abonnement Unibet Coolblue
pi_175944293
Gaat het nou godverdorie nog steeds over die kroket? _O-

|:(
  zaterdag 23 december 2017 @ 13:40:42 #227
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175944447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:28 schreef Roland010 het volgende:
1. De beeldvorming naar buiten toe. Een zogenaamde topsporter, die meer dan een ton betaald krijgt en waarvan je verwacht dat ie zich 100 % professioneel inzet, zet zichzelf en eigenlijk de hele club voor lul.
2. Het is niet goed voor je prestaties: https://www.ad.nl/gezond/(...)gels-geven~a669bb5b/
Ik moet steeds hieraan denken:



Gouden tijden. _O_
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175948572
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:40 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik moet steeds hieraan denken:

[ afbeelding ]

Gouden tijden. _O_
Haha bizar idd, om dat vanuit huidig perspectief terug te zien. Maar kun je nagaan hoe goed Cruijff was geweest als ie echt als een (huidige) topsporter had geleefd. :X
pi_175948611
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 10:51 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het beste was geweest dat Gio het broodje kroket uit z’n handen had geslagen en hem verbaal ff op z’n plek had gezet.
Was wel mooie tv geweest _O-
pi_175948908
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:02 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nogmaals tegen Heerenveen zat hij een sultana te vreten op de bank. Was gewoon in beeld. Toen werd er niks over gezegd.
Iets minder erg, maar ook bijzonder vreemd, het lijkt me toch dat spelers rondom wedstrijden (en eigenlijk altijd) qua voeding volledig onder strikt regime van de diλtist(en) van de club leven?
pi_175949048
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 13:32 schreef Scrummie het volgende:
Gaat het nou godverdorie nog steeds over die kroket? _O-

|:(
Voor de rest zijn er nog geen transfergeruchten :P en dit is toch een dermate bizarre zaak geworden dat het zelfs de internationale (sport)media heeft gehaald.
pi_175949241
Over transfergeruchten gesproken: ik vind het opvallend (en iets te) stil. Waar we in de zomer zo druk waren en PSV b.v. flink bezig is (en ajax in mijn ogen een gouden zet heeft gedaan met Per Schuurs.. zijn wij, met ons gescout in Nederland, ook mee bezig geweest eigenlijk?) hoor je bij ons weinig. En dat terwijl we er eigenlijk zeker wel 2 tot 3 versterkingen bij moeten hebben. Om dit seizoen nog proberen 2e te worden en om komend seizoen weer mee te doen om de titel.
Nou ja, Van Geel komt vaak met transfers die vanuit het niets lijken te komen, ik hoop dat ie dat deze winter ook weer een keer of 2 doet. Liefst buitenlandse spelers dan, want op Jorgenson na laat de scouting buiten Nederland veel te weinig zien op orde te zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 23 december 2017 @ 16:52:34 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175949312
Wat moeten wij erbij hebben buiten een tweede spits ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175949916
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moeten wij erbij hebben buiten een tweede spits ?
Ik zou graag een technische aanvallende middenvelder zien.

Tweede spits is eigenlijk minder prio als je het met Vente aan durft.
#12 is not for sale!
pi_175950996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moeten wij erbij hebben buiten een tweede spits ?
Broodjes kroket als je een tweede spits erbij neemt ;)
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 23 december 2017 @ 17:50:32 #236
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175951010
Kramer is naar NAC Breda als je transfervrij Van Persie kan halen gelijk doen.

Worden Jorgenson en Vente ook beter van.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175951078
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moeten wij erbij hebben buiten een tweede spits ?
Op zich hebben we de selectie aardig op orde, maar een aanvallende middenvelder (of buitenspeler) die creativiteit kan brengen zou welkom zijn. en Bilal dan laten vertrekken.

