideren (fancy enough?) of hij privileges krijgt of niet. Maar fijn dat Carlos hiermee op zn plek gezet is.
Dit idd helemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177766481
quote:
Prinses Madeleine van Zweden (35) en haar man Christopher O'Neill (43) hebben hun vrijdag geboren dochter de namen Adrienne Josephine Alice gegeven.

Dat maakte koning Carl Gustaf, vader van prinses Madeleine, maandagmorgen in het Koninklijk Paleis bekend. Aansluitend aan de bijeenkomst is er een Te Deum, een dankdienst voor de geboorte van de prinses, in de kapel van het Koninklijk Paleis.

Prinses Adrienne is ook hertogin van Blekinge, een gebied in de uiterste zuidoosthoek van Zweden met honderden kleine eilandjes. De naam Adrienne komt in de koninklijke familie traditioneel niet voor. Josephine wel: het is bijvoorbeeld de vierde naam van Madeleine. Alice komt van haar overgrootmoeder, Alice Sommerlath, de moeder van koningin Silvia.

Adrienne werd in de nacht van donderdag op vrijdag in Stockholm geboren. Het jongste kind van het Zweedse koningshuis is de tiende in lijn van troonsopvolging en het zevende kleinkind van koning Carl Gustaf en koningin Silvia.



♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_177766866
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

Foto

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_177790683
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 13:23 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Foto

[ afbeelding ]
Wat een heerlijke wangen O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178281996
quote:
BREAKING NEWS: Prince Philip, 96, is admitted to hospital for surgery on his hip after missing three public appearances in ten days
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:11:16 #231
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_178284057
dat is weer een bet erbij voor de wedkantoren. Haalt Philip 19 mei?
  dinsdag 3 april 2018 @ 19:27:49 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178284448
Volgens CNN gaat het om planned surgery, dus zo spannend zal het allemaal niet zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178295372
Spaanse media smullen van koninklijke familierel

De Spaanse koninklijke familie is net als alle andere families: met zwagers die elkaar niet kunnen uitstaan en ruziënde schoonmoeders en schoondochters. Dat werd deze week duidelijk op een filmpje dat op paaszondag is gemaakt bij de kathedraal van Palma op Mallorca.

Showredactie 4 apr. 2018
2
Op de beelden is te zien hoe koningin Letizia verhinderde dat er een foto werd gemaakt van haar schoonmoeder koningin Sofia met de prinsessen Leonor en Sofia. Bij het verlaten van de kerk had oma haar armen om haar kleindochters geslagen en bij de deur stopte ze om de buiten wachtende fotografen de kans te geven foto's te maken.

Letizia wilde daar duidelijk niets van weten en saboteerde de opnamen door opzichtig door het beeld te lopen, en te gaan frunniken aan de haren van Leonor die vervolgens de arm van oma Sofia bozig wegsloeg. 'Nog ongemanierd ook' oordeelden Spaanse twitteraars. Koning Felipe probeerde zijn vrouw te kalmeren, maar toen was het kwaad al geschied.

'Ware karakter'

Spaanse pakken flink uit met de rel. Dat het niet boterde tussen Sofia en Letizia werd al lang gefluisterd, maar nu was er bewijs. Sofia had al eens geklaagd dat ze haar kleindochters nooit te zien kreeg en ook niet mocht langskomen of oppassen. Dat laatste is een taak die Letizia alleen gunt aan haar eigen moeder en volgens de critici heeft ze nu ook de relatie tussen oma en Leonor vergiftigd.

,,Geen enkele grootmoeder verdient op zo'n manier te worden behandeld. Letizia heeft haar ware karakter getoond", twitterde dinsdag de Griekse kroonprinses Marie-Chantal. Zij is getrouwd met kroonprins Pavlos, de zoon van Sofia's broer koning Constantijn. Marie-Chantal en haar man hebben ook om een andere reden een hekel aan Letizia, die vorig jaar bijvoorbeeld demonstratief wegbleef bij de viering van de vijftigste verjaardag van Pavlos waar haar man wel was.

De 'Grieken' staan nog onvoorwaardelijk achter hun nichtje prinses Cristina, die door Felipe en Letizia in de ban is gedaan vanwege de malversaties van haar man Iñaki Urdangarin. Pavlos' zus Alexia vergezelde dinsdag Cristina bij de herdenkingsmis voor grootvader Don Juan. Volgens kwade tongen was er in het Escorial alles aan gedaan om te voorkomen dat er foto's gemaakt konden worden van Felipe, Letizia en Cristina in één beeld.


Link naar artikel mét filmpje: https://www.ad.nl/show/sp(...)familierel~ac78297d/
pi_178295846
Vrij kinderachtige reactie van Letizia. Zielig voor die kinderen.
  woensdag 4 april 2018 @ 09:27:33 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178296181
Bij het Marokkaanse koningshuis is ook iets geks aan de hand. Lalla Salma, de vrouw van de koning is 'vermist' : ze is al sinds oktober niet meer in het openbaar verschenen. Ze ontbrak laatst ook op een foto van een pas aan zijn hart geopereerde koning. Er gaan geruchten dat ze zijn gescheiden, het koningshuis zwijgt over deze situatie.