Ook ga ik er vanuit dat Vilhena nu of in de zomer sowieso vertrekt. Zeker nu ie z'n vorm weer een beetje te pakken lijkt te hebben de laatste weken zal ie wellicht een transfer gaan maken (hoewel de interesse in hem, na z'n optreden in de CL, wel wat minder geworden zal zijn :X ) gezien we uit Europa en de titelrace liggen. El Ahmadi wordt al 33 komende januari, die kan volgend seizoen denk ik niet nog een heel jaar constant het niveau blijven halen van afgelopen jaar. Op het straks wegvallen van dat belangrijke blok zou je liefst nu al een beetje moeten gaan anticiperen, dat vang je niet in 1 klap op. Liefst b.v. Ayoub dus in de winterstop al halen. Als ie komende zomer een redelijk WK met Marokko speelt, is het te laat.
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:52:33 #238
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175951079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kramer is naar NAC Breda als je transfervrij Van Persie kan halen gelijk doen.

Worden Jorgenson en Vente ook beter van.
volgens zijn zaakwaarnemer niet.

Ik hoop ook van niet, dat die jongen lekker naar een leuke club gaat ipv die teringdebielen daar
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 december 2017 @ 17:53:19 #239
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175951103
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:52 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Op zich hebben we de selectie aardig op orde, maar een aanvallende middenvelder (of buitenspeler) die creativiteit kan brengen zou welkom zijn. en Bilal dan laten vertrekken.

Ook ga ik er vanuit dat Vilhena nu of in de zomer sowieso vertrekt. Zeker nu ie z'n vorm weer een beetje te pakken lijkt te hebben de laatste weken zal ie wellicht een transfer gaan maken (hoewel de interesse in hem, na z'n optreden in de CL, wel wat minder geworden zal zijn :X ) gezien we uit Europa en de titelrace liggen. El Ahmadi wordt al 33 komende januari, die kan volgend seizoen denk ik niet nog een heel jaar constant het niveau blijven halen van afgelopen jaar. Op het straks wegvallen van dat belangrijke blok zou je liefst nu al een beetje moeten gaan anticiperen, dat vang je niet in 1 klap op. Liefst b.v. Ayoub dus in de winterstop al halen. Als ie komende zomer een redelijk WK met Marokko speelt, is het te laat.
Met Amrabat en Taap heb je die vervangers toch al?>
Laffe huichelaar
pi_175951718
Tevens zou Van Geel er goed aan doen om eens goed bij AZ te gaan kijken. Lopen wel een enkele spelers daar in het eerste die misschien de stap naar Feyenoord zouden aankunnen. Bonus is dat je direct dan ook een concurrent (want ze doen gewoon om de 3e en 2e plek mee dit seizoen) zou verzwakken.

En qua talenten: Myron Boadu b.v. Een supertalent waar al veel interesse in is, maar die goed nadenkt over z'n carriθre. Iemand die nu nog enigszins betaalbaar is en die erg gevoelig is voor een goed verhaal. Wees Ajax af, omdat ie ze daar teveel arrogante praatjes vond.hebben, en wilde niet op z'n 16e naar Arsenal. Dan heb je wel ballen en denk je dus na over je beste stap.

En laat nou net Van Geel en Gio de laatste 2 jaren vaak zien dat ze spelers kunnen overtuigen met zo'n verhaal. Minimaal het proberen waard, als je die overtuigd krijgt en hij zelf weg wil, kan AZ niet veel meer doen dan hem laten gaan en genoegen nemen met een transfersom van 2 of 3 miljoen.
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:29:22 #241
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175952072
Vente lekker tweede spits.

Weg
- bilal
- kramer
- nelom
- toornstra (bij een leuk bod)

Erbij
- creatieve middenvelder

Rest lekker bewaren voor de zomer. Creatieve middenvelder en een coach met tactisch inzicht is wat we missen.

Malacia en Vente lekker mee laten draaien. Doen het gewoon goed.
pi_175952218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Met Amrabat en Taap heb je die vervangers toch al?>
Amrabat wellicht idd (ik denk dat ie ook onder meer met de gedachte is gehaald dat Vilhena elk moment kon vertrekken) maar Tapia was aan het begin van dit seizoen niet eens in beeld voor (veel) speeltijd. Die heeft me, al ontwikkeld ie zich nu redelijk, nog niet 100 % overtuigd dat ie over een jaar dat nieuwe blok vormt en onomstreden basisspeler voor de toekomst is. Zelfs al schuift ie in het komend jaar door naar die (basis)rol, dan nog zou ie een directe concurrent moeten hebben. Er komen bij een vertrek van Vilhena/KEA natuurlijk ook immers weer 1 of 2 vacatures vrij binnen de selectie.
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:37:07 #243
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175952228
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:29 schreef fetX het volgende:
Vente lekker tweede spits.

Weg
- bilal
- kramer
- nelom
- toornstra (bij een leuk bod)

Erbij
- creatieve middenvelder

Rest lekker bewaren voor de zomer. Creatieve middenvelder en een coach met tactisch inzicht is wat we missen.

Malacia en Vente lekker mee laten draaien. Doen het gewoon goed.
Voor de backupspits zit het wel goed het met vente. Ik zat net een beetje te kijken hier en daar naar mogelijke aanvallende middenvelders. Bazoer zie ik wel zitten, bij Wolfsburg speelt die niet altijd, maar verdient wel een hoop geld natuurlijk. Toen hij nog bij ajax zat maakte hij op mij geen slechte indruk. Als je bazoer achter van persie hebt, dan kan je van iedere ploeg winnen door een geniale individuele aktie (hoop ik). Ik vind het wel mooi dat hij nederlanderis, daar heb ik meer binding mee. Voor wie het vergeten zijn (opgeleid bij psv en verkast naar ajax):


Ik heb liever bazoer dan een buitenlander van hetzelfde niveau.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:43:56 #244
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175952347
Bazoer? Nee, dank je.
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:58:26 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175952666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:37 schreef govie het volgende:

[..]

Voor de backupspits zit het wel goed het met vente. Ik zat net een beetje te kijken hier en daar naar mogelijke aanvallende middenvelders. Bazoer zie ik wel zitten, bij Wolfsburg speelt die niet altijd, maar verdient wel een hoop geld natuurlijk. Toen hij nog bij ajax zat maakte hij op mij geen slechte indruk. Als je bazoer achter van persie hebt, dan kan je van iedere ploeg winnen door een geniale individuele aktie (hoop ik). Ik vind het wel mooi dat hij nederlanderis, daar heb ik meer binding mee. Voor wie het vergeten zijn (opgeleid bij psv en verkast naar ajax):


Ik heb liever bazoer dan een buitenlander van hetzelfde niveau.
Drugs are bad, mmkay
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 december 2017 @ 18:59:21 #246
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175952686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:37 schreef govie het volgende:

[..]

Voor de backupspits zit het wel goed het met vente. Ik zat net een beetje te kijken hier en daar naar mogelijke aanvallende middenvelders. Bazoer zie ik wel zitten, bij Wolfsburg speelt die niet altijd, maar verdient wel een hoop geld natuurlijk. Toen hij nog bij ajax zat maakte hij op mij geen slechte indruk. Als je bazoer achter van persie hebt, dan kan je van iedere ploeg winnen door een geniale individuele aktie (hoop ik). Ik vind het wel mooi dat hij nederlanderis, daar heb ik meer binding mee. Voor wie het vergeten zijn (opgeleid bij psv en verkast naar ajax):


Ik heb liever bazoer dan een buitenlander van hetzelfde niveau.
Jij bent niet goed
Laffe huichelaar
pi_175952687
Tijd dat Feyenoord.netwerk weer open gaat.
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:01:37 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175952729
En Vente als tweede spits is leuk, tot Jorg er een maand of twee uitligt. Hij is (nog?) niet goed genoeg. Ιιn wedstrijdje leuk en men is laaiend enthousiast, maar afgelopen wedstrijd was het gewoon ondermaats
Laffe huichelaar
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:02:36 #249
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175952745
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:01 schreef timmmmm het volgende:
En Vente als tweede spits is leuk, tot Jorg er een maand of twee uitligt. Hij is (nog?) niet goed genoeg. Ιιn wedstrijdje leuk en men is laaiend enthousiast, maar afgelopen wedstrijd was het gewoon ondermaats
Dan heb jij een hele andere wedstrijd gezien
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 december 2017 @ 19:04:49 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175952785
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 19:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan heb jij een hele andere wedstrijd gezien
Dat zal dan wel. Ik vond hem in de beker gewoon niet zo goed.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')