https://blauwbloed.eo.nl/(...)prinses-lalla-salma/
pi_178297210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:02 schreef Reismeis het volgende: Vrij kinderachtige reactie van Letizia. Zielig voor die kinderen.
De tekst bevreemde, maar het filmpje laat wel wat meer zien. Het lijkt erop dat ze haar dochter(s) uit een ijzeren grip bevrijdde. Lastig als je partner het wel met je eens is, maar niet durft/kan optreden tegen de betreffende eigenouder (wat hier niet het geval hoeft te zijn). Het ziet er wel naar uit dat er een oude strijd opgelaaid is. Heel ongemakkelijk.
  woensdag 4 april 2018 @ 10:53:29 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178297478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:27 schreef Aventura het volgende:
Bij het Marokkaanse koningshuis is ook iets geks aan de hand. Lalla Salma, de vrouw van de koning is 'vermist' : ze is al sinds oktober niet meer in het openbaar verschenen. Ze ontbrak laatst ook op een foto van een pas aan zijn hart geopereerde koning. Er gaan geruchten dat ze zijn gescheiden, het koningshuis zwijgt over deze situatie.

https://blauwbloed.eo.nl/(...)prinses-lalla-salma/
Kom d'r maar in Maghrebijnse.
Ze is haar man aan het gehoorzamen....?
pi_178300752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 07:42 schreef Brybry het volgende:
Spaanse media smullen van koninklijke familierel

Link naar artikel mét filmpje: https://www.ad.nl/show/sp(...)familierel~ac78297d/
Ik weet niet wat er speelt bij de Spaanse royals maar zoals Koningin Letizia doet in dat filmpje vind ik niet echt koninklijk. Dat ze zich niet inhoud totdat ze thuis is, en daar gaan razen en tieren :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  woensdag 4 april 2018 @ 15:42:44 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178303637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:44 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er speelt bij de Spaanse royals maar zoals Koningin Letizia doet in dat filmpje vind ik niet echt koninklijk. Dat ze zich niet inhoud totdat ze thuis is, en daar gaan razen en tieren :P
Ga er maar vanuit dat er dan behoorlijk wat speelt, ik kots mijn schoonloeder ook uit, maar hoe bot en direct ik ook kan zijn, zelfs ik zou dit niet doen.
Maar goed, ik heb ook niet als doel de band tussen oma en kind te verstoren, ik hoef haar alleen zelf niet meer te spreken of zien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178304706
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat er dan behoorlijk wat speelt, ik kots mijn schoonloeder ook uit, maar hoe bot en direct ik ook kan zijn, zelfs ik zou dit niet doen.
Maar goed, ik heb ook niet als doel de band tussen oma en kind te verstoren, ik hoef haar alleen zelf niet meer te spreken of zien.
Ik snap het ook wel als je band met je schoonouders niet goed is dat je niet altijd correct reageert. Nu moet ze straks aan het Spaanse volk laten zien dat ze een goede band hebben en samen op de foto :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_178313077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:41 schreef maryen65 het volgende: [..]

Ik snap het ook wel als je band met je schoonouders niet goed is dat je niet altijd correct reageert. Nu moet ze straks aan het Spaanse volk laten zien dat ze een goede band hebben en samen op de foto :)
Iedereen weet van niet. Het ziet er een beetje uit alsof de grootmoeder zich te veel rechten toeëigend, waar de kleinkinderen zich niet effectief tegen kunnen verzetten, terwijl gesprekken hierover niet helpen. Dan kan het helpen om 1x bijzonder duidelijk te zijn, als het maar geen nieuwe, fysieke communicatiestijl inluidt.
pi_178319846
Koninklijke familie of niet, ze is een moeder die zag dat haar kinderen het niet konden waarderen wat hun oma wilde.
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2018 @ 12:38:38 #243
43556 miss_dynastie
pi_178321501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 10:51 schreef -river- het volgende:
Koninklijke familie of niet, ze is een moeder die zag dat haar kinderen het niet konden waarderen wat hun oma wilde.
Precies, is gewoon haar instinct dat opspeelde. Dat kind sloeg oma ook niet voor niks weg. In de houdgreep en lekker op de foto met oma, allemaal voor de show, zag er niet liefdevol uit. Logisch dat je dat als moeder verhindert, zulk contact is niet in het belang van je kinderen.
  donderdag 5 april 2018 @ 13:11:07 #244
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_178322069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 19:27 schreef Leandra het volgende:
Volgens CNN gaat het om planned surgery, dus zo spannend zal het allemaal niet zijn.
Ik denk dat iedere operatie van een 96-jarige redelijk spannend is ;)
  donderdag 5 april 2018 @ 14:14:15 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178323243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:11 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik denk dat iedere operatie van een 96-jarige redelijk spannend is ;)
Dat is dan weer wat anders :D
Hoewel ik ze van het Britse koningshuis wel zo inschat dat ze simpelweg weigeren een operatie niet te overleven :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 april 2018 @ 14:35:19 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178323553
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is dan weer wat anders :D
Hoewel ik ze van het Britse koningshuis wel zo inschat dat ze simpelweg weigeren een operatie niet te overleven :')
Magere Hein wordt simpelweg afgekocht zodra die z'n hoofd om het hoekje steekt.
KuikenGuppy
pi_178327872




Catherine is nog zelf boodschappen aan het doen, terwijl ze hoogzwanger is.

(Er is een discussie gaande of ze het zelf wel is, daarom foto's dat ze de jas al vaker heeft aangehad:
)
  donderdag 5 april 2018 @ 18:24:36 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178328013
Ik heb ook niet het idee dat ze het zelf is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 april 2018 @ 18:33:46 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178328183
Ik dacht in eerste instantie Megan.
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2018 @ 18:36:24 #250
43556 miss_dynastie
pi_178328242
Waarom zou ze geen boodschappen kunnen doen dan? Ik vind het niet zo bijzonder, maar het kenteken zou een aanwijzing moeten zijn voor de roddelbladen/sites.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')